Hozzászólások - Ywgarrd
Dátum: 2010.01.11. 14:22:47
Ezt nem tudom megmondani. Lehet úgy van, ahogy írod.
Dátum: 2010.01.11. 14:18:00
Ajánlom a figyelmetekbe a rovat 129. hozzászólásának a közepét. Ott Miklós egyértelműen leírta, hogy úgy működik, ahogy azt már sokan előzőleg elmagyarázták.
*ez ugyebár nem mai hsz...
*ez ugyebár nem mai hsz...
Dátum: 2010.01.11. 14:14:20
Idézet: Phobos7 - 2010.01.11. 12:41:40
Miklós konkrétan leírta, hogy a szint *2 vagy a szint + 20 képlet közül minden karakterre az alkalmazódik, amelyik a karakter számára kedvezőbb.
Esetedben sajnos teljesen mindegy, mert akármelyik elbírálást vesszük alapul, sehogy sem használhatod a vörös kristályláncot, majd csak 20. szinten.
Viszont ha kellően magas a kivégzésed, hiába van bónuszod a portya LE-re, már nem számít semmit sem (infó Baratytól).
Akkor világosítson már fel valaki basszus, mert itt hárman háromfélét írtok
én most 11-es szintű vagyok, lehet-e nekem ezen a szinten pl Vörös kristályláncom? Ami ugye 40es szintű, mert a szövetségben páraknak akad, amivel hatalmas előnyhöz jutottak ezek szerint velem szemben... Nem sajnálom tőlük, mert pont ezért építgettek, fejlesztették magukat, de akkor nekem ez most 9 szint erejéig kizárva? És mire 20as leszek - amit nem hiszem hogy megér a karakterem - hatalmas előnyre tesz szert az akinek most van, szóval ez érvágás volt részemről
még egyszer köszi lányok
én most 11-es szintű vagyok, lehet-e nekem ezen a szinten pl Vörös kristályláncom? Ami ugye 40es szintű, mert a szövetségben páraknak akad, amivel hatalmas előnyhöz jutottak ezek szerint velem szemben... Nem sajnálom tőlük, mert pont ezért építgettek, fejlesztették magukat, de akkor nekem ez most 9 szint erejéig kizárva? És mire 20as leszek - amit nem hiszem hogy megér a karakterem - hatalmas előnyre tesz szert az akinek most van, szóval ez érvágás volt részemről
még egyszer köszi lányok
Miklós konkrétan leírta, hogy a szint *2 vagy a szint + 20 képlet közül minden karakterre az alkalmazódik, amelyik a karakter számára kedvezőbb.
Esetedben sajnos teljesen mindegy, mert akármelyik elbírálást vesszük alapul, sehogy sem használhatod a vörös kristályláncot, majd csak 20. szinten.
Viszont ha kellően magas a kivégzésed, hiába van bónuszod a portya LE-re, már nem számít semmit sem (infó Baratytól).
Dátum: 2010.01.11. 14:05:31
Idézet: Kaboka - 2010.01.11. 09:18:29
100-anál már kattan a 45 %, ez biztos (megerősített tapasztalat) alatta nem tudom.
Tudja valaki, hogy az extra 45% LE-t hanyas szintu kivegzessel lehet elerni? 50 esetleg 100? Koszi!
100-anál már kattan a 45 %, ez biztos (megerősített tapasztalat) alatta nem tudom.
Dátum: 2010.01.10. 19:36:21
Idézet: Kocos - 2010.01.10. 17:24:33
Igen, ezt rosszul írtam.
Bemásolom Baraty válaszát, nem hiszem, hogy ezen megsértődne.
Íme:
"Hali!
Egy csatában max a karakternél levő LE 30%-át (gyémánt támadónál 36%) viheted el, efölé akármekkora kivégzéssel ill. tárgyakkal sem lehet menni. A kivégzésből származó plusz Le max 45% lehet.
Lehet értelme jó magas kivégzés mellé még a tárgynak is, de csak akkor, ha a célpontodnál extrém magas LE van, mert lehet neked 2x szorzó a lélekenergiára a csata végén, ha már az 1x-est is lekorlátozza az előbb említet 30%.
Baraty"
Viszont akkor az alap LE 16 %.
Idézet: Ywgarrd - 2010.01.09. 13:24:24
Nem ugy van, hogy alap 15% gyemantnak 20%?
"Ha most van két karakter, egyiküknél van Lélekorzó, másiknál nincs, akkor ha egy portyában a végső jutalom 500 LE lenne, akkor akinél van ilyen tárgy (licitált rá, megszerezte), az 600 LE-t kap."
Pontosan úgy működik, hogy a rabolható százalékot szorozza fel 1,2-vel, tehát az alap 20 % rablás (gyémántnál ez több) helyett 24 %-ot fogsz rabolni. Az infó Baratytól van.
Pontosan úgy működik, hogy a rabolható százalékot szorozza fel 1,2-vel, tehát az alap 20 % rablás (gyémántnál ez több) helyett 24 %-ot fogsz rabolni. Az infó Baratytól van.
Nem ugy van, hogy alap 15% gyemantnak 20%?
