Hozzászólások - Ariel
Dátum: 2013.08.31. 23:55:30
Pedig pont ezt tetted. Kitaláltad a térképet. Aztán kitaláltad, hogy lehetnek ilyen, meg olyan mezők rajta, ami már magyarázhatja a gyorsabb vadászatot. Lehetnek olyan mezők, ahol nincs épületbónusz, stb. Nem a funkcióból jön a javaslat, hanem a javaslatba magyarázol bele funkciókat.
Dátum: 2013.08.31. 23:20:28
Idézet: McMad - 2013.08.31. 21:49:05
Elmondom, hogy mi a baj a javaslataid felépítésével. Kitalálsz valamit, jelen esetben a térképet, és utána abba próbálsz belemagyarázni mindenféle funkciót. De ennek pont fordítva kell működnie. Összeszeded, hogy mik azok a funkciók, amiket látni szeretnél a játékban, és azokra találsz ki különböző megoldásokat. Majd pedig megtartod közülük az egyszerű, könnyen megvalósítható verziókat. Amíg nem így csinálod, az ötleteidnek nem sok esélye lesz a megvalósulásra.
Ha azt akarom, hogy gyorsabb legyen a vadászat, akkor beadok egy javaslatot egy relikviára illatos bakancs néven, ami ferromonokat bocsájt ki és ezzel vonzza a szörnyeket, gyorsítva a vadászatot. Nem pedig egy térképet programoztatok le, aminek pár területén gyorsabb a vadászat. Ha a kezdőket akarom védeni a lerablástól, akkor sem egy bonyolult térképet akarok leprogramoztatni, majd pedig belemagyarázni, hogy ott jól el tudnak bújni a kezdők, hanem azt adom be javaslatnak, hogy minden új karakter két hétre kapja meg Drakin áldását, aminek hatására nem lehet tőlük LE-t rabolni, és aki legyőzi őket, az szint*20 LE-t kapjon értük.
A lényeg, hogy nem kitalálok valamit, aztán megnézem, hogy mégis mire lehet jó, mit lehet ráaggatni és belemagyarázni, hanem megnézem, hogy mire van szükségem, aztán kitalálom, hogy lehet megcsinálni.
Tehát az alapkoncepció, amire építek a térkép.
Mitől lesz/lehet játékba illő ÉS könnyen megvalósítható a rövid vadászat?
Ha lesz olyan terület, ami a vadbőség miatt gyorsabb/több levadászást tesz lehetővé (pl. -X mp/ vadászat).
Mitől lesz/lehet játékba illő ÉS könnyen megvalósítható a rövid vadászat?
Ha lesz olyan terület, ami a vadbőség miatt gyorsabb/több levadászást tesz lehetővé (pl. -X mp/ vadászat).
Elmondom, hogy mi a baj a javaslataid felépítésével. Kitalálsz valamit, jelen esetben a térképet, és utána abba próbálsz belemagyarázni mindenféle funkciót. De ennek pont fordítva kell működnie. Összeszeded, hogy mik azok a funkciók, amiket látni szeretnél a játékban, és azokra találsz ki különböző megoldásokat. Majd pedig megtartod közülük az egyszerű, könnyen megvalósítható verziókat. Amíg nem így csinálod, az ötleteidnek nem sok esélye lesz a megvalósulásra.
Ha azt akarom, hogy gyorsabb legyen a vadászat, akkor beadok egy javaslatot egy relikviára illatos bakancs néven, ami ferromonokat bocsájt ki és ezzel vonzza a szörnyeket, gyorsítva a vadászatot. Nem pedig egy térképet programoztatok le, aminek pár területén gyorsabb a vadászat. Ha a kezdőket akarom védeni a lerablástól, akkor sem egy bonyolult térképet akarok leprogramoztatni, majd pedig belemagyarázni, hogy ott jól el tudnak bújni a kezdők, hanem azt adom be javaslatnak, hogy minden új karakter két hétre kapja meg Drakin áldását, aminek hatására nem lehet tőlük LE-t rabolni, és aki legyőzi őket, az szint*20 LE-t kapjon értük.
A lényeg, hogy nem kitalálok valamit, aztán megnézem, hogy mégis mire lehet jó, mit lehet ráaggatni és belemagyarázni, hanem megnézem, hogy mire van szükségem, aztán kitalálom, hogy lehet megcsinálni.
Dátum: 2013.08.31. 11:19:36
Idézet: McMad - 2013.08.31. 01:10:12
Komolyan ez a problémád? Az nem zavar, hogy egy perc egy vadászat, vagy hogy másodpercek alatt felépül egy épület? A játékok 99,9%-ában nem tartanak valós ideig a cselekvések, hogy ne kelljen órákat, heteket, éveket várni. Az nem zavart, hogy a gazdálkodj okosan társasjátékban egy óra alatt megvan a teljesen berendezett házad? Vagy hogy a rizikóban egy óra alatt elfoglalod az egész világot?
