Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Darah

Dátum: 2010.04.20. 08:10:25
Nem tudom mi az a Css.
De ha most fegyver-end, vért-end stb helyett a tulajdonságok, sajátleírás, állatok során kell panorámázni egérgörgővel, akkor hol a kényelem?
Vagy legalább nem lehetne a csomag része a kompakt nézetre válthatóság?
Tulajdonságok egy bebipálható.
Saját leírás következő.
Állatok mégegy.
Vagy valami eféle.

Ne Let oldja meg, szerintem oldják meg központilag, nem Lettől vesszük a prémet.
Dátum: 2010.04.20. 07:49:49
Én is megvettem a gyorsítást.

Valaki árulja már el, hogy miért a karakterlap kellős közepére kellett bevágni a cserélhető ruhatárat?

Se nem a tetejére, hogy egy kattra meglegyen, se nem az aljára, hogy kettőre.
Középre.

Nem lehetne ezt átrakni?
Dátum: 2010.04.19. 20:45:33
Hogyne lett volna egyéni kiugrási lehetőség, ahogyan most is van, rengeteg magas szintű gyémánt volt már akkoriban is, akik húzóerők lehettek a magas CSP-PP összegükkel.
Vagy nem?

A jutalmat meg nem tudtad addig, míg tehettél is az ügy érdekében valamit.
A karit viszont amortizáltad, a tökéletes tudatlanságban.

Jutalom itt is van mindenkinek, olyan, amilyen.

Node tényleg, majd meglátjuk.
Dátum: 2010.04.19. 20:17:56
Pontosan annyira nevetséges, mint amikor Zarknoddal kínlódtak a gyémántok negyedes szorzóval.
Már aki kínlódott.

Edit:
Vagyis nem.
Az még viccesebb volt, mert erőforrást nyúlt le, és azt se tudtuk mi lesz a jutalom.
Ja, és jelentkezni sem kellett rá.
Dátum: 2010.04.18. 17:32:01
Ez így van.
Ha elveszed az egyik nagy erőforrásukat, a manát, még bőszen ott marad a másik nagy erőforrás, lévén ahogyan mondtad, homogén szerkezetűek.

Míg a "többiek" heterogén szerkezetűek, azaz még ha azt meg is teszi egy szöviért egy negyvenes, hogy felnyomja a mágiát, konstit, hogy építhessen, ha elveszed, azt várod el tőle, hogy keljen versenyre a nagyszintű LE-építési kapacitásával.
Dátum: 2010.04.18. 17:19:51
Szerinted akkor nem mélyül?
Kinek van a legnagyobb kapacitása LE-ből építésre?
Biztosan a többieknek.

Edit:
Volt szerencsém játszani konstibejövés előtt is.
Esélyünk nem volt soha beérni a nagyszöviket.
Hála a konstinak, no és annak, hogy az új épületek megint késtek egy strófánnyit, már-már majdnem (még nem teljesen) beértük őket.

Nekik az az előnyük is megvan, hogy a náluk magasabb szintűhöz nem kell combolni a karit.
Míg a "többieknek" meg bőszen. Ami ugye LE-ből megy.

Visszajönnek az építőrabszolgák?
Dátum: 2010.04.18. 11:18:50
Valószínűleg elérted a tanulási maxodat.

Itt megnézheted:

http://vegzetur.wikidot.com/szakertelmek

Harmincas tanulás fölé csak akadémia megléte esetén lehet továbbfejlődni.
Dátum: 2010.04.18. 07:34:49
Epik ütés.

Az reális, hogy kívülről megmondja valaki, hogy te nem mehetsz ebbe a szövibe?
Hiába esetleg ott játszik az is, aki téged idehívott, megismertetve veled a játékot, és tudna segíteni, mit hogy csinálj, nem, szétültetnek, mert valaki úgy látja, hogy ez neki nem tetszik?
Persze, van skype, msn, de ehhez ugye VU sem kell, dumálni bárhol lehet.

És az reális, hogy, egyre nagyobb tagszintskálán mozgó szövetségek ütik ugyanazt az egyfelé (felfelé) növő lényt?

Ugyanígy az aukció.

Vagy mondjam a bajnaki viadalt?

Kifejezetten jellemző VU hiba. "Átfolyó" rendszer helyett, ami abból állna, hogy egy szintig nem csinálhatsz valamit, aztán csinálhatod, aztán azt már nem csinálhatod, hogy azt az utánad jövők csinálhassák, de csinálhatsz mást, amit viszont ők még nem csinálhatnak.

Helyette van a "zsák" rendszer, ahol egyre több játékos csinálja ugyanazt, horribilisan eltérő kapacitással, amire a kisebbek csak néznek, hogy ezt most hogy?

Egyszerűen nem kezeli a szintbéli eltéréseket.
Kiballanszolják nagyszintre, (úgy ahogy) de odáig nem jutunk el, hogy összkép is nézve legyen, milyen hatást ér el ez a majdnemlegnagyobbaknál, középen, és a kisebbeknél, no és persze szövetségi szinten.

Márpedig a játékos utánpótlás kicsi. Kisebb, mégkisebb, kezdő.
Ha tetszik ez, ha nem.

Mindenki a legjobban akar játszani, és a legtöbb lehetőséget kihasználni. És azt nem úgy lehet elérni, hogy szövetséget alapítok, aztán építek, mint a hülye. Ez ment a játék elején, már nem megy.

