Sziasztok,
Végigfutott közben az előző szavazás, az eredmény a következő lett:
46% - legyen egy maximuma a portyában szerezhető LE szorzójának.
54% - zárjuk le a 3-mas világot.
(205 szavazat alapján)
Ez egy elég szoros eredmény, jobban örülnék, ha nem a játékosok fele döntene a játékosok másik felének a sorsáról, hanem az egyértelmű többség voksa döntene. Következő a javaslatom:
A szavazást megismételjük, de a korábban javasolt 5x szorzó helyett egy jóval megengedőbb, 15x szorzóval; viszont emellé bevesszük azt is, hogy a lélekszívással szerzett LE 100%-át elveszti az áldozat.
Ha a lezárás nyeri a szavazást, akkor a szavazás vége után 1 hétig el lehet még hagyni a szervert, az eredeti világváltási költség 10%-káért, hogy megmaradjon a választás szabadsága.
Az új szavazásnál már az egyszerű többség fog dönteni.
Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2016.06.17. 15:11:00
Dátum: 2016.06.17. 13:54:23
Továbbra is úgy gondolom, hogy a normális egy környezetben az, hogy a játékosok lopása nagyjából hasonló. Ha valaki felhúzza 1000-rel a többiek fölé, csak azt éri el, hogy mindenki másnak húznia kell 1000-et, nagyon jól megszivatott mindenkit. Ez ugyanolyan, mint az értelmetlen árversenybe kezdő kiskereskedők. Tipikusan egy olyan rendszer, ahol a szabályozás lehetősége a játékosok kezébe van adva, ha ők ezt eltolják, nem kéne a játékvezetéstől várni, hogy mi oldjuk meg a problémát.
A kikapcsolhatósággal azon kívül, hogy a közösség továbbra is a megacápa kegyelmére van bízva, egyéb problémáim is vannak:
- Ugyanúgy lehet terrorizálni bárkit, hogy "vigyázz, ha ez meg az nem úgy lesz, akkor bekapcsolom ellened a lopást, és szétszivatlak" (és itt nem Offsboyra gondolok, róla tudom, hogy nem ilyen, de ezt a fegyvert bárki használhatja)
- Amikor éppen szüksége van a usernek kiégett őskőre (pl befizetési akció előtt), ugyanúgy végig fog darálni mindenkit, ugyanúgy megy majd a sírás-rívás, hogy ők is őskövet akartak venni és most ellopták a kiégett ősköveiket.
- Ha ezt kikapcsolhatóvá tesszük, akkor jön még a kivégzés, a másodlagos támadások meg ki tudja mi minden.
- Ha ez (meg a többi) képesség kikapcsolható lesz, akkor az szíthatja a játékosok közti gyűlölködést, ellentéteket "tudom, hogy kikapcsolhattad volna, de mégsem tetted. direkt szivatsz engem, te #%*?"
- Ha minden portya előtt lesz kismillió flag amit ki-be kell kapcsolni, jön a következő fejlesztés, "1 gombos flagsor-elmentés" és hasonló ultrakomplikációk.
Szóval szerintem inkább a lopás mechanizmusát, és a védekezést kéne finomítani. Lehetőségek:
1.) Lelakatolt ládikó AF képesség max szintjének növelése.
2.) A probléma ott van, hogy a nagyobb lopással esély van sokkal több követ is lopni egyszerre. Tehát
2.1.) vagy egy maximumot meghatározni a lopható köveknél (de ez erőteljes nerfje a lopásnak, aki csak védekezni akar, annak a 0-s lopása mellett is csak ezt a maxot fogja vinni, akinek 2000-es van)
2.2.) a lopott mennyiségre vonatkozó osztót növelni. Ez valahogy igy néz ki: 1...X random érték, ahol X = (támadó lopása - védő lopása - éberség - 30) /5 +2. Az a /5 lehet /20 vagy akár /50 is.
3.) További, az állat éberséghez hasonló védő faktorok bevezetése, amik csökkentik az ellenfél lopását. Ezzel könnyen át lehet esni a ló túloldalára, mert ennek eredményeképp aztán senki sem fog tudni lopni, kivéve néhány top megacápát.
Szerintem az 1.) és 2.2.) lenne a legjobb.
A "lopás" kikapcsolásra esetleg el tudnék képzelni egy olyan megoldást, aminek az eredményeképpen nem kéne mindenféle flaget beállítani.
Pl. "tolvajgyűrű" és "tolvajnyaklánc" kufárnál megvásárolható tárgyak, mindegyik ad +200-200 lopást, megvásárlásukhoz min. 1000-es lopás kell, és megvásárlásukkor csökken a lopás szakértelmed 400-400-zal. Tehát így fel kéne áldoznod vmennyi lopást (aka "felejtés") de cserébe részben kikapcsolhatóvá tudnád tenni (de azért marad elég, hogy védekezni tudj). Nem kellenek új flagek, egyszerűen csak lesz egy "lopás" öltözeted.
A kikapcsolhatósággal azon kívül, hogy a közösség továbbra is a megacápa kegyelmére van bízva, egyéb problémáim is vannak:
- Ugyanúgy lehet terrorizálni bárkit, hogy "vigyázz, ha ez meg az nem úgy lesz, akkor bekapcsolom ellened a lopást, és szétszivatlak" (és itt nem Offsboyra gondolok, róla tudom, hogy nem ilyen, de ezt a fegyvert bárki használhatja)
- Amikor éppen szüksége van a usernek kiégett őskőre (pl befizetési akció előtt), ugyanúgy végig fog darálni mindenkit, ugyanúgy megy majd a sírás-rívás, hogy ők is őskövet akartak venni és most ellopták a kiégett ősköveiket.
- Ha ezt kikapcsolhatóvá tesszük, akkor jön még a kivégzés, a másodlagos támadások meg ki tudja mi minden.
- Ha ez (meg a többi) képesség kikapcsolható lesz, akkor az szíthatja a játékosok közti gyűlölködést, ellentéteket "tudom, hogy kikapcsolhattad volna, de mégsem tetted. direkt szivatsz engem, te #%*?"
- Ha minden portya előtt lesz kismillió flag amit ki-be kell kapcsolni, jön a következő fejlesztés, "1 gombos flagsor-elmentés" és hasonló ultrakomplikációk.
Szóval szerintem inkább a lopás mechanizmusát, és a védekezést kéne finomítani. Lehetőségek:
1.) Lelakatolt ládikó AF képesség max szintjének növelése.
