Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Tseby dr akula

Byzon mester jó lenne Mioklósék figyelmét felhívni a topicra mert amíg nem ír ide egy sort legalább addig mi is hiába lelkesedünk.......
Nagyon jó ötletek vannak mindkét (Byzon, Heretic) felvetésben, csak az a gond hogy ezek régóta kinnt vannak a fórumon már és hiába szavazz itt akárhány ember amíg egy "tüzközeli" emberke a balansz és exploit fényében át nem nyálazza és meg nem teszi a javaslatát attól félek nem fog továbbra se történni semmi.

A 2 ötletet szerintem egybe kéne gyúrni mert háborús épületekre szükség van de ideje lenne hordánként egyedi épületeknek is.

Mortimer felvetésére reagálva hogy ezek is fel lesznek előbb utóbb építve volna egy ötletem:
Az új épóleteknek az építési költsége ne konstans legyen hanem változó mégpedig arra gondoltam hogy vagy a lélekkúthoz mérten vagy az épületek számához (mannakonst miatt) lehetne folyamatosan növelni az építési költséget és nem úgy mint most a HT-nél ahogy birtoklásonként emelkedik hanem mondjuk eggyel több épületed van akkor eddig épületeid száma x 10k volt az építési költség akkor ez most megnő visszamenőleg is vagyis amíg újra be nem építed visszaáll befejezetlenre az épület és minden épületemelésnél ez történne.
Dátum: 2009.11.20. 23:16:45
Ne adj neki ötleteket
Dátum: 2009.11.20. 23:01:25
nem rossz és nyertél?
Dátum: 2009.11.20. 10:00:38
Idézet: Almási Viktor - 2009.11.20. 09:04:01
A VF-be nem lehet beleragadni, mert ha unalmas lesz miatta a játékom, fogom és lefelejtem.
Igaz utána sem lesz más a játék, mert ha előrébbszaladok 10 szintet, ugyanazt a játékot fogom ott is játszani, mintha továbbra is VF-eznék.
A játék elején volt érdek a szintlépésre, mert voltak kifejlesztendő épületek, megoldandó küldetések.
Ezek egy játékos számára 50. szint körül elfogynak, utána a játékélménye akkor sem csökkenne, ha egy deka szintet nem lépne a továbbiakban.
Úgyhogy hajrá VF


Viktor mester tökéletesen fogalmazott

Amúgy Birka nem értelek mert az hogy a bajnokikat a VF-esek nyerik csakis a V3-ra igaz de ott is csak azért mert a pók taktika nem éri meg olyan szinten mint a 2 sima világon.
Lehet megváltozott a világ de amíg játszottam a másik 2 világon addig csakis a pókoknál látam rakatszámra bajnoki őveket, persze azokon a szinteken ahova még nem jutottak el a pókok lehet hogy a Vf-esek nyernek de őket beérik a pókok és jaj nekik és a Miklós szerinti VF-ező pók karakter nem létezik mert aki pók az nem vadászik, ha meg igen akkor már nem pók.
Dátum: 2009.11.19. 13:21:09
"A VF táp, viszont amivel sokan nem számolnak, a célok elvesztéséhez, csökkenéséhez vezet, és ez hosszú távon rontja a játékélményt."


Nekem direkt ez hozta meg a játékélményt hogy nem a lista első oldalán vagyok és ütnek a gazdag kavicsos emberkék, hanem lassan kiesek a top100-ból és most már csak felülről vernek el és már onnét se mindenki.
Amúgy ha egy idő után meggondolja magát az ember ott a felejtés szaki és volt Vf nincs Vf, ilyen egyszerű, de nehogymá más mondja meg hogy nekem mi a jó a játékban...

Darah mester jó meglátás, minket le se szarnak........
Dátum: 2009.11.19. 08:05:30
Röhejes hogy a topkarik akiknek nincs VF-je ki akarják sírni hogy szünjön meg, csak azért mert kevés nekik a kristályhorda.........

Írtátok írjanak a VF-esek is no akkor megteszem:
Személy szerint anno azért választottam a Vf-et mert beláttam hogy azok akik az első helyeken vannak irdatlan őskőért teszik ezt, nekem aki örülök ha ajánlásokból futja a prémiumra és mellé havonta veszek egy őskőves felszerelést de turbora meg hasonlókra csp-t költök csak ez a megoldás maradt hogy relatíve erős maradjak.
Az meg hogy a Vf-esek viszik el a bajnokikat csakis a V3-ra lehet igaz mert itt a pók ritka taktika, de a másik 2 világon míg játszottam a bajnokikat csak pókok nyerték persze magasabb szinteken mivel már nincs pók ez nem igaz de magas szinten VF-es sincsen.
Dátum: 2009.11.19. 07:43:05
Ahogy elnézem a kvízmedál helyes kérdésekért ötlet szinte mindenkinek tetszik kivéve a kvízolimpia mestereinek akik mostanra már adatbázisból, rutinból avagy azért nyernek mert ők ellenőrzik a kérdéseket........

A kapjon mindenki elvet én is ellenzem az 1000-enkénti túl nagy exploit lenne ezért ballanszosabb negoldás kell (Biri jogdíjakért jöhetsz ).
szerintem a 3-5000 körüli helyes válaszonkénti medál volna a jó megoldás mert így tényleg nem értékelődne annyira el a medál se de kapna az is aki nem tud mindent ilyen-olyan okokból de azért sok helyes válasza van.
Dátum: 2009.11.15. 08:06:08
Nagy respect az írónak, remélem még sok jó sztori jön a pennájából


Érinthetetlenek

Nem is olyan régen a kezedbe került egy felhívás. Valami munkalehetőség volt rajta, ha jól emlékszel. Akkor nem volt időd elolvasni, csak rápillantottál, de most van időd elolvasni. Gyorsan meg is keresed a pergament, kigöngyölöd.

„ FIGYELEM! Az Érinthetetlenek Szövetség jól képzett Végzeturak jelentkezést várja, nem toborzási célzattal! Egyszeri és veszélyes megbízatás, komoly fizetséggel! Fontos a harci tapasztalat, és magas fokú fegyverforgatás, e mellett a mesterszintű mágia használat, valamint a rátermettség, és leleményesség.”

