Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Balor

Dátum: 2008.09.29. 20:46:54
Miklóstól (hírek topic):


Még egy fontos dolog:
Ahogy az a Felhasználási feltételekben is benne van, és a regisztráláskor is kiirjuk, egy játékos egy karakterrel játszhat egy világon. Pont. Kivétel nincs. Ennek oka a nyilvánvaló visszaélési lehetőségek kivédése. Az elmúlt héten mentek a log programok, gyűjtöttük az információkat, most nézzük át őket programok segítségével. Nem részletezem, hogy milyen módszerrel dolgozunk, de elég megbízhatóan ki tudjuk szűrni a "multizókat". A visszaélés súlyosságától függően figyelmeztetés vagy átmeneti zárolás fordulhat elő, visszaesés esetén pedig végleges zárolás.Nem tilos két különböző embernek ugyanarról a gépről játszani, de ilyen esetben nagyon ügyeljetek arra, hogy a két karakter semmilyen módon se kooperáljon (ne támadják egymást, ne támadják ugyanakkor ugyanazokat a karaktereket, és lehetőleg ne lépjenek azonos szövetségbe).


Ez azt hiszem elég egyértelmű.
De azért azt jó lenne tudni, pontosan mit takar az "átmeneti".
Dátum: 2008.09.29. 20:38:56
Idézet: tramenes - 2008.09.29. 20:23:15
Idézet: Syck - 2008.09.29. 20:19:07
kiderult rola, h beholder alkalmazott es stikaban jatszott?


Akkor már értem miért írta Miklós valamelyik posztban hogy napi 14-16 órát ül a játék mellett


Dátum: 2008.09.29. 20:07:59
Szerintem többet is. Pl. csaláson, visszaélésen kapták-e (tény, hogy csalt), vagy csak vizsgálják, stb.


Már csak azért is kiemelten fontos számomra a konkrétum, mert azonos Szövetségben vagyok vele, és a többiek számára is fontos lenne, hogy legalább annyit tudjunk mire számítsunk vele kapcsolatban. Jól jönne valami "hivatalos" infó legalább a Szövetség tagjainak.

U.i.: Én nagyon nehezen hinném, hogy csalt...
Dátum: 2008.09.29. 19:41:25
Idézet: Syck - 2008.09.29. 18:15:51
hello,

szeretnem megkerdezni, Ravenwood miert lett "A karakter átmenetileg zárolva van." statuszu.

koszi


Megelőztél a kérdéssel. Ez engem is nagyon érdekelne.
Dátum: 2008.09.29. 15:54:24
Létezik ekkora random?

4. szinten gyémántként 7-es affinitással negyven vadászatból átlag kevesebb, mint 40 LE, úgy, hogy a kérdések 90%-ára helyesen válaszolok. Számomra ez furcsa...
Dátum: 2008.09.29. 04:16:46
Igen, amíg nincs semmilyen ilyen jellegű infó, addig nehéz. Bár Miklós most megosztott egy-két apróságot. De lehet ezért ennél picit több kellene.
Dátum: 2008.09.28. 20:43:06
Figyeld a Toplistákon belül a szövetségek alatt, az épített lélekenergia menyiségét, és látni fogod, hogy építenek gőzerővel.
Dátum: 2008.09.28. 03:36:34
Persze az is lehet, hogy hülye vagyok, és rosszul látom az egészet.
Dátum: 2008.09.28. 03:33:12
Egy rövid összefoglaló a fejlesztési lehetőségekről:

Szerintem nem korlátozással, hanem bővítéssel kellene még idejében elejét venni a dolgok eldurvulásának. Gondolok itt esetleg szintenként többfajta tárgyra, amit csak lélekenergiáért lehet megvenni, de persze akadjon pár, amihez kell az őskő is. Csak őskőért pedig maximum fókuszkristály. Bár az is úgy lenne az igazi, ha az adott fókuszkristály későbbi szinteken elérhetővé válna lélekenregiáért is, de "csak" az aktuális legerősebbektől gyengébb "kavicsok". Persze ez a később induló prémiumosoknak valamilyen szinten hátrány, de ugyanakkor egy-két balansz-kérdést is megoldana. A prémiumosok száma nem hiszem, hogy csökkenne (legfeljebb arányaiban) . A tárgyakra visszatérve pedig lehetne őket -mint ahogy majd később a varázslatokat is- tulajdonság(ok)hoz kötni (TF-nél is ugye sajna csak a szint számít többnyire, a varázslatoknál pedig teo/tau). Pl. egy varázsló kezében ne legyen már egy kétkezes csatabárd, vagy egy ütőgép ne szórja kétkézzel a tűzgolyókat.
Az egyensúlyt a választék (tárgyak, varázslatok) növelésével lehet kordában tartani, (talán) még jobban, mint korlátozással. A sokszínűség (messze) nem garantál mindig tökéletes egyensúlyt, minden karakternek (azonos szintű, fejlettségű, de különböző tipusú -"azonos játéktudás"), de jóval könnyebben kézben tarthatóvá (kontrol, korrigálás) válik a játék. Persze nem kell egetrengető, bonyolult dolgokra gondolni, de legyen mondjuk egyik fegyvernek +1 sebzés, a másiknak +1 támadás, a harmadiknak +1 védekezés( tipus és minőség..). Varázslatnál pedig egyik sebzése d6, a másiké d4+1, a harmadiké valamilyen hatás (tűz/energia/..), stb. Természetesen a játék éppen elérhető fejlettségi szakaszával összhangban, fokozatosan erősödve. Ezek kombinációi pedig rengeteg lehetőséget rejtenek (a TF-nél ez már sajnos kivitelezhetetlen. -De majd ha jön a Halhatalanok Földje... ).
Ezek mind-mind jót tennének a játék egyensúlyának és vonzerejének, és az aktív közösség (piac) érdeklődésére, moráljára, gyarapodására is jó hatást gyakorolna.
Befejezem, mert már így is túl sokat írok. Egyrészt remélem (jó)pár dolog megvalósul ezek közül hamarosan, másrészt ezt részletesebben vesézgetni hosszú lenne (és nem is idevaló) -és akkor teleírnék legalább egy hasábot.

