Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Petur

Oldal: 12345678
Dátum: 2009.07.28. 16:14:31
Idézet: Birka - 2009.07.28. 15:31:43

Fair-play érdemérem vagy mi...


Lepényleső ide vagy oda, az ötlet nekem sem nagyon tetszik. Nem azért mert nem jó gondolat, hanem azért, mert a jelenlegi játékrendszerben nem arról szól, amire kitalálták.
Egész pontosan arról beszélek, hogy van egy csomó olyan korrekciós tényező a játékban, aminek az a szerepe, hogy a gyengébb karaktert óvja az erősebbtől. Mivel a gyenge és erős fogalma viszonylagos, ezért a gyakorlatban ez úgy lett megoldva, hogy az alacsonyabb szintű kap sokféle kedvezményt a magasabb szintű ellen. Látunk rengeteg POK és VF karaktert, akik vidáman lubickolnak egy olyan szinten, ahonnan ők erősen kilógnak. Birka ötlete ugyanazokat a karaktereket célozza meg, akik a bajnoki medálokra is esélyesek. Szabad ennek a körnek újabb kihívásokat célokat adni (ahogy a többinek is), de ne nevezzük Fair-play érdeméremnek, mert ahhoz bizony nem sok köze van a leírt formában. Akár ez a fejlesztés is bekerülhet a játékba, inkább javít, mint ront rajta, de vannak nála fontosabb fejlesztések is.
Idézet: Birka - 2009.07.24. 13:39:58
Ptúr ennek alapján egyet értünk abban, hogy a varázslat kőr eldönti a csatát, és ennek látjuk egyértelmű eredményét, midnenki mágus karit épít. Még az ős ütős Galmuszk is IQ bajnokságot játszik

Kérdés már csak az, hogy ez miből adódik?
-Kevés a fegyverek sebzése?
-Kevés az erőből adódó sebzésbónusz?
-Sok a blökik adta elnyelés?
-Imba, hogy 2 in 1 tulajdonság az IQ?
-A keri betorzította az alap támadás ballancet? (Szint+keri támadás bónusz kéne?)
-Eltúlzott arányaiban a varázslatok sebzlése?
-Azzal van a baj, hogy akkor is találunk, ha nincs támadása a karinak?



Igen, nagyjából azokból jön össze, amiket felsoroltál.

A sebzésbónusz nem kevés, akinek épp nincs állata az ezt jól tudja.
Az állat elnyelése viszont nagyon magas. (Állat elnyelés: 120, varázslat elnyelés: 60, Elnyelés: 40)
A 2 az 1-ben hatás nagyon jelentős, mert míg közelharcban előfordulhat, hogy én nem talállak el, de te sem, addig a varázspárviadalban inkább az a jellemző, hogy a magasabb IQ talál, az alacsonyabb pedig nem.
A varázslat sebzések kritikus nélkül is magasak vagy a velük szembeállítható elnyelések alacsonyak.
Szerintem meg pont a saját klón elleni harc mutatja meg azt, amit ki szerettem volna emelni. Nevezetesen azt a tényt, hogy két azonos karakter között a varázspárviadal eredménye dönt. Két közel azonos karakter esetén pedig annak jobbak az esélyei, akinek jobbak a varázspárviadalban az esélyei. Számokra lefordítva:

Ha 60% eséllyel nyered a varázspárviadalt és 60% eséllyel bukod a közelharcot, akkor közel 60% eséllyel nyered a csatát is.

A közelharc karakternek akkor van esélye ellened, ha te közelharcban nagyon gyenge vagy hozzá képest (mindig el tud találni, és csupa kritikusat tud ütni.)
Más oldalról vizsgálva a dolgot viszont azt látjuk, hogy a karakterek elmozdultak az egyenkarakter irányából.

