Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mortimer

Dátum: 2009.11.12. 14:44:23
Az nekem mind1 miért ütöd, és azt látom hogy amikor ők támadnak és nyerek zéró a nyereségem. Nem amikor én támadok, hanem amikor ők megütnek engem. És nem reggel, vagy este, amikor "támadási hullám éri őket", hanem hajnalban. Ez nagyon nem normális így, régen ilyen nem volt.

08:00 *Sauronus* Asmodeus Mortimer Te nyerted a csatát.
A jutalmad 0 lélekenergia és 45 TP. Csata leírása
07:00 *Zuludraco* Asmodeus Mortimer Te nyerted a csatát.
A jutalmad 0 lélekenergia és 43 TP. Csata leírása
03:00 *Neander* Asmodeus Mortimer Te nyerted a csatát.
A jutalmad 0 lélekenergia és 24 TP. Csata leírása

Tegnap kínomban már az Azúrt ütöttem végig, mert a minimális kínzókamra bevétel is több, mint a kristály zérója.
Dátum: 2009.11.12. 13:48:59
A KH-val kapcsolatban pedig Megtévedt Próféta 182. hozzászólását tudom csak idézni: a top 10-nek régen nem érte meg ütni a legalacsonyabb szintű kristályokat, mivel nem szereztek belőlük sem értékelhető mennyiségű TP-t, sem LE-t. A top 10 ütötte a legerősebb kristályokat, a gyengébbek, az alattuk lévők a gyengébb kristályokat. De a lélekszívás óta ugyanannyi LE-t ad számukra minden kristály, hiszen ha van náluk, azt viszik.
Dátum: 2009.11.12. 13:41:04
Ez ok, hogy akkor működik ha van LE.

A probléma az, hogy egy nálam 8 szinttel magasabb 10e LE-n ülve továbbra is elszívhatja a maxot, amit az ütéseivel beüt. Mivel 8 szinttel magasabb, nagyobbak a tulajdonságai, erősebbek a tárgyai, kockázat nélkül támad. A csata végén kap büntetést a szintkülönbség okán a szerezhető LE-re, a lélekszívásra miért nem kap?
Dátum: 2009.11.12. 13:37:20
Véd, de magas szinten senkinek nincs ilyen szakértelme (kalandpróbákból látszik). Nincs értelme, olyan magasra kéne húzni valós hatáshoz, amit soha nem termelne vissza.

Másrészt támadásnál nem számít ez a szakértelem, tehát támadásból simán elszívhatja a védekező fél az összeset ami nálad van továbbra is.
Dátum: 2009.11.12. 10:30:00
Bőven nem elég az átgondolt karakterfejlesztés, a játék minden részletével tisztában kell lenni. Nem szabad lemaradni semelyik téren, és ha valami új bejön, arra azonnal reagálni kell, gyorsabban, mint az akihez fel akarsz zárkózni. Ami korántsem egyszerű, tekintve, hogy ő is azért van ott ahol, mert jó játékos.

De ha mindez sikerül is, bejöhetnek olyan körülmények, amik ellen teljesen tehetetlen vagy, például a szövetségéé lesz a hatalom tornya hónapokon át, szerez egy brutál epikus cuccot, amivel agyontápolja magát a küldetésekben, vagy olyan lélekszívásra tesz szert, amivel a térkapuban és a kristályoknál nálad naponta akár 20-30%-al több LE-t szerez. Ezeket sehogyan nem tudod kivédeni, sehogyan nem tudod behozni.
Dátum: 2009.11.12. 08:53:39
OFF

Csak kiváncsi voltam, hogy milyen kemények lesznek a lények. Hát nem nyugodtam meg.

Karakter szintje - kalandban található lény szintje
81 101
82 103
83 104
84 105
85 106
86 108
87 109
88 110
89 111
90 113
91 114
92 115
93 116
94 118
95 119
96 120
97 121
98 123
99 124
100 125
101 126
102 128
103 129
104 130
105 131
106 133
107 134
108 135
109 136
110 138

Szóval 100. szinten a 7 szinttel magasabbról vásárolt fegyverünkkel egy 125. szintű lényt kell legyakni. Akár négyet egymás után, mellette még esetlegesen ÉP vesztéses próbával. Hajhaj.
Dátum: 2009.11.12. 08:39:56
Szerintem azért válasszuk külön azt, hogy valami táp, és azt hogy valami teljesíthetetlen. Mert hiába tök jó egy kaland története, ha egymás után olyan szakértelempróbákat kér, hogy szubtéri, felejtés, lopás, meg transzcendális. Lehet akármilyen profi a kaland története, de csak az iróasztalfióknak írta a gazdája.

