Hozzászólások - Ariel
Dátum: 2012.11.26. 17:34:23
Tényleg be.
Dátum: 2012.11.26. 17:01:20
Idézet: Miklós - 2012.11.26. 12:12:37
Ez a változtatás +4 újabb állatot jelentene a jelenlegi maximális 14 mellé. Biztos, hogy kell még egy ekkora löket az ismétlődő küldetéseknek? Ez minimum +50-60 küldetést jelentene havonta.
Palota 50. Hatása: 29. szint felett minden további 4 szint +1 öltözetet és + 1 vezetőkészséget ad.
Ez a változtatás +4 újabb állatot jelentene a jelenlegi maximális 14 mellé. Biztos, hogy kell még egy ekkora löket az ismétlődő küldetéseknek? Ez minimum +50-60 küldetést jelentene havonta.
Dátum: 2012.11.24. 21:32:20
Jó volt a tali, még egy kvízmedál is összejött. Viszont a lehetetlen küldetés utolsó feladata nagyon gonosz volt!
Dátum: 2012.11.23. 19:16:35
Miért kellene klónozni? Ha a lélekkufárhoz el tud menni vadászat közben, vagy manakonstrukciót nyomni, szerencsekereket pörgetni, a szövetséget építeni, másik karaktert megátkozni, dolgozni az aukciós házban, stb. akkor a többi cselekvést is simán teljesítheti.
Dátum: 2012.11.23. 18:57:13
Miklós, az én javaslatom szerepel az aláírásomban is
Dátum: 2012.11.21. 20:50:13
Különleges eszenciánál teljesen mindegy, hogy először turbózom a szakit, vagy először az eszenciát használom el. A végeredmény ugyan az, a turbó és az eszencia hatása is érvényesül.
Ha a hűségszilánknál ez nem így működik, akkor az bug.
Ha a hűségszilánknál ez nem így működik, akkor az bug.
Dátum: 2012.11.20. 20:01:00
Nekem jelenleg 1828 sajtolásmentes vadászatból jön össze egy szintlépés. A sajtolás miatt jópár kiesik, de a térkapu nagyjából kiegyenlíti. Ami portyából jön, az meg nudli a vadászathoz képest. Szóval lehet, hogy a 30 nap nem is elég.
Dátum: 2012.11.20. 19:09:10
A tudás fájának szintlépéshez kötődő jutalmával van némi problémám. Jelenleg a tervezett jutalom csak a fa szintjének függvénye, a karakter szintjét nem veszi figyelembe. Mivel alacsonyabb szinten gyorsabb a szintlépés, pláne, ha a top50-el hasonlítjuk össze, így lesz aki hetente élvezheti a fa "gyümölcsét" és lesz aki csak havonta, vagy még ritkábban.
A javaslatom az, hogy a szintlépések természetes lassulásával egyidejűleg a tudás fája arányosan több cuccot adjon a szintlépéseknél.
A javaslatom az, hogy a szintlépések természetes lassulásával egyidejűleg a tudás fája arányosan több cuccot adjon a szintlépéseknél.
Dátum: 2012.11.18. 13:28:52
Idézet: Aurri - 2012.11.15. 21:21:14
A kényelmi funkciók mellett ez lenne a másik gyenge pontja a dolognak. Számtalan alkalommal kiderült már, hogy a rendszeres frissítést igénylő fejlesztések csődöt mondanak, mert hónapok hosszú sorát kell kivárni, mire a kifogyott dolgok frissülnek. Ráadásul minél több állandó frissítést igénylő fejlesztés kerül a játékba, annál tovább kell várni rájuk. Ha új funkciót kap a mágia, akkor az egyszeri fejlesztést igényeljen, és ne kelljen évente fél évet várni a frissítésre.
amellett hogy tartalmas fejlesztés (a szintek rendszeres töltésével felfedezésre váló újtásokat rejtene, mint anno az akadémia).
A kényelmi funkciók mellett ez lenne a másik gyenge pontja a dolognak. Számtalan alkalommal kiderült már, hogy a rendszeres frissítést igénylő fejlesztések csődöt mondanak, mert hónapok hosszú sorát kell kivárni, mire a kifogyott dolgok frissülnek. Ráadásul minél több állandó frissítést igénylő fejlesztés kerül a játékba, annál tovább kell várni rájuk. Ha új funkciót kap a mágia, akkor az egyszeri fejlesztést igényeljen, és ne kelljen évente fél évet várni a frissítésre.
Tehát, ha valamit nem tehet meg mindenki kockázat nélkül, akkor azok, akik mégis megtehetik, azért nem kapják meg a bónuszt, mert a többiek nem tehetik meg?
Egyébként ez az egész landragóros jutalomosztás egy katasztrófa. Végre itt lenne az ideje, hogy változzon, és ne TÖ növekedés legyen a jutalom, hanem LE.
Egyébként ez az egész landragóros jutalomosztás egy katasztrófa. Végre itt lenne az ideje, hogy változzon, és ne TÖ növekedés legyen a jutalom, hanem LE.
Idézet: Kocos - 2012.11.17. 15:59:56
vagy egy honap alatt aprenkent szedte ossze nulla kockazattal
V3-on is pont ez a helyzet, nem? Max annyi különbséggel, hogy nem egy hónap alatt, hanem több.Azért ennél bonyolultabb a dolog. Mert van amit jobban, és van amit kevésbé fejlesztesz. Ha az event miatt több LE megy a kevésbé fejlesztett tulajdonságokra, mint amennyit fél év alatt növeltél volna rajta, akkor már nem optimális az eloszlás. Ráadásul ha emiatt a preferált tulajdonságok kisebbek is lesznek, mint amennyi egyébként lenne, akkor még nagyobb a bukó.
