Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Vaczakka

Én egy +20%-osnak jobban örülnék

De OFF-ot félretéve, mindenképp lejjebb vinném a szintkövetelményét a az alkalmazkodás tekercsének. Azért, mert drága relik, semmi nem indokolja a magas szintkövetelményt.

A feketepiaci tagságnak meg akkor volna igazán értelme, ha a kereskedelem szakértelemmel 100 feletti tárgyat tudnál venni, akkor 20-al emeli a szakértelmet, garantálva, hogy ott is +1 szintnyi tárgyhoz jusson az ember (galetki). Máskülönben ennek a reliknek nem lesz sok értelme 83. szint felett (feltételezve, hogy ott már mindenki 170-es kereskedelemmel rohangál).

Szerintem
Dátum: 2009.12.11. 00:21:58
Küldetésnél, ha ilyen kétes kérdés van, akkor meg lehet várni, amíg a kérdésre szánt 5 perc lemegy, nem nullázza az eddigi jó válaszok számát, viszont kapsz egy új kérdést. Én is elengedtem válasz nélkül egy-két kérdést küldik során, ha nem vagy biztos a válaszban, inkább engedd el.

Persze más téma, ha biztosan tudod a jó választ, és a kérdésben nem a jó van "jónak" megjelölve. Az szívás, velem volt egy ilyen.
Dátum: 2009.12.10. 00:43:57
Valóban

De itt nem az volt a cél, hogy hogyan lehet a legjobban szerver terhelést csökkenteni, pusztán rávilágítottam, hogy a fejlesztők és a felhasználók is nyernek vele.
Dátum: 2009.12.08. 00:03:46
Nem arról van szó, hogy "letörik az ujjam", mert tudok 900-szor is kattintani, csak minek tegyem, ha viszonylag kis ráfordítással meg lehet oldani, hogy ne kelljen. Szerintem manapság, 2009-ben, igen is fontos az is, hogy egy weblap "ergonomikus" legyen a felhasználó szempontjából.

Senki nem kérte, hogy ez legyen a prio 1. fejlesztés, viszont felhasználóként hadd legyen már egy olyan igényem hogy legyen a weblap használata kényelmes. Ez 2009-ben nem olyan nagy elvárás szerintem.

Ami a lefelejtést illeti, nekem nem az a lényeg, hogy visszakapjam a LE-t, hanem az, hogy ne növelje a többi szakértelem fejlesztési költségét. A heti egy alakítás nem hiszem, hogy egyenkarakterekhez vezetne. Már csak azért is, mert a karakterek közti befektetett LE különbséget ez nem befolyásolja számottevően.

Szerk:
El is felejtettem beleírni, de van még egy jelentős érvem a "kevés kattintás" mellett. Ha naponta csak 5000 ember feleslegesen kattint mondjuk csak 10-et, az azt jelenti, hogy a szerver felé 50000 plusz kérés érkezik be, ami szerintem nem elhanyagolható szerver terhelés szempontjából. Valószínűsítem, hogy két logikai feltétel vizsgálata jóval kisebb erőforrást igényel, mint egy karakter állapot 10 alkalommal való mentése, és 10 kívülről befutó kérés feldolgozása. Ez pedig Miklóséknak is fontos lehet a szerver terhelés csökkentés szempontjából.
Dátum: 2009.12.07. 20:29:13
Ezt is nagyon hasznosnak tartom.

Összefoglalva:

1.
Jó lenne, ha tetszőleges szakértelemből le lehetne felejteni 0 < x <= felejtés szakértelem mennyiséget, ahol én állítom be x értékét. Az egy hetes szabály garantálja az illetéktelen karakter rongálást, cserébe viszont lehetőség nyílik az elmért szakértelem szintek korrigálására.

2.
Hasznos volna, ha a tulajdonságokat és esetleg a szakértelmeket (akkor már vegyük hozzá ezt is) nem pontonként lehetne csak fejleszteni, hanem egyszerre több ponttal is.
Nem kell itt bonyolult dolgokra gondolni, legördülő combo boxokra, meg ilyenekre, szerintem bőven jó lenne, ha a "+" mellett lenne egy "+5" és "+10" is (persze ezen lehet finomítani), ami akkor lenne aktív, ha lenne elég LE a karakternél.

Remélem, JV is olvassa, és bekerül a fejlesztések közé
Dátum: 2009.12.07. 19:36:35
Én véletlen 122-ig húztam fel a kereskedelmet, mert nem vettem észre, hogy korlátos. Nem felejteném le teljesen azért, hogy 100-asra felhúzzam

Persze, ha meg lenne csinálva, hogy egy részét el lehessen felejteni, akkor meg ott a lehetőség, hogy szép apránként akár egy 150-es szakit is le lehet fejleszteni*. Nem tudom, ez milyen mértékben ütközik a játékkészítők elképzeléseivel. Bár az 1 hetes időkorlát azért valamilyen szinten leszabályozza a felejtést.

Szerk:
* fejleszteni = felejteni, elírtam
Dátum: 2009.12.07. 16:14:54
Ezt múltkor mi is taglalgattuk, hogy mi lehet az oka annak, hogy 80+ IQ-val, 80+ szerencsével, 80%-ban telibe kapom azoknak a varázslatait, akiknek jelentősen több (kb 70-80-al) a taumaturgiája. Valamilyen titkos összefüggést sejtek a háttérben a TAU és a találati esély közt, de ez csak amolyan városi legenda
Dátum: 2009.12.06. 20:26:36
Kocos kérte, és ő benne is volt a csapatban
Ahogy én értelmeztem a dolgot, leginkább a "lehetőség" hiányzik, ami a másik csoportnak van, a fertőzötteknek pedig nincs.

Ez lehetne akár egy másik tárgy, amit csak a 100%-osok tudnak megvenni, hasonló árban és "táp" értékkel.

Vagy ugyanaz, ami most a 0%-osoknak lehetőség.

Végül is egy másik tárgy, ami csak a 100%-osoknak elérhető, tovább színesítené a játékot, és logikailag is jobban passzolna szerintem.

Ez esetben persze ki kell találni, mi lenne az, ami eltér de közel azonos értékű tápot képvisel.
Köszönöm a szép feltételezett "jelzőt"

Kérlek vess egy pillantást a V2-eredményekre. GlassEye-t kell keresni

Erről ennyit.

Módosítás:
Egyébként meg, onnantól kezdve, hogy minden kalandot megcsinálok, amit kapok, nem rajtam múlik, mennyi LéGY-ot szerzek, hanem az erőforrás-pontjaimon.
Havonta: 50*30 CSP + 20*30 PP = 2100.
2100*0,05 = 105 kaland átlag
Kalandonként átlag 80 LéGY = 8400 LéGY átlag havonta.

Szóval, nem rajtam múlik, hanem az erőforrás-pontjaimon, amik viszont végesek.

Erről is ennyit.
Én is erre gondolok, hogy nem magát a tárgyat fájlalja Ricardo, hanem a "lehetőséget", amit jelenleg nem biztosít a rendszer.

Azt is jó ötletnek tartanám, ha hasonlóan borsos áron, 100%-osoknak is lenne valami csak nekik szóló táp.

Bár hozzáteszem, hogy a jelenlegi korlátos erőforrás-rendszer biztosítja, hogy semmiképp ne tudj mindent megvenni. Így nem mondható az hogy elestek egy csomó mindentől, mert vehetnek mást, csak eggyel kevesebb tárgyból tudnak választani.

De ha ezen múlik, Miklós találjon ki nekik is valami tápot, ugyanilyen árért.
Egy korlátos erőforrásnál igenis lényeg az ár. Ott csak igazán lényeges!

És igenis taktikai elem az is hogy mit veszünk a korlátos erőforrásból.

Igaz, hogy a két félnek más elemek állnak a rendelkezésére, de a szóban forgó elem ára úgy lett meghatározva, hogy nagyon sokba kerüljön. Ami jó is, hiszen komoly erőforrásokat von el attól, aki ezt meg akarja venni. Ez biztosítja azt, hogy aki nem veszi meg, az meg sok mást meg tudjon venni, amit az előbbi nem.

Szerintem ezt most jól kitalálta Miklós.
Felfogtad egyébként, mennyi az ára ennek, mikor arról beszélsz, hogy "adták"?

30000 azaz harmincezer LéGY! Saját példámból kiindulva, 64-szinten, minden kalandot megcsinálva, havonta kb. 8000-et tudok szerezni. Kalandgömbbel (ami 3 hónap alatt hozza be az árát), 9200 körül. Ez testvérek közt is legalább 3,5-4 hónap LéGY feélretétel.

Ez idő alatt, aki nem tesz erre félre (mindegy, miért), belegondoltál, hogy 30000-ből mi mindent tudsz majd venni, amit a másik nem fog tudni megengedni magának? Mivel, valljuk be, a LéGY azért elég korlátos forrás lett, hogy ennyi féle dolgot lehet vásárolni.

Ez lehet egy akár egy taktikai lehetőség sok más tápra annak, ezért nem értem hol "ért veszteség". Amíg te már rég jobb cuccokban rohangálsz, a másik még mindig spórolgat egy olyan dologra, ami a megvétele után 4 hónappal kezdi visszahozni az árát. De nem akarok taktikai tippeket adni

Amíg a LéGY korlátos erőforrás, addig nem tudok veled ebben egyetérteni.

Összefoglalva: Miklós adott a 0%-os fertőzötteknek egy lehetőséget, nagyon magas áron egy további táp beszerzésére, ezzel szemben viszont a 100%-osnak (és aki nem akarja megvásárolni ezt a cuccot) számtalan lehetősége van ugyanabból az erőforrásból más táp dolgokat venni. Hol itt a gond?
Dátum: 2009.12.06. 15:38:42
Én most épp egy konkrét V2-es esetről beszéltem. Nem csak V1 létezik

Hidd el, az a 40 akkor számít, amikor 50% helyett hirtelen 30%-al találsz el valakit. Vagy 50% helyett 70% lesz neki az esélye a találatra.

Felhozhattam volna a jégbörtönt is példának, vagy az öregítő sugarat, ott a negyven már nem is 40, hanem könnyen 80. Vagy a V1-es karakterednek mindegy, hogy kap egy -80-at védekezésre?

De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy szerintem igenis jó, ha van olyan tárgy, ami csökkenteni tudja a másodlagosan elszenvedett hatásokat, ha már egyszer betalál a spell. Játékosok ellen ez nem olyan nagy gond (legalábbis számomra), viszont az epikust előbb-utóbb nagyon nehéz lesz levarázsolni, és ott viszont már számít, hogy egy 2,5-3K-s "kolbász" mellé mit kapsz még "ajándékba". Ha az a -x pont elég ahhoz, hogy ne négyszer, hanem hatszor találjon el (és már a 125-ös epikus is simán beléd csap 700-akat) közelharcban, akkor szerintem van jelentősége a dolognak.

Persze, mindenkinek az egyéni döntése, hogy hasznosnak találja-e a tárgyat, vagy nem? Én hasznosnak tartom, pedig viszonylag jó kondiban van a karim.
Dátum: 2009.12.05. 13:56:53
Nincs ebben semmi bonyolult. Metszőfog, szemfog eleve kizárva, mert mind elöl van, a bölcsességfog meg a leghátsó fog.

Annyit csak tud mindenki, hogy az embernek 32 foga lehet, ebből következik, hogy a bölcsességfog a 8-as, tehát kizárva.

Akkor maradt a nagyőrlő fog. Nem kell ehhez fogorvosi végzettség, csak egy kis logika.
Dátum: 2009.12.05. 13:35:34
Melyik Európa legmagasabb csúcsa?
Kékestető
Ben Nevis
Mont Blanc
Urbion
Helyesírás

Milyen nemzetiségü író Victor Hugo?
Francia
Olasz
Orosz
Lett
helyesírás
Dátum: 2009.12.04. 18:41:03
Ha 1 gyertya 1 óra alatt ég el, akkor 10 gyertyából 9 gyetya mennyi idő alatt ég el?
90 perc
1 óra
9 óra
10 óra
Ezattól függ, hogy mikor gyújtom meg őket. Ha egyszerre, akkor 1 óra, ha megvárom, amíg az előző gyertya leég, akkor pedig 9.

A kérdés pontatlan, vagy töröljétek, vagy pontosítsátok.

Köszi
Dátum: 2009.12.04. 18:31:11
Amikor az epikus ellenfél rád nyom 2800 sebzés mellé -40 TÁM, -40 ERŐ, -40 VÉD (és ez csak egy 125. szint körüli), akkor is azt mondod, hogy ezzel a varázsló karaktereknek ártanak?

Szerintem van jó oldala is a dolognak, pl. ha Te veszed meg a tárgyat.
Dátum: 2009.12.04. 14:38:55
Igen, normális.

Kb. 1 munkanap az átfutási ideje. És vedd azt is figyelembe, hogy ma péntek van.
Dátum: 2009.12.03. 14:19:18
Jobb a szerencséje, és kap is bónuszt a varázslat találatra. Ez is sokat számít, persze nem annyit kéne, hogy egy varászlattal meg tudja nyerni a csatát.

Amit viszont nem számoltál bele, az a hordagyűlölet. Nem tudom, kinek, mi van kifejlesztve.

Épületbónuszokat sem tudom (gyaktér, védőfal, nekrofun fókusz).

Szóval itt még több minden beleszólhat.

Mindenképp javaslok IQ és szerencse fejlesztést. A szerencse nagyon táp tulajdonság, csak kevesen látják.

Szerk: nem tudok elsőre helyesen írni