Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345
Szerző
Topic neve: A legkedveltebb történetű kalandok
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1378 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
61. hozzászólás - 2009.11.12. 10:15:04 (Válasz Agatity #60 hozzászólására.)
nem baj az, ha beírod, ebből is látszik, hogy többeknek tetszik a kaland..

max. elég ilyenkor a neve..

üdv
maci
Pontszám: 7.88
fórumozóRodriguez
Végzetúr mester
673 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
62. hozzászólás - 2009.11.12. 21:27:08 (Válasz Agatity #60 hozzászólására.)
Véletlenül akkor lehet kitörölte valaki, mert én írtam bele saját kezüleg elsőként ez tuti
Pontszám: 4.82
kedvelt tagTseby'dr akulaFérfi
Végzetúr mester
729 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
63. hozzászólás - 2009.11.14. 06:56:07
A Legendák Menedéke
Sosem gondoltad volna, hogy ez a pillanat is bekövetkezik egyszer – támadód lesből csapott le rád gombaszedés közben, azóta sem leled nyomát. Idomított kedvenceid egy varázslat bosszantó hatásának köszönhetően a kis tisztáson hevernek ájultan. A mögötted álló rivális jelenlétét viszont nem is érzékeled, sem a testéből párolgó hőt, sem tétova neszezését. Profi. Az egyetlen, érzékszerveid által továbbított információ a torkodon szelíden pihenő penge kijózanító hidege. Úgy döntesz, nem fickándozol, próbálsz arra az ezredmásodpercre koncentrálni, amíg a mögötted álló majd áthelyezi a súlypontját a másik lábára. Ez lesz az utolsó esélyed...
135. szintű Támadás próba: Támadás: 146 + 16 = SIKERES!
Szinte beleszuggerálod támadódba a kívánt mozdulatot. Az adrenalin kiélesíti érzékeidet, így a gondolat sebességével perdülsz meg. Remegő ujjaid rákulcsolódnak a megfelelő gyűrűre, melynek mágiája védelmet nyújt a fizikai támadások ellen. A penge csikorogva csúszik el a láthatatlan akadályon, ellenfeled ennek ellenére sem esik kétségbe: pálcájának egyetlen intésére elpihensz a tűlevelekkel kevert avarban. Ellentámadásra esélyed sincs, a levegő sípolva igyekszik a tüdődbe. Felnézel a közelgő végzetedre, aki ismét a kedvenc pengéjét lóbálja szórakozottan a szemeid előtt. Az acélba vésett „TrueBlood” felirat nem sok jóval kecsegtet...itt az ideje mentálisan is összeomlani.
170. szintű IQ próba: IQ: 222 + 3 = SIKERES!
Sikerül megőrizned az eszméletedet, de a bénító varázslat továbbra is a fogságában tart. TrueBlood füttyent kis kedvenceinek, majd a vállára kapva elbattyog veled toronyiránt. Fejedben teljes a zűrzavar, bágyadtan tűröd a pihentető utazást. Idővel tisztulni kezdenek a gondolataid, próbálod meghatározni merre is jártok, de még sosem jártál az erdőnek ezen a részén. Fogvatartód észleli, hogy nem vagy már holtteher, nagyot zöttyensz ahogy a földreejt. Szó nélkül továbbindul, állatai morogva közelednek feléd. Úgy döntesz, nem állsz le velük pirospacsizni, a lehető legfürgébben TrueBlood után vonszolod meggyötört korpuszodat.
128. szintű Erő próba: Erő: 125 + 5 = SIKERES!
Nem hiába gyötörted magad a konditeremben, az elszenvedett fizikai sebek és a vesztes íz a szádban nem akadályoz meg abban, hogy lépést tarts az eleven Legendával. Ha már itt tartunk, elmorfondírozol a hős valódiságán...csak nem egy jól sikerült illúzióval sétálgatsz? Hiszen mindenki azt meséli, hogy TrueBlood már az Örök Vadászmezőkön legénykedik.
A konklúzió azért csak megszületik: vagy Te annyira nagyhatalmú, hogy nem akárki képes elcsípni. Tehát jobb, ha a fenekeden maradsz... persze képletesen, mert az előtted menetelő végzetúr semminemű jelét nem adja, hogy pihenni szándékozna. Leszáll az este, mire legyűritek az épp aktuális dombot, és aláereszkedve két különálló fénypont fedezel fel, tőletek bejárható távolságra – az intenzitása szerint egy tábortűz...és még valami más. Éjszaka egy koromsötét erdőben, ismeretlen fényforrás felé haladva normál esetben nem egy életbiztosítás – most először már-már örülsz, hogy TrueBlood veled van. Az utolsó fákat hagyjátok magatok mögött, mikor már számodra is világossá válik, hogy a máglyát egy tisztás közepére rakták, fénykörének határán egy barlang bejárata lesz kivehető. A nyílás fölött egy kékes reklám villog...jó ég! Ilyet eddig csak alkimistáknál láttál, utóbb mindegyik felrobbant. Igyekszel tehát távolságot tartani ettől az ördögi játékszertől, a feliratot persze azért elolvasod: CASINO DIAMOND. TrueBlood maga után vonszol, fel egy...kettő...három lépcsőn, utána kétszer jobbra fordultok, és megálltok a folyosót lezáró faajtó előtt. TrueBlood belerúg az ajtóba, mire az feltárul és egy méltatlankodó végzetúr arca tűnik fel a nyílásban:
- Két rövid, egy hosszú a jel! Igazán megtanulhatnád már! – dohog az ürge, majd félreáll az ajtóból, hogy beléphessetek. TrueBlood rögtön bevezet a társaságba, elbődül:
- Itt a mai áldozat, most lőttem! Ki akar először játszani vele?
Térdeid elgyengülnek, amikor felismered a szivarfüstben felderengő arcokat: Lord Sanyi... Baalcain... Soul... Wurgolx... AranyAlma... Seligen... Zaccmester... Dalen... Crimson. Mind ott tolonganak körülötted, kezükben kis szines kőlapocskák. A galetki-gyűrű tovább szűkül körülötted, a piaszag és a füst nem segit rajtad, ájulással küzdesz, mikor egy maroknyi lapocskát a kezedbe nyomnak.
105. szintű Egészség próba: Egészség: 100 + 9 = SIKERES!
Tuti, hogy az öregek tudtak valamit... mióta megiszol minden nap egy pohár tejet, nincs az a barbár étel, ami kifogna az emésztéseden. Tökéletesen uralod Mr. Rókát, és bár könnyezik a szemed a meghatottságtól, sikerül megtartani maradék méltóságodat és kinyögni a helyzet komolyságához leginkább illő mondatot:
- Kezdjük a rulettel! – hörgöd.
116. szintű Szerencse próba: Szerencse: 123 + 11 = SIKERES!
Még nem teljesen tértél magadhoz, a tekinteted szinte issza a legendák látványát, ahogy konyakospoharaikat lengetve és szivarjukkal hadonászva zajosan megteszik tétjeiket. Oda sem nézve dobod a zöld posztóra zsetonjaidat, és az eredmény hallatán magabiztosan söpröd be a nyereményt. Önbizalmad nőttön fogy, mikor Dalen vihorászva feléd lenget egy döglött patkányt, majd szemöldökét sodorgatva meghív a pókerasztalhoz. Mikor köpenye alól előkerül a legfrissebb szüretelésű Ghalla-párlat, és nekiálltok Sanyival és Crimsonnal snóblizni, végképp elveszíted a fonalat. Utolsó emlékeid lebegő fátylakhoz és hiányosan öltözött, izgalmasan elhelyezett zsírpárnácskákkal rendelkező asszonyszemélyekhez fűződnek, kiknek fürge ujjaik a szuszpenzorodon matatnak. A többi néma csend...
Felhasználod a következő gyógyitalt: sárga gyógyital.
Vakító fény reflektorozik az arcodba, amikor az ágyadban felébredsz - csak a napsugarak szemtelenkednek be az ablakon. A fejedben Chara-din és Leah bugizik, a gyomrod látogatást kíván tenni Ghalla földjén. Rutinból nyúlsz a fiókba, ahol ilyen esetekre tartogatsz egy fiolányi gyógyitalt. Jóleső zsibbadás a jutalmad, mikor a folyadék rendeltetési helyére kerül. Felkönyökölsz, és piros nyusziszemekkel átadod magad a bambulásnak... álmodtad? Micsoda hülye álom... már megint túl sok mákonyt szívtál... vagy mégsem? Az éjjeli vizespoharadban egy szál rózsa darvadozik, a pohár mellett pedig lélekgyémántokat találsz... a gondolat nem hagy nyugodni: téged most kihasználtak? Vajon mit hagytál ott cserébe? Több száz mérfölddel odébb egy barlang mélyén Dalen épp varázslatot kántál, lélekenergiád egy szikrája épp eggyé válik egy zsetonnal...és a show megy tovább.
Gratulálunk, teljesítetted a kalandot! Jutalmul 75 lélekgyémántot kapsz.
V3 : Tseby'dr akula

