Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Viskos

Dátum: 2012.03.22. 21:39:59
Idézet: Prisma - 2012.03.22. 17:42:01
Egyébként csak a szokásos sztori: Miklós kitalál valami egész jó dolgot, a többiek igyekeznek konstruktívan hozzáállni, te pedig jössz ide nerfért kampányolni. Nem a karakteredet kellett volna törölni, hanem a fórum accountodat!
Mert az aztán b.sz.ttul segít a túlterhelésen...
Dátum: 2012.03.22. 21:20:18
Idézet: Birka - 2012.03.22. 17:22:02
Fogod és kiszámolod mikor lesz 15% felett, és akkor ütöd. (Esetleg kliens oldalon kiszámoltatod magadnak valamivel.)

Tudod nem csak szőnyegbombázás és katyusa létezik, hanem van lézer irányzék/sniper üzemmód is

Én még nem láttam másodperc pontos számítást, legalábbis nekem nem szokott menni olyan pontosan. Egyébként pedig áruld el nekem, hogy miért jobb az, hogy másodpercenként próbálom megütni, vagy hogy másodpercenként frissítem a portya listát, hogy mikor bukkan már fel és üthetem meg.
Dátum: 2012.03.22. 21:05:24
Idézet: Taspi - 2012.03.22. 17:08:23
+ a másik, amikor 5 másodpercenként csekkol, hogy kijöttél e a -15%-ból és azonnal ütni próbál

Én ezt úgy szoktam, hogy kiszámolom kb. mikor jön ki a 15% alól és kézzel beillesztem a támadás ablakba a nevet, majd katt a támadásra. És ezt másodpercenként. 1 percen belül megjelenik a csata, én pedig vigyorgok. Ez nem script, viszont lassíthatja a szervert. Most akkor ezért is le fogtok tiltani?
Dátum: 2012.03.21. 16:53:42
Idézet: Tseby dr akula - 2012.03.21. 10:46:28
v3 baromi izgalmas végjáték elé néz:
5511, 5540, 5552, 5166
Ahhoz, hogy kettővel jobb díjat kapjál még legalább 7 térképdarabot kell gyűjtened.
Olyan izgalmas, hogy szinte lerágom a körmeimet... Csak arany jutalom lenne jó, amire esélyem sincs. Így jártam.
Ha 30 ppn vagyok, max csp és ppről indulok, mindenem megvan, akkor sem vagyok biztos benne, hogy a hárommal jobb jutalmat el tudtam volna hozni. Jó lenne tudnom, hogy egyáltalán sikerült-e valakinek, és hogy hogyan indult, milyen beállításon ment...
Dátum: 2012.03.19. 14:22:57
Idézet: Kocos - 2012.03.19. 10:34:52
Idézet: Viskos - 2012.03.19. 09:43:16
Idézet: Viszok009 - 2012.03.19. 00:25:16
Aztán meg 2 órán keresztül csak villog a napi rutin,mi???
Legyen mondjuk a napi rutin 23 órás, 1 óra munka, pihenés, szórakozás bőven elég (a VÚ-n kívül).
Ha van listám, akkor fél óra alatt végzek a napi rutinnal. Ha nincs listám, akkor napjában többször vissza kell lépegetni, mert eszembe jut épp mit felejtettem el aznap, vagy 5x megnézem teljesen feleslegesen...


Mi lenne ha a napi rutin oldalon felvehetnel magadnak pontokat (leirod szovegesen), aztan ha vegeztel vele beraksz egy pipat? Persze ejfelkor torlodik.

Juteszembe ejfel. Jo lenne ha nem lenne a jatekban ket fejta napvaltas. HT, kamra 3-kor, manakonsti, szerencsekerek, sisakszilank ejfelkor. Ezt praktikus lenne egysegesiteni.
Egyetértek. Tetszene, ha lenne pár automatikusan kezelt pipálható szabadfelhasználású pont, ahová azt írok, amit akarok. A pontos váltások egységesítése is izgalmas téma. Ha éjfélkor váltana a hatalom tornya, akkor nem kellene felkelni miatta hajnalban.
Dátum: 2012.03.19. 12:18:19
Idézet: Craslorg - 2012.03.19. 09:49:25
Akiket már kamráztál, a portyalistán külön jelöli, ennek fölösleges a napi rutinba betétele.
Napi 2x jelennek meg a portyalistán játékosok. A kamra jelet észreveszem. A nem kamrásat nem veszem észre. Ezen kívül a portya listás bug miatt sokszor meg sem jelenik a listán az, akit szeretnék ott látni. Marad az, hogy kézzel rátámadok vagy sikerül megütni, vagy nem alapon.
Dátum: 2012.03.19. 09:43:16
Idézet: Aurri - 2012.03.18. 23:23:19
ráadásul szét is esne az egész (a játékosok kb 95%-nál), ha kidobná pl. a nem kamrázott üthető pléjerek nevét.
Igazad van, sokszor elfelejtem, hogy vannak játékosok, akiknek 20-nál több kamrázható célpontjuk van. Számukra ez a funkció teljesen haszontalan lenne. Úgyis azt ütik, akiből sok LE jön. Csak azoknak ér valamit (pld. top), akiknek van 5 célpontjuk, 4 kamrában van és vagy eszébe jut melyik az 5., vagy végignézi a csata archívumot.

Idézet: Viszok009 - 2012.03.19. 00:25:16
Aztán meg 2 órán keresztül csak villog a napi rutin,mi???
Legyen mondjuk a napi rutin 23 órás, 1 óra munka, pihenés, szórakozás bőven elég (a VÚ-n kívül).
Ha van listám, akkor fél óra alatt végzek a napi rutinnal. Ha nincs listám, akkor napjában többször vissza kell lépegetni, mert eszembe jut épp mit felejtettem el aznap, vagy 5x megnézem teljesen feleslegesen...
Dátum: 2012.03.18. 23:05:59
Idézet: Miklós - 2012.03.18. 15:48:15
Ezek egyike a Napi rutinok funkció.

Bővíteném a listát az alábbiakkal:
- aukciós lista elemeinek megtekintése
- nem gyakorló és nem harcoló állatok listája tp/maxtp kijelzése
- A harcoló állatok ÉP/maxÉP kijelzése
- Kinél van a Hatalom Tornya?
- Az elérhető célpontok közül ki nincs még kínzókamrában?
- Mennyi ÉP-n áll az entitás?
- Támadható-e az epikus? Ha igen mennyi ÉPn áll?
- Milyen kincs van a kincseskamrában, ki licitált rá és mennyi rajta a licit?
- Mennyi idő van még hátra a pihenésből?
- Aktuális szövetségi küldetés állapota
- Idomítatlan állatok listája LE/maxLE kijelzéssel

Idézet: Miklós - 2012.03.18. 15:48:15
Kedvezmény: Naponta 1x itt veheted majd meg mindössze 2 őskőért a számodra elérhető legjobb TP-t adó állatfelszerelést (de csak az állat 20. szintjéig működik)

Remélem itt arra gondoltál, hogy a legtöbb tp-t adó és turbózott kereskedelemmel elérhető állatfelszerelést lehet 2 őskőért megvenni. Remélem kijelzés is lesz, hogy csak a 20. szintig működik. Én is támogatom, hogy legyen 4 őskőért 40. szintig működő verzió, amit a 20-assal együtt meg lehet venni. Ha szándékos a napi 1 korlátozás, akkor a 10 állatos idomítók 5 állatot vihetnek 2 kőért, 5 állatot 4 kőért 20. szintig, majd sajt. Aki 40-ig viszi annak meg lesz ideje megvenni a 4 köveseket. Persze jobb lenne, ha napi 2-t lehetne venni a 2 köves felszerelésből.

