V1 - Eliteninja
Az utóbbi időben sokat töprengtem kell-e még nekem ez, megéri-e időt áldozni a játékra úgy, hogy a JV hozzáállása ilyen. Szerintem maga a játék zseniális, de az elmúlt 1 év elég volt. Rengeteget beletettem, igazából 225-ös szinten nagyjából end contentet tolok, amivel szintén nincs problémám. Ami főként erre a döntésre sarkalt az a hozzáállás, semmi más, amit minimálisan ki is fogok fejteni és baromira nem érdekel, hogy ki mennyire fog megsértődni.
Változott a világ és ezt a JV egyszerűen nem hajlandó lekövetni, ugyanaz a szemellenzősség megy, mint az induláskor. Az, hogy 4 perceket kelljen ülni egy térkapu és egy sajtolás miatt a gép előtt és malmozni az szerintem luxus(heti fél műszak kattintgatás sok idő úgy gondolom), persze vannak begyöpösödött emberek, akik ezt nem hajlandóak felfogni. Úgy írom ezeket a sorokat, hogy én nem vagyok régi motoros, el sem tudom képzelni, hogy akik itt vannak 10-13 éve azok mit érezhetnek amikor ezért szó szerint megy a könyörgés a fórumon, ki tudja már mi óta (már amióta visszajöttem én, szvsz azóta is sok). Ezek egyszerű dolgok, amik quality change-ek lennének, hogy az ember jobban érezze magát miközben kattintgat, de úgy tűnik ez nem fontos, mert nem hoz pénzt. Persze miért is érezze magát jól az ügyfél?
Egy év 3 gombra szerintem rengeteg idő :D persze mi a szándék, jól érezze magát az ügyfél vagy még több pénzt kivenni az emberektől. Lehet azt mondani, hogy nem drága a feature, ami legutóbb bekerült, nem ez a probléma, hanem maga a hozzáállás, mert ez egy olyan fokú arcon köpése a játékosoknak, amit remélem végre megértenek az emberek.
És mielőtt jönnek a kommentek: igen nem kötelező a játékkal játszani, viszont nem kell csodálkozni, hogy emellett a hozzáállás mellett ide futott ki a game, ez egyszerű logika.
Szerintem maximum 2-3 év még van hátra ezzel a tendenciával.
Ezzel párhuzamosan megkap a JV egy komplett fejlesztést amit totálisan kicsavarva végigerőszakolva betesz a játékba és hiába szólnak a régi ÜGYFELEK, hogy figyeljetek ez szar lesz, végig van erőszakolva csak, hogy fizetni lehessen minél hamarabb.
Szerintem ez egy olyan fokú semmibe vevése a játékosoknak és tiszteletlenség azokkal szemben akik itt vannak már 10+ éve és akár több mint egy millió forintot beleraktak a karakterjükbe, hogy aki így viselkedik az sem egy fillért sem egy percnyi játékidőt nem érdemel meg a játékosoktól, ügyfelektől mint szolgáltató.
Nem beszélve arról, hogy ami le lett írva, kérve lett annak elemei már rég szerepelnek a játékban csak szétszórva és arra lett hivatkozva, hogy nem lehet leprogramozni, holott már rég benn van. Nevetséges, ezért nekem nem lenne pofám pluszt pénzt kérni. A minimum az lett volna, hogy van egy oda-vissza kommunikáció, ha már a játékosaitok veszik a fáradtságot és időt, energiát nem sajnálva próbálnak ötletet adni, hogy hogy lehet jobb a játék, ami a játékvezetés feladata lenne, ergó helyettetek dolgoznak, pusztán azért, mert szeretik a játékot és fontos számukra.
A játék fejlesztése pénzbe kerül. Elárulok egy titkot: a gyöpösség és a szar fejlesztések, valamint a saját ügyfeleink tiszteletlensége, pedig még több pénzbe. Ilyen egyszerűen működik a szolgáltatás, biznisz. Persze van aki nem hajlandó tanulni semmiből, de az élet rá fogja kényszeríteni azt, hogy változzon, annak marad a hard way.
