Én a háborúinkhoz már hónapok óta nem tudok hozzászólni sem. Csak segítőkezekkel.
Nálunk ez kompenzálhatná azt, hogy nekem az epikusverésből több kincspontom van, mint azoknak, akik a háborúkat nyerik meg nekünk, de az epikushoz gyengék.
Hozzászólások - Mong0ose
Dátum: 2009.06.10. 12:51:39
Dátum: 2009.06.09. 19:05:52
Nyilván nem ugyanaz a jutalom. De a két végletnek hatással kell lennie a karakter játékára.
Dátum: 2009.06.09. 18:45:21
Szerintem a fertőzés legyőzése is "táp" lesz és 100% fertőzés is "táp" kell hogy legyen. (én legalábbis így csinálnám)
A gond az, hogy amíg nem derülnek ki ezek, nem tudjuk eldönteni, hogy számunkra melyik lenne a megfelelő.
A gond az, hogy amíg nem derülnek ki ezek, nem tudjuk eldönteni, hogy számunkra melyik lenne a megfelelő.
Dátum: 2009.06.09. 18:19:09
*halkan, suttogva: Psszt! Ne vezesd rá őket!
Dátum: 2009.06.09. 14:14:40
Nem fogsz találkozni a Kristály Hordával sosem. (Hacsak gyorsabban nem léped a szinteket, mint a szint szerinti első 35 játékos.)
Dátum: 2009.06.05. 18:28:44
Azt tudom, hogy nem tartozik hozzá. Gondoltam, ha már írsz nekik, ezt is megemlítheted.
Dátum: 2009.06.05. 15:50:37
Legyél szíves a 35. hozzászólásomat is továbbítani. Már mások, más fórumban is felvetették. Szóval igény lenne rá.
"Még egy apró javaslat:
Az eseményekben NE látszódjanak az állatbefogások. Az ezredik befogás után már nem nagy esemény. Bőven elég, ha az 'állatok' gomb besárgul. Plusz nem kellene az esemény gombot is nyomkodni minden befogás után."
"Még egy apró javaslat:
Az eseményekben NE látszódjanak az állatbefogások. Az ezredik befogás után már nem nagy esemény. Bőven elég, ha az 'állatok' gomb besárgul. Plusz nem kellene az esemény gombot is nyomkodni minden befogás után."
Dátum: 2009.06.03. 21:20:18
Szurilo talán olvass bele ebbe a topikba:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,115.460
Miklós 464. hozzászólása után alakult ki egy kis vita az állatokat ért sebzésekről és a varázslókarakterek erejéről.
Nincs belelátásom a V2-be. Nem tudom, hogy ott hogyan alakultak a hatalmi viszonyok.
Itt V1-en nem alakult ki igazán egységes taktikára épülő smaragd szövetség, így a smaragdok szintben (és erőben) egy kicsit le vannak maradva.
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,115.460
Miklós 464. hozzászólása után alakult ki egy kis vita az állatokat ért sebzésekről és a varázslókarakterek erejéről.
Nincs belelátásom a V2-be. Nem tudom, hogy ott hogyan alakultak a hatalmi viszonyok.
Itt V1-en nem alakult ki igazán egységes taktikára épülő smaragd szövetség, így a smaragdok szintben (és erőben) egy kicsit le vannak maradva.
Dátum: 2009.06.03. 14:56:47
Az állatok azért kapnak mostanában ennyi sebzést varázslatokból, mert olyan varázslatot használunk, ami +10% sebzést visz be az állatoknak. Ha +10 másodlagos varászlás lenne, máris kevesebb lenne az állatokat ért sebzés. De annak mi értelme, ha az állataink elpusztíthatatlanok?
off:
A keményvonalas varázsló karakter szívóssága 0, hordázása 0. Állat egy is elég neki. De annak az egynek legyen irdatlan nagy az elnyelése. Tény, hogy kevesebb szakértelmet kell megtanulni. (neki is kell mindkét kritikust növelnie) Tulajdonságot is kevesebbet kell fejlesztenie. IQ-Tau-Véd(-Szerencse) A gond vele az, hogy még mindig van 20% esélye, hogy nem jön be a varázslat. Ez sok.
Egy ilyen ellen harcolni kicsit olyan, mint az epikus ellen. Ha túléled a varázslást kört, már nyertél.
A közelharcra gyúrt karakter eszköze a 6 közelharci kör és a mellette harcoló állatkert.
Kocos: Egyetértek. Ha szeptemberben tudom, hogy ennyire le fog kötni a játék több, mint fél évvel később is, más úton indulok el. Más célokkal. Így alakult. Most már ebből kell kihozni a legjobbat.
off:
A keményvonalas varázsló karakter szívóssága 0, hordázása 0. Állat egy is elég neki. De annak az egynek legyen irdatlan nagy az elnyelése. Tény, hogy kevesebb szakértelmet kell megtanulni. (neki is kell mindkét kritikust növelnie) Tulajdonságot is kevesebbet kell fejlesztenie. IQ-Tau-Véd(-Szerencse) A gond vele az, hogy még mindig van 20% esélye, hogy nem jön be a varázslat. Ez sok.
Egy ilyen ellen harcolni kicsit olyan, mint az epikus ellen. Ha túléled a varázslást kört, már nyertél.
A közelharcra gyúrt karakter eszköze a 6 közelharci kör és a mellette harcoló állatkert.
Kocos: Egyetértek. Ha szeptemberben tudom, hogy ennyire le fog kötni a játék több, mint fél évvel később is, más úton indulok el. Más célokkal. Így alakult. Most már ebből kell kihozni a legjobbat.
Dátum: 2009.06.03. 12:05:17
Varázsló karaktert fejleszthet rubin is. Csak bónuszt nem kap rá. Varázslókarakter nem egyenlő a smaragd karakterrel.
Azzal tisztában vagyok, hogy a smaragd hordabónusz jó. Talán a legjobb. (ezt csak félve jegyeztem meg)
Az pedig engem is mélyen elszomorít, hogy csak ilyen kevés számban képviselteti magát smaragd horda a legmagasabb szinteken.
Azzal tisztában vagyok, hogy a smaragd hordabónusz jó. Talán a legjobb. (ezt csak félve jegyeztem meg)
Az pedig engem is mélyen elszomorít, hogy csak ilyen kevés számban képviselteti magát smaragd horda a legmagasabb szinteken.
Dátum: 2009.06.03. 11:44:45
2 lehetőség is van. Illetve a volt a kreaff-os korlátozásig. Pók és vadász. Nem tudom, hogy, aki most kezd a metamorfózisba, melynek a végén pók válna belőle, az mennyire tudja majd véghezvinni. Gyanítom még meg lehet csinálni, csak nehezebb és időben tovább tart.
Dátum: 2009.06.03. 11:35:28
Az amúgy is gyenge lábakon álló "varázslókarakter" tovább gyengülne. Annyira, hogy már nem is igazán érné meg specializálódni a varázslásra. Mindig minden egy ösvényre van terelve, alig marad lehetőség változatos karakterek létrehozására.
Dátum: 2009.06.03. 11:24:18
no offense:
Kik lennének a résztvevők? A most regisztráltak? A 10. szintűek? Hol húznád meg a határt, ahonnan már résztvevők a játékosok? S miért ott húznád meg?
Kik lennének a résztvevők? A most regisztráltak? A 10. szintűek? Hol húznád meg a határt, ahonnan már résztvevők a játékosok? S miért ott húznád meg?
Dátum: 2009.06.02. 17:03:37
Az első bekezdés tetszik, de a varázslatelnyelés kevésbé, mert egy stratégiai lehetőségtől fosztja meg a játékosokat.
Dátum: 2009.06.02. 16:43:42
"Varkaudar inváziós Világeseményt szeretnék"
Legyen mondjuk... Thargodan invázió. (Őket eddig még nem láttam a szörnyek között.)
Ezt én úgy képzelem el, hogy jön a Kristály Szövetség a nagyon magas szintűeknek. Az alacsonyabb szintűeknek pedig nemsokkal erősebb ellenfelek, mint a térkapuban. Tehát mindig a Kristály Hordával együtt jelennének meg és árasztanák el a világunkat. Nem karakterek, hanem inkább szörnyek. Történetbe is lehetne foglalni. " Jön a csúnya, gonosz Kristály Horda a térkapukon át és velük számos más teremtmény is átlép a világunkba..."
Ezek a szörnyek is hasonlóan viselkedhetnének, mint Kristály Horda. Ugyanúgy támadnak, de csak +/-2 szint lenne a támadó sugáruk. Lehetne rájuk portyázni is. Szintén csak +/-2 szintről. A LE nyereség kb. a térkapus ellenfélből szerezhető tizede lehetne és kevés TP.
El is pusztulhatnának. Így idővel mind eltűnnének.
De ilyenre már voltak javaslatok egy másik topikban. Talán fel kellene eleveníteni azokat.
Legyen mondjuk... Thargodan invázió. (Őket eddig még nem láttam a szörnyek között.)
Ezt én úgy képzelem el, hogy jön a Kristály Szövetség a nagyon magas szintűeknek. Az alacsonyabb szintűeknek pedig nemsokkal erősebb ellenfelek, mint a térkapuban. Tehát mindig a Kristály Hordával együtt jelennének meg és árasztanák el a világunkat. Nem karakterek, hanem inkább szörnyek. Történetbe is lehetne foglalni. " Jön a csúnya, gonosz Kristály Horda a térkapukon át és velük számos más teremtmény is átlép a világunkba..."
Ezek a szörnyek is hasonlóan viselkedhetnének, mint Kristály Horda. Ugyanúgy támadnak, de csak +/-2 szint lenne a támadó sugáruk. Lehetne rájuk portyázni is. Szintén csak +/-2 szintről. A LE nyereség kb. a térkapus ellenfélből szerezhető tizede lehetne és kevés TP.
El is pusztulhatnának. Így idővel mind eltűnnének.
De ilyenre már voltak javaslatok egy másik topikban. Talán fel kellene eleveníteni azokat.
Dátum: 2009.06.01. 17:50:13
A külső epikus ellenfél külön event lenne. A KSz legyőzéséért elég jutalom a LE is. Bár egyet-kettőt elfogadnék a náluk lévő fuxok közül.
Dátum: 2009.06.01. 13:09:46
Igen, jöhetne egy, vagy több külső epikus ellenfél, akit ütni lehet közösen. Elpusztul, dob egy tárgyat/relikviát. Lehet rá licitálni valamilyen igazságosnak vélt rendszer szerint kapott pontokból.
Dátum: 2009.06.01. 09:49:47
Szerintem hamarosan visszatérnek és amint letelik a "kötelező" béke, újra támadni fognak.
Jó hír azoknak, akiknek most béke csarnokuk volt az ellenük vívott háború alatt, hogy nem zaklatják őket majd holmi háborúval. Bár kitudja?
Jó hír azoknak, akiknek most béke csarnokuk volt az ellenük vívott háború alatt, hogy nem zaklatják őket majd holmi háborúval. Bár kitudja?
Dátum: 2009.06.01. 08:04:27
A győzelmet nem csak támadáskor vizsgálja? Most ők nem támadnak. Mi nem támadhatunk.
Dátum: 2009.06.01. 07:56:52
A beragadt háborúnkkal mi lesz? Nyerésre állunk. (66/21) Ma este hét után kapituláltak volna.
Győzelemmámor nincs, győztesnek járó jutalom nincs, csak harc volt. Ha nem kapjuk meg a győzelemért járó jutalmat, nyűgösek leszünk.
Ugyanis nem igazán érte meg így felvenni a harcot. Inkább kapitulálni kellett volna.
Győzelemmámor nincs, győztesnek járó jutalom nincs, csak harc volt. Ha nem kapjuk meg a győzelemért járó jutalmat, nyűgösek leszünk.
Ugyanis nem igazán érte meg így felvenni a harcot. Inkább kapitulálni kellett volna.