Az egyik szélső ponton ott van Nasdfil, aki kizárólag a varázstulajdonságokat növeli. Nála a támadás/védekezés elfelejtődött valahol a 100-as szint környékén. (amikor utoljára néztem még így volt)
A másik oldalon ott van Sharpa és Galmuszk, akik inkább a közelharcra gyúrnak, és ott próbálják meg kompenzálni a varázspárviadalba elbukottakat. (Ha jól láttam, akkor Galmuszk váltott, és most ő is az IQ-ra fekszik rá) Az előző hozzászólásomban leírtak miatt az ő stratégiájuk csak azért tud eredményes lenni, mert a kiugró szintjük és erejük miatt a PVP portyákban néháyn kivételtől eltekintve tudnak nyerni, a Kristályok és a Térkapu esetében viszont hasznos a több közelharc sebzés, és emiatt a nagyobb lélekszívás. (Nasdfil erre utalt egy korábbi hozzászólásában.)

Egyikük sem tud viszont mit kezdeni azzal a stratégiával, amelyik az IQ-Taumaturgia-Védekezést helyezi előtérbe.
Számomra furcsa, hogy pont a kereskedelmet tartjátok problémásnak.

Valamikor a játék elején még azt gondoltuk, hogy a 7 szakértelem közül a támadás-védekezés-IQ nagyjából egyenrangú, és együtt kell húzni őket. Mára ez annyiban változott, hogy az IQ-t tartjuk elsődlegesen fontosnak, utána pedig a támadást. (Már ha akarsz közelharcban is ütni) A védekezést pedig annyira kell emelni, amennyire az az aktuális felszerelésedből következik.

Elvben nem lenne baj azzal, hogy 20-szal magasabb támadással van egyensúlyban a támadás és a védekezés. Ezt akár fókuszkristályokkal is lehet hozni.

Én az egyensúlytalanságot továbbra is ott látom, hogy az IQ egyszerre varázstámadás és varázsvédekezés. A magasabb IQ nemcsak azt eredményezi, hogy te sikereset varázsolsz, hanem azt is, hogy az ellenfél varázslata sikertelen lesz. A varázskörben ebből fakadóan keletkezik 1000 és 3000 közötti sebzés különbség, főleg ha a varázslónak a kritikus varázslat is bejön. Ezt a különbséget kéne a közelharcban ledolgozni. Erre egyre kevesebb az esély, mert míg a varázskörben okozott sebzés, és így a sebzésből fakadó különbség egyre nő, addig a közelharcban okozott sebzések nem változnak, a magasabb védekezés és méginkább a magasabb elnyelés miatt egyre csökkennek.

Példaként álljon itt a legutóbbi párviadalom a kristályhordás klónom ellen. (Feltételezhetjük, hogy a tulajdonságai arányaiban az enyémhez hasonlítanak, a felszerelésünk pedig megegyezik)

A varázspárviadalt megnyertem (bejött a szerencse) 1794 : 987 arányban
A közelharcban körönként (én sebzésem/állataim sebzése : ellenfél sebzése/állatok sebzése)
149/66 : 0/81 , 0/2 : 0/55 , 1/2 : 0/55 , 1/2 : 0/69 , 1/2 : 0/79 , 125/56 : 0/15

Összességében 2202 - 1351, ami azt mutatja, hogy a varázspárviadalban kialakult különbség lényegében semmit sem változott.
Nekem 5 támadásom volt sikeres a magasabb szövetségi épületeknek köszönhetően, de ebből 3-ban 1 ÉP-t sebeztem, így az állatok sebzése is 1 lett.

Én azt látom, hogy olyan esetben, amikor magamnál sokkal gyengébbet támadok meg, akkor bejönnek a támadások, bejönnek a kritikus sebzések is, és tudok közelharcban az állatokkal együtt akár 3000 ÉP-t is sebezni. Ha viszont olyan valakivel harcolok, aki velem azonos harci potenciált képvisel, akkor kettőnk között a varázspárviadal kimenetele fog dönteni. Íg nem csak az igaz, hogy a varázspotenciált kevesebb LÉ ráfordítással lehet, hanem az is, hogy ez a kisebb ráfordítás nagyobb hatást is ki tud fejteni.

Ezt egy ideje már látják a játékosok, ezért vált uralkodó stratégiává az IQ fejlesztése és az IQ-t adó tárgyak használata. Ezért lett ez a topic megnyitva.
A játék során kisebb nagyobb módosítások többször is bekövetkeztek. Ezek a módosítások gyakran érintették hátrányosan az egyes játékstratégiákat. Sőt az esetek jelentős részében pont az volt a céljuk, hogy a játék egyensúlyát felborító koncepciókat visszanyesse.

