Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Aurri

Dátum: 2009.10.17. 09:52:16
A legtöbb javaslatom kényelmi szempontokat szolgál, illetve színesítés kívánt lenni (ami előnyt termeleht, ahhoz min-mind spec. odafigyelés kell). Übertápnak titulálni őket, kb annyit jelent hogy nem olvastátok végig őket (van 1-2 erősebb nem tagadom, de a többség csupán kényelmi extrát ad). Írtam azt is, hogy akár aukciósnak akár kalandosnak mehetne. Igazából egy ötletbörze, amit csak azért írtam le, mnert Miklós említette, hogy van rá esély hogy a jobb ötletek közül mazsoláz. Mivel ennyire katasztrófálisnak tartjátok őket ezekből már biztos nem fog.

Tseby: ezek közül szerintem a recirkulátor a legjobb. A védelmező ereklye, a magasles, a csapdamester és a spec. ereklye sem rossz, de azok inkább aukciós házba illő erősségűek. A csapdamester után szabadon, lehetne egy mesteridomár vagy valami ilyesmi, ami azt tudhatná, hogy az idomítás képesség kifejlesztése 10. szint felett feleződik/harmadolódik (ez is kényelmi funkció csupán ugyanis).

* Morti: végülis jogos. A többségnek lehet hátrány a Magasles. Abból indultam ki hogy én bizony használnám. Számomra probléma, hogy vadászat után még pihenni is kell hogy feltöltödjön a manám, így két legyet ütnék egy csapásra, vadászat után lehetne pl egyből manakonstruálni pl. Kényelmi funkció, egyértlemű hátránnyal (a magasles egyben céltábla, hogy" vadászat közben is 15% felett vagyok, üssetek")
Dátum: 2009.10.16. 22:07:31
Pár ötlet Miklósnak: (kalandhoz, vagy aukcióhoz)

Hipertöltő
relikvia
Birtokában naponta kétszer vásárolhatsz ősköves gyógy- és varázsitalt.

Kémszem tetoválás
relikvia
Kémgömb "töltődési idejét" 1 CSP-ért és 1 PP-ért lenullázhatod. Óránként legfeljebb négyszer használható.

Megbűvölt Karócsapda
relikvia
Ha egy adott nevű lényt akarsz befogni, akkor nem csökken az esélye az egyéb lények befogásának (de az adott nevű lényt továbbra is dupla eséllye ejted foglyul).

Mestervadász köpeny
relikvia
Elementáris fúzió szakértelmed kifejlesztése 57. szint fölé negyedannyiba (ötödannyiba?) kerül.

Térkifordító
relikvia
Tárolható térkapu pontjaid száma duplájára nő. Kronokompenzáció hatása térkapura duplán érvényesül.

Időtorzító
Időzített hatások (sajtolás, térkapu, tudatturbó) bármely erőforrással lenullázhatóak (PP, TP is).

Átokrúna
relikvia
Átokpiramissal megátkozott személy ellen lélekszívásod hatékonysága is 20%-al nő. /+20% lélekszívás/
Ha a megátkozott személy Téged támad, vereség esetén ellenkező hatást vált ki! /20%-al kevesebb Le-t rabol tőled/

Lélekszipolyozó varázsjel
relikvia
Lélekszívás hatása akkor is érvényesül, ha az ellenfélnél nincsen lélekenergia.
Nem "szívhat" senki sem több lélekenergiát mint amennyivel rendelkezik. /bár ez legjobb lenne ha alapszabály lenne/

Fókuszáló kristály
relikvia
Tárgyba behelyezett fókuszkristályodat áthelyezheted egy másikba. /új ikon a fókuszkristály törlése alatt/
Dátum: 2009.10.07. 15:52:03
Mortimer, osztom S0laris véleményt. Engem és kicsiny szövetségem tagjait meg leginkább az ilyen lekezelő/lesajnáló megnyilvánulások zavarnak.
Mégis mit vársz egy oylan szövitől aki mondjuk a 15. védőfala felépítésén fáradozik? Talán azért nem szólunk hozzá, mert baromira a perifián (és azon is túl) érint minekt az egész HT dolog (néha nézem melyik HT-set lehet bekamrázni és ennyi). A szövetségi aktivitást nem ez alapján kellene talán megkérdőjelezni (mi a belső fórumunkon 100-as nagyságrendeben generáljuk a kommenteket, volt akalmam betekintést nyerni un. NAGY szövik belső fórumaiba. Lesújtó a kép).

