Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Viskos

Dátum: 2011.06.16. 11:56:08
V3-on a topban is szét van szakadva a mezőny. Nekem nincs bajom, mert van jelenleg KH célpontom. Összesen 5 ember van ütőtávban, ebből 3-on szkarabeusz van. Ha iszok egy italt vagy bekamrázom mert nem érdekel és egész nap csépelem, akkor másnapra elbújik, vagy töröl. Szóval nézőpont kérdése, hogy van-e elég célpontom, vagy nincs. Ha viszont optimális célpontot nézek, akkor összesen 4 KH célpontom van, akit érdemes folyamatosan támadnom. Nagyon sok online idővel elfogy a 25 pp. Ez nagyjából 7 óra játékidő. Aki mondjuk gyengébb karakter, mint én, annak van 1-2 célpontja ütőtávon belül. Nekik klónozzunk be egy KH felhőt, hogy legyen kit ütni? Nevezzük el sáskajárás eventnek és hetente jöjjön? Ettől még nem lesz 15 kamrázható célpont, de legalább lesz portya célpont.
A térképnél is kiszámolható, hogy portya nélkül nem teljesíthető az 50+ térkép. Aki gyenge, az megszívta.
Dátum: 2011.06.13. 00:06:30
Mi a neve a világűrből a Földre lehullott kőzetdarabnak?
Meteoroid
Meteor
Meteorit
Hullócsillag

Még életemben nem láttam olyan hírt újságban vagy TVben, hogy meteoroidot találtak a földön. Vagy az összes újságíró műveletlen bunkó, vagy a kérdés speciális és törlendő. Én az utóbbira szavazok.
Dátum: 2011.05.31. 21:28:31
Idézet: Tigristappancs - 2011.05.31. 20:24:01

A többi játékostól való térképlopást jó ötletnek tartom, ki lehetne egyensúlyozni úgy, hogy lopásra csak akkor van esély, ha a megtámadottnak több térképdarabja van mint a támadónak és a dolog sztem mehetne simán a Lopás szaki szabályai szerint.

Szakinak ott van a térkép szaki. Mondjuk térképezés szakiszint/3 % esély lenne a lopásra és mégegyszer dobna arra, hogy 0 vagy 1 darabot szerzel-e? Korlátozásnak inkább azt preferálom, hogy egy nap egy játékostól csak 1 térkép darab lopható, és csak akkor, ha az ellenfélnél lévő térképek száma > játékos saját térkép db * (max(100 - térképszaki,20)) /100
Dátum: 2011.05.30. 00:26:58
Köszi a tisztázást. Most már értem, hogy nem a szaki szint/40 a szorzó, hanem a karakterszint/40. Így tényleg nem olyan durva.
A 15% -os elmélet jól hangzik, de a toplista elején igen ritka az, amikor saját szintedre támadsz. Sokkal valószínűbb, hogy 2-10 szintel lefelé támadsz. Ott pedig nem 15% van.
Aki meg nagyon erős, az nem a 15% határon fog egyensúlyozni, hanem magasabban. A kivégzés így visszatámadásilag kétséges eszköz lesz.
120. szint körül a sebzés 10k-20k között van egy csatában. Ha van 40k ÉPje és 12k fölött kattan be, akkor 50% ÉPről már nyersz.

Szerintem a 20 AF pont kevés érte. Én 30-ra szavazok.
Dátum: 2011.05.30. 00:03:15
Szerintem max 4. szint.
Dátum: 2011.05.29. 23:59:58
Idézet: Miklós - 2011.05.27. 11:43:09
Végzetúr aukciós tárgyak 2011.06.18.
(1., 2., 3. és 5. világon árverezésre kerülnek)
Csontmutáció
Beidomított állataid alapszintje annyi lesz, mint a te szinted, de amennyivel nőtt az alapszintük, annyival csökken az aktuális.

Sajnos ez a tárgy így ebben a formájában számomra nem ér semmit.
AFP-ből az alapszint emelés megvan 200 nap alatt.
Ha ezt a tárgyat választom, akkor a normál szintemelés 200 nap + 1 év.
Ha a tárgy csak növelt alapszint/2 normál szintet vonna le, akkor is csak 120 napnyi portya lenne meg, tehát buknék 80 napnyi portya tp-t.
Ha a tárgy csak növelt alapszint/3 normál szintet vonna le, akkor lenne kb. egál.
Ennél kisebb levonás kellene, hogy megérje használni.

