Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Jeriko

Dátum: 2010.04.20. 14:44:58
Idézet: S0laris - 2010.04.20. 14:41:37
Opera alatt van egy olyan funkció, hogy Opera turbó. A bekapcsolásával a flash elemek akkor indulnak, ha rájuk klikkelsz, a képek színmélységét csökkenti, stb. Ronda, de piszok gyors. Portyásoknak különösen tudom ajánlani.

Persze ez félmegoldás, de amíg nincs más, addig lehet ezt is használni.


Nekem alapból le van tiltva az összes flash, sőt a képek is, sőt bizonyos HTML részletek is Baromi gyors az egész, tizedmásodpercek alatt töltődik be az oldal. Csak ugye ehhez kell némi szakismeret, hogy állítom be az Adblock pluszt, a stylish-t stb. A játékosok nagy része nem informatikus, hogy ezekkel könnyen elboldoguljon, pont ezért jött létre ez a topic, hogy lehetőleg szülessenek olyan változások, hogy az ilyenek bekerüljenek a programba, bárki számára elérhető formában.
Dátum: 2010.04.20. 14:32:34
Azzal kellene kezdeni, hogy rendesen be legyen stílusozva az oldal, méghozzá úgy, hogy a képeket letölthető formában akár a helyi gépre lehessen telepíteni, így nem kellene mindig a net-ről olvasni (tudom van cache, de akkor is megnézi a kép adatait, hogy változtak-e). Radikálisan gyorsulna az egész játék, kevesebb lenne a szerver terheltsége.

Ha megvannak a stílusok, akkor meg lehetne csinálni, hogy cserélgetem a stíluslapokat. Szerintem sokan lennének, akik értenek hozzá, és pillanatok alatt lenne óriási választék, mi hol legyen, mi legyen kiemelve stb. - ezt nyugodtan rábíznám a játékosokra. Később a legjobban sikerült elemeket átemelném a programba.

A többféle stílus egyben működhetne "szavazásként" is: lehetne figyelni, melyiket hányan használják, és az irányba módosítani az egész játékot.

Globálisan nézve a legjobb az lenne, ha minden funkció minél könnyebben kézre esne, minél kevesebbet kelljen görgetni. E szempontból a fejléc eleve elhibázott, nagyon sok helyet foglal el az oldal tetején, a leghasználhatóbb helyet foglalja el. Lényegesen keskenyebbnek kellene lennie, esetleg kirakni bal oldalra.
Dátum: 2010.04.20. 13:32:18
Idézet: Vaczakka - 2010.04.20. 12:56:31
Jó, de hogy nézne ki az, ha Carl Lewis-al vívnál futóversenyt, majd ő a féltávtól csak fél lábon ugrálva mehetne, mert tetemes előnyre tett szert már az első kanyarban


Az ilyen érvek elhangzásakor szoktam megkérdezni: valóságszimulátort akarunk, vagy pedig IZGALMAS, KIEGYENSÚLYOZOTT JÁTÉKOT?

A valóságban Carl Lewisnak sokkal több csp-je van mint neked (szuper-turbó-hyper prémiumból), és nem ő fizet a lélekkufárnak, hanem a lélekkufárok kérlelik, hogy legyen szíves az ő ajándékukat használni stb.
Dátum: 2010.04.20. 13:16:19
KÖSZÖNJÜK!

Nekem lenne még egy javaslatom kényelmi funkciók terén: a vadászat ne zárja ki más tevékenységek végrehajtását.
Tudom, logikus lenne szerepjátékos megfontolásokból. Ugyanakkor rengeteg kattintást lehetne vele megspórolni, meg pár percet is - és a karakter nem jutna előnyhöz.
A jobb érthetőség kedvéért:
Amikor csinálom a 25 térkapus küldetést, gyakran szoktam közben vadászni. Ilyenkor így zajlik a dolog:
- Be térkapu
- vadászathoz lapoz
- vadászat elindít
- válaszolás kvízkérdésekre
- megvár 5-6 perc, figyelni mikor ér véget vadászat
- vadászat leállít
- odalapoz térkapu
- belép térkapu
- odalapoz vadászat
stb.

Ugyanígy lehet most is portyázni, epikusozni, entitásozni vadászat közben - közben még öltözködik is a karakter.

Ha lehetne vadászat közben ezeket a dolgokat csinálni, nagyban egyszerűsödne a dolog:
- Vadászat elindít
- válaszol kvízre
- térkapuhoz lapoz
- térkapu
- térkapu
- térkapu
- térkapu
stb.

