Hozzászólások - Mortimer
Dátum: 2009.11.23. 15:27:57
Lásd a topik első hozzászólását.
Dátum: 2009.11.23. 14:43:24
A kiégett őskő egy marketingeszköz. Miklós közlése szerint soha semmilyen erőforrásra nem lesz felhasználható. Ezen nem is érdemes agyalni.
Megvesztegetni pedig minek, ha úgyis elver, ha kell neki kiégett kifejleszti a lopást, és amellett, hogy lever (TP-t kap), LE-t visz, fejlődik az állata még kiégettet is lop. Szóval a megvesztegetéssel nem nyújtanál semmi extrát.
Megvesztegetni pedig minek, ha úgyis elver, ha kell neki kiégett kifejleszti a lopást, és amellett, hogy lever (TP-t kap), LE-t visz, fejlődik az állata még kiégettet is lop. Szóval a megvesztegetéssel nem nyújtanál semmi extrát.
Dátum: 2009.11.23. 14:08:36
Nálunk épp most lépett ki valaki, mert egyszerüen képtelen volt megsebezni az epikust (több próbálkozás után is azonnal lelőtte), és nem tudja megcsinálni a 30ezer sebzést.
Dátum: 2009.11.22. 15:02:23
Nem. Amennyit buksz annyit buksz.
Dátum: 2009.11.22. 14:43:46
"a prémium a másik 2 világon is csak a tizedelést engedi vagy nem így van?"
Dehogy, negyede-ötöde vihető, magas kivégzéssel akár a fele is. Ti egy homokozóban játszotok
Dehogy, negyede-ötöde vihető, magas kivégzéssel akár a fele is. Ti egy homokozóban játszotok
Dátum: 2009.11.22. 14:14:44
Persze, aukcióhoz kellett egy szövetségi társamnak. (Nem 12 volt neki.)
Dátum: 2009.11.22. 13:40:47
Idézet: Krob - 2009.11.22. 13:33:25
Az azért érdekeljen, hogy minden egyes vadászatodnál 12% hátrányt kapsz. Mert erről van szó ebben a topikban.
azóta már nem is reménykedem és nem is érdekel...
Az azért érdekeljen, hogy minden egyes vadászatodnál 12% hátrányt kapsz. Mert erről van szó ebben a topikban.
Dátum: 2009.11.22. 13:37:50
Kocos, te ott tévedsz, hogy alattad, aki keményen optimalizál, az bizony kihúzta a turbót a kereskedelem maxolása miatt magasra, a kereskedelmet pedig meghagyta 85-ön. A tudatturbó minden pontja nyereség, 85 felett pedig minden kereskedelmre költött LE veszteség.
Dátum: 2009.11.22. 10:52:32
Töröltem, mert igaz.
De arra emlékszem, hogy Csuhi - Egon móka idején valaki bekopizta, hogy az egyiket elvitte kamrába, és másnap százezer felett kapott belőle részesedést. Már akkor kellett volna ezzel valamit kezdeni.
De arra emlékszem, hogy Csuhi - Egon móka idején valaki bekopizta, hogy az egyiket elvitte kamrába, és másnap százezer felett kapott belőle részesedést. Már akkor kellett volna ezzel valamit kezdeni.
Dátum: 2009.11.22. 10:29:06
Idézet: Miklós - 2009.11.22. 10:17:17
Az egyetlen valódi PvE rész a játékban az epikus. A térkapu mindig szint + 10, tehát teljesen mindegy, hogy lemaradsz, vagy nem. Előbbinél pedig sokaknál már akkora a szintbeli lemaradás, hogy játékuknak nem képezi részét, ezáltal lényegtelen.
Idézet: Miklós - 2009.11.22. 10:17:17
Aha, akkor biztos káprázott a szemem amikor 8. szintű végzeturaknál 50-60. szintű, brutális erejű epikus tárgyakat láttam.
Idézet: Miklós - 2009.11.22. 10:17:17
A kvízolimpiánál már rég felborult, jó lenne ha ezzel is foglalkoznál. (Lásd egy külön erre nyitott topikban.)
