Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2009.03.10. 08:20:19
Ez valami brutál jó ötlet! Köszönjük!

Esetleg a bekerűlt szemetek kigyalulására egy utólagos véleményező gomb? Ha egy kérdés kap 30-50 stb leszavazást, akkor autómatikusan kikerűlne...

A teletubi, spongyabob, dragonball, a focisták lábszaga, ki irta a nevenincs köyvet, mikor születetett a takarítónő, reklámozom a másik játékot stb jellegű kérdések idővel kikophatnának ezzel! Esetleg aki leszavaz egy kérdést, az kapjon -2 percet a köv válaszadási lehetőségéből...
Dátum: 2009.03.10. 07:21:12
Látom, megint csak V1 top szemszögéből gondolkodsz

Azért, mert a top3-4 klán nem üti egymást, ezzel saját maguknak csökkentve be a játékélményt... Minden topicban azt hallgatjuk, hogy nem éri meg háborúzni, mert a hozott lé nincs összhangban a veszteséggel, és a kényszer béke hosszával. Valamint hogy a fentről jövő sebzés annyira nagy, hogy lehetetlenné teszi a kisebbek játékát, mert ki se bírnak mászni szinte 15%-ból, azonnal jön fentről az újabb füles, és megint pihennek.

Értem, hogy unatkozik a top, de egy szerveren nem csak az első 30-50 játékos játszik. Ha bármilyen módon 0-ra veszed a kényszerű békét, akkor a középmezőnyben tömeges törlések, vagy otthagyott karakterek várhatóak. V1-en már én se nagyon lépek be, abból áll a nap, hogy éjjel pihenek reggel ütök 2-őt, majd pihenek délutánig, amikor is szarráverbe ütök újabb 2-öt menekülés határról... Igaz nem vagyok prémiumos, de 350k lédiffel 70-es tulokkal 20. szinten azt hittem, hogy nem abból fog állni a játék, hogy állandóan le lesz verve a karakter. Ha ezt szövi szinten nézed, akkor még drasztikusabb az eredmény! Adott egy középszintű szövetség mást se látnak, csak hogy fentebbről jönnek a háborúk, és állandóan laposra vannak verve, az igazán nagyok néha simán csak beverik őket. Ép sosincs, játékélmény 0 szépen abbahagyják, és még szűkebba palettád, akiket lehet ütni.
Amennyiben bármilyen módon meg tudod oldani, hogy a top ne unatkozzon, esetleg ingerenciát érezzen egymás beverésére (ezzel csökken a lefelé ütés is!), valamint a bucira vert szövik minimális életkedvet kapjanak a játék folytatására, akkor a háború tornya tökéletesen sikerült! Persze ehhez még azt is hozzá kell venni, hogy bitang egyszerű képlettel, minimális programozással érjük ezt el. Annó TF-en is ez volt, az élmezőny kapta a fejlesztéseket, az űber kockák kapásból kipörgették őket, unatkoztak tovább, a középmezőny meg azt látta, hogy semmi felfedezni való, dögunalom a game... Sajnos a közép és alsó szinten drasztikus lépésszám (bevétel) csökkenés kellett ahhoz, hogy jópár év után némi fejlesztést kapjanak. Ez pontosan ugyan az, mint amikor van egy menő focicsapat, de nincs utánpótlás nevelés. Idővel rájönnek, hogy kénytelenek utánpótlást nevelni, de addigra a focirajongók, és a mecsre járó szülök, akik ösztönöznék a gyerekeiket a fociiskolára már kikoptak. Miklós is ezt csinálta most, adott egy védelem italát, ami az őskővel játszóknak némi helpet ad a kérdésben, de sajnos pont a "tömeg"-nek nem adott semmit. Betette az arénát, és az élmezőny-nek fejlesztett egy nagyot, de ettől mért játszana a közép, vagy alsó, szarrávert NEM top klános tovább, akiknek évek múlva se lesz epikusuk? A játék fő vonzereje a tömeg, ezzel a potenciális fizető réteg kialakulása is a programozóknak. Most az állatreform mindenkinek szólna, de aki nem portyázik, mert egyszerűen nem tud, mivel állandóan le van verve annak ez halottnak a csók. Próbáldd meg morálban eltartani a blökidet, ha nem tudsz érdemben protyát indítani, és folyamatosan ütnek, sőt ha benéz 1-2 pók akkor egy csata alatt bukja az állatka a hp-ja felét stbstbstb...

Hű de elkanyarodtam az eredeti témáról!
Szóval mért baj az hogy valaki bucira vereti magát, ezzel játszóteret engedve a nagyoknak? Most is ez megy, csak jelenleg nem önként veretik magukat az emberek bucira!

