Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345
Szerző
Topic neve: Ismételhető küldik mega-boost
kedvencUnr34lFérfi
Végzetúr mester
798 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldik mega-boost
21. hozzászólás - 2024.04.26. 00:07:38
Nekem ezek a kattingatás csökkentés semmit nem jelent jó ahogy eddig ahogy volt, de itt úgy látom ha őskőért több táp vagy ha nincs őskő akkor még lehet kevesebb LE mint ahogy most van mondom ezzel szerintem sok időt nem lehet sporolni.

talán ősköért én vennék fixen AF pontokat mondjuk 20 őskőért 1000AF-et

A találkozón a térkapú pontok van mindig fókuszban de az valahogy nem akarodzik és ezt úgy írom ide hogy engem nem érint mert én megoldom ahogy most van mert robot vagyok de jó lenne ha gyorsabban zárkoznának fel rám mert kezd elmenni a mótivációm

vagy ha kattingatást akarunk csönketteni alkor pl SZB 1 kattintás SZB-ben egy területre vagy gyakorlóra kábítás/krit ütés/krit varázslat azt lefut és egyből küldetés oldara lép. kb ilyenekkel lehetne


+mytokronitok-al is kéne valamit mert 400-ról fel lehetne 500-ig mert csak gyűlik azt nem tudom elhasználni és úgy is egyre több kell szinteként , akkár egy relikvia vagy több relikvia temészetesen őskőért

ilyeneket kéne fejleszteni nem olyat aminek kb nem sok értelme vagy kb annyi hogy aki őskővet költ ezzel így kb tápot vesz őskőért mondjuk nekem ezzel a fejlesztéssel nincs bajom csak annyi hogy más hasznosabb lenne , de cáfoljatok meg ha rosszul látom
V1 - Unr34l Azúr Légió / ex-Lélekőrök Szövetsége (V1) ex-JólesőHullaszag (V5) /
Pontszám: 9.41
közkedveltGwindorFérfi
Végzetúr mester
930 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldik mega-boost
22. hozzászólás - 2024.04.26. 08:54:07 (Válasz Miklós #11 hozzászólására.)
Gondolom, hogy az a probléma, hogy a portya (és vadászatnál is ugyanez a helyzet) során melyik küldihez számolja a kiritet és a kábítást?
Ha igen akkor töltse fel először a kritet, aztán a kabítást vagy kiválasztás sorrendjében pl.
A hozzászólást Gwindor módosította 2024.04.26. 08:55:28-kor
Gwindor - V1 - Azúr Légió
Pontszám: 9.07
népszerűBlack DeathFérfi
Végzetúr tehetség
211 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új funkció: Ismételhető küldetések pörgetése
23. hozzászólás - 2024.04.26. 09:49:05 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Nem lett volna vagy lehetett volna az egészet úgy egybegyúrni, hogy a jutalom átvétele fix 1/3 öskő *21 küldetés, azaz 7 őskő és az egészet úgy megcsinálni, hogy, pl:

1.Lépjen állatod szintet 120 alkalommal.
2.Kábítsd el ellenfeled 400 alkalommal.
3. Egy nem felszorzott küldetés: pl: Győzz 7 alkalommal a csatlós arénában úgy, hogy te támadsz! * Portyázós nem választható.

Így a végén 7 őskőért 21* küdletésjutalomat lehtne átvenni?

Napi szinten a 7 őskő is elég sok, még 2 naponta is, de ha valamit valamiért akkor szerintem itt az őskő fejében engedni kellene a harmadik küldetést egyszeres jutalommal, csak egyszer kellene teljesíteni..

Aki brutálisan pörgeti a küldetéseket annak ez nagyon nagy költség.. ha Lady Alvaeriel top3-ra nézek akkor 3000+ küldetésnél így is 700+ őskövet jelentene havonta, azért erre azt gondolom, hogy nagyon nagyon sok.. Ha egy relikviával felezhető lenne 3,5 őskőre ez a verzió akkor is ha valaki havonta 210-420 küldetést 35-70 őskő havonta... (az eredeti verzióval 50-100 kavics)...

Ha azokrra gondolok akik az állatszintlépőst tolják meg brutálisan, ott meg mivel ősköves dologról van szó feljöhetett volna, hogy a szintlépések száma az első slotban 20szoros (+3 őskő) vagy 30szoros legyen (+6 őskő)..
V1,V2,V3 - Black Death
V5 - Black Toxic
V6 - Black Fétis
Pontszám: 6.40
népszerűHusosfagyiFérfi
Végzetúr mester
489 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldik mega-boost
24. hozzászólás - 2024.04.26. 10:18:22
Amióta ki lett írva a hír, azóta a játékosok részéről nem igazán láttam olyan megnyilvánulást, hogy ez a fejlesztés jó lenne nekünk.

Öröm az ürömben, hogy legalább meghagyják az eddigi rendszert is és nem lesz rákényszerítve mindenkire ez az új. Van egy olyan érzésem, hogy akkor megnőne a játékabbahagyások száma.