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.
A három legnehezebb dolog az életben: bízni, hinni, megbocsátani.
Mindig van két lehetőség. Vagy nincs.
Ha nem a megoldás, akkor a probléma része vagy.
Barátok jönnek, mennek... az ellenségek gyűlnek.
Pontszám: 6.85
kedvelt tagTseby'dr akulaFérfi
Végzetúr mester
729 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
64. hozzászólás - 2009.11.14. 07:00:24
A térkapu
- Uram, uram ébredjen! Baj van a...
Földrengés rázza meg a helyet, még az ágyból is kiesel. Az újonc, aki próbált felkelteni, az is elesik.
- Baj van a térkapuval uram, a többiek már ott vannak - felpattan, és téged is felsegít - A térkapu felizzott, és jön át valami!
Magadhoz veszed a felszereléseidet, és amilyen gyorsan csak tudsz lerohansz. Ismét megremeg a talaj, de már nem ér váratlanul, így nem esel össze. Nem úgy, mint az utánad loholó kopasz. Odaérsz szövetséged térkapujához, a társaid már ott vannak. A korábban rendezett terület homokját most vér áztatta át.
- Gyere üvölti egy társad, magától megnyílt a térkapu, két dög már átjött! Fogytán van az életerőnk és a varázspontunk. Mindjárt jön a harmadik, álld útját, addig mi ellátjuk a sebesülteket.
Tekinteted a térkapura téved, a kör belseje normál esetben átlátszó, amikor valaki használja akkor pedig olyannak kéne lennie mint egy nyugodt tó felszíne. Ez most megváltozott, inkább hasonlít a vihartól tomboló tengerre, mint a nyugodt tóra. Üvöltést halasz, és egy mancs jelenik meg a kapuban, megint megremeg a föld, és eléd ugrik egy torzszülött!
Ezt a próbát már korábban teljesítetted.
Legyőzted, van idő szusszanni.
- Mi történt? - kérdezed.
- Az egyik újonc... engedély nélkül megnyitotta! -lihegi.
- Mi? Az újoncok nem jöhetnek ide engedély nélkül! Hol van az őr?
- Az őr volt az első akit elkapott a dög, már elvitték a többiek súlyos a sebe.
Megint megremeg a kapu, egy árnyék jelenik meg benne.
- Itt a következő! - üvölti a társad, és már támadásba is lendül.
- Ne, várj amíg kijön túl közel mész! - kiáltod, de már késő. Hiába volt gyors a harcos a szörnyet nem tudta meglepni, mielőtt lecsaphatott volna hatalmas ütést kapott, és a közeli épület falának csapódott.
Ezt a próbát már korábban teljesítetted.
Sikerült, de még mindig nyitva a kapu! Már rég be kellet volna záródnia magától, mi történt? Ilyet még nem láttál. Megkeresed harcostársad. Még él, de a végét járja, sürgősen segítened kell rajta!
Ezt a próbát már korábban teljesítetted.
- Köszönöm! Ha nem vagy itt biztosan meghalok, és ki tudja milyen tombolásba kezd ez a lény!
- Mi történt? - üvöltöd - A kapunak már rég be kellett volna záródnia! - mutatsz a kapu felé, aminek a felszíne még mindig mit a viharos tenger.
- Az újonc mellélőtte a varázslatát, amikor átjött a torszülött. Pont a kaput találta el, és valószínűleg túltöltődött. Nézd jön még egy!
- Látom, de most várj, akkor támadunk amikor jelzek!
- Értettem. - szégyellve hajtja le a fejét a másik.
Hol vannak már a többiek? Morfondírozol, míg harcállást veszel fel. Tisztes távolból vártok, amíg átér az ellenfél.
- Most! - kiáltod.

csata


Sikerült.
- Elnézést az előbbiért, de azt hittem egyedül is menni fog. - mentegetőzik a társad.
- Semmi gond, a lényeg, hogy életben maradtál!
Mi? érzed, hogy mana szökik ki a testedből, az átkozott szörny, biztos az ő műve!
Elhasználsz 850 varázspontot. SIKERES!
- Hol a fenébe vannak a többiek? Nem sokáig húzzuk, ha nem jönnek hamarosan!
Ismét egy árnyék jelenik meg a térkapuban.
- Tudod! - szólsz a melletted lévőnek.
- Tudom. - mondja halkan.
Megvárjátok amíg teljesen átér, majd a jeledre támadtok.

csata

Ez is holtan terül el. Csörtetést hallasz a hátad mögül. A szövetséged többi tagja jelent meg. Örömmel látod, hogy itt van majdnem mindenki, csak az újonc, aki a galibát okozta nincs velük!
- Hé hol a kopasz? Át akarom hajítani! - vonod kérdőre az első embert aki odaér. - Még mindig aktív ez az átkozott kapu!
- Elrohant a közeli mágusért, hátha az tud segíteni! Remélem ezt a feladatot tudja teljesíteni.
- Rendben. Gondolkoztam, és ha a kaput az elejére borítanánk nem tudnának átjönni, de sietnünk kell!
124. szintű Erő próba: Erő: 125 + 14 = SIKERES!
Hatalmas recsegéssel, de sikerült eldönteni a kaput! Épp időben, így csak azt halljátok, hogy egy karmos kéz az alatta lévő kövekből kirakott padlót kaparja.
- Nagyszerű, ez kitart egy darabig! De hol van már a mágus?
- Itt mögötted. - hallasz egy ismeretlen hangot, és megpördülvén a kezedet a fegyvered markolatára teszed. - Arra semmi szükség, nem harcolni jöttem. De ha harcolni akarsz ott vannak a torzszülöttek akik a kapun keresztül most folyamatosan jönnének át. Én el is mehetek!
- Nem dehogy, csak a reflexek... - válaszolod
- Azzal, hogy eldöntöttétek a kaput nem zártátok be, az ifjú katonád elmesélte a történteket, és közös erővel bezárhatjuk. De ehhez mindannyitok mágikus erejére szükségem lesz, álljátok körbe a kaput!
Amint az utolsó ember is a helyére állt a mágus elkezdi mormolni a varázsigéket...
108. szintű Mágia próba: Mágia: 181 + 4 = SIKERES!
Legalább egy óráig kántál a mágus, de sikerült. Körbenézve látod, hogy mindenkiről folyik az izzadtság, és zilál, csak a mágus áll rezzenéstelen arccal. - Végeztem, remélem nem lesz többet ilyen! - és indul is vissza. - Mivel tartozunk? - kérded. - Vedd úgy, hogy szívesség, és talán egyszer majd én kérem a segítségeteket. Ahogy kimondja az utolsó szót eltűnik. - Kopasz hozzám! - az újonc remegő lábakkal áll eléd - Ha most több erőm lenne itt helyben felpofoználak, megsértetted a szabályokat. Ezért most két hétig te takarítod a latrinát, és a térkapu közelébe nem akarlak meglátni egy darabig! - Igen is uram, és elnézést! - Jól van, tűnés, ti meg állítsátok vissza a kaput!
V3 : Tseby'dr akula

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.
A három legnehezebb dolog az életben: bízni, hinni, megbocsátani.
Mindig van két lehetőség. Vagy nincs.
Ha nem a megoldás, akkor a probléma része vagy.
Barátok jönnek, mennek... az ellenségek gyűlnek.
Pontszám: 6.64
kedvelt tagTseby'dr akulaFérfi
Végzetúr mester
729 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
65. hozzászólás - 2009.11.15. 08:06:08
Nagy respect az írónak, remélem még sok jó sztori jön a pennájából


Érinthetetlenek

Nem is olyan régen a kezedbe került egy felhívás. Valami munkalehetőség volt rajta, ha jól emlékszel. Akkor nem volt időd elolvasni, csak rápillantottál, de most van időd elolvasni. Gyorsan meg is keresed a pergament, kigöngyölöd.

