Értem a választ és köszönöm a konstruktív hozzáállásodat.
Valójában a landragor működése teljes mértékben jónak tűnik úgy, ahogy most van, ha tudja ELŐRE az ember. Sokkal derűsebb, ha nem várok öt hónapot karakterfejlesztésre, mert annyira erős az esemény, hogy muszáj vagyok. Így, ha az alap minimum töltéssel van olyan bónusza, ami igazán jó, akkor kapok pár tul. pont fejlődést mindenre, abból két-három tulajdonság , ami alacsony tök ingyen van és csókolom. Ugye a jövőre nézve ezt így éri majd meg csinálni. Közben meg amit keres az ember (már értem ezalatt két landragor esemény között..), magára költi.
De előfeltétele, hogy tudjuk ELŐRE kicsit pontosabban az esemény működését, ahogy minden másikét sokkal pontosabban tudunk számolni (nem is nagyon van mit valójában a többin ugye). Megértettem a hsz-ed, nem kötözködök és örülök, hogy kapunk valami kompenzációt.
Egy apróság csak: nem a mágia növekménnyel van gondom. Az volt LE-ben a legkevesebb. Alapjáraton ha valaki megnéz egy 100+ szintű karik közti versenyt, egyértelműen láthatja, hogy 3 esetleg 4 tulajdonságon kívül mást nemigen fejlesztenek általában. Például a karakterek nagy hányada védekezésre nem költ. 100-200 védekezéssel kisebbel rohangásznak 100. szint környékén, mint amekkora támadással. Taumaturgiával szintén így van az ember. Nem költ rá, mivel iq előny, szerencse előny kell hozzá, hogy hasznos legyen általában, egyszer van hatása egy csatában. Persze jó, ha szép nagy, de valljuk be, inkább fejleszt mindenki mást először, mint taumaturgiát. Jó összehasonlítás: a taumaturgia és az erő viszonya szintén 100-150-es különbségeket mutathat az erő oldalán
. Míg 600-as erő 105. szint környékén mondhatunk egy jó karinál megvan, addig a taumaturgiája a közelében nincs, 450-500 nagyon maximum.
Tehát elmondható, hogy egy egymással való verseny esetében nagyon nagy luxus ilyesmiket fejleszteni.
Nagyjából számokkal kifejezve: Az egészség, a taumaturgia, a mágia nekem a berakott 110 millióból több mint 20 millióba került. Szerintem megkérdezzük a játékosokat, hogy 20 millióból szeretnének e egészség-tau-mágia fejlődést, vagy rakjuk az iq-ra, inkább az utóbbit választják.
Még akkor is, ha 5-10% bónuszt adunk a fenti triumvirátusra.
És akkor még ez nem minden sajnos. A támadást is bizonyos szintig érdemes húzni, hiszen védekezést mindenki szépen elfelejti (lehet magasabb szinten érdekes megint), nekik az arra kapott fejlődés is egy kalap makikaki.
Ezért volt nagy a csalódás. Nem a mágia miatt. Ráment három-négy millió a 110-ből, nem zavar. De ráment minden másra, amit szintén nem fejlesztettem volna. A 30% bónuszértékkel alaphangon számolva megérte volna (de valójában talán még az sem mindenkinek, nekem azért igen, mert a védekezést is tolom, ahogy említettem) , de így ez óriási ráfizetés volt. Mondjuk így mágiát, egészséget, taumaturgiát 2022-ig nem fogok fejleszteni okés, valamint nekem nem számított talán annyira, hiszen elég stabil a karakter ahhoz, hogy ne lehetetlenítse el a karaktert egy ilyen minimum bónuszos egyenfejlődés.
De ha egy komolyabb verseny alakul ki valakivel, és ő 100 milliót rárak a fontosabb tulajdonságokra, krit- ütésre, én meg kapok mindenre x-et 5% bónusszal, ugye nem kell mondanom, hogy ha a másik is ugyanúgy játszik mint én, és optimalizálgat szépen, a büdös életben nem hozom be az előnyét. elég ha csinál 100 krit ütés bónuszt, 50 iq-t és épít 20 millió nyers le-t
. Szerencsére senki nem csinálta meg, mivel landragoroztak velem ők is, mint a hülyék
köszönöm a figyelmeteket
uff
maci