Számomra (és másoknak is, akikkel értekeztem) újra kiderült, hogy a játékot készítőket CSAK a fejlesztés érdekli (illetve azt ismerik) és a játékosok, illetve a játék nem.
Ha nem lenne őskövesnek tervezve, akkor esm lenne jó a jelenlegi formájában. Így meg végképp nem.
Valahogy úgy tűnik, hogyha valamit fejlesztenek, arra külön pénzt kérnek. Pedig, ha nem fejlesztenének, akkor is ki kellene fizetni a fejlsesztőket. Így legalább van mire hivatkozni.

Amúgy meg ez már a fejés magasiskolája: Előfizetés az előfizetésben modell. Legyél Prémium (1. előfozetés) Persze VIP-pel és azon belül újra fizess elő még 1 szolgáltatást.

Én értem, hogy ez egy vállalkozás, és fizető játékosok nélkül játék sem lenne, mert minek fenntartani szervert, meg fejlesztőket, ha csak viszik a pénzt, de valahogy az arányok nagyon eltolódtam az utóbbi években. És persze az sem reális elvárás a jelenlegi (kevesebb) játékostól, hogy ugyanannyi, vagy több bevételt termeljen, mint régebben a (több) játékos.
Elmondom, hogy minél magasabb lesz a játék költsége, annál kevesebb játékos fog játszani. Szóval ez a gondolkodás kontra-produktív.

Én fizetek a játékért (nem is keveset), de én a jelenlegi formában nem látom értelmét használni ezt az új fejlesztést.
V5- Zafír Démonok
Pontszám: 8.89
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3639 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldik mega-boost
25. hozzászólás - 2024.04.26. 11:26:33
Ha jól értem, itt 3 probléma van:

1.) sokan portyázós küldiket pörgetnek, az ebben a rendszerben nem lehetséges. Ez még Emishi eredeti doksijában is benne volt, hogy egyszerre ne lehessen több ilyen küldetést felvenni, mivel akkor értelemszerűen ugyanabban a portyában akár több küldetés számlálója is nőhet, tehát nem X, hanem X/3 portyából lehet egy küldetést megcsinálni, ez értelemszerűen egy brutális mudfláció, ilyet nem lehet. Persze nyitottak vagyunk bármilyen javaslatra - pl. egy portyában csak az egyik küldetés számlálója nőhet, csak ugye a kérdés, hogyan döntse el a program, hogy melyik, hogyan lesz ez igazán kényelmes nektek, erre várok javaslatokat. Ami ugye lehetséges, hogy ha a portya során ami először növelne számlálót, ahhoz számoljuk. Vagy amelyik küldetés számlálója a legalacsonyabban van. Vagy akár a 2 kombinációja: ami először növelne, ahhoz számoljuk, kivéve, ha már legalább X-el többször teljesült, mint a többi küldetés, akkor várjuk inkább a másikat.

2.) lehessen mellette egy-egy szingle küldetést megcsinálni. Ennek az implementációja borzasztóan komplikált lenne sajnos. Amit valószínűleg még kompromisszumként meg lehet csinálni, hogy jön kicsit később mellé valami relikvia is, hogy 3 helyett akár 4 vagy 5 küldetést is felvehetsz egyszerre, és akkor ez a probléma meg van oldva.

3.) ha valaki túl sok küldetést csinál meg egy hónapban, az túl nagy költség. Erre mi is gondoltunk, hogy erre adni egy limitet, és ha elköltöttél X őskövet erre egy hónapban (pl. 100) akkor a továbbiakban a funkció ingyenes. Ennek egy nagy hátulütője van, arra motiválja a játékost, hogy mondjuk egyik hónapban sok küldit csináljon, aztán "spórolásból" a következőben meg semmit, ez a játékának is árt, de valószínűleg ki lehet találni egy köztes megoldást, hogy nem havi, hanem éves és havi költést nézünk együttesen (pl. a havi költés legalább 100 őskő, és az éves költés legalább 50 őskő/hó (idén értelemszerűen a fejlesztés indulásától számítva)).
Pontszám: 7.63
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldik mega-boost
26. hozzászólás - 2024.04.26. 11:37:39
Nem tudom ez amugy vegig lett gondolva rendesen?

Vegyuk vegig az ismetloket.
Lépjen állatod szintet 12 alkalommal!
Okozz kritikus ütést 60 alkalommal portyázáskor úgy, hogy te támadsz!
Sebezz 12-ször kritikusat varázslatoddal portyázás során úgy, hogy te támadsz!
Kábítsd el ellenfeled 40 alkalommal portyázás során, amikor te támadsz!

ezt a negyet lehetne porgetni de ebbol 3 portyas tehat kilove. Marad 1 portyas e s szintlepos melle kene talalni egy harmadikat ugye

Nezzuk a lehetosegeket:

-Sajtold ki egy állatod lélekenergiáját, amely legalább 20. szintű!

20 kikepzesre jutnak el 20as szintre. Tehat 20 szintlepos kuldire lehet csinalni vele kinek mennyi (hizoktol fugg) de kb 10-12 darabot. Mi lesz a masik 8-10 kuldetessel? Nem lehet optimalisan belekeverni harmadiknak illetve csak a hizok szamanak erejeig.

