Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345
Szerző
Topic neve: A legkedveltebb történetű kalandok
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
41. hozzászólás - 2009.11.08. 13:14:52 (Válasz Ricardo #37 hozzászólására.)
Idézet: Ricardo - 2009.11.08. 11:59:34
Ne legyél ilyen negatív. Az nem baj, ha egy-két híresebb karakterrel találkozik az ember (mondjuk a világok közötti eltérés érdekes lesz). Amelyik karakterről úgy érzem, hogy nem érdemli meg a saját kalandot azt majd lepontozom.


azzal semmit sem érsz, ha lepontozod. viszont így semmi sem akadályozza meg, hogy valaki jó kalandot írjon sharpáról, de az sem, hogy negatív színben tüntesse fel, hogy, (hasracsap) "valaki megkocogtatja a válladat. megfordulsz, s látod, hogy sardullah sharpa az. lekeversz neki egy nyaklevest, hogy tudasd vele, hogy hol a helye, mire ő térdre ereszkedik és azt mondja: "ó, nagyuram. a segítségedért esdeklem." stb.

ha a JV engedi játékosok nevesítését, akkor azt egyrészt nem csak a hajdan volt numero uno-kra kell, hogy vonatkozzon, hanem az 1587.-re is, mint ahogy ha pozitív (vagy akármilyen) színben fel lehet tüntetni valakit, akkor semmi "jogalap" nincs arra, hogy negatívban ne lehessen.

én egyrészt tartok a névelburjánzástól, a sokak magára utaló kalandírótól (ne legyen igazam), valamint attól, hogy többeket negatív színben tüntetnek fel.

épp ezért kéne vagy korlátozni a neves kalandozók szerepeltetését vagy lefektetni, hogy korlátlanul lehet használni és nincs cenzúra.
Pontszám: 5.57
népszerűmatdavFérfi
Végzetúr
59 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
42. hozzászólás - 2009.11.08. 13:29:06 (Válasz winnie #41 hozzászólására.)
Ha már ilyen vitaindító lett a kaland, akkor bevágom ide a sztorit, azt lehet értékelni, hogy érdemes-e néha "nevesebb" karaktereket belevinni a kalandokba. Sharpáról azt gondoltam, hogy egy jó ideig úttörő szerepet játszott a játékban, és megérdemel egy kalandszerepet.

Gladiátor helyettes

Épp portyázni indulnál, amikor a szövetséged arénamestere megállít a védőfal tövében. Látszik rajta, hogy nagyon dühös. Mint megtudod, egy társatokat nagyon elverte egy kristály hordás végzetúr. Pont ő neki kellet volna megküzdenie az arénában néhány szörnyeteggel, hogy szórakoztassa a szövetségben megpihenő lélekkufárokat. Ha a kufárok elégedetlenkednek, akkor keveebbet fogják látogatni a szövetségeteket, és akkor nem lesz gyógyital utánpótlásotok az epikus csatákhoz. Ezt már csak a szövetséghez való lojalitásod miatt sem hagyhatod! Követed hát az arénamestert, egészen az aréna közepére. A közönség először csak hallgat, majd elkezdenek hőzöngeni. Ideje bizonyítanod, milyen erős is vagy!

Erő próba

Egy hatalmas követ emelsz a magasba, majd egy ütéssel darabokra zúzod. A közönség ujjong! Mégis csak jobban esik ezt hallgatni, mint a szitkozódásukat. Az arénamester figyelmeztet, hogy jobb, ha megiszol egy gyógyitalt, mielőtt kiengedi az első bestiát. Összesen három fog rád törni, úgyhogy nem árt az erőnlét!

Gyógyital

Alig nyeled le az utolsó kortyokat, már emelkedik is fel az aréna acél ketrecének ajtaja. A szörnyeteg futóláncra van engedve, de még így sem lesz könnyű elbánni vele. Ellenfeled egy ébenfekete sárkány!

Csata – ébenfekete sárkány

A sárkány fekszik, te pedig elégedetten szívod magadba lélekenergiáit. Van öt perc pihenőd, mielőtt rádszabadul a következő dög. Közben odalép hozzád az arénamester, és elmondja, hogy lesz egy kis „meglepetés” is a három szörnyeteg után, de ő rád fogadott, úgyhogy ha nyersz, akkor némi lélekgyémánt is ütheti a markodat. Na ez jól hangzik, csak túl kell élni! Már jön is a következő csata. Ezúttal az ellenfeled egy romboló!

Csata – romboló

Na ezt az őrült torzszülöttet is sikerült lenyomnod! Lélekenergiája már a részedet képezi, reméljük az elmebeteg tombolása nem lesz rád hatással! A közönség közben tombol, láthatóan élvezik az előadást. Hát ez a legkevesebb, ha már a véredet áldozod miatta! Egyet még szusszansz és a harmadik ellenfeledet is kiengedik a rácsok mögül. Végezetül egy ítélethozót kell kifektetned!

Csata – ítélethozó

Az előző két szörnnyel ellentétben ezt egy kissé nehézkes volt legyűrni. Míg a lélekenergiáját szívod magadba, a bestia az utolsó leheletével még egy átkot dob feléd. Érzed, ahogy elszáll belőled a lélekenergia!

LE vesztés

Hát ezt jól benézted. Legközelebb kétszer is szíven szúrod az ilyet, ha újra találkozol a fajtájával! A közönség közben téged éljenez, ám az arénamester bejelenti, hogy még nincs vége a bemutatónak. Az aréna bejáratán egy veled azonos magasságú teremtmény lép be a csatatérre. Egy másik végzetúr az, aki már visszavonult, de még szívesen összeméri másokkal a saját erejét. A neve Sardullah Sharpa, vele kell most megküzdened!

Csata – magányos harcos

A küzdelem nagyon kiélezett volt, ám a veterán már nincs formában, és te méred rá az utolsó csapást. Megrogyva átengedi lélekenergiájának egy részét, majd gratulál a győzelmedhez. A közönség a te nevedet ordítja, ám a helyzeted most nem valami fényes. A csatát ugyan megnyerted, de súlyos sérüléseket szereztél közben! Ha nem látod el a sebeidet, akkor itt fogsz összeesni mindenki szeme láttára!

Sebgyógyítás

Szerencsére gyorsan összekanalazod magadat, és integetve kivonulsz az arénából. Az arénamester vigyorogva vár a kijáratnál. Egy a tízhez fogadott rád, és egy kisebb vagyont kaszált a te haláltusáiddal! Ám erről azonnal el is feledkezel, amint a kezedbe nyomja a téged megillető lélekgyémántokat.
Pontszám: 5.12
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
43. hozzászólás - 2009.11.08. 13:37:24 (Válasz matdav #42 hozzászólására.)
Idézet: matdav - 2009.11.08. 13:29:06
Ha már ilyen vitaindító lett a kaland, akkor bevágom ide a sztorit, azt lehet értékelni, hogy érdemes-e néha "nevesebb" karaktereket belevinni a kalandokba. Sharpáról azt gondoltam, hogy egy jó ideig úttörő szerepet játszott a játékban, és megérdemel egy kalandszerepet.


félre ne érts. megérdemli. és néha valóban érdemes, csak ezt nem lehet korlátozni nagyon: vagy lehet nevesíteni vagy nem. és mint minden fejlesztésnél, muszáj megnézni a szélsőséges magatartást is, ami itt jelen esetben az lenne, hogy valaki visszaél a nevesítéssel. lehet bízni benne, hogy nem teszi senki, de egy ekkora közösségnél mindig van, aki kiskaput talál vagy "csintalankodik".
Pontszám: 4.22
népszerűmatdavFérfi
Végzetúr
59 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
44. hozzászólás - 2009.11.08. 13:45:45 (Válasz winnie #43 hozzászólására.)
Engem nem zavarna, ha elinflálódna a nevesítés a kalandokban. Először is ott vannak az adminok, akik a kalandot javítják. Ha rossz/gyenge a sztori, akkor kuka. Másfelől mi van, ha egy játékos karaktert írnak bele? A-esetben ismerem, vagyis jobban kötődöm a kalandhoz. B-esetben nem ismerem, ekkor mint egy fiktív személyként olvasok róla, aki éppen nevesítve is van .Ez szerintem ugyanúgy színesíti a kalandokat.
Pontszám: 5.75
fórumozóRodriguez
Végzetúr mester
673 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
45. hozzászólás - 2009.11.08. 13:45:49 (Válasz Ricardo #40 hozzászólására.)
Idézet: Ricardo - 2009.11.08. 12:35:50

Rodrigez: Örülök, hogy ennyiből sikerült tökéletesen feltérképezned a személyiségemet. Ha valaki a történeteket a saját karakterének a fényezésére használja, az szerintem nem jó történet. Nekem meg ez a véleményem.



Valamit félreolvastál, ez nem egy teljes pszihológia elemzés volt, sőt nem is annak szántam.
A hozzászólást Rodriguez módosította 2009.11.08. 13:56:45-kor
Pontszám: 5.27
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
46. hozzászólás - 2009.11.08. 14:11:31 (Válasz matdav #44 hozzászólására.)
engem sem zavarna. azt, akit nevesítenek, azonban lehet. főleg, ha negatív a színezet.
Pontszám: 3.78
népszerűmatdavFérfi
Végzetúr
59 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
47. hozzászólás - 2009.11.08. 14:21:33 (Válasz winnie #46 hozzászólására.)
Ebben igazad van, de a kalandok javításánál ezeket szerintem ki lehet szűrni.
Pontszám: 5.12
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
48. hozzászólás - 2009.11.08. 16:09:53
Winnie, ne adj ötleteket a rajongóidnak
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.18
kedvelt tagTseby'dr akulaFérfi
Végzetúr mester
799 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
49. hozzászólás - 2009.11.09. 14:35:28
Találtam egy Rodriguez tollából származó kalandot (amiben az illusokat fényezi ), íme:

A Hírnök

Fárasztó nap után, visszatérsz szövetséged táborába, meglepetten tapasztalod, hogy az átlagosnál nagyobb a nyüzsgés.

- Mi történt? Valami baj van? – kapod el egy társad pillantását.
- Nem tudom, jön a hordaparancsnok. – feleli sietve, aztán elrohan.
- Ide? – kérded elfúló hangon, de választ már nem is vársz.


Volt benne 1-2 helyesírási hiba kis hercegnőm ezért csak 9-est kaptál

Nem telik el sok idő, mindenki a kapuhoz siet, kinyílik és megpillantod őt. Méltóságteljesen bevonul, majd társaiddal együtt köré álltok. Tart némi hatásszünetet, láthatóan élvezi egy kicsit a helyzetet, majd rekedtes hangon megszólal.
- Rövidre fogom, mert nincs sok időnk. Tudomásomra jutott, hogy a Senki, Lady Alvariel a Fhtoqaxx tornya mellett, titkos rituáléra készül. Közös erővel kell megakadályoznunk, vagy legalább tenni valamit ellene. Minden erősebb szövetség vezérét összehívom egy tanácskozásra, hogy közösen próbáljunk fellépni ellene, bár még nem tudjuk, pontosan mire is készül. Nos, mielőtt a részleteket megbeszélném vezéretekkel, szükségem lenne egy önként jelentkezőre, aki segít nekem egy apróságban. – majd fürkészőn körbenéz.
- Én – teszed fel a kezed gyorsan, érzed, hogy itt a lehetőség, hogy bizonyítsd rátermettségedet.
- Gyere – int feléd, és néhány lépést tesz a falak irányába, elkülönülve a többiektől.
Kissé bátortalanul követed, hisz nem tudod mire vállalkoztál.
- Barátom, a feladatod egyszerű, ám annál fontosabb lesz, itt ez a levél, el kell vinned az egyik legerősebb rubin horda vezérének, Dzskar El Khebirnek, az Illuminati szövetség fejének. Szigorúan csak a saját kezébe adhatod át, az életeddel felelsz érte. Megértetted? – kérdi, ellentmondást nem tűrő hangon és feléd nyújt egy tekercset.
- Igen parancsnok, rögtön indulok is. – feleled.

Sokszor jártál már a mocsárban, tudod, hogy onnan nem messze van az Illuminati tábora. Útnak indulsz azonnal, a mocsári széli erdőn vágsz át, ez a legrövidebb út. Futás közben, testedet a faágak ostorozzák, de nem törődsz a fájdalommal. A mocsár kénes bűze fojtogat, szinte alig kapsz levegőt.

Egészség próba

Egyre szaporábban veszed a levegőt, de nem távolodhatsz el a mocsártól, mert időt vesztenél. Egyik lábad megakad valamiben, egy kiálló gyökérben, magad sem tudod, egy pillanattal később, már hason csúszol az avarban. Ugranál fel, hogy rohanj tovább, de valami elkapja az egyik lábadat és húzni kezd hátrafelé.
Ezt a próbát már korábban teljesítetted.
Némi lélekenergiát szívsz a lényből, és folytatod az utad. Visszafogod lépteidet, közeledsz a táborhoz. Folyamatosan olyan érzésed van, mintha figyelnének. Néha megállsz fülelni, de csak az erdő megszokott neszeit hallod. A távolban meglátod a kaput. Mikor utoljára erre jártál, még csak egy néhány fős tábor volt itt, most pedig egy hatalmas erődítmény fogad. Fegyvered elrakod, és széttárt kezekkel indulsz a bejárat felé. Hatodik érzéked még jelezni próbál, de abban a pillanatban egy erős ütést érzel a tarkódon, és máris a földön találod magad.

Veszítesz 648 életpontot.

A földön fekve, erőt veszel magadon és a hátadra fordulsz, lassan a látásod is kitisztul. Egy fekete ruhás alak, a mellkasodra lép, pengéjét a nyakadhoz szegezi. Egész testét bő, fekete ruha fedi, arcát éjszínű csuklya takarja, kezében hosszú vékony kard, nyakában egy rubin hordajelvény és egy különös síp. Csendben áll feletted, bár a csuklyától nem látod a szemét, érzed, hogy figyel. Megborzongsz félelmetes erején. Felkészülsz, hogy most a lélekenergiádat veszi. Egy mocsári dabaq tűnik fel mellette, érdeklődve figyel téged, majd rád morog. Az idegen egyik kezével a nyakában logó síphoz nyúl, melyen vöröses fényű derengés fut végig, majd alig hallható éles hangot ad ki. A torzszülött néhány lépést tesz hátra.

- Úgy érzed, senkinek se kellesz, értelmetlen az életed? Nekem szükségem van rád, nekem kellesz! – mondja nyugodt hangon.
- Nem, dehogy, az Illuminati szövetség vezérét keresem. Hírnök vagyok, üzenetet hoztam. – feleled gyorsan.
- Nem hiszek neked, ez valami trükk? – kérdi hidegen.

meggyőzőkészség próba

- Levelet hoztam, a hordaparancsnokomtól, hinned kell nekem. – feleled őszintén.

Lábát leveszi mellkasodról, kardjával a bejárat felé mutat. Elindulsz az irányba, az idegen pedig néhány méterrel lemaradva követ téged. A kapu előtt, egy ébenfekete bőrű végzetúr áll, egyik kezében fegyvere, másikban egy nyitott üveget markol a nyakánál. Ahogy közelebb értek, tekintete hosszan felétek irányul, közben bizonytalanul dülöngél.

- Kit fogtál el D’dy? – kérdi, s közben megcsap az pálinka erős szaga.
- Salven, nyisd a kaput, üzenetet hozott Dzskarnak. – hangzik mögüled a válasz.

Egy pár pillanatig tágra nyílt szemekkel figyel, majd belöki előtted a kaput. Belül, két nagytermetű harcos fogad, egyikük egy fejbiccentéssel jelzi, hogy kövesd őt, egy hosszú függőfolyosón vezet végig, innen lelátni a belső udvarra. Egy kétszárnyú faajtóhoz értek.

- Itt várj. – mondja a nagytermetű harcos, és eltűnik az ajtó mögött.

Egy kis idő múlva, egy vézna, alacsony, fiatal galetki jön ki, orrán hatalmas okuláré ül, a lencséken keresztül hatalmas szemeivel végigmér.
- Mit akarsz? – kérdi.
- Üzenetet hoztam a vezéreteknek. – azzal felemeled a bal kezedben tartott pergament.
- Nekem is odaadhatod, majd továbbítom neki – mondja.
- Személyesen kell átadnom. – feleled.
- Rendben, de tudod, sehogy se hagy nyugodni az a kérdés, hogy…

Kvízkérdés

Az apró termetű elmosolyodik, láthatóan régóta foglalkoztatta a kérdés.
- Gyere, a Nagy Khán fogad téged. – azzal szélesre tárja az ajtót.

Bent egy hatalmas díszes terem fogad, középen rengeteg párna közt, egy nagydarab, izmos harcos fekszik féloldalt, kezében kupát tart, előtte egy tálon gyümölcsök. Egy fiatal végzetúrnő, az édes falatokat egyenként adogatja a szájába, míg egy másik, láthatóan idősebb, vékony, ámde izmos, a vezér testét kenegeti valami olajjal. Mögöttük egy aranybőrű végzetúr áll, tisztes távolban, kezét a kardja markolatán pihentetve, rezzenéstelen arccal.

- Üzentet hozott neked, Nagy Khán! – mondja vékony hangján az üveglencsés.
- Köszönöm Arsamis, elmehetsz. – egyet kortyol borába, majd kedves hangon a hölgyekhez szól – Mistana, Xilwa, kifelé, dolgom van. – a lányok csalódottan a terem végi ajtó felé indulnak, majd az eddig mozdulatlan, aranybőrű végzetúr is tesz egy lépést az ajtó felé. – Nem Deaxus, te maradj! – dörgi öblös hangján, azzal mintegy fél méterrel feléd magasodva, eléd áll.- Mond hát, mit tehetek érted?
- Lady Alvariel készül valamire, a hordaparancsnokom ezt az üzenetet küldte neked. – azzal felé nyújtod a pergament.

Kinyitja, majd hosszasan tanulmányozva, az aranybőrű felé fordul, tanakodnak néhány percig, majd valamit ír a pergamenre, összetekeri és visszaadja neked.
- Vidd hát a válaszomat, Deaxus majd kikísér téged. - A fura harcos a bejáratig kísér, magadban azon elmélkedsz, hogy vajon veszély esetén, ilyen rikító bőrszínnel, hogyan tud rejtőzködni. Kitárja neked a kaput, kilépsz.
- Nekem nincs szükségem rá – mondja, de mire hátrafordulnál, már csak a retesz hangját hallod.

Felhasználod a következő gyógyitalt: sárga gyógyital.

Felfrissíted magad, a visszaút legalább olyan fárasztó lesz, mint ide volt. Balra a fűben pálinkás üvege társaságában szunyókál az őr. Bátor, gondolod magadban egy pillanatig, aztán eszedbe jut a feketeruhás társa, ilyen védelem mellett, könnyű neki. Néhány sietősebb lépés után, futni kezdesz, a válasszal minél előbb vissza kell térned. Időt kell nyerned, megpróbálsz némi fúzió segítségével, testedből, további energiákat nyerni.

elementáris fúzió próba

Hamar magad mögött hagyod a mocsár, nyomasztó levegőjét. Közeledve táborodhoz, a távolban egy végzetúrra leszel figyelmes, aki egy torzszülött szétmarcangolt teteméből táplálkozik. Elborzadsz a látványon, elméjét valószínűleg teljesen az irányítása alá vonta az Ellenség, amint észrevesz, támadólag közeledik feléd.

csata - elfajzott galetki

Nem pazarod tovább az idődet, folytatod utadat. Visszaérve a táborba, azonnal a hordaparancsnok elé állsz. - Sikerült? – kérdi. - Igen, és meghoztam a választ is. – azzal átnyújtod neki a pergament. Elolvassa, kissé elgondolkodik, majd így szól: - Köszönöm barátom, nagyon sokat segítettél, tessék, jutalmad nem marad el! – átnyújt neked egy kis zsákocskát. Meghajolsz és büszkén távozol.
A hozzászólást Tseby'dr akula módosította 2009.11.09. 14:38:07-kor
V3 : Tseby'dr akula

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.
Pontszám: 7.65
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
50. hozzászólás - 2009.11.10. 08:37:17 (Válasz matdav #35 hozzászólására.)
Idézet: matdav - 2009.11.08. 11:13:43
Szívesen!

A legújabb kalandomban pedig Petur szellemének kell segíteni, a címe: A halál ködös vidéke


Megkaptam, de dobtam is el kapásból, mert szubtéri érzékelés próbával nyitott. Lehet, hogy remek kaland, de ez a legértelmetlenebb szakértelmek egyike.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5.39
fórumozóMcPaulFérfi
Végzetúr tehetség
159 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
51. hozzászólás - 2009.11.10. 09:16:38 (Válasz Tseby'dr akula #49 hozzászólására.)
Ez nagyon tetszik

Vegre vilagba illeszkedo, normalisan megszerkesztett kaland.
Nincs teleszorva kristalyzabalo probakkal, mar csak a meggyozokeszseg probat kellett volna meg egy csataval helyettesiteni, es maris a tokeletes kategoria lenne
Kulon tetszik, hogy segit elkepzelni azokat a karaktereket, akikkel egy serveren jatszom.
Ha megoldhato lenne egy vilag szuro a kalandokra, akkor ilyenekbol lehetne akar tobb is, es igy a mas servereken jatszokat nem zavarnak ezek a szamukra semmit sem mondo kalandok, bar engem kifejezetten erdekelnenek mas serverekrol a hasonszoru megoldasok
A tortenet irojanak koszonom, nagyon szorakoztato volt vegigolvasni, nem egy tucat kaland.
Johet a tobbi, kivancsian varom
Ha megkapom, megy ra a 10-es.
Pontszám: 3.91
fórumozóRodriguez
Végzetúr mester
673 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
52. hozzászólás - 2009.11.10. 09:44:01 (Válasz McPaul #51 hozzászólására.)
Köszönöm, "ellenségtől" még értékesebb a dicséret. Igyekszem nem szivatós próbákat belerakni, de ha a kaland története megkívánja, akkor nem félek semmilyen szakértelmet használni.

Tseby, ha volt benne helyesírási hiba, akkor bocsánat, Worddel ellenőrzöm, valamint 2x átolvasom, mielőtt beküldeném, ezek szerint még így is becsúszott valahol

Remélem majd tetszik nektek a Hűség záloga is, annak meg van némi Cruentus-os vonatkozása
Pontszám: 5.27
fórumozóMcPaulFérfi
Végzetúr tehetség
159 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
53. hozzászólás - 2009.11.10. 12:07:49
Igazan bemasolhatnad.
Pontszám: 3.83
fórumozóRodriguez
Végzetúr mester
673 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
54. hozzászólás - 2009.11.10. 15:32:32 (Válasz McPaul #53 hozzászólására.)
Ha nagyon akarjátok szívesen, csak meg akartam hagyni a felfedezés örömét. Anno, mikor elfogadták, írtam Shutruknak, hogy ha összetalálkozna vele, akkor olvassa is el, hátha tetszik majd neki Ezekszerint még a Cruentusból senkinek se esett ki?

Tseby szavaival élve, ebben csak egy apró szösszenet erejéig szerepel benne, tehát nem vagytok annyira fényezve, mint a Illu, de teszem hozzá, nem is az volt a cél, egyiknél sem, az írtam, ahogy jött az ihlet.
Pontszám: 5.27
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
55. hozzászólás - 2009.11.10. 16:23:24 (Válasz McPaul #51 hozzászólására.)
Idézet: McPaul - 2009.11.10. 09:16:38
Nincs teleszorva kristalyzabalo probakkal, mar csak a meggyozokeszseg probat kellett volna meg egy csataval helyettesiteni, es maris a tokeletes kategoria lenne



Ez a mondat olyannyira elszomorító, hogy azt nem tudom szavakba önteni.
Az összes többi hasonszőrű szókapcsolat is.

*: Ebből is látszik, hogy mindenkinek mást jelentenek a "kaland" és "kihívás" szavak.
A hozzászólást Rokamoka módosította 2009.11.10. 16:25:47-kor
Pontszám: 8.39
népszerűSeligenFérfi
Végzetúr mester
379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
56. hozzászólás - 2009.11.11. 10:26:43
Erre 10-est adtam:

Az Alkímista titkos receptes könyve
Unalomtól elcsigázva baktatsz a végtelenül egyhangú pampán, mikor a távolból csatazaj vonja magára figyelmedet.
Már az sem érdekel ha csak egyetlen ökölcsapásra érsz oda, de harcra szomjazva rohansz a porfelhő irányába.
Mikor látod, hogy két Végzetúr mészárol egy kisebb csapatnyi halálra vált goblint, már csak egy gondolat jár a fejedben:
- HAGYJATOK NEKEM IIIIS! - ordítod feléjük kardodat lóbálva, hátha jut egy kis szórakozás Neked is mára.

meggyőzőképesség

Úgy látszik végtelenül kétségbeesett könyörgésed hatott Rájuk, vagy csak megdöbbentek pofátlanságodon.
Na de kit érdekel, a lényeg hogy egyetlen pillanatra megtorpantak. Neked persze ennyi is bőven elég volt, hogy berzerker módjára rávesd magadat a szerencsétlenségére éppen feléd menekülő goblin rablóra.

harc

Pillanatok alatt felaprítottad a goblint, de sajnos a többiek sem tétlenkedtek.
Látván, hogy elhalászod előlük a zsákmányt, kétszeres sebességre kapcsoltak és bedarálták a maradék szerencsétlen félnótást.
Nos, "jobb ma egy goblin, mint holnap egy túzok" tartja a mondás (jelentsen akármit is az a túzok izé).
Újdonsült harcostársaid azonban sanda szemmel méregetnek:
- Na mi van potyaleső, minket is akarsz?
Valami nem stimmel ezekkel, túl idegesek egyetlen goblin elhalászása miatt.

szubtéri érzékelés

Érzékeid veszélyt jeleznek, így alaposan megnézed Őket magadnak... Hiszen ezek renegátok, nincs hordajelvényük!
Az ilyeneket jobb kiírtani, nehogy orvul hátba szúrjanak. Meg aztán, épp most melegedtél be, jöhet az igazi testedzés.
Mosolyogva rántasz fegyvert és ezzel a mozdulattal már el is vágtad a közelebb álló torkát.
A társa azonban jól képzett harcos módjára vívóállást vesz fel.
Ezt a próbát már korábban teljesítetted.
Ő sem okozott Neked komoly kihívást, de azért jól esett egy kis edzés. Máris érzed, ahogy átjárja testedet a felszabadult lélekenergia kellemes bizsergése. Kinek kell társ egy életre, ha minden nap bizsereghetsz kedvedre?!
Ha már a szórakozásnál tartunk, ideje átkutatni a tetemeket, hátha megtalálod mondjuk az Alkímista titkos receptes könyvét, amivel kotyvaszthatsz magadnak egy spéci italt!

Szerencse

Ahogy kotorászol a zsákban, egy keményfedeles könyvre bukkansz. Gyorsan felcsapod és belelapozol.
Alig hiszel a szemednek... erősen pislogsz kettőt, de akkor is csak a mesébe illő látvány fogad!
Ez bizony valóban az Alkímista titkos receptes könyve!
Sajnos valami kultúrbarbár állat kitépett egy csomó oldalt... egyetlen receptet találsz aminek megvan még az összes összetevője és az elkészítés módja is. Ennek azonban hiányzik a hatásleírása.
Lesz ami lesz alapon, gyorsan körbejárod a vidéket a hozzávalókért. A növényeket hamar megtalálod, mikor mozgást érzékelsz a magas fűben. Szerencsétlen nyálkacsiga a közeledtedre rémülten próbál menekülni... persze erre semmi esélye sincs, de a maga mögött húzott nyálkán így is majdnem seggre estél!

harc

Na, ez a csiguci se nyálaz össze többé senkit... legalábbis rajtad kívül.
Hihetetlen hogy milyen undorító dolgok kellenek egy spéci lötyihez! Fogsz egy üres flaskát és kenetet veszel. Persze ez nem ilyen egyszerű, ahogy lehajolsz azonnal megcsúszol, és nyakig merülsz a csiga maradványaiban.
Pfúj, hát ez elviselhetetlenül undorító!
A nyálkás csizmáddal időnként megcsúszva, sasszézásnak tűnő léptekkel a legközelebbi csillogó víztükör felé veszed az irányt.
Az se érdekel ha egy vízisárkányt kell legyőznöd, a lényeg hogy tiszta legyél végre!
Alig teszed be a lábad a tóba, óriási örvények közepette egy sárkány emelkedik ki belőle.
- Alantassssz cússsszómássszó fííííreg! Hogy merésssszeled benyálkássszni asz ÉÉÉÉN tavamat?! - döbbenten konstatálod, hogy idióta gondolataid már megint életre keltek. Jobb ha többé nem is gondolsz semmire, csak éld túl ezt a napot!

harc

Hát ennek fele se tréfa, jobb lesz ha odébbállsz innen, mielőtt még valami... NEM! Nem vagy hajlandó semmi borzalomra gondolni, még a végén valóra válik.
A varázslötyihez időközben megszereztél minden hozzávalót, gyorsan összedobsz hát egy kisebb kondér forró vizet. Pöndörke és mandolka, orgling csókja, csiga nyála... beleraksz minden létező ocsmány dolgot ami ezen a Világon valaha létezett. A leírás alapján raksz bele még egyet Olívia bogyóiból és megmártod a kulimászban a butykosodat. "Rázva, nem keverve" ahogy az írás mondja, ledöntöd az egészet.
Hmmm...nem tapasztalsz semmit. Bár kicsit fura érzésed támad... igen, mintha a tested változna.
Változik bizony, az orrodból egy hosszú, szürke ormány nő. Hirtelen ellenállhatatlan késztetést érzel, hogy tépj egy adag füvet magadnak. Olyan jól esik, hogy már csak arra eszmélsz mikor teljesen teletömted a szádat száraz fűvel.
Úgy nézhetsz ki mint egy ormányos pocok...
Na neeee, ez azért már több a sok(k)nál, azonnal vissza kell fordítanod a folyamatot!

VP

Az ital okozta változások az ormányoddal még épp csak elkezdődtek, így mágiád révén könnyedén meg tudtad szakítani a folyamatot és sikeresen visszaállítottad az eredeti formádat. Alaposan megvizsgálod magad, nehogy maradjon valami rejtett meglepetés. Nem szeretnél Te lenni az első lapátfülű nyúl a környéken... Fogod a könyvet és olyan messzire hajítod, amennyire csak bírod. Magadban füstölögsz az Alkimista ostoba viccén. Már csak az a zsákocska lélekgyémánt vigasztal, amit a renegátoknál találtál.
Kérem őrizzék meg hidegvérüket. Ne tegyenek hirtelen mozdulatot. Én most lassan elhagyom a helyiséget.

V1: Seligen - Hullaúr
V2: Seligen - Egy apró Zöld Manó, nagy, álmos szemekkel
V4/III: Cadaver - Csak simán torony
V4/IV: Tatanka (IM Jackass) - WDP-Homokvár
Pontszám: 6.43
kedvelt tagImpopoFérfi
Végzetúr tehetség
235 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
57. hozzászólás - 2009.11.12. 08:18:48
Belefutottam egy mohiros kalandba, gondoltam írok egyet én is amiben benne van a szövetségünk. Ha nektek nem tetszik akkor módosítom ezt a hozzászólásom, és törlöm, de elfogadták, ezért előbb utóbb belefuthat valaki.

Csendespihenő

Kimerült vagy. A nappal keltél és korán útra keltél, hogy lélekenergia iránti szomjad oltani tudd. Legyőztél nem kevés lényt a nap folyamán, belebotlottál több végzetúrba is. Nem is igazán a vadászat volt kimerítő, hisz szinte rutinból megy már. De az ájult végzeturakat egyesével elcipelni a kínzókamrába sok energiát és időt vesz igénybe. Érzed, hogy testednek pihenésre van szüksége, ezért keresel egy csendes eldugott barlangot. Betérve lerogysz az első kényelmesnek tűnő sziklapárkányra és azonnal elnyom az álom.
Régi emlékkép villan fel benned, talán még az ellenség megjelenése előtti időkből.
Fényesség, vidámság, mulatozás hangjai ütik meg füled, ezért elindulsz az öröm hangjainak irányába. Egyszer csak egy vásári vigaszság vesz körül. Lélekkufárok árulják nemesebbnél nemesebb portékájukat, kis galetkik szaladgálnak mindenfelé, zene és tánc hangjai szűrődnek feléd egy közeli sátorból.
Egy pódium előtt épp erejüket fitogtatják a fiatalok. Elindulsz szerencsét próbálni. Még oda se érsz, már messziről invitálnak, hogy próbálj szerencsét.
Odaállsz a szikladarab mellé, majd nekifeszülsz.

ERŐ

Először döbbent csend fogadja tetted, majd hatalmas tapsvihar és ováció! Ismeretlenek lépnek oda hozzád, hátbaveregetnek. Nem érted a helyzetet, nem tettél semmi különöset.
Egy nagyon magas, rubin hordajelvényt viselő végzetúr lép oda hozzád. Szilaj testfelépítés, csillogó vért, és hatalmas fegyver. Két végzetúr kíséri, mindkettő alacsonyabb tőle, de kevésbe sem tűnnek tisztelet parancsolóbbnak. „Ezek biztos igazi hősök!” - gondolod és azon veszed magad észre, hogy gyermekként állsz a végzetúr előtt. Micsoda álom?!
- Figyeltünk az előbb. - mondja kimérten a termetéből is adódóan hatalmas végzetúr.
- Nem sok gyermeket láttam még aki kavicsként bánt volna egy ekkora sziklával!
Érzed valami közeleg.

VÉDEKEZÉS

Éppen sikerül elhajolnod egy süvítő pofon elől!
- Hol kujtoroktál Te csavargó! Megmondtam ne menj el mellőlem! – és újra felemeli kezét, de a hatalmas urat kísérő két másik észrevétlenül a Végzetúrnő mellett terem.
Minden olyan gyorsan történik, hogy szemmel nem is tudod követni, csak az egyik irányból hallasz üvegcsörrenés a másikból egy szisszenést. A végzetúrnő kezében zöld üveg melynek tetején barnás hab csap fel. Már mosolyog mire észbe kapsz.
-Hammerfall, Crux! Ti mindig tudjátok mivel vegyetek le a lábamról! Midgard, Te mindig uriemberekkel jársz ezen a vidéken? – mosolyog a végzetúrnő.
-Én is örülök, hogy ismét látlak Elen! Látom még mindig nem adtad fel a fiatalok pesztrálását.
-Shogi! Bally! Hinata! Mit csináltok ott goblinfiókák?!- a végzetúrnő válasz nélkül tovasiet három hasonszőrű kisgyerek felé, akik épp egy ketrec zárját babrálják.
A zár kattan, a lény ugrik! Még hallod ahogy mindenki fegyvert ránt, és szilánkokra törik egy üveg a lény fején. Hirtelen csak ti vagytok a téren – kezded nem kedvelni, hogy alszol. A végzeturak és végzetúrnők fegyvert rántanak, de testük mintha megmerevedne, a lény elszalad köztük, végül rádveti magát.

HARC

Leporolod vérted, a harc után.
Egy nagy barlangban találod magad, immár ismét jelen valódban. Hirtelen nem is tudod, hogy ébren vagy-e, vagy még álmodsz.
Egy lélekkufár közeledik feléd, akit rubin hordajelvényt viselő végzeturak kísérnek. Odaérnek a barlanghoz és a kufár kiosztja a parancsot a kíséretének:
-Ghost! Gugamboo! Ti a bejárat mellé balra! Kecskex! Zééé! Tiétek a jobb!
Szemmel láthatóan összeszokottan mozognak, érzed, esélyed sincs a kitörésre. De az utasítások sora itt nem ért véget.
-Tozso! Tboy! Ti vigyázzatok az árura! – Szemmel láthatóan erősebbek mint a másik négy. Azt észrevetted, hogy ugyanolyan rubin jelvény díszíti vértjüket mint amit korábban a termetében is hatalmas végzetúr is viselt. Vérkő bajnokai gondolod…
A kufár belép a barlangba. Lélekenergiáért kínál neked sok csecsebecsét.
Végül két pofonért cserébe átad egy térképet neked.

GYÓGYITAL

Láthatóan megszédült az iménti pofonoktól, ezért, hogy ne szóljon az őröknek, adsz neki a gyógyitalodból.
Megpofoztam egy kufárt?! Ledöbbensz, hogy ezen tetted nem járt következményekkel, de leszűröd a konklúziót: még mindig álmodsz. Megnézed a térképet amit az imént kaptál, és elindulsz ki a barlangból.
Kilépve egy monumentális erődítmény közepén találod magad.
Oldalra fordulva egy homokozót pillantasz meg, ami sehogy se fér a képbe, de hát mégiscsak álomról van szó. Gyermekek építgetik homokból az erődítmény hű mását.
- Álvó Sárkány add ide a lapátot!
- Építs a manáddal SubZero!
- Miért kell nektek állandóan civakodni!
- Téged senki nem kérdezett Irdatlan bácsi! – kicsit megmosolygod a törpe növésű kölyköt. Biztos magának találta ki ezt a nevet.
- Miért kell nektek mindig veszekedni?! – üvölti egy másik kis srác, valami furcsa dísz van a fején.
- Elég legyen az üvültözésből! Madár a fejemen miért mindig neked kell a leghangosabbnak lenned? Vegyél példát Detritusról! - Lép oda egy pompázatosan szép végzetúrnő a gyerekekhez. – Elen itt az ideje, hogy rendet tegyél végre!
-Poccak hagyjál már lógva! Nem ihatok meg nyugodtan egy habos nedűt sem?! Különben is Impoponak kellene most rájuk felügyelni! Andia nem láttad Impopot?
-Az előbb még a kínzókamrában volt! – váalszolja a semmiből felbukkanó égi tüneménnyel is felérő végzetúrnő.
Ekkor látod meg az udvar egy sötét szegletéből gyorsan közeledő végzeturat. Már messziről kiszúrod hordajelvényét, mely eddig egész álmod során végigkísért. Elteszi fegyverét, majd gyorsan kioszt egy pár pofont a köjköknek, akik egyből elhallgatnak.
Amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan távozik is, de egy dörgedelmes „Szilencium!” hagyja még el az ajkát. A gyerekek közben elterültek a homokozó körül, de a hang mely elhagyta Impopo száját összedönti a homokvárat.
Magad sem tudod, hogy miért, de odamész, hogy kicsit helyrehozd.

ÉPÍTÉS

Békés építgetésedből egy újabb végzetúrnő megjelenése zökkent ki.
-Üdvözlégy végzetúr! A nevem Calella. Mit csinálsz Te itt pontosan, és hogy jutottál be? Ashfaloth! Carcara! Vendégünk van! Legolast és Darrelt nem láttátok? Tr. Pusztito Jula is hol van amikor szükségünk lenne rá?
- Legolas a csavargó megint álmodozik egy másik, pörgősebb világról. Darrelt meg az imént láttam futni a kirstályosok elől.
Hirtelen az összes álmodbéli szereplő megjelenik körülötted. Mindegyiket láttad már korábban, de van akit csak nehezen, a gyermeki vonásairól ismered fel. Ő is ott volt a homokozóban! Kezd már kínos lenni ez az álom. Közelítenek, bár barátságosnak tűnnek, mégis szorongás lesz rajtad urrá, ahogy a díszes vérteket és csillanó fegyvereket méregeted. Megerölteted elméd, szabadulni akarsz…

ELEMENTÁRIS FÚZIÓ

Álmodból hangos nevetés riaszt fel. A barlang előtt megpillantod a két elhaladó vidám végzeturat. Megismered őket, az óriás temetű Midgard, a Vérkő bajnokai vezetője, mellette Impopo. Korántsem tűnik olyan vérmérsékletűnek ahogy az álmodban láttad. Önfeledt hahotázásuk között észre sem veszik, hogy elhagytak egy kis szütyőt. Megvárod míg távolabb érnek, és felemeled zsákocskát.
Pontszám: 6.32
népszerűAgatityFérfi
Végzetúr mester
387 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
58. hozzászólás - 2009.11.12. 09:37:52
Tetszett: #359, A Hírnök

A Hírnök
Fárasztó nap után, visszatérsz szövetséged táborába, meglepetten tapasztalod, hogy az átlagosnál nagyobb a nyüzsgés.

- Mi történt? Valami baj van? – kapod el egy társad pillantását.
- Nem tudom, jön a hordaparancsnok. – feleli sietve, aztán elrohan.
- Ide? – kérded elfúló hangon, de választ már nem is vársz.

Nem telik el sok idő, mindenki a kapuhoz siet, kinyílik és megpillantod őt. Méltóságteljesen bevonul, majd társaiddal együtt köré álltok. Tart némi hatásszünetet, láthatóan élvezi egy kicsit a helyzetet, majd rekedtes hangon megszólal.
- Rövidre fogom, mert nincs sok időnk. Tudomásomra jutott, hogy a Senki, Lady Alvariel a Fhtoqaxx tornya mellett, titkos rituáléra készül. Közös erővel kell megakadályoznunk, vagy legalább tenni valamit ellene. Minden erősebb szövetség vezérét összehívom egy tanácskozásra, hogy közösen próbáljunk fellépni ellene, bár még nem tudjuk, pontosan mire is készül. Nos, mielőtt a részleteket megbeszélném vezéretekkel, szükségem lenne egy önként jelentkezőre, aki segít nekem egy apróságban. – majd fürkészőn körbenéz.
- Én – teszed fel a kezed gyorsan, érzed, hogy itt a lehetőség, hogy bizonyítsd rátermettségedet.
- Gyere – int feléd, és néhány lépést tesz a falak irányába, elkülönülve a többiektől.
Kissé bátortalanul követed, hisz nem tudod mire vállalkoztál.
- Barátom, a feladatod egyszerű, ám annál fontosabb lesz, itt ez a levél, el kell vinned az egyik legerősebb rubin horda vezérének, Dzskar El Khebirnek, az Illuminati szövetség fejének. Szigorúan csak a saját kezébe adhatod át, az életeddel felelsz érte. Megértetted? – kérdi, ellentmondást nem tűrő hangon és feléd nyújt egy tekercset.
- Igen parancsnok, rögtön indulok is. – feleled.

Sokszor jártál már a mocsárban, tudod, hogy onnan nem messze van az Illuminati tábora. Útnak indulsz azonnal, a mocsári széli erdőn vágsz át, ez a legrövidebb út. Futás közben, testedet a faágak ostorozzák, de nem törődsz a fájdalommal. A mocsár kénes bűze fojtogat, szinte alig kapsz levegőt.

Egészség próba

Egyre szaporábban veszed a levegőt, de nem távolodhatsz el a mocsártól, mert időt vesztenél. Egyik lábad megakad valamiben, egy kiálló gyökérben, magad sem tudod, egy pillanattal később, már hason csúszol az avarban. Ugranál fel, hogy rohanj tovább, de valami elkapja az egyik lábadat és húzni kezd hátrafelé.

Csata

Némi lélekenergiát szívsz a lényből, és folytatod az utad. Visszafogod lépteidet, közeledsz a táborhoz. Folyamatosan olyan érzésed van, mintha figyelnének. Néha megállsz fülelni, de csak az erdő megszokott neszeit hallod. A távolban meglátod a kaput. Mikor utoljára erre jártál, még csak egy néhány fős tábor volt itt, most pedig egy hatalmas erődítmény fogad. Fegyvered elrakod, és széttárt kezekkel indulsz a bejárat felé. Hatodik érzéked még jelezni próbál, de abban a pillanatban egy erős ütést érzel a tarkódon, és máris a földön találod magad.

ÉP vesztés

A földön fekve, erőt veszel magadon és a hátadra fordulsz, lassan a látásod is kitisztul. Egy fekete ruhás alak, a mellkasodra lép, pengéjét a nyakadhoz szegezi. Egész testét bő, fekete ruha fedi, arcát éjszínű csuklya takarja, kezében hosszú vékony kard, nyakában egy rubin hordajelvény és egy különös síp. Csendben áll feletted, bár a csuklyától nem látod a szemét, érzed, hogy figyel. Megborzongsz félelmetes erején. Felkészülsz, hogy most a lélekenergiádat veszi. Egy mocsári dabaq tűnik fel mellette, érdeklődve figyel téged, majd rád morog. Az idegen egyik kezével a nyakában logó síphoz nyúl, melyen vöröses fényű derengés fut végig, majd alig hallható éles hangot ad ki. A torzszülött néhány lépést tesz hátra.

- Úgy érzed, senkinek se kellesz, értelmetlen az életed? Nekem szükségem van rád, nekem kellesz! – mondja nyugodt hangon.
- Nem, dehogy, az Illuminati szövetség vezérét keresem. Hírnök vagyok, üzenetet hoztam. – feleled gyorsan.
- Nem hiszek neked, ez valami trükk? – kérdi hidegen.

meggyőzőkészség próba

- Levelet hoztam, a hordaparancsnokomtól, hinned kell nekem. – feleled őszintén.

Lábát leveszi mellkasodról, kardjával a bejárat felé mutat. Elindulsz az irányba, az idegen pedig néhány méterrel lemaradva követ téged. A kapu előtt, egy ébenfekete bőrű végzetúr áll, egyik kezében fegyvere, másikban egy nyitott üveget markol a nyakánál. Ahogy közelebb értek, tekintete hosszan felétek irányul, közben bizonytalanul dülöngél.

- Kit fogtál el D’dy? – kérdi, s közben megcsap az pálinka erős szaga.
- Salven, nyisd a kaput, üzenetet hozott Dzskarnak. – hangzik mögüled a válasz.

Egy pár pillanatig tágra nyílt szemekkel figyel, majd belöki előtted a kaput. Belül, két nagytermetű harcos fogad, egyikük egy fejbiccentéssel jelzi, hogy kövesd őt, egy hosszú függőfolyosón vezet végig, innen lelátni a belső udvarra. Egy kétszárnyú faajtóhoz értek.

- Itt várj. – mondja a nagytermetű harcos, és eltűnik az ajtó mögött.

Egy kis idő múlva, egy vézna, alacsony, fiatal galetki jön ki, orrán hatalmas okuláré ül, a lencséken keresztül hatalmas szemeivel végigmér.
- Mit akarsz? – kérdi.
- Üzenetet hoztam a vezéreteknek. – azzal felemeled a bal kezedben tartott pergament.
- Nekem is odaadhatod, majd továbbítom neki – mondja.
- Személyesen kell átadnom. – feleled.
- Rendben, de tudod, sehogy se hagy nyugodni az a kérdés, hogy…

Kvízkérdés: Mi magyarország államformája?
A kérdésre jól válaszoltál (köztársaság).

Az apró termetű elmosolyodik, láthatóan régóta foglalkoztatta a kérdés.
- Gyere, a Nagy Khán fogad téged. – azzal szélesre tárja az ajtót.

Bent egy hatalmas díszes terem fogad, középen rengeteg párna közt, egy nagydarab, izmos harcos fekszik féloldalt, kezében kupát tart, előtte egy tálon gyümölcsök. Egy fiatal végzetúrnő, az édes falatokat egyenként adogatja a szájába, míg egy másik, láthatóan idősebb, vékony, ámde izmos, a vezér testét kenegeti valami olajjal. Mögöttük egy aranybőrű végzetúr áll, tisztes távolban, kezét a kardja markolatán pihentetve, rezzenéstelen arccal.

- Üzentet hozott neked, Nagy Khán! – mondja vékony hangján az üveglencsés.
- Köszönöm Arsamis, elmehetsz. – egyet kortyol borába, majd kedves hangon a hölgyekhez szól – Mistana, Xilwa, kifelé, dolgom van. – a lányok csalódottan a terem végi ajtó felé indulnak, majd az eddig mozdulatlan, aranybőrű végzetúr is tesz egy lépést az ajtó felé. – Nem Deaxus, te maradj! – dörgi öblös hangján, azzal mintegy fél méterrel feléd magasodva, eléd áll.- Mond hát, mit tehetek érted?
- Lady Alvariel készül valamire, a hordaparancsnokom ezt az üzenetet küldte neked. – azzal felé nyújtod a pergament.

Kinyitja, majd hosszasan tanulmányozva, az aranybőrű felé fordul, tanakodnak néhány percig, majd valamit ír a pergamenre, összetekeri és visszaadja neked.
- Vidd hát a válaszomat, Deaxus majd kikísér téged. - A fura harcos a bejáratig kísér, magadban azon elmélkedsz, hogy vajon veszély esetén, ilyen rikító bőrszínnel, hogyan tud rejtőzködni. Kitárja neked a kaput, kilépsz.
- Nekem nincs szükségem rá – mondja, de mire hátrafordulnál, már csak a retesz hangját hallod.
Felhasználod a következő gyógyitalt: tiltott nektár.
Felfrissíted magad, a visszaút legalább olyan fárasztó lesz, mint ide volt. Balra a fűben pálinkás üvege társaságában szunyókál az őr. Bátor, gondolod magadban egy pillanatig, aztán eszedbe jut a feketeruhás társa, ilyen védelem mellett, könnyű neki. Néhány sietősebb lépés után, futni kezdesz, a válasszal minél előbb vissza kell térned. Időt kell nyerned, megpróbálsz némi fúzió segítségével, testedből, további energiákat nyerni.

elementáris fúzió próba

Hamar magad mögött hagyod a mocsár, nyomasztó levegőjét. Közeledve táborodhoz, a távolban egy végzetúrra leszel figyelmes, aki egy torzszülött szétmarcangolt teteméből táplálkozik. Elborzadsz a látványon, elméjét valószínűleg teljesen az irányítása alá vonta az Ellenség, amint észrevesz, támadólag közeledik feléd.

Csata

Nem pazarod tovább az idődet, folytatod utadat. Visszaérve a táborba, azonnal a hordaparancsnok elé állsz. - Sikerült? – kérdi. - Igen, és meghoztam a választ is. – azzal átnyújtod neki a pergament. Elolvassa, kissé elgondolkodik, majd így szól: - Köszönöm barátom, nagyon sokat segítettél, tessék, jutalmad nem marad el! – átnyújt neked egy kis zsákocskát. Meghajolsz és büszkén távozol.

Gratulálunk, teljesítetted a kalandot!
LXXXVIII. Silex'en thour: A Ghalla-szerte ismert és tisztelt Dark Silex kései leszármazottja,
e néven az utolsó és egyetlen.
Pontszám: 5.70
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
59. hozzászólás - 2009.11.12. 09:46:45 (Válasz Agatity #58 hozzászólására.)
8 posttal feletted mar beirtak ugyanezt
Pontszám: 7.60
népszerűAgatityFérfi
Végzetúr mester
387 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: A legkedveltebb történetű kalandok
60. hozzászólás - 2009.11.12. 10:12:20
Aham. És miért nem volt benne a wikidotban? Én írtam bele. Ebből azt szűrtem le, hogy még senki nem csinálta meg. Mindegy, köszi Endyr, és elnézést mindenkitől a flood-ért.
LXXXVIII. Silex'en thour: A Ghalla-szerte ismert és tisztelt Dark Silex kései leszármazottja,
e néven az utolsó és egyetlen.
Pontszám: 5.70
Oldal: 12345
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője