Hozzászólások - Mortimer
Dátum: 2009.10.22. 01:10:20
Ez csak annak a töredék százaléknak megfelelő, aki nagyon sokat ül gép előtt. Nem hinném, hogy a 15%-on történő beütések, annak a bugnak a kihasználása, hogy te még nem támadhatsz de téged már üthetnek lenne a megoldás. Az eredmény csak még több anyázás, bosszankodó, és törlő játékosok lenne. Inkább úgy ahogy van ki kéne rántani az embereket 15% alól - és erre a KH tökéletes megoldás.
Dátum: 2009.10.22. 00:43:46
Teljesen igazad van, a probléma az, hogy Miklós nem menne bele a fix LE-be. Szerinte az ott van, csak mi nem találjuk. Ezért fogjuk meg a dolog másik végét, ha ez nem megy, akkor a lélekszívásnál kell korlátozni, mert most nincs egyensúlyban a kettő.
Dátum: 2009.10.22. 00:26:52
Én pár hete rendszeresen éjfélkor kapom meg. Most is megjött, menetrendszerűen.
Baratynál rákérdeztem erre, azt írta, hogy "Ha éjfél és a hajnali frissítés (az kb 3-kor van) között lépsz be, elcsúszhat a kínzókamra egy napot."
Ezért lennék kiváncsi a felvetésemre, mert nem tiszta a kínzókamra működése.
Baratynál rákérdeztem erre, azt írta, hogy "Ha éjfél és a hajnali frissítés (az kb 3-kor van) között lépsz be, elcsúszhat a kínzókamra egy napot."
Ezért lennék kiváncsi a felvetésemre, mert nem tiszta a kínzókamra működése.
Dátum: 2009.10.21. 23:40:10
"Ha a LE szívásra is hat a az alacsonyabb szintű büntetés, akkor gyakorlatilag megszűnik a LE szerzés lehetősége."
Egy konkrét kérdés, elvonatkoztatva a helyzetedtől: egyetértesz azzal, hogy a LE szívás a sokkal gyengébbek támadását jutalmazza? Ha igen, akkor a válasz egyértelmű, hogy a rendszer nem jó.
"A LE szívás pedig nem egy kiskapu"
Mivel nem számít, hogy a karaktert hányszor támadták az elmúlt órákban, és az sem, hogy hány szinttel alacsonyabb, mint te, igenis az a jelenlegi rendszerben, ahol a portya végén megkapott jutalmat mindezek nagyon erősen befolyásolják. Nagyon véded az álláspontod, de ezzel azt támadod, hogy a portya végén lévő jutalomra se vonatkozzon védelem. Ami nyilvánvaló hülyeség.
Egy konkrét kérdés, elvonatkoztatva a helyzetedtől: egyetértesz azzal, hogy a LE szívás a sokkal gyengébbek támadását jutalmazza? Ha igen, akkor a válasz egyértelmű, hogy a rendszer nem jó.
"A LE szívás pedig nem egy kiskapu"
Mivel nem számít, hogy a karaktert hányszor támadták az elmúlt órákban, és az sem, hogy hány szinttel alacsonyabb, mint te, igenis az a jelenlegi rendszerben, ahol a portya végén megkapott jutalmat mindezek nagyon erősen befolyásolják. Nagyon véded az álláspontod, de ezzel azt támadod, hogy a portya végén lévő jutalomra se vonatkozzon védelem. Ami nyilvánvaló hülyeség.
Dátum: 2009.10.21. 23:31:16
A számok belövése nyilván annak függvénye, hogy egy adott szinten az adott nap az összes CSP-t elköltve átlagban mennyi LE-t szerez egy karakter. Ehhez képest kell 10-15 nyertes portyát számolni, és meghatározni, hogy milyen játékot akarunk, milyen arány legyen a vadászatból és a portyázásból származó bevétel között. Ez már politikai döntés.
