Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Prisma

Idézet: Ariel - 2011.12.02. 20:16:51

Majd eldönti hogy legyártja-e a nagyobb kincstáblákat előre, vagy beteszi a programkódba az állandóan hajtogatott indokait.

Vagy pedig értelmes fejlesztésekkel foglalkozik, amelyek 10 embernél többet is érintenek.
Remélhetőleg inkább ez fog történni, és nem pedig nerf, vagy fejlesztés néhány embernek.
Idézet: Morzkod - 2011.12.02. 17:34:24

Ez elől Miklós elzárkózott, pontosan azzal az alapvetéssel, hogy idegen a játéktól, hogy ugyanazt a lényt egyedül könyebben/hamarabb le tudod verni, mint a szövetségi társaiddal karöltve.

Ez csak rizsa. Vallotta volna be, hogy lusta előre dolgozni? Remélem, ezt te sem gondolod komolyan, hogy ez az igazi érv? Arról nem beszélve, hogy a programkódban nem ez van, hanem az, hogy bármekkora entitást lehet ütni. Innentől az, hogy ki mit mond, nem számít.


de ugyanakkor ha azt vizsgáljuk, hogy tényleg kívánatos-e ha a játékban az entitás könyebb ellenfél marad mint az epikus,

Igen, ez egyértelműen kívánatos. Az pedig pláne kívánatos, hogy ha eddig így volt, akkor ne legyen nerfelve.


tényleg reális-e, hogy egymagadban erősebb szörnyet leversz, mint csapatban

Szerintem egyik sem reális, merthogy nincsenek szörnyek, meg végzeturak sem, úgyhogy nem tudom, hogy jön ez ide. Egyébként meg szerintem nagyjából mindenki leszarja, hogy szerinted mi a reális.

Egyébként nem kell a mellébeszélés, a lényeg az, hogy mivel nem sikerült Miklóssal megbeszélnetek a kincstábla bővítést, ezért bosszúból egy nerfet akatok bevezettetni. Amiből nektek semmilyen előnyötök nem származik, mindenki másnak pedig hátránya. Ariel után neked is gratulálok hozzá, hogy nem szégyelled a pofádat, hogy értelmes fejlesztések helyett sértődöttségedben inkább mindenkit megszopató nerfet akarsz.
Idézet: Morzkod - 2011.12.02. 17:48:41

Ordít, hogy veled szemben kár érvelni, mert tudatosan vagy sem, de kizárod az agyadból azokat az érveket, melyek nem támasztják alá a mondanivalódat.

Összekeversz magaddal.


Azt mondod, hogy neked drágább a tulajdonságfejlesztés, mint azoknak akik veled egy szinten mozognak. No ez nyilván nem igaz, pont ugyanannyibe kerül.

Te melyik játékkal játszol? Nem pont ugyanannyiba kerül. Képzeld, ha magasabb, akkor drágább fejleszteni. Szóval nem pont ugyanannyiba kerül. Innentől a további írásod alapja egy bődületes ostobaság.
Az absztrakciós készséged - mint az korábbi vitákban bebizonyosodott már - finoman szólva is hagy kívánni valót maga után. De lassan írom, hogy te is értsd: az analógiának pont az volt lényege, hogy ha ugyanakkora tulajdonságot akarok fejleszteni, mint más, akkor ugyanannyiba is kerül. Csakúgy, mint amikor ti ugyanakkora entitást akartok ütni, mint a többiek, akkor ugyanúgy megtehetitek, mint ők. Pont ez volt a lényege. Arra senki nem kényszerít titeket, hogy nagyobbat akarjatok ütni.
Idézet: Ariel - 2011.12.02. 07:29:26
Erre már nem tudok mást mondani, mint azt, hogy tényleg hülyeségeket hordasz össze.

LOL


Ha abból indulok ki, amit hajtogatsz, akkor az a bizonyos nerf sem nerf,

El tudod nekem mondani, hogy mit jelent a nerf? Tudod mit, nem kell nyilvánosan, írd le magadnak. Látni fogod, hogy ismét bődületes ostobaságot írtál.

Továbbra is azt javaslom, hogy az egoizmusotok által hajtott alaptalanul túlfejlett "igazságérzetetek" kielégítése, és ennek keretében a másokkal való kibaszás helyett inkább értelmes fejlesztési javaslatokat fogalmazzatok meg.
Idézet: Ariel - 2011.12.01. 23:34:43

Nem tette mindenki számára lehetővé, ugyanis mindig lesz egy legelső szövetség.

