Nem, az IQ-tól.
De mindig marad 20% esélye az ellenfélnek, bármekkora is a különbség. Ha neked 500 és neki 20, akkor is van 20% esélye, hogy elkerüli a varázslatodat.
Ezt a 20%-ot tudja kitolni akkor, ha neki magasabb, mint neked. Tehát ha neked 500 az IQ-d, neki 20, de neki 150-es a szerencséje, neked meg 100-as, akkor nem 20, hanem 30% esélye lesz hogy elkerüli, és 30% esélye lesz, hogy összejön a varázslata.
Hozzászólások - Mortimer
Dátum: 2009.11.13. 10:08:53
Dátum: 2009.11.13. 10:04:58
Szóval neki sikerült, neked nem.
Innentől tárgytalan a kérdés.
Innentől tárgytalan a kérdés.
Dátum: 2009.11.13. 10:02:00
Sikerült a varázslatod? Neki sikerült?
Dátum: 2009.11.13. 09:46:01
A sebzésben nem számít az IQ, csak a Tau. Az IQ abban dönt, hogy siker van, vagy nincs. Az alapesély azonos IQ-nál 50-50, de döntő fölénynél is mindig megmarad 20% esély arra, hogy neki sikerül, és 20, hogy neked nem. A szerencse a 20%ot kitolja 10-30 tartományba attól függően, hogy kinek nagyobb. Ha neki sikerült a varázslat, neked nem, simán lehet többszörös is a különbség.
Dátum: 2009.11.13. 09:42:55
Elnézést, valóban lehetett lélekszívni a manókat.
Viszont tudtommal azért nincs lejjebb KH, mert túl sok erőforrást zabál a scriptjük (óránkénti betámadás). Szóval nem olyan egyszerű, hogy manókat átnevezünk KH-ra. De természetesen támogatnám én is, hogy lejjebb is legyen KH, ahol megjelennek a legendában. Mondjuk valószínűsítem, hogy ennek többen nem örülnének, mint ahányan igen. (Pl. megjelenik a szintjén egy Nephila klón, ami időnként megüti.)
Viszont tudtommal azért nincs lejjebb KH, mert túl sok erőforrást zabál a scriptjük (óránkénti betámadás). Szóval nem olyan egyszerű, hogy manókat átnevezünk KH-ra. De természetesen támogatnám én is, hogy lejjebb is legyen KH, ahol megjelennek a legendában. Mondjuk valószínűsítem, hogy ennek többen nem örülnének, mint ahányan igen. (Pl. megjelenik a szintjén egy Nephila klón, ami időnként megüti.)
Dátum: 2009.11.13. 09:13:54
Azt a szempontot egyébként még nem vetette fel senki hogy a lélekszívás számottevően csökkenti a játékban lévő össz. LE mennyiséget is, mivel nem hagyja érvényesülni a kreatív termelő hatását.
Tegyük fel van az ellenfélnél 1000 LE.
1., szívható LE: az lélekszívással mind az első támadóhoz kerül. A második, harmadik támadó hoppon marad.
2., le van tiltva a lélekszívás: az első támadó elvisz 250-et, azt kreatívval duplázza, a végső jutalom számára 500. Jön a következő, az elvisz 200-at, dupláz, kap 400-at. És így tovább minden támadó.
És feltételezem, hogy a topon, akik hatékonyan verik a KH-t mindnek azért nagy a LE diffje, mert maxos a kreatívjuk. Azaz ha hagynánk, hogy a kreatív termeljen LE-t összességében jobban járnánk, hiszen kétszer akkorára nőne a torta, mint most.
Nem mellesleg a gyémántoknak (Galmuszk, Jerikó, Pöppem, Tiamat stb.) különösen hasznos lenne, ha letiltanánk a KH lélekszívását, hiszen számukra most a hordabónusz sem ér semmit. Persze gondolom Ariel ez téged nem túlzottan izgat, sőt, még zavarna is
Tegyük fel van az ellenfélnél 1000 LE.
1., szívható LE: az lélekszívással mind az első támadóhoz kerül. A második, harmadik támadó hoppon marad.
2., le van tiltva a lélekszívás: az első támadó elvisz 250-et, azt kreatívval duplázza, a végső jutalom számára 500. Jön a következő, az elvisz 200-at, dupláz, kap 400-at. És így tovább minden támadó.
És feltételezem, hogy a topon, akik hatékonyan verik a KH-t mindnek azért nagy a LE diffje, mert maxos a kreatívjuk. Azaz ha hagynánk, hogy a kreatív termeljen LE-t összességében jobban járnánk, hiszen kétszer akkorára nőne a torta, mint most.
Nem mellesleg a gyémántoknak (Galmuszk, Jerikó, Pöppem, Tiamat stb.) különösen hasznos lenne, ha letiltanánk a KH lélekszívását, hiszen számukra most a hordabónusz sem ér semmit. Persze gondolom Ariel ez téged nem túlzottan izgat, sőt, még zavarna is
Dátum: 2009.11.13. 09:02:34
"olyanra megcsinálni mint a manóölés volt"
Manóölésnél egyáltalán nem volt LE szívás.
