Hozzászólások - pityu
Dátum: 2010.01.21. 12:08:39
A hozzád hasonlóan gondolkodók miatt és azok miatt, akik karaktert akarnak nevelni egy gyors, verseny szerveren is lett 100 epikus. Csak a legtöbb ilyen hozzászólásból az jön le, hogy nem láttok bele igazán a részletekbe. Nem véletlen, hogy az összes olyan ember, akinek a versenyzés számít igazán az 50 epikus mellett kampányol, mind-mind tudják, hogy ez mivel jár. Miklósnak meg kapóra jön, mert több epikus, hosszabb ideig fut a szerver, aminek azt kéne eredményeznie, hogy több lesz a bevétel is. Csakhát nem mindegy, hogy hányan indulnak el, akik ilyen hosszú időre bevállalják a prémiumot és azt az aktivitást, amit egy verseny szerver megkíván. Eddigi konzultálásaim alapján azt mondom, nem lesznek sokan.
Dátum: 2010.01.21. 11:51:26
Én ezt úgy küszöböltem ki, hogy annyi időre küldöm csak el vadászni, hogy vadászat nélküli reggennel is 15% alatt legyek vasdászat lejárta után, így ha megszakad sincs gond, mert úgyis be fogok nézni. Ha pedig végigpörög, akkor indítok megint egy adagot, aztán még egyet... Ezt csak tippnek írtam.
Amúgy szerintem is lehetne rajta módosítani, mert így kevésbé praktikus. Sőt jó lenne, ha a szentélyt külön lehetne állítani. Mi többek között ezen jelenség miatt sem építjük, több hátulütője van jelenlegi állapotában, mint haszna.
Amúgy szerintem is lehetne rajta módosítani, mert így kevésbé praktikus. Sőt jó lenne, ha a szentélyt külön lehetne állítani. Mi többek között ezen jelenség miatt sem építjük, több hátulütője van jelenlegi állapotában, mint haszna.
Dátum: 2010.01.20. 17:56:21
A jelenlegi rendszerre csak rá kéne húzni egy normális pontrendszert, ezzel miért nem lehet foglalkozni/ezen agyalni?
Miklós ötlete meg legyen valami szövetségi viadal, amit már többen is említettek. Mert háborúnak nem nevezném.
Miklós ötlete meg legyen valami szövetségi viadal, amit már többen is említettek. Mert háborúnak nem nevezném.
Dátum: 2010.01.20. 17:06:08
Idézet: Failure - 2010.01.20. 16:53:41
... és automatizálódjon a háború.....
Nekem már ez is morbid.
Nem neked szántam, ez úgy bele a közösbe. (csak Te említetted)
... és automatizálódjon a háború.....
Nekem már ez is morbid.
Nem neked szántam, ez úgy bele a közösbe. (csak Te említetted)
Dátum: 2010.01.19. 20:38:33
Nem azért mert nem érte meg és nem volt optimális?
Dátum: 2010.01.19. 18:39:59
Többektől olvasom már, hogy azért panaszkodnak, hogy nem jó az, ha valakit óránként 1 ÉP-re vernek háborúban. Könyörgöm, ez csak akkor fordul elő, ha a balfácán benyomja pihenőbe a karaktert. Ha meg gyenge és nem figyel arra, hogy háború van, akkor Őt kell megdorgálni, ez nem a rendszer hibája!
Inkább azt kéne szerintem limitálni, hogy egy karakter ugyanazon embert ne tudja egy nap sokszor elverni, hanem mondjuk max. 3-szor. Persze, ez meg iszonyat sok új számláló lenne... de akkor meg legyen egy globális, egy karakteren egy háborúban egy nap alatt őt támadva maximum 3-5 pontot lehessen hozni. Ezek után az Ő elverése nem számítana bele a statisztikába. Ergo, kiszűrnénk, hogy pár figyelmetlen, gyenge karakteren menne el az egész háború. Esetleg pontrendszert lehetne kidolgozni a jelenlegi háborús rendszer mellé. Katakombás, szövetségből kilépő emberenként minusz pontok (hadüzenettől vizsgálni), gyengébb ember elverése kevesebb pont, erős emberé több pont (úgy nézve, hogy ki kit támad, erősségre a TÖ/SZÖ-t venném figyelembe).
Jutalmazáshoz nem nyúlnék hozzá drasztikusan. Ha új "erőforrás" járna érte, amiből lehet építkezni, vagy tudom is én, az oda-vissza lebeszélt háborúkat eredményzene valószínűleg.
