Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Paco

Dátum: 2011.08.15. 21:44:14
Ácsi Biri,el ne tévedj a szavak között.

Az előbb közölted, hogy eddig Te is lefelé csápoltál, de most örülsz, hogy nem kell.
Ha csak ezen múlt volna, Te még mindig lefelé csápolnál.
Szóval ne állítsd be magadat szentnek, mert bár nincs veled személyesen semmi bajom, de nem vagy az.

De még mindig ott tartunk, hogy mások a szabályok világonként, hogy a Te szavaiddal éljek "teszt" szervereken, de akkor még mindig azt mondom - de lehet feleslegesen - hogy ne legyen érvényes ez az egész nerf mindenhová, csak AHOL a probléma volt vele:ergo V5.
Mert az "tökéletes" világ, még is ott van minden balhé az utóbbi időben, és onnan jönnek ezek is.
Dátum: 2011.08.15. 21:33:02
Idézet: Birka - 2011.08.15. 21:30:10
Eddíg várhattam hogy valaki felbukkanjon -8 szinten, mert kevés TP-re hajtottam, most üthetek "büntetlenül" -2 és -8 közt mindenkit.


Eddig is üthetted volna, DE amiért nem tetted, az már saját szoc.problem.
De miért fájó az, hogy sokan viszont még most is tennék?
Még a végén kiderül, hogy igazam van, és tényleg 1-2-3 ember miatt jön a nerf, hogy nekik jó legyen..kiábrándító.
Dátum: 2011.08.15. 21:31:21
Értem, tehát NEM játszol itt, ahol MI "élünk".
Akkor 1-et kérek:NE mondd meg, hogy ez nekünk is jó, mert Te már NEM játszol "tesztvilágon".
Mert nem, nekünk marhára nem jók ezek a dolgok.

Hiába jössz ezzel a közteherviselés szlogennel, pont azért bukik meg, mert nálunk minden normális, de a többin nem.
Tehát egyáltalán nincs egyensúly a szerverek között, így NE általánosítsd azt, ami NEKED jó, hogy mindenkinek az lesz.
Köszönöm.
Dátum: 2011.08.15. 21:22:03
Biri, Te amúgy játszol NORMÁL világon is, avagy csak 3-4-5?
Mert ha igen, akkor tudhatnád/láthatnád, hogy a rendes világokon igenis rendesen belerondítottak a fejlesztések;ha még az első nem is annyira, hogy a falnak menjen tőle az ember fia, de a másodiktól viszont sokan anyáznak és szitkozódnak.
A többi világon a spec dolgok lehet enyhítenek ezen, de V1-V2 NAGYON negatív visszhangja van.

A nerfek jönnek, de sem a Landragór szerű event, sem a szövetségi küldetések sehol...
Bosszantó az, hogy 1-2 játszani nem tudó ember miatt jönnek a nerfek, de ami meg kellene és igény lenne, az meg nem.
Dátum: 2011.08.15. 20:59:30
Remélem ezzel azt akarod mondani, hogy ez az egész csak V5-re fog érvényesülni, ahol nincs Vf-es az EH miatt elszállt minden.
Avagy ha módosulnak még ezen dolgok, akkor sem minden világra lesz érvényes, mert így sokak kedvét veszitek el az egész VU-tól...köztük az enyémet is.
Dátum: 2011.08.15. 16:53:05
Ez valóban szép fogás, de van, aki nem tud így játszani.

Én sem értek ehhez, bevallom derekasan.Meg nem is igazán szeretem.Valamennyi LE diffem nekem is van, mert kipróbáltam anno, de nem jött be.
Azóta csak akkor nő a LE diffem, ha nagyon nagy szerencsém van.Vagy amikor volt az event, és fixen volt LE a kristályokban.Akkor igen, akkor szépen nőtt a LE-diff.

Én akkor is azt mondom, hogy ez a nerf ezen módon értelmetlen, és nagy fokú elégedetlenséget szül.
Szóljon arra a problémára, ami alapján fel lett vetve:Kapjon az ember tp-t a küldetésért, HA vesztes csaták alapján szedi össze.Kész.
Vagy ez is olyan lesz,mint a láthatatlan vadászat?Mert ott nem lett kijavítva, csak fizetősre lett téve a "gond".
Veszek egy másik gömböt, és marad minden a régiben?
Mert akkor már most meg szeretném venni...
Dátum: 2011.08.15. 16:34:57
Idézet: Dozer - 2011.08.15. 16:28:18


Szerintem ez az egész dolog fölösleges volt....


Igen, itt a szó.Fölösleges volt.
Legalábbis V5-ön kívül, ahol olyan sok mindennel volt gond az utóbbi időben.
De akkor már, ha egyszer az volt a probléma, hogy a vesztes csatákból 0 tp árán pörögtek ki a küldetések, akkor ez a nerf miért nem arra vonatkozik csak?
Vonatkozzon arra, ami a probléma volt ténylegesen, ne pedig mindenre már...

Nekem nincs kedvem úgy játszani, hogy látom a lehetőségek felső határát, és elszomorít, hogy majd szépen a random fogja eldönteni a csatákat, mert akik portyáznak+küldetéseket csinálnak, azok majd szépen beállnak a 140 LE/tp sablonra...
Ez már nagyon gáz...meg van lényegében mondva, hogy a pénzemért mit csinálhatok, és ha meggebedek, akkor is 140-es lesz a max határ.
Ha nem tetszik, akkor keressek más, még lassabb megoldást...?
Vagy már most nézzek egy másik játékot, ahol elverhetem a pénzemet?
Dátum: 2011.08.15. 16:16:57
Érdekes vagy amúgy Miklós...
Azt ígérted olyan fejlesztés lesz, ami NEM piszkál bele az ismétlős küldetésekbe, hanem egy alternatív út lesz, ami a vadászó+portyázó(tehát vegyes) módot fogja erősíteni.
Tehát egy fejlesztés, nem pedig nerfelgetős, belepiszkálgatós dolog.
Erre ez mi?
Így tényleg nem kell csodálkozni, ha egyre többen fogják megunni a játékot..
Mert így lényegében lekorlátozzátok a fejlődést 140 LE/tp arányra...mekkora jó kis sablonkarakterek lesznek ebből, ha mindenki így csinálja...gratulálok, komolyan mondom.
Dátum: 2011.08.15. 16:08:26
Hogy ennek mennyire nem volt értelme...
És akkor megy a sírás, hogy mennyire nincs játékos?Ezek után még kevesebb lesz.Gratulálok...
Dátum: 2011.08.11. 19:53:47
Idézet: Paco - 2011.08.11. 15:27:05

Egy a biztos: lesz valami fejlesztés. De hogy mire, nem tudni. Az egyensúlyra törekvésre.


Ahogyan én is megjegyeztem a hsz-em végén - mert a portya és a vadászat változtatását csak kiragadtam - hogy vélhetően egy 3.-ik opció lesz.
Tehát akkor nem nerf a portyára, sem pedig a vadászatra.CSAK kiegészítés fog történni.
Te pedig egyenesen kijelentetted a pp korrekciót, és ezért is szólaltam fel.->Idézet: Birka - 2011.08.11. 12:11:51

Viszont lesz PP küldetés korrekció (lásd másik topik)


(És azért csak a mondatot egyik felét ragadtam ki, mert én erre mondtam, hogy ezt ne állítsd, nem pedig a vegyes karikat cáfoltam.Csak gondoltam megírom, hogy ne legyen ebből esetleg félreértés. Szeretem a korrektséget. )
Amúgy csak olvasgatok napi szinten.
És Ariel már válaszolt is, hogy valóban ki lett vesézve a Miklós általi felvetés (Xenós), és így azt én nem is tekintem mérvadónak.
Csak az utolsó hsz-t tőle (Mklós), amit fentebb szintén bemásoltam.

Jav. :Zárójelet nem zártam le.Most megtörtént.
Dátum: 2011.08.11. 15:27:05
Nekem kicsit eltér az, amit Te mondasz Biri, meg amit Miklós írt. Legalábbis az ÉN értelmezésemben, ami adódhat abból, hogy magyar nyelvtan és irodalom közel áll hozzám.

Mert Miklós mondá->

Akkor maradjunk abban, hogy mindenképpen kell egy fejlesztés, ami ösztönzi az embereket, hogy vadásszanak és portyázzanak is, és ne csak 1 félét csináljanak.


Ez az ÉN értelmezésemben azt jelenti, hogy kell (és lesz) valami fejlesztés, ami egyensúlyba hozná a portyát és a vadászatot. DE ez nem jelenti azt, hogy NERF, vagy a Te hozzászólásodban KORREKCIÓ ( aminek a jelentése javítás, helyesbítés) és Te ezt a portyára használod. Mert egy szóval nem volt a fenti mondatban az, hogy a portya lesz előkapva. Csak hogy használni kellene mind a kettőt. Lehet, hogy a vadászat lesz megerősítve.
De amíg ez nem biztos - hacsak nem tudsz többet, mint mi, akkor azért ne vidd már el a népet rossz irányba, saját szájíz szerint értelmezve a leírt mondatokat.

Egy a biztos: lesz valami fejlesztés. De hogy mire, nem tudni. Az egyensúlyra törekvésre.

(És csak halkan súgom: hogy ez előtt még más, beígért fejlesztések is várakoznak már (KH bővítés, event...stb... )

Jav.: Elgépelés.
Csak nekem tűnik úgy, hogy már megint valahogyan eltért az agyalás a tárgytól?

Értem én, hogy problémás a vadászat V5-ön - és csak itt nézzük, mert "EZ IS" csak itt probléma, mint az utóbbi időben olyan sok minden - amire a topic nyitásakor szavazás is indult, meg felvetések tömege.
Nincs is ezzel baj.
Miklós is beígért +30% erősödést a vadászatra, illetve függőben egy szakértelem+AF is még az erősítésére.
Ez is teljesen korrekt, nincs is ebben hiba.

DE!
Ne másszunk már ebben a topicban is bele abba, hogy ha már ITT - ahol ismét a probléma van - változtatunk, akkor "azonnal" terjesszük már át a többi világra is, és akkor mennyire vidámság lesz.
Nem, marhára nem lesz.
A topic szóljon arról, amire hivatott, ne pedig eseménypontos portyanerf+vadászat kombinációjáról!Vagy ennek alternatíváiról.
Komolyan mondom nem értem...
Már itt is az indul - eltérve az EREDETI felvetéstől - hogy akkor ezt is variáljuk már meg, meg azt is.
Kérdezem:Miért kell ennyire erőltetni, megmondani a játékosoknak, hogy mit csináljon?
Mert ez nagyon arra hajaz, hogy aki portyázik, az vadásszon is.

Ezek után meg az lesz, hogy a paraszt - jelen esetben akkor magamra értem, de bárki gondolhatja így - leáll nem csak a vadászattal - bár ténylegesen senki sem áll le vele, mert az állaszintlépős küldetésekhez MINDIG vadászni kell - ÉS ezek után a portyával is, és nekiáll majd térkapuzni. Mert az MÉG nem lenne megnerfelve.Vagy variálva.
Vagy a végén már a térkapuhoz is külön pontok fognak kellene, hogy használd.
Avagy a fórumhasználathoz is legalább 2 vadászatot le kell tolni, hogy írj 1 hsz-t.
Vagy akármilyen agymenések...

Ahh, komolyan mondom már magamat sem értem, hogy ezeket miért is írom le.Mert vagy legyintenek rá az okosok, és jön a sóder ( a pontozóbrigádról nem is beszélve), hogy így nem értek hozzá - én sem - meg úgy nem fizet a paraszt a játékért (pedig azért mint azt sokan mondták már más helyeken (is), hogy nem olcsó mulatság kavicsokból pörgetni a küldetéseket, és több küldetés->több tp->gyorsabb fejlődés.)
Ellenben azzal, ha minden korlátok közé lenne szorítva, meg minden opciónak ilyen-olyan feltétele lesz.
Blődség.

Koncentráljatok már arra, és oda - világra értve - amiről szól a topic.
Ne máson menjen már az agyalás.
Dátum: 2011.07.28. 13:38:02
Újra vagyok, mert volt egy kis dolgom, és vissza is olvastam mindent.
Én csak azt az egyet nem értem, hogy a kiinduló probléma egy főként portyavilágra (V5), és a békés világon (V3) előforduló problémára kellett volna megoldást keresni.
Persze, ez előfordul nyomokban a többi világon is, de nem számottevő és veszélyes.

Akkor jön a kérdésem:Ha erre a problémára kerestük a választ, akkor miért kell már megint egy nerf?
De most halál komolyan, mi értelme?
Ariel szintén régi és remek játékos, adott egy nagyon egyszerű és nagyon jó megoldást. Megoldaná a dolgokat?Szerintem igen.

Erre kijön az, hogy esetlegesen TP kellene az ismétlős küldetésekért. Ezzel NEM LENNE megoldva az a probléma, mert továbbra is működne a vesztes csata/küldetés dolog, csak éppen haladna is előrefelé, nem pedig stagnálna.
Ám mellette mindenki mást is megszivatna ez a változás, köztük azokat is, akik rendesen játszanak.

Hiszen az ismétlős küldetések MINDENKINEK adottak;premtől függetlenül, amint megvan az elegendő küldetésszám hozzá, és a feltételek (szakértelem+tö).
Akkor nem is értem, hogy mi is a gond.

Én nem értékelem, hogy ennyire szabványosítani akarjuk a játék menetét.
Annyiféle út "lenne" a játékban;vannak akik mindent felhasználnak, de van/lehet mellette olyan, aki csak portyázik, csak vadászik, van aki láthatatlan vadászik, csak térkapuzik.
ÉPP EZ BENNE A JÓ!!!
Hogy megvan/lenne a választás lehetősége!!!
Miklós, most komolyan ennyire be kell szűkíteni a lehetőségeket?
Most azonos karakterek a cél, csak a szintek legyenek eltérőek?
Fogadjuk már azt el, hogy a világban sem vagyunk egyformák: aki többet tesz valamiért, jobban odafigyel rá, az az életben is többet halad.
És nem, nem kell ebből a mondatból mást kiragadni. Itt a hangsúly a szorgalmon van, ahogyan az ismétlős küldetéseknél is sokat jelent a fegyelem, monotonitás, stb.
De tesz valamit az ember érte, nem csak úgy odaesik a LE.

Komolyan mondom, én eddig élveztem a játékot, eventeket, mindent..., de kezdek oda eljutni, hogy abbahagyom. Mert kezdek kiábrándulni, hogy mindent le akarunk korlátozni.
Annyi lehetőség lenne..., de fokozatosan haladunk valami képzeletbeli "csőlátás" felé, és a végén mindenki azonos.
Ez így nem helyes.
Dátum: 2011.07.26. 18:33:35
Idézet: Birka - 2011.07.26. 07:41:53
a minimum TP emelése+vadászat erősítése+tp az ism portya küldikért mit eredményez majd, meglátjuk a vak is ezt mondta



Ebből a felsorolásból 2 igaz, mert megtörtént, de nagyon nem értékelném, ha már a 3.-ik is ennyire "valós" tény lenne.
Mert eléggé inkorrekt lépés lenne, ha mégis járna plusz tp a küldetések után. Ennyire azért ne szaladjon már el az a csikó, vagy Te már tudsz valamit, amit mi még nem?

Ha már módosítani akarjuk "megint" a portyát, akkor már inkább a kapcsoló legyen a vesztes csata/küldetés beállításnál, ahogyan Ariel is javasolta és máris MEG VAN OLDVA a probléma.
Ide is másolom gyorsan.

Idézet: Ariel - 2011.07.23. 18:15:24
Kell egy kapcsoló a beállításokhoz. A játékos választhat két megoldás közül:
a.) ha portyázós küldi aktív, tp akkor is jár az indított portyáért ha veszítek
b.) a portyázós küldi nem halad előre vesztes portyáknál


Mód:Kiegészítés betoldása
Dátum: 2011.07.25. 19:54:05
Én voltam az a valaki, aki kérdezte.

No de, amint látom, akkor akadt rá itt V2-n is delikvens.
Nálunk V1-en Logan - bocsi, hogy kiemellek - csinálta ezt, de nagyon hamar feladta.Ő izmos pók, nem volt rá szüksége, hogy vereséggekkel turbózza magát, de kipróbálta, hogy mennyire lenne okés.
Hát marhára nem érte meg, és valóban növelt rajta pár pontnyi szerencsét, de nem mert magánál LE-t tartani, majd abban a szintsávban, amiben volt/vagyunk azért már rendesen működik a projekció és van LE az embereknél.
Még full felszerelésben is, amikor pörgetem a küldetéseket és eltalálnak, szívják tőlem a LE-t, de én nem tudok semmit sem, mert le van védve.

Tehát aki ilyen vereségek árán akar fejlődni, és mer magánál LE-t tartani, az csak kisebb szinten lehet nyerő, mert magasabban már élelmesebbek az emberek.

Egyetértek Corinával (is), mert egyrészt erős karakternek ezzel bíbelődni nagyon nem egy egyszerű dolog, mert én is nézelődtem szövetségen belül, hogy a velem egy "erejű" - nem szintben, TÖ+szaki - arcok ellen mit bírnék, és 70-30 arányban még buzogány+vakító is nyertem.
Tehát macerás cucc...., na meg aztán azért valahol az én szememben szánalmas is.Lehet valaki x-es bajnok, ha mellette van 20k veresége.Nagy dicsőség...
Végtelen LE lenne benne?Nézzük csak;beragad valaki egy szintre.Mennyi időre?1-2-5 évre?Megnyer 66 bajnokit?És?Mumus lesz egy adott szinten,DE NEM MER nyerni, mert akkor bukta a dolgot.Vagy még idő előtt megunja és töröl. Vagy megunja a dolgot, és megindul felfelé.Ha megindul.
És való igaz;hogy aki már tényleg ilyen "vesztes" helyzetben akar "tápolni", annak könnyebb megoldás egyszerűen felbubizni magát, és máris jobb eredményeket érhet el.

És még valamit nem árt figyelembe venni: Ez megint csak nem a "gyenge" karakterek nézete, ahogyan a bubi is csupa izom karakteren feszül.
Az egy dolog, hogy el kell érni az ismételhető küldetéseket, de mellé még izmos krit ütés (+támadás egekbe), és krit vari(+IQ sem árt).
Tehát ezekhez eleve nem gyenge karakterek.

Elenyészőek ezek a dolgok még így is a rendes világokon (értem itt V1-V2);1-1 példa éppen akad rá, de... én személy szerint nem gondolom drasztikusnak.
Mit ér az a karakter, amivel nem lehet semmit sem kezdeni, csak a bajnokin marha jól lehet vele villogni, mert nem megy el egy szintről?Hmmm?Játékélmény nulla, és még görcsölni is kell, hogy nehogy véletlen nyerjen.
Hááát, nekem biztosan nem kéne.
Dátum: 2011.07.25. 10:33:16
Ment a 10 pont.
Dátum: 2011.07.24. 19:21:21
Érdekes gondolat, nálunk az építészek mégsem annyira kemények, pedig aztán nekik magas lehet a szerencse is a manakonsti mellett.

A szerencse pedig, jah..., a misztikus tényező a játékban, mert senki sem tudja pontosan mire is jó, de kell, mert nélküle nem lehet meglenni.És valóban így is van.
Nekem is a 3,5x a szintemhez képest.
De régen rossz lenne, ha 0 LE-s vesztes csatákkal operálva SIKERES küldetéseket csinálva, az ÍGY szerzett LE-ből fejleszteném a szerencsémet.
Neee, kérlek ne nevetess...ez már inkább szánalmas lenne.