Hogy a HT kérdésben is megnyilvánuljak mint kis szövetség tagja: Zavar sőt frusztrál hogy akárcsak a KH-hoz ehhez sincsen semmi közünk, és kb ennyi.
Dátum: 2009.10.05. 19:37:54
45. szintig a szövimben többeknek is megvolt/lesz a 100 küldi. A kulcs elsősorban az, hogy a hosszadalmas küldiket ne halogassuk, hanem lehetőség szerint azonnal vegyük fel és izzadjuk végig (elsősorban sokszintlépőkre gondolok). A láthatatlanság a másik kulcsszó - amit semmiképpen nem javasolok, hiszen nagyon okos emberek már leírták hogy a vf-fel együtt öngyilkosság.

Az ismételhetőknél még nem járok 50-nél, de a monotonitása lassan megőrjít (az állandó robot-idomítgatásról nem is beszélve - respect a topnak). Elképesztő módon bekorlátozza a játékot ha az ember élni akar vele. Pusztán az is változatosabbá tenné a dolgot, ha a 10 ismételhető kveszt ki lenne balansztolva, de jelenleg max 3-4-et érdemes felvenni, mert a többi ezekhez képest nevetségesen nehéz.

És tényleg kicsit dühítő, hogy míg számtalan nagyon jó fejlesztés napvilágot lát (eventek, entitás, stb), addig az új küldetések teljesen negligálva vannak. Pedig sok energiát tényleg nem igényelnének, csak szemezgetni kellene a rengeteg jó ötlet között, ami elhangzott.
Dátum: 2009.10.04. 14:04:12
Akkor legyen kópiázva tottal random mindenkiről. Csak akkor meg mi benen a kihívás?
De az érved jogos. Ami a legersőebbeket tovább erősíti a gyengébbek kárára (ahogy látom jelenelg ez a KH) az nincsen túl jól kitalálva.
Dátum: 2009.10.04. 11:57:11
Valóban lehetne minden 10 szintre bedobni egy-egy kristályhordát, ha nem is állandó, de legalább szezonális jelleggel. Mondjuk klónozva a 10 szint top 3 tagjait. Ha ez folyamatosan végigmenne mondjuk 10 szintesével hetente (kb 20. szintig), akkor mindenkinek jutna móka, de lenne elég idő rápiheni (7-8 hét), és igazi event jellege lenne a dolognak. Mivel egyszerre csak 1-1 KH horda lenne, így a szerver terheltsége sem növekedne.
Esetleg a legjobb KH pusztító szövetségeknek/tagoknak plecsni (-1 másodperc, vagy hasonló semmiséggel). Nem hiszem hogy nagy rákészülést igéynelne Miklóséktól, hiszen a kód megvan írva, lehetne automatizálni és mindenki elégedett lenne. A topnak lehetne gyakrabban is KH, nem csak 6-7 hetente, hiszen náluk a kalandozóhiány probléma (és az eredeti cél ennek pótlása), de be kell látni hogy a játékosbázis jelentős többsége jóval a KH zónája alatt tanyázik és úgy érzem kicsit visszás őket kihagyni ebből a buliból.
Dátum: 2009.10.02. 22:55:04
Én csak egyet mondok: bár még igen messze vagyok (48. szinten) a lélekszívó tárgyak hadától, de azt látom, hogy a lélekszívás a közelharc mentsvára lehet. Valami, ami miatt megéri fejleszteni a támadást-erőt az IQ-tauval szemben - ahogy ezt többen kifejtették. Kitűnő taktikai lehetőség, ugyanakkor sem túlzott tápot nem ad, sem túlzott hátrányt nem okoz (egyenlőre, nem tudom mi lesz 50%-os szivattyúnál). Én a kiherélése ellen vagyok alapvetően.

De a legtöbb javaslattal egyetértek. Egyrészt max. annyi LE-t lehessen szívni amennyi nálad van (ez is LE-t visz a portyába, ami kívánt cél szerintem).

A lékeszívó (ill bénítás elhárító) cuccokat valóban lehetne akár visszamenőleg erősíteni, ezzel egyetértek, mivel -mint minden direkt anti-tárgy- alapvetően teljesen haszontalan, hacsak nem tud valami egészen más hasznos dolgot is, vagy hacsak nem sokkal erősebb %-ot ad, mint egy azonos kategóriás hatás ami ellen véd.

A kristályhordából való lélekszivattyú ami meg csak egy szűk réteg számára hozzáférhető szintén fiygelemre méltó. Akárcsak a fix "farm" kristályhordások - lásd brutálisan megugró LE-diffek a topnál. Ez ugyan nem volt terítéken, de én elég mókásnak tartom, hogy a top fixen robotokból tudja hozni azt -és még többet- amit lentebb vérrel és verejtékkel kell összeszedni (mert a magas LE diff-taktika komoly áldozatokat igényel az utált pók kariktól). Eleve nonszensz hogy egy robotból elszívott LE összemérhető a valós játékosoktól elszívottal (én biztosan nem adnám hozzá a LE diffhez). Persze tudom van kristályszív, meg nem mindenki van ilyen kiváltságos helyzetben, hogy le is gyalázza őket, de én azt látom a KH jelen formájában egy szakadékmélyítő hatás. Nem is feltétlenül engem és sorstársaimat érint ez a dolog negyvenakárhányas szinten hanem mondjuk a 60-as szintűeket akik pont ki/lemaradnak ebből, vagy a KH károlsultjai.
Dátum: 2009.09.24. 20:09:06
Hát Ricardo, akkor elő azzal a kreatív konstruktivizmussal. Ebben spec annyi volt mint mondjuk egy Winnie-kommentben.
Lásd prisma hozzászólása. Miklós nem szivatásból rakott be egy 20-as szakit feltételnek, hanem azért hogy egy problémát elkerüljön ezáltal. A gond az, hogy ezzel azon túl hogy felesleges terheket szab a játékosok felé, újabb problémákat is generál. Minden dolog ami feltételhez kötött a jó játékosoknak adatik meg előszőr, holott a kívánt cél nem az lenne hogy a 10%-ot minél előbb 15-re cseréld, hanem hogy K. Pista megszerezze az első 5%-ot. Plusz a sebgyógyítós farmakrikat ezentúl kb 3x gyakrabban fogják lezúzni, stb. A portyareformot tán nem így és nem itt kellene megoldalni.

*Edit: nézd meg a LE diff szerinti top farm karikat. 10-ből 9 szintjén öltözködik. Többi pm-ben.
Dátum: 2009.09.24. 19:35:21
Félreértéske elkerülése végett:
Én spec 2 nap alatt feltolom a sebgyógyot, nem esek tőle hasra. Akinek viszont a magánepikus tényleg jól jönne mert spec a szöviepikben nincs semmi sikerélménye azt újabb pluszteher elé állítjuk. Az elv meg hogy legyen X szakid kötelezően Y, egyszerűen fájdalmas.

Viszont annyit lett emlegetve a sebgyógy hogy sztem már a fél bagázs elkezdte húzni, szóval itt már késő a vétó úgy vélem...


A topicban kiderült hogy LESZ egyéni epikus. A mi felelősségünk szerintem most az, hogy ha már lesz, akkor legyen minél jobban megvalósítva. Nyilván Mikibáé a végső szó, de a topic erről szól.

Ricardo ki járna jól a sebgyógy kötelező felhúzásával? A kezdő akit ha kivégeznek, ezentúl azonnal kapja 5 perc múlva a következő áldást?
Dátum: 2009.09.24. 18:27:49
Miklós, remélem nem komoly, hogy egy "Kócos meggyőzött"-tel (bocs Kócos, nem személyednek szól, de Miklós ezzel érvelt) sikerül kikényszerítenetek, hogy mindenki toljon fel egy szakértelmet 20-as szintre (éljenek az egyenkarakterek!). Az érved, miszerint ez a kicsik, seték-suták érdeke kicsit sánítít. Nekik uyganis egy 20-as szaki kifejelsztése igen komoly teher, és arasznyival nem lesz tőle jobb a karakterük, és az epikust sem gyűrik le tőle hamarabb (15%-on többnyire a varázslatkörig jutnak el ugyanis majd buknak azonnal 1 CSP-t). A látszólagos sikerélmény hogy nincsennek leütve önmagában lufi.
Miért nem lehet simán megoldani, hogy akit leüt az epikus az visszgyógyul 15%-ra automatice?
Dátum: 2009.09.19. 11:26:59
Annyi kellene hogy egyéniepikus leveretés után automatikusan 15%-ra tesz vissza a próbálkozót (ezen felül -1 CSP). Pluszba meg mehet a sebgyógyítás. Így nincs rabszolgás leveretés sem amitől Miklós retteg.
Megértem a bosszankodókat már én is elkezdtem tolni a sebgyógyítást, ezért javasolom, hogy a kivégzés patch-hez hasonlóan, itt is legyen néhány hétig lehetőség teljes áron elfelejteni a sebgyógyítást.
Dátum: 2009.09.18. 15:10:09
Miklós:
köszönjük. Minden feltétel ami a karakterek uniformizálódásához vezet _szerintem_ kerülendő (pl. egyes legyen x szaki/tul z. sznitű küldetések is). Biztosan lesz ennél ötletesebb megoldás. Nem beszélve arról, hogy egy direkt rabszolga karinak (van ilyen? ez elég baj, inkább ezeket kellene hatékonyabban írtani..) semmi nem akadály, nem miattuk kellene a tisztességes pléjereknek feles szakikat kihúzni.
Dátum: 2009.09.16. 15:35:14
Shaktor tőlem spec 10-est kaptál. Szerintem is szégyen hogy ez lett az epikusból pár hangadó miatt. De már tényszerűnek tűnik a dolog, tegnap az emlékművön már ott virított az egyéni gomb. Most már azon kellene ötletelni, hogy minél jobb legyen és tényleg ne az amúgy is tápos karik továbbtápolását oldja meg(mert ez nem probléma, hanem max egy mohó igény), hanem azoknak nyújtson plusz élményt akik eddig ilyen vagy olyan okból a perifériára kényszerültek az epikus ütközetekben. (Persze ha fentebb végigolvasod az ötletelések 75%-a arra megy ki hogy minél hamarabb kieshessen a megatápikusz.)

A prioritásokkal és a vezetőség befolyásolhatósággal szerintem is gond van. Ennek egy JÓL átgondolt fejlesztésnek kellene lennie, nem szabadna elkapkodni.

Offsboy: félreértesz. Egyet írtunk. Én is a karaterek min. szintjét vinném le (az epikus lény szintjét nem is lehetne mivel fixen 50. szintű a legkisebb). De igaza van Birkának. Minek limit? Mindenki üsse ahogy bírja. Feltéve HA regenerál a dög. Ha nem, akkor kell felső limit mindenképpen, mert akkor csak türelmi kérdés bármilyen dög leverése. Viszont óvatosságból a kiugró teljesítményű karik miatt talán csak biztosabb mind alsó, mind felső limit.

* Lélekszívásos baki miatt mea culpa. Nincs ilyen cuccom és úgy gondoltam epikustól is lehet LE-t szívni.
Dátum: 2009.09.16. 07:15:05
Viszont regennel elérhető, hogy valaki folyamatos lélekszívással hízlalja magát a gyengébb epikusokon. Ha tele lennék lélekszívó cuccokkal, én ezt tenném.
Dátum: 2009.09.15. 23:51:30
Jó ötlet hogy nem szöviszinthez kötitek az epikust hanem saját szinthez. Szerintem lehetne a saját szint az üthető epikusok határa 1:1-ben, ez kb elméleti határ, és ennél több úgyis nehezen teljesíthető(azaz egy 50. szintű az 50. epikusnak is nekieshet ha akar). A min. szint amivel be lehet szállni lehetne 30. Kb ezen a szinten már bejöhetnek az első epikus küldetések és akik nagy szövikben ragadtak, azoknak problémás lesz továbbra is
(sőt megoldhatatlan szöviváltás nélkül) ezen küldik megoldása. Számukra úgyis igen nagy kihívás lesz az epikek leverése, de ezen probléma (miszerint kimaradnak az epikverésből) orvoslásra találna. Jó, tudom, párhuzamosan van szöviepik reform javaslat is, eredetieg én magam is azt pártoltam volna (visszatapsolható epikusok képében), de ha már magánepik úgyis lesz ezt egybe lehetne kapcsolni vele.

A nem, vagy lassabban regeneráló epikus ötlete nem hangzik rosszul, de az azonnal üthetőséget elfelejteném. Óránként itt is epikus speccel akár 1 perc és pont. Kb erre jó lenne a skill, ne gyengítsük le. A klikk-klikk-klikk elég fura ötlet, még ha időt akartok nekünk spórolni akkor is. Legyen meg az epikus érzés.

A sebgyógyításhoz kötödő feltétel sztem marhaság... már elnézést. Értem a szándékot, na de miköze mindennek az epikushoz? Gyógyuljon mindenki 15%-ra aki leverődik és kalap (bár sztem ez sem kellene, ha csak óránként üthető az epik). Őt jó eséllyel elkapják portyabalakból, mint "felbukkanót", ha nem vigyáz. És ezzel nem csökken hanem nő a portyacélpontok száma. Én a sebgyógyítással 15% FÖLÉ növelném az ÉP-t. Azaz 15%-ot default tölt ha lenulláz az epikus+SEBGYÓGYÍTÁS.
Dátum: 2009.09.15. 23:32:00
A gond nem a kivégzéa butításával van, mert az sztem kb így korrekt erősségű: Viszont azzal, hogy ilyen radikálisan lerontották, az egykori +1%-ot és max. 50%-os rablási rátát 25-re csökkentették, azzal csak azt érték el, hogy egy szűk belső kör (aki időben felismerte a kivégzés erejét és kihasználta ezt, gondosan ügyelve hogy ez az infó ne tudodjon ki, a LE diff toplistán máig elég jól elkülöníthető ez a réteg), anno szinte ledolgozhatatlan előnyre tett szert azokkal szemben akik ezzel alehetőséggel nem éltek, s msot már nem élhetnek.

Ezért óvakodnék ilyen játékokban radikális változásokat bevezetni még akkor is, ha elcseszett dologról van szó. A kivégzés pedig ilyen volt. Sőt duplán jó a példa. Hiba volt eredetileg ilyen radikális mértékben megpiszkálni (eredetileg ugye nem adott + LE-t), de ha már sikerült, akkor inkább arra kellett volna törekedni hogy ezt az igen markáns tuningot szélesebb körben a köztudatba építsük (jópár hónap eltelt míg erre fény derült erre szélesebb körben, addigra kb be is lett tiltva dolog). Ha már így alakult akkor visszabutítani pedig a lehető legrosszabb döntés volt.
Én csak mosolygotam amikor pont azok a pókok siránkozták akik gennyesre szedték magukat a kivégzéssel. Nem őket -ezt az igen szűk, kiváltságos réteget- sajnálom, ők ennek az egésznek a NYERTESEI, mert használhatták ezt a durva tápot. Azokat sajnálom, akik a ebből a mézesbödönből kimaradtak...
Dátum: 2009.09.13. 22:36:04
Habár én is viccesnek tartom, hogy bizonyos teljesen hasznos kényelmi funkciókról is egyesek lemondanak inkább, ha CSP áldozatról van szó (amit 4 nap alatt visszatermelődne) és inkább fizetnének valós cash-el.
De én is azt mondom, ha én Beholder kft. lennék, bizony mint kényelmi (prémium) funkciót őskőhöz (is) kötném a gyorsításokat. Tuti bevétel és Topper Géza sem görcsöli halálra magát a CSP veszteség gondolatától.
Maradna tehát a fentebb javasolt CSP vagy őskő költség.
A utólagos bevezetésből eredő probléma pofonegyszerűen megoldható: aki már gyorsított CSP-ből az őskő költségért visszaválthatja a CSP-it, ha akarja.
Dátum: 2009.09.07. 16:21:48
Ünneprontó leszek megint.
A szövetségi epikus reformjára és a magánepikusra _sem_ lenne szükség ha megvalósulna a visszaidézhető _szövetségi_ epikus. Én ebben látom a megoldást. Vs ezen kellene inkább ötletelni, hogy eltalált legyen a dolog és orvoslást nyújtson a fő problémákra egyszerre (kicsik kimaradása az epikus-érzésből, %-os tápok okozta szakadék).

Morti javaslata sem rossz, csak éppen az ilyesfajta teljes reformokon kár törpölni, mert úgysem lesznek.
Dátum: 2009.09.06. 12:42:03
Ezen gondolkodtam én is, de sztem necces... Mondjuk azt lehetne hogy minden 2./3. visszataps után muszáj ölni gey főepiket. Párhuzamos ölés a slotos módszerrel mehetne (lásd fentebb) esetleg.
Dátum: 2009.09.06. 12:35:48
Byzon:
Nem kell állnia. Leírtam, hogy attól a lénytől indul a sor, akit a szövi legalább 3(4?) tagja elér. Mivel valszeg eddig pont ők maradtak ki a mókából, ezért ez talán pont így fair.