
Hozzászólások - Helion1988
Dátum: 2012.11.11. 20:24:45
Olyan sikeresen kampányol hogy hetente összehoz egy 35 fős szövit. Jó? 

Dátum: 2012.11.06. 20:14:02
Mackó beszóltak közelről. 

Dátum: 2012.10.31. 07:10:11
Nekem se, csak a -%-ra értettem.
Dátum: 2012.10.24. 17:56:35
Idézet: Kocos - 2012.10.24. 13:11:46
Ez azert jo, mert aki nem figyel, mint en az -70%-kal olyan emberes zakokba rohan bele, ami egy tyrexen is lotyogne.
Én is benyeltem ezt a dolgot.
Ez azert jo, mert aki nem figyel, mint en az -70%-kal olyan emberes zakokba rohan bele, ami egy tyrexen is lotyogne.
Én is benyeltem ezt a dolgot.
Dátum: 2012.10.23. 10:22:11
Mind a kettőnél oda van írva, csak ki kell választanod melyiknek szeretnéd megnézni az árát.
Dátum: 2012.10.21. 18:12:33
Szerintem maradjunk a piramisnál. Főkocka....
Dátum: 2012.10.09. 21:50:25
Köszönjük a fejlesztést, vártuk már nagyon!
(Nem tudom kitől indult a fejlesztési ötlet, de nagy zseni a srác az mán tuti.
)
(Nem tudom kitől indult a fejlesztési ötlet, de nagy zseni a srác az mán tuti.

Dátum: 2012.09.30. 10:16:31
Idézet: Kvnoemi - 2012.09.30. 09:20:32
Akkor erre kapunk még némi +TP-t, nehogy már jól érezzük magunkat?
Lényegében itt arra lenne szó, hogy ha a VF-s szubplazmával indít csatát akkor kapjon-e a 0-LE-hez tp-t, vagy 0 LE 0 TP-t kapjon. Miklós először akart TP-t adni hogy ne legyen 0 TP-s küldi (összegyűjt mondjuk 10 plazmát és ellövi), de aztán fel lett világosítva, hogy nem 0 Tp-s lesz a küldi mert a küldi LE/TP úgyis beállítja.
Ha a VF-s kap TP-t is a 0 LE mellé akkor ez egy használhatatlan fejlesztés lesz a VF-snek, ha 0 LE 0 TP kap akkor minimális szinten használható (feltéve hogy nincsenek jól tejelő célpontjaid).
Akkor erre kapunk még némi +TP-t, nehogy már jól érezzük magunkat?

Lényegében itt arra lenne szó, hogy ha a VF-s szubplazmával indít csatát akkor kapjon-e a 0-LE-hez tp-t, vagy 0 LE 0 TP-t kapjon. Miklós először akart TP-t adni hogy ne legyen 0 TP-s küldi (összegyűjt mondjuk 10 plazmát és ellövi), de aztán fel lett világosítva, hogy nem 0 Tp-s lesz a küldi mert a küldi LE/TP úgyis beállítja.
Ha a VF-s kap TP-t is a 0 LE mellé akkor ez egy használhatatlan fejlesztés lesz a VF-snek, ha 0 LE 0 TP kap akkor minimális szinten használható (feltéve hogy nincsenek jól tejelő célpontjaid).
Dátum: 2012.09.30. 08:19:14
Idézet: Miklós - 2012.09.19. 17:03:38
Sehol nincs leírva egyértelműen, hogy kap-e a VF-s TP-t vagy sem.
Idézet: Truth80 - 2012.09.19. 15:59:50
Igen, azt hiszem ez ugyanazt az eredményt hozza ki végül.
Miklos, nem eleg ha VF 0 TP 0 LE-vel a vegen beallitja a kuldetes szamlalo az LE/TP aranyt?
Igen, azt hiszem ez ugyanazt az eredményt hozza ki végül.
Sehol nincs leírva egyértelműen, hogy kap-e a VF-s TP-t vagy sem.