A "leprogramozásához" csak törölni kellene azt a részt, hogy ilyenkor figyelje a vadászatot. Ugyanígy portyánál, epikusnál, entitásnál (nem tudom van-e még máshol is).
Már az is nagy segítség lenne, hogy vadászat ideje alatt láthatnám a portyalistát, és kiválaszthatnám a célpontokat.
Dátum: 2010.04.20. 12:56:57
Idézet: Kocos - 2010.04.20. 09:47:53
Idézet: Darah - 2010.04.20. 09:45:44
[Harc] [Epikus] [Manakonsti] [Entitás] [ÉP]
[Fittyfene1] [Fittyfene2] [Fittyfene3] [Leverető] [Térkapu]

Így?
És az épp használt más színű?


Ez utóbbi nem is jutott eszembe, de kivaló gondolat!


Ezzel azért óvatosan, nem árt tisztázni, mi minősül utóbbinak. Ha átöltözöm, majd lecserélem egyik tárgyamat, akkor félrevezető lehet, ha ki van emelve, hogy XY módra vagyok öltözve, pedig az volt az utóbbi. Ez csak akkor lenne jó, ha minden alkalommal ellenőrizné, hogy amit viselek, az megfelel-e valamelyik letárolt öltözetnek.
Dátum: 2010.04.20. 09:04:22
Idézet: Kocos - 2010.04.20. 08:58:08
Idézet: Ariel - 2010.04.19. 22:46:29
Tippre ez lesz az utolsó épület aminek nekiállnak a szövik, annyira gyenge. Inkább keresnék neki a portyákhoz kapcsolódó extra funkciót, pl újfajta átkokat, mert így nagyon kevesen fogják építeni.


Alabecsulod a rosszindulat hatalmat!


EZ nem rosszindulat kérdése, hanem józan észé. Ha megnézed, a PC volt az utolsó, amit nagyobb szövetségek felhúztak (nem mellesleg régi AL is).
Nyilván nem ok nélkül, ennek van a legkevesebb értelme.
Dátum: 2010.04.19. 22:27:30
Idézet: Miklós - 2010.04.19. 21:31:21

Idézet: Kocos - 2010.04.16. 18:30:18
Atokpiramis: Amennyiben valaki atokkal epit, hogyan valtozik az ossz epites? Hogyan valtozik a szerencse fejlodes? Hogyan valtozik a kincspont? Az atok orokre szol, mint a harag itala? Barki atkozhat barkit megkotes nelkul? Lehet ellene vedekezni?

A szerencse fejlődésnél az elköltött LE számít, ez továbbra is így marad. Az össz-építésnél, meg a kincspontnál a módosított építés számít emlékeim szerint. Hiába raknak valakire több átkot, csak a legerősebb fog számítani. Védekezni vszinűleg lehet majd ellene, az alkímista laborban lesz erre esszencia.


Jelen formájában az átokpiramis semmi másra nem jó, minthogy a HT birtokosai lövöldözzék azt, aki megpróbálja utolérni őket (többszázmillió LE-t kellene bárkinek belefejlesztenie, hogy másra hatékonyan tudja használni - ez csak annak éri meg, akinél a HT van).
Erre valami mást teljesen más funkciót kellene kitalálni. (Jelen formájában is alap dolognak kellene lennie, hogy a HT aktuális birtokosa ne használhassa, viszont arra is kellene megoldás, hogy valakire ne a végtelenségig rakják rá.)
Dátum: 2010.04.19. 16:25:43
Idézet: PottomPanna - 2010.04.19. 16:19:37
De ha már turbózza 65-re, akkor turbózhatná 60 alatt is.


Mivel a funkcióhoz 60-as sajtolás eleve kell, ennék elég minimális értelmét látom.

Viszont azt jó lenne tudni, tényleg átrakja-e a turbót, vagy csak "kvázi" turbózást csinál, azaz levonja a VP-t és úgy sajtol. Utóbbinak lenne csak értelme.
Dátum: 2010.04.19. 14:27:12
Idézet: Miklós - 2010.04.19. 14:12:14
Az automata sajtolás nem turbóz automatikusan, semmilyen módon.

Ajaj.
Akkor ha nem maximális a sajtolásom, simán veszítek 1000 LE-t a "kézi" sajtoláshoz képest. És ezért fizessek 50 őskövet, meg még félmillió LE-t (33-ról vigyem fel 60-ra a sajtolásomat).
Ráadásul a program annyit csinál, hogy vadászatonként egyszer megnyomja a sajtolás gombot. Illetve még ezt se, mert ahelyett, hogy várna kettő percet, ha nem tudsz sajtolni, inkább őskövet vagy csp-t költ, és még 60-as sajtolás is kell hozzá.
Dátum: 2010.04.19. 12:05:54
Idézet: Miklós - 2010.04.19. 11:58:47

Az automata sajtolás akkor működik, ha az állat befogása pillanatában legalább 60-as sajtolásod van. Tehát vagy turbózott sajtolással vadászol,. vagy alapban megvan a 60.