2.) A probléma ott van, hogy a nagyobb lopással esély van sokkal több követ is lopni egyszerre. Tehát
2.1.) vagy egy maximumot meghatározni a lopható köveknél (de ez erőteljes nerfje a lopásnak, aki csak védekezni akar, annak a 0-s lopása mellett is csak ezt a maxot fogja vinni, akinek 2000-es van)
2.2.) a lopott mennyiségre vonatkozó osztót növelni. Ez valahogy igy néz ki: 1...X random érték, ahol X = (támadó lopása - védő lopása - éberség - 30) /5 +2. Az a /5 lehet /20 vagy akár /50 is.
3.) További, az állat éberséghez hasonló védő faktorok bevezetése, amik csökkentik az ellenfél lopását. Ezzel könnyen át lehet esni a ló túloldalára, mert ennek eredményeképp aztán senki sem fog tudni lopni, kivéve néhány top megacápát.
Szerintem az 1.) és 2.2.) lenne a legjobb.
A "lopás" kikapcsolásra esetleg el tudnék képzelni egy olyan megoldást, aminek az eredményeképpen nem kéne mindenféle flaget beállítani.
Pl. "tolvajgyűrű" és "tolvajnyaklánc" kufárnál megvásárolható tárgyak, mindegyik ad +200-200 lopást, megvásárlásukhoz min. 1000-es lopás kell, és megvásárlásukkor csökken a lopás szakértelmed 400-400-zal. Tehát így fel kéne áldoznod vmennyi lopást (aka "felejtés") de cserébe részben kikapcsolhatóvá tudnád tenni (de azért marad elég, hogy védekezni tudj). Nem kellenek új flagek, egyszerűen csak lesz egy "lopás" öltözeted.
Dátum: 2016.06.16. 16:14:36
A kikapcsolhatóságot én értelmetlennek tartom. Aki felnyomta az egekbe a lopását, az csak azért tette, mert különben nem tudott elég kiégett őskövet szerezni. Ha tudott volna feleekkora szakértelemmel is, akkor ugye nem csinált volna ilyet, maximum azért, hogy jól megszivassa a többi játékost. De a kettő közül bármelyik is igaz, nyilván ezek után nem fogja a lopást kikapcsolni. Tehát ez nem jelentene megoldást. Arról viszont lehet szó, hogy megnöveljük a lelakatolt ládikó AF képesség maximumát.
Egyébként van egy AF képesség, az éberség, ami csökkenti az ellenfél lopását a te lopásoddal. Tehát ha mondjuk az ellenfelednek 1000-as lopása van, azt az állatod csökkenti 500-zal, te egy 500-as lopással már ki tudod kompenzálni.
Egyébként van egy AF képesség, az éberség, ami csökkenti az ellenfél lopását a te lopásoddal. Tehát ha mondjuk az ellenfelednek 1000-as lopása van, azt az állatod csökkenti 500-zal, te egy 500-as lopással már ki tudod kompenzálni.
Dátum: 2016.06.08. 13:26:25
A mai nappal a következő változások kerültek be a játékba:
- A csatlósok képességeit egyszerre több ponttal is fejlesztheted egy kattintással. Az új, kék gombbal mindig az összes lehetséges mytokronitot elköltöd. Az új kényelmi funkciót nem kötöttünk prémium vagy VIP tagsághoz, bárki számára elérhető.
- A játékosoknál levő "asztrális kincs" nevű tárgyakat mindenkinél átneveztük "régi asztrális kincs"-re. Tartalma ugyanaz, mint korábban. Az ezután indított vadászatokban talált asztrális kincs tartalma viszont már el fog térni. Egyrészt, lesz benne esély, hogy találsz barna mytokornitot, másrészt "kheszon törmeléket". Ez utóbbi fontos komponense lesz a csatlós tárgyak készítésének. A kheszon törmelék esélye alapban 20%, de ha valaki nagyon sok asztrál kincset bontott (35000-nél többet), akkor ez az esély elkezd nőni, a bontott kincsek függvényében.
- Az asztrális kincs találati esélye nagyon magas kincs képesség összegnél módosult. Az 5 kincs / vadászatig az esély nem változott, de efelett az esély csökkenni kezd, tehát kétszerakkora kincs összeggel már nem fogsz vadászatonként 10 kincset találni. (de plafon nincs, tehát mindig nő a talált kincsmennyiség, csak csökkenő mértékben).
- Kérésetek alapján optimalizáljuk az állatok oldalt android rendszerekre, egy sorban csak egy állat képességei jelennek meg (folyamatban).
- Javaslatotok alapján bekerült egy újabb tárgy a játékba, "kisebb inspirátor". A tárgy a lélekkufárnál vásárolható meg, de csak az 1-3-as világokon. Hatásfoka feleakkora, mint a normál inspirátornak.
- Ha egy karakter tud a szövetség lélekkútjából is építeni, akkor az lesz a default beállítás, nem pedig a saját lélekenergia.
- A csatlósok képességeit egyszerre több ponttal is fejlesztheted egy kattintással. Az új, kék gombbal mindig az összes lehetséges mytokronitot elköltöd. Az új kényelmi funkciót nem kötöttünk prémium vagy VIP tagsághoz, bárki számára elérhető.
- A játékosoknál levő "asztrális kincs" nevű tárgyakat mindenkinél átneveztük "régi asztrális kincs"-re. Tartalma ugyanaz, mint korábban. Az ezután indított vadászatokban talált asztrális kincs tartalma viszont már el fog térni. Egyrészt, lesz benne esély, hogy találsz barna mytokornitot, másrészt "kheszon törmeléket". Ez utóbbi fontos komponense lesz a csatlós tárgyak készítésének. A kheszon törmelék esélye alapban 20%, de ha valaki nagyon sok asztrál kincset bontott (35000-nél többet), akkor ez az esély elkezd nőni, a bontott kincsek függvényében.
- Az asztrális kincs találati esélye nagyon magas kincs képesség összegnél módosult. Az 5 kincs / vadászatig az esély nem változott, de efelett az esély csökkenni kezd, tehát kétszerakkora kincs összeggel már nem fogsz vadászatonként 10 kincset találni. (de plafon nincs, tehát mindig nő a talált kincsmennyiség, csak csökkenő mértékben).
- Kérésetek alapján optimalizáljuk az állatok oldalt android rendszerekre, egy sorban csak egy állat képességei jelennek meg (folyamatban).
- Javaslatotok alapján bekerült egy újabb tárgy a játékba, "kisebb inspirátor". A tárgy a lélekkufárnál vásárolható meg, de csak az 1-3-as világokon. Hatásfoka feleakkora, mint a normál inspirátornak.
- Ha egy karakter tud a szövetség lélekkútjából is építeni, akkor az lesz a default beállítás, nem pedig a saját lélekenergia.
Dátum: 2016.06.08. 12:57:04
A bolygó ura esemény alatt valószínűleg le kellett volna tiltanunk a világok közti váltást, a problémák elkerülése végett.
Leírom, hogy a program hogyan kezelte ezt jelenleg:
A toplistákat, a program az adott világokhoz kötve tárolja, nem a karakterlapon. Tehát ha valaki egy piramis elérése előtt váltott világot, és az új világon fejezte be a piramist, akkor az erdménye az ottani toplistába számított be. Ha valaki viszont egyik v másik piramis befejezése után váltott világot, akkor az új világon a bolygó ura ill. univerzum ura címhez szükséges toplistában már nem került bele. Pl. A 2-es világon, az 1. és a 2. piramist elsőként teljesítő játékosok (két különböző játékos) világot váltottak. Ezért az eredményhirdetéskor a 2-es világon a bolygó ura ill. univerzum ura címeket a piramisokat másodikként teljesítő játékosok kapták meg.
Az esemény alatt ezzel kapcsolatban kérdés nem érkezett hozzánk, ezért remélem, hogy a világváltások célja nem a címekkel volt kapcsolatos.
Írjátok le, mit gondoltok, hogy kéne ennek működnie a jövőben, vagy tiltsuk-e le teljesen a világváltás a BU alatt.
Leírom, hogy a program hogyan kezelte ezt jelenleg:
A toplistákat, a program az adott világokhoz kötve tárolja, nem a karakterlapon. Tehát ha valaki egy piramis elérése előtt váltott világot, és az új világon fejezte be a piramist, akkor az erdménye az ottani toplistába számított be. Ha valaki viszont egyik v másik piramis befejezése után váltott világot, akkor az új világon a bolygó ura ill. univerzum ura címhez szükséges toplistában már nem került bele. Pl. A 2-es világon, az 1. és a 2. piramist elsőként teljesítő játékosok (két különböző játékos) világot váltottak. Ezért az eredményhirdetéskor a 2-es világon a bolygó ura ill. univerzum ura címeket a piramisokat másodikként teljesítő játékosok kapták meg.
Az esemény alatt ezzel kapcsolatban kérdés nem érkezett hozzánk, ezért remélem, hogy a világváltások célja nem a címekkel volt kapcsolatos.
Írjátok le, mit gondoltok, hogy kéne ennek működnie a jövőben, vagy tiltsuk-e le teljesen a világváltás a BU alatt.
Dátum: 2016.06.07. 16:05:15
Idézet: Tigrisnyul - 2016.06.06. 22:07:45
Idézet: Azazel - 2016.06.06. 22:54:42
Mindenképpen javaslom, hogy informálódjatok előbb. Az angol Végzetúrban már nagyon régóta össze van vonva a 3 világ, a szabályok tökéletesen le vannak kezelve, szóval ez nem káosz meg hasonló. Ezek egyébként itt is le voltak írva, amikor a magyar világösszevonás felmerült.
Quellon: nem a világváltással van a probléma. A világváltás már egy megoldás arra a problémára, hogy bizonyos világoknál bizonyos szint-range elnéptelenedhet. És hosszú távon lehet világösszevonás is, épp ezért van az, hogy vagy a világokon hasonló mértékű LE-t lehet szerezni, vagy soha nem lesz világösszevonás.
Dozer javaslatát támogatom, hogy a LE szívással szerzett LE 100%-kát megkapja a támadó, ha megcsináljuk ezt, és a győzelem/vereség arányba nem számoljuk be az NPC csatákat, akkor talán el lehet tekinteni a másik 2 megoldástól (vagy olyan maxot berakni, ami nem sérti a jelenlegi állapotokat).
És akinek a három közül több világon is van karaktere, az megszívná, mert az egyik kezébe bele kéne harapni.
Idézet: Azazel - 2016.06.06. 22:54:42
Én meg pont arról beszélek, hogy nem kell összehozni, mert ahogy Offs mondta, akkora káosz lesz...csak nem jó értelemben vett káosz, hanem bughalmaz, sírás, amire megint ad hoc megoldások születnek, ami újabb sírás, újabb ad hoc...
Mindenképpen javaslom, hogy informálódjatok előbb. Az angol Végzetúrban már nagyon régóta össze van vonva a 3 világ, a szabályok tökéletesen le vannak kezelve, szóval ez nem káosz meg hasonló. Ezek egyébként itt is le voltak írva, amikor a magyar világösszevonás felmerült.
Quellon: nem a világváltással van a probléma. A világváltás már egy megoldás arra a problémára, hogy bizonyos világoknál bizonyos szint-range elnéptelenedhet. És hosszú távon lehet világösszevonás is, épp ezért van az, hogy vagy a világokon hasonló mértékű LE-t lehet szerezni, vagy soha nem lesz világösszevonás.
Dozer javaslatát támogatom, hogy a LE szívással szerzett LE 100%-kát megkapja a támadó, ha megcsináljuk ezt, és a győzelem/vereség arányba nem számoljuk be az NPC csatákat, akkor talán el lehet tekinteni a másik 2 megoldástól (vagy olyan maxot berakni, ami nem sérti a jelenlegi állapotokat).
Dátum: 2016.06.06. 15:31:32
Minél mélyebbre ásunk, annál komplexebb lesz a probléma Ibolyex példája érdekes volt, köszönöm! Úgyhogy nekiálltunk, és megnéztük, van-e eltérés a programban - és ha igen, milyen - az eredeti dokumentációhoz képest.
V3-as portya LE:
zskmányolt LE:= 10 + 10 * szint * maximum(áldozat győzelmeinek száma / vereségeinek száma, 0.2).
Ezt az értéket növelheti a gyémántok hordabónusza és a kreatív affinitás nevű szakértelem.
Ezenkívül, ha valaki egy prémiumos játékost támad, akkor az a LE-t ugyanúgy megkapja, viszont a prémiumos a szokásos LE-nek csak a 10%-kát veszti el. Ha egy prémiumos támadás során veszít, akkor a szokásos LE-nek csak a 20%-kát veszíti el.
Ami itt lényeges, a szorzó: áldozat győzelem/veresége, erre a szorzóra jelenleg nincs limit. Ez jelenleg bármeddig nőhet, idővel lehet akár 10, 100, 1000. Attól kezdve, hogy a játékosok elsősorban nem egymást ütik, hanem a KH-t és az SZB-t, egyszerre akár sok játékosnak is felnőhet ez az arány. Aki akarja, kihasználhatja ezt kölcsönös ütögetéssel, aki nem akarja, az nem, de a lehetőség adott.
