Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345
Szerző
Topic neve: A legkedveltebb történetű kalandok
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
A legkedveltebb történetű kalandok
1. hozzászólás - 2009.10.31. 18:30:16
Igény volt arra, hogy a legtetszetősebb, emlékezetes, példa értékű kalandoknak legyen egy topicja...
Pontszám: 7.54
népszerűKis MackóFérfi
Végzetúr tanonc
48 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
2. hozzászólás - 2009.10.31. 18:34:43
Fogd a lányt és fuss!

Király!:)
Pontszám: 6.28
kedvelt tagmastervFérfi
Végzetúr mester
687 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
3. hozzászólás - 2009.10.31. 21:01:56
Nyomjátok be a kalandok szövegét is, ha lehet,mert nem mindenki fogja megkapni úgysem! Így lemérhető a pontozással is a tetszésindex!
A "Pokrócozás Királya" személyesen!
(A név márkavédett, köszönet érte Ösvényjárónak)
Pontszám: 0
fórumozóRodriguez
Végzetúr mester
673 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
4. hozzászólás - 2009.11.01. 14:08:18 (Válasz Kis Mackó #2 hozzászólására.)
Ha megkapom megint berakom tényleg jó.
Pontszám: 4.50
népszerűmatdavFérfi
Végzetúr
59 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
5. hozzászólás - 2009.11.01. 18:10:27
Na én is megkaptam a Fogd a lányt és fuss c. kalandot, valóban remekül sikerült. Akárki is az írója, várjuk a hasonló hangvételű írásait!
Egyébként elkezdtem magamnak kigyűjteni az összes általam megcsinált kaland szövegét, ha esetleg a wikin lesz rá kapacitás, akkor fel lehet oda tölteni őket. Amilyen iramban a kalandok szaporodnak, biztos, hogy nem mindenki fogja az összeset megkapni, pedig kár lenne a sok remek írásért!

Na itt a Fogd a lányt és fuss szövege. FIGYELEM SPOILER! Aki maga akarja végigcsinálni, az ne olvasson tovább!!!

"Fogd a lányt és fuss!

Gyanúsan nagy nyüzsgésre leszel figyelmes a főtéren. Jobb dolgod nem lévén, utánanézel. Izgatott hivatalnokok magyaráznak még izgatottabb harcosoknak. Némi lökdösődés után sikerül hallótávolságba kerülni. Kiderül, hogy az éjjel elrabolták a hadúr lányát, s most keresik azt a bátor, hősies, stb harcost, aki akár élete kockáztatásával is, felkutatja és megmenti. Itt az alkalom, hogy megmutasd, hordád kiválósága vagy, az elsők között jelentkezel. Azt gondolnád, hogy ha elvállalod az írnoktól a feladatot, már mehetsz is hercegnőt menteni, szörnyet kaszabolni. Hát nem így van. Előbb beszélgetned kell az aggódó apával is. Meg kell nyugtatnod, hogy Te minden akadályt le tudsz küzdeni, semmi sem állhat a lánya megmentésének útjába. Persze üres ígéretekkel nem elégszik meg, neki bizonyíték kell. Nem is teketóriázik sokat, rögtön egy furfangos kérdést szegez neked.

Kvíz

Nem hiába verekedtél oly sokat a könyvtár udvarán, más is ragadt rád, nem csak sár. Frappáns válaszodat hallva az aggódó apa szemében megcsillan egy halvány reménysugár, a tiédben pedig a határtalan büszkeség. Végig sem hallgatva jókívánságait, sürgető teendőidre hivatkozva sietve távozol. Már épp kezdted volna élvezni a vándorlásod, mikor egy rettentően rozoga hídhoz érsz. Hős vagy, eszedbe sem jut, hogy más utat keress.

Mászás

A híd nem csak úgy nézett ki, hogy egy anorexiás lepke súlya alatt is leszakadna, hanem pár lépésed után meg is tette. Szerencsére sikerült megkapaszkodnod, és pókokat megszégyenítő technikával átmászni a híd maradványain a túloldalra. A baj persze csőstül jön. Pár lépés után a talaj kezd furcsán viselkedni. Eleinte nem zavar különösebben a süppedős homok. Még örülsz is, hogy nem töri annyira a talpad az út. Hoppá, hova tűnt az út? Miért vagy nyakig a futófomokban? Hogy fogsz innét kikecmeregni?