Ahogy asszem Jerikó írta valahol, az egy tévedés, hogy egy pók azáltal, hogy lemarad, a játékban globálisan erősebb lesz, csakis lokálisan, a saját szintjéhez képest tud ezzel erősödni, az élmezőnyhöz képest egyre jobban lemarad.
Az egyetlen valódi PvE rész a játékban az epikus. A térkapu mindig szint + 10, tehát teljesen mindegy, hogy lemaradsz, vagy nem. Előbbinél pedig sokaknál már akkora a szintbeli lemaradás, hogy játékuknak nem képezi részét, ezáltal lényegtelen.
Idézet: Miklós - 2009.11.22. 10:17:17
A megszerezhető tárgyak erősségére, szintjére szigorú limitek vannak.
Aha, akkor biztos káprázott a szemem amikor 8. szintű végzeturaknál 50-60. szintű, brutális erejű epikus tárgyakat láttam.
Idézet: Miklós - 2009.11.22. 10:17:17
Természetesen, mindemellett kellettek olyan lehetőségek, amelyek a versengést lehetővé teszik: a kvíz, az ajánlási rendszer, a szakértelmek megfelelő fejlesztése, a hatékony portyázás mind-mind olyan dolgok voltak, amelyekkel egy meghatározott előnyt lehetett szerezni, de még nem borult fel a játékegyensúly.
A kvízolimpiánál már rég felborult, jó lenne ha ezzel is foglalkoznál. (Lásd egy külön erre nyitott topikban.)
Dátum: 2009.11.21. 21:43:41
Azóta volt mégegy.
Tomek997 jelentkezési kérelmét elutasítottátok. Ma, 19:54
Tiszta flood.
Tomek997 jelentkezési kérelmét elutasítottátok. Ma, 19:54
Tiszta flood.
Dátum: 2009.11.21. 20:10:32
Nem lennék most anyukád helyében
Dátum: 2009.11.21. 18:36:12
A szövetségi jelentkezések szigorítása, opcionálisan szintkorlát bevezetése, vagy akár teljes tiltás.
Indoklás: Minden nap feleslegesen jelentkeznek hozzánk csomóan, és úgyis csak meghívással veszünk be bárkit. Ezt azonban a jelentkezők nem tudják (el se olvassák a szövetségi főlapot), és amíg a szövetségünkhoz jelentkeznek, addig nem tudnak máshova jelentkezni, ahova esetleg esélyük lenne.
Baliys jelentkezési kérelmét elutasítottátok. Ma, 18:33
Soul Eater Soul jelentkezési kérelmét elutasítottátok. Ma, 13:37
Szili001 jelentkezési kérelmét elutasítottátok. Ma, 13:37
Erős vok jelentkezési kérelmét elutasítottátok. Ma, 13:37
Indoklás: Minden nap feleslegesen jelentkeznek hozzánk csomóan, és úgyis csak meghívással veszünk be bárkit. Ezt azonban a jelentkezők nem tudják (el se olvassák a szövetségi főlapot), és amíg a szövetségünkhoz jelentkeznek, addig nem tudnak máshova jelentkezni, ahova esetleg esélyük lenne.
Baliys jelentkezési kérelmét elutasítottátok. Ma, 18:33
Soul Eater Soul jelentkezési kérelmét elutasítottátok. Ma, 13:37
Szili001 jelentkezési kérelmét elutasítottátok. Ma, 13:37
Erős vok jelentkezési kérelmét elutasítottátok. Ma, 13:37
Dátum: 2009.11.21. 17:38:27
A 40 - 60. szint közötti zóna a varázslóké, alatta felette közelharc.
Dátum: 2009.11.21. 11:24:31
Idézet: Bolsevik - 2009.11.21. 11:00:03
A karaktere sokkal erősebb lenne, gondolom ez nem vitatéma. Ha lenne egy alternatív Dutch karakter, amelyik nem használja fél éven át az aukciós házat, az 10-ből 9-szer elverné a mostani Dutchot. Ráadásul nem szenvedne ennyit a szövetsége epikusaival, sokkal könnyebben verné azokat.