Dátum: 2012.09.21. 22:12:14
Idézet: Birka - 2012.09.21. 18:13:25
Nana
Nem csökkenti az előnyét, csak nem növeli tovább a VF vadászat előnyét...
Egy szint alatt a VF-el 2x annyi lény jön neked, mint az EH-snak, azaz ha fele annyi bónuszt ad neked akkor egy szin távlatában pont ugyan annyi bónuszt ad neked is meg az EH-snak is a tárgy.
Meg lehet próbálni ezt kiforgatni, de mesterkéltnek érzem
Idézet: Helion1988 - 2012.09.21. 17:55:33
Teccik érteni? Igazából ezzel nem is lenne problémám, ha mindeközben nem lenne egy olyan fejlesztés amiben az EH-s kitudja használni az EH adta előnyeit, nevezetesen hogy nem 0-a LE-ért portyázhat, miközben a VF-es fixen 0 LE-ért.
VF esetén a 0 LE 0 TP-vel kiegyeznék mivel a küldi tp úgyis beállítja az LE/TP-t. (Erre vonatkozóan volt már valami kijelentés Miklós részéről?)
Erre jön egy újabb fejlesztés ami a VF-es előnyét csökkenti a vadászat során. Pontosabban nem csökkenti csak nem tudom vele kihasználni a VF adta előnyeimet. Remek...
Nana

Nem csökkenti az előnyét, csak nem növeli tovább a VF vadászat előnyét...
Egy szint alatt a VF-el 2x annyi lény jön neked, mint az EH-snak, azaz ha fele annyi bónuszt ad neked akkor egy szin távlatában pont ugyan annyi bónuszt ad neked is meg az EH-snak is a tárgy.
Meg lehet próbálni ezt kiforgatni, de mesterkéltnek érzem

Idézet: Helion1988 - 2012.09.21. 17:55:33
Pontosabban nem csökkenti csak nem tudom vele kihasználni a VF adta előnyeimet.
Teccik érteni? Igazából ezzel nem is lenne problémám, ha mindeközben nem lenne egy olyan fejlesztés amiben az EH-s kitudja használni az EH adta előnyeit, nevezetesen hogy nem 0-a LE-ért portyázhat, miközben a VF-es fixen 0 LE-ért.
VF esetén a 0 LE 0 TP-vel kiegyeznék mivel a küldi tp úgyis beállítja az LE/TP-t. (Erre vonatkozóan volt már valami kijelentés Miklós részéről?)
Dátum: 2012.09.21. 17:55:33
Idézet: Miklós - 2012.09.19. 14:52:08
Idézet: Lora - 2012.09.21. 11:19:14
Vagy 2 nap alatt leprogramozta Baraty, vagy ez a topic csak amolyan "nah írjatok valamit mintha lenne beleszólásotok".
Ezt a VF-s dolgot továbbra se értem. Ennek függvényében meg pláne nem:
Idézet: Miklós - 2012.09.20. 11:11:23
Szó sincs VF-ellenességről.
A VF-nek az az előnye hogy kevesebb tp-t kap a vadászat során, az EH-nak meg hogy nincs 0LE-s portyája illetve több AF-t.
Erre jön egy újabb fejlesztés ami a VF-es előnyét csökkenti a vadászat során. Pontosabban nem csökkenti csak nem tudom vele kihasználni a VF adta előnyeimet. Remek...
A közeljövőben bekerülő új esemény, "A bolygó ura" terveink szerint egy új tárgyat hozna a játékba, erről szeretnék most egy külön topicot nyitni, mindenki elmondhatja a véleményét.
Idézet: Lora - 2012.09.21. 11:19:14
Így lett leprogramozva. Ha VF-es vki mindegy hogy 1 vagy 55 a Vf szakija, akkor 25%-ot kap.
Vagy 2 nap alatt leprogramozta Baraty, vagy ez a topic csak amolyan "nah írjatok valamit mintha lenne beleszólásotok".