Lélekszívás:
A lélekszívással zsákmányolt alapértéke az okozott sebzés, ezt szorozzuk a lélekszívás és a lélekszívás védelem különbségével, valamint fenti hányadossal: áldozat győzelmeinek száma / vereségeinek száma, de legkevesebb 0,2, és legfeljebb 1. Tehát számít a győzelem/vereség arány, de szerencsére a portyával ellentétben, itt van egy maximális szorzó. Viszont, a dokumentációval ellentétben, ahol nincs szó arról, hogy a vesztes az elszívott LE-nek csak egy részét vesztené el, a valóságban a lélekszívásra is igaz, ami a portyára, a vesztes csak az elszívott LE 10%-kát veszti el.
Tehát a lélekszívással szerezhető LE nem azért ilyen magas, mert a szorzóval gond van - ebben igazatok volt - hanem talán mert a minimális veszteség miatt a karakterek nem foglalkoznak a lélekszívás védelem növelésével, meg így mindenki többet tud szívni a nála gyengébbektől, és a KH klónokat sem jó ötlet ugye sok le szívás védelemmel ellátni.
De akkor a lélekszívásról 2 dolog:
1.) itt mi max úgy tudunk beavatkozni, hogy hirtelen elkezd mindenkinek nőni a természetes lélekszívás védelme, vagy a játékos által vesztett 10%-kot 20%-ra emeljük, nem vagyok benne biztos, hogy ezek jó megoldások lennének.
2.) ez a rész teljes mértékben a ti részetekről kontollált. Ha valaki nem akarja, hogy Offsboy vagy bármelyik nagyhal folyton megverje, egyetlen teendője van (amit más világon is tesznek). Magas transz. projekció, ami fölötte van, azt elköltöd, és ha nem tudnak tőled LE-t szívni, nem is fonak támadni.
V3-as portya LE:
zskmányolt LE:= 10 + 10 * szint * maximum(áldozat győzelmeinek száma / vereségeinek száma, 0.2).
Ezt az értéket növelheti a gyémántok hordabónusza és a kreatív affinitás nevű szakértelem.
Ezenkívül, ha valaki egy prémiumos játékost támad, akkor az a LE-t ugyanúgy megkapja, viszont a prémiumos a szokásos LE-nek csak a 10%-kát veszti el. Ha egy prémiumos támadás során veszít, akkor a szokásos LE-nek csak a 20%-kát veszíti el.
Ami itt lényeges, a szorzó: áldozat győzelem/veresége, erre a szorzóra jelenleg nincs limit. Ez jelenleg bármeddig nőhet, idővel lehet akár 10, 100, 1000. Attól kezdve, hogy a játékosok elsősorban nem egymást ütik, hanem a KH-t és az SZB-t, egyszerre akár sok játékosnak is felnőhet ez az arány. Aki akarja, kihasználhatja ezt kölcsönös ütögetéssel, aki nem akarja, az nem, de a lehetőség adott.
Lélekszívás:
A lélekszívással zsákmányolt alapértéke az okozott sebzés, ezt szorozzuk a lélekszívás és a lélekszívás védelem különbségével, valamint fenti hányadossal: áldozat győzelmeinek száma / vereségeinek száma, de legkevesebb 0,2, és legfeljebb 1. Tehát számít a győzelem/vereség arány, de szerencsére a portyával ellentétben, itt van egy maximális szorzó. Viszont, a dokumentációval ellentétben, ahol nincs szó arról, hogy a vesztes az elszívott LE-nek csak egy részét vesztené el, a valóságban a lélekszívásra is igaz, ami a portyára, a vesztes csak az elszívott LE 10%-kát veszti el.
Tehát a lélekszívással szerezhető LE nem azért ilyen magas, mert a szorzóval gond van - ebben igazatok volt - hanem talán mert a minimális veszteség miatt a karakterek nem foglalkoznak a lélekszívás védelem növelésével, meg így mindenki többet tud szívni a nála gyengébbektől, és a KH klónokat sem jó ötlet ugye sok le szívás védelemmel ellátni.
De akkor a lélekszívásról 2 dolog:
1.) itt mi max úgy tudunk beavatkozni, hogy hirtelen elkezd mindenkinek nőni a természetes lélekszívás védelme, vagy a játékos által vesztett 10%-kot 20%-ra emeljük, nem vagyok benne biztos, hogy ezek jó megoldások lennének.
2.) ez a rész teljes mértékben a ti részetekről kontollált. Ha valaki nem akarja, hogy Offsboy vagy bármelyik nagyhal folyton megverje, egyetlen teendője van (amit más világon is tesznek). Magas transz. projekció, ami fölötte van, azt elköltöd, és ha nem tudnak tőled LE-t szívni, nem is fonak támadni.
Dátum: 2016.06.06. 13:51:54
Büyük, ha írsz, kérlek próbáld kicsit tömörebben összefoglalni a lényeget, nagyon nehéz átlátni az ilyen wall of texteket. Nem mondtam, hogy jelenleg a karakterek körbeütögetik egymást, csak azt, hogy erre megvan a lehetőség, és minél több magas győzelmi arányú karakter lesz, annál inkább érdemes lesz ezt csinálni.
Nagyon jól rávilágítottál a problémára. Te mondjuk már 30x szorzónál tartasz, tehát a portyákért 4x több LE-t kapsz, mint mások a legtáposabb PP költésért, a SZB-ért. Ez a V3-on jelenleg még kevés embert érint, tehát ha bevezetünk egy limitet, az csak néhány embert fog érinteni, de egy egész világot megmenthetünk vele.
Igen, a V3-on nem lehet gigantikus portyazsákmányokat szerezni nagy szerencsével. De magasabb szinten ez már más világokon is elenyésző, és a V3-nak pont az a lényege, hogy nem vehetik el tőled a LE-det, ezért fizetitek azt az árat, hogy van egy korlát - ehhez képest nem lenne jó, ha ez a korlát valójában egy végtelenségig növekvő érték lenne.
Érdekes így egyből nem néz ki olyan durvának a rabolható lé.Világosan látszik,hogy kb 5× ös csataarány felett jobb az eh minimumnál és kb 7.5-8× os csataaránytól jobb a szb-nél.
Nagyon jól rávilágítottál a problémára. Te mondjuk már 30x szorzónál tartasz, tehát a portyákért 4x több LE-t kapsz, mint mások a legtáposabb PP költésért, a SZB-ért. Ez a V3-on jelenleg még kevés embert érint, tehát ha bevezetünk egy limitet, az csak néhány embert fog érinteni, de egy egész világot megmenthetünk vele.