Az első tagmondat nem igaz, a második igaz. Semmi közük egymáshoz. Mindenki számára lehetővé tette, ugyanis nincsen a programkódban szövetség megnevezve, és korlátozva. El tudja Miklós segítsége nélkül érni a legelső szövetség, hogy üthessen epikus fölé? Igen. Ennyi. Nem tetszik a megoldás rá? Akkor ne csinálja. Ez is ennyi.


Ők sosem kerülhetnek entitással az epikus elé.

Dehogynem, csak le kell maradniuk.


Az elejétől kezdve azt mondom, hogy nekem pont annyira megfelel, hogy mindenki az epikusok fölé mehessen az entitással ( azaz több kincstábla legyen leprogramozva), mint az, hogy mindenkinek az elért epikushoz legyen kapcsolva az entitás szintje.

Ismét semmi köze két dolognak egymáshoz. Mindenki az epikus fölé mehet, ha akar. Miklós segítsége nélkül is megoldhatjátok. Ettől teljesen független a kincstábal fejlesztés, és az érthető, hogy szeretnétek gyorsabb tempót ebben. Csak azt nem értem, hogy mi közünk van ehhez (a játékosok 99%-ának), és pláne miért lenne erre megoldás bármilyen teljes játékosállományt érintő nerf. Ezt a dolgot beszéljétek meg Miklóssal, de hadd ne mi szopjunk miattatok.

Bármilyen, akár a legcsekélyebb morális érzékkel rendelkező embernek nyilvánvaló lenne, hogy a másokkal kibaszás nem elfogadható, hanem mindössze két megoldás van:
1. Meggyőzitek Miklóst a gyorsabb kincstábla bővítésről.
2. Befogjátok a szátokat.

Nincs harmadik lehetőség, és pláne nem olyan, hogy ha nem sikerül Miklóst meggyőzni a saját problémátok kezeléséről, akkor bosszúból bevezettetek egy globális nerfet. Természetesen, ha a legcsekélyebb morális érzék sem szorult belétek, akkor a nerf is jó alternatívának tűnhet...
Idézet: Ariel - 2011.12.01. 22:52:31
Így ránk ez a "rizsa" vonatkozik, nem a leprogramozott 20 nap. Az sincs sehol leprogramozva, hogy az entitás kincse nem lehet nagyobb, mint az epikusé, ránk mégis ez vonatkozik.

Na még egyszer: ez a ti döntésetek. Rátok ugyanaz a programkód vonatkozik, mint bárki másra. A programkód hátránya, hogy nem tudja magát írni, tehát ha előre rohantok, akkor falba ütköztök, így van. Ha nem tetszik, ami történik, ne rohanjatok előre. Ennyi.


de Miklós tegye ezt lehetővé mindenki számára

Már most is mindenki számára lehetővé tette. Ha nem rohantok előre, akkor ti is tudtok entitást ütni.


és programozza le tovább a kincstáblákat, és ne csak az aktuális epikus szintig készüljenek el.

Ez viszont egy teljesen másik dolog. Ez természetesen lehet jogos igény, de ezt beszéld meg Miklóssal. Azért mert elégedetlen vagy a játék fejlesztésének sebességével, ne egy gigantikus nerfet próbálj meg lenyomni sokszáz játékos torkán. Különösen szánalmas az egészben, hogy neked ebből a nerfből semmi előnyöd nem származna. Ez a dögöljön meg a szomszéd tehene hozzáállás archetípusa. Inkább arra akarod költetni a Behoval a fejlesztési időt, hogy kibassz másokkal, ahelyett hogy értelmes fejlesztést propagálnál. Szégyellhetnéd magad, hogy ez a legfontosabb dolog számodra.
Egyébként jellemző, hogy értelmes fejlesztések helyett megint egy nerf megvalósításához érkezik szinte a legtöbb ötlet (fejlesztések topikban!), amit ráadásul semmi más nem indokol, mint egy bizonyos szövetség irigysége. Nevetséges.
Idézet: Ariel - 2011.12.01. 21:41:27
A jelenlegi szabály, amit Miklós mindig felhoz, az az, hogy nem üthetsz ki nagyobb kincset entitásból, mint epikusból, amit jelenleg csak egy szövetséggel szemben alkalmaz, senki másra nem vonatkozik.