Amit meg fentebb mondtál, valóban V3 és V5 "bugja", nem a rendes világoké.
Szóval egyetértek Darah véleményével, hogy ezt ne nagyon kavarjuk már át, mert ez még mindig speciális probléma, nem globális.
Nagyon nem értékelném, ha emiatt át lenne variálva, mert egy páran leltetek egy speciális bugot - ami már ki tudja mióta megvan (ahogyan volt pl a láthatatlan sajt->ebből lett aztán persze a láthatatlan "bubizás" (marha nagy probléma megoldás), és emiatt MEGINT jönne valami nerf.

Valóban van akkor ezek szerint probléma;de ne jelentsd ezt ki olyan világokra, ahol esetlegesen NEM játszol, csak gondolod.
V3 és V5 lehet ez létező és valós gond, ami mindent felborít.
De normál világokon, mint írtam pár sorral fentebb, max építésre való gyűjtésre lehetne használni, mert itt nem növelsz belőle sem TÖ, sem szaki - és persze elegendő vereség után láthatatlan bubi (ohhh yeee, avagy ez lenne aztán az "életcél"?) - és már Logan is írta valahol (talán pont itt), hogy kipróbálta ezt a módot ő is, de idegörlő, és ha véletlenül nyersz 1-1 csatát, akkor máris borult a kigondolt "munkamenet".

Azt hiszem nem kell akkor tovább ragozni;hogy ez gond, de nem elefánt, habár nem is bolha.
Orvosolni kell - Ariel javaslata szerintem is kitűnő lenne erre (fentebb olvashatod pár hsz-el, most lusta vagyok beidézni, sorry) - de nem rendszerszinten.
Dátum: 2011.07.24. 18:29:31
De látod Biri, épp erről van szó:

V1-V2-n NINCSENEK ilyen gondok, mert ott nem tudnád ezt megcsinálni, amit leírtál V3-ra is.
Akkor a szabálymódosítás, ahogyan azt fentebb is jeleztem, NE globális jellegű legyen, hanem csak adott világon, ahol ez mint probléma jelentkezik.
Elvégre V3 és V5 is speciális szabályokkal operál, oda - ha kell - belefér(het)(ne) valami kalibrálás, de ez a "normál" világokat teljesen felborítaná, alaptalanul.
Hiszen az, amit megcsinálsz teszem azt Te, vagy más V3-n, akár vesztes portya/sikeres küldetés, V1-en körberöhögne mindenki.
Mert ott lehetetlen lenne.

És a másik; kicsit off jellegű: Nekem és más játékosok homokozójából pedig az értelmetlen nerfek fogják kifújkálni a homokot... és szerintem azért én is azok közé tartozom, akik fizetnek a játékért, holott "ingyenes".
A hócipőm tele van azzal, hogy a speciális problémákat mindenhová érvényesnek akarjuk tenni, holott néha elég (lenne) a probléma forrását kezelni, nem az egész végtagot.
Dátum: 2011.07.24. 16:15:02
Igazad van, félreértetted. Mert ha figyelmesen elolvasod, akkor le is zártuk a kitérőnket.

Először nem értettem Darah mit akart nekem mondani az állatszintlépésről (csak tettünk egy kanyart a magyarázgatásban egymás közt) , de a végén kiderült, hogy mind a 2-en ugyanarról beszéltünk, csak más oldalról közelítettük meg.

És arra a problémára várjuk a fejtágítást, hogy mitől "táp" az a vesztes portya/teljesített küldetés kombó.
Mert ez volt az témaindító felvetés.
Nem a portyát kellene variálgatni minden apróságra, hanem előbb megnézni, hogy mi is a probléma valójában.
Dátum: 2011.07.24. 13:08:33
Már régen kész, hiszen 13 állatom van, de ugye, valahol el kellett kezdeni anno.

És ahogyan Cras is mondja, az nem ismétlős.