Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2009.11.25. 09:28:42
Cserébe alád manakonstrukcióból épültek az épületek, van ultrad es transzid, 5 szinttel hamarabb vagy steril, végig van portya célpontod azaz a pp mint erőforrás használható. az Epikek végig a saját kincstáblájukból dobnak (nem "fut ki" alólad a játék), van entitásod, sebzés kompenzációd, brutál lenyelésed blökikből, aukciós relikviáid, melyek borítanak dolgokat stb...

Ez olyan összehasonlítás amit csináltok, mintha az 1920-as években született embernek, és egy 1990-es kezébe nyomnátok egy mobilt, hogy sms-ezzek el a második világháborús emlékeiket...
Dátum: 2009.11.25. 09:05:58
Neadj isten nyersz "tombolán" egy epik tárgyat, akkor MAXIMUM akkorát kérhetsz ki, amekkora a te szinted! Ugyan ez vonatkozik az epikus nevezetű licitre is...
Dátum: 2009.11.25. 09:03:19
http://vegzetur.wikidot.com/skill1

Eddig is legális volt, és most is az. Az exploit bemutató után kapott egy laza korlátot. (Szerintem teljesen épeszűt...)

A ciki az benne, ha jön egy nevető 3. és beszáll a buliba
Dátum: 2009.11.25. 00:59:00
Én sokkal egyszerűbben oldanám meg.

Senki semmilyen reformot nem akar ugye. El van mentve hogy ki mennyi lét szerzett, megvan hogy kinek mennyi a TP-je, azaz van egy ossz LE/TP aranya a karakternek.
Azaz ha valaki sokkal nagyobb LÉ/TP arannyal nyer csatában, mint amennyije a vesztesnek van, akkor komoly tapasztalatokat szerez trancsírozás, kibelezés, szétcincálás, megalázás stb terén, azaz a 2 LÉ/TP arány hányadosával szorzódjon a kapott TP

Ha ez se lenne elég, akkor amennyiben megtámadok egy nagyobb LÉ/TP arányú embert, akkor a csata végeredményétől függetlenül kapjak némi -TP-t, hogy ilyen barom voltam! (Saját kárán tanul az ember )
Dátum: 2009.11.24. 22:18:42
Mondjuk ezt sose értettem...
Dátum: 2009.11.24. 22:03:40
A promóciós paklikban (tesztelői paklik, versenydíjak, ill. a nov. 21-i frissen bontott paklik) NEM lesznek kódok, csak és kizárólag a kereskedelmi forgalomban árult paklikban.


Hát ez nem jött össze
Dátum: 2009.11.24. 21:59:50
Prerelease versenyen bontottak múlthét szombaton pár kódot, és lecápáztak a bandát
Dátum: 2009.11.24. 15:41:40
Nem lenen egyszerűbb, és a mostani rendszert kevésbé átprogramozandó, ha minden bruttó x LE után, amit belenyom az ember a karakterbe (szaki vagy tulfejlesztés) automatikusan kapna TP-t?
Azaz ne, a megszerzett lé számítson, hanem az effektíve a karakterre költött LÉ.

A szintlépés maradna ugyan így, a vf és szingu szakiknak kellene valami alternatíva...
Dátum: 2009.11.24. 14:58:09
Azért az is korrekt, hogy megiszok egy 2 ősköves italt (amiből napi 1-et lehet venni!), és mire átklikkelnék máshova már megkaptam a sallert, ami többet sebzett, mint a mennyit a gyógyital adott...
Dátum: 2009.11.24. 14:21:52
Legalább akkro legyen védett az ember 5 percig (mintha megütötték volna), ha ősköves italt ivott...
Dátum: 2009.11.23. 20:30:50
2 bejövő, többit én indítottam. Jó ez a kronokompenzáció+portyagömb
Dátum: 2009.11.23. 20:18:51
Esélytelen fejleszteni...
Egyesek azt hiszik, hogy tiszta buli az élet itt az élen:
19:43 és 20:08 közt:

A csatában összesen 3096 sebzést okoztál, és 994 sebzést kaptál.
A csatában összesen 891 sebzést okoztál, és 2398 sebzést kaptál.
A csatában összesen 1558 sebzést okoztál, és 941 sebzést kaptál.
A csatában összesen 4105 sebzést okoztál, és 275 sebzést kaptál. (térkapu)
A csatában összesen 6514 sebzést okoztál, és 1169 sebzést kaptál. (kaland)
A csatában összesen 3255 sebzést okoztál, és 1832 sebzést kaptál.
A csatában összesen 3278 sebzést okoztál, és 1113 sebzést kaptál.
A csatában összesen 2363 sebzést okoztál, és 1354 sebzést kaptál.
A csatában összesen 3385 sebzést okoztál, és 2381 sebzést kaptál.
A csatában összesen 2896 sebzést okoztál, és 2382 sebzést kaptál.
A csatában összesen 2692 sebzést okoztál, és 1943 sebzést kaptál.
A csatában összesen 3016 sebzést okoztál, és 1167 sebzést kaptál.

Összesen 17949 életpont 25 perc alatt

Asszem támogatnom kell a fejleszd az egészséged mozgalmat
Dátum: 2009.11.22. 16:08:14
A nyertes léd nem függ a te csata arányodtól!
Ha szakítok egy nagyot, az azt jelenti, hogy komoly ellenfelet döngettem a földbe, aki hasonlóan jó csata aránnyal rendelkezik. (Hidd el nekem is megdobogtatja a szívem egy 5-7k közti rablás!)