Te is jobban jártál volna ha követed Morti intelmeit, és ahelyett hogy napi 5 CSP-t beáldozva bezsákolod a játék kb. legtáposabb aukciós relikviáját, inkább zúzhattál volna felfelé, most gondolom vagy 4-5 szinttel nagyobb lennél. Ez a hülyének is megérte volna, ugye? Úgyhogy ha nem is zsenialitás, de bizonyos szintű fórumjártasság azért nem árt errefelé.
A karaktere sokkal erősebb lenne, gondolom ez nem vitatéma. Ha lenne egy alternatív Dutch karakter, amelyik nem használja fél éven át az aukciós házat, az 10-ből 9-szer elverné a mostani Dutchot. Ráadásul nem szenvedne ennyit a szövetsége epikusaival, sokkal könnyebben verné azokat.
Dátum: 2009.11.21. 10:08:53
Idézet: CaveMaN - 2009.11.21. 10:00:37
Az üthetőségi sáv egyre nő, pl. nálam már 9 szint. Soha nem lesz olyan ütőtáv, ahol a VF megvéd, sőt, a kereskedelem csökkentése révén nagyot gyengül a VF, hiszen a 110. szintű leüthet 100-ra, és a 100-asnak 107-es, a 110-esnek 117-es fegyvere lesz. Szóval ha valaki erre akarná használni az nagyot téved. Meg kéne inkább tanulni együtt élni ezzel, hiszen LE-t rabolni úgysem fog.
Ugyan, addig nem fogja senki elfelejteni a VF-et amig +6/+8 szintről szétcsapják.
Az üthetőségi sáv egyre nő, pl. nálam már 9 szint. Soha nem lesz olyan ütőtáv, ahol a VF megvéd, sőt, a kereskedelem csökkentése révén nagyot gyengül a VF, hiszen a 110. szintű leüthet 100-ra, és a 100-asnak 107-es, a 110-esnek 117-es fegyvere lesz. Szóval ha valaki erre akarná használni az nagyot téved. Meg kéne inkább tanulni együtt élni ezzel, hiszen LE-t rabolni úgysem fog.
Dátum: 2009.11.21. 09:52:49
A normál szintlépést ki lehet számolni, az nem nehéz (ismert a napi CSP, a szintlépéshez szükséges TP mennyiség, lehet kalkulálni napi 8-10 megnyert portyával stb.), a baj a gyorsításra elszórt CSP-vel, a nyaralással stb. van. Ezek akár extrém mennyiségűek is lehetnek, és a turbó ide-oda pakolása nem büntethető.
Dátum: 2009.11.21. 09:48:16
Idézet: Ricardo - 2009.11.21. 09:44:16
Teljesen igazad van, de ezt az emberek ők maguk nem ismerik be. Nézd meg az erre kapott pontszámot, és Piciklon válaszát.
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,261.120#hsz121
"ezt a mostani tervek igen durván felülírták. Így is roham tempóban lépem a szinteket"
Mindezt két egymás után nyert bajnoki cím után. Tanulságos.
Itt ezen a ponton a felzárkóztatás végetért, a játékos mégsem fogja elfelejteni a VF-et, mert még többet és többet akar. Nem új kihívásokat szeretne, hanem uralkodnia a környezetén. Ilyen a topon nem igazán van, magas szinteken mindenkit megcsap valaki.
Teljesen igazad van, de ezt az emberek ők maguk nem ismerik be. Nézd meg az erre kapott pontszámot, és Piciklon válaszát.
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,261.120#hsz121
"ezt a mostani tervek igen durván felülírták. Így is roham tempóban lépem a szinteket"
Mindezt két egymás után nyert bajnoki cím után. Tanulságos.