Ez rizsa, nem pedig szabály. Szabály az, ami le van programozva, az pedig egyértelmű, és mindenkire egyformán vonatkozik. Ha nem tetszik elöl a levegő, gyertek hátra.


Azon pedig nem kezdenék el vitatkozni, hogy mennyire vagyunk erősek, a 100+ bajnoki medál elég igazolás.

Ezt kár volt felhozni egy olyan szövetséggel kapcsolatban, amelynek tagjai vagy botok, vagy pedig szövetségi társak ellen küzdenek a bajnokin. Így aztán tényleg nagy teljesítmény bajnokikat gyűjteni.
Idézet: Ariel - 2011.12.01. 20:58:23
Ha bevárunk mást, akkor a másik szövetség kerül abba a helyzetbe, amiben mi vagyunk.

Na végre, tehát csak kiderült, hogy mindenkire ugyanaz a szabály vonatkozik, és még sincsen rátok írt szabály.


Ahhoz, hogy a tárgyakat Miklós berakja, valakinek végezni kell az epikussal, nem kevés erőforrást és őskövet költve

Így van, mert ilyen a szabály. Ha a te szövetséged nem akarja csinálni, akkor várjátok meg, amíg más csinálja. Ilyen egyszerű.


mindenki más pedig karba tett kézzel kivárhatja, és amint bekerülnek a tárgyak, entitásból kiszedi a neki szükséges kincset a következő percben.

Pontosan ugyanolyan szintű entitáshoz fértek hozzá, mint bárki más, senki nem tud nagyobbat kiütni, mint ti, szóval nincs okotok a panaszra.


Vagy minden szövetségnek kelljen az epikusokat is ölni az entitásokhoz, vagy egyiknek se,

Ez már most is így van. A problémátok abból származik, hogy olyan magas szintűeket akartok, amiket senki más nem ér el, és még nem is léteznek. Erre is egyszerű a megoldás, elégedjetek meg a meglévő szintűekkel.


A tulajdonságfejlesztős példád úgy lenne igaz, ha neked csak azért kellene dupla LE-t költeni a tulajdonságod növelésére, mert a tiéd a legnagyobb.

Pontosan ezért kell többet költeni. Ha valakinek a legmagasabb a tulajdonsága, akkor neki kell a legtöbbet költeni. Ha mindig neki a legnagyobb, akkor mindig neki kell. Természetesen, ha valaki utoléri, akkor már nem, de mint fent írtam, ez a lehetőség nektek is rendelkezésre áll, csak be kell várnotok egy másik szövetséget, és máris elmúlik a problémátok.


Nem tudom, mit szólnál ahhoz, ha mondjuk a szövetséged tagjainak 50 alkalommal el kellene menni vadászni ahhoz, hogy beléphessetek 50x a térkapuba csak azért mert túl erősek vagytok.

Ti nem erősek vagytok, hanem magas szintűek, szóval nagyon rossz hasonlat. Az, hogy valaki magas szintű, az nem érdem, hanem állapot.
Idézet: Ariel - 2011.12.01. 18:50:15

Most akkor mindenkire ugyan az a szabály érvényes, vagy nem? Ha valakinek nehezebb dolga van, akkor mégsem ugyan azok a szabályok vonatkoznak rá...

Ilyen erővel rám sem ugyanazok a szabályok érvényesek, mint másokra, mert nekem sokkal drágább a fertőzés elleni küzdelem, mint egy 20. szintűnek. A tulajdonság fejlesztés is drágább nekem, mint jónéhány azonos szintűnek. Pedig ugyanaz a szintünk, és ugyanúgy egyet akarok növelni, mint ők, nekem mégis többe kerül. Lehetne még hosszan sorolni a példákat, de remélhetőleg ennyiből is nyilvánvaló, hogy egy szabály tartalmazhat feltételeket is, sőt függvényeket (jaj! jaj!) is. Amíg nincsen személyre szóló kivétel, addig márpedig a szabály mindenkire vonatkozik. Még egyszer: elég bevárnotok egy másik szövetséget, és máris megszűnik a problémátok. Ez megtörténhetne, ha rátok külön szabályok vonatkoznának? Nem. Na akkor, mi is a problémád?
Idézet: Ariel - 2011.11.30. 18:32:51
Az nem kérdés, hogy az entitások így nem maradhatnak.