Hmmm, nem hangzik rosszul. Ez neked való feladat, hiszen jó harcos vagy, rengeteg pusztító varázslattal rendelkezel, szinte mindenhez értesz, és saját magadnál rátermettebb fickót nem ismersz. El is indulsz, hogy felkeresd az Érinthetetlenek Szövetség erődjét. Út közben azon gondolkozol, honnét is olyan ismerős a szövetség neve neked. Pár perc morfondírozás után eszedbe jut. Ők azok a renitens, maroknyi csapat, akik azzal vonták magukra a figyelmet, hogy elsőként építették meg a leghatalmasabb Pusztítás Citadelláját, amit csak Végzetúr építeni képes. Hallottál róla, hogy a hajdani Citadella egyezménnyel mit sem törődve, a háborúkban előszeretettel védik meg Lélekkútjukat ezen borzalmas épület segítségével. Kiráz a hideg. Velük üzletelni? Jó ötlet ez? Na, majd kiderül. Ha a jutalom elég kecsegtető, akkor elvállalsz te mindent. Kimerítő gyaloglás után rábukkansz a keresett erődítményre. Saját szövetséged léptékeivel és értékrendjével szemlélve meglehetősen gyengécske védőfallal van körülvéve, és őrtornyai sem olyan hatalmasak, mint nálatok. A bejáratot nem védi más szövetségektől megszokott módon szigorú őrség, egyszerűen besétálhatsz. Bent lázas építkezés folyik, négyen serénykednek valami épület alapjait lerakni. Némi útbaigazítás után megtudod, merre találod a szövetség vezérét, Érinthetetlent.
A palota dísztermében fogad téged. A látványtól megrökönyödsz. Egy vad amazont képzeltél el, talpig fegyverekben, ehelyett egy izgalmasan lenge és szinte áttetsző öltözéket viselő, fiatal, és gyönyörű nőt pillantasz meg. Hosszú, enyhén hullámos szürkés-fehér haja a meztelen hófehér vállaira omlik, barna szeme élettől ragyog, és pajkosan csillog. Telt, érzéki ajkai igézőek, nedvesen csillognak. Vékony ruháján jól áttűnik formás és kecses teste, sudár alakja. Fegyvert egyáltalán nem visel, de el sem tudnád képzelni ezt a bájos teremtés hatalmas mágikus lélekorzó pallossal, vagy egy varázslatközömbösítő csatapajzzsal. Még csak az aprócska, ám méltán félelmetes Vámpírtőr sem mutatna jól finom és kecses ujjai között. Egyszerűen ez a szépség nem harcra termett! Pillantásod megakad ékszerein. Gyűrűje és amulettje viszont különleges varázserőt sugároz, nagyhatalmú tárgyaknak tűnnek. Ilyen kincseket csakis más dimenziók nagyhatalmú lényeitől lehet szerezni. Neked is van hasonló, szövetséged tagjaival, összefogva közösen epikus küzdelemben végeztetek néhány rettentő entitással. Érzékeid azt súgják, hatalmas mágikus erő lakozik ebben a lélegzetelállítóan bájos leányban.
- Üdvözöllek Végzetúr! – hangja bársonyos, élettel és érzékiséggel teli, simogatja a lelked. – A felhívásunkra érkeztél? – kérdi, mire te elbűvölten bólogatsz.
- Nos, akkor elmondom, miben lehetnél a segítségemre. Nos, mint az köztudott az Érinthetetlenek szövetség egy olyan csoportosulás, ahol csakis különc és egyedi gondolkodású Végzeturak, Végzetúrnők alkotnak egy meghitt és kellemes közösséget. Szövetségünk célja, hogy minél kényelmesebben és békésebben élhessünk. Mi nem portyázunk, és nem sanyargatunk más Végzeturakat, nem szívjuk el lélekenergiájukat, nem lopjuk el nehezen megszerzett ősköveiket. Nem célunk a pusztítás, csakis a békés fejlődés. Ezért mi nem is eddzük a testünket, nem gyakorlunk órákat, hogy hatékonyan támadjunk és védekezzünk, és amint látod, nem is használunk sem fegyvereket, sem páncélokat. Sajnos a mostani kegyetlen világban a legtöbb szövetség állandó háborút és küzdelmet folytat a lélekenergia megszerzéséjért. Ha nem építettünk volna ilyen hatalmas Pusztítás Citadelláját, akkor mindennapos lenne, hogy a sárba tiporjanak minket és szabad prédaként szívják ki lélekkutunk minden csepp energiáját. Ezért megtaláltuk a módját, miként védekezzünk a támadások ellen. És egyre jobbak, és hatékonyabbak a módszereink. Ezért vagy ma Te is itt. Hadüzenetet kaptunk egy harciasságáról és kegyetlenségéről híres, rabló és fosztogató szövetségtől. Citadella csapásainkkal meg fogjuk gyengíteni erődítményüket, de szükségünk van orgyilkos merénylőkre, akik harcképtelenné teszik a legerősebb harcosaikat. Mi nem vagyunk képzettek az ilyesmiben, de kincseskamránk tele van, fel tudunk bérelni szakembereket. – Bájosan elmosolyodik, a szíved megdobban, hasadban melegség árad szét. – Nos Végzetúr, a Te feladatod lenne a behatolás és minél nagyobb felfordulás okozása. Mi a kémtoronyból a kémgömbünkkel fogjuk figyelni az akciódat, így láthatjuk milyen eredményes vagy. Természetesen nem te leszel az egyetlen, aki a segítségünkre lesz. Hogy milyen módszert választasz, azt rád bízom. Lehet tömeges mérgezés, vagy altatás, gyengítés. Ha erős és vakmerő harcos vagy, egy komoly rohammal akár harcképtelenné tehetsz jónéhány harcost, alkalmazhatsz mágiát is, de felőlem meg is győzheted a vezérüket, hogy adják fel a harcot, és vonuljanak vissza. Minél hatékonyabb leszel, annál több lélekgyémánt üti a markodat! Most menj, és készülj fel, ma este kell végrehajtanod a támadásod. – Ismét elmosolyodik, megremeg a térded. Ki lenne képes ártani egy ilyen szépségnek? Az biztos, hogy ma kegyetlen munkát fogsz végezni és akár az életed árán is, de segítesz és megvéded Érinthetetlent, ezt a bűbájos teremtést. Persze azért a felajánlott lélekgyémántok is igen vonzóak a számodra. Sietve távozol, és máris őrült tempóban pörgeted gondolataidat, akciótervet készítesz az éjszaki merénylethez. Egész úton a csata részleteit tervezed, miközben folyton megjelenik előtted Érinthetetlen csábító és igéző tekintet, fejedben visszhangzanak kimondott szavai. Estére teljes harci díszben várakozol a célpont erődítményének közelében. Van időd, így hát rejtőzködsz és figyelsz. Várod a Citadella csapás pusztító rohamát, az lesz a jel, az általa okozott felfordulásban könnyedén tudsz majd tevékenykedni. Ahogy várakozol, észreveszed, hogy nem te vagy az egyetlen. Ez az Érinthetetlen! Micsoda egy furfangos gyöngyszem! Még sosem hallottál ilyet, hogy valaki a szövetségi háborúban ilyen trükkökhöz folyamodott volna! Egyszerűen csak csodálni tudod a nő leleményességét.
Kisvártatva hatalmas mágikus fellegek és gonosz erőterek kezdenek az erőd körül gyülekezni, gomolyogni. Érzed, ahogy sűrűsödik bennük a koncentrált mágikus energia. Még sosem láttál ekkora pusztító erőt! Hirtelen szörnyű robajlás és villámlás keretében kisül az összegyűlt mágikus energia, lesújt a Citadella csapás. Itt az idő, ez volt a jel. Legegyszerűbben úgy jutsz be, ha átmászol a védőfalon.
mászás próba
Az őrségnek kisebb gondja is nagyobb annál, minthogy most a falakat figyeljék, így könnyedén és észrevétlenül hatolsz be az erődbe. Fejedben már megszületett a terv, azon vagy, hogy megvalósítsd. Hallottál már olyanról, hogy a Lélekkutat ki lehet sütni, és így lélekenergiát kinyerni belőle. A te szövetségedben is sokan alkalmazták már ezt a módszert. Na de olyat még senki sem csinált, hogy egy idegen szövetség kútját kisütve, a felszabaduló energiát arra használta volna, hogy meggyengítse a közösség tagjait! Terved zseniális, nem hiába jársz annyit az akadémiára, és pallérozod elmédet. Utad egyenes a Lélekút irányába veszed. Lopakodva, észrevétlenül jutsz el a szövetség központi építményéhez. Megközelíted a bejáratként szolgáló barlangfolyosót, és hangtalanul hatolsz be. Kisvártatva egy zárt ajtó állja utadat. Mögötte lesz amit keresel.
zárnyitás próba:
Kemény munkával és a zárnyitó készleted felhasználásával sikerül feltörni a zárat, kitárul előtted a hatalmas csarnok ajtaja. Mindig lenyűgöz a Lélekkutak látványa. Hatalmas világító kristályok gyűjtik magukba az éltető energiát, a levegő vibrál a mágikus energiáktól. A kút kristályai a szivárvány minden színében pompáznak, villognak, lüktetnek. Ez hát a szövetség szíve! Zajt hallasz a folyosóról. Itt nincs hova elbújni, lebuktál! Szerencsére csak Végzetúr érkezik. Persze, erre nem gondoltál! Jönnek, hogy a Citadellacsapást semlegesítsék! El kell intézned őket, mielőtt még több társukat idehívnák.
CSATA
Rutinos harcosként győzöd le az első támadód. Szerencsére a meglepetés ereje veled volt. A második Végzetúr már felkészülten vár, kivont fegyverét markolja szorosan, ajkai varázsigéket formáznak.