Igen, ezt rosszul írtam.
Bemásolom Baraty válaszát, nem hiszem, hogy ezen megsértődne.
Íme:
"Hali!
Egy csatában max a karakternél levő LE 30%-át (gyémánt támadónál 36%) viheted el, efölé akármekkora kivégzéssel ill. tárgyakkal sem lehet menni. A kivégzésből származó plusz Le max 45% lehet.
Lehet értelme jó magas kivégzés mellé még a tárgynak is, de csak akkor, ha a célpontodnál extrém magas LE van, mert lehet neked 2x szorzó a lélekenergiára a csata végén, ha már az 1x-est is lekorlátozza az előbb említet 30%.
Baraty"
Viszont akkor az alap LE 16 %.
Dátum: 2010.01.09. 13:24:24
"Ha most van két karakter, egyiküknél van Lélekorzó, másiknál nincs, akkor ha egy portyában a végső jutalom 500 LE lenne, akkor akinél van ilyen tárgy (licitált rá, megszerezte), az 600 LE-t kap."
Pontosan úgy működik, hogy a rabolható százalékot szorozza fel 1,2-vel, tehát az alap 20 % rablás (gyémántnál ez több) helyett 24 %-ot fogsz rabolni. Az infó Baratytól van.
Pontosan úgy működik, hogy a rabolható százalékot szorozza fel 1,2-vel, tehát az alap 20 % rablás (gyémántnál ez több) helyett 24 %-ot fogsz rabolni. Az infó Baratytól van.
Dátum: 2010.01.09. 12:55:28
Látom, nem tudunk meggyőzni az epikus korlátozással kapcsolatban, de említetted, hogy a módosításra még esetleg van lehetőség.
Most egy olyan ötlettel állok elő, ami szerintem senkinek sem fogja szúrni a szemét, és más formátumban már felhozta előttem más is. Ez az epikus visszahívása a következő szabályokkal:
Ha van a szövetségben olyan tag, aki ki van zárva a licitálásból a szintkorlát miatt, akkor a soron követező epikus helyett lehessen kérni az első 50. szintű lényt, és így tovább. A lény legyőzésében csak azok vehessenek részt, akik tapasztalati szintje az epik szintje-20 alatt van, és ez álljon a licitálásban való részvételre is. A visszaélés elkerülésére itt is szükség volna egy limitre, amire a szövetség által eddigi legyőzött epikus lények száma és a visszahívott epikus tapasztalati szintje közötti összefüggés alapján lehetne keresni a megoldást. Pl. az első 10 visszahívott epikus lény után lép érvénybe a következő szabály: maximum olyan szintű epikus lényt lehet visszahívni, melynek tapasztalati szintje nem magasabb a szövetség által eddig legyőzött epikus lények darabszámánál.
Ilyen keretek között minden hátrányát el lehetne kerülni ami ennek a fejlesztésnek a hatására fel fog lépni, gondolok itt azokra, akik a szorgos építkezés ellenére sem juthatnak tárgyhoz a választott szövetségükben, vagy akár arra, hogy ne kelljen elvándorolni a szeretett szövetségből akár küldetés, akár más cél miatt.
Hétfőtől a szabályok életbe lépnek, mindenki tisztában lesz velük, viszont ez a megoldás a játékban szereplő összes szövetségnek meghagyná a lehetőséget a korrigálásra és az alkalmazkodásra. Természetesen egy lény visszahívás egyszeri lehetőség lenne, pont az előző mondatokban leírtak miatt. Akár lehetne szövetségi épülethez is kötni, aminek a neve lehetne mondjuk: Temető
Nem tudom, ez mennyi programozási időt igényel, azt senki sem várja el tőletek, hogy már most a hétfői patch-csel bekerüljön. De ha lehetőség volna rá, akkor az nagyon nemes gesztus lenne.
Arra kérlek (sok játékos nevében), hogy gondold át a javaslatomat, és vedd fel a fejlesztési listára. Ezzel sok játékos és szövetség e fejlesztés miatti fejfájását és szomorúságát mulasztanád el anélkül, hogy bármilyen negatív hatása lenne, és bármilyen kiskaput eredményezne a szintkorlát kikerülésére.
Egy másik, egyszerűbb ötlet, amit az előzőtől függetlenül meg lehetne valósítani, hogy a kereskedelem szintje hasson az epikus tárgyak viselhetőségére és licitálhatóságára szint/10 hatásfokkal.
Most egy olyan ötlettel állok elő, ami szerintem senkinek sem fogja szúrni a szemét, és más formátumban már felhozta előttem más is. Ez az epikus visszahívása a következő szabályokkal:
Ha van a szövetségben olyan tag, aki ki van zárva a licitálásból a szintkorlát miatt, akkor a soron követező epikus helyett lehessen kérni az első 50. szintű lényt, és így tovább. A lény legyőzésében csak azok vehessenek részt, akik tapasztalati szintje az epik szintje-20 alatt van, és ez álljon a licitálásban való részvételre is. A visszaélés elkerülésére itt is szükség volna egy limitre, amire a szövetség által eddigi legyőzött epikus lények száma és a visszahívott epikus tapasztalati szintje közötti összefüggés alapján lehetne keresni a megoldást. Pl. az első 10 visszahívott epikus lény után lép érvénybe a következő szabály: maximum olyan szintű epikus lényt lehet visszahívni, melynek tapasztalati szintje nem magasabb a szövetség által eddig legyőzött epikus lények darabszámánál.
Ilyen keretek között minden hátrányát el lehetne kerülni ami ennek a fejlesztésnek a hatására fel fog lépni, gondolok itt azokra, akik a szorgos építkezés ellenére sem juthatnak tárgyhoz a választott szövetségükben, vagy akár arra, hogy ne kelljen elvándorolni a szeretett szövetségből akár küldetés, akár más cél miatt.
Hétfőtől a szabályok életbe lépnek, mindenki tisztában lesz velük, viszont ez a megoldás a játékban szereplő összes szövetségnek meghagyná a lehetőséget a korrigálásra és az alkalmazkodásra. Természetesen egy lény visszahívás egyszeri lehetőség lenne, pont az előző mondatokban leírtak miatt. Akár lehetne szövetségi épülethez is kötni, aminek a neve lehetne mondjuk: Temető
Nem tudom, ez mennyi programozási időt igényel, azt senki sem várja el tőletek, hogy már most a hétfői patch-csel bekerüljön. De ha lehetőség volna rá, akkor az nagyon nemes gesztus lenne.
Arra kérlek (sok játékos nevében), hogy gondold át a javaslatomat, és vedd fel a fejlesztési listára. Ezzel sok játékos és szövetség e fejlesztés miatti fejfájását és szomorúságát mulasztanád el anélkül, hogy bármilyen negatív hatása lenne, és bármilyen kiskaput eredményezne a szintkorlát kikerülésére.
Egy másik, egyszerűbb ötlet, amit az előzőtől függetlenül meg lehetne valósítani, hogy a kereskedelem szintje hasson az epikus tárgyak viselhetőségére és licitálhatóságára szint/10 hatásfokkal.
Dátum: 2010.01.08. 21:28:29
Az én véleményem az, hogy pont ha marad az 50 epikus, akkor lesz az egész szerver egy kötelező epikus hent, mindenféle izgalom nélkül, elég példának az előző V4-t felhozni. A 100 epikus taktikázási lehetőséget biztosítana, a győztes kiléte sokkal később derülne ki, ki a győztes. Az előző szerveren győztes taktika, legkésőbb a 70. epikusnál ki is pukkanna például, ezt tapasztalatból mondom.
Ráadásul mivel valószínűleg sokan jóval később kezdenék el a szövetségek az epikus ölését, ezért az első fele az epikusoknak sokkal könnyebben is esne le, az elején pedig akár 2-3 ütőgép is ledarálja a dögöt. Ütőkből pedig 2-3 mindig ráér.
Ha a 100-at sokalljátok - amit meg tudok érteni - akkor legyen az a variáyió, hogy ne az első 50 epikus legyen, hanem mondjuk a 31. legyen az első, amit le kell verni. Jobban belegondolva ez volna a legjobb megoldás. De attól még ugyanolyan lenne ez a szerver is mint az előző.
Én szívesen lennék egy pontrendszer-kidolgozó csapat tagja, ahol ott lennének a játékot legjobban ismerő játékosok közül még páran.
Viszont akkor rengeteg mindent kellene belevenni, és egy adott küldetésnél/feltételnél ahol bármilyen számláló van, csak egységeket meghatározni. A többit pedig a randomra bízni, hogy az ötletelésben részt vevők ne jussanak előnyhöz, a pontos számokat és a sorrendeket ne ismerjék. Kellő számú pontot érő cselekmény esetén, még arra sem lehetne számolni, hogy minden cselekmény fog-e szerepelni az adott szerveren.
Ráadásul mivel valószínűleg sokan jóval később kezdenék el a szövetségek az epikus ölését, ezért az első fele az epikusoknak sokkal könnyebben is esne le, az elején pedig akár 2-3 ütőgép is ledarálja a dögöt. Ütőkből pedig 2-3 mindig ráér.
Ha a 100-at sokalljátok - amit meg tudok érteni - akkor legyen az a variáyió, hogy ne az első 50 epikus legyen, hanem mondjuk a 31. legyen az első, amit le kell verni. Jobban belegondolva ez volna a legjobb megoldás. De attól még ugyanolyan lenne ez a szerver is mint az előző.
Én szívesen lennék egy pontrendszer-kidolgozó csapat tagja, ahol ott lennének a játékot legjobban ismerő játékosok közül még páran.
Viszont akkor rengeteg mindent kellene belevenni, és egy adott küldetésnél/feltételnél ahol bármilyen számláló van, csak egységeket meghatározni. A többit pedig a randomra bízni, hogy az ötletelésben részt vevők ne jussanak előnyhöz, a pontos számokat és a sorrendeket ne ismerjék. Kellő számú pontot érő cselekmény esetén, még arra sem lehetne számolni, hogy minden cselekmény fog-e szerepelni az adott szerveren.
