Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Rupert

Oldal: 1
Dátum: 2010.04.13. 21:27:07
Birtokolja, de ne úgy hogy 2-3 havonta új szövetséget alapít. Nem hiába találták ki a HT építésére az új rendszert. Persze kérdéses több előnyt jelent e a HT mint amennyit veszítenek 1 új szövetség kiépítésével.
Dátum: 2010.03.29. 22:28:06
Az átvitel nem egy rossz ötlet. Szerintem úgy lenne a legjobb ha minden tapasztalati szintről az 5 vagy 10 (nem tudom mennyi lenne optimális) legerősebb karaktert átvinnék egy másik világra és ezek a karakterek egy teljesen új hordába kerülnének. (a kristály maradjon csak npc)
Teszem azt valami történettel megtámogatva kerülnének elő ezek a karakterek.
Dátum: 2010.03.13. 16:10:51
Bejelentett leállás persze... Hol volt a bejelentés? Sehol... Csak kattintok és már nem megy...
Dátum: 2009.01.09. 13:52:30
A baj hogy már nem csak háborúban vernek le mindenkit folyamatosan. Ahelyett hogy próbálják az amúgy is tápos karaktereket még táposabbá tenni, a lefele támadásra kellene megoldást keresni. megtámad egy 4 szintel nagyobb és sebez 600-at én meg 80-at. Ezután már nem csak a hp-m veri le hanem LE-t is visz amitől még táposabb lesz és utánna már 800-at sebez 1 portyában... Milyen csodás is lesz.
Dátum: 2009.01.09. 13:11:06
És akinek nincs epikus emlékmű és térkapu?
Dátum: 2009.01.09. 12:32:41
"Ráadásul magasabb szintről nem is 15% a támadhatóság, hanem 20,25,30 stb., ami bőven belefér 4 órába."

Nem vettem észre, hogy így működne. 25-ös vagyok most és egy 29-es már 15%-nál simán tud támadni. Viszont ez nem lenne rossz dolog. Pl.: 25-ös vagyok egy 26-os már csak 25% hp-nál tudna támadni, 27-es 35%-nál, 28-as 45%-nál, stb. És e mellé ez a nyers LE-s megoldás.
Dátum: 2009.01.09. 11:02:50
Elolvastam. Nem rossz ötlet, viszont még annyit lehetne hogy ha szinteden támadsz akkor 4 óráig nem tudod elkölteni és minden további szint amivel lefele támadsz +1 óra, esetleg felfele ugyanez -1 óra/szint. Tehát ha 3 szinttel lefele támadsz akkor 4+3 óráig nem költheted el. Szerintem muszáj valamit csinálni a lefele támadásokkal, mert elveszik a játékélményt másoktól. Sokan vannak akik abba akarják hagyni ezek miatt, és legtöbbjük már sok pénzt is beleölt a játékba(őskő).
Dátum: 2009.01.09. 10:46:04
Szerintem ez a nyers LE-s újítás is csak az erős portya karaktereknek lenne jó. Akik pedig a szenvedő alanyai ezeknek a karaktereknek csak még rosszabb helyzetben lennének.
Az meg hogy csak forogna körbe az LE nem teljesen igaz. Szerintem inkább kialakulna 1 piramisjáték amiben a nagyobb, erős karakterek mégjobban elhúznának a többitől (nem szintben).

Én spec. elszenveden a 27-30-as szintű karakterek támadásait. LE-t sose viszenek TP nem sok jár mégis mindig leütnek. Fél hp-m leviszik 1 portyával. Szinte lehetetlenné teszik a térkapu használatot és a portyázást. Gondolom olyan meggondolásból támadnak, hogy úgyis van pp hát elhasználja, sose lehet tudni. Ezzel az újítással a támadások száma mégjobban megnőne. Lehet azoknak jó lenne akik az olyanokat ütik mint én, de nekünk biztos nem.
Nekem ez kapott rossz értékelést:

Melyik nem stratégiai játék?
Command & Conquer
Lord of The Rings Battle for Middle-earth
Red Alert
Call Of Duty

Előtte ezt elfogadták:

Melyik nem horror játék?
Alone in the dark
Bioshock
Resident Evil
Need For Speed Underground

És ezzt is:

Melyik játékot nem magyarok csinálták?
Imperium Galactica
Haegemonia
Terep 2
Crisys

Ugyanaz a kategória mindkettő. Nem egy nehéz kérdés. Aki számítógépet használ az többnyire játszik is rajta és annyira képben van hogy a nevesebb játékokat ismeri nagyjából még ha nem is játszott velük. Szerintem pusztán rosszindulatból nyomnak törlést vagy rossz kérdést. Sajnos ilyenek az emberek. Ezt a kérdésem mondjuk azt hiszem a rendszer törölte csak nem értem miért.
Oldal: 1