Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - nasdfil

Oldal: 12345
Dátum: 2009.06.03. 14:49:30
Azért ez így ilyen formában nem igaz. Nekem azért magas az állatsebzésem, mert növeltem a másodlagos varázslatot, más is növelheti, mindenkinek 0 szinte a top50-ben, mert nem igazán táp... Az állatok igen fontosak, mivel a cuccai kisebb védelműek, és csak varázslatelnyelést adnak, sima elnyelést kevesebbet - nekem 0 az elnyelésem tárgyakból - így csak az állatok elnyelése hatványozottan számít, inkább sokkal több energia a magas szintű álltok fenntartása (nézd meg mennyire lemaradtam tulajdonságokban, ebből elég sok a magas szintű álltok morálfenntartása miatt van), alacsony szintűekkel esély sincs - ha nincs állatom simán kapok 500-600as sebzéseket az állatokat nem számítva. A sebzésem sem független az állatoktól, ha bejön a varim az 1300-2300 közötti sebzés mellé ütnek 700-800at, épp az előbb pedig volt olyan csatám, ahol nem jött be a varim 542-t sebzett, az állatok beütöttek 800at, én 100-at ezzel megnyertem a csatát. A kevesebb szakértelem tulajdonsággal továbbra sem értek egyet lentebb leírtam a szívósság az egyetlen különbség, de az is megéri az állatok miatt. (Végekezés van egymás ellen, harcos karakter húzza az IQt, a varázsló a Védelmet, itt is a varázsló van hátrányban, ugyanis az IQ egyszerre támad és véd.) Az epikussal első olvasásra egyetértettem, de nekem a harci tulajdonságaim extrém alacsonyak mégis majdnem annyit sebzek közelharcban az epikus lénybe, mint varázslattal, így nem látom az előnyt, az állatsebzése ellen kell valami védekezési lehetőség, ebben igazat adok, le is írtam... Abban igazad van, hogy a varázslatkör előbb van, ebből van némi előny. Arra egyszer kíváncsi lennék, hogy a lélekszívás mit tud, nekem sosem volt esélyem használni, de amit hallottam az alapján, amit abból szerez egy harcos, az nem olyan gyenge előny... (egy, néha 2 közelharci találatom van harcban, az is minimális sebzéssel nem igazán fogok lélekszívni szerintem). Én azért ilyen egyértelműen nem mondanám az előnyt, úgy, hogy mindkét oldalról próbáltam, hisz V2-n nagyon sok smaragd van a top 25-ben. A smaragdbónusz tényleg jó, ha csak 5% bónuszt adna, akkor szerintem egálban lenne a rubin-zafír bónusszal, cserébe viszont a smaragd varázsló a legnagyobb szerencsekarakter, bárki ellen veszíthet nagy arányban, és nyerhet kiütéssel, kb 10% eséllyel (egy varikörrel a random is hatványozódik) - szerintem nincs olyan, vagy 1-2 olyan karakter van, akit ütni tudnék, és nem győztem volna le, vagy ő nem győzött volna le teljes felszerelésben levonások nélkül...
Dátum: 2009.06.03. 10:52:56
Én maximum sebszésekről beszéltem fent, egy csatában átalgosan 1700 környékén varázsolok, és az ellenfél is sebez 400-500 az, azért azt nem olyan nehéz behozni. Nekem nagyon kicsit a támadásom - 100 alap, - míg a környékemen mindenkinek 180 vagy afeletti, és úgy is találok minden csatában 1-2szer, persze kivéve ha mondjuk Sharpát, vagy Kocost ütöm, így azért azt mondom, hogy aki varázslásra hajt - és így a cuccai például jóval alacsonyabb védelmet adnak - azt könnyebb eltalálni közelharcban, akár 5ször is. Hodrázás, krit ütés, krit vari mindenkinek kell. IQ/Támadás, és Erő/Támadás a 2 igazi ellenpont, és igen a szívósság, ahogy mondod. A randomot nem számítod be a képletbe. Ha 60% a találati esély, akkor egy harcos 3-4 szer talál egy csatában, a varázsló pedig 2 csatát bukik 5ből. A kritikusokkal szintén ez a helyzet. Innentől kb minden 3., 4. csatában van esély egy krit varázslatra, 2000 es sebzéssel, és ezeknél is sok esetben behozható a különbség, vagy az ellenfélnek is sikerül a varázslata, így 800 alatt van a különbség... (Nyilván a szélsőségekről beszélek, csak varázsló, csak harcos, de szerintem így jön ki a különbség.)