CSATA
Nem volt könnyű csata, de hát aki olyan sokat portyázik, mint te, az már komoly rutint szerzett a harc terén. Begyűjtöd a győztesnek járó lélekenergiát, majd visszatérsz eredeti feladatodhoz. Ki kell sütnöd a kutatat, méghozzá nem szokványos módon. A siker nem garantált, csak elméletben működő képes a terved, gyakorlatban még soha senki nem vetemedett ilyesmire. Ha valamit rosszul csinálsz, az is előfordulhat, hogy a felszabaduló energia porrá éget. Ezért a legkörültekintőbben kell eljárnod. Először is meg kell erősítened képességeidet, és védelmedet.
tudatturbó próba
Energiáidat koncentrálva felerősíted érzékszerveidet, elmédet egy magasabb szintre emeled. Most már tökéletesen tudsz koncentrálni az őrületes feladatra. Persze még mindig fennáll a veszély, hogy balul sül el a kísérlet, de te minden tőled telhetőt megtettél, hogy a kockázatot csökkentsd. Elmédet és akaraterődet a Lélekkútra koncentrálod. Közben pár őskövet veszel elő. Ezeknek az értékes tárgyaknak a segítségével tudod a kutat arra bírni, hogy kiadja magából az energiát.
Mágia próba:
Ahogy egyre erősebben koncentrálsz, úgy kezdenek az őskövek remegni, és melegedni a kezedben. Egyre gyorsabb a mozgásuk, szinte már izzanak a tenyereden. Egyszer csak egy villanással és hangos robbanással kiszabadul a bennük lakozó erő, és reakcióba lépnek a Lélekkút kristályaival. Iszonyatos energia áramlik szét a teremben, minden erőddel koncentrálnod kell, hogy kordában tartsad. A Citadellacsapás pusztító hatása csak fokozza a ténykedésed, felerősíti az elszabaduló erőket. Erre nem számítottál! Fogaidat összeszorítva, olyan erősen koncentrálsz, hogy agyad majdnem összeroppan a teher alatt. Végül aztán sikeresen fordítod az energiát a szövetség ellen! Elméd összeköttetésben van az idegen Lélekkúttal, amin keresztül érzed az ellenséges szövetség minden tagját. Ketten ájultan hevernek itt a teremben, öt másik tag szintén ájultan fekszik az erőd más részeiben. Azt nem tudod megállapítani, hogy a Citadellacsapás miatt ájultak-e el, de gyanítod, hogy a többi felbérelt merénylő keze lehet a dologban. A maradék tizenöt, talpon lévő Végzetúrra koncentrálsz, és rájuk küldöd a kútból kiáramló energiákat. Érzékeled, amint a kisülő kút lesújt az áldozatokra. Kilencen azonnal ájultan terülnek el, a többiek pedig meggyengülten és kétségbeesetten tántorodnak meg. Mekkora pusztításra vagy képes! És ez az Érinthetetlen mekkora stratéga! Egyetlen éjszaka alatt olyan megfélemlítő csapást mért az ellenségére, amelyet más szövetségek csak több napi háborúzással tudnak kivívni. Alig várod, hogy újra láthasd a nőt. Na és persze a jutalomként felajánlott lélekgyémántokat. Az erődöt elhagyni most már könnyű feladat, nem maradt szinte egy harcképes katona sem. Azaz csak majdnem, mert a bejáratként szolgáló rácsos kapuban egy bosszútól eltorzult arcú Végzetúr rohan feléd. Felszerelése jóval komolyabb a tiednél, látszik, hogy sokkal régebb óta portyázik és vadászik, mint te, harci tudása, és varázslatai jóval erősebbek a tiednél. Portya során az ilyen erőteljes Végzeturak mindig a földbe szoktak döngölni. Az esélytelenek nyugalmával készülsz a csatára.
CSATA
Szerencsére a pusztító csapásod rá is hatással lehetett, mert fegyvereit nem olyan hatékonyan használta, mint az megszokott lett volna, varázslata is gyenge hatásfokkal működött. Így is kemény csata volt, de ha nincs a gyengítésed, ez az ellenfél eltiport volna. Szabad az út, kirohansz az erődítményből, vidáman és büszkén baktatsz az Érinthetetlenek Szövetség épületei irányába. Már ismered a járást, egyenesen a Palota fogadótermébe sietsz, hogy megláthasd Érinthetetlent, ezt a páratlan szépséget. Nem csalódsz a látványban. A nő most egy díszes selyem ruhát visel, ami egy kényelmes és egyben praktikus ruhadarab, de mégis olya rafináltan van tervezve, hogy testének minden báját kiemelje és még izgalmasabbá tegye. Mosolyogva fogad, a kezében egy tömött erszény. - Gratulálok Végzetúr! Olyan komoly munkát végeztél, amit nem néztem volna ki belőled! Nagyon nagy segítségünkre voltál, neked köszönhetően nem, hogy meggyengítettük az ellenségeinket, de jó eséllyel kapitulációra kényszeríthetjük őket! Fogadd el ezt az erszényt hálám jeléül. Bízom benne, hogy legközelebb is számíthatunk a segítségedre, ilyen kreatív és nagyhatalmú Végzeturak, mint te mindig hasznos szövetségesnek bizonyulnak. Ha ismét lesz feladat a számodra, értesíteni foglak! - Elmosolyodik, és kacéran rád kacsint. A gyomrod gombóccá ugrik össze. – Igenis úrnőm, rendelkezz velem, amikor csak óhajtod! – Vidáman és elégedetten indulsz haza, közben a jutalmadat számolgatod, és alig várod, hogy újra segíthess Érinthetetlennek.
Dátum: 2009.11.14. 18:02:29
Micsoda árukapcsolási módszer
amúgy ügyes, akkor javaslom ha valaki mondjuk 5k vagy 10k értkben vesz könyvet webboltotokból akkor is kapjon kódot és akkor talán nem másik olcsóbb webboltot választok.
Dátum: 2009.11.14. 07:28:42
Valamiben úgyis meg kell halni és nehogymá egy szaros kis influenza legyen a tettes
Semmiképp se oltatom be magamat, hogy mások megteszik-e vagy sem az mindenkinek a saját felelőssége, ebbe beleszólni nem érdemes...
Dátum: 2009.11.14. 07:04:06
Ne reménykedj öreg! Miklósék csakis exploitos balansztalan dolgok bevezetésére szoktak időt fordítani.......
Dátum: 2009.11.14. 07:00:24
A térkapu
- Uram, uram ébredjen! Baj van a...
Földrengés rázza meg a helyet, még az ágyból is kiesel. Az újonc, aki próbált felkelteni, az is elesik.
- Baj van a térkapuval uram, a többiek már ott vannak - felpattan, és téged is felsegít - A térkapu felizzott, és jön át valami!
Magadhoz veszed a felszereléseidet, és amilyen gyorsan csak tudsz lerohansz. Ismét megremeg a talaj, de már nem ér váratlanul, így nem esel össze. Nem úgy, mint az utánad loholó kopasz. Odaérsz szövetséged térkapujához, a társaid már ott vannak. A korábban rendezett terület homokját most vér áztatta át.
- Gyere üvölti egy társad, magától megnyílt a térkapu, két dög már átjött! Fogytán van az életerőnk és a varázspontunk. Mindjárt jön a harmadik, álld útját, addig mi ellátjuk a sebesülteket.
Tekinteted a térkapura téved, a kör belseje normál esetben átlátszó, amikor valaki használja akkor pedig olyannak kéne lennie mint egy nyugodt tó felszíne. Ez most megváltozott, inkább hasonlít a vihartól tomboló tengerre, mint a nyugodt tóra. Üvöltést halasz, és egy mancs jelenik meg a kapuban, megint megremeg a föld, és eléd ugrik egy torzszülött!
Ezt a próbát már korábban teljesítetted.
Legyőzted, van idő szusszanni.
- Mi történt? - kérdezed.
- Az egyik újonc... engedély nélkül megnyitotta! -lihegi.
- Mi? Az újoncok nem jöhetnek ide engedély nélkül! Hol van az őr?
- Az őr volt az első akit elkapott a dög, már elvitték a többiek súlyos a sebe.
Megint megremeg a kapu, egy árnyék jelenik meg benne.
- Itt a következő! - üvölti a társad, és már támadásba is lendül.
- Ne, várj amíg kijön túl közel mész! - kiáltod, de már késő. Hiába volt gyors a harcos a szörnyet nem tudta meglepni, mielőtt lecsaphatott volna hatalmas ütést kapott, és a közeli épület falának csapódott.
Ezt a próbát már korábban teljesítetted.
Sikerült, de még mindig nyitva a kapu! Már rég be kellet volna záródnia magától, mi történt? Ilyet még nem láttál. Megkeresed harcostársad. Még él, de a végét járja, sürgősen segítened kell rajta!
Ezt a próbát már korábban teljesítetted.
- Köszönöm! Ha nem vagy itt biztosan meghalok, és ki tudja milyen tombolásba kezd ez a lény!
- Mi történt? - üvöltöd - A kapunak már rég be kellett volna záródnia! - mutatsz a kapu felé, aminek a felszíne még mindig mit a viharos tenger.
- Az újonc mellélőtte a varázslatát, amikor átjött a torszülött. Pont a kaput találta el, és valószínűleg túltöltődött. Nézd jön még egy!
- Látom, de most várj, akkor támadunk amikor jelzek!
- Értettem. - szégyellve hajtja le a fejét a másik.
Hol vannak már a többiek? Morfondírozol, míg harcállást veszel fel. Tisztes távolból vártok, amíg átér az ellenfél.
- Most! - kiáltod.

csata


Sikerült.
- Elnézést az előbbiért, de azt hittem egyedül is menni fog. - mentegetőzik a társad.
- Semmi gond, a lényeg, hogy életben maradtál!
Mi? érzed, hogy mana szökik ki a testedből, az átkozott szörny, biztos az ő műve!
Elhasználsz 850 varázspontot. SIKERES!
- Hol a fenébe vannak a többiek? Nem sokáig húzzuk, ha nem jönnek hamarosan!
Ismét egy árnyék jelenik meg a térkapuban.
- Tudod! - szólsz a melletted lévőnek.
- Tudom. - mondja halkan.
Megvárjátok amíg teljesen átér, majd a jeledre támadtok.

csata

Ez is holtan terül el. Csörtetést hallasz a hátad mögül. A szövetséged többi tagja jelent meg. Örömmel látod, hogy itt van majdnem mindenki, csak az újonc, aki a galibát okozta nincs velük!
- Hé hol a kopasz? Át akarom hajítani! - vonod kérdőre az első embert aki odaér. - Még mindig aktív ez az átkozott kapu!
- Elrohant a közeli mágusért, hátha az tud segíteni! Remélem ezt a feladatot tudja teljesíteni.
- Rendben. Gondolkoztam, és ha a kaput az elejére borítanánk nem tudnának átjönni, de sietnünk kell!
124. szintű Erő próba: Erő: 125 + 14 = SIKERES!
Hatalmas recsegéssel, de sikerült eldönteni a kaput! Épp időben, így csak azt halljátok, hogy egy karmos kéz az alatta lévő kövekből kirakott padlót kaparja.
- Nagyszerű, ez kitart egy darabig! De hol van már a mágus?
- Itt mögötted. - hallasz egy ismeretlen hangot, és megpördülvén a kezedet a fegyvered markolatára teszed. - Arra semmi szükség, nem harcolni jöttem. De ha harcolni akarsz ott vannak a torzszülöttek akik a kapun keresztül most folyamatosan jönnének át. Én el is mehetek!
- Nem dehogy, csak a reflexek... - válaszolod
- Azzal, hogy eldöntöttétek a kaput nem zártátok be, az ifjú katonád elmesélte a történteket, és közös erővel bezárhatjuk. De ehhez mindannyitok mágikus erejére szükségem lesz, álljátok körbe a kaput!
Amint az utolsó ember is a helyére állt a mágus elkezdi mormolni a varázsigéket...
108. szintű Mágia próba: Mágia: 181 + 4 = SIKERES!
Legalább egy óráig kántál a mágus, de sikerült. Körbenézve látod, hogy mindenkiről folyik az izzadtság, és zilál, csak a mágus áll rezzenéstelen arccal. - Végeztem, remélem nem lesz többet ilyen! - és indul is vissza. - Mivel tartozunk? - kérded. - Vedd úgy, hogy szívesség, és talán egyszer majd én kérem a segítségeteket. Ahogy kimondja az utolsó szót eltűnik. - Kopasz hozzám! - az újonc remegő lábakkal áll eléd - Ha most több erőm lenne itt helyben felpofoználak, megsértetted a szabályokat. Ezért most két hétig te takarítod a latrinát, és a térkapu közelébe nem akarlak meglátni egy darabig! - Igen is uram, és elnézést! - Jól van, tűnés, ti meg állítsátok vissza a kaput!
Dátum: 2009.11.14. 06:56:07
A Legendák Menedéke
Sosem gondoltad volna, hogy ez a pillanat is bekövetkezik egyszer – támadód lesből csapott le rád gombaszedés közben, azóta sem leled nyomát. Idomított kedvenceid egy varázslat bosszantó hatásának köszönhetően a kis tisztáson hevernek ájultan. A mögötted álló rivális jelenlétét viszont nem is érzékeled, sem a testéből párolgó hőt, sem tétova neszezését. Profi. Az egyetlen, érzékszerveid által továbbított információ a torkodon szelíden pihenő penge kijózanító hidege. Úgy döntesz, nem fickándozol, próbálsz arra az ezredmásodpercre koncentrálni, amíg a mögötted álló majd áthelyezi a súlypontját a másik lábára. Ez lesz az utolsó esélyed...
135. szintű Támadás próba: Támadás: 146 + 16 = SIKERES!
Szinte beleszuggerálod támadódba a kívánt mozdulatot. Az adrenalin kiélesíti érzékeidet, így a gondolat sebességével perdülsz meg. Remegő ujjaid rákulcsolódnak a megfelelő gyűrűre, melynek mágiája védelmet nyújt a fizikai támadások ellen. A penge csikorogva csúszik el a láthatatlan akadályon, ellenfeled ennek ellenére sem esik kétségbe: pálcájának egyetlen intésére elpihensz a tűlevelekkel kevert avarban. Ellentámadásra esélyed sincs, a levegő sípolva igyekszik a tüdődbe. Felnézel a közelgő végzetedre, aki ismét a kedvenc pengéjét lóbálja szórakozottan a szemeid előtt. Az acélba vésett „TrueBlood” felirat nem sok jóval kecsegtet...itt az ideje mentálisan is összeomlani.
170. szintű IQ próba: IQ: 222 + 3 = SIKERES!
Sikerül megőrizned az eszméletedet, de a bénító varázslat továbbra is a fogságában tart. TrueBlood füttyent kis kedvenceinek, majd a vállára kapva elbattyog veled toronyiránt. Fejedben teljes a zűrzavar, bágyadtan tűröd a pihentető utazást. Idővel tisztulni kezdenek a gondolataid, próbálod meghatározni merre is jártok, de még sosem jártál az erdőnek ezen a részén. Fogvatartód észleli, hogy nem vagy már holtteher, nagyot zöttyensz ahogy a földreejt. Szó nélkül továbbindul, állatai morogva közelednek feléd. Úgy döntesz, nem állsz le velük pirospacsizni, a lehető legfürgébben TrueBlood után vonszolod meggyötört korpuszodat.
128. szintű Erő próba: Erő: 125 + 5 = SIKERES!
Nem hiába gyötörted magad a konditeremben, az elszenvedett fizikai sebek és a vesztes íz a szádban nem akadályoz meg abban, hogy lépést tarts az eleven Legendával. Ha már itt tartunk, elmorfondírozol a hős valódiságán...csak nem egy jól sikerült illúzióval sétálgatsz? Hiszen mindenki azt meséli, hogy TrueBlood már az Örök Vadászmezőkön legénykedik.
A konklúzió azért csak megszületik: vagy Te annyira nagyhatalmú, hogy nem akárki képes elcsípni. Tehát jobb, ha a fenekeden maradsz... persze képletesen, mert az előtted menetelő végzetúr semminemű jelét nem adja, hogy pihenni szándékozna. Leszáll az este, mire legyűritek az épp aktuális dombot, és aláereszkedve két különálló fénypont fedezel fel, tőletek bejárható távolságra – az intenzitása szerint egy tábortűz...és még valami más. Éjszaka egy koromsötét erdőben, ismeretlen fényforrás felé haladva normál esetben nem egy életbiztosítás – most először már-már örülsz, hogy TrueBlood veled van. Az utolsó fákat hagyjátok magatok mögött, mikor már számodra is világossá válik, hogy a máglyát egy tisztás közepére rakták, fénykörének határán egy barlang bejárata lesz kivehető. A nyílás fölött egy kékes reklám villog...jó ég! Ilyet eddig csak alkimistáknál láttál, utóbb mindegyik felrobbant. Igyekszel tehát távolságot tartani ettől az ördögi játékszertől, a feliratot persze azért elolvasod: CASINO DIAMOND. TrueBlood maga után vonszol, fel egy...kettő...három lépcsőn, utána kétszer jobbra fordultok, és megálltok a folyosót lezáró faajtó előtt. TrueBlood belerúg az ajtóba, mire az feltárul és egy méltatlankodó végzetúr arca tűnik fel a nyílásban:
- Két rövid, egy hosszú a jel! Igazán megtanulhatnád már! – dohog az ürge, majd félreáll az ajtóból, hogy beléphessetek. TrueBlood rögtön bevezet a társaságba, elbődül:
- Itt a mai áldozat, most lőttem! Ki akar először játszani vele?
Térdeid elgyengülnek, amikor felismered a szivarfüstben felderengő arcokat: Lord Sanyi... Baalcain... Soul... Wurgolx... AranyAlma... Seligen... Zaccmester... Dalen... Crimson. Mind ott tolonganak körülötted, kezükben kis szines kőlapocskák. A galetki-gyűrű tovább szűkül körülötted, a piaszag és a füst nem segit rajtad, ájulással küzdesz, mikor egy maroknyi lapocskát a kezedbe nyomnak.
105. szintű Egészség próba: Egészség: 100 + 9 = SIKERES!
Tuti, hogy az öregek tudtak valamit... mióta megiszol minden nap egy pohár tejet, nincs az a barbár étel, ami kifogna az emésztéseden. Tökéletesen uralod Mr. Rókát, és bár könnyezik a szemed a meghatottságtól, sikerül megtartani maradék méltóságodat és kinyögni a helyzet komolyságához leginkább illő mondatot:
- Kezdjük a rulettel! – hörgöd.
116. szintű Szerencse próba: Szerencse: 123 + 11 = SIKERES!
Még nem teljesen tértél magadhoz, a tekinteted szinte issza a legendák látványát, ahogy konyakospoharaikat lengetve és szivarjukkal hadonászva zajosan megteszik tétjeiket. Oda sem nézve dobod a zöld posztóra zsetonjaidat, és az eredmény hallatán magabiztosan söpröd be a nyereményt. Önbizalmad nőttön fogy, mikor Dalen vihorászva feléd lenget egy döglött patkányt, majd szemöldökét sodorgatva meghív a pókerasztalhoz. Mikor köpenye alól előkerül a legfrissebb szüretelésű Ghalla-párlat, és nekiálltok Sanyival és Crimsonnal snóblizni, végképp elveszíted a fonalat. Utolsó emlékeid lebegő fátylakhoz és hiányosan öltözött, izgalmasan elhelyezett zsírpárnácskákkal rendelkező asszonyszemélyekhez fűződnek, kiknek fürge ujjaik a szuszpenzorodon matatnak. A többi néma csend...
Felhasználod a következő gyógyitalt: sárga gyógyital.
Vakító fény reflektorozik az arcodba, amikor az ágyadban felébredsz - csak a napsugarak szemtelenkednek be az ablakon. A fejedben Chara-din és Leah bugizik, a gyomrod látogatást kíván tenni Ghalla földjén. Rutinból nyúlsz a fiókba, ahol ilyen esetekre tartogatsz egy fiolányi gyógyitalt. Jóleső zsibbadás a jutalmad, mikor a folyadék rendeltetési helyére kerül. Felkönyökölsz, és piros nyusziszemekkel átadod magad a bambulásnak... álmodtad? Micsoda hülye álom... már megint túl sok mákonyt szívtál... vagy mégsem? Az éjjeli vizespoharadban egy szál rózsa darvadozik, a pohár mellett pedig lélekgyémántokat találsz... a gondolat nem hagy nyugodni: téged most kihasználtak? Vajon mit hagytál ott cserébe? Több száz mérfölddel odébb egy barlang mélyén Dalen épp varázslatot kántál, lélekenergiád egy szikrája épp eggyé válik egy zsetonnal...és a show megy tovább.
Gratulálunk, teljesítetted a kalandot! Jutalmul 75 lélekgyémántot kapsz.
Dátum: 2009.11.14. 06:46:42
Miért volt szükséges a V1 miatt a V3-at is megszívatni?
A 3-ason még a 2x-es szorzó is elég lenne a 10x az ide durva, itt még nincsenek mindent felépített szövik, és a kevés épület miatt jobb híjján egekbe épített HT-k