Dátum: 2010.01.06. 13:58:53
"Ez így van. Csak felhívnám figyelmedet arra, hogy nem csak elnyelést adó epikus cuccok léteznek, hanem pl. olyanok is, amelyek LE szívást adnak, vagy 20%-al több LE-t győztes portya esetén. Ezeknél máris nem igaz, hogy "Több LE-t sem fog a portyáiból kapni". Ugyanígy nagyon durva lehet 20. szinten egy Tul vagy szaki fejlesztő cucc is."
Akkor számolok. A + jutalom portya LE-re gyakorlatilag felesleges egy olyan karakter számára, akinek van kivégzése, mert nem gerjesztik egymást (az infó Baratytól van), egy kategóriába tartozik a kettő.
A LE-szíváshoz annyit tudok hozzáfűzni, hogy ha nem karakter szinthez, hanem a tárgy szintjének megfelelő építéshez volna kötve egy ilyen epikus relikvia megszerzése, akkor keményen meg kellene azért dolgozni, hogy pl. 15. szinten szürke lélekrablója legyen valakinek, ami talán 3-4 embernek a játékban meglehetne ilyen alacsony szintre. Nekik is csak azért, mert nagyon ügyesen játszanak, és emellett vállalnának érte hatalmas áldozatot. A lélekrabló a legdurvább LE-szív tárgy a játékban, ami azon a szinten csatánként 100 körüli plusz LE-t jelentene. Nekem 11. szinten már 1000 felett van portya/LE arányom (nem az egész eddigi portyáimat nézve, hanem az utóbbi szinteket) a TP-töméseket is beleszámítva, amiből akad bőven. Igen elenyésző haszon arányaiban a lélekrablás ennek a tükrében, aminek csak és kizárólag a kiélezett versenyhelyzetben van némi jelentősége a pókok közt.
Nem feltétlen idetartozik, de mielőtt valaki felhozná...
Azt az érvet nem tudom elfogadni, hogy ez mekkora előny az előző generációs pókokkal szemben egy LE-szívó tárgy, hiszen azóta a kreaff és a kivégzés is igencsak meg lett gyengítve. + a fentebb vázoltak...
Akkor számolok. A + jutalom portya LE-re gyakorlatilag felesleges egy olyan karakter számára, akinek van kivégzése, mert nem gerjesztik egymást (az infó Baratytól van), egy kategóriába tartozik a kettő.
A LE-szíváshoz annyit tudok hozzáfűzni, hogy ha nem karakter szinthez, hanem a tárgy szintjének megfelelő építéshez volna kötve egy ilyen epikus relikvia megszerzése, akkor keményen meg kellene azért dolgozni, hogy pl. 15. szinten szürke lélekrablója legyen valakinek, ami talán 3-4 embernek a játékban meglehetne ilyen alacsony szintre. Nekik is csak azért, mert nagyon ügyesen játszanak, és emellett vállalnának érte hatalmas áldozatot. A lélekrabló a legdurvább LE-szív tárgy a játékban, ami azon a szinten csatánként 100 körüli plusz LE-t jelentene. Nekem 11. szinten már 1000 felett van portya/LE arányom (nem az egész eddigi portyáimat nézve, hanem az utóbbi szinteket) a TP-töméseket is beleszámítva, amiből akad bőven. Igen elenyésző haszon arányaiban a lélekrablás ennek a tükrében, aminek csak és kizárólag a kiélezett versenyhelyzetben van némi jelentősége a pókok közt.
Nem feltétlen idetartozik, de mielőtt valaki felhozná...
Azt az érvet nem tudom elfogadni, hogy ez mekkora előny az előző generációs pókokkal szemben egy LE-szívó tárgy, hiszen azóta a kreaff és a kivégzés is igencsak meg lett gyengítve. + a fentebb vázoltak...
Dátum: 2010.01.06. 11:26:41
"Az alacsony szintű karakter fizikailag ugyan tagja lehet egy magas szintű szövetségnek, de nemcsak a VU, hanem más játék sem engedi meg, hogy a 10. szintű karakter ugyanazokat a kincseket kapja és használhassa, ugyanazokat az előnyöket élvezze, mint a 80. szintűek."
Igen ám, csak más játékokban a szint az egyedüli meghatározó egy karakter erejében, itt pedig ennek a fele sem igaz. Az elköltött LE határozza meg egy karakter erejét, a szintnek feleakkora szerepe sincs, mint más játékokban.
Lehetett volna ésszerű megoldást berakni, ha már a játék LE-re épül nagy részben, de mégsem ez történt.
Tetszik ez a szavazás is, és a kiértékelése: 4-5 droid kitalál valami, hogy ez nem jó. Statisztikailag megtámogatják olyanok, akik ki akarnak cseszni egy bizonyos réteggel, olyanok, akik 3-4naponta egyszer lépnek be játszani, és egy hónapon belül leállnak a játékkal, akik rutinból a legelső válaszra nyomnak, mert fogalmuk sincs mit jelentenek a kérdések valójában. Aztán meghozol egy olyan döntést, ami "csak egy nagyon szűk réteget érint hátrányosan".