„ FIGYELEM! Az Érinthetetlenek Szövetség jól képzett Végzeturak jelentkezést várja, nem toborzási célzattal! Egyszeri és veszélyes megbízatás, komoly fizetséggel! Fontos a harci tapasztalat, és magas fokú fegyverforgatás, e mellett a mesterszintű mágia használat, valamint a rátermettség, és leleményesség.”

Hmmm, nem hangzik rosszul. Ez neked való feladat, hiszen jó harcos vagy, rengeteg pusztító varázslattal rendelkezel, szinte mindenhez értesz, és saját magadnál rátermettebb fickót nem ismersz. El is indulsz, hogy felkeresd az Érinthetetlenek Szövetség erődjét. Út közben azon gondolkozol, honnét is olyan ismerős a szövetség neve neked. Pár perc morfondírozás után eszedbe jut. Ők azok a renitens, maroknyi csapat, akik azzal vonták magukra a figyelmet, hogy elsőként építették meg a leghatalmasabb Pusztítás Citadelláját, amit csak Végzetúr építeni képes. Hallottál róla, hogy a hajdani Citadella egyezménnyel mit sem törődve, a háborúkban előszeretettel védik meg Lélekkútjukat ezen borzalmas épület segítségével. Kiráz a hideg. Velük üzletelni? Jó ötlet ez? Na, majd kiderül. Ha a jutalom elég kecsegtető, akkor elvállalsz te mindent. Kimerítő gyaloglás után rábukkansz a keresett erődítményre. Saját szövetséged léptékeivel és értékrendjével szemlélve meglehetősen gyengécske védőfallal van körülvéve, és őrtornyai sem olyan hatalmasak, mint nálatok. A bejáratot nem védi más szövetségektől megszokott módon szigorú őrség, egyszerűen besétálhatsz. Bent lázas építkezés folyik, négyen serénykednek valami épület alapjait lerakni. Némi útbaigazítás után megtudod, merre találod a szövetség vezérét, Érinthetetlent.
A palota dísztermében fogad téged. A látványtól megrökönyödsz. Egy vad amazont képzeltél el, talpig fegyverekben, ehelyett egy izgalmasan lenge és szinte áttetsző öltözéket viselő, fiatal, és gyönyörű nőt pillantasz meg. Hosszú, enyhén hullámos szürkés-fehér haja a meztelen hófehér vállaira omlik, barna szeme élettől ragyog, és pajkosan csillog. Telt, érzéki ajkai igézőek, nedvesen csillognak. Vékony ruháján jól áttűnik formás és kecses teste, sudár alakja. Fegyvert egyáltalán nem visel, de el sem tudnád képzelni ezt a bájos teremtés hatalmas mágikus lélekorzó pallossal, vagy egy varázslatközömbösítő csatapajzzsal. Még csak az aprócska, ám méltán félelmetes Vámpírtőr sem mutatna jól finom és kecses ujjai között. Egyszerűen ez a szépség nem harcra termett! Pillantásod megakad ékszerein. Gyűrűje és amulettje viszont különleges varázserőt sugároz, nagyhatalmú tárgyaknak tűnnek. Ilyen kincseket csakis más dimenziók nagyhatalmú lényeitől lehet szerezni. Neked is van hasonló, szövetséged tagjaival, összefogva közösen epikus küzdelemben végeztetek néhány rettentő entitással. Érzékeid azt súgják, hatalmas mágikus erő lakozik ebben a lélegzetelállítóan bájos leányban.
- Üdvözöllek Végzetúr! – hangja bársonyos, élettel és érzékiséggel teli, simogatja a lelked. – A felhívásunkra érkeztél? – kérdi, mire te elbűvölten bólogatsz.
- Nos, akkor elmondom, miben lehetnél a segítségemre. Nos, mint az köztudott az Érinthetetlenek szövetség egy olyan csoportosulás, ahol csakis különc és egyedi gondolkodású Végzeturak, Végzetúrnők alkotnak egy meghitt és kellemes közösséget. Szövetségünk célja, hogy minél kényelmesebben és békésebben élhessünk. Mi nem portyázunk, és nem sanyargatunk más Végzeturakat, nem szívjuk el lélekenergiájukat, nem lopjuk el nehezen megszerzett ősköveiket. Nem célunk a pusztítás, csakis a békés fejlődés. Ezért mi nem is eddzük a testünket, nem gyakorlunk órákat, hogy hatékonyan támadjunk és védekezzünk, és amint látod, nem is használunk sem fegyvereket, sem páncélokat. Sajnos a mostani kegyetlen világban a legtöbb szövetség állandó háborút és küzdelmet folytat a lélekenergia megszerzéséjért. Ha nem építettünk volna ilyen hatalmas Pusztítás Citadelláját, akkor mindennapos lenne, hogy a sárba tiporjanak minket és szabad prédaként szívják ki lélekkutunk minden csepp energiáját. Ezért megtaláltuk a módját, miként védekezzünk a támadások ellen. És egyre jobbak, és hatékonyabbak a módszereink. Ezért vagy ma Te is itt. Hadüzenetet kaptunk egy harciasságáról és kegyetlenségéről híres, rabló és fosztogató szövetségtől. Citadella csapásainkkal meg fogjuk gyengíteni erődítményüket, de szükségünk van orgyilkos merénylőkre, akik harcképtelenné teszik a legerősebb harcosaikat. Mi nem vagyunk képzettek az ilyesmiben, de kincseskamránk tele van, fel tudunk bérelni szakembereket. – Bájosan elmosolyodik, a szíved megdobban, hasadban melegség árad szét. – Nos Végzetúr, a Te feladatod lenne a behatolás és minél nagyobb felfordulás okozása. Mi a kémtoronyból a kémgömbünkkel fogjuk figyelni az akciódat, így láthatjuk milyen eredményes vagy. Természetesen nem te leszel az egyetlen, aki a segítségünkre lesz. Hogy milyen módszert választasz, azt rád bízom. Lehet tömeges mérgezés, vagy altatás, gyengítés. Ha erős és vakmerő harcos vagy, egy komoly rohammal akár harcképtelenné tehetsz jónéhány harcost, alkalmazhatsz mágiát is, de felőlem meg is győzheted a vezérüket, hogy adják fel a harcot, és vonuljanak vissza. Minél hatékonyabb leszel, annál több lélekgyémánt üti a markodat! Most menj, és készülj fel, ma este kell végrehajtanod a támadásod. – Ismét elmosolyodik, megremeg a térded. Ki lenne képes ártani egy ilyen szépségnek? Az biztos, hogy ma kegyetlen munkát fogsz végezni és akár az életed árán is, de segítesz és megvéded Érinthetetlent, ezt a bűbájos teremtést. Persze azért a felajánlott lélekgyémántok is igen vonzóak a számodra. Sietve távozol, és máris őrült tempóban pörgeted gondolataidat, akciótervet készítesz az éjszaki merénylethez. Egész úton a csata részleteit tervezed, miközben folyton megjelenik előtted Érinthetetlen csábító és igéző tekintet, fejedben visszhangzanak kimondott szavai. Estére teljes harci díszben várakozol a célpont erődítményének közelében. Van időd, így hát rejtőzködsz és figyelsz. Várod a Citadella csapás pusztító rohamát, az lesz a jel, az általa okozott felfordulásban könnyedén tudsz majd tevékenykedni. Ahogy várakozol, észreveszed, hogy nem te vagy az egyetlen. Ez az Érinthetetlen! Micsoda egy furfangos gyöngyszem! Még sosem hallottál ilyet, hogy valaki a szövetségi háborúban ilyen trükkökhöz folyamodott volna! Egyszerűen csak csodálni tudod a nő leleményességét.
Kisvártatva hatalmas mágikus fellegek és gonosz erőterek kezdenek az erőd körül gyülekezni, gomolyogni. Érzed, ahogy sűrűsödik bennük a koncentrált mágikus energia. Még sosem láttál ekkora pusztító erőt! Hirtelen szörnyű robajlás és villámlás keretében kisül az összegyűlt mágikus energia, lesújt a Citadella csapás. Itt az idő, ez volt a jel. Legegyszerűbben úgy jutsz be, ha átmászol a védőfalon.