Szerintem bizony kérdés. Nem olvastam eddig meggyőző érvet a változtatás mellett.


1.Minimális erőfeszítés és erőforrások felhasználása nélkül kiszedhetők a legerősebb kincsek,

Nem olyan minimális az. Rengeteg gyógyital, vagy rettenetesen hosszú idő kell hozzá.
De még ha nem nagy erőfeszítés is, na és? Kinek milyen hátránya származik ebből? Akkor miért ne korlátozzunk le egy csomó mást is azzal a felkiáltással, hogy túl könnyű?


Az összes többi szövetségre ez a szabály nem vonatkozik. Így míg az AL tagjainak 20 epikust és 15 entitást kell legyőzni, hogy választhasson egy kincset, addig mindenki másnak elég 15 entitással végezni, és kivárni, hogy az AL leölje a 20 epikust.
Az egyik megoldás, hogy az új kincstábláknál mindenkire az a szabály vonatkozik, ami az AL-re, tehát csak addig lehet elmenni az entitás kincsekkel, ahol az epikussal jár a szövetség, a másik pedig az, hogy az AL tagjai is választhassanak nagyobb kincseket az entitásból, mint az epikusból.

Ez akkora égbekiáltó butaság, hogy csodálom, hogy szerver nem osztott nullával, mikor elposztoltad. Minden szövetségre pontosan ugyanaz a szabály vonatkozik. Az AL van legelöl, és ezért nehezebb a dolga, nem azért mert AL. Várjatok be egy másik szövetséget, és máris megszűnik a problémátok.

Ha bármilyen változtatás is lesz az entitással kapcsolatban, az csak úgy elfogadható, ha a mostani legmagasabb szintű entitásoktól lép érvénybe. Azok után, hogy sokezer tárgyat ütöttek már ki a jelenlegi szabályok mellett, felháborító lenne más szabályokat bevezetni középen, és így a később indulókat megszopatni.
Dátum: 2011.11.19. 14:06:02
Idézet: Aurri - 2011.11.19. 13:56:39
Ha a felsőbb kaztegóriás indulásért a megkülönböztetést megcsinálják ez azért némileg kompenzálna.

... feltéve, ha az ilyen nem számít bele a 3-as limitbe. Ha beleszámít, akkor alig-alig fog valaki feljebb indulni.
És bár egy ilyen valóban jelentene némi kompenzációt, azon a tényen nem változtatna, hogy a normál menetben elképesztően durva teljesítménybeli különbségekre ugyanolyan medált adnak. Így hát az a helyzet, hogy a bajnoki medál nem sokat jelent, ránézésre nem mondja meg, hogy tényleg bajnok valaki, vagy csak kapott plusz 3-500 TÖ-t.
Dátum: 2011.11.19. 13:49:18
Idézet: Aurri - 2011.11.19. 13:35:52
Az viszont marhára nem mindegy hogy 5 vagy 155 induló között teszi ezt.
...
a rendszer úgyanúgy bajnoki medállal értékeli a két teljesítményt

Természetesen nem korrekt. De ez teljesen eltörpül a mellett, hogy azok is ugyanolyan medált kapnak, akik normálisan nyernek, és azok is, akik plusz többszáz (!) TÖ előnyt kapnak, sőt, most már jóval 1000 fölötti TÖ előnyt is (ha az ellenfél háromszor is nyert már a kategóriában). Na ez az igazán nevetséges, ehhez képest az, hogy hányan indulnak a csoportban már csak kis színes.
Dátum: 2011.11.11. 13:40:00
Idézet: Morzkod - 2011.11.11. 12:19:34

Ezt nem sikerult vegiggondolni sztem.


Ez nem lehetetlen.
Mint ahogyan az sem (és ez a valószínűbb), hogy neked nem sikerült végigolvasni (vagy megérteni), amit írtam, így keletkezett ez a téves benyomásod.
Dátum: 2011.11.10. 18:46:52
Idézet: Aurri - 2011.11.10. 18:21:06
a felsőbb kategóriáéba, vagy az jelenlegibe

Egyik jobb, mint a másik.