Másrészt meg mindenkinek más a könnyen teljesíthető: kiváncsi vagyok 100. szint felett mit fog gondolni Cyron egy négycsatás kalandról, ahol a karakterénél - optimális esetben - 7 szinttel magasabb fegyverével egymás után 20 szinttel magasabb szörnyeket kell majd leküzdenie.
Dátum: 2009.11.11. 21:46:25
Idézet: Charon - 2009.11.11. 19:53:38
Charon - 79. szintű végzetúr

Erő: 240 (+20)
Támadás: 263 (+46)
Védekezés: 249 (+149)
Egészség: 144 (+13)
IQ: 299 (+91)
Mágia: 138 (+43)
Taumaturgia: 202 (+53)
Szerencse: 201


OFF

Ezekből a tulajdonságokból tökre látszik, hogy mennyire legyengül a karakter az előrerohanásban. Egy átlag V1-es 79-es karakter ennél jóval erősebb.
Dátum: 2009.11.11. 19:24:48
Azt vedd észre, hogy féltucatnyian mondjuk, hogy nem jó a jelenlegi helyzet, és te egyedül véded körömszakadtából azt, ami most van. És az itt felszólalok egyikse sem mondható gyenge karakternek.

85%-os lélekszívásom van nekem is, ha valaki tud tápolni vele akkor én köztük vagyok, mégis amellett kardoskodom, hogy ne lehessen lélekszívni a KH-t, vagy pedig legyen valami szintkorlát végre.
Dátum: 2009.11.11. 17:10:45
Magasabb szintre lépve, ahol a jó lélekszívó tárgyak vannak ott már 7 vagy akár 8 szintet is le lehet ütni. Pók legyen a talpán, akit ilyen magasról nem fognak meg.

Viszont a TOP10-re ez nem érvényes, nyugodtan csatázgathat tizezernyi LE-vel. SEMMIT nem ér a Miklós által berakott korlátozás.
Dátum: 2009.11.11. 16:54:25
Ezzel a mostani változtatással - amit Ariel talált ki! - adtunk a sz*rnak egy pofont. A 60-70. szintűeket meg fogja fogni, de a topot nem. Sőt, a topnak pont hogy táp, mert ha Galmuszk beüt neki, nyugodtan lehet nála 15-20e LE, és utána jóideig biztonságban van, SENKI nem fogja megütni, ő pedig nyugodtan végigverhet mindenikit aki ütőtávban van, és továbbra is viszi a maximális LE-t.

Felháborító.
Dátum: 2009.11.11. 12:07:56
Idézet: Ricardo - 2009.11.10. 10:07:13
Állítólag egy ideje már ha felfelé támadok akkor a védekező fél (a magasabb szintű!) nem csak a támadó értékére kap pluszt, hanem az összes értékére kap valamilyen %-os bónuszt. Szeretném megkérdezni, hogy ez valóban igaz-e?


Szerintem azért nem kaptál választ, mert fogalmunk sincs erről. Pöppemet kéne rugdosnod, hogy adjon forrást.
Dátum: 2009.11.11. 11:44:43
Persze persze, félrebeszélek.

Akkor ezek szerint téged se zavarna, hogy a KH-t nem lehet lélekszívni. Meg is írom Miklósnak a javaslatot.
Dátum: 2009.11.11. 10:33:34
Lesz ezzel valami? Vagy meg kell várnunk a találkozót és ott verni az asztalt?

Mivel a lélekszívásra semmilyen szintből eredő büntetés nincsen brutálisan feltápolja magát a TOP10 a kristály hordán. Míg elméletben nem érné meg számukra 8-9 szintet lefelé ütni, a lélekszívás miatt maximálisan jövedelmező: egyébként semmi LE-t nem vinnének, de mivel beléjükcsapnak nyolcezret, és annak legalább negyedét kapásból viszik (aki ráfeküdt az akár 85%-ot is), a maguknál jóval gyengébb kristály hordásokat is csontszárazra szívják.