mászás próba
Az őrségnek kisebb gondja is nagyobb annál, minthogy most a falakat figyeljék, így könnyedén és észrevétlenül hatolsz be az erődbe. Fejedben már megszületett a terv, azon vagy, hogy megvalósítsd. Hallottál már olyanról, hogy a Lélekkutat ki lehet sütni, és így lélekenergiát kinyerni belőle. A te szövetségedben is sokan alkalmazták már ezt a módszert. Na de olyat még senki sem csinált, hogy egy idegen szövetség kútját kisütve, a felszabaduló energiát arra használta volna, hogy meggyengítse a közösség tagjait! Terved zseniális, nem hiába jársz annyit az akadémiára, és pallérozod elmédet. Utad egyenes a Lélekút irányába veszed. Lopakodva, észrevétlenül jutsz el a szövetség központi építményéhez. Megközelíted a bejáratként szolgáló barlangfolyosót, és hangtalanul hatolsz be. Kisvártatva egy zárt ajtó állja utadat. Mögötte lesz amit keresel.
zárnyitás próba:
Kemény munkával és a zárnyitó készleted felhasználásával sikerül feltörni a zárat, kitárul előtted a hatalmas csarnok ajtaja. Mindig lenyűgöz a Lélekkutak látványa. Hatalmas világító kristályok gyűjtik magukba az éltető energiát, a levegő vibrál a mágikus energiáktól. A kút kristályai a szivárvány minden színében pompáznak, villognak, lüktetnek. Ez hát a szövetség szíve! Zajt hallasz a folyosóról. Itt nincs hova elbújni, lebuktál! Szerencsére csak Végzetúr érkezik. Persze, erre nem gondoltál! Jönnek, hogy a Citadellacsapást semlegesítsék! El kell intézned őket, mielőtt még több társukat idehívnák.
CSATA
Rutinos harcosként győzöd le az első támadód. Szerencsére a meglepetés ereje veled volt. A második Végzetúr már felkészülten vár, kivont fegyverét markolja szorosan, ajkai varázsigéket formáznak.
CSATA
Nem volt könnyű csata, de hát aki olyan sokat portyázik, mint te, az már komoly rutint szerzett a harc terén. Begyűjtöd a győztesnek járó lélekenergiát, majd visszatérsz eredeti feladatodhoz. Ki kell sütnöd a kutatat, méghozzá nem szokványos módon. A siker nem garantált, csak elméletben működő képes a terved, gyakorlatban még soha senki nem vetemedett ilyesmire. Ha valamit rosszul csinálsz, az is előfordulhat, hogy a felszabaduló energia porrá éget. Ezért a legkörültekintőbben kell eljárnod. Először is meg kell erősítened képességeidet, és védelmedet.
tudatturbó próba
Energiáidat koncentrálva felerősíted érzékszerveidet, elmédet egy magasabb szintre emeled. Most már tökéletesen tudsz koncentrálni az őrületes feladatra. Persze még mindig fennáll a veszély, hogy balul sül el a kísérlet, de te minden tőled telhetőt megtettél, hogy a kockázatot csökkentsd. Elmédet és akaraterődet a Lélekkútra koncentrálod. Közben pár őskövet veszel elő. Ezeknek az értékes tárgyaknak a segítségével tudod a kutat arra bírni, hogy kiadja magából az energiát.
Mágia próba:
Ahogy egyre erősebben koncentrálsz, úgy kezdenek az őskövek remegni, és melegedni a kezedben. Egyre gyorsabb a mozgásuk, szinte már izzanak a tenyereden. Egyszer csak egy villanással és hangos robbanással kiszabadul a bennük lakozó erő, és reakcióba lépnek a Lélekkút kristályaival. Iszonyatos energia áramlik szét a teremben, minden erőddel koncentrálnod kell, hogy kordában tartsad. A Citadellacsapás pusztító hatása csak fokozza a ténykedésed, felerősíti az elszabaduló erőket. Erre nem számítottál! Fogaidat összeszorítva, olyan erősen koncentrálsz, hogy agyad majdnem összeroppan a teher alatt. Végül aztán sikeresen fordítod az energiát a szövetség ellen! Elméd összeköttetésben van az idegen Lélekkúttal, amin keresztül érzed az ellenséges szövetség minden tagját. Ketten ájultan hevernek itt a teremben, öt másik tag szintén ájultan fekszik az erőd más részeiben. Azt nem tudod megállapítani, hogy a Citadellacsapás miatt ájultak-e el, de gyanítod, hogy a többi felbérelt merénylő keze lehet a dologban. A maradék tizenöt, talpon lévő Végzetúrra koncentrálsz, és rájuk küldöd a kútból kiáramló energiákat. Érzékeled, amint a kisülő kút lesújt az áldozatokra. Kilencen azonnal ájultan terülnek el, a többiek pedig meggyengülten és kétségbeesetten tántorodnak meg. Mekkora pusztításra vagy képes! És ez az Érinthetetlen mekkora stratéga! Egyetlen éjszaka alatt olyan megfélemlítő csapást mért az ellenségére, amelyet más szövetségek csak több napi háborúzással tudnak kivívni. Alig várod, hogy újra láthasd a nőt. Na és persze a jutalomként felajánlott lélekgyémántokat. Az erődöt elhagyni most már könnyű feladat, nem maradt szinte egy harcképes katona sem. Azaz csak majdnem, mert a bejáratként szolgáló rácsos kapuban egy bosszútól eltorzult arcú Végzetúr rohan feléd. Felszerelése jóval komolyabb a tiednél, látszik, hogy sokkal régebb óta portyázik és vadászik, mint te, harci tudása, és varázslatai jóval erősebbek a tiednél. Portya során az ilyen erőteljes Végzeturak mindig a földbe szoktak döngölni. Az esélytelenek nyugalmával készülsz a csatára.
CSATA
Szerencsére a pusztító csapásod rá is hatással lehetett, mert fegyvereit nem olyan hatékonyan használta, mint az megszokott lett volna, varázslata is gyenge hatásfokkal működött. Így is kemény csata volt, de ha nincs a gyengítésed, ez az ellenfél eltiport volna. Szabad az út, kirohansz az erődítményből, vidáman és büszkén baktatsz az Érinthetetlenek Szövetség épületei irányába. Már ismered a járást, egyenesen a Palota fogadótermébe sietsz, hogy megláthasd Érinthetetlent, ezt a páratlan szépséget. Nem csalódsz a látványban. A nő most egy díszes selyem ruhát visel, ami egy kényelmes és egyben praktikus ruhadarab, de mégis olya rafináltan van tervezve, hogy testének minden báját kiemelje és még izgalmasabbá tegye. Mosolyogva fogad, a kezében egy tömött erszény. - Gratulálok Végzetúr! Olyan komoly munkát végeztél, amit nem néztem volna ki belőled! Nagyon nagy segítségünkre voltál, neked köszönhetően nem, hogy meggyengítettük az ellenségeinket, de jó eséllyel kapitulációra kényszeríthetjük őket! Fogadd el ezt az erszényt hálám jeléül. Bízom benne, hogy legközelebb is számíthatunk a segítségedre, ilyen kreatív és nagyhatalmú Végzeturak, mint te mindig hasznos szövetségesnek bizonyulnak. Ha ismét lesz feladat a számodra, értesíteni foglak! - Elmosolyodik, és kacéran rád kacsint. A gyomrod gombóccá ugrik össze. – Igenis úrnőm, rendelkezz velem, amikor csak óhajtod! – Vidáman és elégedetten indulsz haza, közben a jutalmadat számolgatod, és alig várod, hogy újra segíthess Érinthetetlennek.
V3 : Tseby'dr akula