Ezt a VF-s dolgot továbbra se értem. Ennek függvényében meg pláne nem:
Idézet: Miklós - 2012.09.20. 11:11:23
Szó sincs VF-ellenességről.
A VF-nek az az előnye hogy kevesebb tp-t kap a vadászat során, az EH-nak meg hogy nincs 0LE-s portyája illetve több AF-t.
Erre jön egy újabb fejlesztés ami a VF-es előnyét csökkenti a vadászat során. Pontosabban nem csökkenti csak nem tudom vele kihasználni a VF adta előnyeimet. Remek...
Dátum: 2012.09.20. 19:28:06
Idézet: Craslorg - 2012.09.19. 19:56:27
Idézet: Miklós - 2012.09.20. 11:11:23
Szó sincs VF-ellenességről.
Srácok, döntsétek mert nagyon hülyén fogtok kinézni a köv. talin a színpadon egymás mellet, ha ilyen ellentmondások vannak.
Idézet: Miklós - 2012.09.20. 11:11:23
Szó sincs VF-ellenességről. Mindössze arról van itt szó, hogy a tárgy pontosan ugyanolyan erős legyen a VFeseknek és az EHsoknak is. Pontosan ugyanannyival növeli a LE/TP-t mindenkinek. Egyébként egy EHs kevesebbet vadászik, mint egy VFes, tehát ez a fejlesztés valójában pont, hogy a VFeseket tápolja.
Nem igazán értem ezt a kijelentést. Miért lenne nekem táp, ha fixen 0 LE-s csatára még Tp-t is kapok, ezzel szemben az eh-s LE-t és TP-t is. A 0 LE/Tp miért ugyanolyan táp mint a "Valamennyi" LE/Tp. 0=valamennyi ezt hogy sikerült "ugyanannyira" kihoznod? (Ha időközben az a döntés született esetleg hogy a VF-s 0 LÉ-t és 0 TP-t kap akkor ez a rész tárgytalan.)
Idézet: Miklós - 2012.09.20. 11:11:23
A szubplazmát bárki használhatja, nemcsak az EHsok, az ősgyémánt "korlátja" azaz hatása (LE/TP) pedig pontosan azonos mindenkinek.
Nem azonos a hatása. Nem is értem hogy neked ez hogy jön ki egyenlőre.
Valaki ezt elmagyarázná nekem?
A vadászós részt se értem a VF-snek már csak fele annyi jár mint az Eh-snak? Azért mert a VF-esnek jobb az LE/Tp aránya vadászatból? Ennyi erővel akkor az Eh-s kapjon kevesebb AF pontot templomból/szöviküldiből, mert neki meg jobb az AF/TP aránya.
Azt se teljesen értem, hogy miben lesz ez más mint a KH-s ellenfél. Egyrészt ha nagyon lefelé ütsz semmi kihívás nem lesz portyázásban, másrészt egy bizonyos szint után már csak a krit varit fogja tudni pörgetni ezzel lévén nagy valószínűséggel a célpont a varinál megfekszik. (hangsúlyozom: nagyon lefelé ütésnél).
Ne számíts nagyon VF erősítésre. Majdhogynem bevallott cél a VF minél inkább háttérbe szorítása. 

Idézet: Miklós - 2012.09.20. 11:11:23
Szó sincs VF-ellenességről.
Srácok, döntsétek mert nagyon hülyén fogtok kinézni a köv. talin a színpadon egymás mellet, ha ilyen ellentmondások vannak.

Idézet: Miklós - 2012.09.20. 11:11:23
Szó sincs VF-ellenességről. Mindössze arról van itt szó, hogy a tárgy pontosan ugyanolyan erős legyen a VFeseknek és az EHsoknak is. Pontosan ugyanannyival növeli a LE/TP-t mindenkinek. Egyébként egy EHs kevesebbet vadászik, mint egy VFes, tehát ez a fejlesztés valójában pont, hogy a VFeseket tápolja.
