Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345
Szerző
Topic neve: Mi az amiről beszélni kell a találkozón
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mi az amiről beszélni kell a találkozón
41. hozzászólás - 2009.11.21. 21:23:07 (Válasz Mortimer #40 hozzászólására.)
Ha ez megvalósulna, onnantól PM-ekkel bombáznának téged naponta többször is
Amúgy Grat a népszerűségetekért!
Jlentkezést meg lehet visszavonni, úgyhogy nekik mindegy, akár le is tojhatjátok ezeket a jelentkezéseket, és hagyhatjátok gyűlni, majd egyszer bemásolhatnál ide egy oldalnyi aktív jelentkezést
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 4.06
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mi az amiről beszélni kell a találkozón
42. hozzászólás - 2009.11.21. 21:43:41 (Válasz Almási Viktor #41 hozzászólására.)
Azóta volt mégegy.

Tomek997 jelentkezési kérelmét elutasítottátok. Ma, 19:54

Tiszta flood.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5.31
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mi az amiről beszélni kell a találkozón
43. hozzászólás - 2009.11.21. 22:42:11 (Válasz Mortimer #38 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.11.20. 23:34:42
Az állatok sebzésének bugja, miszerint ha a fegyveres találat kicsi, akkor ők is kicsit sebeznek.

Birka sebzése, ne sikkadjon el:
"Erősen markolva fegyveredet, elsöprő erejű támadást indítasz. 1 pontnyit sebeztél. Kritikus sebzés! HalálStünci, HalálSuni és Kekac az oldaladon harcolnak. 2 támadással 2 életpontot sebeztek."

Ha nem talált volna fegyverrel, az állatai sok százat sebeznek.


Hol van a bug? Ha nem talal ugyanugy lehet kicsi az allatsebzes.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 8.36
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mi az amiről beszélni kell a találkozón
44. hozzászólás - 2009.11.26. 18:01:57
KH kérdése.

- elfogyó portyapontok. Elvileg zaklatnák a végzeturakat, gyakorlatban nem nagyon támadnak.
- a kútméretük alig 500e, és ez gyakorlatilag két vereség után mínuszban van. Amelyik szövetség nem tartozik az első öt közé, melyeknek ők üzennek automatikusan hadat, akkor nem is indíthatnak háborút ellenük.
- a közvetlen a KH alatti réteg kiüresedése. Ők a KH-t már, a többi játékost még nem érik el. V1-en 81. szintű játékos négy darab van, 80. szintű három, 79. szintű négy, és 78. szintű is négy. Ebből a 15 játékosból nyolc zafír, azaz nem tudják ütni egymást.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.43
kedvelt tagLoWsFérfi
Végzetúr mester
485 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mi az amiről beszélni kell a találkozón
45. hozzászólás - 2009.11.26. 18:16:11 (Válasz Morzkod #43 hozzászólására.)
Én még nem tapasztaltam kiugróan alacsony állatsebzést amikor én nem találtam.
Vagy legalábbis nem jegyeztem fel ilyet a kobakomba
Ide járok trollkodni!

V1 Kötél Általi Halál
V2 Eltörlő
Törölve: V3 Hopeless
Pontszám: 4.10
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mi az amiről beszélni kell a találkozón
46. hozzászólás - 2009.11.26. 18:19:28
Összeírom egy hozzászólásba az ebben a topikban eddig összegyüjtött dolgokat. Látható, hogy egy egész nap kevés lenne a megtárgyalásukra.

Szövetségi dolgok
- háborús rendszer reformja
- szövetségi városok építése, szövetségi épületek újabb generációja
- szövetségi összefogást erősítő dolgok hiánya (epikus már túl erős, küldetés nincs)
- hatalom tornya kérdése (a feltörekvők kaptak egy több százmilliós puttonyt a nyakukba, közben a torony továbbra is az Azúré. Azaz csak biztosabbá vált a helyzetük)
- a szövetségi jelentkezések szigorítása, opcionálisan szintkorlát bevezetése, vagy akár teljes tiltás lehetővé tétele

Karakterfüggő dolgok
- saját hordán belüli interakcióra van-e elképzelés, a játékosok közti kapcsolatok erősítése (az ellenfél hordáját jobban ismeri az ember, mert velük csinál meg küldetéseket, őket üti. A saját horda megismerése a toborzást is segítené.)
- küldetésrendszer revíziója (baromi unalmas már fél éve ugyanazt a néhány küldetést százszor egymás után csinálni)
- kalandok, melyekben jóval az adott szakértelem maximuma felett van a küszöb, és a szerencsepróbák nehézségének könnyítése (nem lehet rá specializálódni, és ráöltözni sem, mint az összes többi tulajdonságpróbánál)