Nem az a baj hogy ők többet kaszálnak, hanem hogy ők 100%-ot kaszálnak, az alul lévők pedig semmit.
Dátum: 2009.11.11. 10:20:12
Viszont a később 80. szintre érő VF-eseknek az erejük, támadásuk is jóval magasabb lesz, mint az enyém, az életpont fejlesztését pedig jelentősen korlátozza, hogy az egyik szorzó a szint maga. Azaz ha mondjuk 20-szal magasabb az egészségük mint az enyém most az mindösszesen 1600 életpontot jelent! Ezres harci csapásoknál ez bakfitty ahhoz képest, hogy 220 feletti zónában bőven félmilió LE feletti befektetésről beszélünk.
Dátum: 2009.11.11. 10:07:13
Nekem 230 most per pillanat. Szerintem ha nekem problémáim vannak ezzel, más sikítani fog.
Dátum: 2009.11.11. 09:51:46
Idézet: Ricardo - 2009.11.11. 09:33:01
Annyi a különbség, hogy aki 10 szinttel alattad van, az már több hónapja megszokta és alkalmazkodott hozzá, hogy 50%-nál több ép-je csak ünnepnakon lehet gyógyital nélkül.


A gond itt az, hogy egy gyógyital egy ütésre lesz elég.

A harcrendszer módosításnál bazinagy hiba volt, hogy a varázslatok gyengítése helyett az erő szerepe lett megnövelve.
Dátum: 2009.11.11. 09:11:38
Néhány az elmúlt 24 órában történt csatám:

Ma, 07:46 Asmodeus Mortimer *Yommm* Te nyerted a csatát.
A csatában összesen 7680 sebzést okoztál, és 4263 sebzést kaptál.

Ma, 07:40 Asmodeus Mortimer *Lordeadron* Te nyerted a csatát.
A csatában összesen 4082 sebzést okoztál, és 3731 sebzést kaptál.

Tegnap, 23:36 Craslorg Asmodeus Mortimer Te nyerted a csatát.
A csatában összesen 4658 sebzést okoztál, és 3451 sebzést kaptál.

Tegnap, 23:00 *Lordeadron* Asmodeus Mortimer Te nyerted a csatát.
A csatában összesen 4702 sebzést okoztál, és 3948 sebzést kaptál.

Tegnap, 10:00 *Gilgaladron* Asmodeus Mortimer Te nyerted a csatát.
A csatában összesen 5078 sebzést okoztál, és 3711 sebzést kaptál.

Tegnap, 08:07 Asmodeus Mortimer *Oxterapitia* Te nyerted a csatát.
A csatában összesen 4515 sebzést okoztál, és 4095 sebzést kaptál.

Tegnap, 08:06 Asmodeus Mortimer *Leahspawn* Te nyerted a csatát.
A csatában összesen 6701 sebzést okoztál, és 3505 sebzést kaptál.

Gondolom egyértelmű mire akarok kilyukadni: a sebzések BRUTÁLIS mértékben megnövekedtek, és annak ellenére hogy az egészségem 220 feletti (majdnem szintem háromszorosa!) max. életpontról is alig néhány csatára elég. Egy csatában simán sebződik az ember négyezret, a játékban lévő legerősebb gyógyital pedig 5ezret gyógyít. Nevetséges.

Más is tapasztal ilyet, vagy csak én vagyok béna? A másik ezzel kapcsolatban, hogy ha nem, akkor itt nagyon cudar világ lesz a később jövőknek: mivel alig tucatnyi ember van felettem, naponta kétszer még felgyógyulok maxra, de az alattam 10 szinttel lévő felett már több száz ember van. Ő már nem fog max. életpontra gyógyulni sosem, a sebzések pedig még a beidezetteknél is brutálisabbak lesznek (már 5 szinttel alattam is vannak VF-esek).
Dátum: 2009.11.11. 08:43:07
Az eddigi csaták között az van, amit odaraksz. Ha folyton kitörlöd a felette lévőt, örökre ott fog maradni.

Ha ez lesz a rendszer, a fertőzőttek ellen nem lehet használni. Rájuk SEHOGY nem lehet visszatámadni, hiszen azonos hordában vannak. Ellenük miért ne lehetne valamilyen erőforrásért megvásárolható védelem?
Dátum: 2009.11.10. 23:56:07
Szerintem balgaság attól félni, én pl. biztos nem költenék lélekgyémántot azért, hogy felülről ne üthessenek meg. Eleve 25-30%-ra fel kell ahhoz gyógyulnom, onnan meg már úgyse visznek semmit.