Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Paco

Dátum: 2011.07.26. 18:33:35
Idézet: Birka - 2011.07.26. 07:41:53
a minimum TP emelése+vadászat erősítése+tp az ism portya küldikért mit eredményez majd, meglátjuk a vak is ezt mondta



Ebből a felsorolásból 2 igaz, mert megtörtént, de nagyon nem értékelném, ha már a 3.-ik is ennyire "valós" tény lenne.
Mert eléggé inkorrekt lépés lenne, ha mégis járna plusz tp a küldetések után. Ennyire azért ne szaladjon már el az a csikó, vagy Te már tudsz valamit, amit mi még nem?

Ha már módosítani akarjuk "megint" a portyát, akkor már inkább a kapcsoló legyen a vesztes csata/küldetés beállításnál, ahogyan Ariel is javasolta és máris MEG VAN OLDVA a probléma.
Ide is másolom gyorsan.

Idézet: Ariel - 2011.07.23. 18:15:24
Kell egy kapcsoló a beállításokhoz. A játékos választhat két megoldás közül:
a.) ha portyázós küldi aktív, tp akkor is jár az indított portyáért ha veszítek
b.) a portyázós küldi nem halad előre vesztes portyáknál


Mód:Kiegészítés betoldása
Dátum: 2011.07.25. 19:54:05
Én voltam az a valaki, aki kérdezte.

No de, amint látom, akkor akadt rá itt V2-n is delikvens.
Nálunk V1-en Logan - bocsi, hogy kiemellek - csinálta ezt, de nagyon hamar feladta.Ő izmos pók, nem volt rá szüksége, hogy vereséggekkel turbózza magát, de kipróbálta, hogy mennyire lenne okés.
Hát marhára nem érte meg, és valóban növelt rajta pár pontnyi szerencsét, de nem mert magánál LE-t tartani, majd abban a szintsávban, amiben volt/vagyunk azért már rendesen működik a projekció és van LE az embereknél.
Még full felszerelésben is, amikor pörgetem a küldetéseket és eltalálnak, szívják tőlem a LE-t, de én nem tudok semmit sem, mert le van védve.

Tehát aki ilyen vereségek árán akar fejlődni, és mer magánál LE-t tartani, az csak kisebb szinten lehet nyerő, mert magasabban már élelmesebbek az emberek.

Egyetértek Corinával (is), mert egyrészt erős karakternek ezzel bíbelődni nagyon nem egy egyszerű dolog, mert én is nézelődtem szövetségen belül, hogy a velem egy "erejű" - nem szintben, TÖ+szaki - arcok ellen mit bírnék, és 70-30 arányban még buzogány+vakító is nyertem.
Tehát macerás cucc...., na meg aztán azért valahol az én szememben szánalmas is.Lehet valaki x-es bajnok, ha mellette van 20k veresége.Nagy dicsőség...
Végtelen LE lenne benne?Nézzük csak;beragad valaki egy szintre.Mennyi időre?1-2-5 évre?Megnyer 66 bajnokit?És?Mumus lesz egy adott szinten,DE NEM MER nyerni, mert akkor bukta a dolgot.Vagy még idő előtt megunja és töröl. Vagy megunja a dolgot, és megindul felfelé.Ha megindul.
És való igaz;hogy aki már tényleg ilyen "vesztes" helyzetben akar "tápolni", annak könnyebb megoldás egyszerűen felbubizni magát, és máris jobb eredményeket érhet el.

És még valamit nem árt figyelembe venni: Ez megint csak nem a "gyenge" karakterek nézete, ahogyan a bubi is csupa izom karakteren feszül.
Az egy dolog, hogy el kell érni az ismételhető küldetéseket, de mellé még izmos krit ütés (+támadás egekbe), és krit vari(+IQ sem árt).
Tehát ezekhez eleve nem gyenge karakterek.

Elenyészőek ezek a dolgok még így is a rendes világokon (értem itt V1-V2);1-1 példa éppen akad rá, de... én személy szerint nem gondolom drasztikusnak.
Mit ér az a karakter, amivel nem lehet semmit sem kezdeni, csak a bajnokin marha jól lehet vele villogni, mert nem megy el egy szintről?Hmmm?Játékélmény nulla, és még görcsölni is kell, hogy nehogy véletlen nyerjen.
Hááát, nekem biztosan nem kéne.
Dátum: 2011.07.25. 10:33:16
Ment a 10 pont.
Dátum: 2011.07.24. 19:21:21
Érdekes gondolat, nálunk az építészek mégsem annyira kemények, pedig aztán nekik magas lehet a szerencse is a manakonsti mellett.