Ilyen hatás volt az, amikor megjelent a portyapont, ami lassította az elején nagyon kiugró karaktereket.
Ilyen hatás volt a portyáért járó TP módosítása lefelé illetve felfelé ütés esetén. (Ez utóbbi tett be a szingulárisra építő stratégiának)
Ilyen hatás volt a portyáért járó LÉ csökkentése lefelé ütés esetén. (Lehet ez eredetileg is része volt a játéknak)
Ilyen hatás volt az állatok szintlépéséhez szükséges TP változtatása 20.szint fölött. (Ez állította meg a 30 portyán felpumpált állatokkal feltörekvő karaktereket)
Ilyen hatás volt legutóbb a Kreatív affinitással naponta szerezhető LÉ maximalizálása. (Ez állít korlátot az alacsony szintű pók karakterek elé)
Ilyen hatás volt a kivégzéssel elvihető LÉ %-ának módosítása.

Ezek a beavatkozások sokakban váltottak ki ellenérzéseket, de higgyétek el, ezek értünk játékosokért, a játékegyensúly megtartása érdekében történtek.
Darksol, én viszont egyetértek veled. Sokan voltak, akik időben felismerték a szakértelmek jelentőségét, a bennük rejlő lehetőségeket. A LÉ termelő vadász szakértelmek (Spektrális, csapdakészítés, sajtolás) felfuttatása hosszabb folyamat volt, amire a most top karakterek nagyjából egyszerre mozdultak rá. Én azt érzékeltem, hogy a Légió, mint szövetség ezt kicsit előbb tette meg, mint mi, és azt gondolom, hogy egy kicsit előbb, mint a TGY. Azt is gondolom, hogy ezen három szövetség felemelkedése részben a szövetség építésének, fejlesztésének volt köszönhető, és annak hogy a tagok egységesen rá voltak 'kényszerítve' ezen szakértelmek fejlesztésére.

Abban is biztos vagyok, hogy további tényezőket is bele lehetne venni ebbe az összefoglalóba, amik tovább árnyalják a képet. Én a fő vonalakat igyekeztem összefoglalni. Köszönöm nektek, hogy kiegészítettétek az általam leírtakat, és hozzátettétek mindazt, amiről nekem nem vagy csak korlátozott információim vannak.
Dátum: 2009.07.21. 15:59:15
Benéztem a Szavazás a Hordákról topicba, és belecsöppentem a Visszafogott fejlődés körüli vitába.

Mivel nem tudom megállni, hogy ne szóljak bele, álljon itt az én véleményem.

A Visszafogott fejlődés egy lehetséges stratégia a játékban. Alapvetően a LÉ/TP függvény maximumát keresi, ilyen formában a Pók stratégia alternatívája. A visszafogott fejlődés lehetőséget ad pókoknak, hogy vadásszanak is, a második vonalban küzdőknek pedig, hogy lemaradjanak a 'TP huszároktól'. Senki sem szeret pofozógép lenni. A visszafogott fejlődés abban segít, hogy a saját szinteden te lehess az egyik legerősebb. Ha már kevesebb pofont kapsz, mint amennyit adsz, akkor a játékélmény is fokozódik. Az én meglátásom szerint a visszafogott fejlődéssel, mint stratégiával nincsen semmilyen probléma.

Maga a játékrendszer viszont már terhelt néhány problémával.
Biztos vagyok benne, hogy a V4-en, ahol véges lesz a játék konkrét végcéllal, igen kevesen fognak visszafogott fejlődésre költeni. Ahol az idő számít, ott ezt nem felezheted le jelentős hátrány nélkül.
Azt is látom, hogy a játék előrehaladtával egyre kevesebb embernek nyújt sikerélményt és egyre többen érzik úgy, hogy őket elnyomják a nagyok. Legyenek ezek a nagyok akár a topon, akár lokálisan az élen. A visszafogott fejlődés abban segít, hogy a középmezőnyből a helyi elitbe kerülhess, így lehetőséged van visszakapaszkodni a kevesek közé.

