Re: IX. Végzetúr Találkozó 2012.11.24.
161. hozzászólás - 2012.11.24. 20:50:42
161. hozzászólás - 2012.11.24. 20:50:42
Vannak akik nem jutottak el találkozóra, így egy rövid kivonat jön a fórumról, amit Miklós hétfőn hivatalosan is publikál majd.
Először is köszönetet mondanék minden résztvevőnek a kultúrált részvételért! (A göngyöleget azért el lehetett volna vinni, de ne akarjunk mindent...)
A megszokottaknak megfelelően összefoglaló/beharangozás/konzultáció sorrendben haladtunk, bár sokmindent nem kellett egyeztetni a sok folyamatban lévő kérdés miatt.
És akkor a tételek:
-Új megaesszencia bekerült tegnap. Ez a 36. esszencia "hízlalható", és hatások erőssége attól függ mekkora szintűre növelted.
-Bolygó ura event tesztelés alatt. Jövőhét csütin indul. Legkésőbb ekkor publikálva lesz a teljes nyeremény rendszer, melyről annyi infót csöpögtetett Miklós, hogy tartalmazni fog egy epik ékszerekhez hasonló "köztes" láncot, mely az ollót alulról próbálja majd "zárni" a nagy szövi hátteres és a gyenge szövis karakterek ékszer ellátottsága közt. Továbbá az első 2 szint "laza" lesz a köv 3 se vészes, de aki az összes szintet végig akarja csinálni az nem ússza meg őskő költség nélkül.
-Új AF képességek folyamatban (főleg azok amik fórumon is voltak)
-Mágia tulajdonság erősítése eldőlt, hogy lesz a szavazatok alapján. Ennek módja, hogy egy AF képességgel (Oka, hogy csak 60. szinttől erősödjön a mágia.) szintfüggő mértékben ad majd elnyelést.
-Új szövi épületek kimerülnek a "Téglás" 3-asban, mely programozása jövőév elejére várható, valamint a köv épületek max szintjeinek emelkedésével (hogy mikor az nem volt téma):
energiaszentély max 75 (több lé kalandokban)
kennel max 75 (gyakorlási időt mondott Miklós, de szerintem valamit elnézett...)
kincseskamra max? (gyorsabb visszahívható epikusozás)
palota max 50 (több elmenthető öltözet + 1 befogott állat slott)
mágustorony max 50 (mágia fejlesztési költség csökkentés)
alkimista labor max 75 (esszencia hatóidő növelés)
átokpiramis "Ez még erősen függőben!" (transzdestr és segítő kéz hatásfok csökkentés)
-Karakterátmozgatás világok közt megvalósul, de csak fiatalabb szerverről öregebbre akár a külföldi szerverek közt is. (Mi lesz a különböző rendszerű szerverekkel az nem volt téma.)
-Világok közti portya sajnos lekerűlt a listáról, mert egyszerűen technikailag túl sok. Helyette kerül be a szubplazma, hoyg enyhítse a célponthiányt.
-Újabb Mentor rendszer mely tapasztalt játékosok mentorrá fogadását ölelné magában, és ez váltaná fel a VT-vel karöltve a "szintküldetéses" elképzelést.
-Chet kapcsán felmerült, hogy:
Ha kicsire letetted, és rád üzennek, akkor felugorjon nagyba az ablak.
Ha kicsibe leteszed, akkor köv belépésnél is kicsiben induljon, és ne nagyban mint eddig.
Látszódjon valahogy a szöviböl az aki éppen aktív, hogy tudj neki üzenni, de erről szavazást ír majd ki Miklós.
-Külföldi szerverek fóruma alapján lesz ezentúl Epikus kaland, mely 100. szinttől és X megcsinált kalandttól jöhet, és minden 10. kaland lenne (olyan mint az erős térkapus ellenfél) ilyen. Ekkor nagyobbak a próbák, és ad némi bónusz stuffot is a jutalom.
-Lady Alvarielhez hasonló heti toplistácskák várhatóak, valamint biztosított róla Miklós, hogy a havi lista nem lesznek szint/erősség alapján differenciálva.
-Nem harci spellek várhatóak (Thx to AURI mondta Miklós) , melyekre lesz értelme ellőni a manát
-Állatokkal szeretne kezdeni valamit, mivel a magas szintű állatok lassan fejlődnek, nem érdemes cserélni őket stb. (Előző találkozón is elhangzott valami "Evolúció" mint tervezett fejlesztés.)
-Új elhasználódó tárgyak LGY és sisakszilánkért
-Nem aktív szövik ne látszódjanak az új karakterek listáiban, ezzel is segítve a szövi keresgélést
-Nagyobb fókuszok autó eladása mivel kezd túl hosszú lenni a lista, így 18? fókusz után automatikusan eladná a legkisebbet az aukciós házban, mely helyére kerülne az újonnan szerzett fókusz
-Aukciós bugok javítása
-Új aukciós tételek a mostani "selejtek" helyére, hogy legyenek újabb célok aukción.
