Hozzászólások - Helion1988
Dátum: 2012.11.11. 20:24:45
Olyan sikeresen kampányol hogy hetente összehoz egy 35 fős szövit. Jó?
Dátum: 2012.11.06. 20:14:02
Mackó beszóltak közelről.
Dátum: 2012.10.31. 07:10:11
Nekem se, csak a -%-ra értettem.
Dátum: 2012.10.24. 17:56:35
Idézet: Kocos - 2012.10.24. 13:11:46
Ez azert jo, mert aki nem figyel, mint en az -70%-kal olyan emberes zakokba rohan bele, ami egy tyrexen is lotyogne.
Én is benyeltem ezt a dolgot.
Ez azert jo, mert aki nem figyel, mint en az -70%-kal olyan emberes zakokba rohan bele, ami egy tyrexen is lotyogne.
Én is benyeltem ezt a dolgot.
Dátum: 2012.10.23. 10:22:11
Mind a kettőnél oda van írva, csak ki kell választanod melyiknek szeretnéd megnézni az árát.
Dátum: 2012.10.21. 18:12:33
Szerintem maradjunk a piramisnál. Főkocka....
Dátum: 2012.10.09. 21:50:25
Köszönjük a fejlesztést, vártuk már nagyon!
(Nem tudom kitől indult a fejlesztési ötlet, de nagy zseni a srác az mán tuti. )
(Nem tudom kitől indult a fejlesztési ötlet, de nagy zseni a srác az mán tuti. )
Dátum: 2012.09.30. 10:16:31
Idézet: Kvnoemi - 2012.09.30. 09:20:32
Akkor erre kapunk még némi +TP-t, nehogy már jól érezzük magunkat?
Lényegében itt arra lenne szó, hogy ha a VF-s szubplazmával indít csatát akkor kapjon-e a 0-LE-hez tp-t, vagy 0 LE 0 TP-t kapjon. Miklós először akart TP-t adni hogy ne legyen 0 TP-s küldi (összegyűjt mondjuk 10 plazmát és ellövi), de aztán fel lett világosítva, hogy nem 0 Tp-s lesz a küldi mert a küldi LE/TP úgyis beállítja.
Ha a VF-s kap TP-t is a 0 LE mellé akkor ez egy használhatatlan fejlesztés lesz a VF-snek, ha 0 LE 0 TP kap akkor minimális szinten használható (feltéve hogy nincsenek jól tejelő célpontjaid).
Akkor erre kapunk még némi +TP-t, nehogy már jól érezzük magunkat?
Lényegében itt arra lenne szó, hogy ha a VF-s szubplazmával indít csatát akkor kapjon-e a 0-LE-hez tp-t, vagy 0 LE 0 TP-t kapjon. Miklós először akart TP-t adni hogy ne legyen 0 TP-s küldi (összegyűjt mondjuk 10 plazmát és ellövi), de aztán fel lett világosítva, hogy nem 0 Tp-s lesz a küldi mert a küldi LE/TP úgyis beállítja.
Ha a VF-s kap TP-t is a 0 LE mellé akkor ez egy használhatatlan fejlesztés lesz a VF-snek, ha 0 LE 0 TP kap akkor minimális szinten használható (feltéve hogy nincsenek jól tejelő célpontjaid).
Dátum: 2012.09.30. 08:19:14
Idézet: Miklós - 2012.09.19. 17:03:38
Sehol nincs leírva egyértelműen, hogy kap-e a VF-s TP-t vagy sem.
Idézet: Truth80 - 2012.09.19. 15:59:50
Igen, azt hiszem ez ugyanazt az eredményt hozza ki végül.
Miklos, nem eleg ha VF 0 TP 0 LE-vel a vegen beallitja a kuldetes szamlalo az LE/TP aranyt?
Igen, azt hiszem ez ugyanazt az eredményt hozza ki végül.
Sehol nincs leírva egyértelműen, hogy kap-e a VF-s TP-t vagy sem.
