Idézet: Offsboy - 2017.11.15. 20:09:49 hogy ki, milyen eredménnyel lépett vele interakcióba.
Idővel ebből azért elég masszív adatfolyam lenne, ha mindent kiírnánk. Esetleg egy olyan lehet, hogy kijelezzük, hányan győzték le, és ki volt az utolsó
Az igazi interakció az lenne, ha a szörny gazdája erősíthetné a szörnyét/szörnyeit folyamatosan, akár 1-1 ellenfél ellen is. Listázható lenne kik milyen eredménnyel támadják a szörnyét, és aki ellen akar, tudna erősíteni; és a támadó fél is látná hogy kik, milyen erősítést fejlesztettek ellene.
Hát, ez már olyan, mintha feltaláltuk volna a portyázást, ez már szerintem megvan a játékban.
Ez a fejlesztés PVE, mert az eddigi felmérések alapján erre volt inkább igény. A jutalmak listáját természetesen bővíteni fogjuk, ez csak a kezdeti default lista volt.
Idézet: Shadowrun1990 - 2017.11.16. 08:19:29 Mindenképpen az UV-s viadalhoz hasonló harcrendszerre lenne szükség. Tehát addig üssük a szörnnyel egymást, amíg az egyikőnk ki nem fekszik! Ha egy harcot elbukunk lehessen ugyanúgy újrapróbálkozni, de a szörny gyógyuljon maximális ÉP-re. Ne mindig az legyen, mint pl. a térkapunál, csatlóscsatáknál stb., hogy automatikusan nyerünk, anélkül, hogy kicsit is megerőltetnénk magunkat. Valódi kihívásra lenne szükség, nem automatikus, előre kiszámított győzelemre!
Ez nem működik. Itt kvázi bárki bárkit üthet, nemcsak azzal a 8 emberrel harcolhatsz, akivel ütőtávban / egy kategóriában vagytok. Az alacsonyabb szintű karakterek semmit nem tudnának megölni, ha a szörny maxra gyógyulna. A kihívás itt is megvan, az éles játékban egy nap korlátozott számú próbálkozásod lesz, ha abból és a buffokkal sem sikerül győznöd, akkor a szörny tényleg maxra gyógyul.
A jutalom attól függ egyébként, milyen erős ellenfelet győzöl le. Minél erősebbet, annál több a jutalom. Ha akarod, ütögetheted az 1. szintű "orkokat" hogy legyen belőle heti 1 energiakoncetrátumod, ha akarod, akkor a legerősebb játékosok szörnyeit támadod, hogy komolyabb tápot szerezz belőle.
Ez egy olyan rendszer, ahol különböző erősségű ellenfelek vannak, te választhatsz, melyiket támadod meg, de a jutalom is attól függ. Ennél nem hiszem, hogy dinamikusabb lehetne az egész.
Amin még gondolkodtunk, hogy az egészet megfejeljük speciális célokkal is, amikre lehet hajtani, megadott jutalmakért.
Pl. győzz le 100 szörnyet, kapsz 1 sajtoló medált, győzz le 1000 szörnyet, kapsz 1 verempálcát, győzz le egy legalább 200. szintű szörnyet, győzz le egyetlen hét alatt 2000 össz-szintnyi szörnyet, stb.
Megértem azt is, hogy a játék legerősebb, a többiektől messze elhúzó karakterei számára valószínűleg nem lesz elég "komoly kihívás". De ezen lehet segíteni azzal, hogy manuálisan megbuffolunk pár KH tagot, és ők is hoznak létre néhány félisten hatalmú szörnyet.