Azon túl, hogy ez semmilyen problémát nem orvosol, senkinek nem jó, semmilyen előnyt nem szüntet meg. Csak kibabrál azzal a szűk réteggel, semmi több. Csodálatos "fejlesztés" mondhatom. És Te ezt nem vagy hajlandó tudomásul venni.
Ha már LE-re épül a játék, akkor legalább azt a részét nem kellene tönkre tenni, szintfüggővé tenni. De végül is Mortimernek (és a hozzá hasonlónak) van igaza, ha már a támadhatóság is szintfüggő (és sz@r), akkor tegyük tönkre a játéknak egy másik részét is azzal, hogy szintfüggővé tesszük. Az a legszomorúbb, hogy engedsz e a körnek a nyomásának.
Nem velem cseszel ki, hanem azokkal, akik már alacsony szinten sok hónap leforgása alatt sok százezer LE-t építettek (amire a játék ad lehetőséget nem pedig a TP-alapú elbírálás). Illetve az összes többi játékossal is közvetve, mert a súlyos, lényegi kérdések és fejlesztések helyett egy ilyen teljes mértékben értelmetlen dologra vesztegetődik el a fejlesztési idő.
A jövőben semmilyen kitörési lehetőséget és javaslatot nem fogok megemlíteni, mert logikátlan korlátozás lesz az eredménye, és valójában akkor kezdődik el a probléma kezelése, amikor a top egy bizonyos rétegének hónapokkal később elkezdi szúrni a szemét. Ilyenkor pedig ezeknek a bizonyos személyeknek a hatására megszületik a "fejlesztés". Igen Mortimer, itt például rád is gondolok. Megtapsolhatod magad, bizonyára az utánpótlás hullámokban fog érkezni a (top irányába) ennek a "fejlesztésnek" köszönhetően.
* EZ elsősorban nem Miklósnak szól, hanem azoknak, akik gusztustalanul és gátlástalanul kihasználják Miklós jóindulatát és jóhiszeműségét...
Igen ám, csak más játékokban a szint az egyedüli meghatározó egy karakter erejében, itt pedig ennek a fele sem igaz. Az elköltött LE határozza meg egy karakter erejét, a szintnek feleakkora szerepe sincs, mint más játékokban.
Lehetett volna ésszerű megoldást berakni, ha már a játék LE-re épül nagy részben, de mégsem ez történt.
Tetszik ez a szavazás is, és a kiértékelése: 4-5 droid kitalál valami, hogy ez nem jó. Statisztikailag megtámogatják olyanok, akik ki akarnak cseszni egy bizonyos réteggel, olyanok, akik 3-4naponta egyszer lépnek be játszani, és egy hónapon belül leállnak a játékkal, akik rutinból a legelső válaszra nyomnak, mert fogalmuk sincs mit jelentenek a kérdések valójában. Aztán meghozol egy olyan döntést, ami "csak egy nagyon szűk réteget érint hátrányosan".
Azon túl, hogy ez semmilyen problémát nem orvosol, senkinek nem jó, semmilyen előnyt nem szüntet meg. Csak kibabrál azzal a szűk réteggel, semmi több. Csodálatos "fejlesztés" mondhatom. És Te ezt nem vagy hajlandó tudomásul venni.
Ha már LE-re épül a játék, akkor legalább azt a részét nem kellene tönkre tenni, szintfüggővé tenni. De végül is Mortimernek (és a hozzá hasonlónak) van igaza, ha már a támadhatóság is szintfüggő (és sz@r), akkor tegyük tönkre a játéknak egy másik részét is azzal, hogy szintfüggővé tesszük. Az a legszomorúbb, hogy engedsz e a körnek a nyomásának.
Nem velem cseszel ki, hanem azokkal, akik már alacsony szinten sok hónap leforgása alatt sok százezer LE-t építettek (amire a játék ad lehetőséget nem pedig a TP-alapú elbírálás). Illetve az összes többi játékossal is közvetve, mert a súlyos, lényegi kérdések és fejlesztések helyett egy ilyen teljes mértékben értelmetlen dologra vesztegetődik el a fejlesztési idő.
A jövőben semmilyen kitörési lehetőséget és javaslatot nem fogok megemlíteni, mert logikátlan korlátozás lesz az eredménye, és valójában akkor kezdődik el a probléma kezelése, amikor a top egy bizonyos rétegének hónapokkal később elkezdi szúrni a szemét. Ilyenkor pedig ezeknek a bizonyos személyeknek a hatására megszületik a "fejlesztés". Igen Mortimer, itt például rád is gondolok. Megtapsolhatod magad, bizonyára az utánpótlás hullámokban fog érkezni a (top irányába) ennek a "fejlesztésnek" köszönhetően.
* EZ elsősorban nem Miklósnak szól, hanem azoknak, akik gusztustalanul és gátlástalanul kihasználják Miklós jóindulatát és jóhiszeműségét...
Dátum: 2009.12.20. 21:37:06
Köszönöm a válaszokat. Leteszteltem, sajnos tényleg nem működik. Pedig a tárgyat én veszem fel, tehát közvetve ugyan, de én gyógyítom meg.
Dátum: 2009.12.20. 15:25:41
Én pedig azt jegyzem meg, hogy a wowban konkrétan TP-ből erősödsz, itt pedig a LE legalább olyan fontos a TP mellett.