A játékosok céljai, motivációi nem egyformák. Van aki fejlődni szeretne, és elviseli, ha jól leverik, és tűri ha kifosztják. Van aki uralkodni szeretne. Őket a portyagyőzelem érdekli. Nincs ezzel semmi probléma. Ugyebár ez egy PVP játék, ahol a játékosok fejlődnek is és gyarapszanak is. Ki ezt, ki azt, és páran ott a topon mindkettőt.
Dátum: 2009.07.21. 15:15:29
Idézet: Darksol - 2009.07.21. 14:47:47
Az az 54 108-nak felel meg, ahogyan Mortimer Úr is jelezte, mert az EH-AL páros kétnaponta vadászott (ezt Morti tudja a legjobban a kamraeredményekből ) így teljes hatásfokkal használta a tornyot. Egy időre most nem fogja, sőt, ha rajtunk múlik a Légió egyedül sem fog "közénk férkőzni"


Lassan eljutunk a pontosítás pontosításának a pontosításához.

Az Elit Horda és az Azúr Légió szövetségek 54-54 napot birtokolták a Hatalom tornyát. A váltott birtoklásnak köszönhetően kb. 108 napnak megfelelő, hozzávelőgesen 5000 vadászathoz tudták a torony bónuszt használni.

Végre eljutottunk odáig, hogy valódi verseny alakul ki a torony birtoklásáért.
Dátum: 2009.07.21. 14:23:15
Idézet: Mortimer - 2009.07.21. 08:32:19
No, csak úgy rögzítésképpen, 108 nap volt a birtoklás.


A Tökéletes Gyémánt 45 napon keresztül birtokolta a hatalom tornyát. Annó sokat polémiáztunk azon, hogy az ELIT-Légió párosnak mennyi idő jut.
Jelen állás szerint az ELIT Horda és az Azúr Légió is 54-54 napot birtokolta a tornyot.

Most a Tyrant és a Sötét Ösvény korszaka kezdődik.

Nekünk egyszerűbb helyzetünk volt, a TGY jelentős átalakuláson ment át, ezért ők nem küzdöttek a torony megtartásáért visszaszerzésért. Nem tudom az új páros mennyi ideig fog birtokolni, azt sem, hogy a Légió vagy az ELIT megpróbál-e beleavatkozni. Egy biztos. A Hatalom tornya életében új korszak kezdődött. Én egy korábbi hozzászólásomban legkésőbb szeptemberre tettem a váltást. Másfél hónappal korábban bekövetkezett.
Magam is az egyen varázslókaraktert kell csinálni opciót jelöltem be, mert annak a költsége a játék jelen állapotában jóval alacsonyabb.
Ha ehhez hozzáveszem azt, hogy a következő prémium varázslat milyen kiegészítőkkel bír (-erő, -támadás, minusz védekezés, 10% állat sebzés), akkor azt kell gondoljam, hogy a következő 3 hónap mindenképpen a varázslók korszaka lesz, függetlenül a karakter hordájától.
A helyzet az, hogy kis módosítások is nagyban befolyásolják a harcrendszer egyensúlyát. Most olyan időszakot élünk, amikor a varázskör túlsúlya jellemző. Érdekes módon a játék legelején, amikor még csak 3 harci kör volt pont az ellenkezője volt jellemző. A mostani aránytalanságot több tényező is okozza.

1. A varázspárviadalhoz két tulajdonságra (IQ, Taumaturgia) és egy szakértelemre (krit. varázslat) van szükség. A közelharc ehhez képest három tulajdonság (Erő, Támadás, Védekezés) és több szakértelem (Krit. ütés, szívósság, hordázás) együttes fejlesztését igényli.