-Végezz legalább két entitással mostantól számítva!
-Vedd át 5 mini-event feladat jutalmát
-Győzz le 10 megidézett szörnyet!

ez a harom jellegebol adodoan kilove

-Pusztíts el 25 lényt, amely a térkapun lép át!
-Szerezz 7 tárgyat térkapus ellenfeleidtől!

ez a ketto elvileg lehetne de gyakorlatilag? Terkapu stimulator kell hozza. Havi 2 25-os verembol esik kb 50 meg par amit lehet venni a kufartol kozben. Legyen 60-70 havonta. Az 720-840 TK pont. Joindulattal 3 nap egy honapban be lehetne venni harmadiknak 240-280 kavics koltseg mellett. Ezt szerintem senki nem hajlando csinalni. Nem veletlen vannak felgyulve a stimulatorok sokaknal.

-Szerezz vadászataid során 6 kiégett őskövet!
-Ejts el 12 kisebb méretű szörnyet!

a ket vadaszos. A csp nagy resze verembe megy. A maradekot hagyhatnam felgyulni a maximumig es akkor ha a random is mellem all talan ki lehetne porgetni 10x. (esetleg kis csp itallal megtamogatva) Havonta egyszer kb. Raadasul alacsonyabb szinten ha nincs meg valakinek meg a masodperces vadaszat akkor meg kb lehetetlen is.


-Győzz 7 alkalommal a csatlós arénában úgy, hogy te támadsz!

Igen ezt is lehetne hagyni gyulni de akkor csatalehetoseget vesztek minden nap. Nem vagyok a magam ellensege. Tehat ez eletszerutlen.


-Oldj meg sikeresen 15 kalandot mostantól számítva!

Ezt ugye kalandterkepbol kellene. Sima kalandhoz 150 kell. Havonta par alkalommal ki lehetne porgetni 10x. De nem csinalok sima kalandot. Epikushoz meg 1050 terkep kell. Szerintem ennyi 1 honap alatt nem gyulik ossze osszesen vagy max 1x tehat ez is ugrott.

-Süsd ki a lélekkutat!

Ez megint a gyujtogetos. Ha lesz eleg kutgerjeszto es tarsai mukodhet. Havonta legyen mondjuk 1-2 alkalommal.


En ugy latom ha nagyon-nagyon megeroszakoljuk a dolgot akkor nagy koltsegek mellett havonta max 6-8 napra talalnek a 2 melle egy harmadikat ugy hogy meg ennek a funkcionak is van plusz koltsege es nem is csinal semmit csak megsporol kuldinkent 4 azaz negy db kattintast.

Es meg ha vallalnam is ezeket a tobbi 23 nap mi lesz a harmadik?

Amig nem lehet tetszes szerint berakni akar 2 akar 3 portyas kuldit addig ennek a fejlesztesnek nincs letjogosultsaga. Es ha lehetne akkor is meggondolando 4 kattintas sporolasert (foleg amiota ilyen gyors a szerver) fizetni napi 5-10 kavicsot pluszba.

Ennel sokkal egetobb problemak, fejlesztesi lehetosegek is vannak a jatekban. Lehet erdemes lett volna elotte megkerdezni itt a forumon a jateksok velemenyet es lehet nem kellett volna most ennyi idot ebbe beletenni.
A hozzászólást Razor módosította 2024.04.26. 11:38:39-kor
V1 -Razor - ZiB
Pontszám: 8.90
népszerűBlack DeathFérfi
Végzetúr tehetség
211 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldik mega-boost
27. hozzászólás - 2024.04.26. 12:13:07 (Válasz Miklós #25 hozzászólására.)
a 2.) ponthoz

3 single lenne egyszerre, ha a célszámokat növeled ezért írtam én pl, úgy, hogy 120 szintlépés és nem 10*12 ahogy a kábítósnál is 400-at és nem 40*10-et. Mivel a küldetésjutalom is fix X*21 és az öskököltség is fix, ezért a 3 slot kiválasztása után egyszerűen csak a számlálóknak kell elérni a megadott célszámot, majd ha kész aktíválódik az X ösköért Y jutalom.

Mod:
Valószínüleg a többségnek a küldipörgetés szempontjából az állatszintlépés + 2 portyázós futna egyszerre, így amit írtam az valószínűleg sokadlagos.
A hozzászólást Black Death módosította 2024.04.26. 12:16:22-kor
V1,V2,V3 - Black Death
V5 - Black Toxic
V6 - Black Fétis
Pontszám: 7.10
népszerűEmishiFérfi
Végzetúr mester
554 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldik mega-boost
28. hozzászólás - 2024.04.26. 12:44:45 (Válasz Miklós #25 hozzászólására.)
Igen, de az én alapkoncepciómban, minimum 5-7 slot szerepelt és a jutalmazás rendszer totál más volt. Ehhez képest van 3 slot és őskőért átvehető jutalom

Azt is leírtam, hogy az exploit miatt akár a 12 szintlépős küldire egy korlát is kerülhetne.

Ha 3at be lehet tenni slotként, többet miért nem? "nem lehet megcsinálni" ez számomra érthetetlen

A pool verzió ugyanez, ha 3at lehet külön számolni, akkor egy összesítettet, miért nem? Hiszen teljesül a feltétel, hozzá adódik a LE.

Konkrétan leírtam egy hamburger receptet és fel lett belőle szolgálva a zsömle alja és a saláta, némi szósszal, meg egy pár szelet hagyma és akkor jön a csodálkozás, hogy miért is nem örülnek neki az emberek

Annyit azért véleményként had jegyezzek már meg, hogy megy ez az állandó a játék fejlesztése pénzbe kerül duma. Van egy havi bevétel amit kicsengetnek a játékosok, ebből gondolom kimegy a rezsi. Mivel enni nem kér a szerver, igazából ezt egyszer kellett megcsinálni és most volt őskő emelés. Szóval nem értem, hogy a fejlesztésért, amit alapvetően a havi büdzséből kéne kigazdálkodni (hiszen már egyszer kész lett a game, nem most kerül kifejlesztésre) miért kéne megint ráterhelni a playerekre több költséget? Bármely gamet megnézünk ami free to play, az hogy fejlesztik ez ALAP, hiszen a szolgáltatónak is érdeke, hogy minél jobb legyen a játék (legalábbis ez lenne a normális). Sehol nem láttam még olyat, hogy az alap erőforrások elköltéséért neked pluszban kéne fizetni, mert lett egy missconcept és túltengenek az erőforrások.

Azt is engedjétek megjegyezni, hogy nem mi fejlesztettük ilyen irányba a gamet, hogy ennyi erőforrás stb legyen. Szóval egy alapvető fejlesztői döntéshozatalnak a következményét a playerek fizessék meg? Ezt úgy hívják, hogy felelősséghárítás, ami tudom, hogy nagy divat, de az utóbbi időben ez kezd baromi nevetségessé vállni. Az meg, hogy a JV bizonyos hozzáállása miatt mennyien hagyták abba ezt a játékot, azt szintén nem a playerbasae felelőssége SZERÉNY VÉLEMÉNYEM SZERINT

És nem, ebben a koncepcióban nem fogom használni ezt, mert totál nem az amiről az alap ötletelés elindult. Megérte, hogy az a verzió esetleges gyorsításokat kivett volna a gameből és ez némi bevétel kiesés (már aki költ a gyorsításra, mert konkrét számokat ugye mi nem látunk), de ez a verzió nevetséges

A programozás részébe nem látok bele, de ez a nem lehet megoldani ebben az esetben számomra eléggé sántít. Lassan itt a találkozó, terv szerint megyek is, ott még egyszer hajlandó vagyok kifejteni az alapkoncepciót, ami szerintem minden játékos számára szinttől függetlenül baromi jó lenne, de mint azt látni lehet ennek kb senki nem örül. Egyszerűen az az érzésem, hogy nem beszélünk egy nyelvet és ez nagy probléma, persze lehet ez nem is cél. És ez azért baj, mert az itt maradt játékosok szeretik ezt a játékot, különben nem áldoznának ennyi időt, pénzt arra, hogy játsszanak.

Meg lehet kövezni, hogy ezeket leírtam, úgyis van 1-2 baromarc aki minden kommentemet lepontozza, de nem izgat

Ezek egyszerűen száraz tények.
Anno: Eliteninja
Csak akkor pontozz, ha hozzá is szólsz. Ha meg névtelenül lepontozol, figyelmedbe ajánlom a szebbik felem
Pontszám: 9.32
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3639 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldik mega-boost
29. hozzászólás - 2024.04.26. 13:11:38 (Válasz Emishi #28 hozzászólására.)
Szerintem nem olvastad el, amit írtam. Nem írtam ilyet, hogy nem lehet megcsinálni, hogy többet lehessen berakni, épp ellenkezőleg. Azt, hogy emellett a rendszer mellett párhuzamosan veszegetsz fel közben küldiket a régi rendszerben, AZ nem megoldható, az, hogy több küldetést veszel fel, működhet. Jutalmazási rendszer teljesen más - hát ezek az ismételhető küldik, ne legyen már totál más a jutalmazási rendszer, mint eddig...

Viszont szeretnélek megkérni, hogy ez az érvet a vitákban engedjük már el, hogy "most volt áremelés" akkor nem kéne a játékba semmit berakni, ami ősköbe kerül. Valójában a játék 13 éve alatt most volt először áremelés, és még ezt is próbáltuk kompenzálni azzal, hogy a csomagokban kapott jutalmakat is emeltük arányosan. Kérlek tedd már oda mellé, hogy 13 éve mennyi volt a fizetésed, és most mennyi...