Persze abból a feltételezésből kiindulva, hogy nem akarok másra AFP-t költeni.
Dátum: 2011.05.27. 14:51:16
Idézet: Birka - 2011.05.27. 14:21:32
Bőrkeményedés
(a 2,5-os szorzó szintenként 0,5-el nő varázslatok ellen, a fizikai harccal szemben 10%-al csökken)
Max. szint: 6

6. szinten -60% vastag bőr fizikai sebzés ellen?
Dátum: 2011.05.27. 14:49:51
Idézet: Birka - 2011.05.27. 14:23:33
Hátbaszúrás
Leírás: Kivégzés szakértelmed ezentúl nem ad plusz LE-t, de szinttől függő szorzót kap: 1+szint/40

Mire hat a szorzó?
Dátum: 2011.04.28. 18:03:30
Idézet: Miklós - 2011.04.28. 13:19:26

Arról, hogy a csata eldőlt / nem dőlt el: itt megint az a faktor jön be, hogy a játékosok - logikusan - 200+ pp-vel neveztek be az eseményre, tehát az előre felhalmozott erőrrás súlya sokkal jelentősebb, mint az eseménybe behozott. A csapatváltással ugyan lehet taktikázni, de a felhalmozott pp-k egyszeri, gyors elköltésével az eredmények tényleg eléggé lebetonozhatóak. A következő kufár csatánál annyit lehet ezen variálni, hogy a pp-ket az event elején kinullázzuk (persze az esemény végén visszaadjuk), és csak a közben regenerált pp-vel lehet taktikázni.


Amit eddig írtam elszállt, úgyhogy most leírom a lényeget:
1, Ha kinullázzuk a pontokat az elején, akkor az nyer akit jobban tömnek győzelemmel és több a portya itala. Ha ezt kivédjük, akkor az nyer, aki 30 pp-n van és a legerősebb a szintjén (100% -ban nyer csatákat) és az utolsó nap nem alszik.
2, Az a csapat nyer, akinek a legtöbb győzelme van az első nap végén, mert a második nap mindenki oda vonul és onnantól győz a sok lúd. Ezt nem lehet kivédeni.
3, Legközelebb úgy csináljátok, hogy az első héten lehet szabadon győzelmet szerezni. Ekkor mindenkinek, aki átlag feletti lesz legalább 70 győzelme. A következő két héten viszont csak rabolni lehet győzelmet. Aki farm volt innentől nincs értelme támadni, hacsak nem a LE miatt. A harmadik hét végére kb. csak a legerősebbek fognak marakodni a maradék pontokért. Lehet fordított is az időszak felosztása. Megmarad bajnoki tornának az event a végére. Marad a taktikázás (harag itala, védelem itala, segítő kéz társaktól, láthatatlanság, katakomba, stb.)
Dátum: 2011.04.27. 22:47:42
Idézet: Angel1721 - 2011.04.27. 11:30:53
Idézet: Viskos - 2011.04.27. 11:16:24
Nekem tetszik az ötlet. Én azt javaslom, hogy bejövő támadás esetén maradjon meg a jelenlegi rendszer, azaz jár érte LE és tp, beszámít a győzelmekbe, csapateredménybe.
Vonjon le egy EP-t a célponttól. A pp levonás túl nagy veszteség lenne a küldetések kinyírása miatt a célpontnál.
Ha nincs EP a célpontnál, akkor a rendszer automatikusan lenyom egy vadászatot és ehhez nem turbóz spektrálist, meg nem vesz fel vadász cuccot, stb.
Ha nincs EP és csp a célpontnál, akkor a csatáért 1/4 LE jár és teljes tp.


Ez így viszont nem jó! Az EP például lemehetne mínuszba ebben az esetben. De az EP levonása teljesen jogos. Viszont a LE és TP csökkentése már nem jó ötlet, mert biztos, hogy a megtámadott keze is benne volt a dologban. Tehát szerintem csak az EP csökkenjen, de semmi más változtatás ne legyen. Ugyanannyi LE és TP járjon érte...


