Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Offsboy

Dátum: 2009.12.07. 21:18:22
Na igen, jó megközelítés, matematikai alapot megadja a további ötleteléshez. Most mentem aludni, holnap kitalálok valami lepontozhatót Kethios, igazad lehet, teljességgel egyet tudok érteni ezzel a hozzáállással. Ezért gondolkodom majd olyasmin, hogy ne járjanak rosszul a régebben regisztráltak sem.
Dátum: 2009.12.07. 21:08:36
Persze, van is és lesz is még több, csak nem tudom lehet-e tartani a lépést az élmezőnnyel. Nem beszélve arról, ha még egy-két év múlva megy a szerver és ugyanígy játszanak az emberek, akkor játszhatok én két éve is, de ugyanúgy nem lesz esélyem jó cuccra, mert 2000en vannak előttem, és amíg mindenki átforog a jó cuccokon az elég sok idő (nem a +3 erő cuccokra gondolok...).
Dátum: 2009.12.07. 21:04:44
Persze, nem is az a gond, hanem az infláció. Nem az a lényeg, hogy első időkben 200 alatt volt, hanem, hogy azóta is folyamatosan mennek felfelé az árak, mintha csak a fűtésszámlát nézném
Persze nyilvánvaló, hogy ha valaki egy éve játszik, valaki meg fél éve, és mindketten gyűjtik a dukátot, mint a bolond, akkor ne azé legyen aki fél éve játszik. Ezért gondolkodom egy olyan megoldáson, ami kicsit visszahúz ebből a nagy széthullásból.
Dátum: 2009.12.07. 21:00:41
Hát amíg a felvetést is lepontozzák (gratulálok az érintettnek:)) valóban azt hiszem semmi nem fog történni. De ettől függetlenül össze fogom szedni a dolgokat, ha másért nem, ötletelgetni jó dolog! Köszi a választ.
Dátum: 2009.12.07. 20:47:18
Ha már várható fejlesztések topic, felvetette már valaki, hogy az aukciókon soha az életben nem fognak nyerni azok normális cuccot, akik később kezdték a játékot? Voltak-e erre ötletek (mindenkinek csak egy relikvia /akiknek már több van, nyilván megmarad/ + alternatív felhsználási módja a dukátoknak; egyszerre több árverés, mert gondolom mikor kitalálták ezt nem számoltak azzal, hogy azóta mennyien regisztráltak...), volt erre valamilyen fejlesztői állásfoglalás? Nem tartanám fairnek, hogy aki nem induláskor kezdett az így járt.

szerk: És igen, azért érdekel, mert érintett vagyok az ügyben (ahogyan több ezren rajtam kívül)
Dátum: 2009.11.23. 11:52:18
Na igen, kvízmedál. Abban igaza van a lázadás elleni lázongóknak, hogy az entitásnak a célja is az, hogy triászt mindenkinek, nem kéne ebből is tömegtápot gyártani. Annak ellenére, hogy nekem sincs egy se, és nekem is nagyon jól jönne...
Viszont az egyértelműen látszik, hogy a kvízolipmia hiába egy - eleinte jól - működő dolog, most már semmi köze a tudáshoz. Semmi köze ahhoz, hogy mennyire vagy okos, művelt, sokkal inkább ahhoz, hogy egy szűk réteg számára elérhető adatbázisból melyiküké lesz a 3, illetve a 2,1 medál.
Ami azonban anélkül elvárható a játékvezetéstől, hogy siránkozásnak hangzana és azt sugallná "még több tápot mindenkinek, de főleg nekem...!", azt hiszem az, hogy amíg nem találnak ki egy megoldást (voltak erre remek ötletek a nem eladhatóságtól a mindenki által elérhető medálokig, majd választanak egyet), addig függesszék fel a kvízolimpiát, ne tömjük tovább medállal az adatbázisból lekérdezőket, mert az olimpiának már rég ez az egyetlen hatása!
Csak történjen már valami, ne tegyünk úgy, mintha ez az egyébként remek ötlet kiválóan működne.
Dátum: 2009.11.14. 17:42:02
Üdv!