Lehet, hogy túl sok az erőforrás a játékban, de ez egy sok éve futó játéknál természetes, ezt ne rójuk fel hibának. Főleg, mert senki sem kötelez arra, hogy ezt mind az utolsó szemig felhasználd, elköltsd, optimálisan átkonvertáld... Pont ez a lényege ezeknek a játékoknak - azt csinálsz, amit akarsz, a játék csak egy keretet ad. A kényelmi funkciókról, nyilván mi a visszajelzések alapján ezeket próbáljuk a legjobbá tenni (ezért nem élesítettük még be, mert várjuk a visszajelzéseket, amelyek alapján jobbá tehetjük), de ilyet kérlek ne kérj, hogy ne legyen benne legalább opcionális őskő költési lehetőség.
Pontszám: 8.88
népszerűEmishiFérfi
Végzetúr mester
554 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldik mega-boost
30. hozzászólás - 2024.04.26. 13:22:49 (Válasz Miklós #29 hozzászólására.)
Nem én hivatkozok állandóan erre, hogy a játék fejlesztése pénzbe kerül.
Speciel szerencsés vagyok, hogy azt mondhatom, hogy engem ezek az "emelések" nem érintenek és legutóbb leírtam, hogy az infláció függvényében ez teljesen érthető

De ha már nagyon kukacoskodunk, akkor számoljuk azt is, hogy havonta most mennyi őskőbe kerül a game és 13 évvel ezelőtt mennyi őskő volt


Az előző postodban írtad, hogy nem lehet. Sajnos az az érzésem és tübbekkel beszélve nem csak nekem, hogy fogalmad sincs a saját játékotok dinamikájáról, ami valahol természetes mert egy player és a tervező mindigis tök más szemszögből fogja ezeket nézni, főleg aki hardcore tolja.

Elolvastam amit írtál, többször is. Úgy gondolom nem csak a saját véleményemet írtam le. És félre ne érts, azért ötleteltem annyit az alapon is, mert szeretem ezt a játékot, de egyszerűen ezzel a fajta makacssággal nem tudnak mit kezdeni a játékosok és biztos, hogy nem ez az első eset amikor ez elő jön.

Az, hogy bekerül pl eg yú jevent, lásd hűség útja és ott lehet őskövet költeni, teljesen rendben van, ez tök jó event lett és sokaknak tetszett. De az, hogy egy alapvető dolgot ami már benn van a játékban jobbá teszünk és ezért fizetni...remélem így már érted sokaknak mi ezzel a problémája.

Szerk: És hidd el részben megértelek, 2 vállalkozást viszek, szóval tudom milyen szempontokat veszel figyelembe

A fejlesztésnek, jobbá tételnek pontosan az a lényege, hogy bizonyos nem működő, idejét múlt sémákat elengedünk. Ha részletesen elolvastad a régebbi postokat, akkor ott van, hogy az alap jutalom koncepcó nem változna, de pl havi 1000 küldetésnél berkani ezeket a fékeket, hogy csökken a LE inkább fájdalmas, mint értelmes. Ezért is írtam, hogy az exploit miatt a szintlépőst akár kivenni/maximalizálni.

És nem azt írtam, hogy az új rendszer mellett külön lehessen megcsinálni küldetéseket. Annó is erről volt szó, hogy legyen több slot, legyenek kizáró tényezők, viszont a slotokat lehessen szabadon cserélgetni, vagy akár idő limittel, hogy ne legyen totál agyatlan az egész.
A hozzászólást Emishi módosította 2024.04.26. 13:35:50-kor
Anno: Eliteninja
Csak akkor pontozz, ha hozzá is szólsz. Ha meg névtelenül lepontozol, figyelmedbe ajánlom a szebbik felem
Pontszám: 7.92
kedvencTurul77Nő
Végzetúr tehetség
204 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldik mega-boost
31. hozzászólás - 2024.04.26. 13:34:55
A küldetések porgetese eddig is ingyenes volt.Eleg gusztustalan,hogy már ezért is pénzt kérnek.Ahogy dobálja a játék a TK stimulatorokat orba -szalyba,és nem lehet felhasznalni,csak ha fizetsz valamivel érte.Nem,nem ülök napi24 órába gép előtt .Miért nem lehet kattintás csökkentés keppen azt megoldani,hogy ha kész egy küldi ugorjon egyből a küldi oldalra.Megint egy agyament megoldás ami nem jó és senkinek nem tetszik,ellenben fizess érte.
Pontszám: 9.37
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3366 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldik mega-boost
32. hozzászólás - 2024.04.26. 14:48:40 (Válasz Miklós #11 hozzászólására.)
Jól értem, hogy 60 küldetés ára ebben a rendszerben 20 kavics?

Vagy 20 kavics, vagy 0, és akkor picivel kevesebb LE-t kapsz érte.

Szerintem ez drága lesz. Havi 600 küldetés simán megvan és akkor ez egy laza hónap. Ilyen gyorsítás mellett több ezres küldetésszámok várhatóak havonta inkább. Szerintem a kevesebb LÉ nem opció. Még az is elfogadhatóbb lenne, ha fix. költsége lenne - de lehet csak nekem. Nekem az a része nem oké, hogy egy nap leülök lenyomni a napi erőforrásokat, lesz 60 küldetésem és még fizessek 20 követ, hogy átvegyem a jutalmat. Inkább fizetek egyszeri összeget a funkció használatért és akkor használhassam bármikor.

Az átvételre van limit? Meddig lehet tartogatni pl?

Legkésőbb szintlépéskor át kell venni, mert utána nem tudsz újat csinálni, amíg nem vetted át.

Ez fontos infó!