Dátum: 2009.11.21. 09:19:42
- a szintlépés büntető hatását csökkenteni kell
A szintlépések jórészt vadászat során történnek, ami után a max. életpont következtében gyorsan jön egy felülről támadás. Tehát van LE a karakternél, és rabolnak tőle, emiatt félnek. Ezt lehetne csökkenteni úgy, hogy nem automatikusan max. életpontra gyógyulnak, hanem kapnak egy tortaszerű tárgyat, ami max. épt-vpt ad, azaz ők maguk dönthetnek arról, hogy mikor történjen ez meg. (Persze ez portyaellenes lépés, ami nem biztos hogy jó ötlet. De másképp ezt nem lehet csökkenteni.)
- több abszolút erősséget figyelembe vevő kihívás kell.
Jelenleg ilyenből egyetlen van, az epikus, mellyel kapcsolatban a játékosok ahelyett, hogy fel akarnák venni a kesztyűt, inkább lemondtak róla, és beletörödtek, hogy szövetségenként néhány ember harcol csak velük. Ahelyett, hogy ők akarnának felnőni hozzájuk, azt kérik a játékvezetéstől hogy változtasson rajta, rakjon be mellékszörnyeket, stb.
Az entitáshoz itt nem nyúlnék, maradt a térkapu. Ez egy normál karakternek amúgyis nevetséges kihívás, gyakorlatilag klikkre jön belőle a LE, tehát a szintjével lehetne játszani picit: nagyon erős és nagyon visszamaradott póknak akár szint +25-ös lény is jöhetne, és/vagy a normál, nem VF-es karakter drasztikusan több LEt kap belőle mint eddig, ezáltal erősödik picit.
A szintlépések jórészt vadászat során történnek, ami után a max. életpont következtében gyorsan jön egy felülről támadás. Tehát van LE a karakternél, és rabolnak tőle, emiatt félnek. Ezt lehetne csökkenteni úgy, hogy nem automatikusan max. életpontra gyógyulnak, hanem kapnak egy tortaszerű tárgyat, ami max. épt-vpt ad, azaz ők maguk dönthetnek arról, hogy mikor történjen ez meg. (Persze ez portyaellenes lépés, ami nem biztos hogy jó ötlet. De másképp ezt nem lehet csökkenteni.)
- több abszolút erősséget figyelembe vevő kihívás kell.
Jelenleg ilyenből egyetlen van, az epikus, mellyel kapcsolatban a játékosok ahelyett, hogy fel akarnák venni a kesztyűt, inkább lemondtak róla, és beletörödtek, hogy szövetségenként néhány ember harcol csak velük. Ahelyett, hogy ők akarnának felnőni hozzájuk, azt kérik a játékvezetéstől hogy változtasson rajta, rakjon be mellékszörnyeket, stb.
Az entitáshoz itt nem nyúlnék, maradt a térkapu. Ez egy normál karakternek amúgyis nevetséges kihívás, gyakorlatilag klikkre jön belőle a LE, tehát a szintjével lehetne játszani picit: nagyon erős és nagyon visszamaradott póknak akár szint +25-ös lény is jöhetne, és/vagy a normál, nem VF-es karakter drasztikusan több LEt kap belőle mint eddig, ezáltal erősödik picit.
Dátum: 2009.11.20. 23:34:42
Az állatok sebzésének bugja, miszerint ha a fegyveres találat kicsi, akkor ők is kicsit sebeznek.
Birka sebzése, ne sikkadjon el:
"Erősen markolva fegyveredet, elsöprő erejű támadást indítasz. 1 pontnyit sebeztél. Kritikus sebzés! HalálStünci, HalálSuni és Kekac az oldaladon harcolnak. 2 támadással 2 életpontot sebeztek."
Ha nem talált volna fegyverrel, az állatai sok százat sebeznek.
Birka sebzése, ne sikkadjon el:
"Erősen markolva fegyveredet, elsöprő erejű támadást indítasz. 1 pontnyit sebeztél. Kritikus sebzés! HalálStünci, HalálSuni és Kekac az oldaladon harcolnak. 2 támadással 2 életpontot sebeztek."
Ha nem talált volna fegyverrel, az állatai sok százat sebeznek.