-A topbarba tudatturbó váltási lehetőség
-Az eddigi csaták oldalon látszódjanak az térkapuban esett tárgyak (Akinek addig is hiányozza, az telepítse fel a portyaelemző scriptet ami már tudja ezt. Persze ezt én fűztem hozzá, és nem Miklós mondta!)
-Lopás reformja melyben lehet lopni kiégettet KH-tól, valamint a lopások különbsége számít majd.
-Huzalozott reflex sebgyógyítása ezentúl max-1 ÉP-ig gyógyít majd, hogy ne kerüljön hátrányba az, aki megvette a huzalozott reflexeket azokkal szemben akik gyógyító scripteznek.
-Aktuális event ikonja a napi rutinok órácska felé hogy csökkenjen az oldal letöltés (Már a Bolygó ura eventnél életbe lép!)
-Relikvia, ami ellensúlyozza a top lassítása effektet. (Valahogy úgy működne, hogy 20%-al kevesebb TP lesz egy szint, mely TP-ért járó LÉ-t szintlépéskor *140-es szorszóval egyben kap meg az illető.)
-Lélekkút 5%-os növekedés küldi újragondolás mely során a katakombás emberek, küldizésben nem aktív emberek csökkentik az 5%-ot. (Ez nekem nem tünt kibontakozott elképzelésnek, csak egy "hirtelen", de lehetséges ötletnek.)
-Szövi küldetésekben való részvétel lemondása gomb azoknak, akik nem akarják szivatni a szövetségüket, de szeretnének attól még a szövi tagjai maradni. (Itt azért még kell majd némi exploit védelem szerintem, mert 1 küldiző ember után használhatja az egész szövi az afp bónuszt épületből extrém esetben...)
-VT-ben maxolni az AFP és a fizikai sebzésbónuszt, helyette adni valami relikviát/effektet/tápot, de elakadt az ötletelés, gondolom lesz belőle topick.
-Közepes szövik felzárkózásának támogatása azzal hogy a 20 epikusonkénti kincstábla növekmény helyett 10-es lesz nekik.
Továbbá Miklós többször említette hogy a játékot nekünk, játékosoknak írják, így elv az, hogy az igényeket szem előtt tartva megtartsák a meglévő játékosokat, és az újakat lehetőleg "bent marasztalják" a játékban. Nem lehet cél a nerf, hanem "foldozgatással" az probléma inditekt megoldása fejlesztésekkel, ezzel zárni a kialakult "ollókat".
Először is köszönetet mondanék minden résztvevőnek a kultúrált részvételért! (A göngyöleget azért el lehetett volna vinni, de ne akarjunk mindent...)
A megszokottaknak megfelelően összefoglaló/beharangozás/konzultáció sorrendben haladtunk, bár sokmindent nem kellett egyeztetni a sok folyamatban lévő kérdés miatt.
És akkor a tételek:
-Új megaesszencia bekerült tegnap. Ez a 36. esszencia "hízlalható", és hatások erőssége attól függ mekkora szintűre növelted.
-Bolygó ura event tesztelés alatt. Jövőhét csütin indul. Legkésőbb ekkor publikálva lesz a teljes nyeremény rendszer, melyről annyi infót csöpögtetett Miklós, hogy tartalmazni fog egy epik ékszerekhez hasonló "köztes" láncot, mely az ollót alulról próbálja majd "zárni" a nagy szövi hátteres és a gyenge szövis karakterek ékszer ellátottsága közt. Továbbá az első 2 szint "laza" lesz a köv 3 se vészes, de aki az összes szintet végig akarja csinálni az nem ússza meg őskő költség nélkül.
-Új AF képességek folyamatban (főleg azok amik fórumon is voltak)
-Mágia tulajdonság erősítése eldőlt, hogy lesz a szavazatok alapján. Ennek módja, hogy egy AF képességgel (Oka, hogy csak 60. szinttől erősödjön a mágia.) szintfüggő mértékben ad majd elnyelést.
-Új szövi épületek kimerülnek a "Téglás" 3-asban, mely programozása jövőév elejére várható, valamint a köv épületek max szintjeinek emelkedésével (hogy mikor az nem volt téma):
energiaszentély max 75 (több lé kalandokban)
kennel max 75 (gyakorlási időt mondott Miklós, de szerintem valamit elnézett...)
kincseskamra max? (gyorsabb visszahívható epikusozás)
palota max 50 (több elmenthető öltözet + 1 befogott állat slott)
mágustorony max 50 (mágia fejlesztési költség csökkentés)
alkimista labor max 75 (esszencia hatóidő növelés)
átokpiramis "Ez még erősen függőben!" (transzdestr és segítő kéz hatásfok csökkentés)
-Karakterátmozgatás világok közt megvalósul, de csak fiatalabb szerverről öregebbre akár a külföldi szerverek közt is. (Mi lesz a különböző rendszerű szerverekkel az nem volt téma.)
