Hozzászólások - Morroch
Dátum: 2009.09.28. 21:00:42
Tudom, hogy nem témához tartozik, de olyan kíváncsi lennék, hogy melyik hugyagyú pontozta le a 2 hsz-em közti embereket mindenféle értelem nélkül!
Javaslatok -> Aukció
Dátum: 2009.09.28. 17:56:42
Nem érted a lényeget ami két részre bontható, de szorosan összeillik:
- Ez nem kívánságműsor.
- Igen logikusan felépített dolog az AH is és a Bajnoki viadal is, de egymástól független. Nem azért jött pont így össze a Bajnoki öv licitre kerülése és a Viadal, hogy Téged szivassanak, egyszerűen véletlen. Ebben a játékban - mint az életben is - az idő sajnálom, de legyőzhetetlen tényező. Ez érthető vagy kifejtésre szorul?
- Ez nem kívánságműsor.
- Igen logikusan felépített dolog az AH is és a Bajnoki viadal is, de egymástól független. Nem azért jött pont így össze a Bajnoki öv licitre kerülése és a Viadal, hogy Téged szivassanak, egyszerűen véletlen. Ebben a játékban - mint az életben is - az idő sajnálom, de legyőzhetetlen tényező. Ez érthető vagy kifejtésre szorul?
Javaslatok -> Aukció
Dátum: 2009.09.28. 17:37:50
Nem.
Én is szeretnék 10 szintet lépni holnapra és megkapni érte a LE-t, de sajnos nem megy.
Én is szeretnék 10 szintet lépni holnapra és megkapni érte a LE-t, de sajnos nem megy.
Dátum: 2009.09.28. 17:23:42
Persze, ha meg lehetne szabni, hogy hány részletben és hová építesz VP-ből. De nem lehet, 1 összegben 1 helyre, nem úgy mint a LE.
Dátum: 2009.09.28. 17:17:08
Bizonyítsátok, hogy nem így van.
Dátum: 2009.09.28. 17:12:13
Vagy minden nap 0-ra bomlik és azon versengünk, hogy nulláról ki ér magasabbra. Aki nyer azé másnap.
Dátum: 2009.09.28. 16:54:33
Lenne esélye odaérni, de megtartani nem - a jelen szabályok közt. Ugyanis nem véletlenül vannak extrém különbségek a szövetségek és játékosok közt. Senki ne sértődjön meg ezen. Viszont egy most 500 ezres kutú szövi fegyelmezettségben és játékerőben aligha veszi fel a versenyt az 1-2 milliósokkal szemben. Eljutnának a célvonalig a könnyített tempóval és utána elbotlanának.
A HT igazából teher, de olyan bónusz, hogy aki tartani tudja az nem adhatja át ezt másnak. Ha olyan megoldásod van amivel az eddig birtoklók egyenlően jutnak bónuszhoz vagy egyenlően nem azirányba élénken érdeklődné(n)k.
A HT igazából teher, de olyan bónusz, hogy aki tartani tudja az nem adhatja át ezt másnak. Ha olyan megoldásod van amivel az eddig birtoklók egyenlően jutnak bónuszhoz vagy egyenlően nem azirányba élénken érdeklődné(n)k.
Dátum: 2009.09.28. 14:57:21
Nagyon kérlek, ne forgasd ki a szavaim és egyben az egész ötletet értékeld, javítsd, ne ragadj ki belőle részleteket, mert egyben értelmes kizárólag! Remélem.
Több helyen, több személytől olvastam, hogy sokallja a 3 nap várakozási időt. Ez a 3 nap, ha jól értettem akkor azért van, hogy ne lehessen elszállni, pl. egy sokadik szintű szépen fejlesztett karakter 5 perc alatt pár ezer Ép veszteséggel agyonveri 50-től 95-ig az epikusokat (ami ugye elméletileg lehetséges lenne, mert karakterszint + 10 a térkapus lény is és az is csak ujjgyakorlat) és ebből a 45-ből kiszed 3 kincset, míg kisebb társai nem jutnak idáig.
Nem lehetne azzal megtartani a védelmet a kincseső ellen, hogy pontrendszert vezetnétek be?
Pl.:
Az Entitás leveréséért aszerint kapnánk pontot, hogy mennyivel volt nagyobb, mint amit előtte öltünk meg. Tehát, ha egyesével haladunk akkor 1 pontokat gyűjtünk, ha hármasával akkor minden alkalommal 3-at kapnánk.
