"Ez szerintem nem egy jo folyamat, se nekunk jatekosoknak, se a Beholdernek mint uzemeltetonek es haszonelvezonek."
Ahh! Ezt pofázom én hetek óta.
(egy szipolyozó)
Hozzászólások - Mortimer
Dátum: 2008.11.21. 17:28:12
Dátum: 2008.11.21. 11:24:51
Nincs esélyed, és ez így teljesen normális. Bár így lenne mindenkinél...
Van néhány ember, akik ellen a 4. szinttel magasabban lévőknek sincs esélyük, persze ők 200e felett raboltak, és emiatt játékegyensúly borító tényezőnek számítanak. Szerintem szégyen, hogy ezzel nem foglalkozik senki.
Van néhány ember, akik ellen a 4. szinttel magasabban lévőknek sincs esélyük, persze ők 200e felett raboltak, és emiatt játékegyensúly borító tényezőnek számítanak. Szerintem szégyen, hogy ezzel nem foglalkozik senki.
Dátum: 2008.11.21. 10:18:58
Hidd el, nem olyan magas az, a szívósságig úgyis el kell jutnod már 11. szinten, ha tényező akarsz maradni a szinteden. Alatta pedig még az életpont korlátoz a portyázás kihasználásában, szóval úgyse számít.
Dátum: 2008.11.21. 09:55:42
Nézd meg Sharpát: 20-on senki, 19-en pedig 18 ember - ennek többsége pedig szövetségi társ, azaz ha nem tudna több, mint 3 szinttel lefelé ütni, a nyolc órás korlát miatt még elméletben sem tudná a 15 portyapontját kihasználni.
Dátum: 2008.11.21. 08:52:09
"a Star Wars kibővített univerzumának híres kék bőrű piros szemű admirálisát ?"
Timothy Zahn: Az utolsó parancs. Egy elég híres trilógia, kár, hogy a vérgagyira sikerült előzmények helyett nem ezt filmesítették meg, 7-8-9. filmként.
Ja, persze, nyilván szerintem is speciális. Fura, hogy nem tisztul az adatbázis, napi szinten visszatérnek ugyanazok a problémák.
Timothy Zahn: Az utolsó parancs. Egy elég híres trilógia, kár, hogy a vérgagyira sikerült előzmények helyett nem ezt filmesítették meg, 7-8-9. filmként.
Ja, persze, nyilván szerintem is speciális. Fura, hogy nem tisztul az adatbázis, napi szinten visszatérnek ugyanazok a problémák.
Dátum: 2008.11.21. 08:34:28
Mikor találták fel a gőzmozdonyt?
1845.
1834.
1825.
1807.
A wikipedia szerint egyik sem helyes, a feltalálók sorrendben:
Richard Trevithick (1804),
Timothy Hackworth (1808),
John Blenkinsop (1812),
William Hedley (1813),
George Stephenson (1814).
Bejelöltem a legelsőt, 1807-et, természetesen rossz volt a válasz
1845.
1834.
1825.
1807.
A wikipedia szerint egyik sem helyes, a feltalálók sorrendben:
Richard Trevithick (1804),
Timothy Hackworth (1808),
John Blenkinsop (1812),
William Hedley (1813),
George Stephenson (1814).
Bejelöltem a legelsőt, 1807-et, természetesen rossz volt a válasz
Dátum: 2008.11.21. 07:41:17
Fejleszd ki a 4-es tanulást, és egyből fogsz tudni szörnyet ejteni.
Dátum: 2008.11.21. 07:34:09
Akkor összegyűjteném a kéréseket:
1. Aki 15 PP-n van, az azért van azon, mert kisebbeket akar ütni. Ne jelenjenek meg nála magasabb szintűek, csak opcionálisan, ha kipipál egy ezt célzó checkboxot.
2. A portyázási listában névre kattintva ne fordulhasson elő, hogy "nem támadhatod a karaktert" vagy kevés életpont miatt vagy mert az utóbbi 8 órában támadtad. (Az 5 percest elfogadom, hogy nem lehet teljesen kizárni, de nyilván erre is figyelni kell.)
3. Szerintem egyszerűen kicsi az ablak - 15-ről legalább 20-25-re kellene növelni a listázást.
4. Ne jelenjenek meg benne láthatatlanok, vagy olyanok, akiknek segítő kezet nyújtottak - szintén lehet opcionális.
5. Jelenleg csak olyanok jelennek meg az ablakban, akiknek 100% a lélekereje - ez az oszlop most tökéletesen szükségtelen. Ennek a helyére kerülhetne a karakter szakértelmeinek száma. (Hogy miért fontos ez? 50 alatt nagy valószínűséggel nincs meg a 10-es szívósság, 120-alatt a 30-as szívósság és/vagy nem túl erős a kritikus ütése. Igenis ezek fontos tényezők a kiválasztásban.)
6. Arról már nem is beszélek, hogy opcionálisan a nálad 10%-al magasabb tulajdonságösszegüeket is ki lehessen zárni.
Mindezek változtatások után használható lenne a portyázási menüpont, mert most csak a szövetségi háborúknál hasznos, de egyébként értelmetlen.
1. Aki 15 PP-n van, az azért van azon, mert kisebbeket akar ütni. Ne jelenjenek meg nála magasabb szintűek, csak opcionálisan, ha kipipál egy ezt célzó checkboxot.
2. A portyázási listában névre kattintva ne fordulhasson elő, hogy "nem támadhatod a karaktert" vagy kevés életpont miatt vagy mert az utóbbi 8 órában támadtad. (Az 5 percest elfogadom, hogy nem lehet teljesen kizárni, de nyilván erre is figyelni kell.)
3. Szerintem egyszerűen kicsi az ablak - 15-ről legalább 20-25-re kellene növelni a listázást.
4. Ne jelenjenek meg benne láthatatlanok, vagy olyanok, akiknek segítő kezet nyújtottak - szintén lehet opcionális.
5. Jelenleg csak olyanok jelennek meg az ablakban, akiknek 100% a lélekereje - ez az oszlop most tökéletesen szükségtelen. Ennek a helyére kerülhetne a karakter szakértelmeinek száma. (Hogy miért fontos ez? 50 alatt nagy valószínűséggel nincs meg a 10-es szívósság, 120-alatt a 30-as szívósság és/vagy nem túl erős a kritikus ütése. Igenis ezek fontos tényezők a kiválasztásban.)
6. Arról már nem is beszélek, hogy opcionálisan a nálad 10%-al magasabb tulajdonságösszegüeket is ki lehessen zárni.
Mindezek változtatások után használható lenne a portyázási menüpont, mert most csak a szövetségi háborúknál hasznos, de egyébként értelmetlen.
Dátum: 2008.11.20. 21:20:41
Dátum: 2008.11.20. 18:29:36
Én inkább arrafelé hajlok, hogy csomó játékosnak egyszerűen fogalma sincsen mi ez a játék, azthiszik, hogy elmennek vadászni, és válaszolnak 20 kvízkérdésre, azután tamagocsiznak kicsit, öltöztetik a karakterüket és ennyi. Fórumon panaszolta valaki, hogy miért csak 20 vadászatot lehet egyszerre indítani, mert így túl sokszor kell visszajönnie megnéznie a karakterét. Képzelem, ha lehetne egyszerre 60-at, mennyi LE-t rabolnának tőle... Egy másik meg azért panaszkodott, hogy elfogyott a cselekvéspontja pedig prémiumos, emiatt nem tud szintet lépni. Szintbeállításról nem is hallott.
Szóval vannak finoman szólva is "nem tudatos" játékosok. A bétán ilyenek nyilvánvalóan nem voltak, így számítani sem lehetett arra a játékegyensúly borulásra, amit okoznak.
Szóval vannak finoman szólva is "nem tudatos" játékosok. A bétán ilyenek nyilvánvalóan nem voltak, így számítani sem lehetett arra a játékegyensúly borulásra, amit okoznak.