Nem igazán értem ezt a kijelentést. Miért lenne nekem táp, ha fixen 0 LE-s csatára még Tp-t is kapok, ezzel szemben az eh-s LE-t és TP-t is. A 0 LE/Tp miért ugyanolyan táp mint a "Valamennyi" LE/Tp. 0=valamennyi ezt hogy sikerült "ugyanannyira" kihoznod? (Ha időközben az a döntés született esetleg hogy a VF-s 0 LÉ-t és 0 TP-t kap akkor ez a rész tárgytalan.)
Idézet: Miklós - 2012.09.20. 11:11:23
A szubplazmát bárki használhatja, nemcsak az EHsok, az ősgyémánt "korlátja" azaz hatása (LE/TP) pedig pontosan azonos mindenkinek.
Nem azonos a hatása. Nem is értem hogy neked ez hogy jön ki egyenlőre.
Valaki ezt elmagyarázná nekem?
A vadászós részt se értem a VF-snek már csak fele annyi jár mint az Eh-snak? Azért mert a VF-esnek jobb az LE/Tp aránya vadászatból? Ennyi erővel akkor az Eh-s kapjon kevesebb AF pontot templomból/szöviküldiből, mert neki meg jobb az AF/TP aránya.
Azt se teljesen értem, hogy miben lesz ez más mint a KH-s ellenfél. Egyrészt ha nagyon lefelé ütsz semmi kihívás nem lesz portyázásban, másrészt egy bizonyos szint után már csak a krit varit fogja tudni pörgetni ezzel lévén nagy valószínűséggel a célpont a varinál megfekszik. (hangsúlyozom: nagyon lefelé ütésnél).
Dátum: 2012.09.20. 18:30:14
Hiányolom a "nem szeretnék szubplazmás fejlesztést" opciót.
A kamrázásra vonatkozó részt.
A tp-re vonatkozó részt főleg vf esetén.
A kamrázásra vonatkozó részt.
A tp-re vonatkozó részt főleg vf esetén.
Dátum: 2012.09.19. 21:40:50
A kettészakadt mezőnnyel mint játéktechnika problémával egyetértek.
A felére ritkuló szintlépések, ezzel csökkenő őskőbevétellel már nem biztos. Ez már hosszabb távú számolást igényel és persze "elméleti döntéseket" (2x buktam mikroökonómiából úgyhogy tényleg csak úgy belekezdek kicsit
) :
Mi történik akkor ha eljutunk arra a szintre a fejlesztéseknek köszönhetően, hogy már abszolút nem éri meg a VF-el játszani (tegyük fel hogy az alanyunk egy jól tejelő játékos őskő szempontból):
- a játékos abbahagyja a játékot mivel elrontják a játékát (teljes őskő kiesés).
- átvált EH-ra és csap portyázik (lassabb szintlépés).
- átvált EH-ra és minden erőforrást felhasznál.
Elméleti síkon nem tudom, hogy hosszútávon melyik éri meg jobban anyagilag a behónak (mármint a kevésbé szintet-lépő, de tejelő játékosok megtartása vagy ezen játékosok egy részének elvesztése másik részéből még jobban tejelő játékosok "kiképzése).
(Persze nem kizárt, hogy nem elemezték ki őskőszempontból a jelenlegi játékstílusokat).
Az EH-s V3-as történet csak részben igaz. Mivel csak portyázik és tegyük fel hogy nagy %-ban nyer is (95%+) a növekvő csataaránya miatt előbb utóbb célponttá válik mivel sokat lehet tőle így már rabolni. Bár azt tény hogy a vesztesége kicsit marad a másik oldalon a nyereség elégé megtud ugrani és így amit nyer a kicsi veszteséggel előbb utóbb már hátránnyá válik.
A felére ritkuló szintlépések, ezzel csökkenő őskőbevétellel már nem biztos. Ez már hosszabb távú számolást igényel és persze "elméleti döntéseket" (2x buktam mikroökonómiából úgyhogy tényleg csak úgy belekezdek kicsit

Mi történik akkor ha eljutunk arra a szintre a fejlesztéseknek köszönhetően, hogy már abszolút nem éri meg a VF-el játszani (tegyük fel hogy az alanyunk egy jól tejelő játékos őskő szempontból):
- a játékos abbahagyja a játékot mivel elrontják a játékát (teljes őskő kiesés).
