Nem tartom jónak, hogy a lélekkútból építés is hozzáad a szerencséhez, illetve a karakter össz-építésszámához. Ez már most is torzít szerintem, és később még nagyobb probléma lesz. Egy szövetségben csak néhány karakternek van három szavazata, és ez az egy-két karakter elég nagy előnyhöz jut azáltal, hogy a folyamatosan termelődő lélekkút, illetve az őrtorony építésével megnyíló új tagok által a lélekkútba rakott lélekerőt csak ők rakhatják át máshova.
Legyen a szövetség vezetése feladat, ne pedig előny!
Hozzászólások - Mortimer
Dátum: 2008.09.30. 13:30:30
Dátum: 2008.09.30. 13:10:50
Van benne ráció, napi 15 szerintem a játékosok 99%át kielégítené.
Dátum: 2008.09.29. 21:59:19
Egyetértek, az épitő rabszolgákat is mind kizárnám. Nagyon egyszerűen lehetne őket szűrni: építeni a szerzett LE csak egy bizonyos százalékát, mondjuk 75%-át lehet max. Ha nem rabszolga, akkor úgyis elkölt másra belőle (pl. a Miklós által írt építős stratégiában rámegy a szakértelmekre), ha pedig igen, akkor csak épít.
Dátum: 2008.09.29. 21:06:08
http://www.vegzetur.hu/index.php?m=karakterlap&user=2050 <- ő például biztosan valamely játékos multikaraktere.
Dátum: 2008.09.25. 17:03:27
Melyik tulajdonságot fejlesszük?
Merjünk specializálódni! Mondjuk ki, hogy ebben és ebben nem lesz jó a karakterem, de ebben igen. Számos dolgot már a horda választása eldönt, például vörösöknél adott a támadás és az erő növelése, smaragdnál az IQ és a taumaturgia. Kéknél mivel egyébként is gyorsan gyógyul, szerintem felesleges a maximális életpontot növelni, gyémánt pedig gyúrjon arra, hogy habár ő eredendően a leggyengébb a csatákban, ezen változtasson valamilyen úton.
Próbáljunk szortirozni, minél kevesebbet kiválasztani, például smaragdnál érdekes taktika lehet két tulajdonság priorizálása, csak a védekezésre és csak az IQ-ra gyúrni. Magas IQnál a varázslata mindenképpen sebez, és többet, mint egy fegyver, ráadásul ez segít az ellenfél varázslatának elkerülésében. A magas védekezés révén pedig elkerülheti a fizikai támadást, tehát végeredményben valószínűleg ő fog többet sebezni. Ez persze csak akkor lesz igaz, ha több szinten át következetesen fejleszti ezeket, és igyekszik elhúzni az ellenfelektől ezekben.
Merjünk specializálódni! Mondjuk ki, hogy ebben és ebben nem lesz jó a karakterem, de ebben igen. Számos dolgot már a horda választása eldönt, például vörösöknél adott a támadás és az erő növelése, smaragdnál az IQ és a taumaturgia. Kéknél mivel egyébként is gyorsan gyógyul, szerintem felesleges a maximális életpontot növelni, gyémánt pedig gyúrjon arra, hogy habár ő eredendően a leggyengébb a csatákban, ezen változtasson valamilyen úton.
Próbáljunk szortirozni, minél kevesebbet kiválasztani, például smaragdnál érdekes taktika lehet két tulajdonság priorizálása, csak a védekezésre és csak az IQ-ra gyúrni. Magas IQnál a varázslata mindenképpen sebez, és többet, mint egy fegyver, ráadásul ez segít az ellenfél varázslatának elkerülésében. A magas védekezés révén pedig elkerülheti a fizikai támadást, tehát végeredményben valószínűleg ő fog többet sebezni. Ez persze csak akkor lesz igaz, ha több szinten át következetesen fejleszti ezeket, és igyekszik elhúzni az ellenfelektől ezekben.
Dátum: 2008.09.25. 10:36:59
Kit támadjunk meg? (Szubjektív tanácsok egy friss játékostól)
Akinél jó eséllyel nyerünk. Elméletben egy azonos erejűvel szemben 50% esélyünk van, mely jóval gyengébb ellenfélnél 80%-ra nőhet. Gyengébb ellenfelet egyszerű találni: a toplistában, illetve a portyázási listában sokféle szempont szerint listázhatunk. Jó kiindulópont például a tulajdonságpontok száma, egy olyan emberke, aki semmit nem fejlesztett, szinte biztosan gyengébb nálunk. A toplistában pedig mondjuk épités szerint listázva aki sokat épített, az keveset fordított tulajdonságfejlesztésre, vagy fegyverek vásárlására, tehát jó eséllyel támadhatjuk meg. Persze a tényleges támadás előtt érdemes megnézni az ellenfél felszerelését, fókuszkövekkel feltúrbózott páncélos/buzogányos alanyok felejtősek.