Harcrendszer
- a harcrendszernél sikerült a ló túloldalára átesni, most a közelharc felé tolódott el a mérleg
- hordaspecializációk kihangsúlyozása (?)
- a vastagbőr/sebgyógyítás és a másodlagos varázslat/közelharci sebzések indokolatlan különbözősége. (előbbiek fix védelmet/gyógyítási értéket adnak, míg utóbbi százalékos, ezért a szintenként egyre erősebbé váló varázslatokkal/fegyverekkel fejlesztés nélkül is nő a hatásuk)
- az állatok sebzésének bugja, miszerint ha a fegyveres találat kicsi, akkor ők is kicsit sebeznek.

Kristály horda
- elfogyó portyapontok. Elvileg zaklatnák a végzeturakat, gyakorlatban nem nagyon támadnak.
- a kútméretük alig 500e, és ez gyakorlatilag két vereség után mínuszban van. Amelyik szövetség nem tartozik az első öt közé, melyeknek ők üzennek automatikusan hadat, akkor nem is indíthatnak háborút ellenük.
- a közvetlen a KH alatti réteg kiüresedése. Ők a KH-t már, a többi játékost még nem érik el. V1-en 81. szintű játékos négy darab van, 80. szintű három, 79. szintű négy, és 78. szintű is négy. Ebből a 15 játékosból nyolc zafír, azaz nem tudják ütni egymást.

Egyéb:
- kvízolimpia, a kvízmedálok táp szerepe. (A kvízolimpia maga több, mint fél éve nevetséges szintre süllyedt, megoldás nincs rá, ezért jogos igénynek hangzik 50 helyes válasznál vagy x ezer helyes kvízválasz után egy medál kiosztása)
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 9.23
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mi az amiről beszélni kell a találkozón
47. hozzászólás - 2009.11.27. 09:01:29 (Válasz Mortimer #46 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.11.26. 18:19:28
- a vastagbőr/sebgyógyítás és a másodlagos varázslat/közelharci sebzések indokolatlan különbözősége. (előbbiek fix védelmet/gyógyítási értéket adnak, míg utóbbi százalékos, ezért a szintenként egyre erősebbé váló varázslatokkal/fegyverekkel fejlesztés nélkül is nő a hatásuk)
- az állatok sebzésének bugja, miszerint ha a fegyveres találat kicsi, akkor ők is kicsit sebeznek.


Két megjegyzés ehhez:
- Állatok sebzése a te sebzésed 5-öd része (szorozva azzal, hány állat talál, plusz tárgyakból jövő érték). Ez szerintem korrekt, legalább nem száll el a sebzésük.
- Úgy látom, éppen a másodlagos sebzés/támadás válik felesleges szakértelemmé. 34-es sebgyógyításom van, amikor turbózva gyógyítok, az kb. 500 ÉP minden állatnak. 30-as vastagbőr 50-et vesz le minden állatot ért sebzésből. Mivel a karakterek közötti fizikai sebzések (egyenlő erők esetén) kb. 200-400 tartományban mozognak, gyakorlatilag értelmetlenné teszi a másodlagos támadást (jópáran le is felejtették).
Itt esetleg a másodlagos varázslat az, ami erős, illetve arányaiban nem illik a többi közé.
Pontszám: 8.34
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mi az amiről beszélni kell a találkozón
48. hozzászólás - 2009.11.27. 09:54:00 (Válasz Jeriko #47 hozzászólására.)
"Állatok sebzése a te sebzésed 5-öd része (szorozva azzal, hány állat talál, plusz tárgyakból jövő érték). Ez szerintem korrekt, legalább nem száll el a sebzésük."

Nem ezzel van a baj, hanem azzal, hogy találatnál az elnyelés számít, ha nem találsz akkor nem. Azaz:

Találsz, kritikus sebzés. 1 sebzést okoztál, állataid 1 sebzést okoznak.
Nem találsz, állataid 250 sebzést okoznak.

Érzed a különbséget?
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.17
kedvelt tagKabokaFérfi
Végzetúr tehetség
112 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mi az amiről beszélni kell a találkozón
49. hozzászólás - 2009.11.27. 11:19:36
Kuldetesreform (egyhangu, unalmas, fantaziatlan)
Szovetsegi haboruk reformja
Portyarendszer felulvizsgalata
Uj szovetsegi epuletek minel elobbi bevezetese (nagyon sok jo otlet hangzott el!!)
Pontszám: 7.03
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mi az amiről beszélni kell a találkozón
50. hozzászólás - 2009.11.27. 11:33:18 (Válasz Mortimer #48 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.11.27. 09:54:00
Nem ezzel van a baj, hanem azzal, hogy találatnál az elnyelés számít, ha nem találsz akkor nem. Érzed a különbséget?


Érezem, jogos.
Pontszám: 8.34
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3622 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mi az amiről beszélni kell a találkozón
51. hozzászólás - 2009.11.27. 14:13:36
Idézet: Tyberius06 - 2009.11.19. 16:00:53
Jobban el kéne különíteni fejlesztésben a hordákat, illetve hordaspecifikus épületek, küldetések, tárgyak, szakértelmek kellenének...

Rossz ötlet, mert:
1.) az ilyesmit képtelenség tökéletesen balancolni, mindig lesz, aki azért sír, mert az ő hordája hátrányba került a többihez képest.
2.) Az alatt az idő alatt, amíg minden hordának megcsinálunk 1-1 fejlesztést, és ennek eredményeképp minden játékos pontosan 1 fejlesztést kapott, 4 olyan fejlesztést tudunk megcsinálni, ami mindenki számára elérhető.

Idézet: Let. - 2009.11.19. 20:11:14
Ahogyan én látom a legjobb erre a kereskedelem. Ha értéktelen, bónuszokat nem adó tárgyakkal lehetne kereskedni, már az is kapcsolatteremtésre késztetné a játékosokat.

Az értéktelen, bónuszokat nem adó tárgyakról: amikor korábban egy játékos arról panaszkodott, hogy nincs mit építenie, akkor rámutattam, hogy a lélekpajzsot meg még ki tudja mit nem épitett fel. Amikor azt mondta, már nincs szaki, amit fejleszthetne, akkor rámutattam a tucatnyi nullás szakértelmére. És igy tovább. A válasz mindig az volt, hogy azzal minek foglalkozzon, nem ad elég tápot. Ha beraknánk olyan tárgyakat, amelyeknek semmi értelme nincs, akkor az a játékosoknak csak egy kisebb hányadát kötné le. A többiek, pont azok, akik a folyamatos fejlesztések után sírnak, azok nem foglalkoznának vele. Játékosok közötti kereskedelem nem lesz, ezt már korábban megbeszéltük, mert bár megdobná a játékot, de rengeteg csalási lehetőséghez vezetne. A kereskedelem jó dolog egy teljesen pve játékban, de megöl egy pvp játékot.

Idézet: Mortimer - 2009.11.26. 18:19:28
Összeírom egy hozzászólásba az ebben a topikban eddig összegyüjtött dolgokat.

Selejtezzünk belőle rögtön, amit felvetni is felesleges:
Idézet: Mortimer - 2009.11.26. 18:19:28
hatalom tornya kérdése

szerintem ez most rendben van, nézz rá a számokra... olyan reformot nem gondolhattál komolyan amitől már másnap elveszti az AL a birtoklást...
Idézet: Mortimer - 2009.11.26. 18:19:28
a szövetségi jelentkezések szigorítása, opcionálisan szintkorlát bevezetése

Nem akarlak félrevezetni azzal, hogy azt mondom, a jövőben akár csak halvány esély lesz rá, hogy ezt tovább komplikáljuk a mostaninál.
Idézet: Mortimer - 2009.11.26. 18:19:28
küldetésrendszer revíziója

Ez már megtörtént, bekerültek a játékba a kalandok. A küldetésrendszerrel nem nagyon fogunk már semmit csinálni, azon kívül, hogy néha bekerül még 1-2 új küldi, ami új fejlesztésekhez kapcsolódik.
Idézet: Mortimer - 2009.11.26. 18:19:28
szerencsepróbák nehézségének könnyítése

vagy fejleszd a szerencsédet...
Idézet: Mortimer - 2009.11.26. 18:19:28
elfogyó portyapontok. Elvileg zaklatnák a végzeturakat, gyakorlatban nem nagyon támadnak.

ez 1 átmeneti bug volt, 1 napig tartott...
A többi téma OK.
Pontszám: 6.33
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mi az amiről beszélni kell a találkozón
52. hozzászólás - 2009.11.27. 15:06:22 (Válasz Miklós #51 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.11.27. 14:13:36