A nagyok unatkozását meg barátságos portya, békés aréna, megszavazható kényszerbéke eltörlés stb úton kellene megoldani... (Felkínálja az egyik szövi a másiknak, hogy "normál" státusz legyen a 2 szövi közt, és ha ezt ők is megszavazzák, akkor törlődik a kényszer béke...) akár 10 perc programozás, és azonnal megoldódott az élmezőny legnagyobb háborús problémája!
Dátum: 2009.03.10. 00:04:05
Ekkor veszel neki egy tárgyat, és +5%...
Elépítesz annyit, hogy csak 1%-ot növeld esetleg...
Dátum: 2009.03.09. 23:58:11
Nem értem mi a problémád vele, 2 őskőért 5% morál...
Dátum: 2009.03.09. 23:35:00
Elolvastam elölről az egészet, íme a kivonat azoknak, akik nem időmilliomosok!
Javítsatok ki, ha rosszul értettem valamit!

-A változást szerdán, 10 órakor fogjuk bevezetni, ez egyúttal egy rövid, kb. 30 perces leállást is fog jelenteni.
-A sajtolásnál az aktuális szint fog számítani, tehát ha a reform után sajtolja, akkor lényegesen kevesebb LE-t fog belőle kapni.
-Első 5 szint 100 TP-s növekedés, utána 15 szint fix 500 TP, utána megint 50TP növekedés modellel fejlődésre.
-Az idomítást nem fogjuk piszkálni, ha gyorsan akarod beidomítani az állatodat, akkor tessék növelni az idomítás szakértelmet...
-A kennel módosulni fog, minden szintje 1%-kal növeli a kapott TP-t!
-A kennel esetében úgy döntöttünk, hogy nem megszakítható lesz a gyakorlás, hanem előre be tudod állítani, mennyi ideig gyakorol.
-Az elnyelés képlete annyiban fog változni, hogy az aktuális szint által adott elnyeléshez hozzáadódik az alapszint fele.
-Ha megoldható, kijelezzük az állat statisztikáit (alap szint, elnyelés, találati esély, sebzés) hogy a játékosok több információt kapjanak, dönthessenek arról, melyik állat a jobb.
-Azt egyébként nem írtam, hogy a szintlépésnél kapott max morált eltöröljük. Ez így megy már egy ideje, ez önmagában nem rossz dolog, főleg annak, aki nem tud annyit portyázni. (AZAZ MARAD A RÉGI MAXBA TÖLTÖDÉS SZINTLÉPÉSNÉL!)

További infók:
-A várható fejlesztésekben látszik, hogy tervbe van véve egy ún. barátságos portyázás, ami tudja majd növelni az állat morálját.
-A korábbi "reform" annyi volt, hogy összeadtuk a szörny alapszintjét és a te szintedet, és ha a lény aktuális szintje ennél nagyobb volt, akkor az e fölötti rész egyre csökkenő mértékben számított. Ez főleg alacsony szinten számított, amikor a 8. szintű karakternek volt egy 4. alapszintű állata, akkor az 30. szintűként is valami 16-18. szintűnek felelt meg. Ha már 35. szintű vagy, az állatod csak 5. szintű, akkor sincs semmiféle mínusz 40. szintig, az 50. szintű meg vmi 43-45. szintűnek számít tehát ott sincs nagy veszteség.
Dátum: 2009.03.09. 00:19:55
Számolgassunk

sárga gyógyital 300 ért gyógyít maximum 188-at
ősi nektár 1200 ért gyógyít maximum 813-at
fekete kehely 1800 ért gyógyít 2000-et

Azaz ha 5-ös a torony maximum, és 25+50%-át kapják vissza a sebzésnek LÉ-ben, akkor 2000 sebzésből 1500 lé lesz, ami még zafíroknak se éri meg akárhogy kombinálnak, osztanak-szoroznak!

Van bármi exploit ötletetek arra, hogy lehetne visszaélni egy olyan háború tornyával, ami a következőket csinálja:

Amennyiben háborúzó felek ütik egymást, úgy a nyertes össz sebzéséből lélekenergiát csatol vissza a háború tornya a következő módon:
-a NYERTES LÉ jutalma = okozott sebzése * ("saját háború torony szint" - "saját béke csarnok szint", min 0) * 0,05
-a VESZTES LÉ jutalma = elszenvedett sebződés * ("saját háború torony szint" - "saját béke csarnok szint", min 0) * 0,1

cserébe:
-a nagyon lefelé ütők a bucira vert félnek korrekt lét adnának az extrém sebződésért
-a 2 torony befolyásolja egymást, de mégsem kioltják egymást
-a háborúknak lenne értelme hirtelen
-háborúban a portya akkor is hozna lét, ha a másiktól 0-át lehetne alapból hozni
-talán értelmet nyerne a háború, ezzel magas szinten a portya, valamint irdatlan egyszerű képlettel könnyen leprogramozható

Magas szintekre sajnos nincs rálátásom, de alacsony szinteken jelentéktelen léről beszélünk, sarkas 1600-2000-es sebzéseknél akár 400-500 lé/csata a támadónak, ami azon a szinten elhanyagolható lé nyereség, cserébe megéri azért ütni, és gyúrni a nagyobb szintű sebzésre, venni a prémiumot stbstbstb...