Az úgy működik, hogy én a csatlóscsatát, szörnykihívás, kútsütést, mini event küldetést ezen rendszeren kívül csinálom, de ebbe a rendszerbe becheckolom a kábítás, állatszint, sajtolás kombót?

Egyszerre csak azt a 3-at tudod csinálni, amit felvettél. Talán később lehet akár bővíteni majd a rendszert azzal, hogy emellett még valamit megcsinálsz 1x küldibe, de jelenleg csak ezt fogja tudni.

Tehát akkor ha rendszeren kívül akarok küldetést csinálni, akkor először ki kell vennem minden küldetést ebből a rendszerből, átvenni a jutalmat, utána újra megcsinálgatni azokat, amikből csak napi 1-2 van, aztán újra visszakattintgatni ezeket, majd lepörgetni ezekből a maradékot? Igazából ettől még az is jobb megoldás lenne, ha őskőért pakolnám fel a küldetés slotokat. Berakok mindent és pörögjön

Fel lehet venni a jutalmat csak a triplázott szintig? Tehát három küldetésből meg 30 darab, plusz még fityeg valamiből 10, azt a 10-et nem akarom veszni hagyni, ezért csak a triplázottakat venném fel.

Ez kreatív felvetés, a rendszer ezt most nem tudja, de szerintem ez simán megoldható, hogy bővítsük ezzel - elkéred a 3 x10 küldit, és amiből megvan +10, amellé bekérsz 2 másik küldit, ez jó ötlet.

Igazából ez a módszer több problémát megoldana, de mégis túlkombinálásnak érzem valamiért.

Ez a küldetéses dolog a gigavermet érinti valahogy? Az ugye azért nem hatékony, mert minden csata csak 1*-esen van elszámolva egy küldetéshez, miközben a valóságban 5* történik meg. Ha itt megtörténne a küldetés szintrehozás, eléggé erőre kaphatna a gigavermezés. Nálam biztosan

Szerintem ez is megoldható. Ha tudsz segíteni, mely küldetéseket érinti ez, nehogy kifelejtsünk valamit, megcsináljuk.

Szerintem a kábítás, kritikus ütés, kritikus varázslat, ami itt lényeges. Ezzel a gigaverem egy nagy hátránya ki is lenne küszöbölve
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.93
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3366 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldik mega-boost
33. hozzászólás - 2024.04.26. 14:54:03 (Válasz Miklós #25 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2024.04.26. 11:26:33

1.) sokan portyázós küldiket pörgetnek, az ebben a rendszerben nem lehetséges. Ez még Emishi eredeti doksijában is benne volt, hogy egyszerre ne lehessen több ilyen küldetést felvenni, mivel akkor értelemszerűen ugyanabban a portyában akár több küldetés számlálója is nőhet, tehát nem X, hanem X/3 portyából lehet egy küldetést megcsinálni, ez értelemszerűen egy brutális mudfláció, ilyet nem lehet. Persze nyitottak vagyunk bármilyen javaslatra - pl. egy portyában csak az egyik küldetés számlálója nőhet, csak ugye a kérdés, hogyan döntse el a program, hogy melyik, hogyan lesz ez igazán kényelmes nektek, erre várok javaslatokat. Ami ugye lehetséges, hogy ha a portya során ami először növelne számlálót, ahhoz számoljuk. Vagy amelyik küldetés számlálója a legalacsonyabban van. Vagy akár a 2 kombinációja: ami először növelne, ahhoz számoljuk, kivéve, ha már legalább X-el többször teljesült, mint a többi küldetés, akkor várjuk inkább a másikat.

Ezek közül bármelyik megoldás jó alapvetően. Ha megoldható, hogy visszaélés nélkül használható legyen a kábítás és a krit ütés az sokat segítene.


2.) lehessen mellette egy-egy szingle küldetést megcsinálni. Ennek az implementációja borzasztóan komplikált lenne sajnos. Amit valószínűleg még kompromisszumként meg lehet csinálni, hogy jön kicsit később mellé valami relikvia is, hogy 3 helyett akár 4 vagy 5 küldetést is felvehetsz egyszerre, és akkor ez a probléma meg van oldva.

Ezt érdemes előre kitalálni. A standard játékmenet kb. az, hogy a napi 1-2 ismétléses küldetéseket kipörgetjük, előtte/utána pedig amik több ismétlést igényelnek. Az ismételhető slotokból ki-be pakolgatás megint több kattintás, adminisztráció és hibalehetőség.


3.) ha valaki túl sok küldetést csinál meg egy hónapban, az túl nagy költség. Erre mi is gondoltunk, hogy erre adni egy limitet, és ha elköltöttél X őskövet erre egy hónapban (pl. 100) akkor a továbbiakban a funkció ingyenes. Ennek egy nagy hátulütője van, arra motiválja a játékost, hogy mondjuk egyik hónapban sok küldit csináljon, aztán "spórolásból" a következőben meg semmit, ez a játékának is árt, de valószínűleg ki lehet találni egy köztes megoldást, hogy nem havi, hanem éves és havi költést nézünk együttesen (pl. a havi költés legalább 100 őskő, és az éves költés legalább 50 őskő/hó (idén értelemszerűen a fejlesztés indulásától számítva)).