Szerencse

A hősők erősek, ügyesek, kitartóak. Ezek a remek tulajdonságok már számtalanszor mentették meg a Te életed is. Sajnos vannak helyzetek, mikor ezek sem segítenek. Kockáztatva, hogy végleg elsüllyedsz, egy sötétebb folt felé kapsz. Fortuna szeret, valami szilárdat markolsz. Miután megszabadulsz a nagyjától annak, amit az izadtságod csinált a homokból, vakaródzva továbbindulsz. Magad is meglepődsz, milyen egyszerűen jutottál el a kastélyhoz (aminek a legmagasabb tornyában, a legfelső szobában rabsokodik szegény hercegnő). Itt valami trükknek kell lennie, ennyire egyszerű nem lehet a feladat. Hm, megvan, be kell jutni a kapun!

Zárnyitás

Többet ésszel mint ész nélkül! Ha nem sikerül betörni a kaput, akkor elő az álkulcsot. Bent vagy. Irány a lépcső. Na végre! Ahogy az egy ellenséges gonosz kastélytól elvárható, van őrség. Tombol benned a harci hév, rárontasz a legnagyobbra.

Csata

A vezetőjük legyőzése drámai hatással volt az őrség tagjaira. Szinte azonnal menekülőre fogják. Bár szívesen fogócskáznál velük, most van fontosabb dolgod is. Mint a szélvész rohansz fel a toronyba. Lendületed kihasználva ugrasz neki az ajtónak, ami oly könnyen kivágódik mintha be se lett volna zárva. Rövid vizsgálódás után arra is rájössz miért. Szegény hercegnőt valamilyen különös varázslat tartja mozdulatlanul. Rúnák, pentagrammák, mágikus csapdák, ugyan már. Gyermekkorodban is játszi könnyedséggel törted meg a varázskört a falu mágusának pincéjében. A túlélők ugyan azt mesélték, hogy ő ennek nem örült különösebben, de ez egy másik történet, és különben is, már régen volt. Most a küldetésed sikere múlik rajta, meg kell próbálnod.

Mágia

A rutin, az évek meg a tapasztalat. Könnyedén szakítod miszlikbe a mágikus szálakat. Kiváló munkát végeztél, még a torony egy része is megmaradt a robbanás után. - Azért jöttem, hogy megmentselek. Gyere velem, kiviszlek innét és máris szabad vagy! - mondanád, ha nem sikítana egyfolytában és próbálná meg kikaparni a szemed, ha megpróbálsz a közelébe menni. Ki tudja miért, de téged is ellenségnek néz. Talán a felrobbantott szoba van rá ilyen rossz hatással? Mindegy, valamit kezdened kell vele, itt nem maradhattok.

Meggyőzőkészség

Megvárod amíg levegőt vesz, és a rövid csendet kihasználva lukat beszélsz a hasába. Ahogy távolodtok a veszélytől, önfeledt csevegésbe kezdtek. Valami szokatlan vibrálás kezd alakulni köztetek, mikor az otthonra terelődik a szó, s elszomorodik. A hirtelen jött bánat okát is sikerül kiderítened. Fél, hogy apja udvarában áruló van, s ha visszatér, élete továbbra is veszélyben lesz. Végiggondolva elrablásának körülményeit, lehet benne valami. És violá, jön az isteni szikra! Megszökteted, és elrejted amíg leleplezed az árulót. Találtok is egy remek búvóhelyet. Eddig könnyű volt. Most jön a neheze. Bár tudod, hogy önszántadból nem árulnád el senkinek, de te is vettél már rá különféle módszerekkel másokat, hogy árulják el legféltettebb titkukat. Biztosra kell menned.

Felejtés

Hosszas meditálás és a saját agyadban turkálás után, sikerült minden emlékét kitörölnöd a ... minek is? Nem emlékszel. De érzed, hogy valami jót cselekedtél. És van itt még valami. Egy furcsa megérzés: áruló van az udvarban. Rá kell jönnöd, ki az! Persze majd csak holnap, előbb pihenned kell."