A gyorsítás kapcsán arra gondolok, hogy az automata sajtolás átrakja a turbót. Erősítsetek meg, ugye ez nem így működik, mert akkor semmi értelme:
- Akinek nincs maxos SM-je, az ugye turbózott SM-el vadászik. Ha az automata sajtolás átrakja a turbót, szív egy orbitálisat. Értelmetlen megvennie.
- Akinek maxos SM-je van, az vadászat alatt EF-et turbózik, hogy sokkal gyorsabban menjen a vadászata. Ha a sajtolás átrakja a turbót, akkor ami időt nyerne az automatikus sajtolással, annak többszörösét elveszti a turbó átrakásával.
(Részemről levonhatja a turbó oda-vissza rakosgatásának VP költségét kétszer is, de NE nyúljon hozzá a tudatturbóhoz!)

Azt is jó lenne tudni, hogy ilyenkor mennyi üres állathelyet kell fenntartani: előbb berakja az állatot és utána sajtol, vagy még berakás előtt sajtol?
Dátum: 2010.04.16. 17:04:56
Idézet: Solina - 2010.04.16. 16:46:00
Aki ott ul a gepnel egesz nap, annak tenyleg nem.. Pl. nekem.. Aki meg nem, annak forduljanak fel az allatai ugyebar... Raadasul ugyis kivaltajak mashogy, es a Beho nem tudja megfogni oket... Akkor ertelmetlen ezzel jatszani.. Mit tudom en, a sebgyogyitas szintje adjon bizonyos automatikus regeneraciot az allatoknak a buvos kunyhoval kombozva.. Amit esetleg meg a bestiak konyve valamennyit erosit.. Ne legyen olyan hatekony mint a sebgyogyitas klikkelgetve, de egy szolid regeneraciot ideje lenne betenni..


Alapben lehetne az állatok regenerációja akkora, mintha minden második lehetséges alkalommal megnyomtad volna a gyógyítás gombot. Ha megnyomod, akkor marad úgy mint régen, de az automatikus regeneráció nem működik a gyógyulás ideje alatt.
Dátum: 2010.04.16. 16:59:10
Idézet: Miklós - 2010.04.16. 13:55:18

Átokpiramis
Új maximuma 50. Ha megátkoztok valakit, a piramis 20. szintje fölött minden szint 5%-kal csökkenti a célpont építési hatékonyságát a Hatalom Tornyában. Ha pl. 40-es a piramis szintje, a megátkozott játékos feleannyit fog a saját HT-jébe építeni, mint egyébként. Ha egy játékost többen átkoznak meg, akkor az építésnél a legerősebb átok érvényesül.


Tökéletes volt az időzítés, kellett az új épületek ígérete, hogy lehetőleg ne kövesse senki az AL-t új szövetség alapításában.
Ha kérhetném, fokozottan kellene figyelni, mikor kerülnek leprogramozásra az épületek, lehetőleg csak azután, hogy az AL felhúzta a Hatalom Tornyát, hogy az Átokpiramist őrájuk ne lehessen alkalmazni, ők viszont használhassák másokra.
Dátum: 2010.04.16. 16:47:11
Nagyon kíváncsi vagyok a sajtolás megvalósítására. Remélem nem nyúl hozzá a turbóhoz, ahogy az italvásárlás se.
Dátum: 2010.04.16. 14:29:49
Idézet: Miklós - 2010.04.16. 13:55:18

Kincseskamra
A kincseskamra új maximuma 50. 15. szint fölött már nem csökkenti a licitálási időt, de: ha megöltök egy epikust, és az előző óta legalább 4 nap telt el, akkor mindenki kap kincseskamra szint mínusz 15 lélekgyémántot, és 30-as szintnél 1, 40-esnél 2, 50-esnél 3 kincstókent. 30 kincstóken beváltható 1 általad választott epikus kincsre, az entitás kincstáblához hasonlóan. A választható tárgyak. a jelenlegi epikusod kincstáblája és az előző. A kincstókenek a szövetségből való kilépéskor nullázódnak.