- átvált EH-ra és csap portyázik (lassabb szintlépés).
- átvált EH-ra és minden erőforrást felhasznál.
Elméleti síkon nem tudom, hogy hosszútávon melyik éri meg jobban anyagilag a behónak (mármint a kevésbé szintet-lépő, de tejelő játékosok megtartása vagy ezen játékosok egy részének elvesztése másik részéből még jobban tejelő játékosok "kiképzése).
(Persze nem kizárt, hogy nem elemezték ki őskőszempontból a jelenlegi játékstílusokat).
Az EH-s V3-as történet csak részben igaz. Mivel csak portyázik és tegyük fel hogy nagy %-ban nyer is (95%+) a növekvő csataaránya miatt előbb utóbb célponttá válik mivel sokat lehet tőle így már rabolni. Bár azt tény hogy a vesztesége kicsit marad a másik oldalon a nyereség elégé megtud ugrani és így amit nyer a kicsi veszteséggel előbb utóbb már hátránnyá válik.
Dátum: 2012.09.19. 21:01:12
Mi az oka egyébként ennek a nagy "VF ellenességnek"? Miért jobb Miklóséknak az Eh mint a VF?
Dátum: 2012.09.19. 20:53:53
Pont erre írtam a sunyizást (bár az igaz, hogy nem ez a legmegfelelőbb szó). Egyszerűbb EH-t erősíteni (vagy ha úgy tetszik akkor a VF-et nem erősíteni) mintsem kijelenteni, nah holnaptól nincs VF mert nekünk fejlesztőknek az nem megérős játékstílus.
Dátum: 2012.09.19. 20:28:46
Idézet: Craslorg - 2012.09.19. 19:56:27
Igaza van Molának tényleg ne vigyorogj!
"Majdhogynem bevallott cél" Ez annyira szép, hogy nincs a pömpölőben egy kis vérecske Miklósék részéről. Gyerekek holnaptól nincs VF mert ez így jobb lesz nekünk. Sokkal egyszerűbb fejlesztésekkel, sunyizással elérni ezt a háttérbe szorítást...
Ne számíts nagyon VF erősítésre. Majdhogynem bevallott cél a VF minél inkább háttérbe szorítása. 

Igaza van Molának tényleg ne vigyorogj!
"Majdhogynem bevallott cél" Ez annyira szép, hogy nincs a pömpölőben egy kis vérecske Miklósék részéről. Gyerekek holnaptól nincs VF mert ez így jobb lesz nekünk. Sokkal egyszerűbb fejlesztésekkel, sunyizással elérni ezt a háttérbe szorítást...
Dátum: 2012.09.19. 20:22:56
Sziasztok.
Őszintén szólva kicsit értetlenül állok eme fejlesztés előtt (amit egyébként remélek hogy nem fog megvalósulni). Lehet hogy ez csak annak köszönhető hogy a V3-on játszok VF-el a középmezőnyben (lvl 91).
Lényegében amit egyáltalán nem értek az az, hogy miért kell egy játékbeli problémát (ami jelen esetben a célponthiány és talán a vadászat le növelése), ennyire bonyolultan megoldani. miért kell egy teljesen új dolgot kitalálni (új név, új tárgy- vagy én nem is tudom mi ez-, új rendszer), ami rengeteg fejlesztést igényel kezdve a buktatók kiküszöbölésével (amiből ha nem tévedek így hirtelen felmerült 1-2).
A célponthiányra ott van már a megoldás, csak ki kell terjeszteni. KH-nak hívják és Craslorg le is írta az első hsz-ben.