Idézet: Mortimer - 2009.11.26. 18:19:28
küldetésrendszer revíziója

Ez már megtörtént, bekerültek a játékba a kalandok. A küldetésrendszerrel nem nagyon fogunk már semmit csinálni, azon kívül, hogy néha bekerül még 1-2 új küldi, ami új fejlesztésekhez kapcsolódik.


ezt abszolút nem értem. részemről az egyik legnagyobb csalódás a játékban, hogy befagytak a küldetések. azt hittem, hogy az ismételhetők bevezetése mellett azért fognak jönni új küldik is, de hogy ennyi legyen az egész, hogy véglegesen, tudatosan befagyasszátok a rendszert, az meglep.

egyrészről azért, mert a küldetés volt az, ami meglepetést hozott a játékba, hiszen az ember mindig várta, hogy mi lesz az új küldetés, amit kapni fog (kellemes bizsergés, plusz minden rpg játékban a küldetés az alfa és az omega), másrészt pedig, mert nem hiszem el, hogy ne lehetne kitalálni újakat. ha nincs fantázia új, értelmes küldetésekre (1-2 biztos akadt a megfelelő topikba, de szerintem egy nap alatt összeírnak a játékosok 143-at, amiket 10 perc alatt átfutsz és kiszúrsz 4-7 olyat, ami beilleszthető), akkor menjen mechanikusan a dolog, hasonló küldetések, csak a számok növelésével. már az is több lenne, mint a semmi.

tudom, hogy az ismételhető küldik miatt egy "lépj 6 szintet" vagy "növeld a LE-diffet 40.000-re" vagy hasonló nem sokakat érdekelne, de ha kis remény is lenne arra, hogy esetleg 5-7 mechanikus küldetés után lenne egy kis ajándék, egy fantáziadús küldetés, némi esély arra, hogy aki küldetést csinál, nem gyengíti le magát, akkor biztos csinálnák, ha más nem, a felfedező hajlamúak, nem azok, akik (ilyenek is vannak!) leírásból játszanak.

szóval, vissza a küldetéseket, az mégiscsak felfedezés jellegű dolog volt a játékos számára.
Pontszám: 7.28
népszerűBlackjackFérfi
Végzetúr mester
365 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mi az amiről beszélni kell a találkozón
53. hozzászólás - 2009.11.27. 15:08:00
Miért van az, hogy nem hogy másodpercre pontosan, de a frissítéssel egy időben be tudnak támadni egyesek? Miért nem adtok ennek elhárítására valami lehetőséget? 60+ megás neten vagyok, gyors net, nincs csúszás, itt ülök, frissítgetek, mégis valakik mindig gyorsabbak, és mire befrissül a lap (kijövök 15% alól, már a támadás is lement, egy időben a kettő..)..nyilván vagy script vagy csak bemásolja a böngészőbe a megfelelő címet és azt frissítgeti másodpercenként (ami sokkal gyorsabb, de ugyanúgy unfair). Egyrészt az ilyen közvetlen címfrissítést -másodpercenként- hammernak számít, másrészt legyetek szívesek megadni az esélyt a kivédésére (ha a támadónak "megadatott, hogy másodpercenként frissíthesse a közvetlen címet URLben, akkor a védekező is kapjon valamit..). Már javasoltam, de nem foglalkoztatok vele: 15% alól kijöve még legyen egy fél-1 perces szünet amíg nem támadható a karakater, az hiszem ez egy fair dolog lenne, mert ez olyan kevés idő, hogy ugyanúgy itt kell ülnie annak egyből le szeretné magát veretni, de így ez a minimális kis idő esélyt ad arra, hogy ne verjék be egyből..
Zoidberg - v1
Pontszám: 7.78
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mi az amiről beszélni kell a találkozón
54. hozzászólás - 2009.11.27. 15:19:59 (Válasz Blackjack #53 hozzászólására.)
Idézet: Blackjack - 2009.11.27. 15:08:00
Miért van az, hogy nem hogy másodpercre pontosan, de a frissítéssel egy időben be tudnak támadni egyesek? Miért nem adtok ennek elhárítására valami lehetőséget? 60+ megás neten vagyok, gyors net, nincs csúszás, itt ülök, frissítgetek, mégis valakik mindig gyorsabbak, és mire befrissül a lap (kijövök 15% alól, már a támadás is lement, egy időben a kettő..)..nyilván vagy script vagy csak bemásolja a böngészőbe a megfelelő címet és azt frissítgeti másodpercenként (ami sokkal gyorsabb, de ugyanúgy unfair). Egyrészt az ilyen közvetlen címfrissítést -másodpercenként- hammernak számít, másrészt legyetek szívesek megadni az esélyt a kivédésére (ha a támadónak "megadatott, hogy másodpercenként frissíthesse a közvetlen címet URLben, akkor a védekező is kapjon valamit..). Már javasoltam, de nem foglalkoztatok vele: 15% alól kijöve még legyen egy fél-1 perces szünet amíg nem támadható a karakater, az hiszem ez egy fair dolog lenne, mert ez olyan kevés idő, hogy ugyanúgy itt kell ülnie annak egyből le szeretné magát veretni, de így ez a minimális kis idő esélyt ad arra, hogy ne verjék be egyből..