Proféta javaslatáról mi a véleményed?
"Legyen értük fix LE jutalom, vagy a szörnyekhez hasonló bevétel pl szintX10X% LE amit kreatívval lehet növelni. Pl: Gladiatorum 80 szintű, 80%-on van, akkor 640-et lehet belőle kivenn*2 a kreatívval 1280. Tökéletesen elégedett lennék. Emellet tőlem lehessen valamennyit lélekszívni is, pl mégegyszer ennyit, de ne 10X ennyit. Ezen felül lehet betenni még valami szintbónuszt, mert azért lássuk be lehet hogy a játék más területein a pókok+vf felborítja a magasabb szintű erősebb egyenletet, de a topban azért 90%-ban ervényesül ez."
Manóölésnél egyáltalán nem volt LE szívás.
Proféta javaslatáról mi a véleményed?
"Legyen értük fix LE jutalom, vagy a szörnyekhez hasonló bevétel pl szintX10X% LE amit kreatívval lehet növelni. Pl: Gladiatorum 80 szintű, 80%-on van, akkor 640-et lehet belőle kivenn*2 a kreatívval 1280. Tökéletesen elégedett lennék. Emellet tőlem lehessen valamennyit lélekszívni is, pl mégegyszer ennyit, de ne 10X ennyit. Ezen felül lehet betenni még valami szintbónuszt, mert azért lássuk be lehet hogy a játék más területein a pókok+vf felborítja a magasabb szintű erősebb egyenletet, de a topban azért 90%-ban ervényesül ez."
Dátum: 2009.11.13. 08:04:46
Ez vicces
Nem volt változtatás ebben is egyébként? Mintha úgy lett volna eddig hogy csak a csata végén vizsgálja azt a helyzetet, hogy van e az adott ellenfélnél LE, nem pedig minden csatakor végén. Vagy rosszul tudom?
Nem volt változtatás ebben is egyébként? Mintha úgy lett volna eddig hogy csak a csata végén vizsgálja azt a helyzetet, hogy van e az adott ellenfélnél LE, nem pedig minden csatakor végén. Vagy rosszul tudom?
Dátum: 2009.11.13. 00:52:26
Aha, az fura, mert 90-nél 112,5 - azaz ezt lefelé kerekíti, nem felfelé. (szint + szint/5 + szint /20)
Mindenesetre tartom, hogy nem az erősségük, hanem a kereskedelem, és a keményebb versenykörnyezet miatt lesz sikítozás - te elmolyolgatsz vele nyugiban, turbót váltasz, kalandok között stb., másnak nem lesz erre max. életponton öt perce.
Mindenesetre tartom, hogy nem az erősségük, hanem a kereskedelem, és a keményebb versenykörnyezet miatt lesz sikítozás - te elmolyolgatsz vele nyugiban, turbót váltasz, kalandok között stb., másnak nem lesz erre max. életponton öt perce.
Dátum: 2009.11.12. 21:07:30
Nyilván át fog. De nem két hét múlva lesz, az is biztos.
Dátum: 2009.11.12. 20:56:02
Olvasd el 467-től, hogy mire akartam kilyukadni.
Dátum: 2009.11.12. 20:51:58
"Még a 82-es szövi se tud szerintem napi 5,92 misit betelolni naponta a szintentartásba"
Dehogynem Eleve másfél millió jön naponta a kútból, azaz 4,5-et kell a tagoknak, azaz harminc embernek naponta 150ezret. Simán megvan csak manából.
Dehogynem Eleve másfél millió jön naponta a kútból, azaz 4,5-et kell a tagoknak, azaz harminc embernek naponta 150ezret. Simán megvan csak manából.
Dátum: 2009.11.12. 19:16:55
Jajó, akkor ha bevezetik, lehetne ez a határ.
Ha pedig nem, és azonnal mindenkire érvényes, akkor most vadul kezdjünk el építkezni ? Mert oké, így is lehet, csak akkor szóljanak előre.
Ha pedig nem, és azonnal mindenkire érvényes, akkor most vadul kezdjünk el építkezni ? Mert oké, így is lehet, csak akkor szóljanak előre.
Dátum: 2009.11.12. 19:03:20
100 napig még az Azúr se birtokolta, bár nagyon közel járhatnak hozzá. Végülis lehetne az a birtoklási idő, ahol ez az egész életbe lép ahol ők most járnak, és akkor senki nem elégedetlenkedhet.
Dátum: 2009.11.12. 19:00:45
Bizonyos szintmennyiséget bele lehetne csorgatni a kútba, amit más épületre költhetnek (ha tudnak).