Dátum: 2012.09.21. 22:12:14
Idézet: Birka - 2012.09.21. 18:13:25
Nana
Nem csökkenti az előnyét, csak nem növeli tovább a VF vadászat előnyét...
Egy szint alatt a VF-el 2x annyi lény jön neked, mint az EH-snak, azaz ha fele annyi bónuszt ad neked akkor egy szin távlatában pont ugyan annyi bónuszt ad neked is meg az EH-snak is a tárgy.
Meg lehet próbálni ezt kiforgatni, de mesterkéltnek érzem
Idézet: Helion1988 - 2012.09.21. 17:55:33
Teccik érteni? Igazából ezzel nem is lenne problémám, ha mindeközben nem lenne egy olyan fejlesztés amiben az EH-s kitudja használni az EH adta előnyeit, nevezetesen hogy nem 0-a LE-ért portyázhat, miközben a VF-es fixen 0 LE-ért.
VF esetén a 0 LE 0 TP-vel kiegyeznék mivel a küldi tp úgyis beállítja az LE/TP-t. (Erre vonatkozóan volt már valami kijelentés Miklós részéről?)
Erre jön egy újabb fejlesztés ami a VF-es előnyét csökkenti a vadászat során. Pontosabban nem csökkenti csak nem tudom vele kihasználni a VF adta előnyeimet. Remek...
Nana
Nem csökkenti az előnyét, csak nem növeli tovább a VF vadászat előnyét...
Egy szint alatt a VF-el 2x annyi lény jön neked, mint az EH-snak, azaz ha fele annyi bónuszt ad neked akkor egy szin távlatában pont ugyan annyi bónuszt ad neked is meg az EH-snak is a tárgy.
Meg lehet próbálni ezt kiforgatni, de mesterkéltnek érzem
Idézet: Helion1988 - 2012.09.21. 17:55:33
Pontosabban nem csökkenti csak nem tudom vele kihasználni a VF adta előnyeimet.
Teccik érteni? Igazából ezzel nem is lenne problémám, ha mindeközben nem lenne egy olyan fejlesztés amiben az EH-s kitudja használni az EH adta előnyeit, nevezetesen hogy nem 0-a LE-ért portyázhat, miközben a VF-es fixen 0 LE-ért.
VF esetén a 0 LE 0 TP-vel kiegyeznék mivel a küldi tp úgyis beállítja az LE/TP-t. (Erre vonatkozóan volt már valami kijelentés Miklós részéről?)
Dátum: 2012.09.21. 17:55:33
Idézet: Miklós - 2012.09.19. 14:52:08
Idézet: Lora - 2012.09.21. 11:19:14
Vagy 2 nap alatt leprogramozta Baraty, vagy ez a topic csak amolyan "nah írjatok valamit mintha lenne beleszólásotok".
Ezt a VF-s dolgot továbbra se értem. Ennek függvényében meg pláne nem:
Idézet: Miklós - 2012.09.20. 11:11:23
Szó sincs VF-ellenességről.
A VF-nek az az előnye hogy kevesebb tp-t kap a vadászat során, az EH-nak meg hogy nincs 0LE-s portyája illetve több AF-t.
Erre jön egy újabb fejlesztés ami a VF-es előnyét csökkenti a vadászat során. Pontosabban nem csökkenti csak nem tudom vele kihasználni a VF adta előnyeimet. Remek...
A közeljövőben bekerülő új esemény, "A bolygó ura" terveink szerint egy új tárgyat hozna a játékba, erről szeretnék most egy külön topicot nyitni, mindenki elmondhatja a véleményét.
Idézet: Lora - 2012.09.21. 11:19:14
Így lett leprogramozva. Ha VF-es vki mindegy hogy 1 vagy 55 a Vf szakija, akkor 25%-ot kap.
Vagy 2 nap alatt leprogramozta Baraty, vagy ez a topic csak amolyan "nah írjatok valamit mintha lenne beleszólásotok".