Idézet: Miklós - 2012.03.18. 15:48:15
10 db hűségszilánk beváltható az alábbi jutalmak valamelyikére:
7 aranydukát (25. szinttől)

V5-ös rendszerben 10 naponta 7 dukát elég szépen javítja az esélyeket szívósság öv megszerzéséhez. Ha valaki övet akar, akkor csak ezt a jutalmat válaszhatja, különben lemarad a dukát hajszában. 5 csp = 2 dukát, hűség szilánk = 0,7 dukát. A többi jutalmat akár ki is lehet venni...
Dátum: 2012.03.17. 19:19:13
Idézet: Ash0oKa - 2012.03.17. 18:00:54
Hali.

Ezt a "Lelakatolt ládikót" nem lenne célszerű 10 ig felvinni? Mert sokan 100 asával veszik a őskövet!

Aki akarná felvinné aki nem az nem!

Szerintem meg is válaszoltad a kérdést. Egyébként is 100-asával veszik az őskövet akár 5-ös, akár 10-es a ládikó. Ettől függetlenül támogatom, hogy 10-ig fel lehessen vinni. Nem tudom mi erről Miklós véleménye.
Dátum: 2012.03.17. 09:19:02
A találkozón elhangzott, hogy lesz lehetőség a játékon belül jegyzettömbre, ahol korlátozott hosszúságban fel lehet jegyezni pár fontos dolgot. Most, hogy van szerencsekerék, sisakszilánk, stb annyi dolog gyűlik össze egy napra, hogy igazán jól esne egy lista, amin minden nap bejelölöm, hogy mi van kész és így nem felejtek el semmit.
Dátum: 2012.03.15. 21:29:23
A világok közti portyázás azért lenne jó, mert akkor lennének olyanok, akik engem is farmolnak. Majd jól meglepődnének, hogy tudnak vinni 20k-t maximum a V3-as szabályok miatt én pedig ha visszaütök esetleg jöhet több is.
A kikapcsolhatóságról pedig az jutott eszembe, hogy aki nem tudna legyőzni senkit az kikapcsolná, aki pedig le tud győzni bárkit, az nem lenne kit támadjon. Persze lehet, hogy tévedek. Érdekes lenne összevetni, hogy különböző világok azonos szintű karaktereiben mennyi LE van, csak hogy kiderüljenek az erőviszonyok.
Dátum: 2012.03.14. 18:29:40
Idézet: Miklós - 2012.03.14. 16:34:08
Idézet: Viskos - 2012.03.14. 13:54:58

A top20 játékos vadászatból származó bevételét csökkentsük. Ez azt jelenti, hogy a LE/tp arány változatlanul marad, viszont a vadászatért kapható LE és tp is arányosan csökkenjen

