Dátum: 2017.06.12. 12:02:26
Idézet: Balumaci - 2017.06.01. 16:44:49 v6 on 0 ember fogja tudni használni az ősi aranypénzt és elég sok idő lesz mire érni fog valamit, így tök felesleges a csomagba.
lehetne hogy ott más értelmesebb cucc legyen?
Oké, megoldjuk akkor valahogy, hogy V6-on az ősi aranypénz helyett sorsjegy legyen. (3, 10, 20 ill. 40)
Dátum: 2017.06.12. 11:57:55
Íme az aukciós tételek:
1. A szívósság öve (A szívósságod lehetséges maximuma 100-ra emelkedik, vagyis +1 harci kör.)
2. Az Uralkodó pálcája (Hordázás szakértelmed lehetséges maximuma 100 lesz, 5 harcoló állatot megengedve.)
3. Aukciós fétis. Csak az élő aukción megszerezhető. szint: 150, TP: +14. Passzív képesség: minden nap, a belépéskor kapsz 1-2 aranydukátot. A 2. aranydukát esélye a csatlós szintjétől függ (150. szinten 0%, 250. szinten 50%).
4. Templomi medálgyűjtő. A végzet templomában megszerezhető templomi medálok maximális száma 20-ról 30-ra nő.
5. Az elveszett fétis. Választhatsz egy tetszőleges fétist (kivéve végzet és auckiós fétisét).
6. Egy tetszőleges unobtánium fokozatú relikvia (beleértve a mytokronitos relikviákat is).
7. “Retro-joker1” Választhatsz egy tárgyat az alábbi listából: Alternatív szimbólum (+10% AF), Biztonsági pajzs (szkarab immunitás), Halálkristály (ellenfél állatát megölő varázslat fókuszkr), Csatlós fűszer (zabáláskor a csatlósod 10%-kal több TP-t kap), Inspirátor (V5/V6-on nem választható)
8. “Retro-joker2” Választhatsz egy tárgyat az alábbi listából: Karemium csapda (+1% állatelfogás), Mentális burok (kémgömb védelem), Wyhetrqaxx képzőgyűrűje (12% spec, 8% szakértelemfejl), Pdhivqaxx mázliamulettje (15% szerencsefejl), Zan (minden nap véletlenszerű relikviává alakul).
További tételek, amelyekre csak V1-en lehet licitálni:
9. Inspirátor. Több csp-t kapsz, attól függően, mennyire vagy lemaradva az elsőtől (de nem használhatsz VFet mellette).
10. Joker1. Nyertese a fenti listából választhat egy tetszőleges tételt.
11. Joker2. Nyertese a fenti lista alapján választhat egy tárgyat, kivéve azt a kettőt, amiért a legtöbb dukátot fizették (ha ugyanazért a tárgyért fizették mindkét legnagyobb licitet, értelemszerűen a következő legtöbb dukátért elvitt tárgy lesz a másik tiltott tétel).
Dátum: 2017.06.12. 11:19:52
Ez jó ötlet, felírom magamnak, próbálunk a jövőre 1-2 ilyen jelegű fejlesztést megcsinálni a tesztszerverre.
Dátum: 2017.06.09. 13:56:45
Idézet: Bíborhold - 2017.06.09. 10:36:13 Minden világra kellene egy tesztvilág opció. Amikor a Játékvezetés leteszteltetne a játékosokkal valamit, megnyitják a teszt világot és hajrá.
Sajnos ennek technikai akadálya van
Annak idején a tesztvilág létrehozásakor meg kellett csinálni hozzá minden adatbázist, utána bekötni az összes editorba és utilitybe, nem volt egy 2 perces művelet. Bármely új világ bekötéséhez végig kéne csinálni ezt a jelentős munkát. Úgyhogy inkább reménykedünk, hogy aki esetleg más világon játszik, az is tud csinálni egy V1-es karit, hogy kipróbálja ezeket, vagy megbízik a V1-esekben, hogy jól ki tudják tesztelni.
Offsboy: a varázslatelnyeléssel kapcsolatban igazad van. Az, hogy a mágia varázslatelnyelést is ad, később lett bevezetve, lehet hogy a mágiát már nem 2 pontos súllyal kéne számolni?
A szeremcse növelésről pajzsban, vannak pontok, ahol nagyobb tápokat lehet kihozni, de lehetséges akkor, hogy a szerencse pontköltsége túl alacsony?