Inkább azt kéne szerintem limitálni, hogy egy karakter ugyanazon embert ne tudja egy nap sokszor elverni, hanem mondjuk max. 3-szor. Persze, ez meg iszonyat sok új számláló lenne... de akkor meg legyen egy globális, egy karakteren egy háborúban egy nap alatt őt támadva maximum 3-5 pontot lehessen hozni. Ezek után az Ő elverése nem számítana bele a statisztikába. Ergo, kiszűrnénk, hogy pár figyelmetlen, gyenge karakteren menne el az egész háború. Esetleg pontrendszert lehetne kidolgozni a jelenlegi háborús rendszer mellé. Katakombás, szövetségből kilépő emberenként minusz pontok (hadüzenettől vizsgálni), gyengébb ember elverése kevesebb pont, erős emberé több pont (úgy nézve, hogy ki kit támad, erősségre a TÖ/SZÖ-t venném figyelembe).
Jutalmazáshoz nem nyúlnék hozzá drasztikusan. Ha új "erőforrás" járna érte, amiből lehet építkezni, vagy tudom is én, az oda-vissza lebeszélt háborúkat eredményzene valószínűleg.
Dátum: 2010.01.19. 16:23:50
Egy háborúban had válasszam már én magam meg, hogy kit akarok megtámadni, és ne a gép sorsolgasson már nekem! Jóhogy nem már a portya is olyan lesz, hogy rákattintok egy gombra, aztán véletlenszerűen nekimegyek valakinek...
Dátum: 2010.01.19. 12:28:53
Idézet: Miklós - 2010.01.19. 11:31:41
3.) Tegyük fel, hogy van 2 szövetség. Ugyanannyi, tökéletesen egyforma taggal.
Ez az ami soha nem fog teljesülni, a példád jó lenne, ha teljesülhetne, de soha nem fog. Nem csak a matekot kéne nézni, hanem a valóságot is, a játékot magát, ott pedig nem az a jellemző, hogy egyforma szövetségek jöttek létre, de még csak hasonló erősségűnek sem nevezném őket többségében.
3.) Tegyük fel, hogy van 2 szövetség. Ugyanannyi, tökéletesen egyforma taggal.
Ez az ami soha nem fog teljesülni, a példád jó lenne, ha teljesülhetne, de soha nem fog. Nem csak a matekot kéne nézni, hanem a valóságot is, a játékot magát, ott pedig nem az a jellemző, hogy egyforma szövetségek jöttek létre, de még csak hasonló erősségűnek sem nevezném őket többségében.
Dátum: 2010.01.18. 18:57:26
Idézet: Ariel - 2010.01.18. 16:32:21
Aha persze, meg az aukciós bérletet is....
A hűség záloga relikviát vehesse meg mindenki aranydukátból olyan áron, ami az adott világ aukciósházában eddig a legmagasabb volt. Akinek nem tetszik a hordája, de a szövijét sem akarja elhagyni, az megveheti a relikviát és hordát válthat, miközben marad a szövetségében.
Aha persze, meg az aukciós bérletet is....
Dátum: 2010.01.16. 09:07:21
Idézet: Dzsordzso - 2010.01.15. 23:11:15
Ezt már leírták egyszer. Most pont, hogy nem a többség akarata a fő, mert 49% akar 100 epikust és 51% 50-et (csak más feltételek mellett).
Meg lett szavazva és fő a többség akarata. Amúgy nem is baj hogy nem lesz ugyanolyan mint az előző V4nél.
Ezt már leírták egyszer. Most pont, hogy nem a többség akarata a fő, mert 49% akar 100 epikust és 51% 50-et (csak más feltételek mellett).
Dátum: 2010.01.15. 17:44:39
Idézet: Mind1 - 2010.01.15. 17:23:11
Abba belegondolt aki 100 ra szavazott hogy minimum 3 hónapig majdnem az egész napját gép elött fogja tölteni?
Nem gondolt bele, mert a többség nem szövetségi szinten akar nyerni, csak minél tovább szeretne játszani V4-en. És őket nem köti a gép elé, csak annak a pár szövetségnek a tagjait, akik a győzelemre hajtanak, azaz engem csak kötne.
Abba belegondolt aki 100 ra szavazott hogy minimum 3 hónapig majdnem az egész napját gép elött fogja tölteni?
