Az IQ-nak két funkciója van. Az egyik a védekezés, ha magas az IQ-d, ki tudod védeni vele az ellenfél varázslatait. A másik a támadás, ha magas az IQ-d akkor nem tudja kikerülni ellenfeled a varázslatot. De ahoz, hogy a varázslatod hatékony legyen, taumaturgiát is kell fejlesztened. Taumaturgia nélkül a karakter az IQ védekező funkcióját tudja kihasználni. Cserébe viszont egy csomó LE-t spórol azzal, hogy nem fejleszt taumaturgiát.
Ha az általad említett klónozás erőssége nem függene a taumaturgiától, akkor az történne, hogy taumaturgia nélkül is lehetne hasznosítani az IQ támadó jellegét is. Ez a közelharcra átvetítve kb. olyan lenne, mintha olyan fegyvert akarnál bevezetni, ami a támadás tulajdonság helyett a védekezést használja az ellenfél eltalálására.
Hozzászólások - Timcsike
Dátum: 2009.11.03. 16:16:27
Dátum: 2009.11.03. 15:39:03
Ez érdekes. Lefelé támadva bónusz jár a támadásra, és bünti a taumaturgiára?
Dátum: 2009.11.03. 14:01:09
Annyi kristálypontot elég nehéz napi szinten összeszedni, hogy fedezze 3-4 kaland költségeit. Talán abban a rövid intervallumban meg lehet tenni amíg nem kell rotálni az ismételhető küldik között. Vagy szelektálni kell a kalandok között, vagy kristálypontot kell venni. Harmadik megoldás, ha táposabb vagy mint mindenki a szinteden, hogy könnyebbek legyenek a próbáid. Pókok és vf-es karik előnyben!
Dátum: 2009.11.02. 11:13:20
De ha be kell törnöd egy ajtót, ki kell nyitnod egy ládát, semlegesítened kell egy csapdát, meg kell szelidítened egy lényt, stb, akkor azokat miért kell megismételni?
Dátum: 2009.11.02. 10:08:47
Az állat elnyelése a szintjétől függ. Az állat szintjét pedig kiszámolhatod, ha az idomítás költségét osztod 300-al.
Dátum: 2009.10.30. 16:13:00
Akárcsak a térkapus lényeknél, itt is vakító fényt kell bekészíteni, legalább közelharcban nem nagyon fognak sebezni.
Dátum: 2009.10.26. 15:06:30
Ha a szintkülönbséget félre tesszük, akkor is nagy különbségek jönnek elő a szövetségek méreteiből adódóan.
Nagyon nem mindegy, hogy egy 15 fős szövinek kell összedobni mondjuk az Endyr által említett 25-is gyakorlóteret, vagy egy 35 fősnek. Egyszerűen kiszámolható, hogy mikor éri meg a +15 támadásért belevágni az építkezésbe, és egy kisebb taglétszámú szövetségnél ez az idő sokkal késöbb jön el. A manakonstrukcióval legalább az egy főre jutó építési költségekben nem szenvednek hátrányt, csak lassabban haladnak az építéssel.
Nem mondom, hogy jó így a manakonstrukció, de azt sem állítanám, hogy hiba volt berakni, mert helyre billenti a kis és nagy szövetség közötti építési költségeket.
És valóban ez a motorja a mágia fejlesztésének. Igaz, hogy ott a mágikus regeneráció is, de ha nincs a konstrukció akkor a regenerációt is tizedannyian használnák mint most.
Nagyon nem mindegy, hogy egy 15 fős szövinek kell összedobni mondjuk az Endyr által említett 25-is gyakorlóteret, vagy egy 35 fősnek. Egyszerűen kiszámolható, hogy mikor éri meg a +15 támadásért belevágni az építkezésbe, és egy kisebb taglétszámú szövetségnél ez az idő sokkal késöbb jön el. A manakonstrukcióval legalább az egy főre jutó építési költségekben nem szenvednek hátrányt, csak lassabban haladnak az építéssel.
Nem mondom, hogy jó így a manakonstrukció, de azt sem állítanám, hogy hiba volt berakni, mert helyre billenti a kis és nagy szövetség közötti építési költségeket.
És valóban ez a motorja a mágia fejlesztésének. Igaz, hogy ott a mágikus regeneráció is, de ha nincs a konstrukció akkor a regenerációt is tizedannyian használnák mint most.
Dátum: 2009.10.26. 10:51:03
Ha olyan épületek kerülnek a játékba ami csak LE-ből építhető, azzal ugyan megint lelassulna az építkezés, de a kisebb és alacsonyabb szintű tagokból álló szövikre ez sokkal nagyobb terhet róna, mint egy magasabb szintűekből álló nagy szövire.