Egyébként pedig sehol nincs leírva, hogy az idő ugyan úgy telik a karaktered számára, mint neked. Olvastál valaha legendát? Ha igen, akkor tudhatnád, hogy a karaktered számára gyorsabban telik az idő, mint számodra...
Lelki szemeim előtt feldereng egy végzetúr, aki 1 óra leforgása alatt lever 20-30 Végzeturat/úrnőt + 20-25 TK-s szörnyet (nem célzott - bárki lehet - még én is alkalmanként ezt tolom). Hogy ez hogyan illik bele a VÚ világképbe? Szerintem sehogy.
Komolyan ez a problémád? Az nem zavar, hogy egy perc egy vadászat, vagy hogy másodpercek alatt felépül egy épület? A játékok 99,9%-ában nem tartanak valós ideig a cselekvések, hogy ne kelljen órákat, heteket, éveket várni. Az nem zavart, hogy a gazdálkodj okosan társasjátékban egy óra alatt megvan a teljesen berendezett házad? Vagy hogy a rizikóban egy óra alatt elfoglalod az egész világot?
Egyébként pedig sehol nincs leírva, hogy az idő ugyan úgy telik a karaktered számára, mint neked. Olvastál valaha legendát? Ha igen, akkor tudhatnád, hogy a karaktered számára gyorsabban telik az idő, mint számodra...
Dátum: 2013.08.31. 00:00:02
Idézet: Kocos - 2013.08.30. 20:41:06
Nem lenne rossz. V3-ra nem látok, de V2 és V5 miatt nem izgulnék. Persze meglepetések mindig érhetnek, és hát ott a random is
Idézet: Ariel - 2013.08.30. 18:07:42
Hat ez egesz jol sikerult. Mondjuk erdekes lenne egyszer egy szuperbajnoki, jatekon kivul csak talalkozos mokanak, ahol minden karakter egy csoportban indul el, es kiderul, hogy tenylegesen ki az erosebb.
Idézet: McMad - 2013.08.29. 20:06:14
Pont azért akkora a szintem amekkora, hogy a karakterem a lehető legerősebb legyen.
150+ szintű szinthuszároknak (játékerő mellékes - mehet minden a Végzetmedálba).
Pont azért akkora a szintem amekkora, hogy a karakterem a lehető legerősebb legyen.
Hat ez egesz jol sikerult. Mondjuk erdekes lenne egyszer egy szuperbajnoki, jatekon kivul csak talalkozos mokanak, ahol minden karakter egy csoportban indul el, es kiderul, hogy tenylegesen ki az erosebb.
Nem lenne rossz. V3-ra nem látok, de V2 és V5 miatt nem izgulnék. Persze meglepetések mindig érhetnek, és hát ott a random is
Dátum: 2013.08.30. 22:40:35
Idézet: Offsboy - 2013.08.30. 21:28:51
Talán az a napi 1-3 játékos, aki eljut az említett 7-ik szintig, megtanulja, de az a másik 20 valamiért nem tér vissza a játékhoz pár nap után. Kíváncsi lennék, hogy azokból, akik eljutnak 7-ik szintig, hányan jutnak el 60-ig. Gyanítom, hogy kevesebb mint 10%.
Én már nem merném azt mondani, hogy ez a játék alapvetően pvp. A fejlesztések zöme más irányt vett már nagyon rég.
A szegény agyonrabolt kezdő, ha a játék elején megtanulja 1000 LE árán hogy mit is kell ez ellen tenni, akkor azzal milliókat spórol magának későbbre.
Talán az a napi 1-3 játékos, aki eljut az említett 7-ik szintig, megtanulja, de az a másik 20 valamiért nem tér vissza a játékhoz pár nap után. Kíváncsi lennék, hogy azokból, akik eljutnak 7-ik szintig, hányan jutnak el 60-ig. Gyanítom, hogy kevesebb mint 10%.
Én már nem merném azt mondani, hogy ez a játék alapvetően pvp. A fejlesztések zöme más irányt vett már nagyon rég.
Dátum: 2013.08.30. 20:59:59
Sok játékban az induló játékosok akár több hétre is védelmet kapnak a támadások ellen, hogy a többi játékos ne tudja kifosztani őket, vagy épp tönkretenni a játékélményt. Ezzel szemben itt a pókok napi rendszerességgel, akár hetekig nyúzzák róluk a bőrt.
Dátum: 2013.08.30. 18:40:56
Idézet: Szakall - 2013.08.30. 18:32:29
Akkor nagyon sokan a 7-ik szintig sem érnek el. Február végén 42000-es karakterszámmal lehetett regisztrálni. Eszerint 6 hónap alatt volt 4000 regisztráció, ami napi 20-25 új karakter, aminek csak 10%-a éri meg a 7-ik szintű kort.