Nem gondolt bele, mert a többség nem szövetségi szinten akar nyerni, csak minél tovább szeretne játszani V4-en. És őket nem köti a gép elé, csak annak a pár szövetségnek a tagjait, akik a győzelemre hajtanak, azaz engem csak kötne.
Dátum: 2010.01.15. 17:40:44
Idézet: Miklós - 2010.01.15. 16:45:12
Tehát a 4. világ győzelmi feltétele 100 epikus lesz.
Ez végleges döntés?
Tehát a 4. világ győzelmi feltétele 100 epikus lesz.
Ez végleges döntés?
Dátum: 2010.01.15. 14:05:41
Kötelező dolgot nem tartom jó ötletnek. Miért büntetnék azt, aki tud játszani és akar is? És mint mondtam, nem azt akarom, hogy egyáltalán ne maradjak le és mindent megkapjak mintha játszottam volna... mert az nem lenne jogos, azokkal szemben, akik meg játszanak folyamatosan. A nyár pedig nem 16 napból áll, sőt a térkapu pontok valahol 4-5 nap után már csordulnak (már ha van 24-es térkapu). Nem azt állítottam, hogy nem tudnám megoldani 2 hónapon keresztül, hogy hetente egyszer nem tudnék belépni, aztán 5-6 őskőért ledarálni a térkapukat, ja meg fizetni a prémumtagságot, hogy nehogy már mégjobban megszívjam azzal, hogy mégtöbb CSP-t bukjak. De mi van, ha én nem akarok? Így járt a karakterem meg én is? Miért baj az ha én szeretnék egy megoldást, hogy az erőforrásaim végtelen számban tárolja a rendszer (PP, CSP, Térkapu), állatok folyamatosan kennelbe legyenek, cserébe én ne tudjak csinálni semmit, max a fórumunkat használni. Ez miért baj másoknak? Vagy max csak nyárig játszom...
Dátum: 2010.01.15. 06:33:39
Elismerem, a szerver leállás ötletet nem épp a legjobb volt. Ettől függetlenül nem tartom hülyeségnek, ha hosszabb időt kénytelen/szeretne valaki kihagyni (több, mint 2-3 hét), hogy megoldott legyen neki valami kompenzáció. Nevezzük bárminek, szabadság, hibernáció. Nem azt mondom, hogy járjon jobban az illető annál, mintha játszott volna, de ne járjon olyan rosszul (hosszú időkihagyás önmagában eredményezi), hogy utána kedve se legyen visszajönni játszani. Mert van ez a tábor is, és chesht olvasva biztos nem vagyok egyedül.
Dátum: 2010.01.14. 21:21:39
Miklós aszem nyugodt lehet, látva azokat a VU fanatikusokat, akik csak 1-es értékelést tudják nyomkodni, de hozzászólni már annyit sem tudnak, hogy: Ni! Pedig én hoznék nekik még rekettyést is...
Próbálja meg elmagyarázni akármelyikőtök egy Kocosnak, Arielnek, TLOnak és sorolhatnám még a neveket az élbolyból, hogy hát 1-2 hét kiesés nem jelent semmit - és nyár folyamán nem feltétlen 1-2 hét kiesésről van szó - képen röhögne szerintem akármelyikőjük egy ilyen kijelentésre Titeket. És ne keverjük bele a karácsonyt meg a hétvégéket, mert az csak pár nap... Az élboly közelében nem csak arról van szó, hogy ne csorduljon a CSP, aztán majd ha visszajöttem, akkor lesz valahogy. Jó valószínűleg drasztikus javaslat volt a szerver leállás, de valamit biztosítani kéne azoknak, akik ki akarnak hagyni hosszabb időszakot mindenféle VU-zás nélkül. Lehessen szabadságra menni vagy tudom is én. Ez idő alatt ne lehessen tényleg csinálni semmit (maximum belső fórumot haszni), de erőforrást se veszítsünk, legyen végtelen tár. Ha visszajöttem a szabadságról, akkor pedig a szabadságon töltött időnek a fele alatt a normál erőforrás határokon belülre kelljen hoznom a dolgokat. És még mindig sokat buktam, mert nem kamrázok, nem csinálom az ismételhető küldetéseket, nem fejlődnek az állatok. Tehát valószínűleg ezzel még nem sokat oldanánk meg, és tényleg kéne valami EXT. Persze olyan kereteken belül, hogy ne haszon legyen a dologból, de ne is óriási bukás. Legyen minimum és maximum idő a szabira, mondjuk 1 hónap minimum és maximum 2. Ha letelik a 2 hónap, akkor tegyen ki szabiról... valamit találjunk ki, mert szerintem ez így még több törléshez fog vezetni.