Most a manakonstrukcióval csak annyi történik, hogy a nagy szövi hamarabb van kész mint a kicsi. Ha nem használható a konstrukció, akkor nem csak gyorsabban lesz kész a nagy szövi mint a kicsi, de egy 10 milliós épület egy nagy szövi esetén 100k-ba kerül fejenként, egy közepesnek már 200k. És az sem mindegy, hogy egy 50-es karinak kell kinyögni a 200k-t, vagy egy 70-es karinak.
Jelenleg "csak" idő hátránya van a kisebb szöviknek, de konstrukció nélkül az egy főre jutó LE költségük is több lesz mint a nagyobbaknak.
Most a manakonstrukcióval csak annyi történik, hogy a nagy szövi hamarabb van kész mint a kicsi. Ha nem használható a konstrukció, akkor nem csak gyorsabban lesz kész a nagy szövi mint a kicsi, de egy 10 milliós épület egy nagy szövi esetén 100k-ba kerül fejenként, egy közepesnek már 200k. És az sem mindegy, hogy egy 50-es karinak kell kinyögni a 200k-t, vagy egy 70-es karinak.
Jelenleg "csak" idő hátránya van a kisebb szöviknek, de konstrukció nélkül az egy főre jutó LE költségük is több lesz mint a nagyobbaknak.
Dátum: 2009.10.22. 09:24:58
Mindenképpen jó lenne, ha lehetne fixen LE-t nyerni győztes portyákból. Szakértelemhez lehetne kötni, és lefelé támadva csökkenő mennyiségű LE járna. Ha a szakértelem maximális szintjével annyi LE a jutalom, mint egy normál méretű szörny levadászásáért járó zsákmány, az már megfelelő mennyiség lenne. Lefelé támadva pedig szintenként 10%-ot csökkenne. Ezzel együtt máris nem érné meg a LE szívósoknak sem nagyon lefelé támadni, mert elbukják a biztos LE-t és nem hoznak vissza vele annyit LE szívással.
Dátum: 2009.10.21. 09:07:46
Mindenképpen meg kellene nézni, hogy mit okoz az egyes épületeknél, ha a szintje lecsökken. Pl a kínzókamrából kiszabadulnak a karakterek, eltűnnek a térkapupontok, nem lehet epikust ölni, nem lehet kennelbe küldeni az állatokat, stb.
Dátum: 2009.10.20. 13:14:22
Miért nem veritek meg a Tyrantot is? Gerillaharcal minden szövetség verhető.
Dátum: 2009.10.14. 15:18:34
Ahoz nincs elég ellenfél, hogy ne engedjük a lefelé támadást. De pl azt be lehetne vezetni, hogy minden támadás után azonnal visszaüt a KH is. Mégpedig aszerint, hogy milyen ellenfelet támadtunk. Ha alacsonyabb szintű karit ütöttünk, akkor rögtön visszaüt egy magasabb szintű KH tag. Így persze a csaták száma megduplázódna, ezért minden KH elleni portya 2 pp-be kerülne. Kevésbé lehetne farmolni a KH-t, mert több lenne a "random" ellenfél, és több csatát nyerne a KH is. Ehez persze az is kell, hogy a legmagasabb szintű karik fölött is legyenek KH tagok.
Dátum: 2009.10.14. 12:39:25
A KH szintjét max 3 szinttel érdemes a játékos karik fölé vinni, elvileg ennyit ütnek lefelé. Az épületbónuszok is elavultak már, ezen is lehetne frissíteni. A tulajdonságösszegükkel szerintem nincs gond, viszont a tárgyak amiket hordanak, néha nevetségesen gagyik. Ha minden visszajövetelük elött a játékosok éjjelre felveszik a gagyi ép-, manaregenes tárgyaikat, akkor a KH is ezeket klónozza le és a portyákban rögtön farmolva lesznek.
Dátum: 2009.10.14. 08:43:36
Tényleg bosszantó tud lenni, hogy az ember csúszik vele, de hosszútávon úgyis mindenki utoléri magát. Gyorsabban lehet entitást ölni, mint ahogy fejlődik a karakter, egy idő után már nem azért fog csúszni a karakter mert a gazdája elfelejtette, hogy ütni lehet, hanem azért, mert nem, vagy csak nagyon költségesen tudja leverni az entitást.