Dátum: 2009.12.20. 15:16:05
Pont az ilyenekről (is) beszélek, amiket egyik számítás sem veszik figyelembe. EZért nem is írtam sehol soha, hogy egyik út erősebb mint a másik.
Dátum: 2009.12.20. 15:14:06
Igen, az általad is említett változók (és ki tudja hány olyan van még, amit nem vettünk figyelembe) miatt pontos számítást nem lehet végezni. Viszont pontosítani lehet.
Szerintem Miklós nem végzett ilyen részletes számítást. Sőt, azokat a hsz-eket amiket olvastam tőle ezzel kapcsolatban, azokban igen felszínes százalékok szerepeltek csak (bocs ha kihagytam valamelyik olyan hsz-t amire ez nem áll, de kétlem).
Úgy látszik le vagyok maradva, mert én úgy tudtam, a védett varázslatsebzések számítási képlete ismert volt eddig is, amiért én nem tudtam róla.
Én kiszámolni ezt nem tudom, mert fogalmam sincsen a szükséges képletekről, illetve az ehhez szükséges arányokról sem. De mint a példád is mutatja, lennének vállalkozók arra, hogy közelebb kerüljünk a valósághoz ezzel kapcsolatban.
Még régebben Miklós egy levelében írta, hogy a képleteket nem fogja nyilvánosságra hozni, mert akkor mindennaposak lennének a reklamációk, hogy "nem ennyit kellett volna sebeznem, hanem annyit", éppen ezért ezt valahol meg is értem. Ezek híján véleményünk lehetséges objektivitása erősen kétséges.
Szerintem Miklós nem végzett ilyen részletes számítást. Sőt, azokat a hsz-eket amiket olvastam tőle ezzel kapcsolatban, azokban igen felszínes százalékok szerepeltek csak (bocs ha kihagytam valamelyik olyan hsz-t amire ez nem áll, de kétlem).
Úgy látszik le vagyok maradva, mert én úgy tudtam, a védett varázslatsebzések számítási képlete ismert volt eddig is, amiért én nem tudtam róla.
Én kiszámolni ezt nem tudom, mert fogalmam sincsen a szükséges képletekről, illetve az ehhez szükséges arányokról sem. De mint a példád is mutatja, lennének vállalkozók arra, hogy közelebb kerüljünk a valósághoz ezzel kapcsolatban.
Még régebben Miklós egy levelében írta, hogy a képleteket nem fogja nyilvánosságra hozni, mert akkor mindennaposak lennének a reklamációk, hogy "nem ennyit kellett volna sebeznem, hanem annyit", éppen ezért ezt valahol meg is értem. Ezek híján véleményünk lehetséges objektivitása erősen kétséges.
Dátum: 2009.12.20. 14:53:38
A "gyógyítsd meg teljesen egy sérült állatodat" küldetést lehet teljesíteni azzal, ha olyan tárgyat veszek fel, aminek hatására regenerál óránkét az állat?
Dátum: 2009.12.20. 14:45:31
Idézet: Birka - 2009.12.19. 17:55:52
Epikus tárgyak és bónusz nélkül is elkalapálják a pókok a prémium játékosokat, nincs a kettő között összefüggés. Semmi köze ezeknek egymáshoz.
Idézet: BaalCain - 2009.12.19. 15:03:22
Miklós megmondta a frankót: egyensúly keresésnek köze nincs a korlátozási tervekhez. Hanem ahhoz, h a prémesek legyenek a legtápabbak és lezárjon egy olyan utat amivel nem prémes erősebb lehet náluk.
Olvassátok kérlek vissza. Erről ír.
Ezzel szemben nem lehet érvelni. Legalább nem álszent. Rég megmondta,ha fizettek csalhattok multizhattok, beléphettek egymáshoz.
Most hozzáteszi: ha lesz valaha is olyan, h a nem prémesek eséllyel lépnek fel ellenetek akkor megvédünk titeket, csak tejeljetek.
Miklós a következőket írta:
-A prémesek tartják el a játékot
-Ha egy nem fizető valamilyen trükkel le tudja alázni a hasonló játéktudású fizetőt, akkor igen is szar a rendszer, mert nincs értelme a befizetésnek. (És ő ide érti a tárgyakat is!) Azt meg tudomásul kell venni, hogy a befizetés tartja el a programozót...
-Nem tudja leszűrni a multizást, mert rengetegen játszanak wifiről/lakótelepi hálóról, koliból, közös háztartásból stb. (Mért tiltsa ki azokat akik tényleg nem multiznak csak pl az egész faluban 1 wifi ip van?)
-Hozott egy szabályt, ha prémes valaki, akkor védelmet szerez az autómatikus basztatás alól, ha nem DIREKT multizást művelnek az azonos ip-s es MAC-es gepekről. (Ha belegondolsz sajnos igaza van!)
Ezen felül minden mást a playerek magyaráztak bele...
Miklós megmondta a frankót: egyensúly keresésnek köze nincs a korlátozási tervekhez. Hanem ahhoz, h a prémesek legyenek a legtápabbak és lezárjon egy olyan utat amivel nem prémes erősebb lehet náluk.
Olvassátok kérlek vissza. Erről ír.
Ezzel szemben nem lehet érvelni. Legalább nem álszent. Rég megmondta,ha fizettek csalhattok multizhattok, beléphettek egymáshoz.
Most hozzáteszi: ha lesz valaha is olyan, h a nem prémesek eséllyel lépnek fel ellenetek akkor megvédünk titeket, csak tejeljetek.
Miklós a következőket írta:
-A prémesek tartják el a játékot
-Ha egy nem fizető valamilyen trükkel le tudja alázni a hasonló játéktudású fizetőt, akkor igen is szar a rendszer, mert nincs értelme a befizetésnek. (És ő ide érti a tárgyakat is!) Azt meg tudomásul kell venni, hogy a befizetés tartja el a programozót...
-Nem tudja leszűrni a multizást, mert rengetegen játszanak wifiről/lakótelepi hálóról, koliból, közös háztartásból stb. (Mért tiltsa ki azokat akik tényleg nem multiznak csak pl az egész faluban 1 wifi ip van?)
-Hozott egy szabályt, ha prémes valaki, akkor védelmet szerez az autómatikus basztatás alól, ha nem DIREKT multizást művelnek az azonos ip-s es MAC-es gepekről. (Ha belegondolsz sajnos igaza van!)
Ezen felül minden mást a playerek magyaráztak bele...
Epikus tárgyak és bónusz nélkül is elkalapálják a pókok a prémium játékosokat, nincs a kettő között összefüggés. Semmi köze ezeknek egymáshoz.
Dátum: 2009.12.20. 14:35:25
A prémium tagság bónusz csp-it jó volna megszüntetni, ezt már elég régen tisztáztuk itt a fórumon, de sajnos nem lehet megoldani. Pontosabban eddig még nem fejtettük meg hogyan.
Az ősköves lehetőségek közül a prémiumtagság önmagában többet jelent, mint az összes többi lehetőség együttvéve. A beugrós ötlet igen jó volna, de nem lehet kivitelezni, mert egy fix, 1000 ft-os részvételi díjnál kevesebben nem lehetne meghatározni a nevezési díjat semmiképp, hogy megérje a Beholdernek (szerintem). Azért írok 1000 forintot, mert egy 500 forintos befizetésért pl. 50 őskő jár, amiért már ki lehet váltani 18 napra a prémiumtagságot, Ennyi idő alatt jó eséllyel összegyűlik 50 kiégett kavics (én ezt tapasztalom), amiből egy 500 forintos befizetéssel (utalással) 100 őskövet lehet csinálni, ami a maradék két őskővel együtt 51 napnyi tagságra elegendő. Ez a kezdeti ajándék 3 nappal és az előző 18 nappal együtt bőven fedezi a prémiumtagságot a szerver teljes ideje alatt. Csak SMS-sel fizetve ugyanez 1475 ft-ba kerül, de ez lényegtelen, mert egy fix nevezési díj SMS-ben ugyanúgy többe kerülne.
1000 ft-nál alacsonyabb nevezési díj elképzelhetetlen volna, ezt a hatalmas előnyt pedig most is meg lehet venni ezért az összegért.
A megoldás ott lehet, hogy más bónusz kell a prémiumtagságnak, mint azt Pityu is írta. De mi legyen az? Mert ha nem jár érte olyan táp, ami direkt módon erősíti a karaktert, akkor rajtam kívül is sokan lennének akik nem váltanák ki. Szerintem..
Én megakadtam, nincs ötletem (mint ahogy eddig sem volt sajnos), hogyan lehetne kiküszöbölni a prémiumtagság hatalmas előnyét.
*elgépelés
Az ősköves lehetőségek közül a prémiumtagság önmagában többet jelent, mint az összes többi lehetőség együttvéve. A beugrós ötlet igen jó volna, de nem lehet kivitelezni, mert egy fix, 1000 ft-os részvételi díjnál kevesebben nem lehetne meghatározni a nevezési díjat semmiképp, hogy megérje a Beholdernek (szerintem). Azért írok 1000 forintot, mert egy 500 forintos befizetésért pl. 50 őskő jár, amiért már ki lehet váltani 18 napra a prémiumtagságot, Ennyi idő alatt jó eséllyel összegyűlik 50 kiégett kavics (én ezt tapasztalom), amiből egy 500 forintos befizetéssel (utalással) 100 őskövet lehet csinálni, ami a maradék két őskővel együtt 51 napnyi tagságra elegendő. Ez a kezdeti ajándék 3 nappal és az előző 18 nappal együtt bőven fedezi a prémiumtagságot a szerver teljes ideje alatt. Csak SMS-sel fizetve ugyanez 1475 ft-ba kerül, de ez lényegtelen, mert egy fix nevezési díj SMS-ben ugyanúgy többe kerülne.
1000 ft-nál alacsonyabb nevezési díj elképzelhetetlen volna, ezt a hatalmas előnyt pedig most is meg lehet venni ezért az összegért.