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.
A három legnehezebb dolog az életben: bízni, hinni, megbocsátani.
Mindig van két lehetőség. Vagy nincs.
Ha nem a megoldás, akkor a probléma része vagy.
Barátok jönnek, mennek... az ellenségek gyűlnek.
Pontszám: 6.84
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
66. hozzászólás - 2009.11.19. 17:05:21
Nagyon jo fogalmazas, jot nevettem rajta. Egyetlen hibaja, h a csata az random, vmi galetkit kellett volna berakni.
Azert tolem ment a 10 pont.


Entbogyó pálinka

Ott, a kövek közt mintha valami csillanna! Furcsán, kékesvöröses-zöldessárgás-lilásan! Nem, ez nem lehet igaz! Mert ez a természetfölötti, titokzatos szín csak két dologhoz tartozhat: vagy a mértéktelen mennyiségű antracit elfogyasztása után másnapos Végzeturat ebédelő, párzási lázzal küszködő nőstény kobaltsárkány ürüléke, vagy a Tekercs! Viszont a kobaltsárkányok párzási időszaka nem az év ezen szakaszában szokott lezajlani. Ekkora szerencsét! Remegő kézzel kaparod ki a földből a legrosszabb hírű késdobálók hátsó helyiségében az Ellenség kínzókamráit többször is megjárt, halmozottan végtaghiányos, mely hiányt felejtendő Végzetúrfeletti mennyiségű, rendkívül magas alkoholtartalmú italt szervezetében keringető, megkérgesedett lelkű veterán is csak áhitattal, suttogva emlegetett Tekercset! Igen, ez Maedhros Tekercse , mely a Seligen által elrejtett Entbogyó Pálinka rejtekhelyét mutatja meg a beavatottaknak. Node vajh Te a beavatottak közé tartozol-e?

IQ

Messze földről érkezett butéliák címkéjének silabizálásától pallérozott elmédnek nem okoz gondot kihüvelyezni a tekercs rejtelmes jeleiben rejtőző jelentést: az egyik legígéretesebb rejtekhely innen nem is túl messze található, saját szövetséged szívben! Szíved zakatolását csitítandó ősi mantrához folyamodsz - nemazértiszommertmuszályazértiszommertjólesik - és megpróbálod arcodról eltüntetni az ostoba vigyort, nehogy társaid bármit is megsejtsenek arról, mit is találtál. Ez bizony nehezebben megy, mint gondoltad. Minden erőddel koncentrálsz, segíségül hívva még mágikus energiáidat is.

Taumaturgia

Irtózatos erőfeszítések árán sikerült arcodra nagyjából semleges kifejezést erőltetned. Zseniális, hatalmas tudású Mágus vagy! Társaid láthatóan semmit sem sejtenek, együttérzésükről biztosítanak borzalmas szorulásod miatt. Szívedben madarak csicseregnek, ahogy elsietsz közöttük, mit sem törődve megtépázott méltóságoddal. Méltóság! Bah! Mit számít az a Legendás Entbogyó Pálinkához képest! Északon a legendák fele arról szól, hogyan adta el, játszotta ki, szúrta hátba és ásta el egymást apa és fia, a legjobb barátok, a legtisztább szívű szerelmesek. Kacagjanak csak, de a végén Te kacagsz. Magad mögött hagyva társaidat besurransz az egyik romos épület mögé, hajdanán valamelyik társad lakhatta, aki mára már rég vortexxé alakult, s már a nevére sem emlékszik szinte senki. Meglazítod a Tekercsen jelzett követ, mire az egész építmény recsegni-ropogni kezd! Erről egy szót sem írt a tekercs! Kétségbeesetten kapaszkodsz az egyik kibillenő gerendába, miközben látod, hogy a nevezett tekercs lassan kicsúszik ruhaujjadból. Magadban szitkozódsz, de inkább a tekercs, mint Te! Ekkor megpillantasz a szétnyíló kövek közt egy butéliát. Sajnos az építmény végkép megadta magát, záporoznak a kisebb-nagyobb fa és kődarabok, esélyed sincs arra, hogy odaugorj, és megkaparinthasd. Ez lenne a kisebik bakj, mert ahol kapaszkodsz, biztonságban vagy. A nagyobbik baj az, hogy bármelyik épületdarab szétzúzhatja a felbecsülhetetlen értékű nedűt tartalmazó üveget. Mit tartogatnak Neked az Istenek? Vajh a mai nap a szerencsenapod, avagy sem?

Szerencse

A robajlás elcsitul, és csodák csodájára az üveg sértetlen. Letörlöd könnyeidet, és közben ráeszmélsz, hogy az utóbbi néhány percben zokogva imádkoztál a butélia szerencsés megmeneküléséért. Körbekémlelsz, látott-e valaki, majd nyugodtan konstatálod, hogy a környéken senki sincs rajtad kívül. Elégedetten horkantasz, majd visszafordulsz az üveg felé. Rémülten veszed észre, hogy legkedvesebb szövetségi társad nagyjából a butéliától húsz lépésnyire őrült grimaszba torzult arckifejezéssel remeg és nyáladzik! Meglátta ő is az Entbogyó Pálinkát! Cimborád teste hullámzani kezd, tagjai megnyúlnak, majd a butélia felé iramodik. Pillanatok alatt felméred a helyzetet - ha összekapod magad, és rohanni kezdesz, egyszerre fogtok odaérni. És persze összekapod magad, és rohanni kezdesz - az az üveg a Tiéd, nem lehet senki másé sem! Ezt jól láthatóan ő is ugyanígy gondolja, elkerülhetetlen az összecsapás!

csata

Tépetten, izzadtan, véresen lihegsz társad megtépázott, ájult teste fölött. Igen! Győztél! A butélia a tied! Röfögve-morogva téped ki a dugót a felkapott üvegből, és beleszagolsz. Mint az anyatej. Mint a legcsodálatosabb álom. Egy nyugodt szombat délelőtt a hintaágyon, miközben a környék fáin a világ leggyönyörűbb hangú madarai dalolnak. Szégyenkezve dugaszolod vissza az üveget, majd gondosan elrejted. Miután végeztél, felejtésvarázst bocsájtasz magadra, hogy ne emlékezz, hova is dugtad. Túl romlott vagy, a sok harc megfertőzte már elméd, nem vagy méltó erre a nedűre. De tudod, hogy már van rá okod, hogy jobb legyél, és ha elég jó leszel, emlékezni fogsz majd arra, hova rejtetted az Entbogyó Pálinkát. Válladra kapod társad testét, és elindulsz az ispotály felé.
Pontszám: 6.55
fórumozóRikikeFérfi
Végzetúr poronty
7 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
67. hozzászólás - 2009.11.30. 19:24:30
Nekem ez eléggé bejött!

Az Árnymanó Tanfolyam
A lopásra specializálódott végzeturak összegyűltek és saját szövetségünkön belül szabad akadémiát hoztak létre. Felkeresed az akadémiát, ahol egy végzetúr rögtön eléd ugrik, s megszólal.
- Üdvözöllek, szeretnél többet tanulni a lopásról? Netalántán érdeklődsz akadémiánk különböző képzéseiről? Mondd Vándor mi hozott Ide?
- Megtekinteném, hogyan folyik itt a lopásképzés, és hogy kik járnak ide. - mondod.
- Rendben, de figyelj a felszerelésedre, mert a tanítványok kapva kapnak egy ilyen lopatlanon.
- Engem ne féltsen, tudok én magamra vigyázni - mondod fennhangon.
- Akkor visszaadom a gyógyitalod.