Ezt a VF-s dolgot továbbra se értem. Ennek függvényében meg pláne nem:
Idézet: Miklós - 2012.09.20. 11:11:23
Szó sincs VF-ellenességről.
A VF-nek az az előnye hogy kevesebb tp-t kap a vadászat során, az EH-nak meg hogy nincs 0LE-s portyája illetve több AF-t.
Erre jön egy újabb fejlesztés ami a VF-es előnyét csökkenti a vadászat során. Pontosabban nem csökkenti csak nem tudom vele kihasználni a VF adta előnyeimet. Remek...
Dátum: 2012.09.20. 19:28:06
Idézet: Craslorg - 2012.09.19. 19:56:27
Idézet: Miklós - 2012.09.20. 11:11:23
Szó sincs VF-ellenességről.
Srácok, döntsétek mert nagyon hülyén fogtok kinézni a köv. talin a színpadon egymás mellet, ha ilyen ellentmondások vannak.
Idézet: Miklós - 2012.09.20. 11:11:23
Szó sincs VF-ellenességről. Mindössze arról van itt szó, hogy a tárgy pontosan ugyanolyan erős legyen a VFeseknek és az EHsoknak is. Pontosan ugyanannyival növeli a LE/TP-t mindenkinek. Egyébként egy EHs kevesebbet vadászik, mint egy VFes, tehát ez a fejlesztés valójában pont, hogy a VFeseket tápolja.
Nem igazán értem ezt a kijelentést. Miért lenne nekem táp, ha fixen 0 LE-s csatára még Tp-t is kapok, ezzel szemben az eh-s LE-t és TP-t is. A 0 LE/Tp miért ugyanolyan táp mint a "Valamennyi" LE/Tp. 0=valamennyi ezt hogy sikerült "ugyanannyira" kihoznod? (Ha időközben az a döntés született esetleg hogy a VF-s 0 LÉ-t és 0 TP-t kap akkor ez a rész tárgytalan.)
Idézet: Miklós - 2012.09.20. 11:11:23
A szubplazmát bárki használhatja, nemcsak az EHsok, az ősgyémánt "korlátja" azaz hatása (LE/TP) pedig pontosan azonos mindenkinek.
Nem azonos a hatása. Nem is értem hogy neked ez hogy jön ki egyenlőre.
Valaki ezt elmagyarázná nekem?
A vadászós részt se értem a VF-snek már csak fele annyi jár mint az Eh-snak? Azért mert a VF-esnek jobb az LE/Tp aránya vadászatból? Ennyi erővel akkor az Eh-s kapjon kevesebb AF pontot templomból/szöviküldiből, mert neki meg jobb az AF/TP aránya.
Azt se teljesen értem, hogy miben lesz ez más mint a KH-s ellenfél. Egyrészt ha nagyon lefelé ütsz semmi kihívás nem lesz portyázásban, másrészt egy bizonyos szint után már csak a krit varit fogja tudni pörgetni ezzel lévén nagy valószínűséggel a célpont a varinál megfekszik. (hangsúlyozom: nagyon lefelé ütésnél).
Ne számíts nagyon VF erősítésre. Majdhogynem bevallott cél a VF minél inkább háttérbe szorítása.
Idézet: Miklós - 2012.09.20. 11:11:23
Szó sincs VF-ellenességről.
Srácok, döntsétek mert nagyon hülyén fogtok kinézni a köv. talin a színpadon egymás mellet, ha ilyen ellentmondások vannak.
Idézet: Miklós - 2012.09.20. 11:11:23
Szó sincs VF-ellenességről. Mindössze arról van itt szó, hogy a tárgy pontosan ugyanolyan erős legyen a VFeseknek és az EHsoknak is. Pontosan ugyanannyival növeli a LE/TP-t mindenkinek. Egyébként egy EHs kevesebbet vadászik, mint egy VFes, tehát ez a fejlesztés valójában pont, hogy a VFeseket tápolja.