Vélemény?
Dátum: 2009.03.08. 11:24:26
Semmi probléma gondoljuk végig, és talán kijön belőle valami használható, ami ad egy lendületet a háborúknak
Dátum: 2009.03.08. 11:11:06
Bocsi, most veszem eszre, hogy nem igazan a megfelelő topicban kopogtatott Jeriko a horsa gyűlölettel

A haború tornya viszont egy nagyon egyszerű dolgot csinálhatna, és ezzel értelmet adna a csatáknak, esetleg még a háborúknak is...

A háború tornya minden szintje 5% lét ad a kiosztott sebzésből a nyertesnek, és a sebződésből 10%-ot a vesztesnek, ha rendelkeznek háború tornyával.

Hirtelen a fentről jövő ütések nem fognak annyira fájni, mert kompenzálnak némi Lé-vel, és az is kap lét, aki amúgy 0-át rabolna a bujtatott lé miatt... Kis szinten kicsik a sebzések, így ott kevésbé hatékony, míg magas szinten az 1-2k sebzéseknél annyira azért nem jelentős még 500 lé kapása sem 5-ös toronynál ugye
Dátum: 2009.03.08. 09:49:02
Úgy, hogy ebben is irdatlan nagy random van. Pl néztem 11 vs 11-et nálam, és 3-6 közt kaptam képesség nélkűl, ha ehez hozzáadom, hogy a 7-es szingularitásod mennyi + esélyt ad, akkor sajnos benen van bővan, hoyg akinek nincs az csatákon át többet kap akár 1-2 tp-vel mint te.
Ez egy statisztikai játék, 100-200 csata alapján az átlagodon valszeg meg fog látszódni a 7-es szakértelem, de 1-1 csatákban tuti nem fogod észrevenni, amíg nem drasztikusan magas szintre nem fejleszted.
Dátum: 2009.03.08. 09:43:45
Ez V1 csak?

V3-on meg akkora a smaragdok előnye harcban, hogy egyértelműen minden NEM smaragd ellenük fejleszt majd. A szerveren túlsúlyban vannak a zafírok, így a smaragdok ellenük fejlesztenek majd... Azaz a rubin és gyémánt nyer a bulin

Amúgy azt kéne bevezetni, hogy az elsődleges utálat lehetne a "kiemelt" utálat, a többit meg fele akkorára lehet kifejleszteni maximum mint az elsődlegest...
Dátum: 2009.03.08. 08:06:15
Na jó, kigyalulom az egész táblát, és lehet töltögetni előröl...
Amúgy van egy szép rnd is a tp-ben, láttam 9tp-s csatát is 12-ről 14-re már...
Dátum: 2009.03.07. 20:32:41
Én farmolt karakter lévén 7512 Lé-t vesztettem már Ennek ellenére nem érzem semmi szükségességét a lé védő szakiknak...
A "békés" világ meg kezd a legballance-oltabb portya orientált világ kinézetnek megfelelni Aki LÉ-t akar nyerni az óriási randomban bízva, az bent hagy lét Vesztesség szinte nincs a prémium miatt, akkor se, ha téged ütnek, akkor sem, ha te buksz...
A rablás maximalizáló képlet tökéletesen bevált, egyszerűen képtelenség "pók" taktikával komoly előnyt kovácsolni...
Egyetlen egy apró bibi van jelenleg, hogy a lélekkufárnál kapható tárgyak jelentősen eltolják védelem felé a statokat, így folyamatos melléütések vannak szinte a csatákban (néha bejön a 20% minimum találati esély). Ennek eredményekként a smaragdok jelentős előnyben vannak, de majd megnézzük mit hoz a jövő
Dátum: 2009.03.05. 09:30:53
Mivel a szintenként szerezhető lé folyamatosan csp-ből nő, míg a pp-ből szerezhető folyamatosan csökken, ezért ésszerű az 1pp+1csp megoldás.
Természetesen ez a megoldás se tökéletes, mert minél magasabb szintű valaki, annál több pp és csp-ből gazdálkodik (kifejlesztett skillek), annál több térkapuban volt összesen (több ékszer van betárazva) stb. Épnnen ezért egy lé költséget is illenék betenni, ami a szint fügvényében négyzetesen növekszik, jelképes így a mennyiség, de valamennyire korrigálja realitás felé a végeredményt.

Tehát javaslat költségnek:
1 pp + 1 csp + szint*szint lé
Dátum: 2009.03.04. 18:01:45
-Miért CSAK csp? Legyen csp ÉS pp, így a szint visszamaradottak és a vadászbajnokok is küzdhetnek...