Nem kell TGY, vagy AL szintre menni, a tagszintspektrum mindenhol egyre szélesebb, tekintve, hogy hetvenes játékosok nem akasztódnak le a szögről, azoknak is fel kell nőni addig, viszont talán épp az ilyen túrót a kicsiknek mentalitás miatt kevesebben érnek fel oda, mert inkább abbahagyják.
Ugyanis legnagyobbak már ők sem lesznek.

Viszont maga a támadásadás epik ellen, amit Kocos javasolt az tényleg édeskevés.

Sokkal jobb lenne szerintem egy jól beszabályozott, lehetőleg kiskapumentesített epik visszahívhatóság, amire szintén vonatkozhatna a tókenbónusz, azaz a négynapontai ütés is, épp úgy, mintha "nagyepik" lett volna ütve, és nem visszahívott kisebb.
Lassulna az epikütés, a szövi bármely tagja ismét élvezni tudná az együtt csinálunk valamit élményt, legalább azokkal, akik szintben közel állnak hozzá, ami most fehérholló státuszban van, a szövetség gyak. annyiból áll, hogy játékosok összeterelt halmaza.
Eldöntjük mi épüljön, és ennyi a szövetség szerepe.
Bármilyen hülyén hangzik, klasszisokkal több interakcióm van más hordák tagjaival, mint a saját szövetségem tagjaival. Pedig én még legalább az epikünket tudom ütni. (hehe)

Fentebb jelzett topicban már egész életrevaló ötletek kalapálódtak össze, csak valamiért nem mozdult tovább egy lépést sem a dolog.

Az új épületekkel (szintekkel) talán ideje lenne ezt a részét is helyrerántani a játéknak.
Dátum: 2010.04.14. 14:43:15
Ha egy jókora kincseskamraszinten bejönnének a visszahívható epikusok, ütőszintkorláttal, az önmagában klasszisokkal belassítaná a "nagyepik" gyilkászást, elvégre ugyanazt a helyet foglalnák el, úgy az emlékműben, mint a kincseskamrában.
És máris egy huszárvágással két hatalmas gond is le lenne tudva.

Mondjuk hogy ezt miért ebben a topicban beszéljük meg, ez számomra rejtély.
Dátum: 2010.04.12. 18:39:04
Endyr már írta fölötted, ott nem hat a kvíz, hanem tolódik eggyel, nincs mire + %-ot adjon.
Térképet pedig jó kvízre kapsz.
Dátum: 2010.04.12. 18:32:32
Van olyan szakértelem, hogy sebgyógyítás.
Azzal tudod gyógyítani, vagy szintlépésénél felgyógyul.
Dátum: 2010.04.12. 18:08:45
Azt hiszem félreértetted.
Egyszerre, azaz egy vadászaton nem lehet állatbefogni és térképet találni a legenda szerint.
Ha állatot fogsz be, nincs térkép.
Hát azt is több helyen leírtuk már, hogy hatalmas baki lenne pusztán szinthez kötni.

Ezzel nem a köréépítettet büntetnéd, hanem a beépülőt.

Magyarul csak körémépített szövivel lenne érdemes operálni, beépülni valahova, neadj' saját szövit építeni meg divatos szóhasználattal élve "öngyilkosság" lenne.
Dátum: 2010.04.09. 20:10:26
Akkor mégis nálad van gond, a játék is megy.
Dátum: 2010.04.09. 20:02:41
Most indult el, vagyis nemrég.
Dátum: 2010.04.09. 19:52:04
Szerintem ne jelentsétek be többé a leállásokat, a rendszer figyel, produkál előtte egy sajátot spontán.
Dátum: 2010.04.02. 14:36:35
Ez te vagy, magad.
Viszont hány VF-ező van, akit legyen a kufárodnak minél kevesebb jelentkezője dologból kizár az EH?
Te választhatod, az EH kizár.

A különbség csupán ennyi.
Dátum: 2010.04.02. 13:38:05
Miklós, anno te gyűjtötted ki a játékosok hány %-át érinti a VF.

Gyak ezzel a megoldással előre meghatároztad, hogy ők lehetnek másodikak, vagy harmadikak, vagy negyedikek.

De a legkevesebb jelentkezősbe nem mehetnek.
Vagyis mehetnek, de minek?

Aminek azért lásd be, bőven sansza van, hogy így lesz.

Teljesen egyensúlytalan.
Dátum: 2010.04.02. 13:30:07
Jó lenne, ha nem sírásoznál, hanem elolvasnád a feltételeket.


"Az esélyt az is befolyásolja, az adott kufárnak hány híve van. Minél kevesebb híve van a többihez képest, az esély annál jobban nő!"

Szó nincs arról miért nem lehet VF mellett EH.
Arról van szó, hogy egy kufár közönségéből ki van zárva egy jókora adag játékos.
És számít, hogy minél kevesebb követője legyen a kufárnak.

Jelentkezz máshova, és már meg is van az első helyezett.

Én meg azt nem fogom megérteni, hogy erre a sírásozásra miért van mindig szükség.

Ha neked minden jó, az remek.
Dátum: 2010.04.02. 13:23:13
3-as erősségű jutalom: A rablás arany agyara (+15 energiahasznosítás)
2-es erősségű jutalom: A rablás ezüst agyara (+10 energiahasznosítás)
1-es erősségű jutalom: A rablás bronz agyara (+5 energiahasznosítás)
(csak akkor működik, ha nincs visszafogott fejlődésed, de növel 50 fölé is, és akkor is működik, ha még nincs EH-d)

Most ezzel már az akadémia nélküliek megoldva, immár "csak" a VF van kizárva egy kufártól.