Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - LoWs

Dátum: 2010.09.21. 12:22:06
Vannak itthon ilyen játékkiállítások/találkozók. Oda is ki lehetne helyezni 1-2 plakátot/vásznat (vagy mit), esetleg valami regelős akciókat folyamatosan (mint ez a barátság-medálos cucc volt.
Dátum: 2010.09.20. 13:22:50
Az Első VH az alapműveltség.
A repülés története nagyvonalakban szintén az.

Ez az ember, ezzel a géppel mindkettőben nyakig benne volt.
Akkor miért nem alapműveltség?
Dátum: 2010.09.20. 12:57:09
Tetszett a cikk.
Viszont hiányoltam a Hódító megemlítését. Az a játék sokkal régebbi mint a Gal6. Bár eléggé behatárolt a célközönsége, az is igaz.

A VU talán a legösszetettebb böngészős játék (esetleg a Gal6 ami hasonló hozzá). Ebben rejlik az ereje. Hiszen pl a Shakes and Fidget-et 1-2 hónap alatt meg lehet unni. Nincs benne kihívás, csak a minnél nagyobb szint és tulajdonságok. A VUban van tartalom.

Én is sokszor kiakadok egy-egy változás miatt, talán mert eddig szinte minden módosítás keresztbe tett nekem De viszonylag kevés időráfordítással, simán lehet csinálni egy felsőközép-kategóriás karaktert, amivel már el lehet szórakozni. Különösen akkor ha jó atársaság a szövetségben.
Dátum: 2010.09.19. 18:37:38
Véletlenszerűség.. vagy másképp mondva: random.
Attol függ egy támadás sikere, hogy a harci tulajdonságaid (erő, támadás, IQ, tau) mennyivel nagyobbak az elelnfeledénél. Ha mindben jelentős az erőfölényed (legalább 10) akkor már majdnem biztos a győzelem.
Ha a harci szakértelmeid is sokkal jobbak (kritikus ütés, szívósság, kritikus varázslat stb.) akkor még nagyobb az esélyed a győzelemre. Ha a tárgyaid (különösen a fegyvered és a varázslatod) IS magasabb szintűek, akkor már szinte biztos a győzelem.

Ha állatokat is viszel a harcba, és az elelnfelednek nincsenek, akkor azok szintén sokat dobnak az esélyeken.
Dátum: 2010.09.19. 18:33:33
Az event miatt volt. De elvileg már javították. Bennemaradt a lélekkút-lassítás még Zarknod idejéből.
Dátum: 2010.09.19. 18:32:03
Kell hozzá még egy csata. Ha vívtok még egy-egy portya cscatát a háborúkban akkor eldölnek. De maguktól nem fejeződnek be.
Dátum: 2010.09.19. 10:21:03
A kristályhorda ellen nincs védekezés, átüt mindenen. Ha jól tudom még 15% alatt is meg tudnak támadni téged. Nem hat ellenük semmifeéle LE-védő effektus.
Dátum: 2010.09.17. 20:47:37
Ha valaki az átokozó szövetségéből nyer ellened csatát, akkor 20%-al több Lélekenergiát rabol tölled.
Dátum: 2010.09.16. 19:16:57
Igaz. Én tévedtem.

Ezesetben akkor ennek is kell egy korlát és a probléma meg sem születne
Dátum: 2010.09.16. 18:53:29
Idézet: Kocos - 2010.09.14. 18:04:29
Termeszetesen igaz, de LoWs javaslataban tobbet nyerhetsz. Ha vegigszamolod a varhato nyeremeny egyre nagyobb minel kisebb eselyed van a gyozelemre (nem az nyeremeny, hanem annak varhato erteke!).
10% esellyel szakitani 45000 LE-t erezhetoen tobb, mint 50% esellyel szakitani 5000 LE-t. A varhato bukast viszont egyelore nem szamoltam at.


A várható nyeremény csak akkor él, ha megfelő mennyiségű lét kockáztat a támadó. Viszont akkor győzelem esetén garantált lenne ez a "várható" mennyiség.

Wuher topicindító posztjában lefektetett követelményeknek szerintem megfelel a javaslat. Hiszen nem szinttől teszi függővé a nyereményt. Hanem a karakterek Pillanatnyi(!) erőviszonya alapján számol.

Számomra (20-as szinten) ez kb semmilyen előnnyel nem járna. Viszont kapna egy színfoltot a játék: végre lenne értelme bepróbálni az esetlegesen nállam erőssebb pókokat is. Nem csak a lefele/gyengébb fele ütést preferálná mindenki. Én naggyából, elnézve a farmjaimat kb az alap EH nyereményt kapnám. Egy-két kivétel lenne csak ahol annak 1,5-2x-e lenne a várható nyeremény.

A random nem öli meg a javaslatom. Az teszi izgalmassá és tervezhetetlenné. Nem ütlegelheti egymást két erős karakter, hogy sokmilliós LE diffjük legyen 1-2 nap alatt. Mivel pucérra vetkőzött védő ellen csak az EHt kapja az egyik, viszont ha a védő nyer (ami magasabb szinten, kb kizárt!) és nincs EHja, akkor semmi extrát nem nyer, csak azt amit a támadó a mai körülmények között is otthagyna.