Ősi aranypénz őskőért: ez igazán csak egy vészmegoldás, elvileg mindenkinél mostanra már hegyekben áll az ősi aranypénz - de azért a biztonság kedvéért rakunk majd be mini-eventekbe is válthatóra, meg ajándékcsomagokban is lesz.
Fsanyi kérdéseire még:
ezekbe a tárgyakba ugyanúgy lehet fókuszkristályokat tenni, mint a normál bolti tárgyakba.
Az elosztható pontok száma 2 dologtól függ, hogy hányadik szintű vagy, és hogy normál vagy prémium tárgy van. A konkrét mennyiség képletét itt nem írom le, de az volt a cél, hogy normál tárgyként kb. össze tudd rakni azt, amit a boltban kapnál azon a szinten, a prémium tárgyra dettó.
A költség normál tárgynál LE (szinttől függő), prémium tárgynál fix 50 őskő, de ha már megvetted a tárgyat, upgradeled csak későbbi szinten, ez szintkülönbségtől függ, kevesebb LE-t és őskövet jelent.
Statokban ugyanazokat rakhatod, mint a bolti tárgyakra is, a különbség az, hogy itt te döntöd el, mire mennyit raksz.
templom fogadja el ezt a sisakszilánk és lgy költést - jó gondolat, továbbitom Baratynak!
Dátum: 2017.06.07. 16:49:14
Idézet: Offsboy - 2017.06.07. 16:30:40 Idézet: Baraty - 2017.06.07. 16:21:55 150. szintű egyéb.
Igen, ott keresem. 100.szintu a legmagasabb egyeb kategoria, a voros kristalyital. Azutan semmi.
Aha ez a gond, amit Predatorok irt, csak 1-et lehetett megvenni, javitottam. De neked is meg neki is beirtam azért 100 ősi aranypénzt hogy tudjatok tesztelni.
Lanmaffia:
A tárgyakat úgy csináltam, hogy az eredeti tárgyak exceljében, húztam rá egy függvényt a nem prémium és prémium tárgyakra. Tehát amikor alapban megveszed a tárgyat, az volt a cél, hogy kb. azt tudd megcsinálni, amit azon a szinten amúgy is megvehetnél. Prémium cuccoknál dettó. Eltérések lehetnek, de a kettő között magas szinten, jah, lehet hogy ennyi a pontkülönbség. De ha nagyon el van szállva vmi a bolti cucchoz, jelezzétek
Dátum: 2017.06.07. 14:28:25
Elkészültünk a legendás tárgyak programozásával. A teszt szerveren már ki is lehet őket próbálni, ha van V1-es karaktered:
http://teszt1.vegzetur.hu
Kattints a tárgylistára, és ott lesz egy fül, "legendás".
A tárgy létrehozása 5 ősi aranypénzbe és lélekenergiába kerül. (Akinek régebbi a V1-es mentés, és nincs elég ősi aranypénze, beraktuk a boltba, egyéb kategóriához, meg lehet venni őskőért is).
A legendás tárgyakhoz minimum 150. szint szükséges!
A tárgy létrehozása után eloszthatsz pontokat a tulajdonságokra. Ha minden pontot elosztottál, mentés, attól kezdve megjelenik a tárgylistádban, és be tudod készíteni.
A tárgy a következő módokon upgraedelhető:
1.) őskő elköltésével prémiummá válik a tárgy, akkor plusz pontokat kapsz.
2.) 209. szinttől LGY és sisakszilánk költésével a prémium tárgynak extra képességeket adhatsz
3.) szintet lépsz. Ekkor LE-ért upgradeled, plusz elosztható pontokat kapsz. Ha prémium a tárgy, őskövet kell költened (ill ha extrát is kérték rá, lgy-t és sisakszilánkot).
A pontokat bármikor újra lehet osztani a tárgyon, de ez 1 ősi aranypénzbe kerül.
Várjuk visszajelzéseiteket!
Dátum: 2017.06.06. 14:37:02
Ez igaz volt már a V5-re is... ott is volt szintlépés lassítás stb. Viszont nincs VF!
Dátum: 2017.06.06. 12:10:21
Engedélyeztük a karakter átmozgatást a V6-ról is a többi világról. Ne felejtsétek azonban, hogy ez egyirányú dolog, tehát utána nem lehet már visszamenni. és attól kezdve, hogy nem a V6-on vagy, nem tudsz szintlépéstől függő jutalmat sem küldeni a más világokon levő karaktereidnek.
Dátum: 2017.06.01. 15:32:00
Az előző akciónál mindenki azt kérte a topikban, hogy szürke legyen
De akkor a következőben lehet megint barna.
