Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Rafkós

Dátum: 2009.09.20. 15:55:45
Szint*100 LE sem sok, szint*1 transzcendálissal védhető, akinek fontos kifejleszti, akinek nem, az meg így járt. Pont a Zarknodos relikviát ellensúlyozná, ami összességében csökkentette a portyában lévő LE-t. Eddig sem volt kötelező elveszteni egyetlen egyet sem, és így is bőven meglenne a lehetőség a védésre. Sem a leveretős taktikát, sem a portyázást nem szabadna korlátozni, mostanra egész kiegyenlített lett a játék, ebbe felesleges belenyúlni.
Dátum: 2009.09.20. 15:34:36
Vagy nem kell az egyéni epikusra sem, vagy akkor az összes többire is. Szövetségiért elég nagy hiba lenne, azok azért tényleg erősek, lehet tőlük kapni, akármennyire is esélyes, hogy leveri valaki, elég, ha a random megad neki egy varázslatot meg 2 közelharci kört. Portyánál eddig sem volt büntetve, pedig eredetileg nem azért lett kitalálva a 15%, hogy mindenki úgy vadásszon, mégis lehet így csinálni, ez eddig sem volt baj, ráadásul sokkal jobban örülnék, ha így veretnék le magukat és nem rajtam. Ennyi erővel kelljen szint*100 LE, hogy támadhass másokat, vagy ha portyában elájulsz úgy, hogy te indítottad a csatát veszíts csp-t, de ne egyet, hanem az összesnek a felét. Sokkal igazságosabb lenne, mint az ilyen leveretés büntetése, aztán nem kéne olvasnom a leveleket, amikor a leveretőket visszatámadom vagy hadat üzenünk nekik. Jelenlegi formában a jól fejlesztett karaktereket büntetik és nem azt, aki 15% alá megy.
Dátum: 2009.09.20. 14:18:51
Több portyacélpont nem feltétlenül jelent jobb játékot, ugyanis ezek nyilván semennyi lét sem tartanának maguknál, úgy meg igazából semmi értelme sincs. Talán ha leverethetik magukat, az sem akkora baj, mint amekkorának látszik, ez eddig is megoldható volt, ráadásul mások kárára. Aki foglalkozik annyit a dologgal, hogy elvadássza az összes csp-t, annál lehet, hogy rendben is lenne, hogy ne kapjon semmilyen büntetést, amíg nem kapja meg az elsőt. Annak, hogy csp-t veszít, aki elájul kb annyi lesz a következménye, hogy továbbra is leveretik magukat a szövetségi epikussal, más karakterekkel, térkapuval vagy bármivel és erre semennyi gyógyítás sem megoldás, sőt lehet, hogy az ellenkezőjét fogja elérni, mint ami a célja lenne. Kifejlesztik, ugye vagy mert kell hozzá, vagy mert lesz haszna, ütik az egyénit, fogy az ÉP, amikor már kevés van leveretik magukat valami vagy valaki teljesen mással, visszagyógyulnak és mehet tovább a dolog. Erősen sántít.
Dátum: 2009.09.19. 15:04:31
Ha visszagyógyít egészség és gyógyital sem kell, csak vp és annyi gyógyítás, hogy épp a 15%ot el tudjam érni.
Dátum: 2009.09.17. 17:06:37
200 egyenként, 30 alatti számmal kell szorozni karakterenként, attól függően, hogy eddig mennyi volt neki. 99% azért rendelkezik valamennyivel.
Dátum: 2009.09.17. 16:35:33
40. szinten 140 egészség egyszerűen nem éri meg a tárgyakat. Gyógyítás emeli az egész szakiösszeget valamennyivel, ami kevesebb, mint 30, előbb-utóbb meg kell mindenkinek, tehát pont ez egy teljesen ingyenes dolog, legfeljebb a fejlesztések sorrendjét kutyulja össze kicsit. Szint*2 vagy akármennyi egészség javítana sokmindenen, olyasmiken, amiknek semmi köze az epikushoz.
Dátum: 2009.09.17. 16:28:38
Sebgyógyítás egyszeri, szint*x egészség folyamatos ráfordítást igényel.
Dátum: 2009.09.17. 16:03:15
Minimális költség, nem is azzal van gond, egyébként meg ha már 20, akkor nyilván maxolni érdemes, remélem legalább epik tárgyból kapott plusz gyógyítás bele fog számítani, inkább az a baj, hogy lehetne sokkal értelmesebb, több problémát is megoldó ára az egésznek. Hogy jobban érthető legyen, mért pont a sebgyógyítás, mért nem bármelyik másik szaki? Egyértelműen a 15% miatt, arra viszont nem megoldás, aki le akarja veretni magát, az megteszi a szövetségivel vagy bármi mással. Regen növekedése lenne érdekesebb, egészséget ráadásul többe kerülne időről időre húzni, mint egyszer a gyógyítást, tehát nem is feltétlenül a költségekkel van gondja sokaknak, hanem az értelmével.
Dátum: 2009.09.17. 15:38:43
Összességében a sebgyógyítás eredetileg leginkább kényelmi funkció volt, egy aránylag olcsó megoldás állat gyógyítására, utána jött be az, hogy vesztes csatánál ÉP-t ad vissza, max szinten több állat gyógyítható. Túlfejlesztés ellen eredetileg ott van biztosítékként a morál, tehát annak sincs semmi értelme, hogy az állat nem fejlődik, persze a sebességét valamennyiben korlátozni kell, lényenként x TP fix jutalom szerintem korrekt lenne, ha már sérülni tud, tudjon fejlődni is. Karakter ÉP-regen legyen a karakter dolga, ezért lenne jobb egy épületes megoldás.
Dátum: 2009.09.17. 14:59:04
Ha mindegy, akkor teljesen felesleges az emlékmű 2 is, aki rabszolgázott eddig, az ezután is fog, sokkal inkább manakonstrukcióból épülnének ezek az épületek, viszont így el lehetne gondolkodni, hogy tényleg kell szint*2 egészség, portyalistán is többen lennének, és ez elvben nem nehezen leprogramozható, hisz vp-re már van ilyen.
Dátum: 2009.09.17. 14:46:21
Ezzel együtt természetesen adnia kellene valamennyi azonnali ÉP-t is, hogy játszható legyen a dolog.
Dátum: 2009.09.17. 14:44:13
Az plusz egy szint, bármennyibe is kerüljön nagyon gyorsan meglesz mindenkinek, vagy lehetetlenül sokba kerülne. Most egy alap karakter ha 1 ÉP-re kerül, 3.5 óra, mire egyáltalán újra üthető lesz, egy alap vadászat meg 2 óra, kényelmi dolgokat nem számolom bele, az ugye választható. Több szintre elosztva egyszerre kevesebbe kerülne, ha regent ad akkor hamarabb visszakerülne mindenki 15% fölé, amint elérkeznek egyéniben a kicsit erősebb lényekhez, úgyis emelgetni kezdenék, lenne egy kis számolgatás, taktikázás a dologban, regenben van 1.5 óra tartalék, amitől még nyugodtan lehetne vadászni. Mostani formában még csak gyógyital sem kell, csak magas mágia, rávarázsolok, lever, gyógyítás visszadob 15%ra, pókként meg nem nagyon izgat, mennyi csp veszik. Az épületes megoldás ilyen-olyan formában jobbnak tűnik.
Dátum: 2009.09.17. 14:35:15
Az alap emlékmű így is elég drága, lehetne viszont több szintű, akár segíthetné a regent úgy, mint a mágustorony vagy a nekrofun, ÉP-re ilyen úgy sincs még.
Dátum: 2009.09.17. 14:26:30
Ha már kell a sebgyógyítás, kicsit igazságtalannak érzem, hogy az állat nem kap tp-t, van, aki viszonylag alacsony szinten maxolta az int. kedvencet, némi vastag bőr, és így tartja rendben az állatokat, többe került neki, mint a sebgyógyítás lett volna, most mégis ki kell fejlesztenie, ha részt akar venni. Az oké addig, hogy meg kéne akadályozni a túlfejlesztésüket, viszont legalább a lény megölésekor kaphatnának valamennyi TP-t, így teljesen mindegy lenne, ki hány csatából ölte meg. Mellesleg vannak szövik, ahol alacsony szintű az epikus, aki elbír vele, nyugodtan állatozhat azon is, ez a lehetőség eddig is benne volt a játékban, többen ki is használták/használják.
Dátum: 2009.09.12. 02:28:46
Akárhogy is számoljuk, egy biztos, a jutalom sokkal nagyobb, mint amit a résztvevők 90%-a remélt, egészséget és mágiát talán nem akart senki annyit fejleszteni, mint IQ-t vagy védekezést, de ez is már a szőrszálhasogatás kategória kicsit. Ilyen jutalom mellett ha valaki gyenge az előfordulhat persze, csak a manóknak nincs, nem lehet hozzá köze. +- 20% eltérést karakterenként elképzelhetőnek tartok, de ennyi a vadászatban is van ilyen időre nézve és a térkapuban is, ami a relikviákat illeti. Aki úgy érzi, hogy a ráfordított erőforrásokból többre vitte volna, annak előre kell meggondolnia, és csak olyan mértékben részt venni. Nekem 14. manó adott mágiaelnyelőt, ez egyszerűen szerencse kérdése, Nekem ez táp, más meg másra vágyik. Valószínűleg két karakterre tervezett eventet sem lehetne úgy megcsinálni, hogy egyformán profitáljanak, ha csak nem teljesen egyformák előtte is. Tulajdonságokra költött vadászattal megegyező LE/TP arány nem borítja fel a játékegyensúlyt. Ha fele ennyi jutalom lenne, akkor jogosan jönnének sokkal többen sírni, ha kétszer ennyi, akkor is.
Dátum: 2009.08.14. 22:36:07
Visszatérve rá, mennyire erősek a manók:

Táncos Vozálk lesújt rád a Mágikus fegyverrel. Eltalált, sérültél 1 pontnyit.

Gigantosz karmával ennyit tudott, és nem kapok komoly szövetségi bónuszt. Mondjuk 25. szint alatt gond lehet, főleg olyannál, aki szakikat optimalizál.
Dátum: 2009.08.14. 14:53:06
Akkor úgy írom, hogy a portya és a térkapu rovására még nem menő mennyiségű legtöbb manó leölésére elosztaná a rászánt lét.
Dátum: 2009.08.14. 14:30:09
Miklós sokszor keveset töltene, ezt írta, bár az állatok fejlődésével indokolta, nem hinném, hogy, ha kevésbé lenne jó, akkor ezt választaná.
Dátum: 2009.08.11. 16:14:31
V1-en most már keményen pók vezetés van. Úgy tűnik, Miklósnak sikerült őket megnyugtatnia. Csak egy észrevétel, legalább a prém tárgyakat használóknak kellene mindenképp őskő jutalom, mivel ők a szintlépéssel buknak a tárgyak értékéből.
Dátum: 2009.08.10. 16:52:03
Hat a csatákra a fáradtság, nem úgy, mint a térkapura, erre oda kell figyelni, -10%on Én is megszívtam velük.

Ahogy nézem csak rászánják magukat azok a pókok v1-en...