Dátum: 2009.11.12. 16:02:08
Van egy szövetség a játékban, ami a többinél számosabb és magasabb szintű tagokból áll. Valahol természetes, hogy ők birtokolnak egy ilyen tornyot.
Viszont a szövetségi viszonyokon lehetne játéktechnikai eszközökel változtatni, ugyanis csak kéne a szövetségi összeolvadás lehetősége (Miklós elvetette), vagy egyéb, ezzel összemérhető épületek, nomeg egy normális háborús rendszer (akár megerősített citadellával), amivel több szövetség közösen meg tudná fogni őket. De sajnos ilyenekre nincs lehetőség, túl kevés az interakció.
Szóval szerintem korántsem csak abban érdemes gondolkodni, hogy "nehezítsük meg az építést", "töröljük el az egészet a föld színéről", hanem abban is, hogy a játékosok egymás közt megfelelő eszközökkel megoldják a helyzetet.
Viszont a szövetségi viszonyokon lehetne játéktechnikai eszközökel változtatni, ugyanis csak kéne a szövetségi összeolvadás lehetősége (Miklós elvetette), vagy egyéb, ezzel összemérhető épületek, nomeg egy normális háborús rendszer (akár megerősített citadellával), amivel több szövetség közösen meg tudná fogni őket. De sajnos ilyenekre nincs lehetőség, túl kevés az interakció.
Szóval szerintem korántsem csak abban érdemes gondolkodni, hogy "nehezítsük meg az építést", "töröljük el az egészet a föld színéről", hanem abban is, hogy a játékosok egymás közt megfelelő eszközökkel megoldják a helyzetet.
Dátum: 2009.11.12. 15:29:13
Továbbra is állítom, hogy 35 emberrel simán behozhatók lennének, csak sajnos az utóbbi pár hétben féltucat ember törölt tőlünk Toborozni magas szintű tagokat pedig kvázi lehetetlen, már rég senki nem a játék miatt játszik. Olyan válaszokat kaptam az utóbbi napokban, hogy "én már a játék végéig itt leszek", "én leszek az utolsó a szövetségemben" stb.
Szerintem egyébként azzal nincs probléma, hogy a TGY birtokolta 30 napig, az SÖ 30 napig, Elit 30 napig stb. Ez pörgés, egymás ellen azonos környezetben harcolnak. Egyik sem szerzett eddig behozhatatlan bónuszt vele.
"Miklós számára is kényelmes a helyzet"
Én ebben nem vagyok annyira biztos.
Szerintem egyébként azzal nincs probléma, hogy a TGY birtokolta 30 napig, az SÖ 30 napig, Elit 30 napig stb. Ez pörgés, egymás ellen azonos környezetben harcolnak. Egyik sem szerzett eddig behozhatatlan bónuszt vele.
"Miklós számára is kényelmes a helyzet"
Én ebben nem vagyok annyira biztos.
Dátum: 2009.11.12. 15:07:06
Az előrerohanást te választottad. Megkapod a saját KH klónodat, mi is a miénket. Viszont te aránytalanul többet szerzel mindenki más klónjából, míg mi tucatnyian alul semmit. A jelenlegi helyzetben ez a különbség egyre csak nőni fog, egyetlenegy egyszerű okból, hogy a lélekszíváson nincs büntetési korlát a szintmélységtől függően.
Vagy akkor töröljük el a csata végén lévő jutalomra vonatkozó bónuszt is, nem? Azon minek van korlát? Ugyanazon indok alapján kell a lélekszívásra is ilyen.
Vagy akkor töröljük el a csata végén lévő jutalomra vonatkozó bónuszt is, nem? Azon minek van korlát? Ugyanazon indok alapján kell a lélekszívásra is ilyen.
Dátum: 2009.11.12. 15:01:47
"A nagy szövetségek ki fognak szállni a torony építéséből"
Minek szállnának ki? Miért adnának esélyt a többieknek hogy erősödjenek?
Minek szállnának ki? Miért adnának esélyt a többieknek hogy erősödjenek?
Dátum: 2009.11.12. 14:54:50
Én a HT hátrányát egyáltalán nem abban látom, hogy ki NEM birtokolja, hanem abban, hogy ki és mennyi ideig IGEN. Ha folyamatosan, hosszú hónapokon át ugyanazon pártucat ember, és semmilyen pörgés nincsen, akkor ez borzasztó nagy hátrányt jelent az összes többinek. A szövetségük lemarad epikus lényekben, idővel nem tudja majd leverni a kristály hordát, és napi szinten portyákban is kudarcélmény éri őket, hiszen oly alacsony magas szinten a létszám, hogy ez a pár ember is nagy befolyásoló erővel bír.
A gond az lesz, ha az eddig is esélytelenek hátránya olyan mértékűre nő, hogy megunják a farok rosszabbik végét és törölnek.
A gond az lesz, ha az eddig is esélytelenek hátránya olyan mértékűre nő, hogy megunják a farok rosszabbik végét és törölnek.