A megoldás ott lehet, hogy más bónusz kell a prémiumtagságnak, mint azt Pityu is írta. De mi legyen az? Mert ha nem jár érte olyan táp, ami direkt módon erősíti a karaktert, akkor rajtam kívül is sokan lennének akik nem váltanák ki. Szerintem..
Én megakadtam, nincs ötletem (mint ahogy eddig sem volt sajnos), hogyan lehetne kiküszöbölni a prémiumtagság hatalmas előnyét.
*elgépelés
Dátum: 2009.12.20. 14:11:47
A kérdéseim:
Miért jó az bárkinek ha igazságos feltételhez van kötve az epikus tárgyak megvásárlása, illetve az épületbónuszok, és van olyan karakter, aki ezek birtoklásának, hatásának a feltételeit tudja teljesíteni (nem könnyen)?
Ha például egy epikus kincs kerül 80 kincspontba, miért fájna az bárkinek, ha van olyan alacsony szintű karakter, aki tudja teljesíteni a 80 kincspontos licitet, mert 400.000 LE-nek megfelelő építése van?
Miért fáj az bárkinek, ha például egy 20M LE össz épületköltségű szövetségben valaki alacsony szinten meg tudja csinálni, hogy az ebből kalkulált szükséges LE-t be tudja építeni?
Mi köze van mindennek a prémiumtagsághoz?
Az épületek össz építési költsége könnyen kiszámolható, miért nem lehet ehhez viszonyítani? Miért kell teljesen értelmetlenül (és az építést eddig is vállaló karakterekkel - nem magamról beszélek) kicseszni egy réteggel csak azért, mert alacsony szintű?
Miért jó az bárkinek ha igazságos feltételhez van kötve az epikus tárgyak megvásárlása, illetve az épületbónuszok, és van olyan karakter, aki ezek birtoklásának, hatásának a feltételeit tudja teljesíteni (nem könnyen)?
Ha például egy epikus kincs kerül 80 kincspontba, miért fájna az bárkinek, ha van olyan alacsony szintű karakter, aki tudja teljesíteni a 80 kincspontos licitet, mert 400.000 LE-nek megfelelő építése van?
Miért fáj az bárkinek, ha például egy 20M LE össz épületköltségű szövetségben valaki alacsony szinten meg tudja csinálni, hogy az ebből kalkulált szükséges LE-t be tudja építeni?
Mi köze van mindennek a prémiumtagsághoz?
Az épületek össz építési költsége könnyen kiszámolható, miért nem lehet ehhez viszonyítani? Miért kell teljesen értelmetlenül (és az építést eddig is vállaló karakterekkel - nem magamról beszélek) kicseszni egy réteggel csak azért, mert alacsony szintű?
Dátum: 2009.12.20. 13:58:06
Idézet: Miklós - 2009.12.19. 13:26:50
Ywgardd, hidd el, a +60 támadás és +15 IQ többet ér, mintha normál helyett prémiumos tárgyad van...
Tudom, de nem is állítottam soha az ellenkezőjét. A hozzászólásom sem erre vonatkozott, és továbbra sem a korlátok ellen hadakozok, hanem a szinthez kötést tartom a legrosszabb módszernek. Amikor például mindenféle bónuszt lehetne a felépített épületek költségéhez is kötni, amit a különböző erősségű karakterek az adott szinten másként tudnak teljesíteni.
A +60/+15 előnyt nem ennek kapcsán hoztam összefüggésbe, hanem a portyára gyakorolt hatását illetően, illetve hogy igazán csak a bajnoki viadalon számít, ahol igazán kiélezett csaták lehetnek két pók között pl.. Az átlag karaktert a pók bónusz nélkül is legyalulja 1000-ből 995*. Ellenük annyit számít a bónusz, hogy -60-80 %-os büntetéssel is lehet hozni a portyát. De mint írtam a bónuszok valamihez való kötését maximálisan támogatom, de szinthez kötni logikátlan és inkorrekt.
Ywgardd, hidd el, a +60 támadás és +15 IQ többet ér, mintha normál helyett prémiumos tárgyad van...
Tudom, de nem is állítottam soha az ellenkezőjét. A hozzászólásom sem erre vonatkozott, és továbbra sem a korlátok ellen hadakozok, hanem a szinthez kötést tartom a legrosszabb módszernek. Amikor például mindenféle bónuszt lehetne a felépített épületek költségéhez is kötni, amit a különböző erősségű karakterek az adott szinten másként tudnak teljesíteni.
A +60/+15 előnyt nem ennek kapcsán hoztam összefüggésbe, hanem a portyára gyakorolt hatását illetően, illetve hogy igazán csak a bajnoki viadalon számít, ahol igazán kiélezett csaták lehetnek két pók között pl.. Az átlag karaktert a pók bónusz nélkül is legyalulja 1000-ből 995*. Ellenük annyit számít a bónusz, hogy -60-80 %-os büntetéssel is lehet hozni a portyát. De mint írtam a bónuszok valamihez való kötését maximálisan támogatom, de szinthez kötni logikátlan és inkorrekt.
Dátum: 2009.12.20. 13:45:02
Szerintem az nem egyenlő a lehazugozással, ha valaki egy olyan infót közöl, amiről nem tudott az ember előtte.