Ehh. Ha valaki összerakná a 21-es kategóriát, itt az eredmény:
Kör Ellenfél Eredmény
1. kör Asmodeus Mortimer vs Wright Te győztél! Csata megtekintése
2. kör Asmodeus Mortimer vs Mordraneth Te győztél! Csata megtekintése
3. kör Asmodeus Mortimer vs Lord Johnathan Te győztél! Csata megtekintése
4. kör Asmodeus Mortimer vs Seftes Te győztél! Csata megtekintése
5. kör Asmodeus Mortimer vs Horror Horror győzött! Csata megtekintése
A 2008. December 05. napon megrendezett viadal győztese a te kategóriádban: Horror.
Csakazértis megütöttem most Horrort, nyertem. Zavaró a random nagy szerepe :/
Hozzászólások - Mortimer
Dátum: 2008.12.05. 14:08:46
Dátum: 2008.12.05. 12:52:23
"Az állatok moráljának csökkenése annak szintjével arányos. A napi morálcsökkenés kb. 20 + állat aktuális szintje - meggyőzőkészség. Tehát napi 30 győztes portyánál, 10-es szintű állatnál, 0-s meggyőzőkészséggel nincs morál csökkenés. Egy 30-as szintű állat már 20-as meggyőzőkészséget igényel, vagy néha tolni kell neki egy kis "tejbepapit."
Dátum: 2008.12.05. 12:48:49
Azért vegyük észre, hogy a díjazás csak jelképes, az égvilágon semmi jelentősége nincs. 40-es tulajdonságoknál még számíthatott +1 tulajdonságpont, de most a felső kategoriákban 90 körüli a "normál" érték. És az, hogy 90 vagy 91 egy adott tulajdonságod, szerintem kvázi lényegtelen.
Dátum: 2008.12.05. 09:34:52
Azért tegyük hozzá, hogy ezek olyan "rossz" kérdések, amikkel egyébként semmi baj nincs, csak szimplán nem tudták az emberek a válaszokat. (Eleve megszüntetném a 25% alatti kirakást, ha egyébként a kérdés és a válaszok is jók.)
Dátum: 2008.12.05. 09:03:54
"Felfogja a téged ért sebzést."
Ha a sebzésfelfogásnál nem csak a lépett szint, hanem az alapszint is számítana, az szerintem elegendő lenne az egyensúlytalanság jórészének megszüntetéséhez.
Ha a sebzésfelfogásnál nem csak a lépett szint, hanem az alapszint is számítana, az szerintem elegendő lenne az egyensúlytalanság jórészének megszüntetéséhez.
Dátum: 2008.12.05. 08:41:25
Mi értelme a 48 órás váltásnak? Nagyon rugalmatlan a rendszer.
Ha már feltétlen kell (bár nem teljesen értem mire jó) nem lehetne ezt 24 órára csökkenteni?
Ha már feltétlen kell (bár nem teljesen értem mire jó) nem lehetne ezt 24 órára csökkenteni?
Dátum: 2008.12.05. 08:14:36
Hülyeségeket beszélsz. Nekem 32 jó és 10 rossz kérdésem van.
Dátum: 2008.12.04. 23:38:43
Azért fura, mert ilyet még soha, senki nem tapasztalt. Zárjuk ki, hogy ti hibáztatok: Háborúztatok már korábban? Nem lehet, hogy tőletek valakik a kapituláció szavazás gombot nyomogatták bőszen? Kérdezz rá a másik szövetségnél is, hogy ők mit láttak a győzelmi aránynál, és nincsenek-e meglepve.
Dátum: 2008.12.04. 23:26:25
Alternatív javaslat: mi lenne, ha nem az állatokat korlátoznánk, hanem lehetőséget biztosítanánk a játékosoknak arra, hogy védekezzenek ellenük? Az állatot lehet támadni (másodlagos támadás), védeni (vastagbőr), tápolni (intelligens kedvenc). Ugyanígy adott lehetne egy olyan szakértelem is, ami csökkenti az állattól származó sebződést.
Pont beférne 19-esnek egy "szájkosár", "paprikaspray" vagy valami hasonló, ami védettebbé tesz minket az állatok sebzésétől, pl. 3. szintenként eggyel csökkenti a tőlük származó sebzést. (Persze százalékban is meg lehet határozni, ez döntés kérdése, de akkor nem 3 szintenként, hanem minden növekménnyel csökkentenie kellene a sebződést). Ugyanígy "átütés" képzettség is bejöhetne, hasonlóan a mostani kritikus ütéshez: x % esélyed van arra, hogy az állat nem tud a gazdája elé ugrani, hogy kivédje a rá zuduló csapást, és ezért az bekapja annak teljes erejét. Erre is két variáció van: ha magas szinten sokszor "bejöhet", akkor csak az állat elnyelését, ha gyengébb a képzettség, azaz ritkán alkalmazható, de erősnek akarjuk, akkor opcionálisan a felszerelés biztosította elnyelést is el lehetne ilyenkor törölni. (Szerepjátékos módon: a kard átdöfte a páncélt, az nem nyel el semmit.)