További jó játékot mindenkinek
Hozzászólások - Emishi
Dátum: 2024.05.20. 11:38:58
Dátum: 2024.05.15. 21:11:41
Ezzel párhuzamosan 3 gombra, ami rengeteg időt spórolna és FREE lenne, még mindig várunk
(állatsajt, térkapus relikek eladása, epik kaland betöltés fullra)
Véleményem szerint, ezeknek már rég be kellett volna kerülnie, nem pedig tűzoltani és kapkodni.
(állatsajt, térkapus relikek eladása, epik kaland betöltés fullra)
Véleményem szerint, ezeknek már rég be kellett volna kerülnie, nem pedig tűzoltani és kapkodni.
Dátum: 2024.05.15. 11:08:33
Ja hát végülis fél év egy gombra....mi az nekünk majd talán karácsonyra
Dátum: 2024.05.15. 10:43:03
Amióta újra játszom, csak azóta nagyjából fél éves sztori ez
Dátum: 2024.05.05. 17:26:46
Mondasz valamit. Csak akik nem pörgettek annyit, velük szembe nem lenne pl annyira fair.
Dátum: 2024.05.03. 09:19:46
Nem tudom bárkinek élmény-e ennyit kattintani
Az erőforrások visszavétele szerintem nem opció és nem is fair. Plusz a gyorsítások ellen, amit javasoltunk eddig az volt az érv, hogy az bevétel kiesés lenne (térkapu pl.)
Nem értem az érveidet. Ettől még bőven van mit eldönteni a játékban, mégha a küldetések kapnának egy fajta automtizálást is. Az, hogy mire mennyi LE-t költ az ember és hogy fejleszt, ugyanúgy meghatároz rengeteg mindent. Igazság szerint az ismételhető küldetések egy kötelező nyűg, amit meg kell csinálni a játékosnak, HA partyban akar maradni. Mivel van lehetőség csinálni, aki tápolni akar úgyis tolja, szóval ez egy öngerjesztő folyamat, de amit kihangsúlyozni szeretnék és más is megtette, hogy ez nem opcionális lehetőség, hanem kötelező, ergó a szabad választás, amire hivatkozol teljesen el van véve a valóságban és egy illúzióról beszélsz, szóval ezt még a játékélmény kategóriába sem sorolnám, mert nem ez adja meg a VU játékélményt. Legalábbis számomra biztos nem. És ebben a témában, ha végre elmegyünk egy konszenzus felé, szeretném megkérni a fórumozókat, hozzászólókat, hogy írják le nekik ez például mennyi játékélményt ad (a kötelező ismételhető küldik pörgetése, jelen formában). Azért szeretném ezt, hogy lásd nem folyamatosan ellened van kardoskodva általam, de sok mindent szerintem irrálisan látsz, nyilván teljesen más szemüvegen keresztül nézed ezeket a dolgokat, mint aki napi szinten tolja a gamet, de ettől még meg kell hallani a hangokat.
Szerk: de a teljes VR élmény kedvéért, hozzon valaki laptolot a találkozóra a komolyabb playerek közül és odaültetjük Miklóst, hogy toljon le egy közepes napi rutint, az adott karakterrel, persze instrukcionálva szerintem ez sok mindent megváltoztatna
Az erőforrások visszavétele szerintem nem opció és nem is fair. Plusz a gyorsítások ellen, amit javasoltunk eddig az volt az érv, hogy az bevétel kiesés lenne (térkapu pl.)