Semmiképpen ne menjen mínuszba az ÉP csak úgy. Akkor mehet mínuszba, ha az esemény végén valami büntetést kap akinek negatív az EP-ja. Pld. levonódik a győzelmek számából, automatikusan gyengébb jutalmat kap, a normál játékban gyengített LE bevétele lesz amíg az EP vissza nem mászik 0-ra, stb.
Dátum: 2011.04.27. 11:16:24
Nekem tetszik az ötlet. Én azt javaslom, hogy bejövő támadás esetén maradjon meg a jelenlegi rendszer, azaz jár érte LE és tp, beszámít a győzelmekbe, csapateredménybe.
Vonjon le egy EP-t a célponttól. A pp levonás túl nagy veszteség lenne a küldetések kinyírása miatt a célpontnál.
Ha nincs EP a célpontnál, akkor a rendszer automatikusan lenyom egy vadászatot és ehhez nem turbóz spektrálist, meg nem vesz fel vadász cuccot, stb.
Ha nincs EP és csp a célpontnál, akkor a csatáért 1/4 LE jár és teljes tp.
Dátum: 2011.04.26. 19:20:37
Idézet: BlackSheep77HUN - 2011.04.26. 18:31:08
A KH-klónjai hogyan generálódtak. Elképzelhető, hogy más világok klónjai is felbukkanhatnak a saját világunkon?
Ezt azért kérdezem, mert találtam egy olyan klónt aki 90. szintű, de nálunk még csak hasonló sincs. Eleve a 90. szint elsőjétől kb. 100 nagyobb a TÖ-je. Ha jól tudom akkor a klónok neve a játékos nevéből generálódik. Ennek a klónnak 2db X is van a nevében ilyen meg végképp nincs nálunk!


Karakter neve Szint Horda Szövetség Kufár Tulajdonság / Szakértelem
*Vollat* 129 Kristály Marietta 3113 / 2591 Támadás
Wood 129 Zafír Hajnalpajzs Marietta 2969 / 2591 Támadás

Szerintem ez alapján gondold át még egyszer, hogyan működik a klónozás. Itt egy játékost és a klónját látod.
Dátum: 2011.04.18. 18:40:54
Tisztára, mintha valami celebhíradót vagy pletykalapot olvasnék...
Nem az a kérdés most kihez nevezzek, hanem az, hogy mikor fogom látni a többiek hová neveztek.
Dátum: 2011.04.13. 11:13:26
"Energiakristályosító 20.
Állapot: 20. szint felépült."

Kaptunk rá ígéretet a találkozón, hogy majd lehet magasabbra építeni. Abból lesz valami?
Dátum: 2011.04.11. 12:50:07
Idézet: Gloria - 2011.04.07. 13:10:43

Én pl nem fogok indulni, mert nincs esélyem még a 100 győzelemre sem, azaz minek üttessem magam teljesen feleslegesen. Csak költségem lenne, nyereség pedig semmi.

Majd lebeszéled valakivel, hogy időnként felveszi a buzogányt a kedvedért és kölcsönösen táphoz segítitek egymást.
Dátum: 2011.03.26. 20:54:19
Idézet: Ariel - 2011.03.26. 09:39:47
Minél magasabb szintű vagy, annál jobb lesz a LE/TP arányod, pláne ha megfelelő tárgyakat is hordasz hozzá, és az AF-et is kifejleszted.

A jutalmad 2053 lélekenergia és 4 TP.
A jutalmad 2052 lélekenergia és 4 TP.
A jutalmad 2053 lélekenergia és 4 TP.
A jutalmad 2053 lélekenergia és 4 TP.
A jutalmad 3672 lélekenergia és 4 TP.
A jutalmad 4228 lélekenergia és 4 TP.
A jutalmad 5361 lélekenergia és 9 TP.
A jutalmad 2584 lélekenergia és 4 TP.
A jutalmad 3124 lélekenergia és 4 TP.
A jutalmad 3865 lélekenergia és 4 TP.
A jutalmad 2150 lélekenergia és 4 TP.