Mivel jelenleg még csak az adott szinten lévőket lehet támadni, érdemes a lehető leggyorsabban elrugaszkodni a szint aljától, az ott leggyengébbeknek nem sok esélyük van. A második szintről harmadik szintre lépést én úgy intézem, hogy amikor átlépek, maradjon legalább 15-20 cselekvéspontom az azonnali vadászatokra, és annak a szintnek a jobb tárgyainak megvételére. Ez azért is hasznos, mert második szint végén jóval erősebbek vagyunk azoknál, akik épp most léptek fel a szintre, például smaragd horda esetében már támadhatjuk őket varázslattal is, ami ellen még egy erőre fejlesztett karakter buzogány okozta sebzése is általában kevés - a csatát csak az dönti el, hogy ki sebez többet, és a plusz egy _biztosan célba találó_ támadás roppant sokat számít. Tehát a második szint végén az utolsó 8-10 TP-t inkább portyázgatással szerzem, minthogy vadásszak. Közben gyűlik a vadászatra fordítható cselekvéspont, mely által harmadik szinten ismét lesznek nálam jóval gyengébbek, akikre a győzelem esélyével támadhatok rá.
A hordák szempontjából a vörösek +5öt kapnak a fizikai támadásra, a smaragd pedig +10-et a mágikusra, tehát őket szerintem nem érdemes támadni. A kékek kevesebbet sebződnek, tehát a hordabónusz ott is a csatára vonatkozik, romlik az esélyem a győzelemre valamelyest. Viszont a gyémántnál mindössze valamivel kevesebb lélekenergiát rabolhatok, ha nyerek, azaz szerintem messze a legjobban a gyémántokat éri meg támadni. Semmiképp ne támadjunk sok száz lélekerőponttal, mert akkor ha vesztünk (ami ezek után is nagyon lutri), akkor sokat rabolnak tőlünk. Viszont 100-on azért érdemes tartani magunkat, mert maximálisan annyit rabolhatunk, amennyi a lélekerőnk, tehát adjuk meg magunknak az esélyt a nagy nyereségre Tapasztalataim szerint vesztés esetén ennek harmada-negyede veszik el, azaz 30-40 pont.
Akinél jó eséllyel nyerünk. Elméletben egy azonos erejűvel szemben 50% esélyünk van, mely jóval gyengébb ellenfélnél 80%-ra nőhet. Gyengébb ellenfelet egyszerű találni: a toplistában, illetve a portyázási listában sokféle szempont szerint listázhatunk. Jó kiindulópont például a tulajdonságpontok száma, egy olyan emberke, aki semmit nem fejlesztett, szinte biztosan gyengébb nálunk. A toplistában pedig mondjuk épités szerint listázva aki sokat épített, az keveset fordított tulajdonságfejlesztésre, vagy fegyverek vásárlására, tehát jó eséllyel támadhatjuk meg. Persze a tényleges támadás előtt érdemes megnézni az ellenfél felszerelését, fókuszkövekkel feltúrbózott páncélos/buzogányos alanyok felejtősek.
Mivel jelenleg még csak az adott szinten lévőket lehet támadni, érdemes a lehető leggyorsabban elrugaszkodni a szint aljától, az ott leggyengébbeknek nem sok esélyük van. A második szintről harmadik szintre lépést én úgy intézem, hogy amikor átlépek, maradjon legalább 15-20 cselekvéspontom az azonnali vadászatokra, és annak a szintnek a jobb tárgyainak megvételére. Ez azért is hasznos, mert második szint végén jóval erősebbek vagyunk azoknál, akik épp most léptek fel a szintre, például smaragd horda esetében már támadhatjuk őket varázslattal is, ami ellen még egy erőre fejlesztett karakter buzogány okozta sebzése is általában kevés - a csatát csak az dönti el, hogy ki sebez többet, és a plusz egy _biztosan célba találó_ támadás roppant sokat számít. Tehát a második szint végén az utolsó 8-10 TP-t inkább portyázgatással szerzem, minthogy vadásszak. Közben gyűlik a vadászatra fordítható cselekvéspont, mely által harmadik szinten ismét lesznek nálam jóval gyengébbek, akikre a győzelem esélyével támadhatok rá.
A hordák szempontjából a vörösek +5öt kapnak a fizikai támadásra, a smaragd pedig +10-et a mágikusra, tehát őket szerintem nem érdemes támadni. A kékek kevesebbet sebződnek, tehát a hordabónusz ott is a csatára vonatkozik, romlik az esélyem a győzelemre valamelyest. Viszont a gyémántnál mindössze valamivel kevesebb lélekenergiát rabolhatok, ha nyerek, azaz szerintem messze a legjobban a gyémántokat éri meg támadni. Semmiképp ne támadjunk sok száz lélekerőponttal, mert akkor ha vesztünk (ami ezek után is nagyon lutri), akkor sokat rabolnak tőlünk. Viszont 100-on azért érdemes tartani magunkat, mert maximálisan annyit rabolhatunk, amennyi a lélekerőnk, tehát adjuk meg magunknak az esélyt a nagy nyereségre Tapasztalataim szerint vesztés esetén ennek harmada-negyede veszik el, azaz 30-40 pont.
Dátum: 2008.09.24. 13:19:37
A varázslatokat hogy lehet aktiválni? Smaragd vagyok, 2. szintű, vettem energialövedéket. Hogy kipróbáljam, megnéztem egy portyában, de nem használta a karakter (maxon van a VP). Hogyen állítsam be, hogy használja is?