Nem értem az érveidet. Ettől még bőven van mit eldönteni a játékban, mégha a küldetések kapnának egy fajta automtizálást is. Az, hogy mire mennyi LE-t költ az ember és hogy fejleszt, ugyanúgy meghatároz rengeteg mindent. Igazság szerint az ismételhető küldetések egy kötelező nyűg, amit meg kell csinálni a játékosnak, HA partyban akar maradni. Mivel van lehetőség csinálni, aki tápolni akar úgyis tolja, szóval ez egy öngerjesztő folyamat, de amit kihangsúlyozni szeretnék és más is megtette, hogy ez nem opcionális lehetőség, hanem kötelező, ergó a szabad választás, amire hivatkozol teljesen el van véve a valóságban és egy illúzióról beszélsz, szóval ezt még a játékélmény kategóriába sem sorolnám, mert nem ez adja meg a VU játékélményt. Legalábbis számomra biztos nem. És ebben a témában, ha végre elmegyünk egy konszenzus felé, szeretném megkérni a fórumozókat, hozzászólókat, hogy írják le nekik ez például mennyi játékélményt ad (a kötelező ismételhető küldik pörgetése, jelen formában). Azért szeretném ezt, hogy lásd nem folyamatosan ellened van kardoskodva általam, de sok mindent szerintem irrálisan látsz, nyilván teljesen más szemüvegen keresztül nézed ezeket a dolgokat, mint aki napi szinten tolja a gamet, de ettől még meg kell hallani a hangokat.
Szerk: de a teljes VR élmény kedvéért, hozzon valaki laptolot a találkozóra a komolyabb playerek közül és odaültetjük Miklóst, hogy toljon le egy közepes napi rutint, az adott karakterrel, persze instrukcionálva szerintem ez sok mindent megváltoztatna
Dátum: 2024.04.27. 19:29:12
Ahh élőben látványosabb lesz. Előre bekészítem a jegyeket
Dátum: 2024.04.27. 19:17:39
Elő kell fizetni őskővel
Dátum: 2024.04.27. 18:53:15
Remélem jössz találkozóra
Dátum: 2024.04.27. 18:38:53
Köszönjük az okádást, ezt magadban tarthattad volna. Inkább vedd be a gyógyszered
Dátum: 2024.04.26. 13:22:49
Nem én hivatkozok állandóan erre, hogy a játék fejlesztése pénzbe kerül.
Speciel szerencsés vagyok, hogy azt mondhatom, hogy engem ezek az "emelések" nem érintenek és legutóbb leírtam, hogy az infláció függvényében ez teljesen érthető
De ha már nagyon kukacoskodunk, akkor számoljuk azt is, hogy havonta most mennyi őskőbe kerül a game és 13 évvel ezelőtt mennyi őskő volt
Az előző postodban írtad, hogy nem lehet. Sajnos az az érzésem és tübbekkel beszélve nem csak nekem, hogy fogalmad sincs a saját játékotok dinamikájáról, ami valahol természetes mert egy player és a tervező mindigis tök más szemszögből fogja ezeket nézni, főleg aki hardcore tolja.
Elolvastam amit írtál, többször is. Úgy gondolom nem csak a saját véleményemet írtam le. És félre ne érts, azért ötleteltem annyit az alapon is, mert szeretem ezt a játékot, de egyszerűen ezzel a fajta makacssággal nem tudnak mit kezdeni a játékosok és biztos, hogy nem ez az első eset amikor ez elő jön.
Az, hogy bekerül pl eg yú jevent, lásd hűség útja és ott lehet őskövet költeni, teljesen rendben van, ez tök jó event lett és sokaknak tetszett. De az, hogy egy alapvető dolgot ami már benn van a játékban jobbá teszünk és ezért fizetni...remélem így már érted sokaknak mi ezzel a problémája.
Szerk: És hidd el részben megértelek, 2 vállalkozást viszek, szóval tudom milyen szempontokat veszel figyelembe
A fejlesztésnek, jobbá tételnek pontosan az a lényege, hogy bizonyos nem működő, idejét múlt sémákat elengedünk. Ha részletesen elolvastad a régebbi postokat, akkor ott van, hogy az alap jutalom koncepcó nem változna, de pl havi 1000 küldetésnél berkani ezeket a fékeket, hogy csökken a LE inkább fájdalmas, mint értelmes. Ezért is írtam, hogy az exploit miatt a szintlépőst akár kivenni/maximalizálni.