Idézet: S0laris - 2010.09.14. 14:43:29

Leírtam már párszor, leírom még egyszer:
A VÚ-ban nincs PvP. Az nem PvP ha max távból takonyra kell verned valakit egy nyamvadt küldi miatt. Nincs PvP mert lefele kell ütni az optimális játékhoz. Vagy a kisebbet vered agyon, vagy a random nyer ellened ha hasonló erejű játékossal küzdessz. Igazi PvP-ben nincs random, ott az ügyesebb győz.


ITe még sosem támadtál hasonló erősségű embert? Nem csak a max távolból agyonverés létezik ám! Ki kéne szakadni ebböl a gondolkodásból! Erre segítségképp tettem a javaslatom! Valaki, aki jobban ismeri a számokat, simán kiszámolhatja, hogy is működne konkrét karakterekkel és mindenféle módosítókkal együtt.
Minden PvPben van random. Még a box/szumó/vívásban is. Ezt el kell fogadni.
Mellesleg részletkérdés, hogy mi a PvP és mi nem.
A VU rendszerével baj van. Ezt szinte mindneki látja. Azért javasoltam az EH ilyen módosítását, hogy a rendszer egyik jelentős bajára (lefele ütés) nyújtsak valamilyen megoldást.


Idézet: S0laris - 2010.09.14. 17:15:13
Az a 20% ugyanaz amit mi is vállalunk napi szinten. Ha kicsit erősebb ellenfélre megy az ember, legtöbbször a varázslat dönt, ebből adódik a 20%. De ha 50%-os csatánál bukhatsz annyit amennyit nyerhetsz, hosszabb távon a szerezhető LE mennyisége marginális. Neked kell a TP, de a legtöbb EH-snak nem. Ha olyan rendszer jönne össze, hogy kevesebbet buksz mint amennyit nyerhetsz, uccu jönne még egy Csuhi meg Egon, mi meg leshetnénk a LE diff toplistát megint.


Épp az a lényeg benne, hogy a bukaható és nyerhető LE korántsem egyenlő! Sőt!
Ha 50% esélyed van akkor egy 2-es szorzót kapsz az ellenfél nyert csatáira. Legyen mondjuk 10000 neki. Tehát 20000-et nyehetsz. Nekimész 8k-val. Hogy a gyémántbónuszod dal kilegyen a 20k. HA vesztetsz és kivégez, buksz 2k-t. Ha nyersz akkor nyersz 20000-et. Ha ő is EHs akkor ha ő nyer (és van nálla elég LÉ) akkor nyer 20000-et. Ha veszít akkor pedig 2-3k száll el. Ez elvielg hosszútávon nem változtat a két karakter egymáshoz viszonyított erőviszonyán. Magas szinten meg a VFesek már annyival több LÉt szedhettek össze, hogy még ha ezt ki is akarná használni valaki, akkor sem tudna föléjük kerekedni. A Kreatívos nerfelés óta meg elvileg az adminok vagy kik úgy is figyelik az egymást ütlegelőket.

Én is látom, hogy finomítani kell a számokon. De egyedül nem tudok az összes karakternek megfelelő képletet alkotni. Pl nem vagyok tisztában a TOP viszonyokkal. Sőt a középmezőny felső rétegével sem. Ezért kérdezem az okosakat, hogy ők mit látnak a dologban?
Dátum: 2010.09.15. 18:22:18
Nekem is kéne!

A pontos képlet az figyelembe veszi az aktív játékosok mennyiségét és szintjét is azt hiszem. Ezt pedig nehézt lenne a szerver kommunkiációs adatai nélkül megsaccolni, nekünk szimpla halandóknak persze
Dátum: 2010.09.15. 10:01:04
Nem hinném. Hiszen a Betöltött LÉt nem befolyásolja a láthatatlanság.
Dátum: 2010.09.14. 23:13:23
Csakhogy a vadászoknak nem akkora érvágás a sok TP, mint a pókoknak.
Meg az erőforrások gyakorlatilag végtelenek. Hiszen csak várni kell rájuk és minden mennyiségben rendelkezésre fognak állni. Tehát az elvesztett CSP az visszajön! Hamar! A TP viszont megmarad! Örökre!
Dátum: 2010.09.14. 12:21:10
Akkor is volt, csak nem adónak hívták. De a funkciót tekintve ugyan az volt akkor is mint most.
Dátum: 2010.09.14. 12:01:40
Akkor miért hat rá a VF?
Akkor ez most vadászat?
Dátum: 2010.09.14. 11:53:44
20-as szinten EH-s ként 30TP-t kapok. Tehát VFel te 49es szinten fele TP-t kapsz. Nincs abban hiba szerintem
A hiba ott van, hogy mi EHsok szívunk ezzel. Gyakorlatilag TP-vel tömetem magam az Event alatt. Juhééé!
Dátum: 2010.09.14. 10:00:58
Az úszóknál tényleg az óra ellen közdesz (általánosságban!). Viszont az adott versenyben mindíg a többi versenyző ellen! Ha nálluk jobb vagy akkor az óra által muatatott eredmény majdnem lényegtelen. Tehát mégis csak PvP az is
Ha itt is annyira háttérbe szorulna a PvP akkor egyszerű lenne a dolog: húznék innen a sunyiba. Számomra nem kihívás egy program/script/sárkányos rajz elleni harc. Azokat legyőzhetőre csinálják. Minnél több dolog sikerül ellenük minnél rövidebb idő alatt, annál gagyibb a játék vagy annál hülyébbeknek csinálják.