Igen, a V3-on nem lehet gigantikus portyazsákmányokat szerezni nagy szerencsével. De magasabb szinten ez már más világokon is elenyésző, és a V3-nak pont az a lényege, hogy nem vehetik el tőled a LE-det, ezért fizetitek azt az árat, hogy van egy korlát - ehhez képest nem lenne jó, ha ez a korlát valójában egy végtelenségig növekvő érték lenne.
Dátum: 2016.06.06. 12:03:04
Idézet: Dozer - 2016.06.06. 11:21:00
A Végzetúr első 4-5 évében fel sem merült, hogy lesz valaha bármiféle interakció a világok között. Tehát a kérdésedre a válasz, szinte mindenki.
Idézet: Dozer - 2016.06.06. 11:21:00
Mindenki, aki a V3-on van. Ez volt a V3 lényege. Hogy a rabolható LE és lélekszívás nem korlátlan, hanem van rá egy korlát!
Amit írsz, hogy a vesztes annyi LE-t veszítsen, amennyit a győztes szerez a lélekszívással, ez a V3 szabályok átkonvertálása a V1 és V2 szabályaira. Természetesen ez is egy lehetőség, de bennem fel sem merült, hogy a többség ezt szeretné.
Idézet: Dozer - 2016.06.06. 11:21:00
A probléma épp az, hogy a V3-on a top karik nagyságrendekkel több LE-t kapnak a portyázásért mint más világokon. Szerinted mennyire lenne bölcs dolog ezt úgy orvosolni, hogy még a szövetségi bajnokságért is több LE járjon a V3-on?
1. Ki akarna egy olyan vilagon jatszani, ami a jovoben ki lesz zarva a vilagok kozotti minden interakciobol?
A Végzetúr első 4-5 évében fel sem merült, hogy lesz valaha bármiféle interakció a világok között. Tehát a kérdésedre a válasz, szinte mindenki.
Idézet: Dozer - 2016.06.06. 11:21:00
2. Ki akarna egy olyan vilagon jatszani ahol lekorlatoztak a rabolhato LE-t ÉS a lelekszivast is?
Mindenki, aki a V3-on van. Ez volt a V3 lényege. Hogy a rabolható LE és lélekszívás nem korlátlan, hanem van rá egy korlát!
Amit írsz, hogy a vesztes annyi LE-t veszítsen, amennyit a győztes szerez a lélekszívással, ez a V3 szabályok átkonvertálása a V1 és V2 szabályaira. Természetesen ez is egy lehetőség, de bennem fel sem merült, hogy a többség ezt szeretné.
Idézet: Dozer - 2016.06.06. 11:21:00
-Ha csokkentitek a lelekszivas hatasat legalabb adjatok bonuszt az SZB-re, hogy legyen lehetoseg a V1/V2/V3 egyensulyanak a megtartasara.
A probléma épp az, hogy a V3-on a top karik nagyságrendekkel több LE-t kapnak a portyázásért mint más világokon. Szerinted mennyire lenne bölcs dolog ezt úgy orvosolni, hogy még a szövetségi bajnokságért is több LE járjon a V3-on?
Dátum: 2016.06.06. 11:12:31
Idézet: Dozer - 2016.06.06. 10:51:10
Hogy érted azt, hogy ezektől a lehetőségektől vége lesz a V3-nak?
Ha rakunk egy limitet a szorzóra (ezeket a limiteket úgy szoktuk megadni, hogy a bevezetéskor a lehető legkevesebb játékost érintsék) akkor kb. annyi fog történni, hogy a néhány top karakter a csillagászati LE/TP helyett csak magas LE/TP-t fog kapni, a többség a dologból nem fog semmit érezni.
Ha lezárjuk a világról való kilépést, a többség számára az sem jelent semmit, aki akart világot váltani, valószínűleg már megtette, a többiek meg nem akarják eldobni a jó kis tápjukat. Annyi fog csak történni, hogy kevesebb turista fog érkezni (tudván, hogy ez egyirányú út).
HA egyik változás sem történik meg, na AKKOR vége lesz a világnak. Mondjuk 1, 2 v 3 év múlva, amikor a V3 kinevelte a 30k-s TÖjű karaktereket, és összevonjuk a világot - és a top lista első 10 karaktere nem azért lesz ott, mert tökéletesen optimalizáltak, és ők játszottak a legtöbbet, hanem mert más szabályok szerint játszottak.
A problema csupan az, hogy 2 olyan lehetoseget ajanlasz, amivel vege lesz a V3-nak. Ha ez a terv, rendben legyen igy, de ha szamitanak neked egy kicsit is a fizeto jatekosok, akkor talan kevesbbe drasztikusabb lepeseket kellene bevezetni. Volt itt par javaslat azert.
Hogy érted azt, hogy ezektől a lehetőségektől vége lesz a V3-nak?
Ha rakunk egy limitet a szorzóra (ezeket a limiteket úgy szoktuk megadni, hogy a bevezetéskor a lehető legkevesebb játékost érintsék) akkor kb. annyi fog történni, hogy a néhány top karakter a csillagászati LE/TP helyett csak magas LE/TP-t fog kapni, a többség a dologból nem fog semmit érezni.
Ha lezárjuk a világról való kilépést, a többség számára az sem jelent semmit, aki akart világot váltani, valószínűleg már megtette, a többiek meg nem akarják eldobni a jó kis tápjukat. Annyi fog csak történni, hogy kevesebb turista fog érkezni (tudván, hogy ez egyirányú út).
HA egyik változás sem történik meg, na AKKOR vége lesz a világnak. Mondjuk 1, 2 v 3 év múlva, amikor a V3 kinevelte a 30k-s TÖjű karaktereket, és összevonjuk a világot - és a top lista első 10 karaktere nem azért lesz ott, mert tökéletesen optimalizáltak, és ők játszottak a legtöbbet, hanem mert más szabályok szerint játszottak.
Dátum: 2016.06.06. 10:49:00
Ahogy írtam itt fönt, volt valami probléma, javitottuk, most már tudsz! Elindítasz egy vadászattot és rögtön megjelenik.