-Világok közti portya sajnos lekerűlt a listáról, mert egyszerűen technikailag túl sok. Helyette kerül be a szubplazma, hoyg enyhítse a célponthiányt.
-Újabb Mentor rendszer mely tapasztalt játékosok mentorrá fogadását ölelné magában, és ez váltaná fel a VT-vel karöltve a "szintküldetéses" elképzelést.
-Chet kapcsán felmerült, hogy:
Ha kicsire letetted, és rád üzennek, akkor felugorjon nagyba az ablak.
Ha kicsibe leteszed, akkor köv belépésnél is kicsiben induljon, és ne nagyban mint eddig.
Látszódjon valahogy a szöviböl az aki éppen aktív, hogy tudj neki üzenni, de erről szavazást ír majd ki Miklós.
-Külföldi szerverek fóruma alapján lesz ezentúl Epikus kaland, mely 100. szinttől és X megcsinált kalandttól jöhet, és minden 10. kaland lenne (olyan mint az erős térkapus ellenfél) ilyen. Ekkor nagyobbak a próbák, és ad némi bónusz stuffot is a jutalom.
-Lady Alvarielhez hasonló heti toplistácskák várhatóak, valamint biztosított róla Miklós, hogy a havi lista nem lesznek szint/erősség alapján differenciálva.
-Nem harci spellek várhatóak (Thx to AURI mondta Miklós) , melyekre lesz értelme ellőni a manát
-Állatokkal szeretne kezdeni valamit, mivel a magas szintű állatok lassan fejlődnek, nem érdemes cserélni őket stb. (Előző találkozón is elhangzott valami "Evolúció" mint tervezett fejlesztés.)
-Új elhasználódó tárgyak LGY és sisakszilánkért
-Nem aktív szövik ne látszódjanak az új karakterek listáiban, ezzel is segítve a szövi keresgélést
-Nagyobb fókuszok autó eladása mivel kezd túl hosszú lenni a lista, így 18? fókusz után automatikusan eladná a legkisebbet az aukciós házban, mely helyére kerülne az újonnan szerzett fókusz
-Aukciós bugok javítása
-Új aukciós tételek a mostani "selejtek" helyére, hogy legyenek újabb célok aukción.
-A topbarba tudatturbó váltási lehetőség
-Az eddigi csaták oldalon látszódjanak az térkapuban esett tárgyak (Akinek addig is hiányozza, az telepítse fel a portyaelemző scriptet ami már tudja ezt. Persze ezt én fűztem hozzá, és nem Miklós mondta!)
-Lopás reformja melyben lehet lopni kiégettet KH-tól, valamint a lopások különbsége számít majd.
-Huzalozott reflex sebgyógyítása ezentúl max-1 ÉP-ig gyógyít majd, hogy ne kerüljön hátrányba az, aki megvette a huzalozott reflexeket azokkal szemben akik gyógyító scripteznek.
-Aktuális event ikonja a napi rutinok órácska felé hogy csökkenjen az oldal letöltés (Már a Bolygó ura eventnél életbe lép!)
-Relikvia, ami ellensúlyozza a top lassítása effektet. (Valahogy úgy működne, hogy 20%-al kevesebb TP lesz egy szint, mely TP-ért járó LÉ-t szintlépéskor *140-es szorszóval egyben kap meg az illető.)
-Lélekkút 5%-os növekedés küldi újragondolás mely során a katakombás emberek, küldizésben nem aktív emberek csökkentik az 5%-ot. (Ez nekem nem tünt kibontakozott elképzelésnek, csak egy "hirtelen", de lehetséges ötletnek.)
-Szövi küldetésekben való részvétel lemondása gomb azoknak, akik nem akarják szivatni a szövetségüket, de szeretnének attól még a szövi tagjai maradni. (Itt azért még kell majd némi exploit védelem szerintem, mert 1 küldiző ember után használhatja az egész szövi az afp bónuszt épületből extrém esetben...)
-VT-ben maxolni az AFP és a fizikai sebzésbónuszt, helyette adni valami relikviát/effektet/tápot, de elakadt az ötletelés, gondolom lesz belőle topick.
-Közepes szövik felzárkózásának támogatása azzal hogy a 20 epikusonkénti kincstábla növekmény helyett 10-es lesz nekik.
Továbbá Miklós többször említette hogy a játékot nekünk, játékosoknak írják, így elv az, hogy az igényeket szem előtt tartva megtartsák a meglévő játékosokat, és az újakat lehetőleg "bent marasztalják" a játékban. Nem lehet cél a nerf, hanem "foldozgatással" az probléma inditekt megoldása fejlesztésekkel, ezzel zárni a kialakult "ollókat".
A hozzászólást Birka módosította 2012.11.24. 20:51:59-kor
Pontszám: 8.07