A szerencse pedig, jah..., a misztikus tényező a játékban, mert senki sem tudja pontosan mire is jó, de kell, mert nélküle nem lehet meglenni.És valóban így is van.
Nekem is a 3,5x a szintemhez képest.
De régen rossz lenne, ha 0 LE-s vesztes csatákkal operálva SIKERES küldetéseket csinálva, az ÍGY szerzett LE-ből fejleszteném a szerencsémet.
Neee, kérlek ne nevetess...ez már inkább szánalmas lenne.

Amit meg fentebb mondtál, valóban V3 és V5 "bugja", nem a rendes világoké.
Szóval egyetértek Darah véleményével, hogy ezt ne nagyon kavarjuk már át, mert ez még mindig speciális probléma, nem globális.
Nagyon nem értékelném, ha emiatt át lenne variálva, mert egy páran leltetek egy speciális bugot - ami már ki tudja mióta megvan (ahogyan volt pl a láthatatlan sajt->ebből lett aztán persze a láthatatlan "bubizás" (marha nagy probléma megoldás), és emiatt MEGINT jönne valami nerf.

Valóban van akkor ezek szerint probléma;de ne jelentsd ezt ki olyan világokra, ahol esetlegesen NEM játszol, csak gondolod.
V3 és V5 lehet ez létező és valós gond, ami mindent felborít.
De normál világokon, mint írtam pár sorral fentebb, max építésre való gyűjtésre lehetne használni, mert itt nem növelsz belőle sem TÖ, sem szaki - és persze elegendő vereség után láthatatlan bubi (ohhh yeee, avagy ez lenne aztán az "életcél"?) - és már Logan is írta valahol (talán pont itt), hogy kipróbálta ezt a módot ő is, de idegörlő, és ha véletlenül nyersz 1-1 csatát, akkor máris borult a kigondolt "munkamenet".

Azt hiszem nem kell akkor tovább ragozni;hogy ez gond, de nem elefánt, habár nem is bolha.
Orvosolni kell - Ariel javaslata szerintem is kitűnő lenne erre (fentebb olvashatod pár hsz-el, most lusta vagyok beidézni, sorry) - de nem rendszerszinten.
Dátum: 2011.07.24. 18:29:31
De látod Biri, épp erről van szó:

V1-V2-n NINCSENEK ilyen gondok, mert ott nem tudnád ezt megcsinálni, amit leírtál V3-ra is.
Akkor a szabálymódosítás, ahogyan azt fentebb is jeleztem, NE globális jellegű legyen, hanem csak adott világon, ahol ez mint probléma jelentkezik.
Elvégre V3 és V5 is speciális szabályokkal operál, oda - ha kell - belefér(het)(ne) valami kalibrálás, de ez a "normál" világokat teljesen felborítaná, alaptalanul.
Hiszen az, amit megcsinálsz teszem azt Te, vagy más V3-n, akár vesztes portya/sikeres küldetés, V1-en körberöhögne mindenki.
Mert ott lehetetlen lenne.

És a másik; kicsit off jellegű: Nekem és más játékosok homokozójából pedig az értelmetlen nerfek fogják kifújkálni a homokot... és szerintem azért én is azok közé tartozom, akik fizetnek a játékért, holott "ingyenes".
A hócipőm tele van azzal, hogy a speciális problémákat mindenhová érvényesnek akarjuk tenni, holott néha elég (lenne) a probléma forrását kezelni, nem az egész végtagot.
Dátum: 2011.07.24. 16:15:02
Igazad van, félreértetted. Mert ha figyelmesen elolvasod, akkor le is zártuk a kitérőnket.

Először nem értettem Darah mit akart nekem mondani az állatszintlépésről (csak tettünk egy kanyart a magyarázgatásban egymás közt) , de a végén kiderült, hogy mind a 2-en ugyanarról beszéltünk, csak más oldalról közelítettük meg.

És arra a problémára várjuk a fejtágítást, hogy mitől "táp" az a vesztes portya/teljesített küldetés kombó.
Mert ez volt az témaindító felvetés.
Nem a portyát kellene variálgatni minden apróságra, hanem előbb megnézni, hogy mi is a probléma valójában.
Dátum: 2011.07.24. 13:08:33
Már régen kész, hiszen 13 állatom van, de ugye, valahol el kellett kezdeni anno.

És ahogyan Cras is mondja, az nem ismétlős.
Dátum: 2011.07.24. 13:06:33
Akkor sokban nem tér el a kettőnk módszere.
Pedig már kezdtem azt hinni, hogyha te vagy a "Fél-optimalizátor", akkor én, ha ennyire nem értenék hozzá, akkor max csak negyed, vagy inkább 1/8-ad optimalizátor vagyok.

De ne kanyarodjunk el;én is hasonlóan gondolom, mint ahogyan Te felvázoltad a dolgot a vesztes portyáról, és hogy abból az életbe nem fejleszt senki érdemben semmit - legalábbis V1-V2 biztosan nem - az fix.
Ám, ha valaki okosabb, akkor én is beállok a fejtágítási sorba, mert tényleg érdekelne.
Mert nekem még mindig bolha az a bolha..., amiből kiindultunk.
Dátum: 2011.07.24. 12:10:53
Lehet, hogy ma rossz lábbal ébredtem, de még mindig nem látom a fától az erdőt; legalábbis ebben a sajtolós - idomítós - vadászós pontban..

Egyszeri vadászat TP-je->Ezt hogy érted?1 vadászat?20 vadászat?50 vadászat?
Mert nem mindegy.

De felvázolom az én verziómat:Amíg a 8 (vagy néha 12, ha szintlépés közelben vannak a nagyok) képes teljesíteni a "Lépjen az állatod 12 szintet" küldetés, addig NEM sajtolom ki egyiket sem. Amint időben nem jönne ki így, hanem nagyobb csúsztatással, akkor kisajtolok 1-et küldetésben természetesen, befogom az újat és ennyi. (De amíg befogom azt az 1-et, ami néha vagy 1 vadászat, vagy akár 50, abból nem lenne meg 1 vadászós küldetés sem.)
Pörgetem a többi küldetést, majd ha ismét mehetnek a kennelbe, akkor a legoptimálisabb elrendezésben visszalövöm őket.

És nem, nem fika a karakterem, mielőtt még esetleg erre is kitérnénk, meg tudod nézni, mivel mind a 2-en V1-en játszunk.
Nem szoktam vesztes portyát tolni, mert nem kenyerem.
Valamint én is azért kampányolok, hogy NE járjon TP pluszba a küldetések teljesítésért, és újabb portya nerfet sem szeretnék.

Csak a vesztes portya/teljesített küldetés kombót kellene megvizsgálni és variálni, nem pedig az egész portya rendszert...
Dátum: 2011.07.24. 11:27:40
Igen, én így csinálom.
13 állatom lehet és mindig maxon van.
Amikor kisajtolok 1-et, akkor vadászom és befogom az újat, amit egyből beidomítok. Aztán amikor újra kijönnek a kennelből az állataim, mennek vissza.
Hol itt a probléma, nem érzékelem.

Birka, hogy ne kelljen újra postolnom, itt válaszolok neked is:
Nem tudom honnan szeded ezt a VÉGTELEN Le/TP arányt...
Én is szeretek számolni, de nekem marhára nem akar kijönni ez az érték.
Komolyan mondom adj/adjatok már elém statisztikát vagy valami adatot, ami alapján bárki is ki meri jelenteni, hogy végtelen lenne 0 tp-ért cserébe.
Meg aztán;belekövesedhet valaki egy adott szintre.És?Mit ér el vele, ha a mezőny meg elhúz és senki sem marad alatta?Akkor felfelé kell ütnie.
Lásd az élmezőnyhöz közel lévőket.Ha kevés a célpont lenn, akkor felfelé is csapkodnak, hogy meglegyen a kamra és a küldetés is.
Tehát annyira ezért nem kell ezt ledramatizálni és NE térjünk el az alap felvetéstől:

Hogy gond van azzal, hogy vesztes csatákból lehessen küldetést csinálni.Ennek LEGYEN korlátja.
Ne a rendes küldetést kavargassuk már ide.
Legyen akár a krit ütésnek 60 csata a limitje;mert nem hiszem el, hogy 60 csatából legalább 1-1 arányban nem tud az ember beütni. Ha nem sikerül?Akkor talán kicsi vagy a támadás, vagy a krit ütése.
Dátum: 2011.07.24. 08:19:27
No, végre mindent elolvastam újra:

Teljes mértékig osztom én is a "bolhából elefántot" nézetet!
Még mindig tartom azt is, hogy NEM kellene változtatni a portyás dolgokon, hiszen a végén már annyira le lesz "butítva", hogy nem lesz értelme.
Abba is bele kellene gondolni, hogy másoknak a mostani helyzet is játékélmény. Igen, nekem is megfelel a mostani állapot.

Ha már az extrém helyzeteket akarjuk kikanalazni a lecsóból, akkor talán tényleg jobban meg kellene nézni, mintsem tényleg hőbörögni a nerffel, meg utalgatni rá:
Mint azt írták előttem, vesztes portyákból persze, össze lehet hozni némi ismételhető küldetést, de azért így is rendesen megy el belőle, ahogyan veszít az ember, mivel nem védi semmi.
Amikor pedig már drágábbak az értékek - gondolok itt 100k plusz - akkor azért megnézném, amikor csak így a vereségekből ténylegesen fejlődést produkál valaki.
Vagy ha a vesztes portyák arra kellenek, hogy ha minimálisan, de csorogjon be valami LE, hogy aztán a láthatatlanság mellett a BUBORÉK adta sajtolás összejöjjön, akkor az nem táp?
És nem akarok mutogatni erre a módra, de ha már itt tartunk, ez az ötlet talán jobban vakvágányra futott.
Mutasson már valaki olyat, akinek ténylegesen szüksége volt a bubira, és rajta van.Komolyan mondom, szeretném látni.
Mert eddig én még nem nagyon láttam...

0 LE/Tp-s küldetések->Állatszintlépés.
Ezt is írták már, vadászni kell érte, tehát MÁR ott a tp érte.
Ariel mondta, hogy akkor neki más küldetés aktív ilyenkor.Neki lehet.
De nekem - és szerintem nem vagyok vele egyedül - nagyon nem futna le 1 vadászós küldetés, mire befogok egy állatot. Random, hogy mennyi vadászat megy le, de sosem küldetéssel, hanem nélküle csinálom.
Ez pedig TP-vel jár.
És a végtelenségig nem tudod pörgetni, mert az állatok szintjének emelkedésével egy idő után nagyon-nagyon sok idő alatt lenne meg 12 szintlépés.Teljesen mindegy milyen módszerrel nézve.
Tehát így azért ennek a 0 Le/tp-nek már önmagában korlátja van, de olyan hangzatos és lehet vele dobálózni, de aki benne van az tudja, hogy ez nem teljesen így van.

És vallom azt,ha már változtatni kellene a portyán, akkor legyen a változtatás érvényes CSAK V5-re.
Elvégre van 3 világ is speciális szabályokkal, akkor miért kellene ezt/ezeket átvinni mindegyikre.
Orvosoljuk ott a problémát, ahol szükséges.
V3, sem V4 szabályai nincsenek sehová áthozva, akkor így V5-öt sem tartanám reálisnak átvariálni mindenfelé.
Máshol is lehetnek esetlegesen kilengések, de nem olyan extrémek, mint esetleg ott.

Tehát ez lenne az én meglátásom:
1,Csak adott világra legyen(ek) érvényes(ek) a változtatások - ha lesz(nek) és kell(enek) (mert az elefánt tényleg elefánt és nem bolha) - nem pedig az összes többire.
2,A kapcsoló módszer, amit Ariel javasolt->
Kell egy kapcsoló a beállításokhoz. A játékos választhat két megoldás közül:
a.) ha portyázós küldi aktív, tp akkor is jár az indított portyáért ha veszítek
b.) a portyázós küldi nem halad előre vesztes portyáknál

Aki normálisan játszik, arra ez a változtatás minimális hatással van. Az ingyen LE problémáját pedig 100%-ban megoldja.


Mod:Helyesírás javítva.
Dátum: 2011.07.21. 15:33:17
Az én véleményem is az, hogy nem is olyan régen lett nerfelve a portya.
Személy szerint nem támogatnám az újfent variálást rajta.
Dátum: 2011.07.21. 13:56:17
Hidd el, nekem NEM FÁJ, ha más plusz lét kap a 2 szintlépése után, és segített a küldetés teljesítése érdekében.
Komolyan mondom, örülök neki, megérdemli.Kapja is meg.

Én csak azt mondom, és szerintem utoljára - mert lehet nem túl népszerű a mondanivalóm, legalábbis a pontok erre is utalnak - hogy aki tesz érte, az AKTÍV TAG. Annak járhatna valami, ha csak kicsi is a kollektíven kívül.
Persze, az is táp, nem vitatom.
De attól még, hogy félév alatt lépi meg valaki a 2 szintet, de végig aktív volt, segített mindenben, amiben tudott, és felmarkol majd "akkor" x LE-t, miközben a társai teszem azt 6x annyit kaptak, NEM gond.
Kapjon 6x annyit, mert lement 6 sorozat.És lépett 12 szintet. Az aki meg "lemaradt", de segített és "csak" 2 szintet lépett, kapjon 1x LE-t.

Én csak ennyit mondtam, ezt is vélemény szinten. Senkit sem erőltetve, és senkitől sem sajnálva semmit sem.
Ha nem így lesz, akkor sem fogom verni a mellemet.
Én csak elmondtam, amit erről gondoltam.
Dátum: 2011.07.21. 13:41:43
A fentebbi hsz-eim arra vonatkoztak - ha esetlegesen ennyire elbeszélünk - hogy NEM KAP LE-t az, aki tesz a szövetség érdekében, de nem lép 2 szintet.
A felszólalásom ERRE vonatkozott, és szerintem érhetően leírtam, nem 2 mondatban.
Én nem a kollektív jutalomról beszéltem, hanem a LE bónuszról. Ne keverjük a szezont és a fazont.

Mod:Javított helyesírás.
Dátum: 2011.07.21. 13:20:50
Idézet: Junior0 - 2011.07.21. 13:06:00
szerintem ennek semmi értelme nem lenne mert ha jól értem akkor ez ugy nézne ki hogy minden második szinten megkapnád a jutalmat, ennyi erövel minden szintlépés mellé adhatnának x LE-t


Kaphat(na) minden második szinten LE-t, igen, de CSAK ÚGY, ha tenne a szövetségi küldetésekben érte. Nem pedig "ingyen" odatolva, mert ez jár.
Dátum: 2011.07.21. 13:15:56
Idézet: Birka - 2011.07.21. 12:09:09
Tehat szépen kijelented, hogy havi 2 szintlépés teljesen korrekt, de ha az ember nem ér rá, akkor sajnos nem kap semmit?
Ergó ha dolgozom, mert jut rá kapacitás akkor keresek, de amikor nem érek rá dolgoznia faszért nem kapok fizut?


Tudom, kicsi vagyok és valahol én is inkább optimalizátor, mintsem szinthuszár..., de engedjetek meg nekem egy aprócska tényt, amit NE felejtsünk el.
Ez egy JÁTÉK! Azért van, hogy kikapcsolódj, jól érezd magadat.
Ha valakinek az a szórakozás, ha 3 havonta 1x lép szintet, vagy még kevesebb, akkor NE kövezzük már meg érte.

Azt sem mondom és nem is kérem, hogy kapjon valaki LE-t, hogy nem tesz érte semmit sem. Teljesen korrekt, ezzel vitába sem lehetne szállni, én sem teszem.
Ám Prismának annyiban igazat adok - mert vannak okos meglátásai - hogyha TESZEK a szövetségi küldetésért (tehát gürcölök azzal, hogy meglegyen a szövetségemnek a küldetés, tehát belefektetek energiát+időt) akkor valamit kapjon érte a játékos.
Nem, nem az van kérve, hogy minden sorozat után dőljön befelé a LE.Nem.
Az van kérve, hogy valaki segít a küldetésben, aztán ki tudja mikor, de lép 2 szintet, akkor kapjon 1 sorozatért(!!!) LE-t. Az közben mindegy, hogy a szövetség megcsinált 10 sorozatot (random szám, teljesen mindegy), és a többiek ennek megfelelően meg is kapták a jutalmat. Ő kap 1-et, mert csak 2 szintet lépett, de segített. Közben eltelik megint x idő, és megint megkapja a következő 1 adat LE-t, mert továbbra is segített a küldetésekben (és lépett 2 szintet), és valahol "halmozódik" egy számlálón - mint egy bankszámlán, lekötés nélkül, de rendszeresített munka utáni bérezés - és amikor megvannak a feltételek, akkor megkapod azt a részt, ami járna 1 egységnyi "segítségért".Szerintem.
Ha butaság, akkor én kérek elnézést.