Az, hogy milyen bónuszt könnyebb összeszedni, szerintem cuccokból ugyanúgy össze lehet szedni +70 Támadást, minden nekem +70 IQt...
Dátum: 2009.06.02. 23:02:58
A több állat gyógyítása jól hangzik. Azzal is egyetértek - bár magam ellen beszélek vele - hogy az állatokat ért sebzés ellen, amit varázslatból kapnak lehessen védekezni, a vastag bőr sajna semmit nem ér, amíg varázslatból minimum 100-200-at kapnak közelharcban pedig max 50-80-at. A négyzetes kicsit soknak tűnik számításaim szerint. Szerintem én sebzek talán legtöbbet állatba, akár 600 felett, kataklizmám van, az ad annyi bónuszt a jelenlegi másodlagos varimmal mintha maximális lenne a másodlagos varim, ezt 25-30 vastag bőrrel elnyelni egy kicsit erős, 30as vastag bőrnél már 2-3 hónapig nem sebződnek az állatok varázslatból. Az egy az egyben meg nyilván kevés, 50 vastag bőr egy 500as sebzésnél nagyon kevés.
Azt viszont nem értem, hogy hogy került elő megint a varázslatok korlátozása.... ilyen 2000 körüli varázslatsebzések 54. szint környékén jelennek meg a kataklizmával, annak aki Tau-IQ-ra hajt, és csak kritikussal... viszont, aki közelharcra, magas erőre, annak a közelharci sebzése simán lehet 400 felett, ami mellé az állatai is bezúznak 250-et, és ugye ő 6szor támad. (A varázslatelnyelésnek az 5-10 szeresének kellene lennie az elnyelésbónusznak, hisz az körönként vonódik le) A randommal rendesen le van már korlátozva a varázsló 100 IQ különbséggel, és smaragd bónuszzal, 10ből 9 varázslatkört nyerek, kisebb különbségnél már sokkal rosszabb az arány (ez V1-en igaz, a V2-n még mindig úgy érzem, hogy hibás a számítás, +30 IQval 20-ból 20szor veszettem csatát smaragd ellen, pedig elvileg a smaragd bónusz 10IQ...). A sok szinttel lefelé támadással sok gond volt, a nagy sebzésekkel is ilyen esetekben (a védelem itala sajnos nagyon rosszul sikerült, nem erre lett jó), és a randomnak is túl nagy a szerepe, de magával a harcrendszerrel, az alapelgondolással volt gond? Én nem hallottam erre panaszt. Akkor ne változtassunk az egyensúlyon. Ha nagyok a sebzések, akkor legegyszerűbben a csata végén osszuk le a sebzéseket 2vel, vagy valami hasonló, ami az arányokat nem befolyásolja. Pozitív példának hoznám fel a több állatos reforomot, ami jól sikerült. Először féltem, hogy eltolja a dolgokat, de abban kellemesen csalódtam, lehet vele valamennyit taktikázni. (Az elnyelésátlagolódás miatt még annak sincs végzetes hátránya akinek esetleg nincs hozzá akadémiája...)
Dátum: 2009.05.29. 12:59:59
A 100 VP bukás annyira nem visel meg, több, mint 20000 ment el, de simán lehet 30 is a kristályok ellen eddig. Nem szeretem azt az épületet, nem szeretem használni, csak ha minket támadnak vele, de gépi játékos ellen még morális gátlás sincs, hogy ezzel rontom a játékát. 100VPért levezethetem a frusztrációmat rajtuk
Dátum: 2009.05.29. 12:26:26
10. szintű pusztító csapást mértetek a következő szövetségre: Kristály Szövetség Ma, 12:23
Kristály Szövetség szövetség egy 20. szintű pusztító csapást küldött rátok! Ma, 12:00
Dátum: 2009.05.29. 10:48:09
Úhgy tűnik ma sokkal gyorsabban fáradnak, tegnap is fogytak az állatok, ma 1/3 ÉPről már délre igencsak meg fognak csappanni:
*Eliminatus* ellen:
Egy kataklizma igéjét idézed ellenfeledre, ahogy közelítesz felé. (-205 VP). 2048 sebzést okoztál. Kritikus sebzés! Ellenfeled állatai 512 életpontot sebződtek. Quwarkaudar, Tollaskígyó és Falánk zabáló elájult.
Regenerálsz 4 életpontot.
Dátum: 2009.05.28. 13:42:29
Mi értelme kapitulálni? Ugyanúgy támadnak - legalábbis minket, mint a háború előtt. Portyamentesség nincs, miért ne citadelláznának ugyanúgy?
Dátum: 2009.05.28. 12:20:25
10. szintű pusztító csapást mértetek a következő szövetségre: Kristály Szövetség Ma, 12:19
Kicsit lassan ment a szavazás:)
Dátum: 2009.05.28. 12:02:03
Kristály Szövetség szövetség egy 20. szintű pusztító csapást küldött rátok! Ma, 12:00
Hát mit tudom én...
Dátum: 2009.05.27. 19:35:10
Egy dologban kicsit téved a többség szerintem... ezek nem segíteni jöttek, és hogy agyonveressék magukat... igen szívunk miattuk - nekem időm van viszont jópár őskő, hogy a turbót időben pakolásszam és tudjak költeni. De ezt a szöveget ne felejtsük el: "Az egyetlen mód, hogy megállítsatok, ha 5 háborút elveszítünk. De ez soha nem fog megtörténni." Azért vannak itt - hogy kb Shrapa, és Barrique kivételével, akik elég erősek hozzájuk - szivassák az embereket, nekünk, akiket elérnek meg meg kellene szabadulni tőlük - vagy hagyni a fenébe elhúzni szintben és a következő generációnak hagyni . Azt mondjuk sajnálom, hogy még maxos krono-val is kell egy őskő minden órában amikor vadászik valaki, ha harcolni akar, és pont a 3 napos hétvége előtt tették be őket, amikor sokan nem érünk rá, de ha szivatásnak jöttek arra tökéletesek.
Dátum: 2009.05.27. 17:06:55
Engem az első 2 körben ütöttek, 60-70 ÉPn, aztán 2szer nem, amikor ittam egy italt előtte... De persze simán lehet random...
Dátum: 2009.05.27. 17:02:37
Volt akit magas ÉPn támadtak? - nekem úgy tűnik, ha iszom egy gyógyitalt mielőtt jönnek akkor inkább mást keresnek....
Dátum: 2009.05.27. 15:47:08
Én támogatom Jerikó. Mi, azaz csak én, a többieket nem bántották még 1 támadást kaptam 14-kor, és 1-et 15-kor, a részleteket is beírtam nemrég.
Dátum: 2009.05.27. 15:15:38
Ma, 15:00 *Oxterapitia* Nasdfil Sortenil A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 0 lélekenergiát. Csata leírása P
A jutalmad 12 lélekenergia és 10 TP. Csata leírása P
Ma, 14:00 *Entropius* Nasdfil Sortenil A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 4 lélekenergiát. Csata leírása P
Amennyire látom a támadási listában nálunk csak engem támadnak, engem is 1 ember óránként, kíváncs lennék a többi magas szintű szövi tapasztalatára is.
Dátum: 2009.05.27. 15:09:14
Engem 14:00 kor és 15:00kor támadtak. Lehetséges, hogy csak egész órakor támadnak, megerősítene, vagy megcáfolna valaki?
Dátum: 2009.05.27. 14:01:18
Beütöttek 15% alatt (70 ÉPn), 4 LÉt vittek megint csak, mondjuk ha eleget összeszednek az durva lesz...
Dátum: 2009.05.27. 13:59:41
Azt, hogy mikor üthetnek lehetne pontosítani (15% alatt ütnek-e, a nem lehet elbújni azt jelenti, hogy a katakomba és a láthatatlanság sem megy ellenük?), én várok de nem ütöttek eddig 15% alatt senkit a szöviből - kivégzésük van az egyiknek a gyűrűje ad +10 kivégzést - mondjuk azonos szintűtől én is 4 LÉt szereztem, magasabb szintű 6-ot szívott el, ha tényleg 10 alatti LÉt visznek - és 40 alattit szívnak el harc közben akkor jöhetnek amíg vadászom...
Dátum: 2009.05.25. 17:11:38
Kedves The Lost One!

Minden háborútól, ellentéttől, stb. függetlenül szeretném megvédeni a játékvezetést, és lassan a játékot is. Ha elolvasod a Felhasználói feltételeket, akkor láthatod, hogy amit csináltál, az nem volt szabályos. Erre annyi történt, hogy Dani Zoli figyelmezetett, és leírta, hogy ezt nem kellene, szerintem korrekt módon, nyílt levélre a fórumon segítő, nem büntető szándékkal válaszolva. Úgy érzem, hogy itt a Végzetúrban nagyon enyhék a büntetések mindenért, és ha a felhasználói feltételekben az van ehhez a ponthoz írva, hogy "Tilos bármilyen másfajta tevékenység, amely során a játékos játékbeli javakat, szolgáltatásokat értékesít, és/vagy ezeket hirdeti. Az ilyen tevékenység kizárást vonhat maga után." akkor, ha első körben csak figyelmeztetést kaptál, akkor engem igencsak felháborít, hogy erre nem az a válasz, hogy elnézést, hogy megsértettem az általam elfogadott játékszabályokat, és örülnél, hogy nem töröltek azonnal (mint minden más játékban egy ilyen esetben gondolkodás nélkül történne), hanem beírod, hogy akár zárolhatnak is, akkor is ezt tartod a megoldásnak.
(A jelenlegi esetben 233-168 az állás, ha 3 napot elbújtok a katakombában, és nem lődözni kezdtek, lehet duplával simán vertek minket, ha 2-3 erős ember figyel és harcol...)
Ez egy játék, tényleg nem hiszem, hogy ha megvernek például fociban, akkor lefizetek valakit, alaposan verje össze a csapat tagjait, amelyik nyert ellenem, aztán a bíróságon azt modnom, hogy ez volt a megoldás, nem érzem igazságosnak, hogy ellenfelem előnyben volt, mert néhány tagunk nem ért rá, és amúgy is jobb kondiban vannak/jobb játékosok, és több idejük van edzeni, és emiatt lehetetlenné teszik hogy megnyerjem a bajnokságot, sőt több szponzort, pénzt, és lehetőséget kapnak (hívjuk ezeket együttesen Lehetséges Előnynek azaz LE-nek, hogy lássuk a párhuzamot), így lehet jobbak lesznek továbbra is.
Ne menjen el affelé a játék, hogy büszkén vállalja valaki, hogy nem megengedett - sőt ez és a szerver feltörése szerintem a legsúlyosabb szabálytalanság - eszközökhöz nyúl mert legyőzik egy PVP játékban. (Olyanba nem akarok belegondolni, hogy valaki a nyílt utcán agyonlő, mert legyőztem a karakterét...)
A sok hozzászólásból végre kezdem azt érezni, hogy a játékosok döntő többsége szerencsére be akarja zárni a kiskapukat, és korrekt módon próbál versenyezni a többiekkel, segítő, támogató módon áll a többiekhez, a legkeményebb csaták, és háborúk után gratulálunk egymásnak, stb. Nem szeretném, hogy bármi módon ilyen irányba elmenjen a játék.
Dátum: 2009.05.23. 22:50:13
Ez egy érdekes levél volt a Ronintól. Nem fogok sértegetni, és ilyen hangon beszélni, mint ők, leírom az eddigi tényeket amiket eddig tapasztaltam velük szemben.
1) A játékon kívül pénzzel fizetnek le embereket, hogy a játékban valahogy viselkedjenek - ez szerintem is etikátlan - Nektek is prém tárgyaitok vannak, úgyhogy sértegetheted Baalt, nem igazán van igazad, egészen más kérdés fizetni egy játékért, és lefizetni másokat valamiért -, és egy hasonló ilyen jellegű játékoknál minden valós pénzzel való üzérkedés - karakter eladása pénzért, játékbeli cselekedet pénzért vásárlása is bűncselekmény... most nincs időm utánanézi, de kíváncsi vagyok...
2) Eddig a Ronin jópár tagja nyugodtan álldogállt döntetlen cuccban - sokáig nem is ütöttem őket, gondoltam nem ütök döntetlenest, erre egyszer csak full fegyverben nekem jött TLO, eléggé átverve éreztem magam, nincs időm átnézni, hogy x. küldetésnél y. szinten lehet-e még vissza neki a döntetlenes, ő leírta, hogy egyértelmű volt szerinte - én azóta is gyengítve támadtam őket... hát ezek után engem nem győznek meg, hogy nem át akartak verni... és persze a fegyverzetre sem figyelek ezután.