Dátum: 2016.06.06. 10:41:15
Reagálok néhány felvetésre:
Kiégett őskövek lophatósága: ezt a problémát nem is értem, hogyan jött elő. Kismillió mód van már a védekezésre, az egyetlen ok, amiért valaki ezek közül egyet sem használ, az lehet, hogy soha senki nem támadta. Pusztán azért, mert egy PVP játékban a korábban legerősebb játékosokat megtámadja valaki, nem biztos, hogy változtatnunk kellene. Fussátok át a lehetőségeket inkább, amiket az elmúlt években a kompetitívebb világokon a kiégett őskövek védelmére vezettünk be, és használjátok őket.
világok átjárhatósága miért van: az eredeti problémas az volt, hogy a V2-esen kevesebb játékos van (sőt, a V3-on is), és felmerült, hogy vonjuk össze a világokat. Az eredeti ötletnek nagy támogatottsága volt, le is programoztuk, de végül nagy huzavona lett belőle a fórumon, és a végső szavazáson le lett szavazva. Viszont szerettünk volna segíteni azoknak, akik az egész fejlesztés szükségességét felvetették, akik úgy érezték, "kihalt" a környezetük, ezért bevezettük a világok közti vándorlást.
Nerf: ha úgy érzed, hogy a szorzó maximálás egy nerf, akkor inditsd egy vadászatot, és szavazz a kérdőív kitöltésével ellene. Amit fontos tudnotok, nekem mindig egyetlen szempontom van, hogy a játék hosszú távon is játszható, élvezetes legyen. Nem feltétlenül most, de 1-2 év múlva, amikor a V3 3-5 top karaktere a pozitív visszacsatolásnak köszönhetően fényévekre eltávolodik a többiektől, és 2-3x nagyobb TÖ je lesz, mint az utánuk jövőknek, akkor látni fogjátok, miről beszélek. És akkor már késő lesz azt mondani, hogy legyen mégis világösszevonás v hadd menjek át más világra.
Épp azért van szavazás, hogy ne néhány eltápolt karakter tegye tönkre a többség játékát hosszú távon. Viszont, amit Tigrisnyul ir, hogy nem tudott szavazni, vmi technikai probléma lehet, tényleg elég kevés szavazatot látok. Rögtön javitjuk!
* update * Baraty talált egy hibát, korrigálta, megnéztem Tigrisnyul karakterével, már feljön a kérdőív a szavazásra, most már az is tud szavazni akinek előtte nem ment!
Végezetül:
Idézet: Büyük - 2016.06.04. 21:39:17
Oké, tehát ha a LE szívás maximumára szerinted nincs győzelem/vereség szorzó akkor akár ki is vehetjük, ugye?
Kiégett őskövek lophatósága: ezt a problémát nem is értem, hogyan jött elő. Kismillió mód van már a védekezésre, az egyetlen ok, amiért valaki ezek közül egyet sem használ, az lehet, hogy soha senki nem támadta. Pusztán azért, mert egy PVP játékban a korábban legerősebb játékosokat megtámadja valaki, nem biztos, hogy változtatnunk kellene. Fussátok át a lehetőségeket inkább, amiket az elmúlt években a kompetitívebb világokon a kiégett őskövek védelmére vezettünk be, és használjátok őket.
világok átjárhatósága miért van: az eredeti problémas az volt, hogy a V2-esen kevesebb játékos van (sőt, a V3-on is), és felmerült, hogy vonjuk össze a világokat. Az eredeti ötletnek nagy támogatottsága volt, le is programoztuk, de végül nagy huzavona lett belőle a fórumon, és a végső szavazáson le lett szavazva. Viszont szerettünk volna segíteni azoknak, akik az egész fejlesztés szükségességét felvetették, akik úgy érezték, "kihalt" a környezetük, ezért bevezettük a világok közti vándorlást.
Nerf: ha úgy érzed, hogy a szorzó maximálás egy nerf, akkor inditsd egy vadászatot, és szavazz a kérdőív kitöltésével ellene. Amit fontos tudnotok, nekem mindig egyetlen szempontom van, hogy a játék hosszú távon is játszható, élvezetes legyen. Nem feltétlenül most, de 1-2 év múlva, amikor a V3 3-5 top karaktere a pozitív visszacsatolásnak köszönhetően fényévekre eltávolodik a többiektől, és 2-3x nagyobb TÖ je lesz, mint az utánuk jövőknek, akkor látni fogjátok, miről beszélek. És akkor már késő lesz azt mondani, hogy legyen mégis világösszevonás v hadd menjek át más világra.
Épp azért van szavazás, hogy ne néhány eltápolt karakter tegye tönkre a többség játékát hosszú távon. Viszont, amit Tigrisnyul ir, hogy nem tudott szavazni, vmi technikai probléma lehet, tényleg elég kevés szavazatot látok. Rögtön javitjuk!
* update * Baraty talált egy hibát, korrigálta, megnéztem Tigrisnyul karakterével, már feljön a kérdőív a szavazásra, most már az is tud szavazni akinek előtte nem ment!
Végezetül:
Idézet: Büyük - 2016.06.04. 21:39:17
A lészívás meg egyáltalán nem a szorzótól függ hanem ezer más dologtól de ha te ezt nem láttad az elsző posztokban,vagy nem akartad látni akkor felesleges leírnom még egyszer.
Oké, tehát ha a LE szívás maximumára szerinted nincs győzelem/vereség szorzó akkor akár ki is vehetjük, ugye?
Dátum: 2016.06.03. 22:15:22
Idézet: Miklós - 2016.06.03. 22:10:05
Az, az állítás, hogy "Akinek magas a gyozelem/vereseg aranya annak magas a szerzett LE mennyisege is, ergo nem sok legyozoje van. " "alapjaiban hibás", hogy a teszavaiddal éljek. Ahogy írtam, ez csak addig volt igaz, amíg a győzelem vereség arányt csak a játékosokkal vívott csaták befolyásolták. Amióta az NPC-k (KH, szövi bajnokság, eventek) is ide számítanak, egyszerre párhuzamosan sok játékosnak lehet magas győzelem/vereség aránya, és ezek a játékosok vígan ütögethetik egymást, és kaphatnak 10x akkora LE/TP-t, mint más világon.
Az, hogy ez a téma milyen apropóból jött elő, tökéletesen mindegy. Ha bárki érvelni szeretne, akkor azt tegye úgy, hogy bizonyítja, hogy a V3-onszerezhető a 2000, 3000 stb LE/TP esetén 1, 2, 3 év múlva is a V3 adott szintű játékosai pont olyan erőek lesznek, mint a többi világon, és akkor minden maradhat a régiben. De kérlek benneteket, ne ilyen megjegyzésekkel próbáljátok a problémát megoldani, hogy "ostobaság". Aki a mateknak nem hisz, nézzen rá most a V1 és V3 toplistára.
Tehát 3 dolgot tehettek:
- meggyőztök a logika és az ész érveivel hogy jól van ez így.