Ezt már most is megtehetik, úgy, hogy a CSP-jük felét nem költik el! Sőt sokan meg is teszik, szóval ez sztem nem oldja meg a dolgot
Véleményem szerint az, hogy valaki nem költi el a csp felét azt jelenti, hogy a szintben 1-el alatta lévővel szemben össz LE-t veszít, mert ő elkölti. Több lesz a célpontja, ha ezzel beúszik még 2 célpont, de lehet, hogy pont annyit gyengül, amivel a másik már le tudja győzni és ezzel igazából veszít egy célpontot. Ha ezt sokáig csinálja, akkor mondjuk nyer még 8 célpontot és veszít 3-at. Igazából javult az arány, de megnőtt a bejövő támadások száma is.
Ha viszont egységes a lassítás, akkor a másik nem fog tudni többet költeni magára egy bizonyos szintnél, ami védelmet nyújt a fenti kényelmetlen helyzet ellen.
Dátum: 2012.03.14. 18:24:11
Idézet: Isten Kardja - 2012.03.14. 17:49:21
Én mindenesetre nagyon örülnék neki, ha cirka egy év után megint meg tudnám tölteni a kamrát.
Kíváncsiságképp megnéztem. Ahhoz, hogy megtöltsem a kamrámat teljesen, el kellene, hogy tűnjön a top40-ből legalább 16 szintkülönbség. 50%-os lassítással ez nagyjából 2,3 év múlva következik be. Ez elfogadható tempó?
Dátum: 2012.03.14. 16:20:52
Idézet: SyWeb - 2012.03.14. 15:04:46
Nem tudom egyáltalán a V3-n érint-e rajtam kívül mást ez a kérdés?
Persze, hogy érint, csak nem olyan súlyosan, mint téged. Nekem pld. minden EH-s lassításom megvan a felsoroltak közül, ezért csak a harmadik vagyok a listán. Mióta sokan felkapaszkodtak hozzám szintben, már nem csak 2-3 célpontom van, hanem 6-7. Ha így maradunk, akkor egy év múlva lehagynak és megint nem lesz célpontom. Most átmenetileg jó a helyzet. A tömörgetés másik előnye, hogy nem klónokkal kell bajnokin verekedni. Egyébként a lassítást ha nézzük Dorina talán 1 évig volt VF-en és jó, ha 10 szintet esett vissza ez alatt az idő alatt...
Dátum: 2012.03.14. 14:36:35
Idézet: Kocos - 2012.03.14. 14:28:28
Idézet: Viskos - 2012.03.14. 14:20:13
Persze csak viccelek, de aki majd sietni akar és kifejleszti a sietek opciót, az nem kaphat portya pontot, ezzel is védve az építő karaktereket.


Ide is ird ide, hogy viccelsz kerlek.

Odaírtam. "Persze csak viccelek"

Nyílván megértem az építők problémáját, akik csak cspt kapnak és azzal kell minél magasabb szintre jutniuk, hogy több LE-ből építkezhessenek. Bármilyen lassítás ezt csak hátráltatja. Olyan lassítás, ami direkt őket szivatja pedig méginkább kellemetlen.
Ha olyan megoldást találunk ki, ami kedvez az építőknek, akkor pont a normál játékosokat szivatjuk, mert az építők jó bevételi forrást jelentenek egy portyázó karakternek. Ha az építők el tudnak húzni, akkor ez megszűnik, ráadásul portyamentes játékkal fentebb jutnak a listán, ami nem mutat jól azoknak, akik portyával akarják felküzdeni magukat.
Dátum: 2012.03.14. 14:20:13
Aki építő és eddig is tudott előre sietni, az ezután is tud sietni, csak a sietsége inkább cammogásnak fog tűnni a többiekkel együtt.
A másik lehetőség, hogy kikapcsolható lesz, ahogy Kócos is kérte, amivel a top végleg szétszakadna sietők és nem sietők között. Akinek érdeke eltűnni akár felfelé is, az nem akar majd lassítást. Akinek nem érdeke, az vagy vállalja, hogy becsúszik a lassítással 20. helyre, vagy inkább vállalja, hogy együtt siet a többiekkel és minden marad ugyan úgy, ahogy most. Aki elérte a határt, az vagy marad ott, vagy kifejleszti az opciót és rohan tovább. (Lesz mire költeni az építőknek az AF pontot.)
Ideális esetben az első 10 karakter mind építő lesz, majd alattuk jócskán lemaradva jönnek a portyázók, akik nem tudják lerabolni az építőket. Persze csak viccelek, de aki majd sietni akar és kifejleszti a sietek opciót, az nem kaphat portya pontot, ezzel is védve az építő karaktereket.
Dátum: 2012.03.14. 13:54:58
Problémás pontok amik egyből eszembe jutnak:
- Belassul a játék, mert minden tp kapáskor ellenőrizni kell, hogy mennyi tp után van szintlépése.
- Ha valakivel azonos szinten vagyok, akkor mindketten ugyan azt a százalékot kapjuk?
- Ha valakivel egy szinten vagyok, majd ő szintet lép, amivel csökken a százalékom, viszont határon volt a tp, akkor a következő tp szerzéssel azonnal szintet lépek, pedig előtte még kellett sok tp.