Dátum: 2009.10.21. 23:18:47
"Egyszerűen azt nem értem, miért akarod a LE-t még jobban kivonni a portyából, ahelyett, hogy olyasmin törnéd az agyad, amivel minden szinten lenne LE a portyában. Ott is, ahol nincs KH..."
Dehogy akarom én kivonni. Már rég kivonta a rendszer maga. Viszont nem tartom igazságosnak, hogy a lélekszívás egy olyan kerülőút, aminél nem számít, hogy hány szinttel alacsonyabb az áldozat, hogy hányan ütötték már meg korábban, és ráadásul azt jutalmazza, hogy minél gyengébb ellenfelet minél jobban verj meg, mert akkor több LE-t szerzel. Ezzel van nekem bajom.
Én nagyon örülnék, ha fixen lenne a portyában LE, győzelem esetén karakterszintenként * 10 LE vagy hasonló nagyságrendű jutalom. Ha van egy fix érték, akkor már lehet játszani a bónuszokkal, jutalmazni vagy éppen büntetni az egyes célokat. Például felfelé támadásért szintenként +20%, lefele támadásért szintenként -33%, és értelmet kaphatna a gyémántok bónusza meg a kreatív is. És már volt ilyen, kipróbáltuk a rendszert húsvétkor, és emlékeim szerint ritka nagy zsongás lett belőle, pár száz LE is olyan örömöt okozott mindenkinek, hogy a végzetúrnők azóta is sírva gondolnak vissza rá.
Dehogy akarom én kivonni. Már rég kivonta a rendszer maga. Viszont nem tartom igazságosnak, hogy a lélekszívás egy olyan kerülőút, aminél nem számít, hogy hány szinttel alacsonyabb az áldozat, hogy hányan ütötték már meg korábban, és ráadásul azt jutalmazza, hogy minél gyengébb ellenfelet minél jobban verj meg, mert akkor több LE-t szerzel. Ezzel van nekem bajom.
Én nagyon örülnék, ha fixen lenne a portyában LE, győzelem esetén karakterszintenként * 10 LE vagy hasonló nagyságrendű jutalom. Ha van egy fix érték, akkor már lehet játszani a bónuszokkal, jutalmazni vagy éppen büntetni az egyes célokat. Például felfelé támadásért szintenként +20%, lefele támadásért szintenként -33%, és értelmet kaphatna a gyémántok bónusza meg a kreatív is. És már volt ilyen, kipróbáltuk a rendszert húsvétkor, és emlékeim szerint ritka nagy zsongás lett belőle, pár száz LE is olyan örömöt okozott mindenkinek, hogy a végzetúrnők azóta is sírva gondolnak vissza rá.
Dátum: 2009.10.21. 22:56:42
Tudomásom és tapasztalatom alapján a kamra LE éjfélkor jön. Kb. pár hete van így. Azelőtt valóban hajnalban jött, és egyszerre történt a kamra űrítés és az ajánlás megérkezése.
Dátum: 2009.10.21. 22:50:11
Arielnek nyilvánvalóan az az érdeke, hogy ne változzon a témában semmi. Őt nem üti senki 6-8 szinttel magasabbról 80%-os lélekszívással, majd' mindenki mást igen.
Dátum: 2009.10.21. 22:43:33
Ezekkel a korlátokkal az a baj, hogy baromi bonyolultak. Néhány extrém felhasználón kivül senki nem fog tudni róla, mint ahogy most is nagyon kevesek ismerik a kivégzés és a kreatív korlátját.
Ennél jóval egyszerűbb és logikusabb szimplán kiterjeszteni a lefelé ütésre is a lélekszívás elleni védelmet, ugyanolyan arányban, ahogy a csata végén védelmet nyújt. Mert az is megérne egy misét, hogy egy agyontámadott 20%-os célpont ellen miért 100% a lélekszívás hatása.