2. A varázslatsebzés mindig megtörténik, míg a közelharcban el is kell találni az ellenfelet.

3. A varázslat elnyelés sokkal kisebb mértékben fejti ki a hatását, mint a közelharc elnyelés.

Ez utóbbi pont az, ahol véleményem szerint az aránytalanságok jelentkeznek. Az én szintemen ma 2000 ÉP körül lehet sebezni varázslattal (kritikus nélkül) és 400 körül közelhercban. Ha így nézzük, akkor nagyjából egyensúlyban is lenne a kettő. A varázslat elnyelésre kb 80-at lehet összeszedni, a közelharc elnyelésére pedig kb 40-et. Plusz azt a 120-at, amit az állat tesz hozzá. Emiatt gyakoriak az olyan támadások, amikor közelharcban eltalálod ugyan az ellenfeled, de csak egy pontot sebzel. Az állat sebzése is a te közelharci sebzésedtől függ, így a magas elnyelésnek köszönhetően olvashatunk olyan csatákat, amiben az eltaláltad az ellenfeled, 1 ÉP-t sebeztél. Az állatok mind találtak, 4 támadással 4 ÉP-t sebeztek. Azt kell lássuk, hogy ami a varázslatnál a taumaturgia, az a közelharcban az erő. Az erő növelésével a közelharcban okozott sebzés drasztikusan megnő, mivel az erő az állatok okozta sebzést is növeli. Nem tudok megmondani hol vannak meg az egyensúlyok, de azt gondolom, hogy ha a 180-as erő nem elég semmire, és a 230-as már érzékelhető egyensúlyt jelent, akkor a 280-as megabrutál közelharcost eredményez.

Ha kialakulnak az IQ egyenkarakterek, akkor fel lehet majd építeni azokat a közelharc karaktereket, akik érdemben le tudják győzni a varázslókat. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem borult fel az egyensúly, hanem azt hogy új egyensúlyi pont van kialakulóban, ahol már a támadás, védekezés, IQ tulajdonságok nem egyenrangúak. Én nem látok ebben nagy gondot, csak alkalmazkodni kell tudni hozzá.
Szeretnék egy történeti áttekintést adni a V1 világ TOP karaktereinek játékáról. Ők meg tudták ragadni a kitörési lehetőségeket, és élni is tudtak ezekkel a lehetőségekkel.


A VU első szabálya. Minél több időt tudsz a játékra fordítani, annál jobbak az esélyeid.
Ez örök érvényű szabály, ami a mai napig nem veszített az aktualitásából.

A játék legelején az ELIT HORDA tudtak kiemelkedni a mezőnyből, Ez volt Sharpa és Leinád időszaka.
Az ő stratégiájuk három elemre épült.
1. Minél gyorsabban nagy és erős szövetséget építeni, és kihasználni az épületbónuszokat.
2. Minél több TP-t szerezni (szinguláris ismeretek szakértelem), megvenni az új felszereléseket.
3. Totális támadás, minden erőforrás (vadászat, portyázás) maximális kihasználása

Ezen a stratégia mentén épült fel az ELIT HORDA. Az ELIT stratégiája csupa olyan erőforrást használt, ami minden tag számára egyszerre elérhető volt, ezért a tagok fejlődése között nem volt jelentős eltérés. Volt olyan pillanat a játékban, amikor a TOP10-ben 8-an voltunk. Volt olyan bajnoki viadal, amikor a top kategória ELIT háziversenyére szűkült.

A következő időszak a Tökéletes Gyémánt felzárkózásának ideje volt, azon belül is a TrueBlood és Aranyalma fémjelezte Kreatív Affinitás stratégia, és egyben ők fektették le a PÓK stratégia alapjait.
1. Az nagy és erős szövetségre ugyanúgy szükség volt
2. A szint helyett a LÉ-re helyezték a hangsúlyt, szinguláris helyett Kreatív affinitást fejlesztettek
3. A szövetséget, mint gyors információforrást is használták a zsíros portyák érdekében.

A játék ezen időszakában derült ki, hogy a szinthátrány behozható, ha elegendően erős vagy ahhoz, hogy a nálad magasabb szintű karaktereket le tudd győzni. Ekkor derült ki az is, hogy a 30 portyás beállítással csak portyából akár több LÉ is kihozható, mint vadászatból, és a 30 portyának köszönhetően sokkal erősebb állatot lehet nevelni.