Vadászat le növelés: A vadászat LE/TP-je még mindig a béka hátsója alatt van a többi LE szerzési lehetőséghez képest. Jelenleg talán még a VF-es portyázással se veszi fel a versenyt (annak ellenére hogy gyakori a 0 LE) ha pedig ehhez hozzáadjuk a portyával pörgethető küldiket, hát bizony a vadászat úgy ahogy van kaka. Ezen a szubplazmás vadászatos valami se segít sokat.
Szó volt itt régebben speki növelésről (1 világon lett bevezetve), küldi változtatásról- itt semmi változás hacsak a tárolható kalandok számának növelését nem soroljuk ide.
Véleményem szerint nem kell bonyolult dolgokat kitalálni és fejleszteni amikor egyszerű javításokkal is megoldhatóak lehetnének ezek.
Több KH-s célpont ahol szükséges. (Ha fent kevés az ellenfél akkor lehetőség lejjebb ütésre, de csak KH-ra! )
Speki maximum növelése, akár AF-pont árán pl.: 3AF +1 speki. +30-ig (Ez megint 90 AF elköltését jelentené ami segítené az af képességek hiányát is )
Vadászós küldik pörgethetőségének javítása pl. kevesebb célérték: 5 kiégett kavics 10 kis állat elfogás.
És ezek csak az ezeréves régi javítások, az új dolgokról itt még szó sincs (a teljesség igénye nélkül): Napi rutin, háború, Af képesség hiány, épület hiány, PP-t CSP-t egyaránt használók jutalmazása, kommunikáció javítása, Kvíz problémák, új események stb stb.
A javítási/fejlesztési topicok száma csak növekszik (szerintem erőteljesen átláthatatlan kezd lenni a fórum), a játékosok ötletei csak gyűlnek de ezekből kevés valósul meg vagy csak nagyon lassan. 15 ről 12-ra csökkenteni a kritvari célszámát 2 hónap volt, de ha egy nerfről van szó akkor 2 nap is elég a bevezetéséhez.
Őszintén szólva kicsit értetlenül állok eme fejlesztés előtt (amit egyébként remélek hogy nem fog megvalósulni). Lehet hogy ez csak annak köszönhető hogy a V3-on játszok VF-el a középmezőnyben (lvl 91).
Lényegében amit egyáltalán nem értek az az, hogy miért kell egy játékbeli problémát (ami jelen esetben a célponthiány és talán a vadászat le növelése), ennyire bonyolultan megoldani. miért kell egy teljesen új dolgot kitalálni (új név, új tárgy- vagy én nem is tudom mi ez-, új rendszer), ami rengeteg fejlesztést igényel kezdve a buktatók kiküszöbölésével (amiből ha nem tévedek így hirtelen felmerült 1-2).
A célponthiányra ott van már a megoldás, csak ki kell terjeszteni. KH-nak hívják és Craslorg le is írta az első hsz-ben.
Vadászat le növelés: A vadászat LE/TP-je még mindig a béka hátsója alatt van a többi LE szerzési lehetőséghez képest. Jelenleg talán még a VF-es portyázással se veszi fel a versenyt (annak ellenére hogy gyakori a 0 LE) ha pedig ehhez hozzáadjuk a portyával pörgethető küldiket, hát bizony a vadászat úgy ahogy van kaka. Ezen a szubplazmás vadászatos valami se segít sokat.
Szó volt itt régebben speki növelésről (1 világon lett bevezetve), küldi változtatásról- itt semmi változás hacsak a tárolható kalandok számának növelését nem soroljuk ide.
Véleményem szerint nem kell bonyolult dolgokat kitalálni és fejleszteni amikor egyszerű javításokkal is megoldhatóak lehetnének ezek.
Több KH-s célpont ahol szükséges. (Ha fent kevés az ellenfél akkor lehetőség lejjebb ütésre, de csak KH-ra! )
Speki maximum növelése, akár AF-pont árán pl.: 3AF +1 speki. +30-ig (Ez megint 90 AF elköltését jelentené ami segítené az af képességek hiányát is )
Vadászós küldik pörgethetőségének javítása pl. kevesebb célérték: 5 kiégett kavics 10 kis állat elfogás.