Épületfejlesztés sok munkával járna gondolom azért nem járható az az út, akkor miért nem lett volna elég az hogy mannából nem építhető mostantól a HT, az is visszafogta volna az elszaladó építéseket......
Dátum: 2009.11.09. 14:43:59
pedig sokan elolvassuk, de már megszólalni nem merünk mert jön a szájkarate
Dátum: 2009.11.09. 14:35:28
Találtam egy Rodriguez tollából származó kalandot (amiben az illusokat fényezi ), íme:

A Hírnök

Fárasztó nap után, visszatérsz szövetséged táborába, meglepetten tapasztalod, hogy az átlagosnál nagyobb a nyüzsgés.

- Mi történt? Valami baj van? – kapod el egy társad pillantását.
- Nem tudom, jön a hordaparancsnok. – feleli sietve, aztán elrohan.
- Ide? – kérded elfúló hangon, de választ már nem is vársz.


Volt benne 1-2 helyesírási hiba kis hercegnőm ezért csak 9-est kaptál

Nem telik el sok idő, mindenki a kapuhoz siet, kinyílik és megpillantod őt. Méltóságteljesen bevonul, majd társaiddal együtt köré álltok. Tart némi hatásszünetet, láthatóan élvezi egy kicsit a helyzetet, majd rekedtes hangon megszólal.
- Rövidre fogom, mert nincs sok időnk. Tudomásomra jutott, hogy a Senki, Lady Alvariel a Fhtoqaxx tornya mellett, titkos rituáléra készül. Közös erővel kell megakadályoznunk, vagy legalább tenni valamit ellene. Minden erősebb szövetség vezérét összehívom egy tanácskozásra, hogy közösen próbáljunk fellépni ellene, bár még nem tudjuk, pontosan mire is készül. Nos, mielőtt a részleteket megbeszélném vezéretekkel, szükségem lenne egy önként jelentkezőre, aki segít nekem egy apróságban. – majd fürkészőn körbenéz.
- Én – teszed fel a kezed gyorsan, érzed, hogy itt a lehetőség, hogy bizonyítsd rátermettségedet.
- Gyere – int feléd, és néhány lépést tesz a falak irányába, elkülönülve a többiektől.
Kissé bátortalanul követed, hisz nem tudod mire vállalkoztál.
- Barátom, a feladatod egyszerű, ám annál fontosabb lesz, itt ez a levél, el kell vinned az egyik legerősebb rubin horda vezérének, Dzskar El Khebirnek, az Illuminati szövetség fejének. Szigorúan csak a saját kezébe adhatod át, az életeddel felelsz érte. Megértetted? – kérdi, ellentmondást nem tűrő hangon és feléd nyújt egy tekercset.
- Igen parancsnok, rögtön indulok is. – feleled.

Sokszor jártál már a mocsárban, tudod, hogy onnan nem messze van az Illuminati tábora. Útnak indulsz azonnal, a mocsári széli erdőn vágsz át, ez a legrövidebb út. Futás közben, testedet a faágak ostorozzák, de nem törődsz a fájdalommal. A mocsár kénes bűze fojtogat, szinte alig kapsz levegőt.

Egészség próba

Egyre szaporábban veszed a levegőt, de nem távolodhatsz el a mocsártól, mert időt vesztenél. Egyik lábad megakad valamiben, egy kiálló gyökérben, magad sem tudod, egy pillanattal később, már hason csúszol az avarban. Ugranál fel, hogy rohanj tovább, de valami elkapja az egyik lábadat és húzni kezd hátrafelé.
Ezt a próbát már korábban teljesítetted.
Némi lélekenergiát szívsz a lényből, és folytatod az utad. Visszafogod lépteidet, közeledsz a táborhoz. Folyamatosan olyan érzésed van, mintha figyelnének. Néha megállsz fülelni, de csak az erdő megszokott neszeit hallod. A távolban meglátod a kaput. Mikor utoljára erre jártál, még csak egy néhány fős tábor volt itt, most pedig egy hatalmas erődítmény fogad. Fegyvered elrakod, és széttárt kezekkel indulsz a bejárat felé. Hatodik érzéked még jelezni próbál, de abban a pillanatban egy erős ütést érzel a tarkódon, és máris a földön találod magad.

Veszítesz 648 életpontot.

A földön fekve, erőt veszel magadon és a hátadra fordulsz, lassan a látásod is kitisztul. Egy fekete ruhás alak, a mellkasodra lép, pengéjét a nyakadhoz szegezi. Egész testét bő, fekete ruha fedi, arcát éjszínű csuklya takarja, kezében hosszú vékony kard, nyakában egy rubin hordajelvény és egy különös síp. Csendben áll feletted, bár a csuklyától nem látod a szemét, érzed, hogy figyel. Megborzongsz félelmetes erején. Felkészülsz, hogy most a lélekenergiádat veszi. Egy mocsári dabaq tűnik fel mellette, érdeklődve figyel téged, majd rád morog. Az idegen egyik kezével a nyakában logó síphoz nyúl, melyen vöröses fényű derengés fut végig, majd alig hallható éles hangot ad ki. A torzszülött néhány lépést tesz hátra.

- Úgy érzed, senkinek se kellesz, értelmetlen az életed? Nekem szükségem van rád, nekem kellesz! – mondja nyugodt hangon.
- Nem, dehogy, az Illuminati szövetség vezérét keresem. Hírnök vagyok, üzenetet hoztam. – feleled gyorsan.
- Nem hiszek neked, ez valami trükk? – kérdi hidegen.

meggyőzőkészség próba

- Levelet hoztam, a hordaparancsnokomtól, hinned kell nekem. – feleled őszintén.

Lábát leveszi mellkasodról, kardjával a bejárat felé mutat. Elindulsz az irányba, az idegen pedig néhány méterrel lemaradva követ téged. A kapu előtt, egy ébenfekete bőrű végzetúr áll, egyik kezében fegyvere, másikban egy nyitott üveget markol a nyakánál. Ahogy közelebb értek, tekintete hosszan felétek irányul, közben bizonytalanul dülöngél.

- Kit fogtál el D’dy? – kérdi, s közben megcsap az pálinka erős szaga.
- Salven, nyisd a kaput, üzenetet hozott Dzskarnak. – hangzik mögüled a válasz.

Egy pár pillanatig tágra nyílt szemekkel figyel, majd belöki előtted a kaput. Belül, két nagytermetű harcos fogad, egyikük egy fejbiccentéssel jelzi, hogy kövesd őt, egy hosszú függőfolyosón vezet végig, innen lelátni a belső udvarra. Egy kétszárnyú faajtóhoz értek.

- Itt várj. – mondja a nagytermetű harcos, és eltűnik az ajtó mögött.

Egy kis idő múlva, egy vézna, alacsony, fiatal galetki jön ki, orrán hatalmas okuláré ül, a lencséken keresztül hatalmas szemeivel végigmér.
- Mit akarsz? – kérdi.
- Üzenetet hoztam a vezéreteknek. – azzal felemeled a bal kezedben tartott pergament.
- Nekem is odaadhatod, majd továbbítom neki – mondja.
- Személyesen kell átadnom. – feleled.
- Rendben, de tudod, sehogy se hagy nyugodni az a kérdés, hogy…

Kvízkérdés

Az apró termetű elmosolyodik, láthatóan régóta foglalkoztatta a kérdés.
- Gyere, a Nagy Khán fogad téged. – azzal szélesre tárja az ajtót.

Bent egy hatalmas díszes terem fogad, középen rengeteg párna közt, egy nagydarab, izmos harcos fekszik féloldalt, kezében kupát tart, előtte egy tálon gyümölcsök. Egy fiatal végzetúrnő, az édes falatokat egyenként adogatja a szájába, míg egy másik, láthatóan idősebb, vékony, ámde izmos, a vezér testét kenegeti valami olajjal. Mögöttük egy aranybőrű végzetúr áll, tisztes távolban, kezét a kardja markolatán pihentetve, rezzenéstelen arccal.

- Üzentet hozott neked, Nagy Khán! – mondja vékony hangján az üveglencsés.
- Köszönöm Arsamis, elmehetsz. – egyet kortyol borába, majd kedves hangon a hölgyekhez szól – Mistana, Xilwa, kifelé, dolgom van. – a lányok csalódottan a terem végi ajtó felé indulnak, majd az eddig mozdulatlan, aranybőrű végzetúr is tesz egy lépést az ajtó felé. – Nem Deaxus, te maradj! – dörgi öblös hangján, azzal mintegy fél méterrel feléd magasodva, eléd áll.- Mond hát, mit tehetek érted?
- Lady Alvariel készül valamire, a hordaparancsnokom ezt az üzenetet küldte neked. – azzal felé nyújtod a pergament.

Kinyitja, majd hosszasan tanulmányozva, az aranybőrű felé fordul, tanakodnak néhány percig, majd valamit ír a pergamenre, összetekeri és visszaadja neked.
- Vidd hát a válaszomat, Deaxus majd kikísér téged. - A fura harcos a bejáratig kísér, magadban azon elmélkedsz, hogy vajon veszély esetén, ilyen rikító bőrszínnel, hogyan tud rejtőzködni. Kitárja neked a kaput, kilépsz.
- Nekem nincs szükségem rá – mondja, de mire hátrafordulnál, már csak a retesz hangját hallod.

Felhasználod a következő gyógyitalt: sárga gyógyital.

Felfrissíted magad, a visszaút legalább olyan fárasztó lesz, mint ide volt. Balra a fűben pálinkás üvege társaságában szunyókál az őr. Bátor, gondolod magadban egy pillanatig, aztán eszedbe jut a feketeruhás társa, ilyen védelem mellett, könnyű neki. Néhány sietősebb lépés után, futni kezdesz, a válasszal minél előbb vissza kell térned. Időt kell nyerned, megpróbálsz némi fúzió segítségével, testedből, további energiákat nyerni.

elementáris fúzió próba

Hamar magad mögött hagyod a mocsár, nyomasztó levegőjét. Közeledve táborodhoz, a távolban egy végzetúrra leszel figyelmes, aki egy torzszülött szétmarcangolt teteméből táplálkozik. Elborzadsz a látványon, elméjét valószínűleg teljesen az irányítása alá vonta az Ellenség, amint észrevesz, támadólag közeledik feléd.

csata - elfajzott galetki

Nem pazarod tovább az idődet, folytatod utadat. Visszaérve a táborba, azonnal a hordaparancsnok elé állsz. - Sikerült? – kérdi. - Igen, és meghoztam a választ is. – azzal átnyújtod neki a pergament. Elolvassa, kissé elgondolkodik, majd így szól: - Köszönöm barátom, nagyon sokat segítettél, tessék, jutalmad nem marad el! – átnyújt neked egy kis zsákocskát. Meghajolsz és büszkén távozol.
Dátum: 2009.11.07. 15:26:40
A véres horda – a küzdelem
A fenyegetés nem múlt el, az Ellenség ismét hatalmas hordákban gyülekezik. Olyan méretű a fenyegetés, amekkora még sosem volt. Hordád legjobbjai egy rajtaütésben elvesztették a csatát, rengetegen meghaltak. Egy kivételes és páratlan tehetséggel megáldott Végzetúr hatalmas önfeláldozást tanúsítva meggyőzte a hordák parancsnokait, hogy fogjanak össze, és közösen indítsanak támadást. Sajnos az ellenséges erők olyan méretűek, hogy még a Kristály hordát is segítségül kellet hívni. Lady Alvarielt nem volt egyszerű meggyőzni, de végül is ő is csatlakozott.
Az előkészületek megtörténtek, a stratégia ki van dolgozva, indultok a csatatérre, hogy megütközzetek az Ellenség hatalmas hordájával.
Parancsnokod magához hivat.
- Végzetúr! Készen állsz az ütközetre? Fontos szerepet szánok neked. Egy kisebb csapatot fogsz irányítani. A legkiválóbb harcosokat válogattuk össze, akiknek a feladata a totális pusztítás lesz. Ti fogtok ék alakban a csata sűrűjébe behatolni, és a lehető legnagyobb pusztítást kell véghez vinnetek. Minden horda legjobbjai tartanak veled. A véres horda nevet kapta a csapatod. Legyél méltó a feladathoz, bízunk benned! Induljatok és okozzatok felfordulást!

Kiértek a harcmezőre. Szemügyre veszed a csapatod. Hatalmas termetű Végzeturak oldalukon, hátukon gigászi fegyverek, pajzsok. Díszes, és mágikus fénnyel vibráló páncéljaikon csillog a nap fénye. Van köztük vad Rubin harcos, fürge Zafír harcművész, Smaragd csatamágus, csuklyás Gyémánt orgyilkos, és titokzatos Kristály bajvívó is. Arcukról leplezetlenül süt a kételkedés, és bizalmatlanság. Tudod, hogy egy hatékony csapat csak akkor igazán elsöprő, ha megvan az összetartás köztük. Szónokolnod kell, egy lelkesítő beszédre van szükség, hogy fellángoljon az összetartás tüze!
vezetőkészség próba
Közel tíz percen keresztül intézed beszédet a csapatod felé, egyre hevesebben gesztikulálsz, heroikus küzdelemről beszélsz, az összefogás fontosságáról, az ellenség fenyegetéséről, a harc izgalmáról, a győztesnek kijáró jutalomról, és tiszteletről, valamint az elesettek dicsőségéről.
- Inkább halok meg itt ma a csata mezőn, tudván, hogy megcselekedtem, amit népen megkíván tőlem, mint hogy egész hátralevő silány életemben azon keseregjek, hogy elszalasztottam az alkalmat az alkalmat, mikor a szabadságomért, és a felszín visszahódításáért adhattam volna a véremet!
Beszéded óriási hatással van társaidra, egy emberként ordítanak fel, fegyvereiket előrántva rohamozzák meg vezetéseddel az ellenséges csapatokat. Végzeturak ezrei vetik bele magukat a csatába, az ellenség által megfertőzött torzszülöttek tízezrei ellen. Annyian vannak, hogy a domboldalt teljesen betölti fekete seregük. Maroknyi, ám jól képzett csapatod egyenesen az ellenséges horda szívébe vágja be magát. Ék alakban rohantok az ellenre, hatalmas fegyvereitek darabokra vágják a torzszülötteket.
csata
Egymás után vágod le az undorító teremtményeket. Kettesével, hármassával támadnak, de te félelmet nem ismerve kaszabolod őket. A torzszülöttek csak úgy özönlek feléd, az egyik nemvárt szögből megsebzi a válladat, meleg véred csorog az oldaladon
csata
Oldalról rád vetőtik még egy termtmény, azonnal levágod. Két másik torzszülött próbál a lándzsájával megsebezni. Hárítod a támadást, de a másik lény fegyver a combodba fúródik. Csontig hatol a lándzsa kőhegye. Ügyetsem vetve a sebre, levágod a lényt.
csata
Egyre többen rohannak rátok, izmaitok kezdenek fáradni, egyszerre több irányból is támadnak, nem sikerül minden ütést védeni, egyre több sebet szereztek. A fenyegetés pillanatról pillanatra szorosabb félő, hogy legyűrnek titeket. Itt már nem elég az acél, bevetitek a mágiát is. Legpusztítóbb igéiteket mormoljátok, hatalmas pusztítást okozva.
VP
Eddig a Rubin és Zafír harcosaidé volt a fő szerep, most a Smaragd mágusok lépnek az előtérbe. Pillanatok alatt megtisztítják a terepet, egy kis lélegzethez juttatva a harcosokat. Szusszanásnyi időtök van, de ezt sem hagyjátok kihasználatlanul. Sok a sebesült, mágiával és gyógyitallal segítetek társaitokon. Nem messze tőled egy társad hatalmas vérző sebtől, összegörnyedve nyögdécsel a füvön. Odaugrasz hozzá. Ekkor veszed észre, hogy a Kristály horda jelvényét viseli. Meg sem fordul a fejedben, hogy ne segítenél rajta, habozás nélkül kötözöd be a sebeit.
sebgyógyítás próba
Társadon azonnal látszik a mágikus energia jótékony hatása. Sebe azonnal begyógyul. Felnéz rád, pillantása megakad a jelvényeden.
– Köszönöm - csak ennyit mond, és máris harcba száll a torzszülöttek ellen. Melletted egy smaragd varázsló baja gyűlik meg egy ellenféllel. Elszámolta magát, nem maradt varázsereje egy utolsó halálos varázslatra, így kézi tusába került. Gyorsan levágod az ellenfelét, és szó nélkül odadobsz neki egy manaitalt!
Felhasználod a következő varázsitalt: zöld manaital.
Társad egyből felhajtja, és máris egy újabb pusztító igét dob az ellenfélre. Már órák óta csatáztok, egyre fáradtabbak és kimerültebbek vagytok. Gigászi küzdelmet folytattok az Ellenséggel, halmokban fekszenek a levágott torzszülöttek, és elesett Végzeturak, a nap lemenő fénye narancs színűre festi a csatateret. Hatalmas áldozat és összefogás árán, de úgy néz ki győzedelmeskedni tudtok. Persze még nem most azonnal, van még tennivaló.
csata
Kora estére már csak elvétve találtok harcképes torzszülöttet, a legtöbbet megöltétek, vagy elmenekültek. Csapatod jócskán megfogyatkozott, de beváltotta a hozzáfűzött reményeket. Körülöttetek a legnagyobbak a hullahegyek, óriási pusztítást végeztetek az Ellenség soraiban. Ha ti nem vagytok, talán nem is sikerül győzedelmeskedni. Fáradtan, véresen, a végsőkig kimerülten rogysz le a vértől nyálkás fűre. Egy idő múlva parancsnokod lép oda hozzád. - Gratulálok nektek! A ti segítségetek nélkül nem sikerült volna! Meghoztátok mindnyájan az áldozataitokat, és keményen kivettétek a részeteket a küzdelemből. Sosem hittem volna, hogy az összes horda vállt vállnak vetve tud harcolni a közös ügyért. Fogadjátok mélységes tiszteletem jeléül ezeket a lélekgyémántokat!
Dátum: 2009.11.06. 15:04:51
Entbogyó pálinka
Ott, a kövek közt mintha valami csillanna! Furcsán, kékesvöröses-zöldessárgás-lilásan! Nem, ez nem lehet igaz! Mert ez a természetfölötti, titokzatos szín csak két dologhoz tartozhat: vagy a mértéktelen mennyiségű antracit elfogyasztása után másnapos Végzeturat ebédelő, párzási lázzal küszködő nőstény kobaltsárkány ürüléke, vagy a Tekercs! Viszont a kobaltsárkányok párzási időszaka nem az év ezen szakaszában szokott lezajlani. Ekkora szerencsét! Remegő kézzel kaparod ki a földből a legrosszabb hírű késdobálók hátsó helyiségében az Ellenség kínzókamráit többször is megjárt, halmozottan végtaghiányos, mely hiányt felejtendő Végzetúrfeletti mennyiségű, rendkívül magas alkoholtartalmú italt szervezetében keringető, megkérgesedett lelkű veterán is csak áhitattal, suttogva emlegetett Tekercset! Igen, ez Maedhros Tekercse , mely a Seligen által elrejtett Entbogyó Pálinka rejtekhelyét mutatja meg a beavatottaknak. Node vajh Te a beavatottak közé tartozol-e?
IQ próba
Messze földről érkezett butéliák címkéjének silabizálásától pallérozott elmédnek nem okoz gondot kihüvelyezni a tekercs rejtelmes jeleiben rejtőző jelentést: az egyik legígéretesebb rejtekhely innen nem is túl messze található, saját szövetséged szívben! Szíved zakatolását csitítandó ősi mantrához folyamodsz - nemazértiszommertmuszályazértiszommertjólesik - és megpróbálod arcodról eltüntetni az ostoba vigyort, nehogy társaid bármit is megsejtsenek arról, mit is találtál. Ez bizony nehezebben megy, mint gondoltad. Minden erőddel koncentrálsz, segíségül hívva még mágikus energiáidat is.
Taumaturgia próba
Irtózatos erőfeszítések árán sikerült arcodra nagyjából semleges kifejezést erőltetned. Zseniális, hatalmas tudású Mágus vagy! Társaid láthatóan semmit sem sejtenek, együttérzésükről biztosítanak borzalmas szorulásod miatt. Szívedben madarak csicseregnek, ahogy elsietsz közöttük, mit sem törődve megtépázott méltóságoddal. Méltóság! Bah! Mit számít az a Legendás Entbogyó Pálinkához képest! Északon a legendák fele arról szól, hogyan adta el, játszotta ki, szúrta hátba és ásta el egymást apa és fia, a legjobb barátok, a legtisztább szívű szerelmesek. Kacagjanak csak, de a végén Te kacagsz. Magad mögött hagyva társaidat besurransz az egyik romos épület mögé, hajdanán valamelyik társad lakhatta, aki mára már rég vortexxé alakult, s már a nevére sem emlékszik szinte senki. Meglazítod a Tekercsen jelzett követ, mire az egész építmény recsegni-ropogni kezd! Erről egy szót sem írt a tekercs! Kétségbeesetten kapaszkodsz az egyik kibillenő gerendába, miközben látod, hogy a nevezett tekercs lassan kicsúszik ruhaujjadból. Magadban szitkozódsz, de inkább a tekercs, mint Te! Ekkor megpillantasz a szétnyíló kövek közt egy butéliát. Sajnos az építmény végkép megadta magát, záporoznak a kisebb-nagyobb fa és kődarabok, esélyed sincs arra, hogy odaugorj, és megkaparinthasd. Ez lenne a kisebik bakj, mert ahol kapaszkodsz, biztonságban vagy. A nagyobbik baj az, hogy bármelyik épületdarab szétzúzhatja a felbecsülhetetlen értékű nedűt tartalmazó üveget. Mit tartogatnak Neked az Istenek? Vajh a mai nap a szerencsenapod, avagy sem?
Szerencse próba
A robajlás elcsitul, és csodák csodájára az üveg sértetlen. Letörlöd könnyeidet, és közben ráeszmélsz, hogy az utóbbi néhány percben zokogva imádkoztál a butélia szerencsés megmeneküléséért. Körbekémlelsz, látott-e valaki, majd nyugodtan konstatálod, hogy a környéken senki sincs rajtad kívül. Elégedetten horkantasz, majd visszafordulsz az üveg felé. Rémülten veszed észre, hogy legkedvesebb szövetségi társad nagyjából a butéliától húsz lépésnyire őrült grimaszba torzult arckifejezéssel remeg és nyáladzik! Meglátta ő is az Entbogyó Pálinkát! Cimborád teste hullámzani kezd, tagjai megnyúlnak, majd a butélia felé iramodik. Pillanatok alatt felméred a helyzetet - ha összekapod magad, és rohanni kezdesz, egyszerre fogtok odaérni. És persze összekapod magad, és rohanni kezdesz - az az üveg a Tiéd, nem lehet senki másé sem! Ezt jól láthatóan ő is ugyanígy gondolja, elkerülhetetlen az összecsapás!
csata
Tépetten, izzadtan, véresen lihegsz társad megtépázott, ájult teste fölött. Igen! Győztél! A butélia a tied! Röfögve-morogva téped ki a dugót a felkapott üvegből, és beleszagolsz. Mint az anyatej. Mint a legcsodálatosabb álom. Egy nyugodt szombat délelőtt a hintaágyon, miközben a környék fáin a világ leggyönyörűbb hangú madarai dalolnak. Szégyenkezve dugaszolod vissza az üveget, majd gondosan elrejted. Miután végeztél, felejtésvarázst bocsájtasz magadra, hogy ne emlékezz, hova is dugtad. Túl romlott vagy, a sok harc megfertőzte már elméd, nem vagy méltó erre a nedűre. De tudod, hogy már van rá okod, hogy jobb legyél, és ha elég jó leszel, emlékezni fogsz majd arra, hova rejtetted az Entbogyó Pálinkát. Válladra kapod társad testét, és elindulsz az ispotály felé.