A kínzókamrából hiányzott 50-55K Le, volt nálam 20-30K, építés 40es, beírtam, hogy 30K-t építsen, úgysem épít bele többet ugye mint az 50-55K.
Az épület kész lett, és az új szintbe 90K-t töltött, tehát túlcsordult, és úgy vette, mintha 140K-t építettem volna (~46K nyers le), nekem meg -16K lém van.
A szerencsémbe úgy 10-15K-t számított bele, alig nőtt 2vel (83 -> 85).

http://kepfeltoltes.hu/091114/Ezzel_mi_a_helyzet_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Kérem a hibát korrigálni, a szerencsémbe beleszámolni a nyers betöltött lét, valamint legalább kinullázni a LE-t.

köszönöm
Birka, engedd meg, hogy regáljak arra a részre, hogy miért kell kötelezni az egyen karakterekre. Nem kötelez senki semmire, az egész abból fakad, hogy mindeki meg akar csinálni MINDEN próbát. A maximlizmusból ered az egész; márpedig szerintem egyáltalán nem gond, hogyha nem tudsz megcisnálni minden próbát. Abban a részben tökéletesen igazad van, hogy valaki harcos, valaki mágus karaktert feljeszt, így az erőpróba pl. eléggé ellentétes reakciókat válthat ki...

És ha már fejelsztési javaslatok topic: szerintem a próbákat három csoportra kellene osztani:
1. Mágikus próbák (pl. IQ próba, kritikus varázslat...)
2. Harci próbák (pl. erőpróba, kritikus ütés...)
3. Általános próbák (pl. Kereskedelem próba, csata, )

Mágikus kalandokon belül lennének mágikus és általános próbák, harci kalandokon belül pedig harci és általános próbák, általános kalandok pedig amelyekben csak általános próbák vannak (meggyőzők, idomítás, intell. kedvenc).
Alapesetben 33-33-33% a mágikus kaland, harci kaland és általános kaland találásának esélye.

Három új szaki (nem, nem az akadémia 30. szintjénél! ):
Általános felderítés: Ha kalanddal találkozol, 33%+szakértelemszint*0,33% eséllyel általános kalandot találsz.
Mágikus felderítés: Ha kalanddal találkozol, 33%+szakértelemszint*0,33% eséllyel mágikus kalandot találsz.
Harci feldesítés: Ha kalanddal találkozol, 33%+szakértelemszint*0,33% eséllyel harci kalandot találsz.

A szakértelmek maximuma 100 (mégse legyen egy nap alatt meg mindnkinek!), így kimaxolva pl. a mágikust:
Mágikus kaland esélye: 33%+100*0,33%=66,6%
Harci és általános kaland esélye egyaránt: (100-66)/2=16,6%
Csak az egyiket lehetne fejleszteni ahogyan a hordagyűlöletnél.

Az egyetlen pontja a fejlesztésnek, ami nehézkes lehet, hogy a kalandokat is be kell kategorizálni (jelenlegi kalandok próbáit eszerint változtatni), és azonosítóval megjelölni, hogy melyik csoportba tartozik.

És szépen látszik, hogy ezzel olyan külön utakat adhatna a játékfejlesztés a játékosok kezébe, hogy aki eddig sem fejlesztett mgegyőzőkészséget, vagy kritikus varázslatot, kisebb eséllyel találkozzon vele, és meg lenne a szabad választás lehetősége a karakterfejlesztésben.
Dátum: 2009.10.28. 18:18:54
Olyan nincs a programozásban, hogy tuti elsőre, amit átnézel 20szor, és jónak találod, más 5 perc alatt megtalálja a hibát a tesztelésben És itt több ezer tesztelő van
Dátum: 2009.10.16. 11:49:54
Viszont ha már kémgömb, akkor lehetne egy kicsit lájtosabb:
"Rejtőzködő": A kémgömb használata ellened 100VP-be kerül.
Még értelme is lenne, hogy magasabb szinten drágább lesz kicsit, ha már sokaknak meglesz.
Dátum: 2009.10.16. 11:46:26
Olyan szélsőséges javaslatot úgyse fogad el Miklós, ami egy egész szakértelmet kiüt.
Dátum: 2009.10.16. 10:39:00
Igen szeirntem is, ezrét kellene inkább, hogy vadászat alatt található legyen.
Dátum: 2009.10.16. 07:39:23
A cigi még ihletett:)

Mágikus kamikaze: aktiválás után a következő portyádban (támadó és védekező félként egyaránt) a mágiád értékének 10%-a hozzáadódik a támadás, védekezés, erő értékeid egyikéhez (random). Így is IQ alapú a játék, a varázslat nem kell bele. Napi egyszer aktiválható.

Epikus idomár: 2% eséllyel végleg felére (75%-ára ha túl nagy tápnak érzitek) csökken az aktuális szövetségi epikus regenerációja, csatánként van 2% esély, nem harci körönként. Csak győztes csatánál van esély hogy létrejön a hatás.
Dátum: 2009.10.16. 07:24:43
Egyetértek Blackjack-el a büntetőt illetően. Annyira nem nagy táp a büntető, hogy jajveszékelve kéne ellenbüntetőért kiáltani. Vagy adjon érezhető mínuszt, ahogyan Ariel is írta.