De ami miatt kiemeltem tőled Birka a fenti mondatot - bár lényegében az első mondatomban is benne van a válasz - ez egy játék. Nem munka. A munkáért jogos, hogy dolgozol, kapsz érte fizetést. Nincs munka, nincs pénz. Ez is rendben van.
Ám még a munkában is van teljesítménybérezés, ha kukacoskodni akarunk, amennyit dolgozol érte, annyit kapsz. (Erre lásd a fentebbi x idő=2 szintlépés->1 adag LE variánst)
Ez pedig kikapcsolódás, szórakozás. Érhető, ha valakinek olyan a munkája, hogy nem tud több órát tölteni vele, és emiatt nem lépne 2 szintet, de mégis Ő is megtett mindent a küldetés érdekében.
Dátum: 2011.07.20. 16:14:07
Kérdésem lenne:

Segítem a szövetségnek csinálni a küldetéseket; Építeni 10 szintet, anomália gyűjtés, kihívás, mana, stb...(bár mondjuk megnézném, hogy a PC lövöldözés, ha lövök párat, akkor azt nekem hogyan is számolja el), DE nem lépek szintet, akkor sem kapok semmit sem?
Mert bár szintet nem lépek, mégis aktív vagyok és hozzásegítettem a győzelemhez a szövetségem, akkor mi történik?
Dátum: 2011.07.20. 12:34:46
Legenda 7.-ik fejezetében rákattintasz Drakin nevére - küldetés aktív - és máris kész.
Dátum: 2011.07.18. 09:20:41
Nem, nem értettelek félre, és nem a számok alapján írtam a véleményemet, hanem a tapasztalatok alapján.

Nézzük magas számokkal, ahogyan szeretnéd:
Legyen valakinek 500-as támadása és 300-as IQ-ja. Legyen az ellenfelének 500 IQ-ja, és mennyi... 300-as támadása?
Legyen.
Oké, teszem felcserélem az értékeket, így lesz 500 IQ és 300 támadás szemben a 300 támadás és 500 IQ ellenében. Tehát egál lenne a felállás. Nyernél? Nem biztos... még mindig rengeteg komponens lenne a képletben; szinteltérés, állatok szintje, az erejük mértéke és eltérése (hiszen találhatsz minden körben, ha semmit sem sebzel szinte) - védekezés mértéke és eltérése (hasonló az erőhöz a mértéke és értéke) szakértelmek eltérése (főként krit ütés+vari), szerencse eltérése, stb..., szóval még így is erős 50% a vereséged.
(Megjegyzés: ha marad az "eredeti" felállás, cserebere nélkül, akkor is érvényesek maradnak a komponensek, és még így is van esély az 500 IQ-val is arra, hogy kikapjon, ha nem jön össze a vari.
Így ennek függvényében szerintem nem lenne értelme ennek a fejlesztésnek.

Na meg a másik: Ha szerencsekerék az eredeti felvetés is, akkor semmiképpen nem szabadna őskövesnek lennie, hanem mindenki számára elérhetővé kell(ene) válnia.
Így erre relik "felesleges".Főleg köves, mert ez már szűkítené a réteget.
Az pedig, hogy mit adjon, ha adna, fentebb már voltak egészen jó felvetések.
Dátum: 2011.07.18. 08:37:36
A szerencsekerék ötlete jó, ám ez a forma, ahogyan most előadtad véleményem szerint nem reális.

Minek költsek - akár ősköves formában is - arra, hogy 2 tulajdonságom akár szisztematikusan, akár random felcserélődjön?
Maradva a 2 példádnál: minek cserélgetni? Fejlessz szisztematikusan karaktert, és nem lesz ilyen gond, hogy cserélgetni kell a tul. pontokat.
Szerintem.
Nem attól lesz jó a karid, ha cserélgetsz.
Ha meg valaki gyepált vagy IQ-ban, vagy támadásban, semmit sem fog változni azzal, hogy magadnak felcseréled. Ő meg biztos nem költ rá, hogy Te tudj rajta bosszút állni.

Nem, ezt a formát határozottan bődületes ökörségnek tartom. Fejleszd a karaktert, és nem kell ilyeneken "agyalni".

Mod: Helyesírás javítva.