a részeges állatja
Dátum: 2009.11.06. 07:40:40
Az erőd
Sűrű, számos helyen szinte áthatolhatatlan erdőségekkel borított hegyekbe jutsz. Már a régmúltban, az Ellenség megjelenése előtt is álltak itt várak, erősségek, de ezek nem a védelmet szolgálták, hanem végzetúrak lakhelyei voltak. A föld alatt töltött évek alatt mindez megváltozott, a falak nyújtotta biztonság szerepét a természet helyettesíti. Hirtelen magad előtt egy romos kőfalra bukkansz, mely egy ősi otthont rejthet. Megpróbálod megkeresni, hol juthatnál át a falon.
IQ próba
Egy helyen észreveszed, hogy a sziklából faragott alapra helyezett csiszolt gránitkockákból álló ráépítés több helyen elmozdult. Megpróbálod a helyet kitágítani, de közben nagyon figyelned kell arra, hogy a fal tetején, több méter magasban lévő darabok ne zuhanjanak a fejedre.
építés próba
Sikerült átpréselned hatalmas testedet a résen! Nosztalgiával, de keserű szájízzel gondolsz vissza azokra az időkre, amikor még a föld alatt bújkálva élt a néped, és egy ilyen dolog nem igényelt volna semmilyen erőfeszítést.

A fal túloldalán körülnézve több különös felfedezést teszel. Belül hiányzik a lakótorony - ezek szerint mégsem egy békés otthon lehetett? Oda a reményed a sok kincsre... Alig egy-két épületre bukkansz, ezek is kisebb fontosságúak, csak ideiglenes raktárak voltak valószínűleg. Körbejárva, átkutatva mindent arra a következtetésre jutsz, hogy az építmény egy felszerelések tárolására szolgáló lerakat volt. Az egyik épületben döngő hangra figyelsz fel a talpad alatt, üreget rejthet a padló. Megpróbálod áttörni a talapzatot.
Erő próba
Csapásaid alatt beszakad az a hely is, ahol állsz, és egy sötét verembe zuhansz. Mindenféle lomra esel, ráadásul a fejedre rengeteg magaddal rántott törmelék is zuhan.
ÉP
Heves bosszankodások közepette feltápászkodsz, de egyből elcsendesedsz, amikor a kezed egy csonthalmot tapint. A kevés beszűrődő fényben megpróbálsz kivenni valamit a sötétben, de felesleges erőltetned a szemed, anélkül is összerázkódsz, amikor két vörös szempárt pillantasz meg magaddal szemben. Nem tudod mi lehet, de a rothadó húsra emlékeztető lehelletéből ítélve nem növényekkel táplálkozik... Egyből egy pusztító igét mormolsz, majd a fegyveredért nyúlsz, mert a sötét tömeg nagyságából ítélve úgy néz ki, nem lesz elég a legpusztítóbb varázsigéd sem!
csata
Lihegve törlöd meg homlokodat, és most már jut időd arra is, hogy körülnézz, hova jutottál. A verem oldalában egy kiépített járatra bukkansz. A létesítmény szíve egy föld alatti kazamatarendszer lehetett - hiába, ez a megoldás sokkal kevésbé feltűnő, mint egy büszke, magas torony, mely mind a pusztító ostromgépek, mind a különböző támadó mágiák által sokkal sebezhetőbb is.
A járatokban barangolva újabb neszezésre leszel figyelmes, de már közel sem vagy olyan ijedt, és felkészületlen, mint amikor lezuhantál a mélybe.
csata
A folyamatosan lefelé kanyargó járatok mind egy helyre vezetnek, a valaha volt centrumba. A bűz szinte már tapintható, de keserű mosolyra húzódik a szád, ahogy az itt eddig zavartalanul élő lényekből nyerhető rengeteg lélekenergiára gondolsz!
A központi termet lopakodva közelíted meg, és lesből támadsz. Mire az áldozatok felocsúdhatnának, már több békésen heverő lénnyel végzel, de a legerősebb és legnagyobb minden eddiginél dühödtebben támad.
csata
Vezérük (vagy szülőanyjuk?) pusztulását látva a megmaradók észtvesztő tempóban futnak ki a teremből, rád már csak a fészkük átkutatása marad. Néhány ósdi ládára bukkansz, de a zár rajtuk mégis erős, nem tudod kinyitni őket, a tartalmukat pedig nem ismered, így nem mered fegyvereddel szétzúzni azokat. Muszáj lesz más módot találni a kinyitásukra!
zárnyitás próba
Végre! Rengeteg elporladás közeli kacat mellett néhány csillogó apróság kerül a kezedbe. Feldobódva hagyod el a helyet, a fejedben előre azt számolva, hogy vajon a lélekkufárnál milyen hasznos dolgokra fogod majd elkölteni.