Naponta átlag 1-3 érkező karakter van.
Akkor nagyon sokan a 7-ik szintig sem érnek el. Február végén 42000-es karakterszámmal lehetett regisztrálni. Eszerint 6 hónap alatt volt 4000 regisztráció, ami napi 20-25 új karakter, aminek csak 10%-a éri meg a 7-ik szintű kort.
Dátum: 2013.08.30. 18:07:42
Idézet: McMad - 2013.08.29. 20:06:14
Pont azért akkora a szintem amekkora, hogy a karakterem a lehető legerősebb legyen.
150+ szintű szinthuszároknak (játékerő mellékes - mehet minden a Végzetmedálba).
Pont azért akkora a szintem amekkora, hogy a karakterem a lehető legerősebb legyen.
Dátum: 2013.08.29. 22:20:25
Én csak örülök, ha valaki versenybe száll az ismételhető küldikben, ösztönöz, hogy javítsak a saját módszeremen
Dátum: 2013.08.29. 20:32:08
Szerencsére bőven van még lehetőség a játékidő csökkentésére, csak nyomni kell a játékvezetést, hogy ebbe az irányba is legyenek fejlesztések.
Dátum: 2013.08.29. 19:47:22
Nem csak ezen múlik. Egyébként a krit vari még mindig kevésbé pazarló, mint az 50 vadászatos küldi. Ha maxos hatásfokkal akarod megcsinálni a 150 küldit, akkor készülj rá, hogy nem fogsz aludni
Dátum: 2013.08.29. 19:18:41
A Xenók alatt biztos, hogy összejön, a kérdés, hogy az, hogy egy nap alatt akarsz ennyit megcsinálni, mennyire fogja lerontani a hatásfokot. Mert a sietség a hatásfok rovására megy. Abból a pp és csp mennyiségből, amiből egy nap alatt 150 küldit csinálsz meg, valószínűleg legalább 200-250 küldit megcsinálhatnál, ha több napra bontanád.
Dátum: 2013.08.28. 18:37:17
Érdekes ötlet, de számtalan problémát tudnék felsorolni, ami miatt kétlem, hogy megvalósulna ebben a játékban. A legfontosabb ellenérv ami miatt én nem támogatnám, az a számtalan új kattintás naponta, amit el kéne így végezni, még tovább lassítva a játékot, és még tovább géphez kötve. Már így is sok időt visz el, rövidíteni kéne a játékidőt, nem pedig tovább nyújtani.
Dátum: 2013.08.26. 18:20:43
Idézet: Miklós - 2013.08.26. 13:32:18
Jobb, mint a karácsony!
Elkészült az ígért kompenzáció.
Jobb, mint a karácsony!
Dátum: 2013.08.24. 22:00:28
Idézet: Miklós - 2013.08.24. 19:42:30
Miklós, ezek helyett lehetne kérni a karaktered nevét V1-en?
Szerencsére én az egész leállásból csak annyit vettem észre, hogy a hajnali félálomban elküldött állataim mégsem mentek gyakorolni, most meg azt hittem, hogy csak álmodtam az egész reggeli belépést
Összeállítunk egy kompenzációs csomagot, amit mindenki átvehet majd, szinttől függő tápokkal. (karácsonyi süti, portya- és vadászatital, bűvös állateledel, térkapu stimulátor, stb) Ennek programozása hétfőre várható. Ha van további javaslat, mit tekintetek még reálisnak irjátok le ide.
Miklós, ezek helyett lehetne kérni a karaktered nevét V1-en?
Szerencsére én az egész leállásból csak annyit vettem észre, hogy a hajnali félálomban elküldött állataim mégsem mentek gyakorolni, most meg azt hittem, hogy csak álmodtam az egész reggeli belépést
Dátum: 2013.08.20. 10:45:27
Hát a gép előtt ücsörgéstől tényleg nem oldódnak meg az ismételhető küldetéseid.
Ha neked nyűglődni kell a küldetések teljesítéséhez, akkor valamit nagyon rosszul csinálsz, de az is lehet, hogy csak magyarázol róla, ahelyett, hogy csinálnád őket...
Tegnap, 10:57 Teljesítetted a következő ismételhető küldetést: Kábítsd el ellenfeled 40 alkalommal portyázás során, amikor te támadsz!
Tegnap, 10:50 Teljesítetted a következő ismételhető küldetést: Sajtold ki egy állatod lélekenergiáját, amely legalább 20. szintű!
Tegnap, 10:50 Teljesítetted a következő ismételhető küldetést: Lépjen állatod szintet 12 alkalommal!