- hagyunk mindent így, de a V3 átjárhatóságát megszüntetjük. (esetleg egy megengedő limittel, akinek a győzelem/vereség aránya egy megadott érték alatt van, továbbra is mozoghat)
- berakunk egy ésszerű korlátot.
A trollkodásra viszont az égadta világon semmi szükség
Az, hogy ez a téma milyen apropóból jött elő, tökéletesen mindegy. Ha bárki érvelni szeretne, akkor azt tegye úgy, hogy bizonyítja, hogy a V3-onszerezhető a 2000, 3000 stb LE/TP esetén 1, 2, 3 év múlva is a V3 adott szintű játékosai pont olyan erőek lesznek, mint a többi világon, és akkor minden maradhat a régiben. De kérlek benneteket, ne ilyen megjegyzésekkel próbáljátok a problémát megoldani, hogy "ostobaság". Aki a mateknak nem hisz, nézzen rá most a V1 és V3 toplistára.
Tehát 3 dolgot tehettek:
- meggyőztök a logika és az ész érveivel hogy jól van ez így.
- hagyunk mindent így, de a V3 átjárhatóságát megszüntetjük. (esetleg egy megengedő limittel, akinek a győzelem/vereség aránya egy megadott érték alatt van, továbbra is mozoghat)
- berakunk egy ésszerű korlátot.
A trollkodásra viszont az égadta világon semmi szükség
Dátum: 2016.06.03. 22:10:05
Az, az állítás, hogy "Akinek magas a gyozelem/vereseg aranya annak magas a szerzett LE mennyisege is, ergo nem sok legyozoje van. " "alapjaiban hibás", hogy a teszavaiddal éljek. Ahogy írtam, ez csak addig volt igaz, amíg a győzelem vereség arányt csak a játékosokkal vívott csaták befolyásolták. Amióta az NPC-k (KH, szövi bajnokság, eventek) is ide számítanak, egyszerre párhuzamosan sok játékosnak lehet magas győzelem/vereség aránya, és ezek a játékosok vígan ütögethetik egymást, és kaphatnak 10x akkora LE/TP-t, mint más világon.
Az, hogy ez a téma milyen apropóból jött elő, tökéletesen mindegy. Ha bárki érvelni szeretne, akkor azt tegye úgy, hogy bizonyítja, hogy a V3-onszerezhető a 2000, 3000 stb LE/TP esetén 1, 2, 3 év múlva is a V3 adott szintű játékosai pont olyan erőek lesznek, mint a többi világon, és akkor minden maradhat a régiben. De kérlek benneteket, ne ilyen megjegyzésekkel próbáljátok a problémát megoldani, hogy "ostobaság". Aki a mateknak nem hisz, nézzen rá most a V1 és V3 toplistára.
Tehát 3 dolgot tehettek:
- meggyőztök a logika és az ész érveivel hogy jól van ez így.
- hagyunk mindent így, de a V3 átjárhatóságát megszüntetjük.
- berakunk egy ésszerű korlátot.
A trollkodásra viszont az égadta világon semmi szükség
Az, hogy ez a téma milyen apropóból jött elő, tökéletesen mindegy. Ha bárki érvelni szeretne, akkor azt tegye úgy, hogy bizonyítja, hogy a V3-onszerezhető a 2000, 3000 stb LE/TP esetén 1, 2, 3 év múlva is a V3 adott szintű játékosai pont olyan erőek lesznek, mint a többi világon, és akkor minden maradhat a régiben. De kérlek benneteket, ne ilyen megjegyzésekkel próbáljátok a problémát megoldani, hogy "ostobaság". Aki a mateknak nem hisz, nézzen rá most a V1 és V3 toplistára.
Tehát 3 dolgot tehettek:
- meggyőztök a logika és az ész érveivel hogy jól van ez így.
- hagyunk mindent így, de a V3 átjárhatóságát megszüntetjük.
- berakunk egy ésszerű korlátot.
A trollkodásra viszont az égadta világon semmi szükség
Dátum: 2016.06.03. 21:52:05
a kötelezően választandó is jó ötlet, meglátom emgoldható-e. A "vezető" bárki, aki tud építeni kútból.
Dátum: 2016.06.03. 16:47:57
A játék előrehaladtával bizonyos képletek nem tervezett magasságokba repültek. Ilyen a V3-on a portyában és lélekszívásban szerzett LE-re vonatkozó szorzó. Ez a szorzó a legyőzött játékos győzelem/vereség arányától függ. Kezdetben ezzel a szorzóval nem volt semmi gond, de hosszú távon adódott 2 probléma:
1.) a szövetségi bajnokság csatákat is beleszámoljuk az arányba, márpedig ott csak győzelmek vannak (a vereséget nem számoljuk).
2.) ha több olyan játékos van, akik nagyon sok játékost legyőznek, és nagyon magas arányt érnek el, és idővel összebeszélnek, és körbeütik egymást, ezzel még magasabb LE/TP arányt tudnak elérni.
Az 1-es pont mindenképpen egy anomália, amit szerintem javítani kell, ahogy a vadászatokat, úgy az NPC csatákat sem kéne az arányba beleszámolni.
De ha ezt még korrigáljuk is, hosszú távon akkor is sokkal több LE és jobb LE/TP szerezhető a V3-on, mint más világokon. A vlágon belül ez nem feltétlenül probléma, hiszen ott mindenki számára adott a lehetőség. Viszont a világok átjárhatóak, és akár a jövőben előfordulhat világösszevonás, világok közti bajnokság v hasonló huncutság is, akkor viszont fontos lenne, hogy a játékosok erőssége összemérhető legyen.
2 javaslat volt a probléma megoldására:
1.) legyen egy maximuma a szorzónak. Ez alapvetően ésszerű javaslat, nem jó, ha egy ilyen szorzó a végtelenségig elszáll, most mondjuk van valakinek 30x szorzója, de aztán lesz 100x, v 1000x szorzó, ez exponenciálisan nőhet.
2.) a V3-at teljesen el kell zárni a többi világtól, nem lehet innen más világra átmenni, soha nem lesz világösszevonás, közös bajnoki stb.
A játékon belül már él a szavazás a V3-on (vadászni kell hozzá), aki akarja, itt is leírhatja a véleményét.
1.) a szövetségi bajnokság csatákat is beleszámoljuk az arányba, márpedig ott csak győzelmek vannak (a vereséget nem számoljuk).
2.) ha több olyan játékos van, akik nagyon sok játékost legyőznek, és nagyon magas arányt érnek el, és idővel összebeszélnek, és körbeütik egymást, ezzel még magasabb LE/TP arányt tudnak elérni.