Nekem ezzel az eggyel van bajom. Sikerülne totálisan értelmetlenné tenni az entitást meg a kalandokból való LGY szerzést. Ha havonta bekerülne 4-5 új LGY-s cucc, meg ugyanennyi epikus, akkor még csak-csak, de a jelek épp arra mutatnak, hogy AL is epik cuccok miatt lett befékezve.
Ha lehet, inkább ne infláljuk el az epikus és LGY-s cuccokat.
Másik oldalról nézve: aki rendesen entitásozik és kalandozik kezdetektől fogva, az lassan nem tud értelmes cuccot vásárolni LGY-ért. Ne az legyen a megoldás, hogy megduplázzuk a játékba kerülő LGY és epik cuccok számát, egyúttal megemeljük az árakat is.
Dátum: 2010.04.16. 14:22:04
Idézet: Craslorg - 2010.04.16. 14:16:33
Térkapu: Ezzel akkor a térkapus küldi 2 perc alatt egymás után kétszer is teljesíthető lesz, ha jól értem?


Lehet nem érted jól
Tényleg egymás után is teljesíthető lesz: ha az a célod, hogy ugyanannyi küldetésért kevesebb LE-t kapj, akkor megcsinálhatod közvetlenül egymás után. De egy hónapban nem fogod tudni többször megcsinálni mint eddig, mert a térkapu pontok száma nem nő.
Dátum: 2010.04.16. 14:20:09
Egy észrevétel / kérdés: az épületek építési költsége ugyanakkora lesz, mint gyógyító szentélynél? Mert ha igen, akkor a top szövetségeken kívül ezek az épületek másoknak nem lesznek elérhetőek, és ez elég nagy szakadék lesz a szövetségek között.
Dátum: 2010.04.16. 12:31:02
Idézet: Ariel - 2010.04.16. 12:18:31
Ha tudnám, hogy Miklós nem vágja tönkre a karimat, odaadnám neki egy hétre, hogy próbáljon meg játszani vele. Oldja meg a kalandokat (szerezzen kristálypontot a 650+ IQ próbákhoz, a 285-ös szerencsepróbákhoz, stb), ölje le az entitásokat, epikusozzon, portyázzon 3 nap alatt 225-öt, és nyerjen is. Egyszerűen csak tartsa életben az állatokat. Ha ez sikerül neki napi 1-2 óra játékkal és 100-as gyógyítással, akkor egy szavam sem lenne többet.


Pillanatok alatt levonná a következtetést, hogy a fenének kellett annyira előrerohannod, tessék, itt az eredménye!
Dátum: 2010.04.16. 12:25:33
Idézet: Ariel - 2010.04.16. 11:37:00

Endyr int, mire egy kozmikus csillagcsapás sújt le rád. 4422 pontnyit sebzett. Kritikus sebzés! A varázslat hatással van rád: -20 Támadás, -20 Kritikus sebzés. Az állataid 664 életpontot sebződtek.
Egy ilyen sima 15%-os másodlagos vari kivédéséhez mekkora vastagbőr kell?


Itt nem a vastag bőr volt alacsony, hanem az IQ.
A vastag bőr varászaltokból szint *2 sebzést fog fel. Ha IQ-val kivéded ezt a varázslatot, akkor kb. 500-at sebződsz, annak 15%-a 75, amit 32-es vastagbőrrel (kb. ekkora Endyr másodlagosa is) már 1-re csökkentesz.
Dátum: 2010.04.16. 12:10:16
A net sebességét pár sornyi programmal ki lehetne szűrni.
Dátum: 2010.04.16. 11:28:17
Idézet: Birka - 2010.04.16. 11:23:31
Jerikó, egyértelmű, hogy egy varázsló, aki iq-ja magasságából néz le a mezőnyre


No, szerintem ebben a játékban nincs olyan, hogy "varázsló", meg nincs "harcos" sem. A szabályokban semmi képpen.
Aki olyan karaktert szeretne fejleszteni, aki minél több portyában győz, annak fejleszteni kell az IQ-ját is, a támadását is, de a tauját és az erejét is. Emellett alkalmazkodnia a különböző tárgyakhoz: ahol a fegyverek az erősebbek, ott azt, ahol a varázslatok ott azt. Fel kell ismerni a helyzeteket és alkalmazkodni hozzájuk.

Aki ilyen-olyan (szerepjátékos) szempontból kinevezi magát "varázslónak" vagy "harcosnak", és rááll az egyik oldalra, annak minden tiszteletem, de ebben a játékban ez azzal jár együtt, hogy az optimálisan (mindkét irányban) fejlesztett karakterek ellen bukni fogja a csatákat.