Dátum: 2009.10.12. 12:34:52
Nem az volt az eredeti cél, hogy a küldetések megcsinálhatók legyenek. Azt sokkal egyszerűbben is meg lehet oldani. Akár alternatív küldetéssel ami az entitásokra vonatkozik. Ettől még nem fogják hasznosnak érezni magukat a szövetségben a kicsik, nem jut előrébb a szövetség azzal, hogy egy rég kivénhedt epikust ütnek le gagyi tárgyakért. Az alacsony szintű karik közül jónéhány rohangál magasabb szintű tárgyal mint maga a karakter. Ez nem azt mutatja, hogy a kicsik nem tudnak epikus tárgyakat szerezni.
Az előző hozzászólásaimnak semmi skizofrén jellege nem volt. A visszahívható epikus sok visszaélésre ad lehetőséget ha nincs korlátozva, ha bedig úgy be van korlátozva, ahogy LoWs írta, akkor értelmetlen az egész.
Továbbra sem hiszem, hogy valós sikerélményt jelentene, ha olyan epikust püfölhetnék amit 3-4 hónapja a nagyobb társaim egyszer már sikeresen elvertek. Lehet, hogy a küldetésemet könnyebben meg tudnám csinálni, de a probléma gyökere nem oldódik meg.
Az eredeti probléma a csapatmunka elveszése volt, az, hogy sokan kiesnek az epikus ütéséből. Erre nem lehet az a megoldás, hogy jó, akkor üssünk valami totál gagyi epikust és lesz megint csapatmunka...
Az előző hozzászólásaimnak semmi skizofrén jellege nem volt. A visszahívható epikus sok visszaélésre ad lehetőséget ha nincs korlátozva, ha bedig úgy be van korlátozva, ahogy LoWs írta, akkor értelmetlen az egész.
Továbbra sem hiszem, hogy valós sikerélményt jelentene, ha olyan epikust püfölhetnék amit 3-4 hónapja a nagyobb társaim egyszer már sikeresen elvertek. Lehet, hogy a küldetésemet könnyebben meg tudnám csinálni, de a probléma gyökere nem oldódik meg.
Az eredeti probléma a csapatmunka elveszése volt, az, hogy sokan kiesnek az epikus ütéséből. Erre nem lehet az a megoldás, hogy jó, akkor üssünk valami totál gagyi epikust és lesz megint csapatmunka...
Dátum: 2009.10.12. 11:33:17
Értem. Ilyen feltételek mellett viszont mi értelme a visszahívott epikusnak?
Visszahív a szövetség egy 50 szinttel gyengébb epikust? A tárgyai eleve nincsenek versenyben a normál epikuséval, a nagy karakterek nem is üthetik, és még a normál epikus ütését is hátráltatja.
Cserébe annyit kap a szövetség, hogy a kicsiknek gyorsabban megvan az epikus sebző küldetés, és a kicsik megkapják azt az illúziót, hogy ki tudják venni részüket az epikus harcból.
Visszahív a szövetség egy 50 szinttel gyengébb epikust? A tárgyai eleve nincsenek versenyben a normál epikuséval, a nagy karakterek nem is üthetik, és még a normál epikus ütését is hátráltatja.
Cserébe annyit kap a szövetség, hogy a kicsiknek gyorsabban megvan az epikus sebző küldetés, és a kicsik megkapják azt az illúziót, hogy ki tudják venni részüket az epikus harcból.
Dátum: 2009.10.12. 11:10:06
Oké, írok egy példát.
Jelenleg van pár top szövetség, ahol kb. 2 naponta ölik az epikust. Elég sok erőforrást visz el a dolog, valószínű ez az egyik fő oka, hogy nem naponta darálják őket. Ha bejön az ismételhető epikus, akkor átállnak naponta epikust ölni. Minden másnap 1-2 kategóriával gyengébb tárgyat ütnek majd ki, de azt nevetve megszerzik. De még ezek a tárgyak is szinte elérhetetlenek lesznek a kisebb szövikben, a top-ban viszont hamar értékét vesztik, hisz bármennyit kiüthetnek belőlük. Megindul majd szépen a kufárkodás és az új belépőnek X építés után kiütik a kért tárgyat elég gyorsan. Mindkét fél jól jár. A szövetség több millió LE építést kapott egy számtalanszor megszerezhető tárgyért cserébe, az új belépő pedig egy olyan tárgyat szerzett pár napi építkezésért cserébe, amit máshogy hónapokon át nem tudna megszerezni.