És ezek csak az ezeréves régi javítások, az új dolgokról itt még szó sincs (a teljesség igénye nélkül): Napi rutin, háború, Af képesség hiány, épület hiány, PP-t CSP-t egyaránt használók jutalmazása, kommunikáció javítása, Kvíz problémák, új események stb stb.
A javítási/fejlesztési topicok száma csak növekszik (szerintem erőteljesen átláthatatlan kezd lenni a fórum), a játékosok ötletei csak gyűlnek de ezekből kevés valósul meg vagy csak nagyon lassan. 15 ről 12-ra csökkenteni a kritvari célszámát 2 hónap volt, de ha egy nerfről van szó akkor 2 nap is elég a bevezetéséhez.
Dátum: 2012.09.16. 09:38:44
V3: Utolsó vérig
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 36. kategóriájának győztese: Látondi Zan
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 33. kategóriájának győztese: Dark Angel01
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 32. kategóriájának győztese: Vanek úr
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 31. kategóriájának győztese: Moróki Thils
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 30. kategóriájának győztese: Thalia
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 29. kategóriájának győztese: Memo
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 28. kategóriájának győztese: Rachman
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 27. kategóriájának győztese: Koarc
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 26. kategóriájának győztese: Mészáros
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 25. kategóriájának győztese: Yaksee
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 24. kategóriájának győztese: Helion
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 23. kategóriájának győztese: Meggy
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 22. kategóriájának győztese: Havelock
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 21. kategóriájának győztese: Masquerader
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 20. kategóriájának győztese: Szotyi
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 19. kategóriájának győztese: Bendegúz
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 18. kategóriájának győztese: Beherit
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 17. kategóriájának győztese: Glaedr
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 16. kategóriájának győztese: HerOoO
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 15. kategóriájának győztese: Zsákos Frodó
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 14. kategóriájának győztese: Hornyreaper
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 13. kategóriájának győztese: Vittorio
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 12. kategóriájának győztese: Peacetoy
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 11. kategóriájának győztese: Smaragdvámpír
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 10. kategóriájának győztese: Ezervirágszirom
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 9. kategóriájának győztese: Darázs
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 8. kategóriájának győztese: Little John
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 7. kategóriájának győztese: Mogorva
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 6. kategóriájának győztese: Vidarr
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 5. kategóriájának győztese: Havas Jon
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 4. kategóriájának győztese: Erőszakos Cukormókus
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 3. kategóriájának győztese: Kagamaro
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 2. kategóriájának győztese: Anytia
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 1. kategóriájának győztese: Khán
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 36. kategóriájának győztese: Látondi Zan
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 33. kategóriájának győztese: Dark Angel01
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 32. kategóriájának győztese: Vanek úr
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 31. kategóriájának győztese: Moróki Thils
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 30. kategóriájának győztese: Thalia
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 29. kategóriájának győztese: Memo
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 28. kategóriájának győztese: Rachman
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 27. kategóriájának győztese: Koarc
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 26. kategóriájának győztese: Mészáros
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 25. kategóriájának győztese: Yaksee
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 24. kategóriájának győztese: Helion
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 23. kategóriájának győztese: Meggy
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 22. kategóriájának győztese: Havelock
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 21. kategóriájának győztese: Masquerader
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 20. kategóriájának győztese: Szotyi
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 19. kategóriájának győztese: Bendegúz
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 18. kategóriájának győztese: Beherit
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 17. kategóriájának győztese: Glaedr
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 16. kategóriájának győztese: HerOoO
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 15. kategóriájának győztese: Zsákos Frodó
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 14. kategóriájának győztese: Hornyreaper
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 13. kategóriájának győztese: Vittorio
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 12. kategóriájának győztese: Peacetoy
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 11. kategóriájának győztese: Smaragdvámpír
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 10. kategóriájának győztese: Ezervirágszirom
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 9. kategóriájának győztese: Darázs
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 8. kategóriájának győztese: Little John
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 7. kategóriájának győztese: Mogorva
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 6. kategóriájának győztese: Vidarr
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 5. kategóriájának győztese: Havas Jon
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 4. kategóriájának győztese: Erőszakos Cukormókus