-A bajnoki medálért kicsit soknak tűnik a 25 pont, különösen, hogy ugyan annak az 5-10 embernek fog esni. De mivel tualjdonsagot bukik az eladással, ezért szerintem akar ki is lehet venni a lehetőségek közül, szerintem elég táp az, hogy valaki a maximumot birtokolja belőle... Vagy ösztönözzük a medál ballance-át azzal, hogy a bajnoki viadalom minden medál -5% tulajdonságot ad... (De ez egy másik topic témája lehetne.)

-A tárgyak folyamatos sorrendisége túl kiszámolható, javaslom mindig 2 menjen a köv sorszámmal, és 3 db rnd a listából, sokkal jobban illeszkedne a játék mostani rnd stílusához.

-A tárgyaknak legyen kikiáltási áruk, ami ez ennek a tárgynak a legutóbbi nyertes licitár 50%-a.
Dátum: 2009.03.02. 10:00:33
Kivégzés
Ha a csata végén ellenfelednek kevesebb életpontja marad, mint , akkor a csatát te nyered, az okozott sebzéstől függetlenül. Ha mindkét játékos tudná használni a kivégzés szakértelmét, az győz, amelyiknek magasabb. Ha kivégzed ellenfeledet, az a szerzett lélekenergiát is növeli, a kivégzés szakértelmeddel arányosan.

Szerintem hibás a megfogalmazás!
Egy arányhoz 2 elem kell, kivégzés a szakértelmeddel arányosan, de mihez képest???

Ha a 2 játékos kivégzés szakértelmének aránya számít. akkor?
Nekem 10-es a kivégzettnek 1-es akkor 10X-ezem a szerzett lét???
Azaz ha valakinek 0-as a kivégzése és nekem 1-es akkor mennyi az arány?

Esetleg annyi %-al növeli, ahányas a kivégzés szakértelmeink különbsége?

Nem gyengén homályos a megfogalmazás, kérném javítani, ha lehet.
Dátum: 2009.02.27. 13:48:59
Am ilyen poén lenne, ha nem jelzi... Csak azonos tulösszegüeket mer az ember ütni onnan
Dátum: 2009.02.27. 13:37:03
Nem kevés ötletelés gyümölcse ma beérik, megnézzük, hogy a gyakorlatban mennyire fog működni az elképzelés

Mondjuk egy összefoglaló lehet nem ártana, hogy végül is mi maradt konstans vagy %-os tulbónusz, szintkülönbségen alapuló bonusz, vagy ha bekattan, akkor ugyan annyit dob +62 és +4 szintről jövő támadásnál is?

Szóval egy ENC nem ártana, de lehet jó lesz a tárgy leírása a kufárban, és azok is érteni fogják, akik nem nyálazták végig ezt a topicot...
Lassan eljutunk a háború tornyához is, az is egy komolyabb falatka
Dátum: 2009.02.27. 11:10:06
Tényleg ottvan, de úgy hogy tudtam mit keresek is vagy 3x néztem át azt a lapot mire a kis fülecskét megtaláltam fent...
Az ilyen változásokat nem lehetne beírni a hírek közé?
Dátum: 2009.02.27. 10:28:36
Nagy nehezen összejött a 250 lés küldetés 11. szinten, az érdemleges statisztikák:

Milyen horda - mennyiről - milyen hordát - rabolt le - vesztes csata aránya
Z 2729 vs R 1048 eredmény 149 arany 2,76
Z 2918 vs R 1831 eredmény 165 arany 2,42
Z 3059 vs R 3140 eredmény 284 arany 2,49
R 3112 vs Z 7493 eredmény 241 arany 2,1

Ennek alapján lehet kapaszkodni, nem megcsinálhatatlan a küldetés már, de nem is könnyű
V3-on reálisan 3-as csata arány fog beállni. Ha még egy átokpiramist is hozzáveszek (+20%), akkor az 1500 lé rablós küldetésből keletkezett 750 lés küldetés leghamarabb (nem gyémántnak):
750/1,2-10-10*X*3=0 ==> X=20,5
azaz 21. szinten csinálható meg kb...

Ha valaki tolja a kreatív affinitást mondjuk 10. szintre+10-es turbót is rátesz a küldi miatt, akkor még 40%-al lejjebb tornázza. (20. szint környékén azért ez egy reális leképzelés már...) akkor:
750/1,6-10-10*x*3=0 ==>15,2 azaz 16. szint

Ennek alapján olyan 19. szint környékén teljesíthető a 750-es küldetés, ha valaki lebeszéli, rágyúr harcra stbstbstb ebben a "békés" világban
Dátum: 2009.02.27. 10:10:49
A küldetéseknél eltünt, hogy mely küldetéseket csináltam meg eddig