A Szommerasztaxusz tudna még dobni rajtam, az még nem esett ki.
Nálad a 2053 tűnik EH LE-nek, ami elég szép mennyiség. Ha én megnézem a lefelé támadásos EH nyereményeket, akkor ezt látom:
A jutalmad 1040 lélekenergia és 4 TP. (-12 szint)
A jutalmad 2136 lélekenergia és 4 TP. (-9 szint)
A jutalmad 2641 lélekenergia és 12 TP. (-7 szint)

Mind KH támadás sok szinttel (7-12) lefelé. Nem vagyok róla meggyőződve, hogy a 2136 LE az EH minimum volt és nem rendes portya. Látható, hogy az EH képlet ellenére szépen zuhan a bevétel a szintkülönbség függvényében.
108. szintűt ha támadok, akkor az EH fizetne képlet szerint nekem 65*108*0,2*2,1*1,105*1,06195 = 3459 LE
Szommerasztaxusz dobna rajta még 1,10169 -et, azaz 3810 LE lenne.
A lefelé ütés miatt van rá egy szép osztó, ami jelentősen csökkenti a LE/tp arányt. Ha a szintemen van akkor kapok érte vagy 32 tp-t. Ekkor olyan 108 a LE/tp. Ha meg 12 szinttel lentebb van és a fentiek szerint fizet, akkor 260 a LE/tp.
Neked hány szinttel lefelé ütve jön ki az 500 -as arány?
Dátum: 2011.03.25. 21:31:20
Idézet: Ariel - 2011.03.24. 18:22:12
Idézet: Craslorg - 2011.03.24. 11:08:48
Hogy könnyebb legyen dönteni, kiszámoltam 10 szintenként 50-es EH-ra vetítve az LE/TP arányt (csak a portyákat tekintve):

140 179,1


Ez most komoly? Ha nem működik a kreatív affinitás, akkor nagyon sovány a dolog... Normál portyával 500+ LE/TP arány fölött is hoz az EH, a LE szívásról nem is beszélve...


Nekem ilyen EH-s csatáim vannak:
A jutalmad 3446 lélekenergia és 32 TP.
A jutalmad 3418 lélekenergia és 28 TP.
A jutalmad 1040 lélekenergia és 4 TP.
A jutalmad 2136 lélekenergia és 4 TP.
A jutalmad 2291 lélekenergia és 8 TP.

Ez nekem 107, 122, 260, 534 (itt nem az az EH minimum kattant be, ez normál portya volt a LE miatt), 286 -os aránynak jön ki.
Messze van ez az 500-tól.
EH nélkül kristályoson 400 és 1200 közötti volt a LE/tp arányom jelentősen lefelé ütve. Átlag LE/tp nálam most 120, EH nélkül volt 220. A mostani eventtel vadászattal együtt 111 lesz. A mostani 87 helyett ez előre lépés. Össz LE tekintetében is jobban jövök majd ki.
De én csak egy átlagos magas szintű karakter vagyok, nem egy szuper optimalizált zúzógép.
Dátum: 2011.03.21. 10:25:21
"Nincs értelme megtámadni a karaktert, mert 0 lélekenergiát szereznél tőle."

Nem lehetne ezt kikapcsolni EH-nál? V3-on amúgy is csak EH minimumot kapok érte. A tp-t LE-t mindig megkapom. Ha 0%-os akkor is ugyan annyi járhatna érte, mint ha 20%-os. Miért nem lehet támadni?
Dátum: 2011.03.17. 22:59:35
Idézet: Taspi - 2011.03.17. 15:06:10
nem értem akkor büyük-nek miért van 3x annyi, mint egy másik "profi" küldizős karakternek, pl az itt jelenlevő írogatóknak?

Nem is igaz, mert csak kétszer annyi van neki.
A megcsinált küldetések mértékét erősen befolyásolja a ráfordított idő és pénz mennyisége.
Szerintem holnap Büyük megint átveszi megérdemelt első helyét Alvariel küldetés listáján.
Fontos, hogy milyen küldetéseket csinálsz, azok milyen gyakran váltogatják egymást. Vannak lassú és vannak gyors küldetések. A legjobb, ha úgy tudod időzíteni, hogy folyamatosan pöröghetnek egymás után.
Ha megnézed Alvarielt a múlt hónapról:
1. Büyük 135
2. Szeptimusz 109
3. Tseby'dr akula 108
3. IV_Ulrich 108

Sehol sincs az elméleti maximumtól. Az ugyanis bőven 200 fölött van. Nézd meg a V1-et és csodát látsz.
Dátum: 2011.03.17. 13:14:14
Dukát nélkül senki sem csinál ismételhető küldetést, ha megteheti. Akinek nagyon sok küldetése van az minden küldetésért kap dukátot. Aki nem érti hogy lehet, nézegesse még a listát egy kicsit hátha rájön.