- Ezt hogy csináltad? - kérded meglepődve.
- Gyere, megmutatom. - szól, majd elkalauzol az akadémia első szintjére - Itt apróbb trükkökre tanítjuk a nebulókat, hogy javuljon a kézügyességük.
- Akkor forgasd a pálcát és a dukátot egyszerre a kezedben fél lábon állva - Hallod a háttérből
Ahogy elfordultok a szerencsétlen tanítványtól és kezdetek a következő szintre lépni a háttérben egy nagy puffanást hallasz és a lábadig gurul egy aranydukát. Felveszed a földről és zsebre teszed.
- Köszönöm - szól a kalauzod - egy dukát plusz neked és egy nekem, tőled.
- Trükkös - mondod a szádon fél mosollyal. - Azt is meg lehet tanulni, hogy hogyan védjem ki a tolvajlásokat?
- Természetesen, de az a tanszék a pincében van. Ha kéred oda is leviszlek. De inkább csak figyelj, itt én vagyok a legjobb, jobb, ha ezt tudod.

- Ez a második szint? - kérded - Úgy néz ki mint egy edzőterem, bábukkal.
- Azokon nem hiába van ruha, a tanoncok azokon gyakorolják a lopást. Halkan megsúgom neked vannak titkos zsebek is, amikbe fókuszkristályokat rejtettünk, aki azokat megtalálja, megtarthatja és még dicséretet is kap.
- Milyen fókuszkristályokat? - kérded.
- Gyorsítókristályokat. Ha használják őket, akkor a gyorsaságuk megnő egy kicsit. Ezért nem vetted észre, amikor elvettem a dukátodat.
- A lélekkufárnál még nem találkoztam vele, hogyhogy nektek van? - kérded érdeklődve.
- Mi fejlesztettük ki, itt, de a kufárok már megkerestek azzal, hogy megveszik tőlünk.

- De rendre visszautasítjuk őket. De nem ez a fontos, itt található a harmadik szint, a mesterképzés. - szól a tolvaj.
- Bocsánat hogyan hívnak? - érdeklődöd.
- Te hívj csak Főtolvajnak, vagy Árnymanónak.
- Árnymanó? - kérdezed tágra nyílt szemekkel.
- Az árnymanók a száműzetés előtti tolvajok voltak. Most már csak a legnagyobb rang a lopásakadémián. - felel az árnymanó.
- A láttak alapján én csak az alap trükköket akarom ellesni. - tereled más irányba a szót.

A képzést sikeresen elvégezted. Az Árnymanó, vagyis a Főtolvaj ezért megajándékoz egy gyorsítókristállyal. Sajnos a képzés nem foglalta magába a kristály használatát, így hát elviszed a legközelebbi Lélekkufárhoz, aki epekedve vizsgálja meg, majd bőségesen megjutalmaz téged lélekgyémánttal, hogy elhoztad neki a tolvajok féltett kincsét.
Pontszám: 6.25
fórumozóRikikeFérfi
Végzetúr poronty
7 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
68. hozzászólás - 2009.11.30. 19:26:20
Kicsit rövidke de nem rossz
A temető
Táborhelyedet egy kis település közelében rendezted be. Innen indulsz a vadászataidra és a portyázásaidra is. Gyakran betérsz a békés galetkik lakta falucskába, ahol legtöbbször az ivóban mulatod az időt. Egy ilyen alkalommal éppen kényelmesen elhelyezkedtél, már nekikezdenél magadba önteni a finom, jótékony nedűt, amikor a kocsma ajtaján jajveszékelve beront egy helybéli. Az össze-vissza kiabálásából csak nehezen lehet kivenni, valójában mi is a baj, de mivel elég sokáig ecseteli, Te is összerakod magadban a képet. A faluhatártól nem messze van egy temető, ahol halottak vannak. Ebben még nincs is semmi különös, de a fickó állítása szerint ezek a halottak élnek! Vagy legalábbis mozognak! Már kezdik leinteni a mesélőt, mondván, hogy túlságosan felöntött a garatra, ám ekkor közbeszól még valaki. Hát igen, elég régen nem látta senki a falu papját, aki többek között a temetéseket is tartja. A testvére pedig tegnap vitt neki elemózsiát, és azóta Vele sem találkozott egy lélek sem! Mégiscsak el kéne menni megnézni azt a temetőt. Síri csend. Valahogy senkinek nem akaródzik elvégezni a feladatot. Te persze nyomban elvállalod, miután az összegyűltek felhalmoztak az asztalra egy kis jutalmat a bátor vállalkozónak!
Az útmutatásnak megfelelően hamar meglátod utad célját. Lelkileg igyekeztél felkészülni a dologra, de azért a hideg fut át a hátadon, ahogy közeledsz a sírhelyekhez. A nem is oly távolban varjak hangját hallod. Csípős szél ostromolja az arcod, miközben lábaid már a holtak feletti fekete földet tapossák. Sehol semmi, csak egy régi, romos kriptát látsz. Az omladozó épülethez mész, és megpróbálod kinyitni, bár az ajtó már ránézésre is nagyon súlyos, és ki tudja mikor volt utoljára használva?!

Félretaszítottad az ajtót! Pókhálót tolsz arrébb a fegyvereddel, és átléped a küszöböt. Odabent két szétesőben lévő szarkofág, iszonyú bűz, és rothadás fogad! Az ocsmány szagtól könny szökik a szemedbe!

Talpon maradtál! A kripta belsejében erőt gyűjtve átvizsgálod a szarkofágokat. Régi, mocskos rongyokat, humanoid csontokat találsz csak. Tényleg lódított volna az a jajveszékelő? Itt nincs semmi! Dühösen mész ki a szabadba. Körbejárod a falakat, és két nem elföldelt hullára akadsz. Vajon Ők lennének a pap, és a testvére? Az egyiken még csuha van, ezért akár ez lehetséges is. Velőtrázó hörgést hallasz a kripta túloldala felől! Elindulsz a borzalmas hang irányába. Egy förtelmes zombi épp a koporsójából mászik kifelé! Fekete ruhadarabok lógnak róla itt-ott. Sápadt húsdarabok ragaszkodnak még mindig a csontokhoz, amik földöntúli nyikorgással adják a világ tudtára létüket. Üres szemgödre érzelmet nélkülözve mered rád, majd csontléptek indulnak feléd! A zombi nagyon lassan mozog. Kisérteties céltudatossága, azonban szinte a szívedet markolja! Tekintélyes méretű vasvillájával próbál lyukat szúrni a hasadba. Könnyedén félrehajolsz, majd eltalálod az élettelen testet a fegyvereddel, azonban az nem érez fájdalmat! Hamar rájössz, hogy itt egyszerű csatával nem arathatsz győzelmet!

Sikerül úgy támadnod félelmet nem ismerő ellenfeledet, hogy annak feje lerepül a helyéről! A végtagjai még végzik dolgukat, de így már könnyedén elbánsz velük. Végül tüzet gyújtasz, és rádobod az immár teljesen élettelen zombi maradványait. Vajon hogyan, és ki szentségtelenítette meg szerencsétlen galetki testét? Mi oka volt rá? Visszatérsz a faluba, és beszámolsz a történtekről. A helybéliek gratulálnak, és miután megbizonyosodtak történeted igazáról, átadják jól megérdemelt jutalmadat!
Pontszám: 6.25
fórumozóRikikeFérfi
Végzetúr poronty
7 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
69. hozzászólás - 2009.11.30. 19:27:40
Holif igaza
Az ég is elsötétedik haragodtól, mikor rájössz, átvertek! Legutóbbi vásárlásod során a kufár több pénzt kért el tőled, mint eredetileg kellett volna. Nagy levegőt veszel, s lenyeled dühöd. A szövetségi palota felé veszed az irányt, hogy tisztázd a dolgot az éppen nálatok lebzselő kufárral.
- Tartozol nekem némi lélekenergiával, árus! - szólsz hozzá még türelmesen, de a válasz egy energikus ütés irányodba. Láthatóan nem bántani akar, csak ellökni, hogy menekülni tudjon a galád!
Előtted a feladat! Védd ki a kritikus ütését!