Nem igazán értem ezt a kijelentést. Miért lenne nekem táp, ha fixen 0 LE-s csatára még Tp-t is kapok, ezzel szemben az eh-s LE-t és TP-t is. A 0 LE/Tp miért ugyanolyan táp mint a "Valamennyi" LE/Tp. 0=valamennyi ezt hogy sikerült "ugyanannyira" kihoznod? (Ha időközben az a döntés született esetleg hogy a VF-s 0 LÉ-t és 0 TP-t kap akkor ez a rész tárgytalan.)
Idézet: Miklós - 2012.09.20. 11:11:23
A szubplazmát bárki használhatja, nemcsak az EHsok, az ősgyémánt "korlátja" azaz hatása (LE/TP) pedig pontosan azonos mindenkinek.
Nem azonos a hatása. Nem is értem hogy neked ez hogy jön ki egyenlőre.
Valaki ezt elmagyarázná nekem?
A vadászós részt se értem a VF-snek már csak fele annyi jár mint az Eh-snak? Azért mert a VF-esnek jobb az LE/Tp aránya vadászatból? Ennyi erővel akkor az Eh-s kapjon kevesebb AF pontot templomból/szöviküldiből, mert neki meg jobb az AF/TP aránya.
Azt se teljesen értem, hogy miben lesz ez más mint a KH-s ellenfél. Egyrészt ha nagyon lefelé ütsz semmi kihívás nem lesz portyázásban, másrészt egy bizonyos szint után már csak a krit varit fogja tudni pörgetni ezzel lévén nagy valószínűséggel a célpont a varinál megfekszik. (hangsúlyozom: nagyon lefelé ütésnél).
Dátum: 2012.09.20. 18:30:14
Hiányolom a "nem szeretnék szubplazmás fejlesztést" opciót.
A kamrázásra vonatkozó részt.
A tp-re vonatkozó részt főleg vf esetén.
A kamrázásra vonatkozó részt.
A tp-re vonatkozó részt főleg vf esetén.
Dátum: 2012.09.19. 21:40:50
A kettészakadt mezőnnyel mint játéktechnika problémával egyetértek.
A felére ritkuló szintlépések, ezzel csökkenő őskőbevétellel már nem biztos. Ez már hosszabb távú számolást igényel és persze "elméleti döntéseket" (2x buktam mikroökonómiából úgyhogy tényleg csak úgy belekezdek kicsit ) :
Mi történik akkor ha eljutunk arra a szintre a fejlesztéseknek köszönhetően, hogy már abszolút nem éri meg a VF-el játszani (tegyük fel hogy az alanyunk egy jól tejelő játékos őskő szempontból):
- a játékos abbahagyja a játékot mivel elrontják a játékát (teljes őskő kiesés).
- átvált EH-ra és csap portyázik (lassabb szintlépés).
- átvált EH-ra és minden erőforrást felhasznál.
Elméleti síkon nem tudom, hogy hosszútávon melyik éri meg jobban anyagilag a behónak (mármint a kevésbé szintet-lépő, de tejelő játékosok megtartása vagy ezen játékosok egy részének elvesztése másik részéből még jobban tejelő játékosok "kiképzése).
(Persze nem kizárt, hogy nem elemezték ki őskőszempontból a jelenlegi játékstílusokat).
Az EH-s V3-as történet csak részben igaz. Mivel csak portyázik és tegyük fel hogy nagy %-ban nyer is (95%+) a növekvő csataaránya miatt előbb utóbb célponttá válik mivel sokat lehet tőle így már rabolni. Bár azt tény hogy a vesztesége kicsit marad a másik oldalon a nyereség elégé megtud ugrani és így amit nyer a kicsi veszteséggel előbb utóbb már hátránnyá válik.
A felére ritkuló szintlépések, ezzel csökkenő őskőbevétellel már nem biztos. Ez már hosszabb távú számolást igényel és persze "elméleti döntéseket" (2x buktam mikroökonómiából úgyhogy tényleg csak úgy belekezdek kicsit ) :
Mi történik akkor ha eljutunk arra a szintre a fejlesztéseknek köszönhetően, hogy már abszolút nem éri meg a VF-el játszani (tegyük fel hogy az alanyunk egy jól tejelő játékos őskő szempontból):
- a játékos abbahagyja a játékot mivel elrontják a játékát (teljes őskő kiesés).
- átvált EH-ra és csap portyázik (lassabb szintlépés).
- átvált EH-ra és minden erőforrást felhasznál.
Elméleti síkon nem tudom, hogy hosszútávon melyik éri meg jobban anyagilag a behónak (mármint a kevésbé szintet-lépő, de tejelő játékosok megtartása vagy ezen játékosok egy részének elvesztése másik részéből még jobban tejelő játékosok "kiképzése).
(Persze nem kizárt, hogy nem elemezték ki őskőszempontból a jelenlegi játékstílusokat).
Az EH-s V3-as történet csak részben igaz. Mivel csak portyázik és tegyük fel hogy nagy %-ban nyer is (95%+) a növekvő csataaránya miatt előbb utóbb célponttá válik mivel sokat lehet tőle így már rabolni. Bár azt tény hogy a vesztesége kicsit marad a másik oldalon a nyereség elégé megtud ugrani és így amit nyer a kicsi veszteséggel előbb utóbb már hátránnyá válik.
Dátum: 2012.09.19. 21:01:12
Mi az oka egyébként ennek a nagy "VF ellenességnek"? Miért jobb Miklóséknak az Eh mint a VF?
Dátum: 2012.09.19. 20:53:53
Pont erre írtam a sunyizást (bár az igaz, hogy nem ez a legmegfelelőbb szó). Egyszerűbb EH-t erősíteni (vagy ha úgy tetszik akkor a VF-et nem erősíteni) mintsem kijelenteni, nah holnaptól nincs VF mert nekünk fejlesztőknek az nem megérős játékstílus.
Dátum: 2012.09.19. 20:28:46
Idézet: Craslorg - 2012.09.19. 19:56:27
Igaza van Molának tényleg ne vigyorogj!
"Majdhogynem bevallott cél" Ez annyira szép, hogy nincs a pömpölőben egy kis vérecske Miklósék részéről. Gyerekek holnaptól nincs VF mert ez így jobb lesz nekünk. Sokkal egyszerűbb fejlesztésekkel, sunyizással elérni ezt a háttérbe szorítást...
Ne számíts nagyon VF erősítésre. Majdhogynem bevallott cél a VF minél inkább háttérbe szorítása.
Igaza van Molának tényleg ne vigyorogj!
"Majdhogynem bevallott cél" Ez annyira szép, hogy nincs a pömpölőben egy kis vérecske Miklósék részéről. Gyerekek holnaptól nincs VF mert ez így jobb lesz nekünk. Sokkal egyszerűbb fejlesztésekkel, sunyizással elérni ezt a háttérbe szorítást...
Dátum: 2012.09.19. 20:22:56
Sziasztok.
Őszintén szólva kicsit értetlenül állok eme fejlesztés előtt (amit egyébként remélek hogy nem fog megvalósulni). Lehet hogy ez csak annak köszönhető hogy a V3-on játszok VF-el a középmezőnyben (lvl 91).
Lényegében amit egyáltalán nem értek az az, hogy miért kell egy játékbeli problémát (ami jelen esetben a célponthiány és talán a vadászat le növelése), ennyire bonyolultan megoldani. miért kell egy teljesen új dolgot kitalálni (új név, új tárgy- vagy én nem is tudom mi ez-, új rendszer), ami rengeteg fejlesztést igényel kezdve a buktatók kiküszöbölésével (amiből ha nem tévedek így hirtelen felmerült 1-2).
A célponthiányra ott van már a megoldás, csak ki kell terjeszteni. KH-nak hívják és Craslorg le is írta az első hsz-ben.
Vadászat le növelés: A vadászat LE/TP-je még mindig a béka hátsója alatt van a többi LE szerzési lehetőséghez képest. Jelenleg talán még a VF-es portyázással se veszi fel a versenyt (annak ellenére hogy gyakori a 0 LE) ha pedig ehhez hozzáadjuk a portyával pörgethető küldiket, hát bizony a vadászat úgy ahogy van kaka. Ezen a szubplazmás vadászatos valami se segít sokat.
Szó volt itt régebben speki növelésről (1 világon lett bevezetve), küldi változtatásról- itt semmi változás hacsak a tárolható kalandok számának növelését nem soroljuk ide.
Véleményem szerint nem kell bonyolult dolgokat kitalálni és fejleszteni amikor egyszerű javításokkal is megoldhatóak lehetnének ezek.
Több KH-s célpont ahol szükséges. (Ha fent kevés az ellenfél akkor lehetőség lejjebb ütésre, de csak KH-ra! )
Speki maximum növelése, akár AF-pont árán pl.: 3AF +1 speki. +30-ig (Ez megint 90 AF elköltését jelentené ami segítené az af képességek hiányát is )
Vadászós küldik pörgethetőségének javítása pl. kevesebb célérték: 5 kiégett kavics 10 kis állat elfogás.
És ezek csak az ezeréves régi javítások, az új dolgokról itt még szó sincs (a teljesség igénye nélkül): Napi rutin, háború, Af képesség hiány, épület hiány, PP-t CSP-t egyaránt használók jutalmazása, kommunikáció javítása, Kvíz problémák, új események stb stb.
A javítási/fejlesztési topicok száma csak növekszik (szerintem erőteljesen átláthatatlan kezd lenni a fórum), a játékosok ötletei csak gyűlnek de ezekből kevés valósul meg vagy csak nagyon lassan. 15 ről 12-ra csökkenteni a kritvari célszámát 2 hónap volt, de ha egy nerfről van szó akkor 2 nap is elég a bevezetéséhez.
Őszintén szólva kicsit értetlenül állok eme fejlesztés előtt (amit egyébként remélek hogy nem fog megvalósulni). Lehet hogy ez csak annak köszönhető hogy a V3-on játszok VF-el a középmezőnyben (lvl 91).
Lényegében amit egyáltalán nem értek az az, hogy miért kell egy játékbeli problémát (ami jelen esetben a célponthiány és talán a vadászat le növelése), ennyire bonyolultan megoldani. miért kell egy teljesen új dolgot kitalálni (új név, új tárgy- vagy én nem is tudom mi ez-, új rendszer), ami rengeteg fejlesztést igényel kezdve a buktatók kiküszöbölésével (amiből ha nem tévedek így hirtelen felmerült 1-2).
A célponthiányra ott van már a megoldás, csak ki kell terjeszteni. KH-nak hívják és Craslorg le is írta az első hsz-ben.
Vadászat le növelés: A vadászat LE/TP-je még mindig a béka hátsója alatt van a többi LE szerzési lehetőséghez képest. Jelenleg talán még a VF-es portyázással se veszi fel a versenyt (annak ellenére hogy gyakori a 0 LE) ha pedig ehhez hozzáadjuk a portyával pörgethető küldiket, hát bizony a vadászat úgy ahogy van kaka. Ezen a szubplazmás vadászatos valami se segít sokat.
Szó volt itt régebben speki növelésről (1 világon lett bevezetve), küldi változtatásról- itt semmi változás hacsak a tárolható kalandok számának növelését nem soroljuk ide.
Véleményem szerint nem kell bonyolult dolgokat kitalálni és fejleszteni amikor egyszerű javításokkal is megoldhatóak lehetnének ezek.
Több KH-s célpont ahol szükséges. (Ha fent kevés az ellenfél akkor lehetőség lejjebb ütésre, de csak KH-ra! )
Speki maximum növelése, akár AF-pont árán pl.: 3AF +1 speki. +30-ig (Ez megint 90 AF elköltését jelentené ami segítené az af képességek hiányát is )
Vadászós küldik pörgethetőségének javítása pl. kevesebb célérték: 5 kiégett kavics 10 kis állat elfogás.