Még egyszer gratulálok a szerzőnek!
Pontszám: 5.87
kedvelt tagmastervFérfi
Végzetúr mester
687 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
6. hozzászólás - 2009.11.01. 18:25:03 (Válasz matdav #5 hozzászólására.)
Ezer meg egy bocsánat,srácok,de ez szerintem poénos ugyan, mégis semmi köze a végzetúrhoz! Piactér? A lélekkufároktól vásárolunk,nem? Hercegnő? Udvar? Ez is ellentond a világnak,amiben játszunk. A hadúr lánya ebben a világban a legerősebb harcosok egyike kéne legyen. Szóval a humoros fogalmazás ellenére szvsz ez a Shrek valami fantasy világban,de nem Ghallán...
A "Pokrócozás Királya" személyesen!
(A név márkavédett, köszönet érte Ösvényjárónak)
Pontszám: 5.95
fórumozóRodriguez
Végzetúr mester
673 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
7. hozzászólás - 2009.11.01. 18:36:35 (Válasz masterv #6 hozzászólására.)
Nézd, szerintem ennyi írói szabadság mindenkinek jár, a világot mi töltjük meg élettel. Én nagyon jól szórakoztam rajta, nem kell mindig vigyázállásban lélekenergiát szívni. Néha lehet kicsit nevetni is. Szerintem nagyon mókás kis kaland, a célját maximálisan elérte, szórakoztat.
Pontszám: 0.77
kedvelt tagmastervFérfi
Végzetúr mester
687 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
8. hozzászólás - 2009.11.01. 18:51:22 (Válasz Rodriguez #7 hozzászólására.)
Mint láthatod,említettem,hogy számora is mókás volt elolvasni. Lehet hogy mi töltjük meg élettel a VU-t, de a tartalom alpja már rég adott. A végzetúr egy több évtizedes játék,egy kidolgozott világ új fejezete,amit szvsz nem ártana megismerni a játékosoknak is. Nem vagyok fapofa,csak szerepjátékos,aki ismeri a régi időket is...
A hozzászólást masterv módosította 2009.11.01. 18:53:39-kor
A "Pokrócozás Királya" személyesen!
(A név márkavédett, köszönet érte Ösvényjárónak)
Pontszám: 7.75
fórumozóRodriguez
Végzetúr mester
673 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
9. hozzászólás - 2009.11.01. 19:07:02 (Válasz masterv #8 hozzászólására.)
Javíts ki ha tévedek, de a TF világára mindig is jellemző volt a humor, pl. Zén expediciója...
Pontszám: 4.87
kedvelt tagmastervFérfi
Végzetúr mester
687 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
10. hozzászólás - 2009.11.01. 19:27:31 (Válasz Rodriguez #9 hozzászólására.)
Valóban jellemző volt, de soha nem volt a világokkal magukkal ellentétben. Az árnymanó vs troll poénok,a Hogyan fogyott el az expedíciónk, a többi poén mind mind az adott világ életét,indennapjait követte. Ez a kijelentés jelen esetben közel sem áll meg. Ne feledjük,ebben a világban szinte csak harcosok vannak meg torzszülöttek! Nincs királylány a toronyban,maximum egy doppelganger,aki felfalta majd felvette az alakját,hogy másokat is csapdába csaljon...

De inkább hagyjuk meg a topikot eredeti céljának. Ha valaki kivánja, szivesen beszélgetek vagy vitázok erről az elgondolásról privát üziben.
A "Pokrócozás Királya" személyesen!
(A név márkavédett, köszönet érte Ösvényjárónak)
Pontszám: 7.37
közkedveltBoom a FeybeFérfi
Végzetúr tanonc
10 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
11. hozzászólás - 2009.11.02. 13:59:40 (Válasz matdav #5 hozzászólására.)
Idézet: matdav - 2009.11.01. 18:10:27

Egyébként elkezdtem magamnak kigyűjteni az összes általam megcsinált kaland szövegét, ha esetleg a wikin lesz rá kapacitás, akkor fel lehet oda tölteni őket. Amilyen iramban a kalandok szaporodnak, biztos, hogy nem mindenki fogja az összeset megkapni, pedig kár lenne a sok remek írásért!


pont ezért kértem birkától ezt a topicot, és szeretném ha ezután mindenki bemásolná ide a kalandjait nemcsak a legjobbakat hanem a gyengébbeket is okulássul.
Pontszám: 9.48
közkedveltBoom a FeybeFérfi
Végzetúr tanonc
10 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
12. hozzászólás - 2009.11.02. 14:03:26
185. Fogságban
Egy vödör hideg víz térít magadhoz, és hirtelen mindenre emlékszel. Egyszerre három kristály végzetúr támadt rád - sosem voltak a fair harc hívei. Persze győztek, de nemcsak a lélekenergiádat vették, foglyul is ejtettek. Hol lehetsz most? Valószínűleg Lady Alvariel citadellájában... Egy nagydrarab kínzómester kezd faggatni. Azt kérdezgeti, melyik szövetséghez tartozol, hol az erődötök, hányan vagytok, mekkora lélekkutatok... Undorodva elfordítod a fejed, mire érkezik a fájdalom.