A teszt világokon elkapok pár kezdőt (esetleg beállított karaktert), szakítok 3. szinte pár portyán át 5-20k-t, és máris én vagyok a májer onnan! Jelentős előnyöm van, mely folyamatosan csak gyarapodik...
A teszt szervereken kiemelkedő léarányt csinálni csak kommunikáció, és "haverok" kérdése, míg v3-on folyamatos szisztematikus gyakás olyanokkal akik nem farmok! (A farmról szart se lehet hozni...)

24. szintre lehet maxolni a létermelő szakikat, addigra rengeteg térkaput, portya lét stb. dobsz el magadtól, mel ymegint nem tejel a jövőben.

Lasd Dorina vs Mcpaul és Wart... Iszonyat erős lett, de látszik az a 2-2,5 misi lédif köztünk...

Ric, ha olyan könnyű a homokozóban kiemelkedőnek lenni, akkor miért vannak ennyire kevesen 100k lédif felett, amikor 5x-os exploitolás is van a portya lére? Talán azért, mert nem működnek az alacsony szinten "megtolom" taktikák, és a lecápázom a lámákat taktikák, talan mert a homokozóban nem lehet "cementet" keverni a homokvárba?
Miklós, sajnos a PvE elemek elhanyagolhatóak
-KH csak az élmezőnynek van.
-Térkapu egy unalmas hent...
-Epik csak a szövi topé
-Entiás meglepően hamar egészségtelen kihívás sokaknak
Maradt még valami?

A tárgyak maximalizálása se egészen tökéletes. (epik ékszereket mért nem maxoltad már jó rég???)

Állandó eventek terén:
-Kvíz olimpia értelmetlen dolog, de erről fut is egy külön téma
-Bajnoki VF+Pók taktikásoké

Szintlépés kellően ösztönözve van?
-Ha szintet lépek magasabbról kapom a pofonokat, még többet sebződök
-Azonnal azon törpölhetek, hogy veressem magam sos 15% alá
-Anyázok, hogy fertőzés ellen kell megint küzdeni, bajnokin megint nagyobb kategóriába csúsztam, lassan cserélnem kell a blökiket stb
-Morgok hogy a legenda megint nem mondott semmit, mert statikus, hogy nincsenek új küldik, hogy megint csak a monoton vadászat stb

Egy nem KH-zó, normális sebességgel játszó játékos előtt sajnos 2 választás maradt, vagy VF vagy törlés, mert iszonyat egysíkú lesz a game

Természetesen megértem a dolgot, utólag nem akarnak se a játékosok de a JV módosítani a jelen rendszeren...
Dátum: 2009.11.22. 15:48:12
Tseby a teszt világokon kb 8-33% közt lehet elvinni valakitől, V3-on ezután jön a képlet adta maximum. Ha valaki prémes, akkor erre még 90% védelmet kap...

A teszt szervereken éppen ezért működik a kockulós 15%-ból kibukkanós taktika pl, míg v3-on leszarjuk, mi nyugodtan vadászunk, nem izgulunk, ha közben esetleg el kell menni a gép közeléből. V3-on lazán megteszem, hogy reggel benyomok egy 50-es vadászatot, és majd megáll, ha tele van az istálló A teszt szervereken mire visszanéznék a vadászott lé 30-50%-át "lenyúlnák"...
Najah V1-en már kialakult az újabb szakadék az élmezőny és az üldözők közt... Aki benne van az totál szív

Mint látjuk a játékosok se szeretnének semmilyen korrekciót. Miklós megadta az esélyt, feldobott 2 variánst. Jerikó meg én is pedzegettük, hogy alapjaiban kellene megpiszkálni a rendszert, erre kapásból lepontozás hullámot kaptunk.

Az emberek féltik a helyzetüket, a játékvezetés nem akar politikai öngyilkosságot elkövetni, inkább a lassú rothadás útján hagyjuk a rendszert

A Kh nem picit megterheli a rendszert még egy 1 nem igazán várható a jövőben, ha jól emlékszem a postokra Pedig az egyetlen alternatíva a széthúzódó mezőnyre, ha PvE irányba visszük el a játékot
A bolygó nagy, a civilizáció kicsi, elférünk bőven a felszínen, nincsen semmi dolgunk. Mehetünk a tengerpartra koktélozni 100. szinten.


Ez 10-es
A szingut e kuldi erejéig növeltem 11-es szintre, majd le is felejtettem, jelenleg a 25. embert a rangsorban 8 szinttel hagytam el, mert VF-ezik, azaz V3-on aki nem akarja nézni a falat az VF-ezzen? Vf topicban pont erről volt szó, hogy egyszerűen a VF-nek nincs hátránya, ezért nem alternatíva az, hogy ne fejlessze ki valaki. Ezért nem a Vf a hibás, hanem az, hogy a normál szintlépés nem versenyképes hozzá képest! Mert okés, hogy aki szinguzik, az elhúz! Hozott egy döntést, ezért megkapja a maga kis jutalmát. aki VF-ezik hozott egy döntést, megkapja a jó kis lé/tp arányt, aki "normál" sebességgel játszik az meg bolond?

Pont mint a nagy magyar sziru Aki nem kiskapuzik, feketézik, csal lop hazudik, hanem tisztességesen bejelentve adózik az a bolond???
Azaz büntetnéd azt a kevesebb bónusszal, aki portyázik, és jó a lé/tp aránya?

Mindenbe bele lehet kötni sajnos

De látom totális csőd a valós idő alapú szintlépés reformja is...

Nézzük a Lé/Tp-re lehet e húzni valami ösztönzőt
X szint múlva van sterilitás, x szint múlva van küldetés, mégis 30. szinten betolom a maxos VF-et, mert annak összehasonlíthatatlanul több előnye van...

Ez egyszer becsődölt, mondj jobbat