És nem azt írtam, hogy az új rendszer mellett külön lehessen megcsinálni küldetéseket. Annó is erről volt szó, hogy legyen több slot, legyenek kizáró tényezők, viszont a slotokat lehessen szabadon cserélgetni, vagy akár idő limittel, hogy ne legyen totál agyatlan az egész.
Speciel szerencsés vagyok, hogy azt mondhatom, hogy engem ezek az "emelések" nem érintenek és legutóbb leírtam, hogy az infláció függvényében ez teljesen érthető
De ha már nagyon kukacoskodunk, akkor számoljuk azt is, hogy havonta most mennyi őskőbe kerül a game és 13 évvel ezelőtt mennyi őskő volt
Az előző postodban írtad, hogy nem lehet. Sajnos az az érzésem és tübbekkel beszélve nem csak nekem, hogy fogalmad sincs a saját játékotok dinamikájáról, ami valahol természetes mert egy player és a tervező mindigis tök más szemszögből fogja ezeket nézni, főleg aki hardcore tolja.
Elolvastam amit írtál, többször is. Úgy gondolom nem csak a saját véleményemet írtam le. És félre ne érts, azért ötleteltem annyit az alapon is, mert szeretem ezt a játékot, de egyszerűen ezzel a fajta makacssággal nem tudnak mit kezdeni a játékosok és biztos, hogy nem ez az első eset amikor ez elő jön.
Az, hogy bekerül pl eg yú jevent, lásd hűség útja és ott lehet őskövet költeni, teljesen rendben van, ez tök jó event lett és sokaknak tetszett. De az, hogy egy alapvető dolgot ami már benn van a játékban jobbá teszünk és ezért fizetni...remélem így már érted sokaknak mi ezzel a problémája.
Szerk: És hidd el részben megértelek, 2 vállalkozást viszek, szóval tudom milyen szempontokat veszel figyelembe
A fejlesztésnek, jobbá tételnek pontosan az a lényege, hogy bizonyos nem működő, idejét múlt sémákat elengedünk. Ha részletesen elolvastad a régebbi postokat, akkor ott van, hogy az alap jutalom koncepcó nem változna, de pl havi 1000 küldetésnél berkani ezeket a fékeket, hogy csökken a LE inkább fájdalmas, mint értelmes. Ezért is írtam, hogy az exploit miatt a szintlépőst akár kivenni/maximalizálni.
És nem azt írtam, hogy az új rendszer mellett külön lehessen megcsinálni küldetéseket. Annó is erről volt szó, hogy legyen több slot, legyenek kizáró tényezők, viszont a slotokat lehessen szabadon cserélgetni, vagy akár idő limittel, hogy ne legyen totál agyatlan az egész.
Dátum: 2024.04.26. 12:44:45
Igen, de az én alapkoncepciómban, minimum 5-7 slot szerepelt és a jutalmazás rendszer totál más volt. Ehhez képest van 3 slot és őskőért átvehető jutalom
Azt is leírtam, hogy az exploit miatt akár a 12 szintlépős küldire egy korlát is kerülhetne.
Ha 3at be lehet tenni slotként, többet miért nem? "nem lehet megcsinálni" ez számomra érthetetlen
A pool verzió ugyanez, ha 3at lehet külön számolni, akkor egy összesítettet, miért nem? Hiszen teljesül a feltétel, hozzá adódik a LE.
Konkrétan leírtam egy hamburger receptet és fel lett belőle szolgálva a zsömle alja és a saláta, némi szósszal, meg egy pár szelet hagyma és akkor jön a csodálkozás, hogy miért is nem örülnek neki az emberek
Annyit azért véleményként had jegyezzek már meg, hogy megy ez az állandó a játék fejlesztése pénzbe kerül duma. Van egy havi bevétel amit kicsengetnek a játékosok, ebből gondolom kimegy a rezsi. Mivel enni nem kér a szerver, igazából ezt egyszer kellett megcsinálni és most volt őskő emelés. Szóval nem értem, hogy a fejlesztésért, amit alapvetően a havi büdzséből kéne kigazdálkodni (hiszen már egyszer kész lett a game, nem most kerül kifejlesztésre) miért kéne megint ráterhelni a playerekre több költséget? Bármely gamet megnézünk ami free to play, az hogy fejlesztik ez ALAP, hiszen a szolgáltatónak is érdeke, hogy minél jobb legyen a játék (legalábbis ez lenne a normális). Sehol nem láttam még olyat, hogy az alap erőforrások elköltéséért neked pluszban kéne fizetni, mert lett egy missconcept és túltengenek az erőforrások.
Azt is engedjétek megjegyezni, hogy nem mi fejlesztettük ilyen irányba a gamet, hogy ennyi erőforrás stb legyen. Szóval egy alapvető fejlesztői döntéshozatalnak a következményét a playerek fizessék meg? Ezt úgy hívják, hogy felelősséghárítás, ami tudom, hogy nagy divat, de az utóbbi időben ez kezd baromi nevetségessé vállni. Az meg, hogy a JV bizonyos hozzáállása miatt mennyien hagyták abba ezt a játékot, azt szintén nem a playerbasae felelőssége SZERÉNY VÉLEMÉNYEM SZERINT
És nem, ebben a koncepcióban nem fogom használni ezt, mert totál nem az amiről az alap ötletelés elindult. Megérte, hogy az a verzió esetleges gyorsításokat kivett volna a gameből és ez némi bevétel kiesés (már aki költ a gyorsításra, mert konkrét számokat ugye mi nem látunk), de ez a verzió nevetséges
A programozás részébe nem látok bele, de ez a nem lehet megoldani ebben az esetben számomra eléggé sántít. Lassan itt a találkozó, terv szerint megyek is, ott még egyszer hajlandó vagyok kifejteni az alapkoncepciót, ami szerintem minden játékos számára szinttől függetlenül baromi jó lenne, de mint azt látni lehet ennek kb senki nem örül. Egyszerűen az az érzésem, hogy nem beszélünk egy nyelvet és ez nagy probléma, persze lehet ez nem is cél. És ez azért baj, mert az itt maradt játékosok szeretik ezt a játékot, különben nem áldoznának ennyi időt, pénzt arra, hogy játsszanak.
Meg lehet kövezni, hogy ezeket leírtam, úgyis van 1-2 baromarc aki minden kommentemet lepontozza, de nem izgat
Ezek egyszerűen száraz tények.
Azt is leírtam, hogy az exploit miatt akár a 12 szintlépős küldire egy korlát is kerülhetne.
Ha 3at be lehet tenni slotként, többet miért nem? "nem lehet megcsinálni" ez számomra érthetetlen
A pool verzió ugyanez, ha 3at lehet külön számolni, akkor egy összesítettet, miért nem? Hiszen teljesül a feltétel, hozzá adódik a LE.
Konkrétan leírtam egy hamburger receptet és fel lett belőle szolgálva a zsömle alja és a saláta, némi szósszal, meg egy pár szelet hagyma és akkor jön a csodálkozás, hogy miért is nem örülnek neki az emberek
Annyit azért véleményként had jegyezzek már meg, hogy megy ez az állandó a játék fejlesztése pénzbe kerül duma. Van egy havi bevétel amit kicsengetnek a játékosok, ebből gondolom kimegy a rezsi. Mivel enni nem kér a szerver, igazából ezt egyszer kellett megcsinálni és most volt őskő emelés. Szóval nem értem, hogy a fejlesztésért, amit alapvetően a havi büdzséből kéne kigazdálkodni (hiszen már egyszer kész lett a game, nem most kerül kifejlesztésre) miért kéne megint ráterhelni a playerekre több költséget? Bármely gamet megnézünk ami free to play, az hogy fejlesztik ez ALAP, hiszen a szolgáltatónak is érdeke, hogy minél jobb legyen a játék (legalábbis ez lenne a normális). Sehol nem láttam még olyat, hogy az alap erőforrások elköltéséért neked pluszban kéne fizetni, mert lett egy missconcept és túltengenek az erőforrások.