Veszítesz 888 életpontot.

Összeszorítod a fogad, és tűrsz. De vajon mennyi fájdalmat vagy képes elviselni?

vastag bőr próba

A kihallgatás órákon át folytatódik. Néha válaszolsz mindenféle hasraütésszerű dolgot, néha úgy teszel, mintha a hóhér ott sem lenne. Végül leváltják kínzódat - ő hamarabb elfáradt, mint te. Mondjuk te sem vagy képes már a végtelenségig kibírni ezt. Vajon elárulod a szövetségedet?

Egészség próba

Nem! Továbbra is kitartasz, és várod az alkalmat. Az új hóhér fiatal és tapasztalatlan. Ez jó is, mert hibázhat - és rossz is, mert véletlenül meg is ölhet. Első mozdulata nyomán sugárban szakad fel belőled a lélekenergia.

Felhasználsz 684 lélekenergiát. SIKERES!

Erre az erőre ő sem számított, most kell cselekedned, a meglepetés erejével!

Erő próba

Minden izmodat megfeszíted, és letéped a láncokat, majd a hóhérra veted magad.

csata

A kínzókamra ajtaja előtt démoni teremtmény őrködik. Amikor kilépsz, nem látsz rajta meglepetést. Egyszerre mozdultok

csata

Odakint egy vibráló térkaput látsz. Tudod, hogy nagyon messze vagy a vadászterületedtől. Ez az egyetlen esélyed, hogy elmenekülj - ha képes vagy a kristály horda tagjaira hangolt térkaput aktiválni.

Mágia próba

Megmenekültél! Utolsó erőddel elvonszolod magad a szövetséged bázisáig. Ott ellátnak, majd amikor jobban vagy, beszámolsz hordaparancsnokodnak. Ő komoran hallgat téged, keze ökölbe szorul. - Ezért megfizetnek... - sziszegi. - Te egy igazi hős vagy! Fogadd el ezeket a lélekgyémántokat, kárpótlásul a szenvedésedért!
Pontszám: 9.49
kedvelt tagTseby'dr akulaFérfi
Végzetúr mester
729 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
13. hozzászólás - 2009.11.02. 14:07:15
213. kaland: Nagy bajban nagy segítség

Már ötödik napja gyalogoltál. Végül egy csöndes kis városkába értél. Már alig várod találkozásodat Troakkal, a lélekkufárral. Hetek óta gyűjtöttél lélekenergiát egy igen erős felszerelésre. Mikor a házához érsz, bajt veszel észre. A házból ordítás hangjait lehetett hallani. Nem hezitáltál sokat, azonnal berontottál Troakkhoz. Ekkor megláttad a veszedelmet. Ptroradeon, a zsarnok mágus támadt rá régi ismerősödre egy jelentéktelen ügy miatt. Minden bátorságodat összeszedve rátámadtál...
Taumaturgia próba
A csatában kezdetben te értél el sikereket, de egy váratlan csapás miatt megzavarodtál kissé. Kellett egy kevés idő, míg összeszedted magad. Végül minden erődet összeszedve megpróbáltad egy koncetrált varázslattal legyőzni.
kritikus varázslat próba
Még nem pusztítottad el, de már kellően kifárasztottad. Itt az ideje, hogy végezz vele!
Csata
Ekkor minden energiádat egy varázslat megidézésére fordítottad. Nagy szerencsédre kritikus varázslatod lett. Elpusztítottad, majd megkönnyebbülten fellélegeztetek. Troakk nem bírt hálálkodni, végül lélekgyémántokkal jutalmaz.


Van benne helyesírási hiba meg rövidre is sikerült de én is támogatom hogy minden kaland szövege kikerüljön ide mert az összeset valószínű ugyse kapja meg senki.
A hozzászólást Tseby'dr akula módosította 2009.11.02. 14:12:53-kor
V3 : Tseby'dr akula

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.
A három legnehezebb dolog az életben: bízni, hinni, megbocsátani.
Mindig van két lehetőség. Vagy nincs.
Ha nem a megoldás, akkor a probléma része vagy.
Barátok jönnek, mennek... az ellenségek gyűlnek.
Pontszám: 5.50
fórumozóRodriguez
Végzetúr mester
673 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
14. hozzászólás - 2009.11.02. 21:43:34
Okulásul akkor, egypróbás kis semmi

A barlang

Ahogy magad mögött hagyod legutóbbi áldozatod, egy ódon kapu sötétlik előtted. Érzed, hogy valami vonz. Valaminek kell lennie odabent! Te nem félsz a veszélyektől, egyenesen bemész. Ahogy pár lépést teszel, odabent a falakon sok-sok fáklya gyullad meg, és kirajzolódik egy terem. Négyszögletű kőlapok vannak a lábad előtt, a falakon pedig fél méteres lyukak. A túloldalt egy kis kamrát látsz, egy nagy kristállyal a falában. De valami nem stimmel... Felemelsz egy követ és magad elé dobod a padlóra. A lyukakból őrjítő sebességgel hatalmas, hegyes, fából készült karók lövellnek ki, elzárva az utat. "Á, ez öngyilkosság!" - gondolod elsőre, azonban körülnézve felfigyelsz egy hatalmas kőtömbre a terem sarkába a kapu mellett. Valószínűleg ezért nem vetted eddig észre. Talán ha azt magad előtt tolva haladnál...


Erő próba:


Megfeszítve izmaidat kihúzod a sarokból a kőtömböt, és a termen át elindulsz, magad előtt tolva a monstrumot. Ahogy a lábad a padlót érinti, megint a karók süvítését hallod, de ahogy neki ütköznek a kőtömbnek, ezer meg ezer darabra törnek. Elmosolyodsz. Mikor már nincs egyetlen működő karócsapda se a teremben, egyszerűen széttöröd a követ, és a túloldali kis kamrában magadhoz veszed a kincset.
Pontszám: 5.24
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
15. hozzászólás - 2009.11.02. 23:04:22 (Válasz matdav #5 hozzászólására.)
jó lenne ez, de kár volt a szöveget ilyennel elrondítani: "A híd nem csak úgy nézett ki, hogy egy anorexiás lepke súlya alatt is leszakadna, "
Pontszám: 3.30
népszerűKis MackóFérfi
Végzetúr tanonc
48 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
16. hozzászólás - 2009.11.02. 23:53:27 (Válasz winnie #15 hozzászólására.)
gondolom a helytelen fogalmazással van gondod, nem a tartalmi részével..
Pontszám: 7.26
népszerűKis MackóFérfi
Végzetúr tanonc
48 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
17. hozzászólás - 2009.11.02. 23:57:15 (Válasz masterv #8 hozzászólására.)
most komolyan, nézd már meg a legtöbb kalandot. Majd mindben vannak nem odavaló dolgok..
Pontszám: 7.26
kedvelt tagmastervFérfi
Végzetúr mester
687 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
18. hozzászólás - 2009.11.03. 07:09:04
A régmúlt emlékei I.

Nemrégiben, egy vadászatod során találtál egy érdekes ládikát. A törpe, akitől elvetted, miután legyőzted, már magában is furcsa szerzet volt. Prédától eddig sosem látott módon rendezett kunyhóban élt és még egy kovácsműhelye is volt.
Most, hogy semmi dolgod és pihenni tudsz egy kicsit, tüzetesebben szemrevételezed, kíváncsian forgatod kezedben a ládát. Valami fémszerű anyagból van, aranyberakással a sarkain, viszont a nyitópántok ezüstből vannak rajta. Az oldalán vésetek láthatóak, melyet dolgos és meglehetősen művészi kezek véshettek rá sok évvel ezelőtt. Kisebb- nagyobb alakokat látsz rajta, hegyeket, a hegyek fölött pedig furcsa, alaktalan (vagy csak számodra ismeretlen? ) dolgokat. Elgondolkodsz...