Jelenleg van pár top szövetség, ahol kb. 2 naponta ölik az epikust. Elég sok erőforrást visz el a dolog, valószínű ez az egyik fő oka, hogy nem naponta darálják őket. Ha bejön az ismételhető epikus, akkor átállnak naponta epikust ölni. Minden másnap 1-2 kategóriával gyengébb tárgyat ütnek majd ki, de azt nevetve megszerzik. De még ezek a tárgyak is szinte elérhetetlenek lesznek a kisebb szövikben, a top-ban viszont hamar értékét vesztik, hisz bármennyit kiüthetnek belőlük. Megindul majd szépen a kufárkodás és az új belépőnek X építés után kiütik a kért tárgyat elég gyorsan. Mindkét fél jól jár. A szövetség több millió LE építést kapott egy számtalanszor megszerezhető tárgyért cserébe, az új belépő pedig egy olyan tárgyat szerzett pár napi építkezésért cserébe, amit máshogy hónapokon át nem tudna megszerezni.
Dátum: 2009.10.12. 10:21:12
A visszahívható epikus komoly tápolási lehetőség lenne, durván beindítaná az epikus turizmust.
Dátum: 2009.10.09. 16:05:00
A gyógyító varázslathoz hozzá lehetne csapni pár feltételt és pár extrát.
Pl csak azok használhatják, akik egy meghatározott szinttel, vagy többel is kisebbek mint az epikus. Extraként pedig aki gyógyítást használ a csatában, az ellen az epikus nem tud kritikus varázslatot lőni, és a varázslat sebzése is csökken 20-30%-al. Így nem nyiffannak ki a kisebb karik sem egy varázslattól.
Persze ez sem globális megoldás, nyilván egy 10-ik szintű karakter továbbra sem rúg labdába ott, ahol mindenki más 60-ik szintű.
A visszahívhatóval más probléma van. Én pl elég szarul érezném magam, ha a szövetségnek egy gyenge epikussal kéne "foglalkozni" csak azért, hogy néha én is tudjam csapkodni. Ez megint azt az érzést kelti, hogy nem vagyok a szövetség hasznára, sokkal inkább hátráltatom őket.
Pl csak azok használhatják, akik egy meghatározott szinttel, vagy többel is kisebbek mint az epikus. Extraként pedig aki gyógyítást használ a csatában, az ellen az epikus nem tud kritikus varázslatot lőni, és a varázslat sebzése is csökken 20-30%-al. Így nem nyiffannak ki a kisebb karik sem egy varázslattól.
Persze ez sem globális megoldás, nyilván egy 10-ik szintű karakter továbbra sem rúg labdába ott, ahol mindenki más 60-ik szintű.
A visszahívhatóval más probléma van. Én pl elég szarul érezném magam, ha a szövetségnek egy gyenge epikussal kéne "foglalkozni" csak azért, hogy néha én is tudjam csapkodni. Ez megint azt az érzést kelti, hogy nem vagyok a szövetség hasznára, sokkal inkább hátráltatom őket.
Dátum: 2009.10.09. 15:12:38
Írtam, hogy nem ugyan annyival nőne a karakterek tulajdonsága, amennyivel a másiké csökken. Ráadásul 3 karakteré növekedne meg vele egyszerre. Pl 10-el csökkennek a tulajdonságok, a másiknál 20-al növekednek. Egy olyan szöviben ahol a tagok fele ad segítséget a másik felének, a kicsik tulajdonságai 60-al nőnek meg, és a nagyoké csak 10-el csökken.
Ne várj tőlem teljesen kidolgozott, utolsó részletekig átrágott tervet, mert olyanom nincs. Mindössze az a helyzet, hogy én abban látom a megoldást, hogy olyan változás kerüljön a játékba, amivel a szövetségben egy kis karakter is előrébb tudja mozdítani a szövetséget, és a szövetség javára van, nem pedig abban, hogy a kis karakterek miatt plusz nehézségek elé állítjuk a szövetséget, és ha netán ezek a karik nem elég aktívak, akkor az egész szövi bukik rajta. Azt az érzést kell kelteni az emberben, hogy javára van a szövetségnek, nem pedig azt, hogy ha nem tesz meg valamit, akkor mindenki megszívja.
Ne várj tőlem teljesen kidolgozott, utolsó részletekig átrágott tervet, mert olyanom nincs. Mindössze az a helyzet, hogy én abban látom a megoldást, hogy olyan változás kerüljön a játékba, amivel a szövetségben egy kis karakter is előrébb tudja mozdítani a szövetséget, és a szövetség javára van, nem pedig abban, hogy a kis karakterek miatt plusz nehézségek elé állítjuk a szövetséget, és ha netán ezek a karik nem elég aktívak, akkor az egész szövi bukik rajta. Azt az érzést kell kelteni az emberben, hogy javára van a szövetségnek, nem pedig azt, hogy ha nem tesz meg valamit, akkor mindenki megszívja.