Ha bármibe is beleszámít, akkor értelmetlen volt a fejlesztés. Ha a győzelemért mindenképpen mínusz jár, akkor csak magát szopatja, aki feljebb indul. Minek begyűjteni a mínuszt előre, hátrányból, mikor az aktuális szinten legalább kiegyenlített csatában kapható meg ugyanaz a mínusz?
Dátum: 2011.11.10. 12:24:23
Az nem derült ki, hogy végül mi lett ezzel: ha valaki felsőbb kategóriában indul, az ugye nem számít bele az adott kategóriában a 3 indulási lehetőségbe?
Dátum: 2011.10.20. 20:12:43
Idézet: Aurri - 2011.10.20. 19:57:09

Azért a lila medálért még kicsit kampányolnék én is.
...
legalább presztizsben legyen megkülönböztetve a felsőbb kategóriás indulás

A jelenlegi tervezetben egyelőre jóval súlyosabb hiba van annál, hogy nem különböztetik meg a normál győzelemtől. Ahogy előzőleg írtam, ha ugyanazon szabályok szerint kapja a medálok alapján az ember a negatív módosítókat, akkor semmi értelme sincsen elindulni a felsőbb kategóriában. Ki akarná a negatív módosítókat begyűjteni jó nagy hátrányból, ahelyett, hogy akkorra hagyná, amikor odaér szintben?

A lila medál azért (is) lenne jó, mert azzal egy füst alatt ezt a problémát is meg lehetne oldani.
Dátum: 2011.10.20. 19:24:09
Idézet: Bumburnyak - 2011.10.20. 18:36:35
Azért nem ártana rendesen elolvasni és értelmezni, amit leírnak, panaszkodás előtt:
...
A medálok a fenti bónusz alapján számítanak negatív módosítóként a viadalon.

No igen, valóban nem ártott volna rendesen elolvasni, elnézést.

A többi azért áll.
Dátum: 2011.10.20. 18:10:56
Idézet: Lora - 2011.10.20. 16:13:12
2. 1 kategóriával feljebb indul. (Ekkor a meglévő szabályok szerinti módosítót kapja a medálok után)

Ez így nem jó. Ha ugyanazok a szabályok, akkor abszolút semmi értelme feljebb indulni, mert előbb-utóbb úgyis feljebb kerül az ember, és felesleges már előre elcsattintani a módosítók nélküli indulást, még mielőtt az ember belenőne. A feljebb indulásnak akkor van bármennyi értelme, ha az nem sújtja a későbbi indulásokat, amikor már a saját kategóriává válik.

Az eredeti javaslat szerint a feljebb indulásért lila medált kellene adni, és csak annak a negatív módosítói élnének feljebb indulásnál (ha már indult ugyanott a karakter). Ez rögtön meg is oldaná a feljebb indulás negatív módosítóinak kérdését, illetve biztosítaná azt is, hogy megérje elindulni. A jelen tervezet szerint ugyanis sajnos tökéletesen értelmetlen feljebb indulni.
Dátum: 2011.10.20. 18:03:19
Idézet: NoFear - 2011.10.20. 17:45:52
Ez kb a kizárással egyenértékű egy idő után.

Ez sajnos effektíve tényleg kizárás.

Ha viszont ezentúl tényleg csak háromszor lehet nyerni egy kategóriában, akkor legalább a mostani korlátozásokon kellene enyhíteni, és visszatérni a -1*medál negatív bónuszra.

Eleve már most is gáz, hogy elég magas számú bajnoki győzelem után már 2-300-as TÖ mínusszokkal kell nevezni rögtön a második nevezésnél. Holott már középmagas szinteken is lehetetlen annyi szintet lépni, hogy egy kategóriában csak egyszer induljon valaki. Valójában már az sem reális, hogy csak kétszer nevezzen valaki ugyanott.

Ezen felül a vörös bajnoki medál a jelen tervezet szerint is szinte kizárólag mínuszt ad, mert a negatív hatás összeadódik, a pozitív pedig csak nagyon kis mértékben (a gyakorlatban valószínűleg a nullához fog közelíteni).

Ez tehát így még mindig nagyon igazságtalan, holott ez volt az egyik fő kifogás az előző tervezettel szemben.

Ha viszont a negatív módosítók vissza lennének véve -1-re, akkor a most bevezetendő rengeteg nerf ellenére sem változna át teljesen paralimpiává a bajnoki.