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 3. kategóriájának győztese: Kagamaro
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 2. kategóriájának győztese: Anytia
Ma, 03:17 A bajnoki viadal 1. kategóriájának győztese: Khán
Dátum: 2012.09.02. 20:51:27
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 36. kategóriájának győztese: Sy Web
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 34. kategóriájának győztese: Wood
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 33. kategóriájának győztese: Zanti Rumivác
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 32. kategóriájának győztese: Heparni
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 31. kategóriájának győztese: Büyük
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 30. kategóriájának győztese: Thalia
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 29. kategóriájának győztese: Memo
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 28. kategóriájának győztese: IV_Ulrich
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 27. kategóriájának győztese: Koarc
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 26. kategóriájának győztese: Mészáros
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 25. kategóriájának győztese: Yaksee
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 24. kategóriájának győztese: Helion
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 23. kategóriájának győztese: Rendoz Romil
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 22. kategóriájának győztese: Répa
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 21. kategóriájának győztese: Masquerader
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 20. kategóriájának győztese: McMad
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 19. kategóriájának győztese: Garbash
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 18. kategóriájának győztese: Beherit
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 17. kategóriájának győztese: Glaedr
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 16. kategóriájának győztese: HerOoO
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 15. kategóriájának győztese: Tarisznyádi Lotho
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 14. kategóriájának győztese: Hornyreaper
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 13. kategóriájának győztese: Vittorio
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 12. kategóriájának győztese: Kukori
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 11. kategóriájának győztese: Smaragdvámpír
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 10. kategóriájának győztese: Lelketlen
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 9. kategóriájának győztese: Plat
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 8. kategóriájának győztese: Sosthenes
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 7. kategóriájának győztese: Little John
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 6. kategóriájának győztese: Vidarr
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 5. kategóriájának győztese: Oculis
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 4. kategóriájának győztese: Havas Jon
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 3. kategóriájának győztese: Erőszakos Cukormókus
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 2. kategóriájának győztese: Kagamaro
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 1. kategóriájának győztese: Moróki Thils
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 34. kategóriájának győztese: Wood
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 33. kategóriájának győztese: Zanti Rumivác
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 32. kategóriájának győztese: Heparni
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 31. kategóriájának győztese: Büyük
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 30. kategóriájának győztese: Thalia
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 29. kategóriájának győztese: Memo
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 28. kategóriájának győztese: IV_Ulrich
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 27. kategóriájának győztese: Koarc
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 26. kategóriájának győztese: Mészáros
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 25. kategóriájának győztese: Yaksee
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 24. kategóriájának győztese: Helion
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 23. kategóriájának győztese: Rendoz Romil
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 22. kategóriájának győztese: Répa
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 21. kategóriájának győztese: Masquerader
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 20. kategóriájának győztese: McMad
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 19. kategóriájának győztese: Garbash
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 18. kategóriájának győztese: Beherit
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 17. kategóriájának győztese: Glaedr
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 16. kategóriájának győztese: HerOoO
Ma, 03:11 A bajnoki viadal 15. kategóriájának győztese: Tarisznyádi Lotho
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 14. kategóriájának győztese: Hornyreaper
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 13. kategóriájának győztese: Vittorio
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 12. kategóriájának győztese: Kukori
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 11. kategóriájának győztese: Smaragdvámpír
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 10. kategóriájának győztese: Lelketlen
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 9. kategóriájának győztese: Plat
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 8. kategóriájának győztese: Sosthenes
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 7. kategóriájának győztese: Little John
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 6. kategóriájának győztese: Vidarr
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 5. kategóriájának győztese: Oculis
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 4. kategóriájának győztese: Havas Jon
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 3. kategóriájának győztese: Erőszakos Cukormókus
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 2. kategóriájának győztese: Kagamaro
Ma, 03:10 A bajnoki viadal 1. kategóriájának győztese: Moróki Thils