Kéretik a hozzászólásom lényegi részére reagálni! Az EH módosítási javaslatra!
A versengés pszichológiájáról szerintem egy másik topicban kéne eszmecserét folytatni.
Dátum: 2010.09.14. 01:18:44
Neked találták ki a Hello Kitty Online-t!

De ez nem az a játék!

El kel lfogadni, hogy az emberek társas lények és ezt nem mindenki tudja levetkőzni egy játék kedvéért. Ha valaki társas lény marad itt is, akkor pedig nehéz magát csak ilyen gép elleni szöszmötöléssel lekötnie. Hiszen Ő nem egy programot akar legyőzni! Szinte mindenki többre vágyik annál, hogy pár számjeggyel több legyen a karaktere adatlapján, arra vágyik (szinte) mindenki a világon, hogy jobb legyen másoknál.
Ezt a vágyat töröld el, és nyert ügyed lesz.

Módosítás:
Az EH-t nem javítja meg, az hogy több lét ad felfele ütve. Hiszen a felfele ütésért BRUTÁLISAN sok TP is jár. A felettünk lévő karik meg piszkosul nem valószínű hogy erőssebbek nállunk.
Inkább egy olyat kéne, hozzá adni, hogy maradna a mostani alap adott LE. Viszont hasonlítsa össze a progi a következő képlet eredményével, és amelyik nagyobb, azt adja győzelem esetén.
A képlet valami ilyen kéne, hogy legyen: ellenfél győztes portyái (N) ez osztva kettővel, szorozva a (szimulálásban megismert két sáv értékeinek hányadosávnak reciprokával (1/X). Tehát N/2x(1/X).
Vegyünk egy példát: Megtámadok egy pókot, akinek van 10000 nyert csatája. A győzelemre 50% esélyem, van. Tehát 5000 LE üti mindenképp a markomat. Ezt persze csak akkor kapom meg, ha a nállam levő LE kiadja, tehát a kreatív és minden bónusszal együtt. (hogy ne lehessen 0 Lés támadással megszedni magunkat). Viszont, ha van 10% esélyem nyerni, tehát a szimuláció során 2 vs 18 jött ki, akkor erre kapjak egy 9-es szorzót. Így 45000 LE-t szedhetek, HA nyerek (és vittem, annyit hogy szimpla portyában is hozhassak tölle ennyit!). Az így szerzett LÉnek csak annyi részét veszíti el a támadott amennyit sima portya vereség esetén is veszítene.
Ezzel nehéz lenne tápolni, a Miklósrandom miatt. Az egymást ütő karakterek hatalmasakat nyerhetnek, viszont utánna ugyan azt el is veszíthetik szinte ugyan azzal a tempóval. Ez CSAK EH-t használó támadó esetén lenne érvényes. Így lenne értelme tényleg szélesebb körben kifejleszteni és egymást támadni LÉvel. Az erőssek is gyepálnák az erősseket, nem túl nagy haszonért, de megérné próbálozni. Nagyban csökkenhetne a nyomás a gyenge farm karaktereken és végre igazi értelmet nyerhetne az EH.
Fertőzötteknek szerintem csak egy dolgot kéne adni:
Minden, azaz minden LE védő effektek figyelmenkívül hagyni nálluk. (Természetesen 15% alá ők sem támadhatnának.)
Vizont nem lenne elelnük TrPr, Le szívás védelem, kreatív korlát és gyémánt bónusz.
A kreatívot úgyis a alacsonyszitű egymást csapkodók ellen találták ki. Ha a saját hordádat ütöd úgysem tud visszacsapni. Magasabb szintem meg majdnem akkora a random mint 1-5ig.
Esetleg még az EH mellé a VF-et is kefejlethetnék. Ezzel megmaradna a szerepjátékos rész is (sőt!), de a karakterek sem feltétlenül gyengülnének el 20-30 szint alatt.
Dátum: 2010.09.12. 12:05:49
Számomra (kockafejű portyásként) az EH a megjelenése pillanatától kezdve alternatívája a VFnek. Mondjuk én is csak küldi miatt vadászom.
Egy baj van csak vele: a fenntről jövő/oda menő támadások után nagyságrendekkel rosszabb LE/TP arányt ad, mintha lefele támadnék. Ha csökkentené az onnan kapott TP-t valamennyivel, vagy arányosabban adná az alapot, akkor tökéletes lenne.