A kincseket ugye 10 dukátért tudjuk megvenni 45 naponként, ha szépen haladtunk. Ezt módosítanánk arra, hogy 10 dukát és 45 Entitás pontért vásárolhatnánk. Most jön a lényeg: az 1 szinttel nagyobb Entitást, mint az előző azt 1 naponta lehet kikérni, a 2-vel nagyobbat 2 naponta, a 3-mal nagyobbat 3 nap múlva kérhetjük.
Ha jól gondolom és helyes információkra alapoztam az ötletet akkor így ugyanúgy 45 napba kerülne 1 kincs megszerzése, de közben szórakozhatunk az Entitásokkal, gyakrabban, mint 3 nap. Hogy milyen gyakran, azt a szabadidőnk és a karakter ereje határozná meg.
Ehhez kiegészítés, hogy ez választható opció lenne a jelenlegihez. Vagy-vagy alapon, keverni nem lehet. Mint a 15 vagy 30PP/nap. Azért mert pl. egy friss 30-as karakter tegyük fel csak 3 naponta tud megölni csak 1 szinttel nagyobbakat, így ő 45 nap után 15 Entitás legyőzésével csak 15 Entitás pontot szerezhetne ami ugye kevés a kincsszerzéshez. Tehát az ilyen esetekre maradna a jelenlegi rendszer. Viszont én és akiktől szintén olvastam, hogy sok a 3 nap tétlenség és nem a kincsfarmolásért szeretnék az Entitást püfölni azoknak egész üdítő lehetne.
Akkor most jöhet a javítás vagy indoklás, hogy miért nem jó, felesleges vagy olyan sok meló, hogy azért nem lehetséges.
Több helyen, több személytől olvastam, hogy sokallja a 3 nap várakozási időt. Ez a 3 nap, ha jól értettem akkor azért van, hogy ne lehessen elszállni, pl. egy sokadik szintű szépen fejlesztett karakter 5 perc alatt pár ezer Ép veszteséggel agyonveri 50-től 95-ig az epikusokat (ami ugye elméletileg lehetséges lenne, mert karakterszint + 10 a térkapus lény is és az is csak ujjgyakorlat) és ebből a 45-ből kiszed 3 kincset, míg kisebb társai nem jutnak idáig.
Nem lehetne azzal megtartani a védelmet a kincseső ellen, hogy pontrendszert vezetnétek be?
Pl.:
Az Entitás leveréséért aszerint kapnánk pontot, hogy mennyivel volt nagyobb, mint amit előtte öltünk meg. Tehát, ha egyesével haladunk akkor 1 pontokat gyűjtünk, ha hármasával akkor minden alkalommal 3-at kapnánk.
A kincseket ugye 10 dukátért tudjuk megvenni 45 naponként, ha szépen haladtunk. Ezt módosítanánk arra, hogy 10 dukát és 45 Entitás pontért vásárolhatnánk. Most jön a lényeg: az 1 szinttel nagyobb Entitást, mint az előző azt 1 naponta lehet kikérni, a 2-vel nagyobbat 2 naponta, a 3-mal nagyobbat 3 nap múlva kérhetjük.
Ha jól gondolom és helyes információkra alapoztam az ötletet akkor így ugyanúgy 45 napba kerülne 1 kincs megszerzése, de közben szórakozhatunk az Entitásokkal, gyakrabban, mint 3 nap. Hogy milyen gyakran, azt a szabadidőnk és a karakter ereje határozná meg.
Ehhez kiegészítés, hogy ez választható opció lenne a jelenlegihez. Vagy-vagy alapon, keverni nem lehet. Mint a 15 vagy 30PP/nap. Azért mert pl. egy friss 30-as karakter tegyük fel csak 3 naponta tud megölni csak 1 szinttel nagyobbakat, így ő 45 nap után 15 Entitás legyőzésével csak 15 Entitás pontot szerezhetne ami ugye kevés a kincsszerzéshez. Tehát az ilyen esetekre maradna a jelenlegi rendszer. Viszont én és akiktől szintén olvastam, hogy sok a 3 nap tétlenség és nem a kincsfarmolásért szeretnék az Entitást püfölni azoknak egész üdítő lehetne.
Akkor most jöhet a javítás vagy indoklás, hogy miért nem jó, felesleges vagy olyan sok meló, hogy azért nem lehetséges.
Dátum: 2009.09.28. 12:31:39
Tévedés. A mágia a manakonstrukcióhoz kell leginkább, arra pedig külön ott van a tűzopál varázspálca. Az olcsó felszerelésekkel lazán megéri 3, de inkább 4-5 szett felszerelést tartani attól függően, hogy melyiket mire fogod használni - persze optimalizálni lehet átfedésekkel.
Dátum: 2009.09.12. 15:48:31
Ez egy rakás szar!
Nem bírod/bírjátok elismerni, hogy elkúrtad/elkúrtátok!
Nem jól lőttétek be a gyorsítás árát (ez enyhe kifejezés rá) és most azokat szopatjátok akik nem voltak olyan hülyék, hogy bedőljenek.
Az a rohadt nagy szerencséd/szerencsétek, hogy a játékosok nem csak a gyorsítás-kiváltásban nem tudnak egységesen összefogni, hanem az őskő-bojkottban sem!
Gyorsítást lehessen őskőért vagy CSP-ért és mindenki eldönti kell-e és milyen áron. Mi ez, hogy kötelezővé teszel valamit amit nem akarunk különben a seggnyalóid előnyhöz juttatod?!
Ja, hogy ez még csak ötlet? Akkor a fenti storno és csak ennyi: köszi NEM kell!
Nem bírod/bírjátok elismerni, hogy elkúrtad/elkúrtátok!
Nem jól lőttétek be a gyorsítás árát (ez enyhe kifejezés rá) és most azokat szopatjátok akik nem voltak olyan hülyék, hogy bedőljenek.
Az a rohadt nagy szerencséd/szerencsétek, hogy a játékosok nem csak a gyorsítás-kiváltásban nem tudnak egységesen összefogni, hanem az őskő-bojkottban sem!
Gyorsítást lehessen őskőért vagy CSP-ért és mindenki eldönti kell-e és milyen áron. Mi ez, hogy kötelezővé teszel valamit amit nem akarunk különben a seggnyalóid előnyhöz juttatod?!
Ja, hogy ez még csak ötlet? Akkor a fenti storno és csak ennyi: köszi NEM kell!
Dátum: 2009.09.12. 04:10:19
Nem voltam kb. 3 napot VU-közelben és nem igazán fűlik a fogam ahhoz, hogy ki tudja hány oldal esztelen cívódást és sírást olvassak vissza... kisegítenétek pár infóval?
- Mennyi manót "kellett" ölni a jutalmazáshoz? 30 vagy minden fázisban 30?
- Miért ilyen rövid a 3 fázis? Ha 1 nappal később érkezem akkor soha nem lett volna esélyem megszerezni a 3. relikviát? (Hozzáteszem ígyis lehet, hogy nem lesz meg a szűk határidő miatt.)
Ha valamire nem kérdeztem rá amit még érdemes lenne tudnom, akkor azt is hozzácsaphatnátok a válaszhoz!
Köszi
- Mennyi manót "kellett" ölni a jutalmazáshoz? 30 vagy minden fázisban 30?
- Miért ilyen rövid a 3 fázis? Ha 1 nappal később érkezem akkor soha nem lett volna esélyem megszerezni a 3. relikviát? (Hozzáteszem ígyis lehet, hogy nem lesz meg a szűk határidő miatt.)
Ha valamire nem kérdeztem rá amit még érdemes lenne tudnom, akkor azt is hozzácsaphatnátok a válaszhoz!
Köszi
Dátum: 2009.09.07. 18:46:35
Nincs is benne kérdés nagyokos.
Idézet: Trimble2 - 2009.09.07. 18:09:14
Nem mondtál újat.
Idézet: Trimble2 - 2009.09.07. 18:09:14
Ha ezt visszaolvasod nemhogy kérdés, állítmány sincs.
Idézet: Trimble2 - 2009.09.07. 18:09:14
Meglehet, de a problémákat nem lehetne megoldani? És ha lehet ne azt javasold, hogy bomoljunk fel és menjen mindenki a saját szintjével egyenlőek közé.
Idézet: Trimble2 - 2009.09.07. 18:09:14
Az epikus ellen nem a konkrét győzelem a fontos a csatákban, csak hogy csökkentsük az ÉP-jét és folyamatos munkával legyőzzük együtt. Viszont az együttdolgozás lehetősége már nem elérhető.
Idézet: Trimble2 - 2009.09.07. 18:09:14
Megmondom mihez hasonlít a történetetek: a szövetség háborúzik és az alacsony szintű karakterek egyszerűen el sem érik a magas szintű ellenfeleket. Bármennyire szeretnének segíteni, részt venni a közös ügyben, nem tudnak mert ennek a játéknak ilyenek a szabályai.