Pont beférne 19-esnek egy "szájkosár", "paprikaspray" vagy valami hasonló, ami védettebbé tesz minket az állatok sebzésétől, pl. 3. szintenként eggyel csökkenti a tőlük származó sebzést. (Persze százalékban is meg lehet határozni, ez döntés kérdése, de akkor nem 3 szintenként, hanem minden növekménnyel csökkentenie kellene a sebződést). Ugyanígy "átütés" képzettség is bejöhetne, hasonlóan a mostani kritikus ütéshez: x % esélyed van arra, hogy az állat nem tud a gazdája elé ugrani, hogy kivédje a rá zuduló csapást, és ezért az bekapja annak teljes erejét. Erre is két variáció van: ha magas szinten sokszor "bejöhet", akkor csak az állat elnyelését, ha gyengébb a képzettség, azaz ritkán alkalmazható, de erősnek akarjuk, akkor opcionálisan a felszerelés biztosította elnyelést is el lehetne ilyenkor törölni. (Szerepjátékos módon: a kard átdöfte a páncélt, az nem nyel el semmit.)
Dátum: 2008.12.04. 21:39:24
Kihagytad a spektrális manipulációt, tudatturbót.
Dátum: 2008.12.04. 21:18:56
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,69.0
Dátum: 2008.12.04. 21:05:12
Érdemes lenne kiszámolni, hogy mennyit költött eddig a játékra Eddig minden tárgya ősköves volt, ráadásul minden új cuccba új fókuszkristályokat kell rakni, és ez utóbbiak már elég húzosak.
Dátum: 2008.12.04. 20:57:20
"mert elfogyna a morál"
Dehogy kéne, erre is van szakértelem.
Próbaképp megnéztem AranyAlma állatát (végülis az övé a legerősebb, 46. szintű), 78-at sebzett rajtam. Ez _még_ nem annyira durva, de naponta egy szintet nő kb.
Dehogy kéne, erre is van szakértelem.
Próbaképp megnéztem AranyAlma állatát (végülis az övé a legerősebb, 46. szintű), 78-at sebzett rajtam. Ez _még_ nem annyira durva, de naponta egy szintet nő kb.
Dátum: 2008.12.04. 20:53:02
Nem változtatnál semmin.
1. Akinek most magas szintű az állata, annak később is nagyon gyorsan az lesz, mert sokat csatázik, jók a tulajdonságai szóval sokat nyer, és szakértelemből/tárggyal rásegít.
2. A szintmaximalizálással annyit érnél el, hogy legalább 10. alapszintű állatig nem is éri meg idomításra költeni.
1. Akinek most magas szintű az állata, annak később is nagyon gyorsan az lesz, mert sokat csatázik, jók a tulajdonságai szóval sokat nyer, és szakértelemből/tárggyal rásegít.
2. A szintmaximalizálással annyit érnél el, hogy legalább 10. alapszintű állatig nem is éri meg idomításra költeni.
Dátum: 2008.12.04. 20:31:25
Nekem nincs panaszom, jól elvagyok az állatkámmal, csak rámutattam, hogy van igazság Miklós felvetésében. Ha nem lesz változtatás, én is rágyúrok erre az irányra.
Dátum: 2008.12.04. 20:15:59
Nem is nálatok van baj szvsz, mert a te fegyveres sebzésedhez képest az állatka olyan kb., mintha még egyet támadnál. Viszont egy 13-14. szintű karakternél elég kiegyensúlyozatlan a 29-37. szintű állat. Teljesen felborítja a csaták menetét, ráadásul ha nem történik semmi, 20. szintre érve akár 60. szintű állatkája is lehet. Duplázd meg a mostani állatod sebzését - nem lenne durva?
Dátum: 2008.12.04. 20:11:14
A szerencse semmit nem számít a harcban, csak annyit, hogy ki üt elsőnek.
Dátum: 2008.12.04. 20:10:41
Igen. A továbbiakban az Akadémia minden egyes szintje eggyel engedi tovább növelni a tanulást. Ekkor jön be a több állattal való harc lehetősége, a kritikus varázslat sebzés, bénítás stb.
Dátum: 2008.12.04. 20:08:44
Igen, ebből tökéletesen látszik a szemszögek különbözősége. Miklós hosszutávra tervez, egy sokára előjövő, egy szerinte problémának tűnő dolgon akar változtatni, míg mi "békaperspektívából", a minket legjobban zavaró dolgot vetettük fel neki. A lélekkút nagysága nekünk táp, kétlem hogy bárki is csökkenteni akarná a sajátját.
Dátum: 2008.12.04. 20:06:06
Szvsz direkt vannak ilyen küldetések, ezzel nincs is baj. Legalább fékezi azokat, akik előrerohannak.