Persze el lehet annyival is intézni, hogy kell a francnak ilyen, oldd meg a játékot valahogy, ha nem megy, akkor meg így jártál... erre majd meg jön a válasz, hogy jó, akkor köszöntem a játékot!
Próbálja meg elmagyarázni akármelyikőtök egy Kocosnak, Arielnek, TLOnak és sorolhatnám még a neveket az élbolyból, hogy hát 1-2 hét kiesés nem jelent semmit - és nyár folyamán nem feltétlen 1-2 hét kiesésről van szó - képen röhögne szerintem akármelyikőjük egy ilyen kijelentésre Titeket. És ne keverjük bele a karácsonyt meg a hétvégéket, mert az csak pár nap... Az élboly közelében nem csak arról van szó, hogy ne csorduljon a CSP, aztán majd ha visszajöttem, akkor lesz valahogy. Jó valószínűleg drasztikus javaslat volt a szerver leállás, de valamit biztosítani kéne azoknak, akik ki akarnak hagyni hosszabb időszakot mindenféle VU-zás nélkül. Lehessen szabadságra menni vagy tudom is én. Ez idő alatt ne lehessen tényleg csinálni semmit (maximum belső fórumot haszni), de erőforrást se veszítsünk, legyen végtelen tár. Ha visszajöttem a szabadságról, akkor pedig a szabadságon töltött időnek a fele alatt a normál erőforrás határokon belülre kelljen hoznom a dolgokat. És még mindig sokat buktam, mert nem kamrázok, nem csinálom az ismételhető küldetéseket, nem fejlődnek az állatok. Tehát valószínűleg ezzel még nem sokat oldanánk meg, és tényleg kéne valami EXT. Persze olyan kereteken belül, hogy ne haszon legyen a dologból, de ne is óriási bukás. Legyen minimum és maximum idő a szabira, mondjuk 1 hónap minimum és maximum 2. Ha letelik a 2 hónap, akkor tegyen ki szabiról... valamit találjunk ki, mert szerintem ez így még több törléshez fog vezetni.
Persze el lehet annyival is intézni, hogy kell a francnak ilyen, oldd meg a játékot valahogy, ha nem megy, akkor meg így jártál... erre majd meg jön a válasz, hogy jó, akkor köszöntem a játékot!
Dátum: 2010.01.14. 18:23:40
Valóban, de szerintem az már nekik sem mindegy, hogy meddig.
Dátum: 2010.01.14. 18:13:45
Emlékszem ez a téma felvetődött már tavaly is nyár előtt, viszont a visszhangjára már nem igen. Bár valami halványan dereng, hogy játékos oldalról többen láttak benne fantáziát. Kíváncsi lennék, hogy egy elmúlt nyár tapasztalata után, hogy áll a dologhoz a többség.
Részemről azt tudom elmondani, hogy az a 1,5-2 hónap, amit a nyár miatt kihagytam (nagyon minimális időt töltöttem VU-val), komolyan megviselte a karakterem. Az hogy újra normális vágányra tudjam magam terelni elég sok időbe és energiába telt. (úgy mint időszakot nézve, és úgy mint a játékra fordított effektív időt) E mellett pedig megfordult a fejemben, hogy inkább törlök, és nem vesződöm. Ebbe nem akarok belemenne, a lényeg az, hogy a hosszú kihagyás el tudja venni az ember kedvét annyira, hogy inkább befejezi a játékot, ami szerintem a Beholdernek sem jó, és nem biztos, hogy én magam megcsinálnám ezt mégy egyszer. Örülnék olyan 2 hónap körüli VU-s szünetnek, amikor a fórumon kívül más nem megy. Lehetne erre az időszakra ütemezni a nagyobb volumenű fejlesztéseket. Mivel fórum lenne, nyugodtan át lehetne őket beszélni, esetleg egy teszt csapat tesztelhetné is az eredményeket használat közben, ezzel megszűrni az állandó módosítgatásokat. Lenne idő a legendák megírására, új felszerelések kitalálására, esetleg relikviákéra, stb.