A harmadik korszak az Azúr Légió felemelkedésének időszaka volt. (Az élen mindig csak egy-egy karakter áll, de az ő sikereik nagyban köszönhetőek a szövetség sikerességének is, ezért a) A Légió hozta be a játékba a spektrális stratégiát. Fogalmazzunk úgy, hogy ők kezdték el vagy náluk érvényesült a legtisztábban, bár mindhárom topszövetség ezt alkalmazta. A stratégia lényeg a spektrális manipuláció, a csapdakészítés és a lélekenergia sajtolás mielőbbi maxolására épült. Ez a stratégia az ELIT és a TGY stratégiájának szintézise volt. Nem TP, hanem LÉ maximalizálás, de nem a portyára, hanem a vadászatra építve. Ők voltak azok, akik homogén és erős szövetséget építve ráfeküdtek az epikus tárgyakra. Ez Barrique és Ariel felfutásának az ideje.

Említést kell tennem Galmuszkról is, aki egyéni utat járt be. Úgy tudott Pókokra jellemző mennyiségű LÉ-t rabolni, hogy a szó hagyományos értelmében sosem volt Pók. Ő azt tudta ügyesen kihasználni, hogy felfelé ütve kevesebbet lehet bukni, de többet lehet nyerni. Bátran mert kockáztatni, és mindig elég erős volt hozzá, hogy pozitív legyen a mérlege.


A játék további szakaszában már az egyéni előnyökre helyeződött a hangsúly. Azokra az elemekre, amikből csak kevés van, amikből csak neked jut. Ezek a kvízmedálok, az epikus tárgyak, amiktől olcsóbban lehet tulajdonságot csökkenteni, olcsóbban lehet szakértelmet fejleszteni, LÉ-t lehet szívni, olcsóbb a fertőzés leküzdése stb. Barrique kiemelkedése nem kis mértékben a kvízmedáljainak köszönhető, Ariel felfutását pedig annak is köszönheti, hogy neki volt először Rubin Triásza. A jövő azoké a karaktereké lesz, akik egyszerre tudnak minél több egyedi erőforráshoz hozzájutni, és a legtöbbet tudják kihozni LÉ termelésben, és a legolcsóbban tudják ezt a LÉ-t megtermelni. Akik egyszerre tudják maximalizálni a vadászatot, a portyázást, és a fejlesztést is. Lassú és hosszadalmas lesz a felemelkedés, de nem lehetetlen. Talán fél év is el fog telni, mire ezt a felsorolást újabb TOP karakterekkel ki lehet egészíteni. Akkor már az is tudható lesz, ők milyen utat jártak be a siker érdekében.
Dátum: 2009.07.16. 16:56:09
Valamikor régen, a 20. szint környékén kiderült, mi nemcsak fertőzöttek vagyunk, de küzdeni is tudunk a fertőzés ellen. Lassan, sok LÉ ráfordításával, de tudunk tenni ellene.
Az is kiderült, hogy mi végzeturak nem azért gyilkolásszuk egymást, mert ez egy PVP játék, hanem azért mert a fertőzés a hatalmába kerített minket. Ha majd legyőzzük a fertőzést, akkor képesek leszünk az összefogásra.

Most, hogy legyőztük a fertőzést kiderült, hogy összefogásról szó sincs. Arra vagyunk képesek, hogy több LÉ-t raboljunk azoktól a végzeturaktól, akik még nem győzték le a fertőzést. Én ebben nem kevés logikai bukfencet látok.

Nem tudom én melyik kategóriába tartozom, de nekem 100-as a spektrálisom. Pont azért, amit Kóc leírt. El kellett döntsem, hogy a transzplantot és az ultraspecet maximalizálom, és úgy költöm el a vadászat LÉ-t, vagy a spektrálist, és akkor azt a szakértelmet turbózom mellette, amit épp növelni akarok. Én ez utóbbi mellett döntöttem, úgy gondoltam ez jelent rugalmasabb játékot. A jelenlegi rendszerben kénytelen vagyok a spektrálist turbózni vadászatkor, időnként váltani a sajtolásra, majd vissza. Egész óra előtt újra váltani transzplantra vagy ultraspecre. Amikor a spektrálist 100-ra növeltem pont ezt szerettem volna elkerülni. Gondolom Kóc is ezen gondolatmenetet követve javasolt változtatást.