Véleményem szerint a top 3 ok miatt húz el:
1, az elején kezdték
2, erős karakterként sok portya győzelme van
3, direkt plusz tp adó módszerekkel játszik (szinguláris, +tp tárgyak, semmi lassítás)

Amit figyelembe kell venni szerintem:
1, Aki az elején kezdte, az magasabb szintű, erősebb, legyőzni karakter erősségben egy később indulónak kvázi lehetetlen.
2, V5-ön nincs szingu, elhúzni is nehezebb, ott leginkább azért csúszik szét a top, mert elhúznak a portya győzelmesek és lemaradnak a vesztesek. Ez rossz a győzteseknek, mert elfogy a célpont, viszont jó a veszteseknek, mert megússzák. Miklós javaslata ezen semmit sem változtat, csak lassítja a folyamatot. Ott maradnak összezárva az erősek, akik így nem hagyják le a gyengébbeket, ezért bebetonozódik a helyzet. A top10 célpont nélkül marad, a 10-20 pedig kánaánban érzi magát.
3, A direkt tp-re játszók direkt akarnak elhúzni, ha elvesszük tőlük a lehetőséget, akkor ezzel kinyírtuk a játékát.

Az én javaslatom ezért a következő:
Hagyjuk békén a portya rendszert, az most viszonylag egyensúlyban van.
A top20 játékos vadászatból származó bevételét csökkentsük. Ez azt jelenti, hogy a LE/tp arány változatlanul marad, viszont a vadászatért kapható LE és tp is arányosan csökkenjen (kevesebb csp) a Miklós által javasolt képlet szerint, azaz 0-50% 20-as skálán. Ezt a skálát azért játéktechnikailag ki kell elemezni, hogy pont annyit lassítson, amennyit kell. Ezáltal a top lassulna az alacsonyabb szintekhez képest, egy szinten több portyás bevételük lenne, tehát relatíve növelnénk a portyás LE/tp arányát a topnak, de mégsem szállna el teljesen. Aki erős az továbbra is top1 pozícióban maradna a portya tp miatt, aki gyenge az továbbra is a toplista alján kullogna, tehát megmaradna az érzés, hogy aki elől van az jobb játékos.
Megmaradna a szinthuszárkodás lehetősége is, csak lassulna a tempó a top20-ban.
Dátum: 2012.03.14. 13:30:15
Idézet: Eardog - 2012.03.14. 13:15:12
Miért kapnának LE/TP bónuszt?
Azért, mert eddig mondjuk 100e tp volt egy szint. Ha bejön ez a móka, akkor majd kelleni fog 200e tp a szintlépéshez. Ezzel a top1 karakter kétszer annyi LE-t gyűjt egy szint alatt, mint az, aki majd 50.-ként érkezik erre a szintre. Tehát szép lassan mindenki utóléri a top karaktereket, akik eközben dupla LE/tp bevétellel haladtak hozzád képest.
Dátum: 2012.03.14. 13:26:14
Idézet: Eardog - 2012.03.14. 13:09:26
ha sok top20-as van egy szövibe, akkor az kicsit belassítja ezt az amúgy is lassú küldit
Most nem volt gond 3 szintet lépni, mert eltartott 45 napig a szövetségi küldetés. Ha felére lassul a szintlépés, 2 szintlépés akkor is bele fog férni. Top 1 VF-es játékos sokat nem fog elmozdulni...
Dátum: 2012.03.13. 16:33:33
Idézet: PottomPanna - 2012.03.13. 08:53:14
Csak egy hajszálnyi, de azért érzékelhető esélykülönbségre gondoltam.
És itt bevetnéd a hatodik érzékedet, amivel érzékeled majd a különbséget?