Hozzászólások - Rupert
Oldal: 1
Dátum: 2010.04.13. 21:27:07
Birtokolja, de ne úgy hogy 2-3 havonta új szövetséget alapít. Nem hiába találták ki a HT építésére az új rendszert. Persze kérdéses több előnyt jelent e a HT mint amennyit veszítenek 1 új szövetség kiépítésével.
Dátum: 2010.03.29. 22:28:06
Az átvitel nem egy rossz ötlet. Szerintem úgy lenne a legjobb ha minden tapasztalati szintről az 5 vagy 10 (nem tudom mennyi lenne optimális) legerősebb karaktert átvinnék egy másik világra és ezek a karakterek egy teljesen új hordába kerülnének. (a kristály maradjon csak npc)
Teszem azt valami történettel megtámogatva kerülnének elő ezek a karakterek.
Teszem azt valami történettel megtámogatva kerülnének elő ezek a karakterek.
Dátum: 2010.03.13. 16:10:51
Bejelentett leállás persze... Hol volt a bejelentés? Sehol... Csak kattintok és már nem megy...
Dátum: 2009.01.09. 13:52:30
A baj hogy már nem csak háborúban vernek le mindenkit folyamatosan. Ahelyett hogy próbálják az amúgy is tápos karaktereket még táposabbá tenni, a lefele támadásra kellene megoldást keresni. megtámad egy 4 szintel nagyobb és sebez 600-at én meg 80-at. Ezután már nem csak a hp-m veri le hanem LE-t is visz amitől még táposabb lesz és utánna már 800-at sebez 1 portyában... Milyen csodás is lesz.
Dátum: 2009.01.09. 13:11:06
És akinek nincs epikus emlékmű és térkapu?
Dátum: 2009.01.09. 12:32:41
"Ráadásul magasabb szintről nem is 15% a támadhatóság, hanem 20,25,30 stb., ami bőven belefér 4 órába."
Nem vettem észre, hogy így működne. 25-ös vagyok most és egy 29-es már 15%-nál simán tud támadni. Viszont ez nem lenne rossz dolog. Pl.: 25-ös vagyok egy 26-os már csak 25% hp-nál tudna támadni, 27-es 35%-nál, 28-as 45%-nál, stb. És e mellé ez a nyers LE-s megoldás.
Nem vettem észre, hogy így működne. 25-ös vagyok most és egy 29-es már 15%-nál simán tud támadni. Viszont ez nem lenne rossz dolog. Pl.: 25-ös vagyok egy 26-os már csak 25% hp-nál tudna támadni, 27-es 35%-nál, 28-as 45%-nál, stb. És e mellé ez a nyers LE-s megoldás.
Dátum: 2009.01.09. 11:02:50
Elolvastam. Nem rossz ötlet, viszont még annyit lehetne hogy ha szinteden támadsz akkor 4 óráig nem tudod elkölteni és minden további szint amivel lefele támadsz +1 óra, esetleg felfele ugyanez -1 óra/szint. Tehát ha 3 szinttel lefele támadsz akkor 4+3 óráig nem költheted el. Szerintem muszáj valamit csinálni a lefele támadásokkal, mert elveszik a játékélményt másoktól. Sokan vannak akik abba akarják hagyni ezek miatt, és legtöbbjük már sok pénzt is beleölt a játékba(őskő).
Dátum: 2009.01.09. 10:46:04
Szerintem ez a nyers LE-s újítás is csak az erős portya karaktereknek lenne jó. Akik pedig a szenvedő alanyai ezeknek a karaktereknek csak még rosszabb helyzetben lennének.
Az meg hogy csak forogna körbe az LE nem teljesen igaz. Szerintem inkább kialakulna 1 piramisjáték amiben a nagyobb, erős karakterek mégjobban elhúznának a többitől (nem szintben).
Én spec. elszenveden a 27-30-as szintű karakterek támadásait. LE-t sose viszenek TP nem sok jár mégis mindig leütnek. Fél hp-m leviszik 1 portyával. Szinte lehetetlenné teszik a térkapu használatot és a portyázást. Gondolom olyan meggondolásból támadnak, hogy úgyis van pp hát elhasználja, sose lehet tudni. Ezzel az újítással a támadások száma mégjobban megnőne. Lehet azoknak jó lenne akik az olyanokat ütik mint én, de nekünk biztos nem.
Az meg hogy csak forogna körbe az LE nem teljesen igaz. Szerintem inkább kialakulna 1 piramisjáték amiben a nagyobb, erős karakterek mégjobban elhúznának a többitől (nem szintben).
Én spec. elszenveden a 27-30-as szintű karakterek támadásait. LE-t sose viszenek TP nem sok jár mégis mindig leütnek. Fél hp-m leviszik 1 portyával. Szinte lehetetlenné teszik a térkapu használatot és a portyázást. Gondolom olyan meggondolásból támadnak, hogy úgyis van pp hát elhasználja, sose lehet tudni. Ezzel az újítással a támadások száma mégjobban megnőne. Lehet azoknak jó lenne akik az olyanokat ütik mint én, de nekünk biztos nem.
Dátum: 2008.10.11. 23:55:31
Nekem ez kapott rossz értékelést:
Melyik nem stratégiai játék?
Command & Conquer
Lord of The Rings Battle for Middle-earth
Red Alert
Call Of Duty
Előtte ezt elfogadták:
Melyik nem horror játék?
Alone in the dark
Bioshock
Resident Evil
Need For Speed Underground
És ezzt is:
Melyik játékot nem magyarok csinálták?
Imperium Galactica
Haegemonia
Terep 2
Crisys
Ugyanaz a kategória mindkettő. Nem egy nehéz kérdés. Aki számítógépet használ az többnyire játszik is rajta és annyira képben van hogy a nevesebb játékokat ismeri nagyjából még ha nem is játszott velük. Szerintem pusztán rosszindulatból nyomnak törlést vagy rossz kérdést. Sajnos ilyenek az emberek. Ezt a kérdésem mondjuk azt hiszem a rendszer törölte csak nem értem miért.
Melyik nem stratégiai játék?
Command & Conquer
Lord of The Rings Battle for Middle-earth
Red Alert
Call Of Duty
Előtte ezt elfogadták:
Melyik nem horror játék?
Alone in the dark
Bioshock
Resident Evil
Need For Speed Underground
És ezzt is:
Melyik játékot nem magyarok csinálták?
Imperium Galactica
Haegemonia
Terep 2
Crisys
Ugyanaz a kategória mindkettő. Nem egy nehéz kérdés. Aki számítógépet használ az többnyire játszik is rajta és annyira képben van hogy a nevesebb játékokat ismeri nagyjából még ha nem is játszott velük. Szerintem pusztán rosszindulatból nyomnak törlést vagy rossz kérdést. Sajnos ilyenek az emberek. Ezt a kérdésem mondjuk azt hiszem a rendszer törölte csak nem értem miért.
Oldal: 1