A legendás tárgyak 150. szinttől lesznek elérhetőek.
Dátum: 2017.06.01. 13:29:45
Elkészítettük a befizetési akció tervét:
2.000 Ft befizetés, azaz legalább 154 őskő vásárlása esetén:
1 isteni ital, 2 ősi aranypénz, 2 szörnykoktél, 20 aranydukát, 2000 kheszon törmelék, 50 szürke mytokronit
5.000 Ft befizetés, azaz legalább 385 őskő vásárlása esetén:
1 fétisszilánk, 1 verempálca, 5 ősi aranypénz, 5 szörnykoktél, 50 aranydukát, 5 arany lélekfókusz, 200 szürke mytokronit
10.000 Ft, azaz legalább 770 őskő vásárlása esetén:
2 fétisszilánk, 1 verempálca, 12 ősi aranypénz, 1 kristály mytoaffinitás, 100 aranydukát, 10 arany lélekfókusz, 400 szürke mytokronit
20.000 Ft, azaz legalább 1540 őskő vásárlása esetén:
3 fétisszilánk, 2 verempálca, 25 ősi aranypénz, 1 kristály mytoaffinitás, 250 aranydukát, 20 arany lélekfókusz, 800 szürke mytokronit
Az ősi aranypénzekről: hamarosan bekerül a játékba a legendás tárgy készítés, annak során fogod tudni ezt a tárgyat használni.
Dátum: 2017.05.29. 13:02:31
Bekerültek a játékba a 405-420. szintű epikus relikviák.
Dátum: 2017.05.17. 10:04:55
Igen, a rendszerben az a jó, hogy a játékosok tudnak reagálni egymás fejlesztéseire. Egyébként ha bármi gond van a képletekben, pl. gond van a 20/10% képlettel, szerencsére itt a rendszer elég dinamikus, meg tudjuk csinálni, hogy mindenkinek reseteljük a pontjait, és az új szabályok szerint kell újra elosztani (de reméljük erre nem lesz szükség).
Dátum: 2017.05.16. 15:15:27
Idézet: Don Firenze - 2017.05.16. 14:27:27 Kérem alássan Behos urak, nem lehetne ezt az energiát a felmerülő problémák foltozására felhasználni ?
A felmerülő hibákat, problémákat on-the-fly orvosoljuk folyamatosan... ezenkívül van egy fejlesztési listánk is kisebb apróságokról, de ezek is készülnek mellette. ha bármilyen egyéb felesztési javaslatod van, küldd el az ÜSZ-re, ha értelmes ötlet, felvesszük a listába (de annak nem sok értelme van, hogy egy készülő fejleszés topikjába belekommenteled, hogy miért nem inkább mást csinálunk ehelyett)
Dátum: 2017.05.16. 14:27:04
Idézet: Kwisatz - 2017.05.15. 17:11:58 A nagyon meghaladja mégis mennyit jelent?
Ha minden TU-ra ad +20-at, de az egészségre +100-at az már ennek számít?
Illetve nézhetünk egy konkrét példát?
Avatár lándzsa:
Típus: fegyver
Szint: 239
Sebzés: 900-1140
Erő: +64
Támadás: +64
Védekezés: +64
Egészség: +64
IQ: +64
Mágia: +64
Taumaturgia: +64
Kritikus varázslat sebzés: +30%
Kábítás: +40%
Elnyelés: +190
Varázslat elnyelés: +560
Kábítás elhárítás: +20%
+13 transzdestrukció
+9% LE jár győztes portyáért
Ez 3354 pont, ha jól számoltam (+13 transzdestrukció, +9% LE jár győztes portyáért) nincs benne. Ebből tudnék kreálni egy fegyvert, ami +400 IQ-t és +238 Taumaturgiát ad? (mást nem). Ha igen, akkor végiggondoltátok ezt?
oké, számoljuk át konkrétan. Az én táblázatomban a 239. szintű tárgyra 2696 pontot lehet elkölteni.
A jelenlegi terv szerint a pontoknak legfeljebb a 20%-kát lehet egy tulajdonságra költeni alapáron, utána a költség megnő 50%-kal minden további 10% után.
Tehát a 2696 20%-a 539 pont, ebből lesz 89 IQ-m és 134 taumaturgiám.
A további 10%-ért (269-269 pontért) kapok +33 IQ-t és +44 taut. A további 10%ból még +22/+33, a maradék 10-10%-ból pedig +18/27.