Én úgy gondolom, hogy nagyon-nagyon elenyésző azoknak a száma, akik spórolásból azt választanák, hogy egy hónapig kvázi nem játszanak. Vagy használják a játékot enélkül a modul nélkül.
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.93
kedvencTosfFérfi
Végzetúr
79 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldik mega-boost
34. hozzászólás - 2024.04.26. 16:29:51
megoldás lehet még, hogy mint a prémium, ez is előfizethető legyen x időre, x őskőért(vagy egyébért), és akkor nem azt kell nézni, mennyit költ az az ember egy-egy küldivel, hanem teljesen más szájízzel pörgetnénk a küldiket.
Pontszám: 8.44
kedvencTurul77Nő
Végzetúr tehetség
204 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldik mega-boost
35. hozzászólás - 2024.04.26. 16:54:01
Miért akartok érte fizetni?!Mi van veletek?!Eddig is sikeresen lehetett a kuldiket pörgetni fizetés nélkül!Nem értelek benneteket.
Pontszám: 8.37
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3639 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldik mega-boost
36. hozzászólás - 2024.04.26. 17:32:28
Leírom akkor, hogy kb. milyen módosításokat programoznánk le, hogy lehessen a hétvégén emészteni:

1. ne 3, hanem akár 6 küldetést fel lehessen venni. 4 legyen az alapértelmezés, és relikviák meglététől függően ez mehessen akár 6-ig.

2. Számoljuk, hogy mennyi őskövet költött erre az adott hónapban, illetve az adott évben.
Ha az adott hónapban már költött 50 őskövet erre (és az adott évben költött legalább 25 x hónap őskövet; az event első évében májustól nézzük, ne januártól!) akkor a továbbiakban ez ingyenes. Az átvételkor egyszerűen 0 őskövet írjunk ki, ha már nem kerül őskőbe.

3. Portyázós küldetésből lehessen többet is berakni. Egy portya csak 1 küldetéshez számolódjon. A küldetések mellett legyen egy checkbox, “portyázásnál ez teljesüljön”. Ha ezt nem jelöli be, akkor oda számoljon, amelyiknek a számlálója elsőnek bedurran.

4. Vannak küldetések, amik a gigantikus veremnél is számolódnak, de csak egyszer. Ha ilyen rendszert használ a user, ezek a küldetések 3x (4x?) számlálót kapjanak.
A hozzászólást Miklós módosította 2024.04.26. 17:32:48-kor
Pontszám: 7.63
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3366 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldik mega-boost
37. hozzászólás - 2024.04.27. 01:39:11 (Válasz Miklós #36 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2024.04.26. 17:32:28
Leírom akkor, hogy kb. milyen módosításokat programoznánk le, hogy lehessen a hétvégén emészteni:

1. ne 3, hanem akár 6 küldetést fel lehessen venni. 4 legyen az alapértelmezés, és relikviák meglététől függően ez mehessen akár 6-ig.

Nekem tetszik, de rögtön jön az elméleti kérdés, hogy akkor miért is ne mindet. Mármint koncepcióban miért is ne lehetne a teljes küldetésezés rendszer felé felhúzni egy olyat, ami csak számolja, hogy mi lett kész, amint van 3 különböző növeli a jutalmat. Persze ez alapvetően kinyírja a teljes manuális küldetésezést.

2. Számoljuk, hogy mennyi őskövet költött erre az adott hónapban, illetve az adott évben.
Ha az adott hónapban már költött 50 őskövet erre (és az adott évben költött legalább 25 x hónap őskövet; az event első évében májustól nézzük, ne januártól!) akkor a továbbiakban ez ingyenes. Az átvételkor egyszerűen 0 őskövet írjunk ki, ha már nem kerül őskőbe.

Ez kicsit olyan, mint az ideiglenes relikvia a xenóknál. Az pl. fél évig jó azt hiszem.


4. Vannak küldetések, amik a gigantikus veremnél is számolódnak, de csak egyszer. Ha ilyen rendszert használ a user, ezek a küldetések 3x (4x?) számlálót kapjanak.

Igazából alapvetően úgy működik, mint a sima veremnél. Egy csatánál számolja, hogy mennyi kábítás történt, ez kell 40-szer, kész. Na, ez gigaveremnél kap 5-ös szorzót és kész. Igazából már csak azért is valid az 5-ös szorzó, mert sokkal többször át fog menni a 40-es vagy 60-as célszámon a küldetésszámláló. Pl. első csatában van 6 kábítás, az rögtön 6*5=35. A küldetés még nem teljesült. A következőnél már 70 lenne a sikeres kábítások száma, de gondolom ilyenkor levág a rendszer 40-nél és a maradék az leves. Ez ugye normál csatában / veremben max. 42-ig megy fel. Szóval alapvetően még ezzel együtt se érné meg gigavermezni ha csak a küldetéseket nézzük. Kivéve persze, ha a rendszer úgy működne, hogy összeszámolja mennyi kábítgattál egész nap, leosztja 40-nel, tessék, ennyi az annyi
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 8.62
kedvencsivaNő
Végzetúr tehetség
222 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldik mega-boost
38. hozzászólás - 2024.04.27. 11:07:12
"rendszer úgy működne, hogy összeszámolja mennyi kábítgattál egész nap, leosztja 40-nel, tessék, ennyi az annyi " Ez a felettem lévő poszt utólsó mondete, ami elmondja miről is van szó


