Ezt mindenhol be lehetne vezetni.
Vagy bárki tud logikus magyarázatot arra, hogy miért a karakter fegyverétől függ az állat sebzése?
Hozzászólások - Mortimer
Dátum: 2009.11.24. 22:06:01
Dátum: 2009.11.24. 21:15:15
Én csak arra lennék kiváncsi, hogy mit keres ez az egész vita itt a "Lélekszívás" topikban?
Dátum: 2009.11.24. 21:12:41
A háborút az nyeri, akinek van üthető célpontja. Ez fent a kevés ellenfél miatt még jobban kijön, hiszen hiába van például ott egyedül TLO tucatnyi Azúrral szemben, egy Ronin - Azúr háborúban elképzelhetetlen mértékű lenne az előnye. Ő egyedül magát (akár szövetségi társ segítségét is bevonva) napi pár epikusleütéssel 15% alá veri, folyamatosan ott marad, és akkor ugrik ki onnan egy gyógyitallal amikor csak kedve tartja. Ezzel szemben hiába van ott Koc, Ariel stb., ha hozzá sem tudnak érni.
Szóval messze nem csak a szintkülönbségekről van szó.
Szóval messze nem csak a szintkülönbségekről van szó.
Dátum: 2009.11.24. 20:55:48
Akkor megfogalmazom ezt neked egyszerűbben: a segítő kezet háborúban támadásra is lehessen használni, de növelje a használója szintjét.
Dátum: 2009.11.24. 20:40:23
"A magas szintű karik, ha akarnak, eldobálhatnak TÖ-t csak a háborús csaták szemszögéből"
Elviekben ok, gyakorlatban még a toplista első oldalán is keveseknek van 200 felett a mágiája, míg a támadás/IQ 350 felett jár. Szóval ha -30 TÖ-vel eredményesebb vagyok _ÉS VAN ÉRTELME HÁBORÚT NYERNI_ akkor gond nélkül rakok egy százast mágiára/egészségre, és máris torzítottam a rendszert.
"ők is minden 25-30-35 TÖ után kapnak egy szintet"
És amit én eldobok mágiából, azt ő odarakja IQ-ra?
Másrészt ez akkor nagyon erősen differenciál aszerint, hogy hol van magas szintű játékos és hol nincs. Pl. V1-en a háborús toplista egyik vezetője a Chaos 355 győzelemmel. Viszont mivel náluk a legmagasabb szintű tag 61 és 64, ha SÖ-ben a két legmagasabb, 82-es és 84-es ledob 60 TÖ-t és odaadja két 60-asnak, akkor a 82-esek továbbra is üthetetlenek, míg a két 62-es felmegy 64-re (a 60 TÖ miatt), rárak 60-at a tulajdonságaira, és szanaszéjjel alázza a másikat.
Elviekben ok, gyakorlatban még a toplista első oldalán is keveseknek van 200 felett a mágiája, míg a támadás/IQ 350 felett jár. Szóval ha -30 TÖ-vel eredményesebb vagyok _ÉS VAN ÉRTELME HÁBORÚT NYERNI_ akkor gond nélkül rakok egy százast mágiára/egészségre, és máris torzítottam a rendszert.
"ők is minden 25-30-35 TÖ után kapnak egy szintet"
És amit én eldobok mágiából, azt ő odarakja IQ-ra?
Másrészt ez akkor nagyon erősen differenciál aszerint, hogy hol van magas szintű játékos és hol nincs. Pl. V1-en a háborús toplista egyik vezetője a Chaos 355 győzelemmel. Viszont mivel náluk a legmagasabb szintű tag 61 és 64, ha SÖ-ben a két legmagasabb, 82-es és 84-es ledob 60 TÖ-t és odaadja két 60-asnak, akkor a 82-esek továbbra is üthetetlenek, míg a két 62-es felmegy 64-re (a 60 TÖ miatt), rárak 60-at a tulajdonságaira, és szanaszéjjel alázza a másikat.
Dátum: 2009.11.24. 20:31:56
Szerintem ha a klikkelés gyorsaságát támogatjuk az csak extra bosszúságot szül, mert viszonylagosan "indokolatlan" a győzelem - teljesen más 15% alól éppen kibukkanva legyőzni valakit, mint egyébként. Egy netlassúság miatt lerabolt játékosnak sokkal jobban elmegy a kedve, mintha azt látja, hogy mindent megtett, de hát így jött össze, ez a random. Az ember ilyenkor nem tudja megvonni a vállát, és megnyugtatni magát, hogy "a másik jobb", mert közel sem biztos, hogy így van, hanem a játékot fogja hibáztatni, hogy "szar ez az egész így". És szerintem igaza is lesz.
Szóval oké, azzal egyetértek, hogy hozzuk vissza a portyába a LE-t, de ne gyorsasági módszerrel.
Szóval oké, azzal egyetértek, hogy hozzuk vissza a portyába a LE-t, de ne gyorsasági módszerrel.
Dátum: 2009.11.24. 20:25:03
A győzelmek száma csak a farmolást erősítené. Nem elég.
Most kihívjuk a Chaost, LV-t meg egyéb brutálerős, a háborús győzelmek számában toplista élén álló szövetségeket, de ha a győzelmek száma számít, akkor bizony arra megyünk, hogy az 5 háborús lehetőséget minél gyorsabban behozzuk, az ellenfelet akár citadellával is azonnali kapitulációra kényszerítve, mert minél gyrosabban felépülnek ezek annál erősebbek a szövetség karakterei.
Most kihívjuk a Chaost, LV-t meg egyéb brutálerős, a háborús győzelmek számában toplista élén álló szövetségeket, de ha a győzelmek száma számít, akkor bizony arra megyünk, hogy az 5 háborús lehetőséget minél gyorsabban behozzuk, az ellenfelet akár citadellával is azonnali kapitulációra kényszerítve, mert minél gyrosabban felépülnek ezek annál erősebbek a szövetség karakterei.
Dátum: 2009.11.24. 20:20:49
A végzetúrra gondoltam, a szövetségi lapokon, karakterlapokon megjelenő idegen elemekre. Például "felfogadhattok zsoldosnak, a bérem 10 aranypénz". Nem napiszarra, subbára meg ilyen blogokra.
Dátum: 2009.11.24. 19:23:04
Nem, elég ha bediktálod a karaktered, nem kell fizetned. Vagyis csak a belépőt.
Dátum: 2009.11.24. 19:15:53
VM kit tudna így megtámadni? Van értelme bevállalni Azúrt/TGY-t, ha a célépület manakonstrukcióval egy nap alatt megvan?
Dátum: 2009.11.24. 19:04:47
Első blikkre jó javaslat, másodikra nem átgondolt.
Eleve az építés gyorsítása felesleges akkor, ha minden fel van húzva. Aztán nézd meg, hogy a 256 győzelmetek után mind kaptatok volna pontot mi lenne?
Ha minden háborús nyereség egy pont akkor az a farmolást növeli.
Az 5 milliós mesterit felhúzni nem ugyanaz, mint egy 5000-es aurapajzsot.
A vesztesnek mi a vesztesége? Muszáj hogy legyen, különben nem éri meg kitartania.
Eleve az építés gyorsítása felesleges akkor, ha minden fel van húzva. Aztán nézd meg, hogy a 256 győzelmetek után mind kaptatok volna pontot mi lenne?
Ha minden háborús nyereség egy pont akkor az a farmolást növeli.
Az 5 milliós mesterit felhúzni nem ugyanaz, mint egy 5000-es aurapajzsot.
A vesztesnek mi a vesztesége? Muszáj hogy legyen, különben nem éri meg kitartania.
Dátum: 2009.11.24. 18:48:12
Az esetlegesen bevállalt dolgokat és a várható nyereséget csakis együtt szabad kezelni.
Nagy nyereségnél nagyobb áldozatokra hajlandó az ember, kisebbnél csak kisebbre.
De tényleg a legjobb lenne, ha a térkapuhoz, aukciós házhoz, entitáshoz stb. hasonlóan a háborúkban is valamilyen újfajta erőforrás jelenne meg a győztes oldalán, nem csak puszta LE-t kapna a vesztes lélekkútjából. Mert ez az egyik legfőbb oka, hogy a nyereség kicsi, a győztesnek pedig nem sokat számít.
A kérdés az, hogy mi legyen ez az erőforrás, mire legyen használható. Ezt talán nem nekünk kellene eldöntenünk, hiszen az lenne a jó, ha szorosan összekapcsolnánk a szövivárosokkal - de a tervekről csak Miklós tud nyilatkozni.
Nagy nyereségnél nagyobb áldozatokra hajlandó az ember, kisebbnél csak kisebbre.
De tényleg a legjobb lenne, ha a térkapuhoz, aukciós házhoz, entitáshoz stb. hasonlóan a háborúkban is valamilyen újfajta erőforrás jelenne meg a győztes oldalán, nem csak puszta LE-t kapna a vesztes lélekkútjából. Mert ez az egyik legfőbb oka, hogy a nyereség kicsi, a győztesnek pedig nem sokat számít.
A kérdés az, hogy mi legyen ez az erőforrás, mire legyen használható. Ezt talán nem nekünk kellene eldöntenünk, hiszen az lenne a jó, ha szorosan összekapcsolnánk a szövivárosokkal - de a tervekről csak Miklós tud nyilatkozni.
Dátum: 2009.11.24. 18:20:36
"A háború ezekhez képest csak nyűg, és mit is ad, így a manakonstrukció korában?
Egy marék LE-t, semmi mást."
Ugyanezt felvetettem már február táján, de akkor még csak a katalizátorral példálóztam. Már a 15-re húzása is azt jelenti, hogy teljes lélekkút 48 óra alatt visszaregenerál, azaz egy brutális veszteség sem kottyan meg a szövetségnek.
Azóta se történt semmi
Egy marék LE-t, semmi mást."
Ugyanezt felvetettem már február táján, de akkor még csak a katalizátorral példálóztam. Már a 15-re húzása is azt jelenti, hogy teljes lélekkút 48 óra alatt visszaregenerál, azaz egy brutális veszteség sem kottyan meg a szövetségnek.
Azóta se történt semmi
Dátum: 2009.11.24. 18:08:34
Craslorg, a kérdés az, hogy stratégiai játékot akarunk, ahol a gondolkodás, hosszútávú tervezés, a karakter fejlesztésének milyensége számít, vagy pedig klikkelőversenyt, ahol az nyer, aki előbb klikkel. Én az előbbit preferálnám, az utóbbi kedvelőit pedig inkább a http://www.clickclickclick.com-ra küldeném. Nehogymár a számítógép böngészőjének betöltődése, az internetkapcsolat sebessége, a végzetúr esetleges lassúsága (este erősen belassul!) számítson.
Dátum: 2009.11.24. 18:05:10
Írja, hogy nem ad LGY-t.
Dátum: 2009.11.24. 10:47:39
A játék maga bőven 3000 után indult, az ez alattiak mind előregisztráltak. Náluk a számoknak nincs szerepük, egyidejűnek tekinthetők.
Dátum: 2009.11.24. 10:31:57
"hamarosan magát is be fogja."
Ezek szerint még nem tette.
Igen nehéz lenne úgy kiállni, hogy a Fidesz folyamatosan bírálta és bírálja az egész oltási kampányt, a mögötte álló céget, a szállítást, az árat, egyszóval szinte minden vele kapcsolatos dolgot. Teljesen más lenne a közfelfogás ha nem tette volna.
Ezek szerint még nem tette.
Igen nehéz lenne úgy kiállni, hogy a Fidesz folyamatosan bírálta és bírálja az egész oltási kampányt, a mögötte álló céget, a szállítást, az árat, egyszóval szinte minden vele kapcsolatos dolgot. Teljesen más lenne a közfelfogás ha nem tette volna.
Dátum: 2009.11.23. 17:34:19
Kiváncsi vagyok hány héten át kell még ilyeneket kopiznunk, hogy kezdjen vele Miklós valamit.
Dátum: 2009.11.23. 17:32:06
"Egy pók kizárólag akkor tud rommá verni valakit, főleg magasabb szintűt, ha jobban használja a taktikai elemeket, tehát jobb játékos."
Hülyeség. Elég benyomni a VF-et. Ehhez nem kell IQ.
Hülyeség. Elég benyomni a VF-et. Ehhez nem kell IQ.
Dátum: 2009.11.23. 16:40:30
Gondold tovább.
80-93: 7 szintenként. 80-86, 87-93.
80-93: 7 szintenként. 80-86, 87-93.