Nem is tudom mikor írtam először (tavaly volt), hogy karakter csak 16% felett legyen támadható, de ő már 15%-tól tudjon epikusozni, portyázni stb.
De úgy látszik elemi szükséga van a játéknak másodperces pontosságú klikkre.
Pontszám: 8.34
népszerűBlackjackFérfi
Végzetúr mester
365 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mi az amiről beszélni kell a találkozón
55. hozzászólás - 2009.11.27. 15:25:28 (Válasz Jeriko #54 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2009.11.27. 15:19:59

Nem is tudom mikor írtam először (tavaly volt), hogy karakter csak 16% felett legyen támadható, de ő már 15%-tól tudjon epikusozni, portyázni stb.
De úgy látszik elemi szükséga van a játéknak másodperces pontosságú klikkre.


Igen, röviden megfogalmazva én is valami ilyesmit szeretnék, csak, hogy fair play legyen..
Zoidberg - v1
Pontszám: 7.78
kedvelt tagTyberius06Férfi
Végzetúr tehetség
184 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mi az amiről beszélni kell a találkozón
56. hozzászólás - 2009.11.27. 15:31:21 (Válasz Miklós #51 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.11.27. 14:13:36
Idézet: Tyberius06 - 2009.11.19. 16:00:53
Jobban el kéne különíteni fejlesztésben a hordákat, illetve hordaspecifikus épületek, küldetések, tárgyak, szakértelmek kellenének...

Rossz ötlet, mert:
1.) az ilyesmit képtelenség tökéletesen balancolni, mindig lesz, aki azért sír, mert az ő hordája hátrányba került a többihez képest.
2.) Az alatt az idő alatt, amíg minden hordának megcsinálunk 1-1 fejlesztést, és ennek eredményeképp minden játékos pontosan 1 fejlesztést kapott, 4 olyan fejlesztést tudunk megcsinálni, ami mindenki számára elérhető.



Miklós, mindkettőt megértem, mégha az első szerintem annyira nem is vészes, mert most is mindig sírás van... A másikhoz: akkor minek vannak a hordák? Tök felesleges, lehetnének egyenkarakterek, egyenhorda és csak a szövetség számít... Pont az a bajom, hogy minden uniformista a végzetúrban, nincsenek lehetőségek egyéni taktikákra, vagy hordaszintű taktikákra. Picit sántít a dolog, hogy különböző hordák vannak, de ugyanazokat az épületeket, ugyanazokat a tárgyakat birtokolják. Nézzük meg az embereket a Földön. Másképp öltöznek, más tárgyakat használnak, más épületeket építenek Magyaro-n vagy épp Kínában, vagy Törökországban. VU-ban egyedül a gyémántnak meg a zafírnak van látható bónusza, ami kvázi kézzel fogható, a másik kettőnek semmi. Másik topikban felvázoltam egy lehetőséget a hordaspecifikációra, az a durvított változat, lehetne kicsiben kezdeni, aztán hónapok alatt tovább bővíteni, vagy lemaradtam valamiről és van végső határideje a játéknak?
Kéne egy kis különbségtétel, mert így tényleg nincs értelme a hordáknak... persze szép színes, de az egész alibi...
A 2. pontod szerintem rossz érvelés, ez inkább számotokra kényelmi funkció, hogy egy kalap alatt letudtok mindent. Én speciel lemondanék a négy mindenki számára elérhető fejlesztésről, ha egy olyat kapok, amit csak az én hordám tud hasznosítani és ezzel kitűnök a többi horda játékosai közül. Ugyanez a tárgyakra is. Persze vágom, hogy programozás meg ilyenek, de egyszerűen nem illik a világképbe, hogy egy rubin ugyanazzal a Végzetpengével rohangáljon, mint egy smaragd vagy bármelyik másik hordás...
A hozzászólást Tyberius06 módosította 2009.11.27. 15:34:23-kor
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Ashran83 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 6.76
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mi az amiről beszélni kell a találkozón
57. hozzászólás - 2009.11.27. 15:32:57 (Válasz Blackjack #53 hozzászólására.)
Idézet: Blackjack - 2009.11.27. 15:08:00
Már javasoltam, de nem foglalkoztatok vele: 15% alól kijöve még legyen egy fél-1 perces szünet amíg nem támadható a karakater, az hiszem ez egy fair dolog lenne, mert ez olyan kevés idő, hogy ugyanúgy itt kell ülnie annak egyből le szeretné magát veretni, de így ez a minimális kis idő esélyt ad arra, hogy ne verjék be egyből..