Ugyan a támadása meghiusult a galádnak, de elég volt ahhoz, hogy kibillentsen téged az egyensúlyodból. Amint feleszmélsz, már futásnak is eredt. Erősen elrugaszkodsz, s utána veted magad. Vajon mennyire vagy fitt?

Hamarosan utoléred a rohanó kufárt, s ráveted magad a lépcső előtt. Több fokot is gurultok lefelé, s a vállad eléggé megsínyi az esést. Normális esetben egy árus soha nem tudna elég erőt mutatni feléd, hogy kiállhasson veled, de a sebeden felbuzdulva rádtámad. A hirtelen lerohanás végett nem tudsz előbb támadni, mint ő. A te feladatod a védekezés.

Ahogy a palotából kiráncigálod a harcban magatehetetlenné vált kufárt, többen tekintenek feléd kérdően. Hatásos kivunulód közepette azonban alig mernek a szemedbe nézni. Az elszánt tűz, a még fortyogó düh a pokol kapuit tárja azok elé, kik mégis elég bátorsággal néznek magukra. A szövetségi terület határán azonban egy őr ellátja a munkáját, s felteszi neked a napi kérdést, amire helyesen válaszolva feltárja a kaput előtted.

Miután kipenderítetted a tehetetlen testet a kapun, a sajátoddal kell törődnöd. Nedvességet érzel a válladban. Komolyabban sérültél meg, mint hiszed. Gyorsan öved után kapsz, s meglesed, van-e még nálad gyógyital. Csak el ne ájulj, mielőtt magadhoz vehetnél egy kortyot belőle!

Félresöprő mozdulattal tereled a kufár kezét, kinek a szeme elkerekedik. Hogy is lehetett oly balga, hogy téged verjen át? Ráadásul nem is egyszer, mindjárt kétszer! A következő pillanatban már ájultan fekszik a hideg kövön, s te szépen visszaveszed a neked járó összeget, s egy kis kompenzációt is a gondokért. Az őrök könnyűszerrel dobják ki a kába árust. Jön majd más, ki tiszteletben tart titeket. Kufár mindig akad.
Pontszám: 5
fórumozóRikikeFérfi
Végzetúr poronty
7 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
70. hozzászólás - 2009.11.30. 19:29:37
Ennek az első része nincs meg de szívesen elolvasnám.

Varázslók ősi tornya II.
Már három napja, hogy nehéz küzdelem árán megszerezted Esterial függőjét. Most egy útszéli ivóban töltöd az idődet, próbálsz regenerálódni, testileg-lelkileg. Nem megy ki a fejedből, vajon miért nem akarta engedni a varázsló, hogy elhozd jutalmad. Körülötted a többi asztalnál végzeturak beszélgetnek, szkanderoznak, fitogtatják erejüket egymás előtt. Ahogy előrehajolsz az asztal fölött, inged alól kitűnik a függő. A szomszédos asztalnál egy tagbaszakadt végzetúrnak megakadt rajta a szeme. Súg valamit a társaságában ülő két másik embernek, majd az asztalodhoz lépnek.
- Ha kedves az életed, azt a függőt most átadod nekem! Szép kis summát kapok majd érte.
Kezed az asztal alatt fegyvereden pihen. Minden idegszáladdal a következő muzdalataidra összpontosítasz.

Esélyt sem adtál ellenfelednek. Mikor megfordulsz, látod, hogy két társa már ájultan fekszik a földön. Körbepillantasz, keresve a váratlan segítség forrását. A söntésnél egy fekete köpenybe burkolózott alak int feléd. Óvatos léptekkel közelíted meg az ismeretlent.
- Üdv néked! Áruld el neved, s hogy miért segítettél egy ismeretlennek.
- A nevem nem fontos idegen, ahogy a tied sem. Csupán az a kis ékszer. Gondolom nem tudod, mit hordasz a nyakadban. Amennyiben fontos számodra az életed, kérlek kövess!
Az idegen megfordul és kisétál az ivóból. Nem tudod mit tegyél, de érdekel mit tudhat ez az ember az ereklyédről. Mikor kilépsz az ivóból, hirtelen egy láthatatlan akadályba ütközöl. Át kell, hogy juss ezen a mágia alkotta falon!

- Teljesítetted a próbát! Most kövess engem, ha érdekel az ajánlatom!
A végzetúr megfordul s elindul az út mentén. Nem tehetsz mást, követed.
Néhány óra gyaloglás után egy elhagyott házhoz értek, ahova be is tértek.
- Ülj le kérlek! - szól az idegen, s az asztal felé mutat, ahol két szék áll. Miután helyet foglal melletted, belekezd a történetbe.
- 1000 évvel ezelőtt az akkori kor három legerősebb mágusa megalkotta Esterial függőjét, mely most a nyakadban lóg. Felvértezték mágikus tulajdonságokkal, mely viselőjét hatalmas erőkkel ruházza fel idővel. Ám, hogy senkinek se lehessen a birtokában hosszú ideig, más hatása is van. Egy idő után, a függő hatására elveszted az irányítást az elméd felett és szolga leszel. Ha meg akarod ezt előzni, vedd le, de figyelmeztetlek, már most lesz hatása a levételének!

- Most, hogy megszabadultál tőle, azt javaslom vidd el az Eraktil romvárosa melletti templomba, ahol az egyik varázsló leszármazottja él. Ott megtudod mi a teendőd. A szerencse legyen veled az utadon! - Köszönöm a segítséged, remélem útjaink még keresztezi egymást a jövőben. Felállsz és kisétálsz a házból. Eraktil romvárosa egy heti járóút. Ki tudja mi vár rád?
Pontszám: 4.67
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
71. hozzászólás - 2009.11.30. 19:33:07
Most komolyan be fogod másolni ide az összes általad írt kalandot? :o
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 4.19
kedvelt tagSzabinhoFérfi
Végzetúr mester
484 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
72. hozzászólás - 2009.11.30. 20:50:34 (Válasz Mortimer #71 hozzászólására.)
Azt például tudom hogy a Varázslók Ősi tornyát bátyám írta, és nem ő az, hanem v2-s Conqueror

mod.: gyorsan akartam, elgépeltem..
A hozzászólást Szabinho módosította 2009.11.30. 20:51:28-kor
Hiéna-ZP

Pontszám: 5.76
fórumozóSolinaFérfi
Végzetúr mester
533 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
73. hozzászólás - 2009.12.01. 17:52:31
Agyaltam hova irjam, de itt a tortenetekrol van szo, ide illik.. Szoval, vigyazni kellene, mert mar a masodik olyan kalandba botlok bele, ahol vegzeturra van irva a kaland.. De vannak urholgyek is.. Szoval van egy jol kidolgozot tortenet, es akkor jon, hogy a hercegno radveti magat, hazassag, gyerekek, meg ilyesmi.. Na jo, ott a noi karim szaltoval ugrott ki a toronybol, annyira ijeszto volt a hercegno, de pl. a Legendak Menedekeben is belecsuszott egy ilyen kitetel..:

"Utolsó emlékeid lebegő fátylakhoz és hiányosan öltözött, izgalmasan elhelyezett zsírpárnácskákkal rendelkező asszonyszemélyekhez fűződnek, kiknek fürge ujjaik a szuszpenzorodon matatnak. A többi néma csend..."