Dátum: 2008.11.20. 18:14:51
"Ravenwoodék akkor is rengeteget nyertek rajta"
Én inkább úgy fogalmaznék, hogy a többiek vesztettek ezáltal, ugyanis - a bétateszt után ismét - néhányan tudják jóelőre, hogy mit kell fejleszteni, mire kell figyelni, illetve mit kell hanyagolni.
Én inkább úgy fogalmaznék, hogy a többiek vesztettek ezáltal, ugyanis - a bétateszt után ismét - néhányan tudják jóelőre, hogy mit kell fejleszteni, mire kell figyelni, illetve mit kell hanyagolni.
Dátum: 2008.11.20. 16:02:41
"sem a Tökéletes gyémánt sem az Elit horda (sem semelyik másik) nem okozott még kellemetlenséget közvetlenül nekem vagy a klánomnak."
Az egyik épp most farmolt le minket, a másik pedig üzenetben jelezte, hogy felkerültünk a listájukra, szóval maximálisan meg tudom érteni Alendaart. A legszomorúbb a tehetetlenség és a tökéletes kilátástalanság, "az erős még erősebb lesz" spirálból nincs kitörési lehetőség. Tudjuk, hogy akár minden héten megtörténhet, ráadásul az elképesztő fölény ellenére mint kiderült, nem is minimálisat vittek.
Az egyik épp most farmolt le minket, a másik pedig üzenetben jelezte, hogy felkerültünk a listájukra, szóval maximálisan meg tudom érteni Alendaart. A legszomorúbb a tehetetlenség és a tökéletes kilátástalanság, "az erős még erősebb lesz" spirálból nincs kitörési lehetőség. Tudjuk, hogy akár minden héten megtörténhet, ráadásul az elképesztő fölény ellenére mint kiderült, nem is minimálisat vittek.
Dátum: 2008.11.20. 12:06:57
Sokan egyáltalán nem vadásznak, és így lépnek szinteket.
Dátum: 2008.11.20. 12:05:25
A jó játék és a rossz/hibás szabályok kihasználása két külön dolog, nem lenne jó ezt összekeverni. Éjvirág maga is elismerte, hogy ez gyenge pont.
Dátum: 2008.11.20. 12:01:05
Jelenleg a karakterek szintje 1-től 21. szintig terjed. A legerősebb mégis egy 10. szintű karakter. Szerinted ez így jó? A szintnek sokkal többet kellene számítania a karakterek erősségében!
Dátum: 2008.11.20. 11:58:02
A probléma forrása, hogy semmilyen formában nincs korlátozva az egy karakter által rabolható LE mennyisége. Ha lenne valamilyen progresszív skála, akkor az ilyen szövetségek, az ilyen játéktorzító karakterek, és a rabszolgázás egész kérdésköre egycsapásra meg lenne oldva. (Nem fix korlát mellett érvelek, hanem egy szinttől és az eddig rabolt mennyiségtől függő fokozatos nehezítésre.)
Dátum: 2008.11.20. 11:43:31
Dátum: 2008.11.20. 11:42:29
1. vársz.
2. prémium többet kap 25%-al.
3. 9-es tanulásnál ott az elementáris fúzió szakértelem.
Egyéb módja nincs.
2. prémium többet kap 25%-al.
3. 9-es tanulásnál ott az elementáris fúzió szakértelem.
Egyéb módja nincs.
Dátum: 2008.11.20. 10:49:55
Ha szarul is lett tesztelve, könnyen lehet változtatni, mint megtörtént már például a portyapontoknál. Egyetlenegy dolog kellene, az azonos szintűekkel szembeni portyáért kapott TP megnövelése, és egyből gyorsabban lépnének szintet a vadászatot hanyagolók. Miklós már elég rég beírta fórumba ezt a változtatást, nem értem miért nem lépte még meg.
Dátum: 2008.11.20. 10:07:30
Ha szabályos, akkor ideje a szabályokon változtatni. Jelenleg korlátlanul lehet LE-t rabolni, ami irreális eredményekhez vezet. Ha abbahagyom a játékot, akkor ez lesz nálam is a fő indok.