Ez teljesen jogos felvetés. Addig is egy tipp, amivel ezt meg lehet úszni: a 15% közelébe kerülve egészséget módosító tárgyat kell le/felvenni, így vagy 13%-ról egyből felugrik a karakter 15% fölé, vagy éppenséggel kitolja még a 15% alatt eltöltött időt akár 10-20 perccel is. Nincs az a számológéphasználó, másodpercenként frissítő játékos, aki tudna ezzel mit kezdeni. Hacsak nem kiszámolja a 15%-ra kerülés idejét, és +- 20-30 percig, tehát majdnem egy órán keresztül nyomogatja a gombot.

Ez persze nem véd a script ellen...
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 4.78
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mi az amiről beszélni kell a találkozón
58. hozzászólás - 2009.11.27. 15:37:56 (Válasz Tyberius06 #56 hozzászólására.)
a hordákkal kapcsolatban egyet kell értenem. bármennyire is jó lenne a dolog, a játékosok miatt nincs értelme, hiszen még a hordák alapbónuszai miatt is mekkora hisztik vannak/voltak. el lehet képzelni, hogy akkor mi lenne, ha hirtelen mindenki kapna még más különböző pluszt. ezt egyelőre a játékosok nem tudnák kezelni,mert legtöbben még mindig a másik játékossal foglalkoznak, ahelyett, hogy magukkal tennék.

egy dolog persze, hogy lehet hordát váltani. más dolog, hogy sokan maradnénak a szövetségükben.
Pontszám: 6.37
népszerűBlackjackFérfi
Végzetúr mester
365 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mi az amiről beszélni kell a találkozón
59. hozzászólás - 2009.11.27. 15:40:37 (Válasz Prisma #57 hozzászólására.)
Igen, de ez sajnos nem megoldás. Szerinted nincs ilyen játékos, de a gyakorlat azt mutatja, hogy van, többször csináltam/juk (akiket ismerek), hogy módosítgattuk a tárgyakat, így nyerve x időt, de egyszer ugye mindenképpen ki kell jönni a 15% alól, s akkor "csodák-csodájára" egyből jött a másodpercre pontos kivédhetetlen támadás. A problémám nem azzal van, hogy támadnak, hanem azzal, hogy a fejlesztők a támadót direkt vagy indirekt módon segítik (hammer url cím használattal), és a védekezőnek esélyt sem adnak a támadás elhárítására, ez így teljes mértékben unfair eljárás. Ha megvalósulna az, amit jerikó mondott, az alig adna egy minimális időt a védekező játékos számára, aki nincs gépnél így is úgy is bukja, szóval a többséget semmiféle hátrány nem érint, viszont megszüntetné a védhetetlen támadás fogalmát. Akit a türelmi korláttal együtt bevernek, az már csak magára vethetne, míg a mostani rendszerben a játékos a legkevésbé hibás.

szerk: ráadásul ez nagy programozási feladatot sem igényel, csak egy kis jóindulatot és belátást:)
A hozzászólást Blackjack módosította 2009.11.27. 15:44:54-kor
Zoidberg - v1
Pontszám: 7.78
kedvelt tagTyberius06Férfi
Végzetúr tehetség
184 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Mi az amiről beszélni kell a találkozón
60. hozzászólás - 2009.11.27. 15:44:55 (Válasz winnie #58 hozzászólására.)
igen, winnie, ebben sajnos igazad lehet, erről az oldaláról vizsgálva a dolgot tényleg tök felesleges, mert az emberek azért sírnak ált., hogy a másiknak mije van és azt leszarja ha neki esetleg jobb mint a másiké.
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Ashran83 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 6.76
Oldal: 12345
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!