Mivel csak V1-en vagyok, nem tudom, hogy a többi szerveren milyen sokat jelent ez a két hónapos esetleges távollét, de gyanítom ott is nyom a latban szépen. De ha úgy ítélik meg az ottani játékosok, akkor akár az sem lenne rossz, hogy világonként dönteni a szünetről. Vagy erre a két hónapos időszakra indítani egy V4-et... lehet nagyobb tömegeket vonzana. Esetleg ki lehetne addigra dolgozni egy normális pontrendszeres V4-et (játékosok segítségével, olvastam, hogy Miklós nem zárkózik el az ötlettől), és a V4 ezen idő alatt futna. Ki lenne hirdetve, hogy mondjuk július 1-től szeptember 1-ig fut a szerver, az a csapat nyer, akinek több pontja lesz. Igazából ezeket csak azért írtam most le, hogy alternatívákat lehet kitalálni, ha valaki játszani szeretne nyáron (is).
Ti hogy látjátok? Örülnétek-e szünetnek, vagy nem? Van-e egyéb kiegészítő ötleteket? Induljon az agyalás...
Részemről azt tudom elmondani, hogy az a 1,5-2 hónap, amit a nyár miatt kihagytam (nagyon minimális időt töltöttem VU-val), komolyan megviselte a karakterem. Az hogy újra normális vágányra tudjam magam terelni elég sok időbe és energiába telt. (úgy mint időszakot nézve, és úgy mint a játékra fordított effektív időt) E mellett pedig megfordult a fejemben, hogy inkább törlök, és nem vesződöm. Ebbe nem akarok belemenne, a lényeg az, hogy a hosszú kihagyás el tudja venni az ember kedvét annyira, hogy inkább befejezi a játékot, ami szerintem a Beholdernek sem jó, és nem biztos, hogy én magam megcsinálnám ezt mégy egyszer. Örülnék olyan 2 hónap körüli VU-s szünetnek, amikor a fórumon kívül más nem megy. Lehetne erre az időszakra ütemezni a nagyobb volumenű fejlesztéseket. Mivel fórum lenne, nyugodtan át lehetne őket beszélni, esetleg egy teszt csapat tesztelhetné is az eredményeket használat közben, ezzel megszűrni az állandó módosítgatásokat. Lenne idő a legendák megírására, új felszerelések kitalálására, esetleg relikviákéra, stb.
Mivel csak V1-en vagyok, nem tudom, hogy a többi szerveren milyen sokat jelent ez a két hónapos esetleges távollét, de gyanítom ott is nyom a latban szépen. De ha úgy ítélik meg az ottani játékosok, akkor akár az sem lenne rossz, hogy világonként dönteni a szünetről. Vagy erre a két hónapos időszakra indítani egy V4-et... lehet nagyobb tömegeket vonzana. Esetleg ki lehetne addigra dolgozni egy normális pontrendszeres V4-et (játékosok segítségével, olvastam, hogy Miklós nem zárkózik el az ötlettől), és a V4 ezen idő alatt futna. Ki lenne hirdetve, hogy mondjuk július 1-től szeptember 1-ig fut a szerver, az a csapat nyer, akinek több pontja lesz. Igazából ezeket csak azért írtam most le, hogy alternatívákat lehet kitalálni, ha valaki játszani szeretne nyáron (is).
Ti hogy látjátok? Örülnétek-e szünetnek, vagy nem? Van-e egyéb kiegészítő ötleteket? Induljon az agyalás...
Dátum: 2010.01.12. 06:50:12
Idézet: winnie - 2010.01.11. 21:06:49
Meg egyénenként mindenki önmagad kritikája, és még egy olyan topicban sem tudod tartani a szád, ami alapvetően a tiszteletadásról szól, de inkább nem részletezem tovább. Hozzáteszem nem csalódtam benned.
a két távozó így csak a tyrant kritikája
Meg egyénenként mindenki önmagad kritikája, és még egy olyan topicban sem tudod tartani a szád, ami alapvetően a tiszteletadásról szól, de inkább nem részletezem tovább. Hozzáteszem nem csalódtam benned.
Dátum: 2010.01.11. 17:51:38
Csak egy ötlet volt, még ha rossz is.
Korainak érzem a kezdést én is, legalább 2 hetet várni kéne még.
Korainak érzem a kezdést én is, legalább 2 hetet várni kéne még.
Dátum: 2010.01.11. 16:55:49
Bobek, V1, Tyrant. Ritkán szólalt meg, de akkor nem mondott hülyeséget, hiányozni fog Ő is.