Remélem a többségnek tetszenek ezek az ötletek, várom véleményeiteket.

Wurgolx
Dátum: 2008.09.28. 02:36:11
Tudom mire gondolsz, teljesen jogos.
Dátum: 2008.09.27. 20:19:23
Remélem az "azonnal töröljétek" értékelést adtad erre a kérdésre.
Dátum: 2008.09.27. 18:35:46
Na ezzel én is pont így vagyok.
Dátum: 2008.09.27. 18:33:40
Ld. 323 HSZ. Gyengébbek kedvéért: lásd háromszázhuszonharmadik hozzászólás.
Dátum: 2008.09.27. 18:30:15
Idézet: Hydro Globus - 2008.09.27. 17:26:59
Vízfejű? Te Errtu volnál?

Egyébként itt voltam start óta, csak... hmm... hallgatóztam eddig


Nem, nem Errtu vagyok. Csak anno nézegettem a nyilvános fordulókat ŐV-n, és ott a karaktered leírásában van (mikor elsőnek megláttam, hatalmasat nevettem rajta ).
Dátum: 2008.09.27. 17:18:53
Áh, megjelent végre "vízfejű" barátunk is.
Komolyra fordítva, a kérdés nem egyértelmű/hibás -szerintem.
Dátum: 2008.09.27. 16:25:48
Sajnos előfordul, hogy jóval gyengébbnek tűnő ellenfelek vernek el (velem rendszerint megeseik, nem ritka, hogy 20! a tul.kül.). Ez a játék része. De későbbre biztos meghozza a befektetés a gyümölcsét. A fejlesztők (és én is) minden fórumon ezt reklámozzák. Csak emiatt ne hagyjátok abba a játékot, legyetek türelemmel!
Dátum: 2008.09.27. 16:14:09
Idézet: johha - 2008.09.27. 14:09:16
Óránként 2 támadás esetén nem kapsz negatív módosítókat az értékeidre portyázás esetén.
A harmadik támadásnál -10 % jön, 4-nél -20%, 5-nél -30 %.
Tehát egy óra alatt támadj ötöt,és az 5.-et nyerd meg.


Ha hatodjára (-40%), vagy hetedjére (-50%), stb. nyersz, azt is elfogadja. Sok sikert!
Dátum: 2008.09.27. 16:12:06
Idézet: Trikolor - 2008.09.27. 14:03:34
Találkozott már vki az alábbi hibával?
Megvettem a díszes nyakörvet (sajnos 2x) és a bronzagyarakat. Le is vonta rendben az ősköveket. De a karakterlapomon nem látszik, hogy ezek nálam vannak!!! A támadásnál és a sebzésnél sem látszik a + érték. Mi a teendő?


Én is így jártam, de aztán észrevettem amit már mások is leírtak előttem. DE el is tudod őket adni 2 őskő/db áron.
Dátum: 2008.09.27. 16:10:21
Andriska! Csak emiatt ne hagyd abba a játékot, mert 3-4. szinten már őskő nélkül is nagyobb sebzésű fegyvereket vásárolhatsz magadnak, mint a koponyazúzó, és nincs új "prémiumfegyver"! Persze a döntés a Tiéd, csak próbállak meggyőzni.
Dátum: 2008.09.26. 23:31:42
Jogos. DE. Egy egyszerű példa. LE diff 500 vs 10000 dupla fejlettség kb. számításaid szerint. Szerintem igencsak nehéz lenne ebből 1000 vs 20000-et csinálni, különösen, hogy az egy szint különbség nem ugyanaz, amikor az ember még min. második szintűeket tud támadni (lvl 3), és amikor már csak min. harmadik szintűeket (lvl 4). És ugye a fejlődéshez ráadásul egyre több LE is kell, ahogy előre haladsz a játékban. Ez a kétszeres különbség szerintem erős túlzás (ugyanakkor indult karakterek esetén). Persze extrém helyzetben előfordulhat, de ahhoz óriási Játéktapasztalat, és játéktudásbeli különbség szükséges.