Idézet: Tyberius06 - 2009.11.19. 16:00:53 Jobban el kéne különíteni fejlesztésben a hordákat, illetve hordaspecifikus épületek, küldetések, tárgyak, szakértelmek kellenének...
Rossz ötlet, mert:
1.) az ilyesmit képtelenség tökéletesen balancolni, mindig lesz, aki azért sír, mert az ő hordája hátrányba került a többihez képest.
2.) Az alatt az idő alatt, amíg minden hordának megcsinálunk 1-1 fejlesztést, és ennek eredményeképp minden játékos pontosan 1 fejlesztést kapott, 4 olyan fejlesztést tudunk megcsinálni, ami mindenki számára elérhető.
Idézet: Let. - 2009.11.19. 20:11:14 Ahogyan én látom a legjobb erre a kereskedelem. Ha értéktelen, bónuszokat nem adó tárgyakkal lehetne kereskedni, már az is kapcsolatteremtésre késztetné a játékosokat.
Az értéktelen, bónuszokat nem adó tárgyakról: amikor korábban egy játékos arról panaszkodott, hogy nincs mit építenie, akkor rámutattam, hogy a lélekpajzsot meg még ki tudja mit nem épitett fel. Amikor azt mondta, már nincs szaki, amit fejleszthetne, akkor rámutattam a tucatnyi nullás szakértelmére. És igy tovább. A válasz mindig az volt, hogy azzal minek foglalkozzon, nem ad elég tápot. Ha beraknánk olyan tárgyakat, amelyeknek semmi értelme nincs, akkor az a játékosoknak csak egy kisebb hányadát kötné le. A többiek, pont azok, akik a folyamatos fejlesztések után sírnak, azok nem foglalkoznának vele. Játékosok közötti kereskedelem nem lesz, ezt már korábban megbeszéltük, mert bár megdobná a játékot, de rengeteg csalási lehetőséghez vezetne. A kereskedelem jó dolog egy teljesen pve játékban, de megöl egy pvp játékot.
Idézet: Mortimer - 2009.11.26. 18:19:28 Összeírom egy hozzászólásba az ebben a topikban eddig összegyüjtött dolgokat.
Selejtezzünk belőle rögtön, amit felvetni is felesleges:
Idézet: Mortimer - 2009.11.26. 18:19:28 hatalom tornya kérdése
szerintem ez most rendben van, nézz rá a számokra... olyan reformot nem gondolhattál komolyan amitől már másnap elveszti az AL a birtoklást...
Idézet: Mortimer - 2009.11.26. 18:19:28 a szövetségi jelentkezések szigorítása, opcionálisan szintkorlát bevezetése
Nem akarlak félrevezetni azzal, hogy azt mondom, a jövőben akár csak halvány esély lesz rá, hogy ezt tovább komplikáljuk a mostaninál.
Idézet: Mortimer - 2009.11.26. 18:19:28 küldetésrendszer revíziója
Ez már megtörtént, bekerültek a játékba a kalandok. A küldetésrendszerrel nem nagyon fogunk már semmit csinálni, azon kívül, hogy néha bekerül még 1-2 új küldi, ami új fejlesztésekhez kapcsolódik.
Idézet: Mortimer - 2009.11.26. 18:19:28 szerencsepróbák nehézségének könnyítése
vagy fejleszd a szerencsédet...
Idézet: Mortimer - 2009.11.26. 18:19:28 elfogyó portyapontok. Elvileg zaklatnák a végzeturakat, gyakorlatban nem nagyon támadnak.
ez 1 átmeneti bug volt, 1 napig tartott...
A többi téma OK.