Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Masquerader

Oldal: 12345
Dátum: 2014.11.12. 09:26:21
Aki gyenge, hogy portyából húzza az állatait, annak ott van a kihívás, ezért nem gondolom, hogy bele kellene nyúlni az állatok tapasztalatszerzésébe. Ezzel a fejlesztéssel megint csak a vadász (VF) karaktereket tápolnánk jobban, az optimálisan játszó Ehsok meg hátrányba kerülnének.
Az optimális az én értelmezésemben azt jelenti, hogy közel azonos PP/CSP felhasználás.
Dátum: 2014.11.07. 08:46:12
Tehát ebben a kontextusban nem nagy teljesítmény és még le is sajnálod Büyük-öt, de ha átírjuk a nevét a tiedre és más a támadott fél, akkor a harag itala a hibás és rossz...Nem kéne erőltetni a témát.
Érdekességképp mondom, hogy a "bajnok Mészáros" nem hullatta errefelé a könnyeit, pedig feltételezem, ő is megsínylette ezeket a dolgokat, de méltósággal tűrte és skillből megoldotta. Mostanság ezt a két dolgot hiányolom szegény Mészi karakteréből...és bocsánat a személyeskedő hangvételért, de rossz látni, hogy egy eddig top játékos karija hova jut ilyen rövid idő alatt.
Dátum: 2014.10.12. 08:08:49
Az övek már réges-régen le lettek degradálva, nem új keletű a dolog. Én nem bánom, hogy bekerültek a fétisek, hiszen döntési helyzetbe hoz és kitűnően alkalmazható, mint taktikai elem (rövidebb távon). Csak a környezetemben lévő top karik között is jelentős eltérés van a csatlósokat tekintve és ez jó. A 2 fétis lemaradást nem gondolom veszedelmes dolognak (eddig 7 volt beszerezhető), hiszen nekem is 4 csatlóssal van +80am.
Viszont tény, hogy az eddig megszokott játékstílust folytatók komoly bajban lesznek, ha a fétisekkel nem foglalatoskodnak, mivel a karakter erejének egyre jelentősebb részét képzik. Az, hogy anyagi szempontból mit jelentenek a fétisek, nem boncolgatnám, mondjuk finom úgy fogalmaznék, hogy jól beleillik a pay to win modellbe...
Dátum: 2014.08.09. 07:35:42
LordKobold megállapításait meg tudom erősíteni, a vezetőség a felhasználási feltételek rá vonatkozó részeit elég lazán kezeli.
Offsboy: ha gondolod privátban nagyon szívesen átküldöm a részleteket, hogy magad dönthesd el, mennyi az igazságtartalma az állításainknak...
Dátum: 2014.06.15. 07:26:11
Az a 100 körüli érték nem tudom, hogy jön ki neked, egy példa 4-gyel lefelé ütve:
"Te nyerted a csatát, jutalmad 5346 lélekenergia és 25 TP!"

Igaz, ez fullos EHval és 3 implanttal. Kevésbé optimálisan támadva valóban lemehet 150re.
Nekem nincs bajom az EHval, igaz, nem is tűzök ki magam elé toplistás szereplés az eventek alkalmával. Összességében nekem tetszik, hogy nincs a VFes tökölés. Persze az agyatlan vadászatot nem pártolom én sem, de ésszerű játékkal is érezhetően gyorsabban haladok, mint a környezetemben a top, de nem gyengülök el túlzottan.
Dátum: 2014.06.13. 10:07:31
Idézet ÜSZtől:

"Fétis nem lesz, de olyan tárgy lesz, amitől +10TP-vel többet kap a csatlósod. Hamarosan mindenki meg tudja majd nézni a jutalmakat."
Dátum: 2014.02.27. 15:17:55
Ezt azért erőteljes túlzásnak érzem, illetve kissé hatásvadásznak. Valóban előnyt biztosít, ezt nem vonja senki sem kétségbe, de annak mértéke azért megkérdőjelezhető. Nézzük pl. McMad szövetségét: közel 30M-es kúttal, jól kiépítve simán lehet építeni, maximum ha tényleg akkora tápnak van kikiáltva, nem az energiaszentélyt kell építeni, hanem ezt. Személyes tapasztalatom alapján az állatok fejlődése nagyrészt zabálás és kristályfüggő, a napi aktivitásból származó rész esetemben jóval kisebb, persze nem vonom kétségbe, hogy valakinél ez az arány más.
Én örülök ennek a fejlesztésnek: a top10 szövetségnek van mit építeni, igaz, 5-től lefelé lehet, hogy dönteni kell, mi a fontosabb, de erről ők talán relevánsabban tudnak nyilatkozni. Szomorú vagy nem, de tény: az aktív játékosok nagyon jelentős részét lefedi ez a top10 szövetség (V3-as tapasztalat, máshol nem tudom mi a helyzet).
Dátum: 2014.02.11. 15:29:38
Miklósnak találkozón felvetettem, szerinte ez így jó, elzárkózott akkor a módosítástól:(
Csatlóskristály zabálás AF nélkül is elérhető, szerintem a csatlóshiány lesz a gond.
Dátum: 2014.01.30. 18:16:17
Ilyet csak az ír, aki nem ismeri Kócot...Ne a statjait nézd, azt hiszem nyugodtan mondhatom, hogy a klánért talán ő teszi a legtöbbet, de mindenképpen dobogós. A +90es korlátozás nem hinném, hogya pókokat érinti, legalább is V3on én még nem láttam 90es pókot...

Mod: egy kis érdekesség: jelenleg az Omegában Morze a 2. összesített epiksebzésben. Ennyit az okosságaidról...
Dátum: 2014.01.30. 14:14:10
Itt a másik Masq, az V3 Nálunk a kicsik is folyton nullázzák magukat néhány ezer sebzésért. Ebből kifolyólag mi is bele tudunk ütni 50-80K-t a legnagyobb epikusokba is. Nyilván nem én ölöm az epikusokat halomra, de az erőmhöz mérten maximálisan részt veszek az ütésben.
Dátum: 2014.01.30. 13:29:46
Ha visszaolvasol láthatod, hogy nem a korlátozás miatt sipítozom, hanem hogy egyik pillanatról a másikra használhatatlanná váltak a kulcsfontosságú tárgyaim.
Én továbbra is azt mondom, hogy használhasson a karakter magasabb epikus tárgyat, de csak akkor legyen teljes értékű, ha eléri a szükséges szintkorlátot, addig pedig a hatásfoka egyezzen meg a korlát engedte legmagasabbéval.
Dátum: 2014.01.30. 13:19:44
A példád nem valós alapokon nyugszik, csak feszültségkeltésre jó. V3 on elvileg 120as karakternél lehetett a legérzékenyebb a probléma, mert ott 240 helyett most 210. De most komolyan, az a 30 szint valóban annyira fáj? És hozzáteszem, ez csak elvi helyzet. A valóságban én 5 és 10 tárgyszint miatt buktam a tárgyaimat. De szerencsére azért a vezetőség konstruktív hozzáállása látszik, ezért kíváncsian várom a megoldást.
Dátum: 2014.01.30. 13:09:37
Kérlek egyetlen egy karaktert mutass, aki szint+150es tárgyat visel, nem többet, csak egyet (V3-on).

Mod: ha feltételezzük, hogy az eredeti verzió működött eddig, mert ha a szint*2nél tényleg több a tárgy szintje, az tényleg bug.
Dátum: 2014.01.30. 12:30:27
Előbb figyelmetlen voltam, az AF lehetőségét nem láttam. Ez is elfogadható alternatíva lenne, de itt is hangsúlyozni szeretném, hogy a feladat azonnali beavatkozást, megoldást kíván, hiszen nem kevés aktív játékos maradt kulcsfontosságú ékszerek nélkül.
Dátum: 2014.01.30. 12:05:35
Igazából elég lenne a 90-et átírni 100-110-re bár tény, hogy akkor nincs őskő költés.
Dátum: 2014.01.30. 11:34:00
Értem a problémádat és valahol jogos is.

Az ésszerű korlátozást én is támogatom, de az ilyen baltás megoldásokat határozottan nem. Sokkal intelligensebb megoldás lett volna azt mondani, ha már utólag cseszegetik a szabályokat, hogy bocsi fiúk, innentől csak X százalékkal kevesebb hatékonysággal működik a tárgyad, ha az a korlát felett van, esetleg az hasonló típusú, de még használható tárgy statjait kapja. Nem sokkal felhasználóbarátabb, mint a mostani?
A nagy és kicsi szövetségek között mindig is lesz ellentét, de jelenleg (nyilván saját környékemről (lvl100)) elmondható, hogy a 180-as és 140-es tárgy között olyan minimális a különbség, hogy nagyon ritkán múlik ezen bajnoki. A 140 pedig elérhető entitásból is, persze ehhez aktívan tolni kell, de nézd meg pl. McMad-et, tökéletes példa arra, hogy az elszántság tudja kompenzálni a szövetségi hátrányokat, nem is akárhogyan.
Dátum: 2014.01.30. 11:18:08
Azért arra kíváncsi lennék, ha mondjuk portyásként a Lélekrablód hasonló okokból használhatatlanná válna, akkor is ilyen birkatürelmű lennél-e? Nem támadólag kérdem, csak talán kicsit jobban segít beleélni magadat a helyzetbe...
Dátum: 2014.01.30. 11:03:51
Nos, kb. 85. szintig a legmagasabb epikus tárgyam 110. volt, amit entitásból ütöttem, nagyon jól tudom, hogy miről beszélek. Te 100 tárgyszint különbségről beszélsz, de ezt a most bevezetett szabályozás sem oldja meg, max 80 lesz belőle. A probléma ott van, hogy a használhatatlanná vált tárgyak helyett nem kaptunk alternatívát, tehát ha nincs kisebb, egyáltalán nincs alternatíva és ez az, ami sok embernél kiverte a biztosítékot.
Dátum: 2014.01.30. 10:53:30
Nézz rá egy 190es tárgyra és egy 220asre. Valóban az a ca. +10-20 stat, amiért kikapsz? Nem hinném, bár tény, hogy számodra könnyebben elfogadható magyarázat, mint a másik alternatíva...
Oldal: 12345