Az 1-es pont mindenképpen egy anomália, amit szerintem javítani kell, ahogy a vadászatokat, úgy az NPC csatákat sem kéne az arányba beleszámolni.
De ha ezt még korrigáljuk is, hosszú távon akkor is sokkal több LE és jobb LE/TP szerezhető a V3-on, mint más világokon. A vlágon belül ez nem feltétlenül probléma, hiszen ott mindenki számára adott a lehetőség. Viszont a világok átjárhatóak, és akár a jövőben előfordulhat világösszevonás, világok közti bajnokság v hasonló huncutság is, akkor viszont fontos lenne, hogy a játékosok erőssége összemérhető legyen.
2 javaslat volt a probléma megoldására:
1.) legyen egy maximuma a szorzónak. Ez alapvetően ésszerű javaslat, nem jó, ha egy ilyen szorzó a végtelenségig elszáll, most mondjuk van valakinek 30x szorzója, de aztán lesz 100x, v 1000x szorzó, ez exponenciálisan nőhet.
2.) a V3-at teljesen el kell zárni a többi világtól, nem lehet innen más világra átmenni, soha nem lesz világösszevonás, közös bajnoki stb.
A játékon belül már él a szavazás a V3-on (vadászni kell hozzá), aki akarja, itt is leírhatja a véleményét.
Dátum: 2016.06.03. 16:39:21
A következő patchel (jövő héten) be fog kerülni az új asztrális kincs. A bekerüléstől kezdve ezt az új kincset fogjátok majd találni. Az előzőtől ez a következőben fog eltérni:
- lesz benne barna mytokronit
- lesz benne ún. "kheszon törmelék", ez a csatlós tárgyak elkészítéséhez szükséges komponens lesz. Az, hogy mekkora eséllyel találsz kheszon törmeléket, függeni fog attól, hogy eddig mennyi asztrális kincset bontottál. Az alapesély 20% lesz, de néhány játékos, aki már óriási mennyiségű asztrálkincset szerzett, ennél nagyobb eséllyel fog ilyet találni, és kisebb eséllyel fog egyéb kincset (pl. mytokornitok) szerezni. Az új rendszer biztosítja, hogy a kincsösszetétel megváltozásától függetlenül, mindenki meg tudja ugyanazt a mytokronit, asztrálszilánk stb. mennyiséget szerezni. A barna mytokronitok esélyét ez viszont nem befolyásolja, az mindenkinek azonos eséllyel fog esni az új asztrálkincsekből.
- ill lesz egy változás, mostanáig a kincskereséssel szerzett asztrálkincsek mennyisége lineárisan nőtt. Most lesz egy határ (nagyjából ott, ahol a top tart), ami után csökken a hatásfok. Aki 5-öt vagy kevesebbet kapott vadászatonként, az ugyanannyit fog kapni, fölötte viszont csökkenni fog a hatásfok.
- lesz benne barna mytokronit
- lesz benne ún. "kheszon törmelék", ez a csatlós tárgyak elkészítéséhez szükséges komponens lesz. Az, hogy mekkora eséllyel találsz kheszon törmeléket, függeni fog attól, hogy eddig mennyi asztrális kincset bontottál. Az alapesély 20% lesz, de néhány játékos, aki már óriási mennyiségű asztrálkincset szerzett, ennél nagyobb eséllyel fog ilyet találni, és kisebb eséllyel fog egyéb kincset (pl. mytokornitok) szerezni. Az új rendszer biztosítja, hogy a kincsösszetétel megváltozásától függetlenül, mindenki meg tudja ugyanazt a mytokronit, asztrálszilánk stb. mennyiséget szerezni. A barna mytokronitok esélyét ez viszont nem befolyásolja, az mindenkinek azonos eséllyel fog esni az új asztrálkincsekből.
- ill lesz egy változás, mostanáig a kincskereséssel szerzett asztrálkincsek mennyisége lineárisan nőtt. Most lesz egy határ (nagyjából ott, ahol a top tart), ami után csökken a hatásfok. Aki 5-öt vagy kevesebbet kapott vadászatonként, az ugyanannyit fog kapni, fölötte viszont csökkenni fog a hatásfok.
Dátum: 2016.06.03. 16:31:02
Jó hírem van, a mostani fejlesztési listán ez fent is van, hogy a vezetőnek az alapértelmezés a lélekkútból való fejlesztés lesz, ez bekerül a következő patchel.
Viszont külön mobilra fejlesztett applikációt nem tudok ígérni
Viszont külön mobilra fejlesztett applikációt nem tudok ígérni
Dátum: 2016.05.30. 16:28:01
A szombati Végzetúr találkozón a Végzetúr vs Túlélők Földje versenyen a végzetúrasok nyertek. Ennek jutalmaként minden végzetúr játékos holnap déltől egészen 2 héten át +5% lélekenergiát fog kapni a vadászatokból. Gratulálunk!
Dátum: 2016.05.30. 15:35:22
Idézet: Balumaci - 2016.05.30. 12:42:22
A skippelés nem jó ötlet, mert akkor elég nehéz a sorrendet a végén eldönteni, ha más meg nem skippelt és nem oldott meg mindent. Az összes feladat egyszerre, próbáltuk ezt is, az nagyon nagy káoszt eredményezetett. annyit lehet, hogy a feladatokat esetleg még könnyebbé tesszük, bár a másik 4 csapat meg tudta fejteni, és az első kettő elég gyorsan ráadásul. Ha túl könnyűek a feladatok, és próbálkozásból meg lehet fejteni a szót, nem kell megoldani az egészet, akkor 10 perc alatt vége lesz az egész vetélkedőnek
Miklós a Bú versenyen vagy legyen az hogy egyszerre megkapod az összes feladatot vagy pedig lehessen skippelni a feladatot, egy ékezet miatt elakadtunk 2. feladatnál és fel kellett adnunk nem tudtunk tovább menni.
A skippelés nem jó ötlet, mert akkor elég nehéz a sorrendet a végén eldönteni, ha más meg nem skippelt és nem oldott meg mindent. Az összes feladat egyszerre, próbáltuk ezt is, az nagyon nagy káoszt eredményezetett. annyit lehet, hogy a feladatokat esetleg még könnyebbé tesszük, bár a másik 4 csapat meg tudta fejteni, és az első kettő elég gyorsan ráadásul. Ha túl könnyűek a feladatok, és próbálkozásból meg lehet fejteni a szót, nem kell megoldani az egészet, akkor 10 perc alatt vége lesz az egész vetélkedőnek