Azt is engedjétek megjegyezni, hogy nem mi fejlesztettük ilyen irányba a gamet, hogy ennyi erőforrás stb legyen. Szóval egy alapvető fejlesztői döntéshozatalnak a következményét a playerek fizessék meg? Ezt úgy hívják, hogy felelősséghárítás, ami tudom, hogy nagy divat, de az utóbbi időben ez kezd baromi nevetségessé vállni. Az meg, hogy a JV bizonyos hozzáállása miatt mennyien hagyták abba ezt a játékot, azt szintén nem a playerbasae felelőssége SZERÉNY VÉLEMÉNYEM SZERINT
És nem, ebben a koncepcióban nem fogom használni ezt, mert totál nem az amiről az alap ötletelés elindult. Megérte, hogy az a verzió esetleges gyorsításokat kivett volna a gameből és ez némi bevétel kiesés (már aki költ a gyorsításra, mert konkrét számokat ugye mi nem látunk), de ez a verzió nevetséges
A programozás részébe nem látok bele, de ez a nem lehet megoldani ebben az esetben számomra eléggé sántít. Lassan itt a találkozó, terv szerint megyek is, ott még egyszer hajlandó vagyok kifejteni az alapkoncepciót, ami szerintem minden játékos számára szinttől függetlenül baromi jó lenne, de mint azt látni lehet ennek kb senki nem örül. Egyszerűen az az érzésem, hogy nem beszélünk egy nyelvet és ez nagy probléma, persze lehet ez nem is cél. És ez azért baj, mert az itt maradt játékosok szeretik ezt a játékot, különben nem áldoznának ennyi időt, pénzt arra, hogy játsszanak.
Meg lehet kövezni, hogy ezeket leírtam, úgyis van 1-2 baromarc aki minden kommentemet lepontozza, de nem izgat
Ezek egyszerűen száraz tények.
Dátum: 2024.04.25. 14:44:12
Szerintem a jatekosok zome 0 kaviccsal porgeti az ismetelhetoket de varom hogy ramcafoljanaka vagy megerositsenek azok akik hardcoreban toljak szintent.
Maximum a terkapu ahol neha gyorsit az ember, de en ott is csp-ert szoktam.
Szomoru hogy ez az oskoves funkcio bekerult, noha az alapkoncepcio nem lenne rossz, bar kisse nyakatekerve, de minimalisan hasonlit azokra amik a forumon irva lettek, de az igazat megvallva nem azt erzi az ember ezeket olvasva szerintem, mint amiket normalis esetben kene.
En ebben a formaban biztos nem fogom hasznalni ezt a funkciot, noha az alap otletet en vetettem fel, sajnos nem az lett belole, mint ami a szandek volt.
Maximum a terkapu ahol neha gyorsit az ember, de en ott is csp-ert szoktam.
Szomoru hogy ez az oskoves funkcio bekerult, noha az alapkoncepcio nem lenne rossz, bar kisse nyakatekerve, de minimalisan hasonlit azokra amik a forumon irva lettek, de az igazat megvallva nem azt erzi az ember ezeket olvasva szerintem, mint amiket normalis esetben kene.
En ebben a formaban biztos nem fogom hasznalni ezt a funkciot, noha az alap otletet en vetettem fel, sajnos nem az lett belole, mint ami a szandek volt.
Dátum: 2024.04.25. 12:32:07
Mivel van őskő spórolás pontosan, amiért erre kavicsot kéne költeni?
Dátum: 2024.04.11. 13:26:58
Most ugye 2 gomb van, az egyiknél megadsz egy számot, hogy mennyi kalandtérképet használsz és annyit berak, a másik gomb 7 kalandtérképért egy epikus kaland.