A fertőzés leküzdése valóban táp. Nem akkora, mint amit a jól összeválogatott epikus tárgyakkal el lehet érni, de legalább mindenki számára teljesíthető.
Dátum: 2009.07.15. 11:22:19
Folytasd a mondókát:Ec ,pec kimehec.......
holnap után bejöhec.
majd ha fagy fejöhec.
majd délben bejöhetc.
ma még bejöhec.

Ec, pec kimehetsz, holnap után bejöhetsz ....
A hozzászólásod egyetlen apró részletében volt az a lényeg, ami körül ez a topic forog.

Sokat vitatkoztunk már azon, hogy a játékban milyen erőforrások vannak. Van aki szerint csak a LÉ, van aki szerint a TP is, és egyesek még a PP-t is az erőforrások közé sorolják.
A VU-ban van egy negyedik aspektus is, ami sehol sem jelenik meg, ez pedig az idő. Ha számítana, hogy ki tudja az adott idő alatt a lehető legjobb eredményt elérni, akkor a visszafogott fejlődésnek vagy a Pók karakternek sokkal kevésbé lenne létjogosultsága. Nekünk ott a TOP-on számít az idő faktor. Nem veszhet el egyetlen CSP sem (nem váltunk be naponta 5 CSP-t dukátra), nem veszhet el egyetlen térkapu pont sem, és bizony nekünk a TP erőforrásnak számít.

Annak aki akár csak egy hónappal később lépett be a játékba az idő már nem számít. Számára nincs kitörési pont. Egy két különleges karaktertől eltekintve a TOP ugyanazokat az embereket jelenti hónapok óta. Ha viszont nincs idő tényező, akkor egyetlen dolog számít, legyél te a legerősebb a saját környezetedben. Ha ehhez Póknak kell lenni, akkor úgy, ha visszafogottan kell vadászni akkor úgy, ha kivégezni kell akkor úgy. Ha ránézel a toplistára, akkor azt nem látod, hogy az adott karakter mikor indult, kihagyott-e két hónapot stb. Ami látszik az a szint, a tulajdonság és a szakértelem összeg.
Dátum: 2009.07.13. 19:52:06
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Speciális !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hány gömböt kellett összegyűjtenie Shongokunak?
9
3
11
7
Dátum: 2009.07.09. 23:02:28
Miért gyilkolta le a családja összes tagját(a Naruto című anime-ben) Itachi Utchiha?
Mert ezt a parancsot kapta
Mert ő egy vámpír és szüksége volt vérre
Mert meg akarta tapasztalni az ereje határait
Mert megőrült

Miért nem speciális ez a kérdés?

??????????????????? !!!!!!!!!!!!!!!!!! ?????????????????????
Dátum: 2009.07.09. 09:09:42
Melyik megyében található Mezőtúr?
Békés
Tolna
Pest
Fejér

Hogyan bírt ez a kérdés átmenni?
Mezőtúr Jász-Nagykun-Szolnok megyében található az általam fellelhet források szerint.
Dátum: 2009.06.26. 23:15:13
Idézet: Crimson - 2009.06.26. 19:46:07
Csak hogy az ő neve se maradjon megemlítetlenül: Rubinszemű Éjvirág tökéletesen kártyára való név, és le is tett valamit az asztalra, bár kétlem hogy licitálna ezért:)


Én azt gondolom, hogy minden világban van pár karakter, akik ismertek, akiknek a neve mond valamit. Ilyen Rubinszemű éjvirág, Crimson, Trueblood, Shardullah Sharpa, Nomis Leinád, Almira, Barrique, és még sorolhatnám a neveket. (Nekem csak V1 karakterem van, ezért elnézést a V2, V3 világ kiemelkedő tagjaitól, vagy azoktól, akiket nem soroltam fel.)

Őket szívesen látnám a kártyalapokon is. Természetesen lehet üzletet csinálni a VU kártyákból, és kiárusítani a helyeket. lesznek sokan, akiknek megéri majd licitálni rá. vajon mi lett volna, ha a TF-ne nem a legismertebb karakterek jelennek meg a neves kalandozók között. Most nem Setét Patkányra, emlékeznénk, hanem ... (kire is)

Szívesen ott lennék ebben az illusztris társaságban, ha méltó vagyok rá. De nem azért, mert volt rá 300 dukátom.
Oldal: 12345678