Az eredeti elképzelés, ahogy alakult életszerütlen, teljesen használhatatlan, mint ezt elöttem sokan elmondták. Ezért jó az ötletelés, tán kialakul valami jó

Kb olyanra lehetne kihozni a dolgot: Mindenki csinálja a tevékenységeket, ha összejön az adott dologból egy küldetésnyi, akkor az számolódik és akár naponta, mint a hűségbónusz összegződik és átvehető. ez csodálatos lenne, rengeteg kattintás elmaradna.
A gyorsítások között megvehetnénk pl. vagy akár időszakos relikkel mint mondta Lan, de ez részletkérdés
Persze kell finomhangolni, kiegyensúlyozni akár a küldetések átvariálásával-- pl. nem kell feltétlen a két különbözö térkapus, dehát itt a reform ideje
Az a giantikus veremben meg a rendes verem 5 ös szorzója legyen a küldetésekben ez alap-- az is megszünne akkkor egy felesleges fejlesztésnek lenni--mivel nem csináljuk, viszont az erőforrás gyűlik, ti is rosszabbul jártok, a gigaveremben 5ször annyi őskövet költenénk.
Ha már őskő, mert ez is feljött gyakran, hogy mennyit költünk a játékra , hát sokat Én a kezdetektől nyomom, nagyjából prémiumon , elborzadnék, ha látnám mennyi őskő ment el Folyamatos költés van és ti is tudjátok, mostanában a kötelező költések egyre sűrűsödnek időszakos eventek tökjó, valami van, fizzess, ha kell a több táp, ok. Havi 3 verem, csak a kikémlelés és a templomi pálcák megvétele, amik "alap" dolgok sokszáz őskő.
Szóval van/lesz itt költés, amit szeretnénk a JÁTélÉlmÉnY!!!!
Nagyon sok időráfordítást igényel ezen segítsetek! nem mindenki Robot
A hozzászólást siva módosította 2024.04.27. 11:14:18-kor
AUM Mahá Káli
v4 zöldség
Pontszám: 8.45
kedvelt tagSzoffiNő
Végzetúr
78 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldik mega-boost
39. hozzászólás - 2024.04.27. 17:55:09
na most jön aki rendet tesz a mai píszí fejekben...
tessék má' idefigyelsz!!
itt egy arc akit alázhattok, mert fel lett ajánlva...!

nem jó a nyers hús? ananászos pizza kell?? az is csak amiatt finom, mert DIVAT, mint a nyomi műköröm.. mi ez? elgurult a gyógyszer??
kaptatok számítógépet... fingotok nincs mi az.. (aki tudja az sem tudja, mert kevés lehet köztetek aki tudja mi egy ellenállás, vagy periódus, órajel, vagy hogyan jön létre a réz vagy argum [csillag által]..), hogyan kell programot írni, honnan jön az áram, mi csinál áramot, mi a lótúró egy logaritmus, csak annyi, hogy NEKEM KELL és az anyját ha nem megy, vagy miapicsa..!!!
elméleti, mérnöki körök jáááááááááááá kifaszt érdekel... azenyim... tudom, hogy itt sokan az értelmi síkon élnek, de baszki... kaptatok egy zseni játékot...
menjetek kapálni, kaszálni és höppögjetek, hogy kicsi a retek, meg a hagyma...
jogos amin itt golyóztok? jááá mert fizetsz érte?
régóta itt vagyok, egyszer vettem őskövet és csini karim van és "teccik" a játék, mert amit látok belőle, az mélységes tiszteletet ébreszt bennem olyan emberek felé, akik sokkal többek nálam...!!
erre "gyössz" oszt vered az észt... okos vagy?.. én tudom, hogy buta vagyok..!!!!! rájöttem..!!!
ez a játék nem a TE ötleted, nem TE írtad, csak meg vagy kérdezve baz+... örülj...
ha van 3 ft-od vmiben az nem azt jelenti, hogy császár vagy.. (általános gond ez mindenhol...)
én ingyen játszom vele.. és jobb a karim, mint sok ostoba faszé.. okoskodj, fikázz... ettől jobb lesz... vagy lásd meg azt, ami körülvesz.... MAJOM...!
V1 Lotti [Nessa]
V6 Szemerke [Zunimassa]
Pontszám: 5.67
népszerűEmishiFérfi
Végzetúr mester
554 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldik mega-boost
40. hozzászólás - 2024.04.27. 18:38:53 (Válasz Szoffi #39 hozzászólására.)
Köszönjük az okádást, ezt magadban tarthattad volna. Inkább vedd be a gyógyszered
Anno: Eliteninja
Csak akkor pontozz, ha hozzá is szólsz. Ha meg névtelenül lepontozol, figyelmedbe ajánlom a szebbik felem
Pontszám: 8.08
Oldal: 12345
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!