És ezek csak az ezeréves régi javítások, az új dolgokról itt még szó sincs (a teljesség igénye nélkül): Napi rutin, háború, Af képesség hiány, épület hiány, PP-t CSP-t egyaránt használók jutalmazása, kommunikáció javítása, Kvíz problémák, új események stb stb.
A javítási/fejlesztési topicok száma csak növekszik (szerintem erőteljesen átláthatatlan kezd lenni a fórum), a játékosok ötletei csak gyűlnek de ezekből kevés valósul meg vagy csak nagyon lassan. 15 ről 12-ra csökkenteni a kritvari célszámát 2 hónap volt, de ha egy nerfről van szó akkor 2 nap is elég a bevezetéséhez.
Dátum: 2012.09.16. 09:38:44
V3: Utolsó vérig
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 36. kategóriájának győztese: Látondi Zan
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 33. kategóriájának győztese: Dark Angel01
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 32. kategóriájának győztese: Vanek úr
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 31. kategóriájának győztese: Moróki Thils
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 30. kategóriájának győztese: Thalia
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 29. kategóriájának győztese: Memo
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 28. kategóriájának győztese: Rachman
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 27. kategóriájának győztese: Koarc
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 26. kategóriájának győztese: Mészáros
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 25. kategóriájának győztese: Yaksee
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 24. kategóriájának győztese: Helion
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 23. kategóriájának győztese: Meggy
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 22. kategóriájának győztese: Havelock
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 21. kategóriájának győztese: Masquerader
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 20. kategóriájának győztese: Szotyi
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 19. kategóriájának győztese: Bendegúz
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 18. kategóriájának győztese: Beherit
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 17. kategóriájának győztese: Glaedr
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 16. kategóriájának győztese: HerOoO
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 15. kategóriájának győztese: Zsákos Frodó
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 14. kategóriájának győztese: Hornyreaper
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 13. kategóriájának győztese: Vittorio
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 12. kategóriájának győztese: Peacetoy
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 11. kategóriájának győztese: Smaragdvámpír
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 10. kategóriájának győztese: Ezervirágszirom
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 9. kategóriájának győztese: Darázs
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 8. kategóriájának győztese: Little John
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 7. kategóriájának győztese: Mogorva
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 6. kategóriájának győztese: Vidarr
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 5. kategóriájának győztese: Havas Jon
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 4. kategóriájának győztese: Erőszakos Cukormókus
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 3. kategóriájának győztese: Kagamaro
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 2. kategóriájának győztese: Anytia
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 1. kategóriájának győztese: Khán
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 36. kategóriájának győztese: Látondi Zan
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 33. kategóriájának győztese: Dark Angel01
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 32. kategóriájának győztese: Vanek úr
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 31. kategóriájának győztese: Moróki Thils
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 30. kategóriájának győztese: Thalia
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 29. kategóriájának győztese: Memo
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 28. kategóriájának győztese: Rachman
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 27. kategóriájának győztese: Koarc
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 26. kategóriájának győztese: Mészáros
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 25. kategóriájának győztese: Yaksee
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 24. kategóriájának győztese: Helion
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 23. kategóriájának győztese: Meggy
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 22. kategóriájának győztese: Havelock
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 21. kategóriájának győztese: Masquerader
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 20. kategóriájának győztese: Szotyi
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 19. kategóriájának győztese: Bendegúz
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 18. kategóriájának győztese: Beherit
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 17. kategóriájának győztese: Glaedr
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 16. kategóriájának győztese: HerOoO
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 15. kategóriájának győztese: Zsákos Frodó
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 14. kategóriájának győztese: Hornyreaper
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 13. kategóriájának győztese: Vittorio
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 12. kategóriájának győztese: Peacetoy
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 11. kategóriájának győztese: Smaragdvámpír
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 10. kategóriájának győztese: Ezervirágszirom
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 9. kategóriájának győztese: Darázs
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 8. kategóriájának győztese: Little John
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 7. kategóriájának győztese: Mogorva
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 6. kategóriájának győztese: Vidarr
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 5. kategóriájának győztese: Havas Jon
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 4. kategóriájának győztese: Erőszakos Cukormókus