Na most ugye szuszpenzor, hat az minek neki, masodszor szegeny Soli nem leszbi...
Pontszám: 5.84
fórumozóRodriguez
Végzetúr mester
673 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
74. hozzászólás - 2009.12.01. 18:31:03 (Válasz Solina #73 hozzászólására.)
Én lekaszaboltam a Hercegnőt, aki rámvetette magát, csak egy maradhat felkiálltással Én se értettem, hogy kerülhetett be ilyen, hiszen Miklós kifejezetten kérte, hogy semmi szerelmi szál ne legyen meg ilyenek, erre engem is lesmárolt a bige. Ez a matatós meg kifejezetten pornográf, nem igazán kellene
A hozzászólást Rodriguez módosította 2009.12.01. 18:34:20-kor
Pontszám: 4.26
fórumozóSolinaFérfi
Végzetúr mester
533 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
75. hozzászólás - 2009.12.01. 20:16:31
Nekem ezzel nincs bajom, tolem lehet, csak unisex modon kell belerakni, es ne legyen 18 ev feletti tartalma... Pl. agyjelenet probakkal.....
Pontszám: 5.85
fórumozóRikikeFérfi
Végzetúr poronty
7 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
76. hozzászólás - 2009.12.01. 21:10:16 (Válasz Mortimer #71 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.11.30. 19:33:07
Most komolyan be fogod másolni ide az összes általad írt kalandot? :o


Bocs de ennek a topic-nak az a neve hogy a legkedvesebb történetű kalandok ahova sztem ami tetszik azt berakhatod meg írták is h jó lenn ha minnél több lenne benn mert az biztos hogy nem kapod meg az összes kalandot.(Eggyik kalandot sem én írtam amit ide betettem)
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
77. hozzászólás - 2009.12.01. 21:13:01 (Válasz Rikike #76 hozzászólására.)
Rendben, bocsánat.

Azért feltételeztem, mert három perc alatt négy kalandot másoltál be, azaz ha egymás után csináltad is volna meg őket ilyen gyorsan, fura, hogy mind tetszett.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.37
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
78. hozzászólás - 2009.12.10. 14:20:43 (Válasz Miklós #32 hozzászólására.)
Rajongó nélkül

Hosszas vadászatod során jócskán eltávolodtál táborhelyedtől. Ismeretlen területre tévedtél. Korábban hallottál már a Salgótas lápról, ez a hely pontosan megfelel a leírásnak. Ha igazak a pletykák, akkor itt jelentős árnymanó közösség él, ki tudja, talán jobb lenne, ha visszafordulnál, de kíváncsiságod hajt előre, még sosem találkoztál ilyen lényekkel. Megpillantasz egy kis árnymanó kunyhót, előítéleteid nincsenek, összeszed a bátorságod és közelebb mész. Bentről kiabálás hallatszik:
- Bejá hányszor mondjám még el, hogy rendesen meg kell puceválni ázt áz ubukot? Há nem smirgli a nyelvem nekem, ejj csáje.
Elhatározod, hogy megelőzöd a családi erőszakot és az ajtóhoz sietsz…épp odaérnél, amikor kinyílik. Egy kövér árnymanó néz veled farkasszemet, foszlott zebrabőrökkel takarja hatalmas testét, kezében rántott ubukszelet és ser.
- Dicsak egy idegen! Én nem ismerlek, de talán tudod ki vágyok.

[kvízkérdés]

- Jól ván testvírem, de ázért elmesélem a történetemet. Régen híres szórákoztátó voltám, sokan szerettek, pedig látod mekkorá dáráb csávó vagyok, persze, hogy nem értek a tánchoz, mikor énekelek áz meg olyán, mint ámikor á wántut sájtóják, de sikeres vótám. Hátálmás pálotában éltünk és ákkor kezdődött a bájság. Elfek jöttek válámi Retek klubtól és sok pízt ájánlották, há telerákhássák a házat megfigyelmességekkel. Buksi ne! Buksi! Visszáááááá!

[csata - holdlátó vérkutya]

- Ne hárágugyá testvírem, nem lehet bírni ezze á jószággál. Hol is tártottám? Já igen, áz elfek. Eleinte jól is ment á dolog, de áztán megunták, sőt még az árnymánók is és mán a dáláimra sem vóták kíváncsiak. Lássán lecsúsztunk, eládtuk á pálotát és á láp szélére cumózkodtunk. Bejá ásszony tákárít, én meg á mithrilt gyűjtöm, nehéz áz életünk. Á mináp sem tálátám semmit, csák néhány lélekgyémántot.

Hallottál már vagyonos árnymanókról, de azok nem ilyen körülmények között élnek, biztos eszét vette a nyomor. Nem is fontos, amit mondott, de amit a kezében tart, azt meg kell szerezned bármi áron. Éhes vagy ugyan, de nem a rántott ubuk vonz, hanem a csillógó kövek, amik számára értéktelenek.

[kereskedelem]

- Szóvál izgátnák a kávicsáim és álkudozni is tudol, mindennek megván áz ára testvírem. Há visszáádnád nekem áz örömet, mikor á rájongóim tápsolták és a nevemet üvöltötték, ákkor odáádnám á köveket, há ennyire kellenek.

Érzed, hogy komoly kihívás elé nézel. A produkció már magában is pusztító erejű, de hogy rávedd magad ennek a szegény téveszmésnek az éljenzésére, az mentális sérüléseket okozhat. Felkészülsz és tudatodat áthelyezed a közeli fák egyikébe. Arra gondolsz, hogy mivel a fák nem látnak és nem is hallanak ezzel a módszerrel megóvhatod elmédet.

[IQ próba]

Úgy véled elég idő telt már el, szerencsére a módszer hatásos volt, tested az előre meghatározottak szerint viselkedett. Ugráltál, tapsoltál és vígan üvöltötted: Győőőzi!!! Visszatérve testedbe már látod is az árnymanó boldog vigyorát, fel sem merült benne mi történhetett. Valami azonban nem stimmel…mintha valami hiányozna…lelked egy darabja a fában ragadt valahogy. Sosem hibáztál még ezzel a technikával, talán mégis átszűrődött valami az énekből. A fa borzasztó haragra gerjed és máris az árnymanó felé veszi az irányt, talán mert neki kellett átélni az előadás borzalmait és most bosszút áll.

- Jáj, jáj, testvírem! Mencsé meg! Ez á tuskó lerombójá á kunyhónkát!

[CSATA - mélységi ent]

- Á rák egye ki a belit ennek á fánák! Ásse vót nórmális, áki életre keltette. Téged viszont ágyon meg a devlá drága testvírem! Ákártád ezeket á kávicsokat, legyen neked, nékünk nem jók semmirese. Boldogan veszed át a jutalmad. Megérdemled, megoldottad az általad okozott galibát és elhitetted vele, hogy végighallgattad, szereztél egy jó napot neki. Azon gondolkozol hogy találhatta ki ezt a történetet, vagy talán volt valóságalapja? Távolodva még visszafordulsz és látod, amint bemegy a házba. - Te Bejá! Olyán kálándom vót válámi csávóvál…
A hozzászólást Mortimer módosította 2009.12.10. 14:21:19-kor
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 4.84
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
79. hozzászólás - 2009.12.10. 14:29:36 (Válasz Mortimer #78 hozzászólására.)
hat ez nekem alulrol kozeliti a nullat, mondjuk leginkabb, mert a valo eletben is utalom gyoziket, mint a xart.
de sztem egyaltalan nem valo a jatekba (fantasy kornyezetbe) ez a fajta humor.
Pontszám: 5.42
kedvencboncaFérfi
Végzetúr tehetség
191 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
80. hozzászólás - 2009.12.10. 15:17:10 (Válasz Endyr #79 hozzászólására.)
Én is utálom Győzikét, de a kaland tetszett.

Szerintem ebbe a játékba ez belefér. Ezt a játékot csak egy nagyon szűk réteg látja teljesen szigorúan fantasynak. Ha a sok Bud Spencer, rajzfilmfigura és egyéb szuperhős avatárok elmennek, nem beszélve a nevekről, akkor ez is belefér.
Nálam.
Dark Mongoose - Azúr Légió
Pontszám: 4.64
Oldal: 12345
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!