Tegnap, 10:49 Teljesítetted a következő ismételhető küldetést: Kábítsd el ellenfeled 40 alkalommal portyázás során, amikor te támadsz!
Tegnap, 10:33 Teljesítetted a következő ismételhető küldetést: Sajtold ki egy állatod lélekenergiáját, amely legalább 20. szintű!
Tegnap, 10:33 Teljesítetted a következő ismételhető küldetést: Lépjen állatod szintet 12 alkalommal!
Tegnap, 10:21 Teljesítetted a következő ismételhető küldetést: Kábítsd el ellenfeled 40 alkalommal portyázás során, amikor te támadsz!
Tegnap, 10:11 Teljesítetted a következő ismételhető küldetést: Sajtold ki egy állatod lélekenergiáját, amely legalább 20. szintű!
Tegnap, 10:11 Teljesítetted a következő ismételhető küldetést: Lépjen állatod szintet 12 alkalommal!
Tegnap, 10:10 Teljesítetted a következő ismételhető küldetést: Kábítsd el ellenfeled 40 alkalommal portyázás során, amikor te támadsz!
Ez 10 küldetés háromnegyed óra alatt, és csak azért tartott ennyi ideig, mert pihenéssel gyógyultam vissza az elveszett ÉP-t. Szóval nem kell a duma, mert a küldetések teljesítése nem tart sokáig.
Ha neked nyűglődni kell a küldetések teljesítéséhez, akkor valamit nagyon rosszul csinálsz, de az is lehet, hogy csak magyarázol róla, ahelyett, hogy csinálnád őket...
Tegnap, 10:57 Teljesítetted a következő ismételhető küldetést: Kábítsd el ellenfeled 40 alkalommal portyázás során, amikor te támadsz!
Tegnap, 10:50 Teljesítetted a következő ismételhető küldetést: Sajtold ki egy állatod lélekenergiáját, amely legalább 20. szintű!
Tegnap, 10:50 Teljesítetted a következő ismételhető küldetést: Lépjen állatod szintet 12 alkalommal!
Tegnap, 10:49 Teljesítetted a következő ismételhető küldetést: Kábítsd el ellenfeled 40 alkalommal portyázás során, amikor te támadsz!
Tegnap, 10:33 Teljesítetted a következő ismételhető küldetést: Sajtold ki egy állatod lélekenergiáját, amely legalább 20. szintű!
Tegnap, 10:33 Teljesítetted a következő ismételhető küldetést: Lépjen állatod szintet 12 alkalommal!
Tegnap, 10:21 Teljesítetted a következő ismételhető küldetést: Kábítsd el ellenfeled 40 alkalommal portyázás során, amikor te támadsz!
Tegnap, 10:11 Teljesítetted a következő ismételhető küldetést: Sajtold ki egy állatod lélekenergiáját, amely legalább 20. szintű!
Tegnap, 10:11 Teljesítetted a következő ismételhető küldetést: Lépjen állatod szintet 12 alkalommal!
Tegnap, 10:10 Teljesítetted a következő ismételhető küldetést: Kábítsd el ellenfeled 40 alkalommal portyázás során, amikor te támadsz!
Ez 10 küldetés háromnegyed óra alatt, és csak azért tartott ennyi ideig, mert pihenéssel gyógyultam vissza az elveszett ÉP-t. Szóval nem kell a duma, mert a küldetések teljesítése nem tart sokáig.
Dátum: 2013.08.19. 10:31:56
Két év alatt tényleg lazán össze lehet hozni az öv árát.
Ha csp-ből, hűségszilánkokból és templomi kristályokból is vettem volna dukátot, akkor 10 hónap alatt összejött volna.
Ha csp-ből, hűségszilánkokból és templomi kristályokból is vettem volna dukátot, akkor 10 hónap alatt összejött volna.
Dátum: 2013.08.15. 21:56:48
Idézet: Maci - 2013.08.15. 12:17:09
Én azért portya esetén az epikus kaland esélyét attól is függővé tenném, hogy 30 vagy 15 pp beállításon van-e az ember.
Nekem tetszik a fejlesztés, nincs külön őskő igénye, és szerezhetünk belőle tápot. Aki többet játszik, az többet, aki inaktívabb az kevesebbet.
Igazságosnak tűnik.
Igazságosnak tűnik.
Én azért portya esetén az epikus kaland esélyét attól is függővé tenném, hogy 30 vagy 15 pp beállításon van-e az ember.
Dátum: 2013.08.14. 19:09:04
Biztos nem akarta, hogy a kari átkerüljön a b***s világra
Dátum: 2013.08.14. 17:32:53
Ezek után már örülök is, hogy lélekkútból nem lehet építeni a tudás fáját, és kénytelen lesz a játékvezetés valami új épületet kitalálni neki.