3) Ronin 91 / 78 Ma, 04:02
Tényleg farmszövi, ahol senki nem tud harcolni, így könnyű célpont... ugyebár erre hivatkozva küldte el a csapásokat. Jól látom, hogy legtöbb győzelem szerint 24. vagytok, azaz a 24 legnagyobb farmoló között - komolyan ellenünk ilyen jól álltok, és a többi háború is így megy ilyen rossz tagokkal - mondjuk ha egy hétire eltűnnék, nem mennék katakombákba, és beütne pl az TGY akkor lehet hamar kint találnám magam a szöviből, és egy szavam nem lehetne, én is igennel szavaznék kirúgásra hasonló esetben... Aki ezzel az eredménnyel is elhiszi amit írtak, azt én kérem meg, hogy küldje ránk a citadella csapásokat...
4) Ronin 91 / 78 Ma, 04:02
Egy ilyen komoly harc, főleg Elleneket már megérte a citadellákat...
5) Mindig mehet a kérdés, hogy miért nem támadunk meg egy-egy szövit, erre mindig egyszerű a válasz. A TGY megtámadott minket, sikerült nyerni, de úgy, hogy nagyon sokan katakombákban voltak, és sokan nagyon sok időt és energiát áldoztak rá - lesznek nagy harcok még, de ritkán, mert mindenki szórakozni akar egy játékban, és folyamatos nagy háborúkkal a szövi egy része egyfolytában a pincében csücsülne. Nem félelem, sőt az sem nagy baj, ha veszítünk - anno a TGY-ELIT-Légió háborúban is az izgalom volt a lényegesebb nem a nyeremény.
6) Azon már meg sem lepődök ezek után, hogy éppen ők fogadták be Csuhit, hogy megcsinálja ezt a kreatív kivégzős párbajt Egonnal cserébe, hogy manából épít - a megfelelő topicban ez hangzott el.
7) Mondja már el nekem egy hardcore Travianos, BiteFightos, vagy bármi PVP játékos, hogy mit szólna ott egy olyan üzenethez, hogy én mostantól nem harcolok, ha megtámadsz lefizetek, akit csak tudok, hogy folyamatosan támadjon/megöljön/ellehetetlenítse a játékod, mert bár ez egy ilyen játék, és engedik a szabályok, én itt csak építgetek/fejlesztgetek (harci skilleket/katonákat/stb..., mert ugye PVP játék, és ha elég erős leszek, akkor én nyilván támadni fogok...)
Nem értem ezt az új szabályt a kreatív változtatására, itt volt a vita, így ide írom a véleményem.
2 dolog mosódik itt össze, az egyik LanMaffia magas LÉ szerzése, a másik az adok kapok alapon történő LÉ szerzés.
1) Erre most a kreatívra lett egy limit.
Ennek egyetlen eredménye, hogy Miklós legalizálta az oda-vissza csapkodásból LÉ szerzést. Egy nap szerezek mondjuk 100000 LÉt v1-en. Ha a kreatívos kiskapuval mostantól LEGÁLIS mondjuk 60000 LÉt szereznem naponta, akkor ez kötelezőm, jiszen több, mint a fele napi bevételem, és kötelező is lebeszélnem... emellett még egy 20000-es kínzókamra bevétel is eltörpül. Akik meg eddig okosan, sok időt belefektetve pók taktikát játszottak, most végleg elintézik. Van valaki akinek ez a szabály jó? Megoldotta, hogy nem lehet kihasználni a kiskaput - nem, csak lassította. Megoldotta, hogy ne vigyék el valakinek az összes LÉjét - nem, mondjuk ezt szerintem nem is kell reformálni később kifejtem. Miért kellett egy ilyen szabály, amikor a fórumon szóltak, hogy ilyen eredménye lesz? (Arról nem is beszélve, hogy régen szóltak sokan már, hogy itt egy kiskapu és tenni kelene vele valamit.) Annyi jó ötlet elhangzott, nekem például a legszimpatikusabb az volt, hogy a kreatívok különbsége számítson a plusz LÉnél, és ne lehessen turbózni. Ennél a megoldásnál aki eddig nem növelte a kreatívot az továbbra sem teszi, hiszen neki nincs előnye belőle, akkor inkább projekcióra költi, a pókok továbbra is úgy játszhatnak, ahogy élvezik. De ez csak a személyes kedvenc, nagyon jó ötletek hangzottak el, mégsem érzem még azt sem, hogy ezekkel érdemben foglalkoztak volna, vagy reagáltak volna rá... Komolyan köteles vagyok kifejleszteni a kivégzés-kreatív maxot, különben napi 40-50k LÉvel kevesebbet szerzek, mint azok akiket ütni tudok? Komolyan szükség van ennyi lebeszélt csatára, és ennyi plusz LÉre a játékba? Ezeket eddig is leírták a többiek, én csak összeszedtem. Innentől tényleg nem tudom minek lett például a TGY elítélve a térkapuba való rengeteg belépésért. Az épületek szövegei sok helyen rosszak, rengeteg LÉt szerezhettek ingyen (ott építeni kellett, itt kreatívot húzni, utána ingyenes a használat), mint most itt. Senki nem használta ki - legalábbis látványosan a dolgot, és a játékosok nagy része - szerintem jogosan - morálisan elítélte ezt a magatartást. 2 ember a játékban szándékosan kiskaout keresve behozhatatlan előnyre tett szert, és voltak szövetségek, játékosok - egy nagyon kis létszám - akik ezt nézték, és szintén nem szóltak. Vagy most megint az lesz, hogy fizetős játékosokat akkor sem bünteti a rendszer, ha akár ide a fórumba beírják, hogy a leírt, és többször meg beszélt szabályokat is megszegték. Miklós ezekre a problémákra mondj valamit, légyszíves!