Amire én gondolta megy gomb, ahol megadsz ugyanúgy egy számot és annyi epikus kalanddal feltölti a tárat(nyilvána mennyi térkép van)
A másik a pipálható kaland.
A meglévő kalandok mellett legyen egy választható pipa, és amit végigpipált az ember az egy "teljesítem a kalandokat" gombra lefusson, mintha egyesével csinálná ugyanúgy az ember, ahol meg elakad a próbán természetesen megáll a folyamat. Szerintem ez is nagyon király lenne és rengeteget lendítene, kapásból ez a 2 gomb gombonként legalább 30 kattintást spórolna meg. Nem hiszem, hogy van még bárki aki elolvassa a kalandokat, max az epikus kaland végén, hogy milyen cuccokat kap, bár én már azt se nézem, pedig "fiatal" vagyok
Amire én gondolta megy gomb, ahol megadsz ugyanúgy egy számot és annyi epikus kalanddal feltölti a tárat(nyilvána mennyi térkép van)
A másik a pipálható kaland.
A meglévő kalandok mellett legyen egy választható pipa, és amit végigpipált az ember az egy "teljesítem a kalandokat" gombra lefusson, mintha egyesével csinálná ugyanúgy az ember, ahol meg elakad a próbán természetesen megáll a folyamat. Szerintem ez is nagyon király lenne és rengeteget lendítene, kapásból ez a 2 gomb gombonként legalább 30 kattintást spórolna meg. Nem hiszem, hogy van még bárki aki elolvassa a kalandokat, max az epikus kaland végén, hogy milyen cuccokat kap, bár én már azt se nézem, pedig "fiatal" vagyok
Dátum: 2024.04.10. 17:45:36
Igen. Arra gondoltam, hogy 1 gombra mint a sima kaland betárazásnál, lehessen feltölteni a tárat 15 epikus kalanddal. Ne kelljen 30at kattintani.
Amik még voltak egyébként:
Specializációnál hasonló gomb, hogy lehessen onnan kézikönyvet használni.
Sajtoló gomb az állat oldalon - a szörnytalizmánok egy illetve több kisajtolása.
Hirtelen ezek jutottak eszembe, de majd még visszakeresem a fórumon, illetve a beszélgetésekben.
Szerk: Ami még hirtelen eszembe jutott, pipálható kalandok teljesítésre.
Amik még voltak egyébként:
Specializációnál hasonló gomb, hogy lehessen onnan kézikönyvet használni.
Sajtoló gomb az állat oldalon - a szörnytalizmánok egy illetve több kisajtolása.
Hirtelen ezek jutottak eszembe, de majd még visszakeresem a fórumon, illetve a beszélgetésekben.
Szerk: Ami még hirtelen eszembe jutott, pipálható kalandok teljesítésre.
Dátum: 2024.04.09. 16:55:23
Köszi szépen a választ.
Dátum: 2024.04.08. 10:37:17
Ismét feltenném a kérdést, lassan fél év eltelt és gondolom nem csak engem érdekel
Dátum: 2024.03.29. 12:46:49
Nem rád gondoltam
Nekem sincs meg a maxos mega, csak a TÖ olcsóbbítás már. Én is megvettem, 900 pont sok 1k fölötti platinám van, szóval részemről ilyenre max platina
Nekem sincs meg a maxos mega, csak a TÖ olcsóbbítás már. Én is megvettem, 900 pont sok 1k fölötti platinám van, szóval részemről ilyenre max platina
Dátum: 2024.03.29. 09:04:05
Egyetértek. Bár legalább platináért meg lehet venni, így nem annyira foghúzós
Még 1-2 ilyen komment és jön a megmondóemberünk, hogy megmondja, hogy az nem úgy van és valakinek megéri
Még 1-2 ilyen komment és jön a megmondóemberünk, hogy megmondja, hogy az nem úgy van és valakinek megéri