Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Enchanter

Oldal: 1234567
Dátum: 2009.05.27. 11:40:27
Én személy szerint ebben benne lennék....
Ez vicces mert a pókok 5x olyan erősek mint mindenki más már hónapok óta, mégis csak most kezd demoralizáló lenni hogy valaki feljebb rabol...
Miért nem cuccolsz/költesz LE-t amíg 15% alatt vagy?
Őszintén szólva én nem tudom elképzelni hogy ez a játék sikeres legyen nemzetközi szinten. Komolyan mondom ha kijön egy angol verzió be fogom linkelni egy játék-design fórumra csak hogy lássam ahogy darabokra szedik...
Dátum: 2009.05.14. 14:43:08
Mondjuk szerezhetnék epikusból? Persze akkor fel kéne tolni a nehézségét... Esetleg a tervezett "klán küldetés"-ekből? Mindenesetre nekem tetszik az ötlet.
Dátum: 2009.05.10. 23:56:43
Őszintén szólva, nekem nem tetszik ez az 50% alatti ötlet...

- Ha portyában gyenge vagy és farmolnak, gyakorlatilag nincs más esélyed mint hogy laposkúszás + vadászat. Ha az LE/TP arány csökken, akkor a büdös életbe nem lesz esélyed többé normálisan játszani. Nem elég hogy akik elvernek LE-t visznek de még jobban is vadásznak? Ez azért elég durva... Amennyiben a TP is ugyanúgy csökken akkor nem olyan gáz, de a felzárkózást úgy meg nagyon belassítaná.
- Mindenki azonnal elköltené a LE-t. A játékosok nem fognak többet maguknál tartani, csak addig a rövid ideig amíg összejön a fejlesztésre. Nem hinném hogy növelné a rablott LE-t (be kell mákolni, hogy úgymondjam, bár való igaz erre növeli az esélyt), viszont növeli a frusztrációt ha mégis visznek, emellett szó szerint odaszögez a képernyőhöz (hiszen ott kell maradnod hogy azonnal elköltsd, mí 15% alatt van kb 2 órád ránézni egy 20-asra).
- Van aki nem önszántából nem jön ki 30% alól....

Jelenleg mivel csak biztos célpontokra vadászik mindenki, ezért LE-t magénél tartani senkinek nem éri meg. Szerintem ezt kéne helyre hozni valahogy, és akkor újra tartanának maguknál LE-t a végzeturak...

A 2./3. pontokkal egyetértek.
Dátum: 2009.05.08. 01:29:21
Hello! Nincs igazad.
Dátum: 2009.05.05. 13:08:51
Csakhogy itt most alacsonyabb szintűek felzárkóztatásáról van szó...
Dátum: 2009.05.05. 12:54:01
Több CSP mindenképpen gyorsítaná a folyamatot. Egyedül a portyásoknak nem segítene, de ők kaphatnnak extra PP-t han nagyon akarnak.
Dátum: 2009.05.05. 12:41:27
Nekem néha már a 20-nál is betelik... 40-nél meg még nem volt olyan hogy nem.

Oké, akkor mi lenne ha mondjuk max időt adhatnál meg vadászatnak, és az alatt az idő alatt annyit vadászik a karakter amennyit tud? Így akinek magas a fúzió az többet tud vadászni, de az általad annyira nagyra becsült időkötelezettség nem csökken.
Ezt most jól értem? Szerinted a megoldás az élvezetes játékra hogy játsz rosszul? Gyakorlatilag az ő hibájuk hogy a "kihívásokat" amikkel te X időt tökölsz simán vették, és hogy merészelnek ilyen gyorsan haladni? Nem gondoltál rá hogy az ami neked kihívás nekik talán nem?
Dátum: 2009.05.05. 00:41:41
Az egyszerűbb játékokban is lehet stratégiai mélység; lásd pl a Go-t ami gyakorlatilag 3 szabályból áll mégis az egyik legmélyebb, legstratégikusabb játékként tartják számon.

A végzetúr, ha úgyvesszük akkor tengernyi széles, de csak pár centi mély. Valóban rengeteg tartalom van benne, de nincs semmi amit ezzel a tartalommal kezdeni lehet. Az új küldetések és épületek nem mélyítik, hanem tovább szélesítik a partot. Tudom hülye párhuzam, de a tartalom az= mélység*szélesség, szóval ha csak az új küldetések/épületek kerülnek be az sok munka de pillanatok alatt elfogy, ellenben ha mélyülne a játék, akkor az hosszab távon is tartalmas lenne.

Akárhonnan nézem, a játékosok közti interakció (ami egy netes játéknak ugye a legnagyobb vonzereje) nagyon gyenge. A többi játékos gyak. vagy boksz-zsák (ha másik hordában van), vagy klántárs ami esetben van segítőkéz meg lehet építeni (vagy a hordád klánon kívüli tagjai akikkel abszolúte 0% interakció van). Ez kevés. Nincs kereskedelem, nincs közvetlen segítség, támogatás, közösen elvégzendő/elvégezhető feladatok. Küldetéseket le lehet zsírozni, de ez eröltetett, és egyszeri alkalom.

Emellett ott van pl. az egy klikkre történő, semmilyen módon nem programozható harc, ami egy magát PvP-ként hírdető játéknál elég nagy ballépésnek tűnik...
Dátum: 2009.05.04. 23:09:58
Probléma hogy a tulajdonságok nem balanszosak egymáshoz, és hogy a szak összegek is nagy szerepet játszanak (nameg felszerelés).

Esetleg vissza lehetne fejteni a karakterre költött LE-t és abból számolni, akkor tényleg csak az számítana hogy mennyire jól költötted el a LEt (persze olcsóbbító szakértelmek és specializáció ezt is megtorpedózza mint pontos adatot, nem beszélve a cuccok adás-vételéről...).


EDIT: Hallod Faktor, meg gyémántosok úgy általában. Nem veszitek figyelembe hogy a Végzetúrban a fejlődés nem lineáris hanem exponenciális. A gyémántbónusz +30%-a azt jelenti hogy +30% több erőforrást fordíthattok a fejlődésre, amitől aztán megint több LE-t kaptok... Átlag karakter fejlődése mondjuk X^Y, gémántosé (X+0,3)^Y. Mikor átváltotok vadászatra annyi LE-vel többet fordíthattok a skillekre, ergó ekkora lépéselőnyben vagytok. Lehet hogy a vadászat bónusza nem fedezi a többi horda különbségeit magában, de ha azt az LE-t mondjuk spektrálisra költöd, akkor az azzal nyert LE lépéselőny (amit mellesleg megint lehet SM-re költeni... tetszik érteni mit értek exponenciális alatt?) simán behozza.
Dátum: 2009.05.04. 22:57:06
Igazából tök mindegy mekkora a szintkülönbség, amit mondani próbáltam az az hogy mindenki a biztosra megy. Lehet hogy egy pók üt le, lehet hogy valaki 6 sznttel magasabbról, a lényeg hogy már kb. egy hónapja csak kilátástalan/leverető csatáim vannak. Mellesleg támadóknál is csak azért szokott 0 LE lenni mert nem számítanak fogásra, akkor meg minek?

Lehetne esetleg a rabolt LE-hez kötni a kapott TP mennyiséget? Akkor bár még mindig nem lenne benne több LE, de legalább nem gyengítenéd magadat azzal hogy a kapott TP miatt túl korán szintet lépsz.

@Ricardo: Személy szerint szivesebben látnék egy újratervezett portyarendszert mint ilyen toldozó-foldozó férc megoldásokat (mint pl. sebkötözés meg védelemital).
Dátum: 2009.05.04. 22:38:49
Ez ismét a játék hibája, de nem a 15%-é. Senki nem tart magánál LE-t mert 100% hogy elveszti, mivel magasabb szintről (+4, +5) jövő támadást képtelenség kivédeni, más meg miért támadná? Ha lenne rá esély hogy a védekező nyer és LE-t visz el, akkor többen tartanának maguknál LEt. De mivel mindenki csak "biztosra" támad, ezért aztán senki nem fogja önként és dalolva hagyni hogy lerabolják.

Így hirtelenjében az eszembeötlő megoldás a random portya lenne; de persze akkor meg már tényleg tökösnek kéne lenni hogy használni merd, hiszen simán van rá esély hogy nálad erősebbet sorsol a gép. Másfelől nyugodtan tarthatnál magadnál LEt hiszen lehet hogy lepattan rólad valaki pihi közben. Ez mellesleg lekorlátozná a rabszolgázást is (nem lehet biztosra ütni a saját farmjait az embernek).

Mondjuk lehetne napi 2-5 portya célzott, (ezzel már lehet háborút vívni, szakértelemmel emelhető, mellesleg előnyt nyújt a több tagú klánoknak háborúban, akik ugye jelenleg hátrányban vannak egy kisebb taglétszámú szövihez képest), és aztán annyi random amennyit akarsz. Láthatatlanosok kimaradnak a random portyából, de célozva támadhatók.

Nah jó ez már kicsit off...
Dátum: 2009.05.04. 22:18:38
Aha, netes játékban kurva jövedelmező hozzáállás az "aki meg nem az pusztul"...
Dátum: 2009.05.04. 22:08:37
Magasabb szintű leveretésnél olyan nem létezik hogy "véletlenül nyerek". Térkapupont csak idő, LE/TP átlagra nézve lényegtelen. Epikus van hogy 2 napig nem elérhető. Pont.
Dátum: 2009.05.04. 22:02:12
Nem a 15% a probléma, hanem az hogy a játék rákényszerít a 15% használatára. Ha X szintel feljebről ütnek, neaddjisten valaki rádszáll, akkor talán hagynod kéne hogy elvigyék az összerfarmolt LE-t és még gyengébb legyél, mert ez így jó a játéknak? Ha nem lenne a 15% akkor ha egyszer lemaradsz, esélyed sincs hogy behozd (nem mintha most olyan sok esélyed lenne, de legalább egy kevés van, jó játékkal, 15 szintnyi tamagochival), hiszen aki eddig rabolt, ezután is vígan rabolni fog. Nehogy már az egyetlen megoldás az legyen hogy hajnal 3-4 közt vadászik az ember ha nem akarja hogy lerabolják.

A pókok már így is vígan azt csinálnak amit akarnak, mindenféle korlátozás ellenére. Az átlag júzernek (mint jómagamnak) legalább hadd legyen már meg az az öröme hogy nem rajta híznak el, feltéve hogy figyel, és talán egyszer. fél év múlva, majd esetleg ő is labdába rúghat.
Dátum: 2009.04.23. 15:50:43
Miklós emlékeim szerint azt mondta hogy a spec váltást azt soha nem tervezte arra hogy az emberek folyamatosan fogják használni, tehát ha csökkentenék az időtartamot (nekem a szintlépéses megoldás tetszik legjobban) akkor is max egy olyan bevételtől esne el a Beho amivel amúgysem számolt.

Mellesleg mintha a topicnak pont az lenne a célja hogy csökkentse a játék ára, amit elég nehéz lenne megoldani bevétel csökkenés nélkül :p
Dátum: 2009.04.21. 23:34:37
A különbség csak annyi hogy nem harc közben sérülsz kevesebbet hanem utána gyógyulsz....
Oldal: 1234567