Ennél jóval egyszerűbb és logikusabb szimplán kiterjeszteni a lefelé ütésre is a lélekszívás elleni védelmet, ugyanolyan arányban, ahogy a csata végén védelmet nyújt. Mert az is megérne egy misét, hogy egy agyontámadott 20%-os célpont ellen miért 100% a lélekszívás hatása.
Dátum: 2009.10.21. 22:35:05
Mi van akkor, ha én valakit délután 3-kor kamrába rakok, éjfélkor megkapom az érte járó ajánlást, majd hajnal 1-kor kiszabadul? (A kamra hajnal 4 tájban ürül csak ki, de az ajánlás korábban jön.)
Dátum: 2009.10.21. 22:18:07
Aki nem akar állatokat ölni, ne vegyen - jó drágán, őskőért! - állatsebzős varázslatot. Ha van másodlagosa, felejtse el, erre van kitalálva a szakértelem.
Dátum: 2009.10.21. 19:12:25
Nemnem, dehogy. Szívással jóval több jön!
Tegyük fel van egy velem azonos szintű ellenfél, és egy alattam hat szinttel lévő. Mindkettőnél ezer LE van. Ha a szintben lévőt megverem, nyerek 200-at csata végén, és még egy minimálisat szívással, ha a szintben hattal alattam lévőt, elviszem az összes nála lévő LE-t.
Tegyük fel van egy velem azonos szintű ellenfél, és egy alattam hat szinttel lévő. Mindkettőnél ezer LE van. Ha a szintben lévőt megverem, nyerek 200-at csata végén, és még egy minimálisat szívással, ha a szintben hattal alattam lévőt, elviszem az összes nála lévő LE-t.
Dátum: 2009.10.21. 19:04:59
Az érvelésed ott hibádzik, hogy nem csak 8 szinttel lefelé ütve 0 LE a rabolt mennyiség, hanem úgy általában zéró. Szintben is. Tehát csak LE szívással lehet hozzájutni.
Így viszont azt erősíted, hogy mindenki nagyon lefelé fog támadni, mert úgy minden ütése talál, és maximális a szerzett LE mennyisége.
Így viszont azt erősíted, hogy mindenki nagyon lefelé fog támadni, mert úgy minden ütése talál, és maximális a szerzett LE mennyisége.
Dátum: 2009.10.21. 18:31:31
Ha támadásnál nem hat, akkor igen nehéz lenne megcsinálni az öld meg ellenfeled állatát küldetést.
Dátum: 2009.10.21. 13:14:35
A baj vele az, hogy ha sikerül is lehet hogy csak pár százat sebez. Egyetlen érv mellette hogy néha valóban meglepetéseket tud okozni. De néhára nem lehet építeni.
Dátum: 2009.10.21. 12:36:28
20-ból egyszer?
A halálgömb tipikusan az a varázslat, aminél lehet így vagizni. Egyébként nem sok mindenre jó. (Naponta jópárszor megtapasztalom térkapuban.)
A halálgömb tipikusan az a varázslat, aminél lehet így vagizni. Egyébként nem sok mindenre jó. (Naponta jópárszor megtapasztalom térkapuban.)
Dátum: 2009.10.21. 12:18:20
40 %.
Dátum: 2009.10.21. 06:44:24
Használd a Fókuszkristály törlése linket, ott van a fókuszkristály képe alatt. Rosszabbat is kaphatsz, nem csak jobbat. Ha mind a 10-re szükséged van akkor nem kaphatsz újat.
Dátum: 2009.10.20. 23:15:06
A számláló nem valósidejű. A részletes statisztika alján ott van, hogy mikor volt utoljára frissítés.
Dátum: 2009.10.20. 14:28:49
A saját veszteséget felezi a Béke Csarnok. A háború csarnokával nyert nyereséget is. Az ezen felül maradó minimális nyereséget nullázzátok le, vagy akár toljátok mínuszba Citadellával. Legjobb úgy csinálni, hogy lőttök, majd ezután benyomják a kapitulációt. Ezután 22 napig nem támadhatnak újból, és nem is lőhetnek rátok.