Nem mondtál újat.
Idézet: Trimble2 - 2009.09.07. 18:09:14
Közbevetném, hogy az olyan erősen kétpólusú szövetségek (nem számoltam meg őket) ahol a régen indult, valóban magas szintű karakterek és a később indult de azért már "visszafogottan fejlődő" karakterek ütik az epikust.
Ha ezt visszaolvasod nemhogy kérdés, állítmány sincs.
Idézet: Trimble2 - 2009.09.07. 18:09:14
Szerintem nyilvánvaló, hogy amíg ilyen szövetségek léteznek addig a "problémátok" fent fog állni.
Meglehet, de a problémákat nem lehetne megoldani? És ha lehet ne azt javasold, hogy bomoljunk fel és menjen mindenki a saját szintjével egyenlőek közé.
Idézet: Trimble2 - 2009.09.07. 18:09:14
Az is lehet, hogy az a bajotok, hogy nem győztök minden egyes epikus csatában. Szóval tápolni akartok.
Az epikus ellen nem a konkrét győzelem a fontos a csatákban, csak hogy csökkentsük az ÉP-jét és folyamatos munkával legyőzzük együtt. Viszont az együttdolgozás lehetősége már nem elérhető.
Dátum: 2009.09.07. 18:24:32
Nem attól lesz igazad (mert nincs), hogy hova sikerült bekönyörögni magad te névtelen hangadó.
Dátum: 2009.09.07. 18:22:19
Kocos, Morti, Butchman, Ariel és még biztos vannak akiket már elfelejtettem azon dolgoznak vagyis próbálnak dolgozni, hogy jobb legyen a játék és a hangulat a szövetségekben. Chehs 37-es HSZ-e pedig nagyon jó!
Erre jön megint a sok baromarcú és mereven elzárkózik minden ötlettől, de nem mond jobbat, csak itt hörög..., hogy ez így táp meg úgy táp meg a szövetség a hibás azért, mert nem egyforma szintű minden tag és, hogy hallani sem akarnak semmiről, főleg olvasni és gondolkodni nem, mert úgyis megint csak a nagyok akarnak mégtöbb tápot... felejtsétek el azt a kibaszott tápolást! Nem kell!
Játékélmény kell!
Erre jön megint a sok baromarcú és mereven elzárkózik minden ötlettől, de nem mond jobbat, csak itt hörög..., hogy ez így táp meg úgy táp meg a szövetség a hibás azért, mert nem egyforma szintű minden tag és, hogy hallani sem akarnak semmiről, főleg olvasni és gondolkodni nem, mert úgyis megint csak a nagyok akarnak mégtöbb tápot... felejtsétek el azt a kibaszott tápolást! Nem kell!
Játékélmény kell!
Dátum: 2009.09.03. 19:49:07
Dátum: 2009.09.02. 14:57:47
.
Dátum: 2009.08.31. 07:57:29
Két napja a bekerülés pillanatában már észleltük. Az epikus verőink (aki érdemben hozzá tud szólni) száma lecsökkent 7-8 tagra amiből az épp jelen levő 3-5 tag tevékenykedik.
Nekem személyesen közöm sincs az epikusokhoz, de hasonló játékot játszom a Tyrant, Légió, Horda és még pár nagyobb karakter ellen amikor van elég ÉP-m.
Nekem személyesen közöm sincs az epikusokhoz, de hasonló játékot játszom a Tyrant, Légió, Horda és még pár nagyobb karakter ellen amikor van elég ÉP-m.
Dátum: 2009.08.30. 17:51:31
Más oldallal jártam így. Próbáld meg manuálisan bepötyögni, hogy: www.vegzetur.hu
Kicsit butának tűnik és lehet nem segít, de kit tudja...
Kicsit butának tűnik és lehet nem segít, de kit tudja...
Dátum: 2009.08.30. 17:48:52
Egyéninek tűnik a próblémád Ric, de legalábbis remélem, hogy nem ér el hozzám.
Dátum: 2009.08.30. 16:18:01
Majd vélmányeznek mások, jobbak is, de én amondó vagyok, ha valaki tud és akar vigyázni a LE-jére azt úgysem rabolod ki, aki pedig nem annak és az ellen tökmindegy, hogy vannak-e ezek a szakik.