Maci, azok alapján, amit itt fejtegetsz, és én is már vagy két éve mondogatom, nem is értem, hogy rakhattál be 5 havi LE-t az eventbe. A 30% feltételezett bónuszt sem értem. Kaptál valaha ennyit? Volt pár extrém eset és elkapott mindenkit az "aranyláz"?
Ráadásul komoly versenyhelyzetben vakon belemenni egy ilyenbe? Még 30% bónusszal is buktál volna, ha van aki nem csinálja, hanem irányítottan fejleszt.
Ráadásul komoly versenyhelyzetben vakon belemenni egy ilyenbe? Még 30% bónusszal is buktál volna, ha van aki nem csinálja, hanem irányítottan fejleszt.
Dátum: 2012.11.15. 20:59:02
Idézet: Aurri - 2012.11.15. 18:45:37
Elsőre jónak hangzik, de ebben a formában szerintem bukta lenne az egész. Ha a varázslatok kényelmi funkciókat adnak, akkor borítékolható, hogy a játékosok ugyan úgy nem fogják a mágiát fejleszteni, mint eddig, és fölösleges fejlesztési idő megy rá. Ha a játékosok zöme több év játék után is tudatturbóval vadászik, sajtol, stb., mert sajnál pár százezer LE-t a szakik kimaxolására, akkor nem fog több millió LE-ért mágiát fejleszteni, amivel aztán kényelmi funkciókhoz jut.
A napi szinten kisüthető varázslatok ötlete jó, de az számszerűsíthető tápot adjon, mert különben aki LE/TP-ben számol mindent, bele nem fog kezdeni a mágia fejlesztésébe.
Persze ha nem cél, hogy a játékosok jobban fejlesszék a mágiát, mint eddig, hanem elég, hogy a mostani funkciók mellett tudjon mást is, akkor működhet kényelmi funkciókkal is a dolog.
A mágustorony +5-10 épületszintenként adhatna egy új varázslatot, azaz valami naponta egyszer, fixen manából kisüthető extra hatást (elsősorban kényelmi jellegű), amihez magas mágia kell, drága VP-költség miatt. Pl. szintx100 VP az elsőhöz, szintx200 a másodikhoz, stb.
Elsőre jónak hangzik, de ebben a formában szerintem bukta lenne az egész. Ha a varázslatok kényelmi funkciókat adnak, akkor borítékolható, hogy a játékosok ugyan úgy nem fogják a mágiát fejleszteni, mint eddig, és fölösleges fejlesztési idő megy rá. Ha a játékosok zöme több év játék után is tudatturbóval vadászik, sajtol, stb., mert sajnál pár százezer LE-t a szakik kimaxolására, akkor nem fog több millió LE-ért mágiát fejleszteni, amivel aztán kényelmi funkciókhoz jut.
A napi szinten kisüthető varázslatok ötlete jó, de az számszerűsíthető tápot adjon, mert különben aki LE/TP-ben számol mindent, bele nem fog kezdeni a mágia fejlesztésébe.
Persze ha nem cél, hogy a játékosok jobban fejlesszék a mágiát, mint eddig, hanem elég, hogy a mostani funkciók mellett tudjon mást is, akkor működhet kényelmi funkciókkal is a dolog.
Dátum: 2012.11.13. 16:04:11
Ha beugrok-kiugrok, duplázódik ?
Dátum: 2012.11.13. 13:52:07
Idézet: Viszok009 - 2012.11.13. 13:08:55
Lapozz csak bele a szubplazma topikba, szép számmal fogsz találni reklamációt pókoktól, akik azért tiltakoznak a fejlesztés ellen, mert sérti az önérzetüket, ha piros színt látnak.
Hasonló eset állt fönt, Neki az volt a problémája, hogy világított az "eddigi csaták" fül
Lapozz csak bele a szubplazma topikba, szép számmal fogsz találni reklamációt pókoktól, akik azért tiltakoznak a fejlesztés ellen, mert sérti az önérzetüket, ha piros színt látnak.
Dátum: 2012.11.12. 16:08:23
Pedig veheted komolyan is, jobb módszer úgysem lesz rá. Fölösleges mindenféle túlkombinált képlet rá, úgyis elavulnak idővel. Miklós megemeli a lassítás határát a VU tali előtt, aztán a következőn felülvizsgáljuk, hogy kell-e tovább emelni.
Dátum: 2012.11.12. 15:44:32
Idézet: Kvnoemi - 2012.11.12. 15:39:28
EH-n nincs 0 LE/TP, míg a VF-es portyázásnál ez bizony akár jelentős hányadban előfordulhat!
Ez csak az ismétlődő küldetések eléréséig igaz.Dátum: 2012.11.12. 15:38:39
Idézet: Aurri - 2012.11.12. 15:00:15
Bár egy dinamikusan változó határ talán hosszabb életű.
Az nem elég dinamikus, ha Miklós néha feljebb lökdösi ezt a határt? Dátum: 2012.11.12. 15:05:04
Biztos, hogy nem fog 600-as varázslat készülni, teljesen fölösleges munka. Sokkal könnyebb a taumaturgia növelésével emelni az epikus sebzését.
Mondták már, hogy kishitű vagy? Ha tényleg olyan jó a karaktered, akkor talán pont ezért szenvedsz annyit az epikussal.
Ha az emlegetett 600-as epikus kivégez mindenkit a varázslatával, az AL-ben akkor sem kerülheti el a sorsát!
Mondták már, hogy kishitű vagy? Ha tényleg olyan jó a karaktered, akkor talán pont ezért szenvedsz annyit az epikussal.
Ha az emlegetett 600-as epikus kivégez mindenkit a varázslatával, az AL-ben akkor sem kerülheti el a sorsát!