IQ

A képet nézve furcsa érzésed támad: ismerős az ábrázolt esemény! Töröd a fejed, hogy felidézd régi emlékeidet, mindent amit fajod történetéről tanultál valaha. Egy pillanat múlva megérint az Ősök bölcsessége. Hangosan felszisszensz! Ez a kép azt ábrázolja, amint őseid, a galetkik a Rúvel hegy gyomrába menekülnek az Ellenség elől! Ez a láda több ezer éves is lehet! Izgalom árad szét benned, felugrasz és erősebben nézed a karcot, közelebb fordítod milgandod fényéhez, minden apró részletre ügyelve immár. Az alakok nem csak galetkik! Idővel törpéket és más népeket is felismersz a véseten. Igen, ez határozottan a Nagy Menekülést ábrázolja. De valami még mindig motoszkál a fejedben, nem hagyván nyugodni...

IQ

Kisvártatva eszedbe villan atyád hangja, aki sok évvel ezelőtt elmesélte az Ellenség érkezésének történetét neked. "És megérkezett az ellenség Ghallára, repülő szerkezeteik villámokat szórtak, szörnyhordáik a földeket pusztították, s az itt élő népek egyesített ereje is kevésnek bizonyult hozzá, hogy megfékezzék őket. Ezért minden nép vezetője tanácskozásra gyűlt, s döntést hoztak: elhagyják őseik földjét, elrejtőznek az Ellenség elől, s amikor eleget tudnak már róluk és elég erősek lesznek világuk visszahódításához, visszatérnek és szörnyű haraggal söprik el a gaz támadókat. Ezután történt, fiam, hogy őseink megalapították az első földalatti várost, Voharát."
Beleszédülsz a gondolatba, hogy mit találtál! Ez a tárgy nem a Rúvel hegyet ábrázolja, hanem az Első Várost: Voharát! Érzékeidet végletekig feszíted, minden erőddel a vésetekre koncentrálsz. A hegy mögött halovány vonalakat látsz, melyek valaha a kép részei lehettek, de mára megkoptak már az évszázadok során. Felszerelésedhez lépsz és néhány szerszámot veszel elő. Talán sikerül felújítani a faragást, hiszen ha lakóhelyedet felépítetted, egy ilyen apróság nem okozhat gondot...

ÉPÍTÉS

Elkészült a restaurálás. Így már sokkal kivehetőbb a táj is, az alakok is. Vannak a képen galetkik, elfek, törpék, trollok és még számos, számodra ismeretlen faj tagjai. A háttérként ábrázolt hegyek is kivehetőek már... Ahogy azokat szemléled,meghűl benned a vér. Ezt a helyet ismered! Vadászat közben már láttad a hegyek ezen csoportját!
" Hatalmas Ősök! Megtaláltam Voharát! "
Pillanatok alatt felkapkodod felszerelésedet, magadra öltöd vérted és elhagyod táborodat. Olyan izgalom munkál benned, amilyet nem éreztél már sok éve! Követed ösztöneidet és emlékfoszlányaidat,hogy elérj oda, ahol a legendás város létét sejted.

IRÁNYÍTOTT

Hosszú ideig vándorolsz a hegyek közötti sziklás vadonban, élet jelét alig látod utad során. Egy meredek kaptató tetejére érve azonban eléd tárul az áhított látvány: Vohara hegye, a háttérben a többi zord hegycsúcs. Lelki szemeid előtt szinte látod a hegy felé kígyózó sorban menekülő ősöket, szekereiket, állataikat, amint az Ellenség által üldözötten a föld biztonságot adó mélye felé tartanak. A nap nyugodni készül a koszos színű égen, így megindulsz a hegyhez. Elkezded körbejárni, hogy az ősök nyomaira bukkanj. Azonban csalódnod kell, az évszázadok- évezredek minden nyomot eltüntettek már, ami rájuk segíthetne találni. Bosszúsan tábort versz és nyugovóra térsz.

