Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Butchman

Dátum: 2009.09.16. 13:13:42
Ekkora random?

Ma, 13:00 *Xerxaus* The Lost One Te nyerted a csatát.
Ma, 12:00 *Rearx* The Lost One A csatát ellenfeled nyerte.
Ma, 11:00 *Gilgaladron* The Lost One Te nyerted a csatát.
Ma, 10:00 *Oxterapitia* The Lost One A csatát ellenfeled nyerte.
Ma, 09:00 *Rearx* The Lost One A csatát ellenfeled nyerte.
Ma, 07:00 *Rearx* The Lost One A csatát ellenfeled nyerte.


Valamiért a nyolc órási nem jött. Biztos épp kávézni volt.
Dátum: 2009.09.16. 12:32:04
Valamit csináltatok a kristály hordával? Folyamatosan 15% alatt vagyok, nem bírok felgyógyulni, mert MINDEN órában szétvernek. Már a varázslattal kivégeznek. Nem arról volt szó, hogy csak akkor támadnak 15% alá, ha felette nincs kit ütni? Ráadásul még háborúban sem vagyunk velük.
Dátum: 2009.09.15. 07:41:12
Ez is járható út. Persze én nem igazán javasolnám, hogy ismét milliós épületköltségeket rakjunk be.
Még egy észrevétel: annál erősebb hatásúnak kellene lennie a plusz elnyelésnek, minnél nagyobb a szintkülönbség az epikus és a karakter közt. Persze egy ésszerű határon maximálva.
Dátum: 2009.09.14. 16:55:13
Én úgy gondolom, hogy az átlagolás abszolút érdektelenné változtatná a játékosokat az epikusölésben. Ráadásul a kisebbeknek még inkább az lenne az érzése, hogy "jobban megy ez nélkülem, és inkább keresek egy kisebb szövetséget". Most még tudjuk őszintén mondani mindenkinek, hogy dehogyis, nagyon számít hogy itt van, és kell a csapatba, hogy sikeresek legyünk. Valljuk meg őszintén, ha viszont egy 20 szinttel kisebb karakter rontaná le a szövetségi átlagunkat, akkor nem sokan vagyunk akik ne éreznénk gombócot a torkunkban az 5000-7000 ÉP sebzés után.
Dátum: 2009.09.09. 11:41:19
Ezt javasolnám én is, hogy a "fő" szörny szintjétől függjön a kisérője szintje. Kihívás lenne benne. Egyetlen dolog ami fontos, hogy azt kiválasztani, hogy ki ütheti nagyon nehéz.
Talán az jó lenne, ha nem is lenne szintkorlát sehová, hanem a szövetségből mindenki eldönti, hogy az aktuális szörnypáros melyik tagját üti. És CSAK azt ütheti. Ennek természetesen az a veszélye, hogy egy-két nagy is beszáll a kicsik mellé, de akkor a fő szörny ellen nem harcolhat, tehát hátráltatja is a csapatát. Itt jönne elő, hogy a szövetség hogyan taktikázik. Erről mi a véleményetek?

Mod: érthetőség
Dátum: 2009.09.07. 22:05:59
Számtalan megoldást közöltünk, hogy NE megkönnyítve legyen, hanem egyszerűen ők is be tudjanak kapcsolódni. Sajnos azt kell mondjam, te vagy szűk látókörű.
Dátum: 2009.09.07. 20:18:58
Ki is fejthetném bővebben a dolgot, de minek. Morti, Damage, és Glórin is szenzációs lehetőségeket soroltak fel. Bármelyik jó lehet. Egy fontos dolog van csak: az idő faktor. Félek, hogy a szövetségek szét fognak hullani, mint ahogy az egyik legjobban összetartó Sötét ösvény vitája is erre utal.
Dátum: 2009.09.07. 20:14:25
A csapatban végzett "munka" gyümölcse mindig édesebb. Igenis valamit kell csinálni azzal, hogy az epikus ne csak a legjobbak "szórakozása" legyen egy szövetségben. Hangsúlyozom: akár annak az árán is, hogy tovább legyen erősítve az epikus, amit maximum a "kicsik" vissza tudnak gyengíteni az eredeti értékre.
Dátum: 2009.09.07. 19:32:46
Egyet felejtsz el ismét: sajnos a játékosok nagyon nagy százaléka nem is olvassa a fórumot. Kíváncsi lennék, hogy a V1 szövetség TOP listájának első oldaláról hány szövetség ellenzi ezt az újítást? Kérem, hogy akik onnan képviselik a szövetségüket (nem feltétlenül vezetők, BÁRKI), írjanak már 1-2 sort, hogy mi a véleményük erről. Névvel, és szövetségnévvel. Nem olyan nagy szégyen az!
Dátum: 2009.09.07. 18:16:00
Minden egyes csatában? Egyben sem!
Elmondtuk: nem a táp a fontos! Az, hogy valamit tudjanak tenni a kisebb tagok is.
Tudod mi a te bajod? Hogy nem látsz, és nem is fogsz ezek szerint, egy ilyen szövetséget belülről!
Dátum: 2009.09.07. 15:26:51
Szerintem ez fontosabb lenne, mint az egyéni epikus.
Dátum: 2009.09.07. 15:16:17
Én személy szerint bármivel egyetértek, amivel a csapat egésze feladathoz jut. Nem feltétel a plusz táp.
Dátum: 2009.09.07. 14:14:43
Damage,
Csak azt felejted el, hogy ez nagyban köszönhető az epikusok visszamenőleges megerősítésének! Ez nem a szervezés hibája, hanem a játékvezetésé. Itt nem arról van szó, hogy nem tudjuk megölni az epikusokat. Aki itt "versenyben akar maradni", annak meg kell tartani a lendületet.
A bajunk viszont annyi, hogy a játékosok kezébe adott eszközök miatt a szövetségünk (és nem csak a miénk) nem képes ugyanazt a játékot játszani, és elveszik a közösségi szerepe az epikus csatának. Nem szeretném, ha az új módosítás hatékonyabbá tenné az epikus ölést, csak kapjanak szerencsétlen alacsonyabb szintű tagok valami feladatot. Hogy érezhessék, hogy ők is fontosak, az ő munkájukra is van szükség. Ennyi és nem több. Számomra, bár valóban tehetségtelen vezető vagyok, ez a legfontosabb.
Dátum: 2009.09.07. 13:09:19
A Ronin szövetség csatlakozik az "elégedetlenkedők" táborához.
A helyzetet kifejtette már Morti. Annyit tennék hozzá, hogy a szintbeli szétszakadozást, amit véleményem szerint főként a visszafogott fejlődés és a szinguláris ismeretek okozott, csak így lehet szövetségi szinten kezelni.
Abban az esetben, ha a szövetség "vár", és erősödik az epikushoz, akkor a magasabb szintű, ha pedig folyamatosan csinálják, akkor az alacsonyabb szintű tagok lesznek kizárva a játék egyik legfontosabb részéből.
Dátum: 2009.09.06. 13:42:48
Vagy akkor, ha a szövetségben a tagok 70%-a kényszerül ezt az játékelemet nélkülözni. Nálatok a VF tiltásával ez nem akkora gond, de nem ez a jellemző, hidd el.
Dátum: 2009.09.06. 12:40:40
Az nem járható út, hogy egyszerre két epikussal is csatázik a szövetség? Az egyik az eredeti, a másik pedig a "kisebbeké".
Dátum: 2009.09.06. 12:36:54
Ez szerintem rendben is lenne így. Én támogatom, és magam is hasonlóra gondoltam, bár engem folyton lepontoznak. Szerintem ez lenne a legégetőbb fejlesztés, ezért én szívem szerint ezt kérném a fejlesztőktől legelőször. Valószínűleg kicsit komplikált lesz a leprogramozása, de mielőbb elkezdik, annál jobb.
Talán lehetne egy szavazást is kiírni róla. Hátha ez felkelti Miklós figyelmét.
Ilyen szavazási opciók lehetnének:
Támogatod-e az új epikus rendszert?
- Igen, legyen ez a legelső a fejlesztők listájában.
- Igen, de csak ha rá kerül a sor a fejlesztési tervben.
- Nem támogatom.
Dátum: 2009.09.06. 11:43:59
Szerintem az egyéni epikus problémáját, sőt meg merem kockáztatni, hogy az erősödő epikusok miatti szövetségszétszakadást is megoldaná, ha a szövetség harcolhatna egy másik, kiválasztott szintű epikussal is a "nagyon" kívül. (tagok szintjét hozzáigazítva persze) Ezt kellene elérni! Persze ezt csak összefogással lehetne, amit jelenleg nem nagyon tapasztalok.
Dátum: 2009.09.05. 19:39:17
Ez nem is butaság. Például lehetne egy "másodlagos" epikus, aminek a szintjét megválaszthatná a csapat. Aki ennek a szintnek a közelében van +- x szinttel, az ütheti. Ekkor nem lenne az, hogy "na poroljuk ki ismét az első epikusunk fenekét", mert csak és kizárólag a szintben (akár TÖ/SZÖ -vel súlyozva) közel állók tudnák elintézni. Ez NAGYON sok problémára, többek közt a szövetségek szintbeli szétszakadozására is gyógyír lehetne! Ezt kicsit tovább kellene gondolni.
Dátum: 2009.09.05. 16:31:40
Gondolom, hogy erősebb, és cikibb, de ettől lassabban fogjátok csinálni? Számunkra szintén igaz ez. Erősödtek, de mégis csináljuk 2-1 nap pihi-2 szisztémával. Szóval erdmény:
1. kevesebb ember vehet részt benne
2. aki benne van több áldozatot hoz
(1,2 következmény: több elégedetlen ember)
3. Miklósnak meg ugyanannyi epikus kincset kell csinálnia.

Már várom, hogy mikor jön elő a küldetések mintájára, hogy elfogytak az új epik kincsek, de lehet ismételni. Gondolom hamarosan "betelik a pohár", és ezzel lesz a játék egy érdekes színfoltja rövidre zárva. Hasonlóan, mint a küldetések is, amiben legeslegjobb eredményem (amíg volt mit küldetésezni) Kóccal egy megosztott első hely.