Összesen 162 IQ-d és 238 taud lesz, tehát az eredetihez képest +98 IQ és +174 TAU, viszont -64 erő, tám, véd, egs, mág, nincs elnyelés kritikus stb.
nem tudom, ez durva-e így, ha igen, a 20% (+10%) => +50%/+100%/stb költség számokon még lehet változtatni.
Egyébként ezzel talán egy másik kérdést is megválaszoltam, minél később lehet csak így szabadon konfigurálni a tárgyakat, annál jobb, nem lenne jó ha már alacsony szinten mindenféle extrém tárgyakkal és setupokkal lehetne szaladgálni
Dátum: 2017.05.15. 15:29:29
Ez a lehetőség eleve arra lett kitalálva, hogy magas szinten, amikor elfogynak a tárgyak, akkor a játékosok tudjanak saját cuccokat készíteni. Ha a játék kvázi legelejétől lehetőség lenne erre, akkor minek vannak a bolti tárgyak. Ráaádásul alacsony szinten, ahol kisebb a szórás a statokban, nagyobb veszély is van, hogy a szélsőségekkel extrém tárgyakat lehetne így csinálni.
Dátum: 2017.05.15. 11:05:48
Egy kis infó: jelenleg ezen a fejlesztésen dolgozunk. Az eredeti verzióhoz képest van néhány kisebb változás, nem lesz legendás forgácsozás, csak ősi aranypénz fog kelleni, amit az új tárgy megvásárlásához, és a pontok újraelosztásához kell használni. Kéréseteknek megfelelően a legendás tárgyak már 150. szinttől elérhetők lesznek, ez azt jelenti, hogy a normál bolti tárgy helyett is craftolhatsz már saját felszerelést. Első körben csak fegyver, páncél és pajzs lesz. Ami a komolyabb nehézséget okozta, hogy a sokszor hektikus statú bolti tárgyakra ráhúzni egy olyan függvényt, amivel hasonló erősségű tárgyakat lehet csinálni. Ezt nem lehetett tökéletesen megoldani, lesznek szintek, ahol a bolti tárgy erősebb lesz, lesz, ahol gyengébb, de remélhetőleg a szabad konfiguráció kárpótol akkor is, ha a bolti tárgy erősebb lenne. Egy típusú tárgyból többet is lehet majd készíteni, így még nagyobb lesz a variációs lehetőséged.
Az adható harci statok pontértéke jelenleg a következő:
Az erő, támadás, védekezés, taumaturgia eggyel való növelése 4 pontba kerül. Az egészség, mágia 2 pontba. Az IQ 6 pontba.
További képességek (zárójelben a pontköltség):
fegyver: kritikus ütés (3), kritikus varázslat (3), lélekszívás (6)
fegyver és pajzs: kábítás (2)
pajzs: rezisztencia (3).
mindegyik: elnyelés (2), varázslatelnyelés (1), kábítás kivédés (1), lélekszívás védelem (2), regeneráció (2).
Ill. ami korábban felmerült, hogy dinamikusan változó költség a népszerű statokra, ezt elvetettük, viszont lesz egy olyan, hogyha egy bizonyos stat nagyon meghaladja a többi stat átlagát, azt egy szint fölött már több pontba fog kerülni.
Ha észrevételetek van a fenti pontértékekkel kapcsolatban, szívesen látjuk!
Dátum: 2017.05.02. 12:54:08
** Kárhozat Verme FONTOS!!! **
A Kárhozat Verme berakásakor leírtuk, hogy Végzet Verme és Kárhozat Verme nem lesz ugyanabban a hónapban, mert a 2 esemény nem futhat egyszerre. A máj. 1. miatt sajnos ennek letiltása elmaradt, és nyilván már van aki elkezdte a Kárhozat Vermét. Ezért ez most marad így, máj. 9-ig lehet a Kárhozat Vermét csinálni, de addig próbáljátok is befejezni, mert ott lesz a vége, nem hónap végén, ameddig jutottál 9-ig, addig jutottál.
Dátum: 2017.04.19. 17:13:43
Sajnos nem tud egyszerre 2 miniesemény futni, ezért a szokásosnál rövidebb lesz a ráhagyás a jutalmak átvételére, reméljük nem fognak senkinek sem bennragadni a tojások (igyekszünk majd még plusz emlékeztetőt kiirni róla).
Dátum: 2017.04.18. 12:12:31
A Tavaszi Fesztivál indulási dátumát 24-ről 26-ra módosítottuk, hogy legyen több ráhagyás a Húsvéti esemény jutalmainak beváltására.
Dátum: 2017.04.14. 09:34:21
Oké, felirom, meg lehet oldani, ha erre van igény.