Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2010.09.09. 09:38:39
-Jaj, nem neked szegeztem a postot, amikor elkezdtem írni még bent se volt a te postod a topikban! És én is VF-ezek mindenhol, valamint én voltam az aki ezerrel kalapozott, és nyúzta Miklóst az EH-ért...
-Jelenleg van rá egy térkép eventes erősítés, és be van ígérve egy relikvia is +10-el. Az meg csúsztatás, hogy vadászva jobb LÉ/TP arányt lehet elérni, mint 9-10 szintre ütve ismételhető küldizve!
-Hát valaki említette ezen megnevezéseket, de én azt se tudom mi ez Halottad a főnököt a pp=fun, PP-ért nem lesz tárgy, mert akkor a pp erőforrás stb. témában már?

Az viszont tényleg érdekelne, hogy mit szólna a banda egy portya% vissza, csataarány be a képletbe módosításhoz!
Dátum: 2010.09.09. 09:09:31
Persze, meg csingilingi zacskó?

Az EH alapvetően vadászattá teszi a portyát, azaz erőforrást csinál a pp-ből! Ha ezt erősíted, akkor a PvP jelleget drasztikusan csökkented.
Azzal a címszóval, hogy amikor nincs elég ellenfél, akkor nem válogathatnak a felhasználók, még a portya % is ki lett kötve belőle...

Miközben az eredeti célja az EH-nak az volt, hogy minimális lé-t termeljen portyában! A VF csak azért volt kizáró ok, mert az az út már így is elég erős, ne legyen rajta dupla kombó...

Persze értem én, hogy az EH-sok tartják a markukat, miért ne tennék! De egyáltalán nem vagyok meggyőzve róla, hogy egyáltalán nerfelni kéne a VF-et! Az a hajó már elment! Olyan ösztönző mechanizmusokat kell bevezetni, amikro is az emberek elgondolkoznak rajta, hogy megéri szintet lépni, hirtelen a vf nem lesz alternatíva! (Tipikusan a 4 szintlépős küldi ilyen volt, vagy a kvíz kulcsok a relikviák közt stb...)

Az eh egész korrekt bónuszt ad a semmihez képest, igen is megtolta a "normál" sebességű játékosok életkedvét! Talán annyit lehetne variálni, hogy amennyiben lovagias csatákban vesznek részt az emberek, úgy a hatásfok szorzódjon valamilyen mértékben az áldozat csata arányával, de ennek alapfeltétele, hogy a portya% hasson rá megint! Azért kíváncsi lennék hányan mennének bele egy ilyen cserébe Stabil farmolás van most pp-ből hála az EH-nak, vagy egy PvP orientált szakértelmet csinálni belőle? (Nem mellékesen háborúban mindenki 100%-os ellenfél, azaz még arra is rásegítene...)
Dátum: 2010.09.08. 12:16:21
Nem vagyok én sem meggyőződve róla, hogy a VF nerfelése abszolút szükségszerű, van akinek igenis segít és ez teszi játszhatóvá a játékot. A VFet inkább kötni kellett volna valamihez, túl alacsony LE átlag v ilyesmi, de akkor meg a nem fizetőket preferálta volna, mint az is ha mindenki megkapja hosszabb távon...
Arról se vagyok teljesen meggyőzve, hogy még több helyen alkalmazni: rákényszeríteni azt, akinek nincs? Az EH-t pont alternatívaként lett kitalálva, csak még nem érte el a célját?
Az tény hogy a játékosok utálják a változásokat, éppen ezért nem nerfelni kéne, hanem erősíteni...

Mindennek 2 oldala van, az biztos, hogy a jelenlegi helyzet ellehetetleníti a PvP jellegű eventek alkotását Lépni kéne valamit, de mit?
Dátum: 2010.09.08. 10:47:13
Ezért játszottunk el pont a gondolattal, hogy megadni mindenkinek a VF jellegű effentet, mely nem befolyásolja az EF-t, de ha tetszik ha nem VF-essé teszi a karaktereket. Ha ez jól van belőve, akkor lehet csökkenteni a szintekhez szükséges TP-t a jövőben, és a VF kvázi eléri célját azaz "felzárkoztató" szaki lesz...

Senkit nem ér kár, de a rendszer szépen lassan regenerálja magát
Dátum: 2010.09.07. 15:26:22
, amikor meg csinálni akarnak valamit, felgyógyítják magukat. (Mágikus regennal maxba, gyorsan portya, vagy térkapuk, aztán vissza 15% alá...)
Dátum: 2010.09.07. 13:52:55
Nem tudom hol élsz te de a játékban mindig is ez volt a taktika...
Dátum: 2010.09.07. 13:24:57
Nem értem, ez kinek fáj... A portyából nem kapsz se LE-t, se TP-t, de csinálod rajta a küldit. NA ÉS? mi ezzel a gond?
Küldit se lehessen csinálni rajta? és akkor mi értelme a játéknak?
Az embereknek az a jó ha leverik őket 1 ÉP-re, tudnak vadászni, amikor meg csinálni akarnak valamit, felgyógyítják magukat. (Mágikus regennal maxba, gyorsan portya, vagy térkapuk, aztán vissza 15% alá...)
Nem tudom hol élsz te de a játékban mindig is ez volt a taktika...

A felülről ütők semmit nem visznek, mert a lefele ütést BÜNTETI a portya le képlet!
Nem a felfelé ütést kell jutalmazni, hanem a lefelé ütést büntetni, ezt már most is milliárd módon megteszi a rendszer, ez a rendszer jó Így. A LE/TP arány az egyetlen, amin vitázni lehetne, hogyha nagyon lefelé ütsz akkor több tp járjon.
Dátum: 2010.09.07. 10:36:50
Cyron (V1) sikeresen kibányászta az első Mega esszenciát, köszi az infót!

http://vegzetur.wikidot.com/esszenciak
Dátum: 2010.09.06. 18:14:48
Akar a hóhér VF-ezni, de ha akarsz portyázni kénytelen vagy, ha mindenki más vf-ezik a környékeden...
Dátum: 2010.09.06. 16:50:45
aki alulról jön és nem húz VF-et, hanem kihúzta az EH-t maxra az mire eléri őt szintben az ugyanúgy agyon fogja verni és semmi értelme nem lesz a visszamaradásánka.


Ezt azért még egyszer gondold át!
Ha valaki EH-zik, annak duplázott+sajttal növelt vadaszat lejét kéne kitermelnie EH-val pluszban. Ennyit az életben nem tudsz erősíteni az EH-n! És ebbe meg nem vettem bele azt, hogy a vf miatt lelassított szintlépés sokszorozza az egy szint alatt megcsinálható ismétlődő küldetések számát is! Kb 4-5x-ozni kellene a mostani EH hatásfokot ahhoz, hogy minimális esélye legyen az EH-soknak az ős vf-esekkel szemben. Arról nem beszelve, hogy a "normal" sebességű játékosok idő arányosan követ költenek a játékra felszereléseken keresztül.
Értem én hogy védeni kell a VF-es előnyt, mert ti azt az utat járjátok, de egy f1-es autóban ülve sírni azért, mert a trabiban kicserélik a karburátort, valamint hogy sokat fogyaszt a járgány???
Dátum: 2010.09.06. 14:57:26
És persze te nyugodtan üthetsz lefelé?

HA azt javasolnád, hogy legyen egy lovagiasság szobra, melyet felépítve annyi szint*10 -% ot kapsz ha te ütsz, vagy kap a támadód ahány szintet lefelé üttök...
Dátum: 2010.09.06. 11:38:51
Az esszencia semmiképpen nem fölösleges, mert a kombinált esszenciák alkotóeleme.
Valamint az esszencia nálad is kifejti hatását, de a 146-os szívósság se ad még +1 kört...
Dátum: 2010.09.06. 10:20:26
Te is ismételhető küldizhetsz. 60. szintre azért illik elérni az ismételhető küldetéseket.
Te is elmehetsz epik verő szövibe, ráadásul limitált az epik cuccok adta dukát!

Az aukción 7 azaz 7 tárgy van, ami ér valamit, az összes többi alamizsna, így az aukciós bérlet automatikusan nerfelődik idővel...

Jah, hogy 500 dukát kell hogy megszólalj liciten? Érdekes módon a henti se áll veled szóba, ha 20 huf van a zsebedben Én május közepén lőttem el az összes puskaporom, azóta CSP és LÉ befektetése nélkül átléptem az 500 dukátot, melyek csak járulékosan estek küldikből/térkapuból... (Szóval az az 1000 dukátos élő licit nem is olyan meredek...)
Dátum: 2010.09.06. 09:52:13
Átírtam a wikiben a BCS-t és a HCS-t is...
Dátum: 2010.09.03. 22:10:19
Anyám mi van itt, a játék öregei se tudják mi hogy működik már

-A sok szintre leütött TP mesterségesen meg lett piszkálva (Mikor Decemberben Ariel kiderítette hogy -8 szintre 0 TP jön!), azóta ha extrém kis szintre támadsz, akkor is van minimális tp, hogy ne lehessen végtelen LÉ/TP-t generálni!
-A lefelé ütés azért nem 0-ázza ki -8 szintnél a LÉ-t, mert a portyában LÉ rablást növelő hatások növelik a szint%-ot is! De hogy melyek azon hatások, melyek szorzódak, melyek amelyek hozzáadódnak ehhez a %-hoz, a mai napig hadititok... Pl (Minden szám hasra ütött!!!): alapból 100%, erre ad az epik ékszered *1,2-őt, a piramis ezt az 1,2-őt 1,4-re növeli, de az állat felszerelések ezek után megnövelik még *1,05-el pl. majd az egészből levon a -9 szint 114%-ot, azaz a végeredmény 40% Lére, és valami minimális TP, mert azt KELL kapnod a módosítás óta!

Pont ezért van, hogy a KH és v3 esetében, mivel sok lét szorozva kis%-al is van nyeremény, hiába extrém "mélyre" ütsz... Ugye 3-4 misi lét megszorozva 0,001%-al is kimtatható portya nyeremény van
Dátum: 2010.09.03. 12:07:44
Közbe már finomodott, az őr jön neked

Midnegy ezzel még kevesebb szabadság marad a diferenciált játékra, mint a visszacsatolásos módszerrel, ráadásúl aki csak szakértelmezik hónapokon át, az megerősödik, majd végigveri a listát, mire a szintőr megfelelő szintre léptetné. Ugyna úgy működne, hogy erősödöm x szinten át, majd laposra verem a többieket, csak a taktika burkoltabban lenne kivitelezhető
Dátum: 2010.09.03. 11:39:48
És nem a szinttáv let kikötve, hanem a portya% az EH-ból, amit én se értek, hogy ki tudta ennyire vakvágányra vinni Miklóst...
Dátum: 2010.09.03. 11:08:28
Azaz mindenki egy szál buzogányban táborozna, nehogy szintet lépjen?
Dátum: 2010.09.03. 11:07:51
De mindíg mindenkinél vannak kisebb karakterek, és gyöngébb ellenfelek, ergo az nem lehet kifogás


Hogy te mennyire tévedsz Barriqe pl 3 embert lát, ebből egy a saját klónja (Ariel efektus). Én, ha nem lennék smaragd, akkor draszikusan kevesebb embert látnék a portya listámban...

Ha gyakorlatilag minden játékost egyformán érint egy negatív változás, és a változás hiánya semmiben nem befolyásolja a játék további menetét, egyensúlyát, akkor miért kell azt meglépni??????


Ha ennyire semmis a módosítás, akkor minek vergődni rajta 3. napja? Pont ez az, hogy akiket most érint, azok szívnak vele csak, mert mire a "normál" speed fellép oda, már sebzésből leszívja az összes lét, nem fogja észre venni a lélekszívás védelmet... (Nem beszélve róla, hogy onnantól a 24 feletti térkapu csak tkp puffernek jó...)

Tele vagyunk pozitív fejlesztésekkel, csak ahogy Kóc is írta a negatívak, még ha csak egy szúnyog csípésnyit se érnek sokkal jobban megmaradnak, és sokkal nagyobb a viszhangjuk! Érdekes módon 100 jó buliból arra az 1-re fogsz csak emlékezni 20 év után, ahol először hánytál életedben
Dátum: 2010.09.03. 11:00:54
Ki az a barom, aki ezek után akár csak megközelítene egy kategóriaőrt? Végtelen szint pókság végtelen sikerélménnyel, tetszik