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 3. kategóriájának győztese: Kagamaro
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 2. kategóriájának győztese: Anytia
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 1. kategóriájának győztese: Khán
Dátum: 2012.09.02. 20:51:27
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 36. kategóriájának győztese: Sy Web
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 34. kategóriájának győztese: Wood
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 33. kategóriájának győztese: Zanti Rumivác
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 32. kategóriájának győztese: Heparni
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 31. kategóriájának győztese: Büyük
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 30. kategóriájának győztese: Thalia
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 29. kategóriájának győztese: Memo
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 28. kategóriájának győztese: IV_Ulrich
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 27. kategóriájának győztese: Koarc
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 26. kategóriájának győztese: Mészáros
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 25. kategóriájának győztese: Yaksee
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 24. kategóriájának győztese: Helion
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 23. kategóriájának győztese: Rendoz Romil
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 22. kategóriájának győztese: Répa
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 21. kategóriájának győztese: Masquerader
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 20. kategóriájának győztese: McMad
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 19. kategóriájának győztese: Garbash
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 18. kategóriájának győztese: Beherit
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 17. kategóriájának győztese: Glaedr
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 16. kategóriájának győztese: HerOoO
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 15. kategóriájának győztese: Tarisznyádi Lotho
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 14. kategóriájának győztese: Hornyreaper
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 13. kategóriájának győztese: Vittorio
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 12. kategóriájának győztese: Kukori
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 11. kategóriájának győztese: Smaragdvámpír
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 10. kategóriájának győztese: Lelketlen
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 9. kategóriájának győztese: Plat
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 8. kategóriájának győztese: Sosthenes
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 7. kategóriájának győztese: Little John
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 6. kategóriájának győztese: Vidarr
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 5. kategóriájának győztese: Oculis
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 4. kategóriájának győztese: Havas Jon
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 3. kategóriájának győztese: Erőszakos Cukormókus
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 2. kategóriájának győztese: Kagamaro
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 1. kategóriájának győztese: Moróki Thils
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 34. kategóriájának győztese: Wood
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 33. kategóriájának győztese: Zanti Rumivác
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 32. kategóriájának győztese: Heparni
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 31. kategóriájának győztese: Büyük
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 30. kategóriájának győztese: Thalia
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 29. kategóriájának győztese: Memo
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 28. kategóriájának győztese: IV_Ulrich
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 27. kategóriájának győztese: Koarc
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 26. kategóriájának győztese: Mészáros
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 25. kategóriájának győztese: Yaksee
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 24. kategóriájának győztese: Helion
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 23. kategóriájának győztese: Rendoz Romil
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 22. kategóriájának győztese: Répa
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 21. kategóriájának győztese: Masquerader
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 20. kategóriájának győztese: McMad
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 19. kategóriájának győztese: Garbash
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 18. kategóriájának győztese: Beherit
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 17. kategóriájának győztese: Glaedr
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 16. kategóriájának győztese: HerOoO
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 15. kategóriájának győztese: Tarisznyádi Lotho
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 14. kategóriájának győztese: Hornyreaper
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 13. kategóriájának győztese: Vittorio
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 12. kategóriájának győztese: Kukori
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 11. kategóriájának győztese: Smaragdvámpír
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 10. kategóriájának győztese: Lelketlen
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 9. kategóriájának győztese: Plat
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 8. kategóriájának győztese: Sosthenes
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 7. kategóriájának győztese: Little John
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 6. kategóriájának győztese: Vidarr
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 5. kategóriájának győztese: Oculis
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 4. kategóriájának győztese: Havas Jon
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 3. kategóriájának győztese: Erőszakos Cukormókus
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 2. kategóriájának győztese: Kagamaro
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 1. kategóriájának győztese: Moróki Thils