Relikvia Javaslataim:
Elhangzott már és nagyon jó ötlet a gyógyítás, idomítás, kémgömb, mágikus regen újrahasználati idejének kismértékű csökkentése; akár szét is lehetne bontani, hogy 70. szintű relikviaként bejönne az "Gyógyító készlet": 4 perccel csökkenti állataid gyógyításának költségét, 90. szintűként pedig a "Mobil kórház" vagy akármi ami tovább 6 perccel csökkenti a gyógítás idejét, és mindkettő lehetne nálad. Így meglenne a fokozatosság is, és mégsem szaadgálna 50. szinten mindenki 20 perces gyógyítási idővel.

Partiárka tetoválás (ez merész lesz, tudom..): A napi első végzetúrnő megtámadásánál +6-8% bónuszt (vagy 5-10% között, Miklósvezérelte randommal:)) kapsz a tulajdonságaidra.
Matriárka tetoválás, ugyanez, végzetúr megtámadása esetén.
Csak támadóként élne a bónusz, így nem lövi el senki a bónuszod 5:00-kor egy portyával, ha védekezel...
Saját nemedtől függetlenül mindkettőt megveheted, így kompenzálva a nemek különböző arányát, emiatt lehetne akár olcsóbb a nők ellen bónuszt adó, mert ők kevesebben vannak, és ugyanannyirért nyilván nem érné meg.

Dukátfelderítő: vadászataid során 1% eséllyel találsz egy aranydukátot. Tudom, hogy a dukát elinflálódása eygébként is létező probléma (ezért nem lesz soha az életben kristálygömböm:P), de az 1% talán nem egy nagy táp.

Rejtőzködő köpeny (ez is merész...): a toplistában, portyablakban és karakterlapodon nem látható, hogy mely szövetség tagja vagy, viszont kémkedéssel kideríthető.

Őskőégető: naponta egy alkalommal 1 db kiégett őskőért és 1 db kincspontért vehetsz 1 db CSP-t vagy 1 db PP-t (szabadon választható, vagy akár két cucc is lehet.)

Barátsággyűrű: a szövetségedben bárkinek adhatsz segítő kezet, szinttől függetlenül.

Most ennyi jutott eszembe
Dátum: 2009.10.10. 10:32:47
Ki van találva, fejleszd 30ra, megturbózod és akkor te fogsz többet lopni, nem tőled lopnak
Dátum: 2009.10.04. 14:36:34
Epik spec milyen mértékben hat az entitásra?
Dátum: 2009.09.29. 19:00:30
Én még nem vagyok 70. szintű, ezért annyit csak érzékelek, hogy 45. szint körül meglesz a 100, aztán 55. szintig egy rahedli ismételhető, na és AKKOR fogom megunni. Ezért gondoltam, hogy ezen mások már rég túl vannak
Nyitni kellene egy topicot ennek nem?
Ott lehetne CSAK ezzel foglalkozni, aztán ha Miklósék ráérnek ezzel vacakolni, akkor az elhangzott 400 ötletből kivennének 50et (még 50 saját ötlet) és meg lenne oldva egy időre ismét
Vagy ne pörögjem túl ennyire?
Dátum: 2009.09.29. 18:50:57
Egyre jobban elfogynak ugye a küldetések; hol lehet tárgyalni, ötletelni az új küldikről? Van erre külön topic?
Dátum: 2009.09.28. 18:16:42
A legnagyobb probléma szerintem is a halál után induló 72 óra.....egyszerűen nem látok benne logikát, hogy miért nem a megjelenésétől indul az óra....
Morroch, szerintem ez túl nagy fejlesztés (programozástechnikailag), és nem lesz belőle semmi :s
Dátum: 2009.09.28. 16:58:11
Csakhogy párat mondjak:
1. építő, 40. szinten 25-s értékekkel és 150es szerencsével;
2. katakombázik mert nyaral;
3. katakombázik és egy durva háború miatt nem akar előjönni;
4. megegyeznek, hogy szintjéhez mérten még fejleszti a tulajdonságait mielőtt beszáll a buliba, hogy javítson az átlagon;
5. mert izgalmasabb, ha nem fix, hogy mindenki csapja és kész;
6. és a legfontosabb, mert így mindenkinek SZABAD választása van, nem annyira lineáris a játék.

De ha fáj gondolkozni mielőtt lepontoznál, akkor pontozd le ezt is.