(Komolyan én benne vagyok a top 15-ben most szint szerint, és igen komoly hátrányban vagyok szerintem a top 100-al szemben, leginkább azért mert amit csak minimálisan megkérdőjeleztem morálisan a játékban és akár enyhe csalásnak gondoltam nem tettem - küldetést beszéltem le ezt bevallom, de arra inkább azt mondom, hogy legyen sok küldetés, ami interakcióhoz vezet játékosok között, én ezek közben lettem sok emberrel jóban, és olyan emberekkel is tisztejük egymást segítjük egymást pl a döntetlenes óta akikkel folyamatosan ütöttük előtte, és ütjük azóta is egymást, csak anélkül egy levelet sem váltottunk volna soha... Tényleg arra van szükség, hogy beírjam a fórumba, hogy programozó vagyok, tanultam jópár év mesterséges intelligenciát, így írok egy botot, ami még a levelekre is válaszol, és szinte lehetetlen lebuktatni, de garantáltan előnyben van az emberi játékosokkal - nem alszik hiszen az amerikában élő ikertesómmal visszük ketten a karit...)
2) A másik problémakör LanMaffia taktikája. Csinálta egy alapvetően könnyen verhető karaktert, véres verítékes munkával, aki, amikor készen lett vele azonban a harc ereményétől függetlenül kivégzi az ellenfelét. Nem igazán értem elsőre, hogy miért nagyobb probléma az hogy LanMaffia valakibe beleüt 500-at és kb 1000 ÉPről kivégzi, mint ha Sharpa belémsebez minimum 3000-et és kivégez azzal is, ha figyel, hogy alacsony az ÉPm - én nem szoktam 100k LÉvel kijönni 15% alól - itt magas szinten sajna 5 másodpercen belül betámad valaki - hanem elköltöm, vagy átöltözöm + térkapu/epikus azalatt csak scripttel lehet megütni. 2.5 órám van 15% alatt elindítom a vadászatot, 1 óra a maradék időben csak rá tudok nézni, és akkor az egészség cuccról nem is beszéltem. Persze kivégzéssel, magas egészséggel simán verhető LanMaffia vagy aki hasonlóan harcol, de azt nem fejleszti senki. Pedig itt magas szinten ha 500-600 LÉvel jövök ki van amikor egy csatában lélekszívással elviszik, igazán fel lehet ilyenekre készülni. (Akik célpontok egy 150-es kivégzésű embernek azok már nem kezdő játékosok.) Igen sajna az idő az egyik legfontosabb szempont már a játékban, ezen ez a módosítás megint nem változtat. Igazából itt a Pók karakterek leírták sorban, hogy lehet ellenük védekezni - de ahogy ismerem néhányukat/merem állítani, hogy a legtöbbjükre igaz a legegyszerűbb taktika ellenük, hogy írnak nekik egy nem anyázó levelet, és megkérik őket, hogy ne támadják az adott karit egy hétig, illetve segítsenek, hogy hogy legyen jobb, és tényleg nem támadnak segítenek. Ugyanúgy LanMaffia, és most Miklós is leírta a taktikát, és az ellenszert - privátban is megírta sok embernek az ellenszert is, erre itt jönnek a csalózások és hasonlók, a törléseket meg ennek fényében nem érzem, hogy jogos lenne ráfogni. Jó látni, hogy elég sokan megvédik.
Oldal: 12345