SZUBTÉRI

Álmodban ismét csak az ősök karavánját látod, te is közöttük lépdelsz, kevés kis vagyonodat a kezedben fogva, elgyötörten lépdelsz a hegyoldalban látszó óriási kapu felé. Hátrapillantasz vállad fölött, mindenütt elgyötört arcú népeket látsz, sok sebesültet és néhány kopott vértezetű harcost. A messzi távolban valami alaktalan, éjfekete rettenet kúszik az égen, melyből időnként kék és sárga villámok csapnak a földbe.
Egy hangot hallasz mellőled. Odafordulsz és egy idős törpét pillantasz meg, aki rád néz, majd megszólal:
-Ne félj, barátom, a sereg feltartja őket, míg biztos menedékbe érünk! - Arca elkomorodik, majd folytatja: - Csak lennék vagy kétszáz évvel fiatalabb! Adnék én is azoknak az átkozott rémeknek!
Tovább lépdeltek. Hirtelen a menetből egy árnymanó suhanc ugrik ki, kezében valamivel. A hegy lába felé rohan. Az egyik őr utánaüvölt: - Megállj te szerencsétlen! A védőrúnák!
De elkésett. Alig száz méterre tőletek és a menettől vakító tűzgolyó villan, mintha egy második nap kelne, majd a hegyről kőlavina zúdul oda, ahol az árnymanó aktiválta a védőrúnát. Embernyi sziklák és por zúdul le a hegyoldalról. Valami furcsát látsz: a zuhatag előtt egy pillanatra mintha a te táborhelyed villanna fel,majd tovatűnik. Erre a képre, s a kőlavina hangjára felriadsz. Épp idejében, hogy egy feléd lopózó torzszülöttet pillants meg. A nyomorult megpróbált álmodban becserkészni, de most majd megfizet!

CSATA

Legyűröd ellenfeled, lélekenergiáját veszed. Az álom tovaszállt, de képe még kísért téged. Körülnézel és egy megérzéstől hajtva megkeresed azt a helyet, ahol álmodban az árnymanó felrobbant. A talaj valamivel valóban mélyebb ott, mint körülötte, s mágikus érzékeid is bizseregni kezdenek. Valamiféle varázslat nyomait érzed a közelből. Egy hirtelen ötlettől vezérelve ásni kezdesz.

ERŐ

Megszállottan ásol, hátha találsz valamit, ami Voharára utalna. Csaknem három órai eszeveszett lapátolás után az ásód valami keménybe ütközik. Érzékeid még mindig mágiát kiáltanak. Kifordítod a földből amit találtál. Legnagyobb megdöbbenésedre egy félembernyi kőszobor az. Az árnymanó! A védőrúna úgy fest nem csak a hegyoldalt indította meg, hanem a közelben sokféleképp lecsapott a megtörőjére... Alaposabban szemügyre véve a szobrot, meglátod, hogy valamit fog a kezében. Egy megkövült iszák az. A mocskos tolvaj! Még a végveszély idején is csak magára gondolt! Mérgedben az ásóddal a szobor kezére csapsz és legnagyobb megdöbbenésedre a szilánkokra törő kőiszákból gyémántok potyognak eléd a földre. Nahát! Ez érdekes. A lélekgyémántokat valószínűleg saját mágikus kisugárzásuk óvta meg a rúna hatalmától. Összeszeded a kincset, majd tábort bontasz. Még jó ideig keresel, kutatsz a környéken, de semmi érdekeset nem találsz, ami az ősökre utalna. Hazaindulsz, de megfogadod magadban, hogy egyszer visszatérsz, komolyabb felszereléssel és társakkal, s ha törik, ha szakad, de te leszel az, aki újra felfedezi az ősi várost!
A "Pokrócozás Királya" személyesen!
(A név márkavédett, köszönet érte Ösvényjárónak)
Pontszám: 8.32
fórumozóRodriguez
Végzetúr mester
673 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
19. hozzászólás - 2009.11.03. 23:15:36
Jó ez a pontozás, csak szerintem sokan a végeredményt pontozzák, nem a történetet. Az általam írt, szerintem legjobb történetű kalandomnak van legkevesebb pontja, míg az első, viszonylag egyszerű kalandomnak, amiben nincs igazán fordulat, annak meg a legtöbb pontot adták. Ki kellene írni, hogy aki nem ér rá elolvasni, az ne pontozzon
Pontszám: 4.56
fórumozóMcPaulFérfi
Végzetúr tehetség
159 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
20. hozzászólás - 2009.11.04. 08:14:06
En nezem a listat, amit Miklos irt ki, hogy miknek feleljen meg a kaland, es ez alapjan pontozok, + az otletesseget, esetlegesen a humorfaktort meg hozzacsapom a merlegelendo szempontokhoz. Az olyen kalandokat, amikben hatalmas varosokban, meg fogadokban maszkalnak, azonnal nyomom is lefele. Roppantul nincs egyik sem jelenlegi tudasunk szerint a jatekban, teljesen illuziorombolo amikor ilyenbe futok.
A hatamon felall a szor amikor a tomegen nyomakodom at egy varosban ...
Pontszám: 4.50
Oldal: 12345
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítő